Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
520i
06. Mar 2014, 12:29 #381

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


06 Mar 2014, 12:26:00 Laoshi rakstīja:
Es gaidu tagad kādu, kurš pateiks, ka viņam auto nogājis 12k km, viss ok, nomainīts tikai wunderbaum, lieliska mašīna


Honda CRV uz pulksteņa 48k, neskaitot eļļu un wunderbaumus, sāka ēst AKB. Pa garantiju novērsts signalizācijas gļuks (150LS)
Offline
Jorens
06. Mar 2014, 13:16 #382

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14706

Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace


06 Mar 2014, 12:26:00 Laoshi rakstīja:
Es gaidu tagad kādu, kurš pateiks, ka viņam auto nogājis 12k km, viss ok, nomainīts tikai wunderbaum, lieliska mašīna


Tayata Auris '13 pa garantiju nomainija stures mehānusmu (ls800)
Bet pa lielam 4 gab tādas un viss tip top pagaidām
Offline
Straikz
06. Mar 2014, 15:31 #383

Kopš: 11. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 524

Braucu ar:

Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.

Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto..
Offline
xtreme21
06. Mar 2014, 17:16 #384

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Bobiku

Varu padalīties:

Pirku jaunu Golf V GTI DSG 2006gadā

Pēc 40 000km nokāvu DSG kārbu - pa garantiju samainīju.

Savādāk viss ideāli - tikai kkādai kluči, eļļas un pr. gultņi līdz 200 000km. Tālāk sāka jau turbīne kko jāties, bet tad auto tika atdots

Offline
daticho
06. Mar 2014, 17:27 #385

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


06 Mar 2014, 15:31:34 Straikz rakstīja:
Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.

Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto..


kruzaku un basta
Offline
VWfans
06. Mar 2014, 18:38 #386

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:

Pirms gada februāra beigās rakstīju par savu pieredzi ar Opel-Meriva 1,3 CDTI līdz 171 tūkst.km nobraukumam. Tagad nobraukums ir 197518 km, un pastāstīšu, ko remontēju šai starplaikā.

1. Pie 171 tūkst.km nobraukuma dzesēšanas sistēmā plīsa viena caurulīte, iztecēja viss dzesēšanas šķidrums. Labi, ka tas nebija tālu no mājām, tomēr uz servisu manu Merivu nācās vilkt ar citu auto.

2. Pie 172 tūkst.km tika nomainīts izpūtēja aizmugurējais posms.

3. Pie 175 tūkst.km nomainīts viens balsta šarnīrs un viena stabilizatora atsaite.

4. Pie 180 tūkst.km papildus apkopei mainīts bremžu suports aizmugurē kreisajā pusē un ūdenssūknis.

5. Un tad ar šādu tikko apkoptu auto devos tālā ceļā uz Anglijas ziemeļiem. Atpakaļceļa sākumā sāka zust dzesēšanas šķidrums, bija jāpielej vairāk un vairāk, kamēr, esot uz Londonas apvedceļa, vairs tālāk braukt nebija iespējams. Evakuācija, divas dienas viesnīcā Dienvidanglijā (jo bija sestdiena), un tad servisā konstatēja plīsušu caurulīti dzesēšanas sistēmā. Caurulīti, pasūtot no Vācijas, bija iespējams sagaidīt vēl pēc četrām dienām. Lai nebūtu jāgaida, angļu meistari uztaisīja pagaidu remontu, uzliekot žņaugu, un tad vēlāk mājās Latvijā tika saremontēts uz palikšanu, sagaidot un nomainot to plīsušo caurulīti.

6. Pie 190 tūkst.km ar remontkomplektu laboja ātrumu pārslēgšanas mehānismu, jo ātrumi krita laukā.

7. Pie 191 tūkst.km mainīts termostats (motors vairs nesila) un sprauslu gredzeni (dažbrīd bija griezīga skaņa motoram).

Šinī brīdī sakarā ar biežajiem remontiem nolēmām pirkt otru auto - Škoda-Fabia 1,2 HTP.

8. Tad vēl pie 192 tūkst.km mainīta izpūtēja gofra.

9. Un visbeidzot pie 196 tūkst.km mainītas visas bremžu caurulītes, jo ,,dzimtās,, caurulītes sarūsēja. Bet šeit es pats vainīgs, jo ziemās turēju auto pussiltā, slikti ventilējamā garāžā.
Offline
Driver
06. Mar 2014, 18:51 #387

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kura bridi merivai notini odometru?
To piemirsi pieminet...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ralfiks
06. Mar 2014, 18:57 #388

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC

Neee ,tas nav arguments ,ja te saka ,ka esi tinis to odometru ,tad taa arii ir !!! Vajag visu kaa pie bikts staastiit..!!
Offline
Driver
06. Mar 2014, 19:02 #389

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Mar 2014, 18:57:40 ralfiks rakstīja:
Neee ,tas nav arguments ,ja te saka ,ka esi tinis to odometru ,tad taa arii ir !!! Vajag visu kaa pie bikts staastiit..!!

Butu notinis, butu velreiz lidz 180kkm nobraucis beedu nezinot - tas saucas "auto magija", vecam auto iestasta, ka tas ir jauns un tas ari taa jutas un uzvedas!
Man piemeram ziemas auto ar 004895km uz shiltes jutas pasakaini

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
HannibalLecter
06. Mar 2014, 19:02 #390

Kopš: 13. Jan 2011

Ziņojumi: 2804

Braucu ar: E61

"Šinī brīdī sakarā ar biežajiem remontiem nolēmām pirkt otru auto - Škoda-Fabia 1,2 HTP."

Kā cilvēks var būt tāds sadomazohists?

Škoda savā cenu kategorijā ,bet nu ne jau 3cilindru drebošs mopēds.
Offline
rip
06. Mar 2014, 19:36 #391

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD


06 Mar 2014, 17:27:40 daticho rakstīja:

06 Mar 2014, 15:31:34 Straikz rakstīja:
Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.

Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto..


kruzaku un basta


nekas labāks par kruzaku vēl nav izdomāts.
labāk paņemt lētāku komplektāciju un navi pielikt klāt neorģinālo. Dārgaks būs ar KDSS (aktīvais stabilizators) kuram bukses 90% mašīnām jāmaina ik pēc 30k km. Bukses maksā kapeikas un mainās viegli. Līdz +/- 7gadu vecumam, neatkarīgi no nobraukuma, tur vairāk nekas nelūzīs, tāpat ka LC120. LC120 bija bēda ar sprauslām, šeiem jau ir euro5 un piezo sprauslas - nekādu problēmu!
+ Toyotai ir lielākā atlikusī vērtība baltijas valstīs, kas nav mazsvarīgi!
Offline
ixers
06. Mar 2014, 19:39 #392

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3273

Braucu ar: svešu auto


06 Mar 2014, 19:36:05 rip rakstīja:

06 Mar 2014, 17:27:40 daticho rakstīja:

06 Mar 2014, 15:31:34 Straikz rakstīja:
Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.

Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto..

120 LC pat tīri ok komplektācija sanāk.

kruzaku un basta


nekas labāks par kruzaku vēl nav izdomāts.
labāk paņemt lētāku komplektāciju un navi pielikt klāt neorģinālo. Dārgaks būs ar KDSS (aktīvais stabilizators) kuram bukses 90% mašīnām jāmaina ik pēc 30k km. Bukses maksā kapeikas un mainās viegli. Līdz +/- 7gadu vecumam, neatkarīgi no nobraukuma, tur vairāk nekas nelūzīs, tāpat ka LC120. LC120 bija bēda ar sprauslām, šeiem jau ir euro5 un piezo sprauslas - nekādu problēmu!
+ Toyotai ir lielākā atlikusī vērtība baltijas valstīs, kas nav mazsvarīgi!
Offline
karlsonss
06. Mar 2014, 19:47 #393

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Fan:

Pie cik kom motoru mainiiija?
Lauva nav tavs radinieks?
Offline
protams
06. Mar 2014, 20:00 #394

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben


06 Mar 2014, 19:36:05 rip rakstīja:

06 Mar 2014, 17:27:40 daticho rakstīja:

06 Mar 2014, 15:31:34 Straikz rakstīja:
Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.

Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto..


kruzaku un basta


nekas labāks par kruzaku vēl nav izdomāts.
labāk paņemt lētāku komplektāciju un navi pielikt klāt neorģinālo. Dārgaks būs ar KDSS (aktīvais stabilizators) kuram bukses 90% mašīnām jāmaina ik pēc 30k km. Bukses maksā kapeikas un mainās viegli. Līdz +/- 7gadu vecumam, neatkarīgi no nobraukuma, tur vairāk nekas nelūzīs, tāpat ka LC120. LC120 bija bēda ar sprauslām, šeiem jau ir euro5 un piezo sprauslas - nekādu problēmu!
+ Toyotai ir lielākā atlikusī vērtība baltijas valstīs, kas nav mazsvarīgi!

Kā var "baudīt" braucienu ar jebko no minētajiem?
Baudīt var ja sēdi W222 aizmugurē ar smuku beibi blakus

Minētie ir lielas pakaļas pārvietotāji ar lauksaimnieku ambīcijām!
Ja gribi vadīt un baudīt auto, zinam kas jāpērk

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
wxy
06. Mar 2014, 20:09 #395

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto


06 Mar 2014, 20:00:21 protams rakstīja:
Minētie ir lielas pakaļas pārvietotāji ar lauksaimnieku ambīcijām!
Ja gribi vadīt un baudīt auto, zinam kas jāpērk


Protams, E60 kurš lielāko laiku pavada servisos
Offline
protams
06. Mar 2014, 20:12 #396

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben


06 Mar 2014, 20:09:52 wxy rakstīja:

06 Mar 2014, 20:00:21 protams rakstīja:
Minētie ir lielas pakaļas pārvietotāji ar lauksaimnieku ambīcijām!
Ja gribi vadīt un baudīt auto, zinam kas jāpērk


Protams, E60 kurš lielāko laiku pavada servisos

Ko?
Gribi pirkt E60 pa 50keur?
Slims vai?
Naudas ir vai

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Murphy
06. Mar 2014, 21:08 #397

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Ne visiem varbūt gribas baudīt vācu autobūves pārstāvjus, bet nekad neesmu varējis saprast kas jums tajos kruzeros patīk No ārpuses nekas īpašs, salons patīkamāks un modernāks ir 10gadus vecā X5. Pamatīgi overpriced.

Jaunais Grands izskatās vismaz no 21 gadsimta un arī izturības ziņā nevajadzētu būt problēmām līdz 100-150k km.
Offline
henis
06. Mar 2014, 21:11 #398

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Tu tak esi viena nelaimes čupiņa Ja pareizi atceros, tad uzvārīji motoru jau pie 100 tkm.

Pasarg Dievs man tavas problēmas ar savu 14 gadīgo Astru. Jau sen ar velo brauktu


06 Mar 2014, 18:38:29 VWfans rakstīja:
Pirms gada februāra beigās rakstīju par savu pieredzi ar Opel-Meriva 1,3 CDTI līdz 171 tūkst.km nobraukumam. Tagad nobraukums ir 197518 km, un pastāstīšu, ko remontēju šai starplaikā.

1. Pie 171 tūkst.km nobraukuma dzesēšanas sistēmā plīsa viena caurulīte, iztecēja viss dzesēšanas šķidrums. Labi, ka tas nebija tālu no mājām, tomēr uz servisu manu Merivu nācās vilkt ar citu auto.

2. Pie 172 tūkst.km tika nomainīts izpūtēja aizmugurējais posms.

3. Pie 175 tūkst.km nomainīts viens balsta šarnīrs un viena stabilizatora atsaite.

4. Pie 180 tūkst.km papildus apkopei mainīts bremžu suports aizmugurē kreisajā pusē un ūdenssūknis.

5. Un tad ar šādu tikko apkoptu auto devos tālā ceļā uz Anglijas ziemeļiem. Atpakaļceļa sākumā sāka zust dzesēšanas šķidrums, bija jāpielej vairāk un vairāk, kamēr, esot uz Londonas apvedceļa, vairs tālāk braukt nebija iespējams. Evakuācija, divas dienas viesnīcā Dienvidanglijā (jo bija sestdiena), un tad servisā konstatēja plīsušu caurulīti dzesēšanas sistēmā. Caurulīti, pasūtot no Vācijas, bija iespējams sagaidīt vēl pēc četrām dienām. Lai nebūtu jāgaida, angļu meistari uztaisīja pagaidu remontu, uzliekot žņaugu, un tad vēlāk mājās Latvijā tika saremontēts uz palikšanu, sagaidot un nomainot to plīsušo caurulīti.

6. Pie 190 tūkst.km ar remontkomplektu laboja ātrumu pārslēgšanas mehānismu, jo ātrumi krita laukā.

7. Pie 191 tūkst.km mainīts termostats (motors vairs nesila) un sprauslu gredzeni (dažbrīd bija griezīga skaņa motoram).

Šinī brīdī sakarā ar biežajiem remontiem nolēmām pirkt otru auto - Škoda-Fabia 1,2 HTP.

8. Tad vēl pie 192 tūkst.km mainīta izpūtēja gofra.

9. Un visbeidzot pie 196 tūkst.km mainītas visas bremžu caurulītes, jo ,,dzimtās,, caurulītes sarūsēja. Bet šeit es pats vainīgs, jo ziemās turēju auto pussiltā, slikti ventilējamā garāžā.
Offline
DFS
06. Mar 2014, 21:22 #399

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

Ar brinos,kops pagajusas vasaras ir bijusas vairakas astra h, dargakais remonts lidz sim bijis ir vienas kvelsveces un turbinas trubas maina,kas kopa ar darbu bija 50eur :-D
Offline
boldrixx
06. Mar 2014, 21:27 #400

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..

nu te cepiens,tak visiem zināms,ka autobuve tadag ir galīgi garām.Auto razotāji tagad pelna tikai uz auto rezerves daļām.
tapēc šī gadsimta auto plīst kā traki.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo