Online
Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
|
06 Mar 2014, 12:26:00 Laoshi rakstīja:
Es gaidu tagad kādu, kurš pateiks, ka viņam auto nogājis 12k km, viss ok, nomainīts tikai wunderbaum, lieliska mašīna
Honda CRV uz pulksteņa 48k, neskaitot eļļu un wunderbaumus, sāka ēst AKB. Pa garantiju novērsts signalizācijas gļuks (150LS) | Offline | | |
Jorens | | Kopš: 15. Jul 2003
Ziņojumi: 14706
Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace
|
06 Mar 2014, 12:26:00 Laoshi rakstīja:
Es gaidu tagad kādu, kurš pateiks, ka viņam auto nogājis 12k km, viss ok, nomainīts tikai wunderbaum, lieliska mašīna
Tayata Auris '13 pa garantiju nomainija stures mehānusmu (ls800)
Bet pa lielam 4 gab tādas un viss tip top pagaidām | Offline | | |
Straikz | | Kopš: 11. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 524
Braucu ar:
| Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.
Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto.. | Offline | | |
xtreme21 | | Kopš: 24. Jan 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 2551
Braucu ar: Bobiku
| Varu padalīties:
Pirku jaunu Golf V GTI DSG 2006gadā
Pēc 40 000km nokāvu DSG kārbu - pa garantiju samainīju.
Savādāk viss ideāli - tikai kkādai kluči, eļļas un pr. gultņi līdz 200 000km. Tālāk sāka jau turbīne kko jāties, bet tad auto tika atdots
| Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
06 Mar 2014, 15:31:34 Straikz rakstīja:
Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.
Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto..
kruzaku un basta | Offline | | |
VWfans | | Kopš: 16. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 2604
Braucu ar:
| Pirms gada februāra beigās rakstīju par savu pieredzi ar Opel-Meriva 1,3 CDTI līdz 171 tūkst.km nobraukumam. Tagad nobraukums ir 197518 km, un pastāstīšu, ko remontēju šai starplaikā.
1. Pie 171 tūkst.km nobraukuma dzesēšanas sistēmā plīsa viena caurulīte, iztecēja viss dzesēšanas šķidrums. Labi, ka tas nebija tālu no mājām, tomēr uz servisu manu Merivu nācās vilkt ar citu auto.
2. Pie 172 tūkst.km tika nomainīts izpūtēja aizmugurējais posms.
3. Pie 175 tūkst.km nomainīts viens balsta šarnīrs un viena stabilizatora atsaite.
4. Pie 180 tūkst.km papildus apkopei mainīts bremžu suports aizmugurē kreisajā pusē un ūdenssūknis.
5. Un tad ar šādu tikko apkoptu auto devos tālā ceļā uz Anglijas ziemeļiem. Atpakaļceļa sākumā sāka zust dzesēšanas šķidrums, bija jāpielej vairāk un vairāk, kamēr, esot uz Londonas apvedceļa, vairs tālāk braukt nebija iespējams. Evakuācija, divas dienas viesnīcā Dienvidanglijā (jo bija sestdiena), un tad servisā konstatēja plīsušu caurulīti dzesēšanas sistēmā. Caurulīti, pasūtot no Vācijas, bija iespējams sagaidīt vēl pēc četrām dienām. Lai nebūtu jāgaida, angļu meistari uztaisīja pagaidu remontu, uzliekot žņaugu, un tad vēlāk mājās Latvijā tika saremontēts uz palikšanu, sagaidot un nomainot to plīsušo caurulīti.
6. Pie 190 tūkst.km ar remontkomplektu laboja ātrumu pārslēgšanas mehānismu, jo ātrumi krita laukā.
7. Pie 191 tūkst.km mainīts termostats (motors vairs nesila) un sprauslu gredzeni (dažbrīd bija griezīga skaņa motoram).
Šinī brīdī sakarā ar biežajiem remontiem nolēmām pirkt otru auto - Škoda-Fabia 1,2 HTP.
8. Tad vēl pie 192 tūkst.km mainīta izpūtēja gofra.
9. Un visbeidzot pie 196 tūkst.km mainītas visas bremžu caurulītes, jo ,,dzimtās,, caurulītes sarūsēja. Bet šeit es pats vainīgs, jo ziemās turēju auto pussiltā, slikti ventilējamā garāžā. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Kura bridi merivai notini odometru?
To piemirsi pieminet...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
| Neee ,tas nav arguments ,ja te saka ,ka esi tinis to odometru ,tad taa arii ir !!! Vajag visu kaa pie bikts staastiit..!! | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Mar 2014, 18:57:40 ralfiks rakstīja:
Neee ,tas nav arguments ,ja te saka ,ka esi tinis to odometru ,tad taa arii ir !!! Vajag visu kaa pie bikts staastiit..!!
Butu notinis, butu velreiz lidz 180kkm nobraucis beedu nezinot - tas saucas "auto magija", vecam auto iestasta, ka tas ir jauns un tas ari taa jutas un uzvedas!
Man piemeram ziemas auto ar 004895km uz shiltes jutas pasakaini
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
HannibalLecter | | Kopš: 13. Jan 2011
Ziņojumi: 2804
Braucu ar: E61
| "Šinī brīdī sakarā ar biežajiem remontiem nolēmām pirkt otru auto - Škoda-Fabia 1,2 HTP."
Kā cilvēks var būt tāds sadomazohists?
Škoda savā cenu kategorijā ,bet nu ne jau 3cilindru drebošs mopēds. | Offline | | |
rip | | Kopš: 19. Aug 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 197
Braucu ar: E39 540i ar LSD
|
06 Mar 2014, 17:27:40 daticho rakstīja:
06 Mar 2014, 15:31:34 Straikz rakstīja:
Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.
Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto..
kruzaku un basta
nekas labāks par kruzaku vēl nav izdomāts.
labāk paņemt lētāku komplektāciju un navi pielikt klāt neorģinālo. Dārgaks būs ar KDSS (aktīvais stabilizators) kuram bukses 90% mašīnām jāmaina ik pēc 30k km. Bukses maksā kapeikas un mainās viegli. Līdz +/- 7gadu vecumam, neatkarīgi no nobraukuma, tur vairāk nekas nelūzīs, tāpat ka LC120. LC120 bija bēda ar sprauslām, šeiem jau ir euro5 un piezo sprauslas - nekādu problēmu!
+ Toyotai ir lielākā atlikusī vērtība baltijas valstīs, kas nav mazsvarīgi! | Offline | | |
ixers | | Kopš: 29. Jul 2004
No: Ludza
Ziņojumi: 3273
Braucu ar: svešu auto
|
06 Mar 2014, 19:36:05 rip rakstīja:
06 Mar 2014, 17:27:40 daticho rakstīja:
06 Mar 2014, 15:31:34 Straikz rakstīja:
Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.
Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto..
120 LC pat tīri ok komplektācija sanāk.
kruzaku un basta
nekas labāks par kruzaku vēl nav izdomāts.
labāk paņemt lētāku komplektāciju un navi pielikt klāt neorģinālo. Dārgaks būs ar KDSS (aktīvais stabilizators) kuram bukses 90% mašīnām jāmaina ik pēc 30k km. Bukses maksā kapeikas un mainās viegli. Līdz +/- 7gadu vecumam, neatkarīgi no nobraukuma, tur vairāk nekas nelūzīs, tāpat ka LC120. LC120 bija bēda ar sprauslām, šeiem jau ir euro5 un piezo sprauslas - nekādu problēmu!
+ Toyotai ir lielākā atlikusī vērtība baltijas valstīs, kas nav mazsvarīgi!
| Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Fan:
Pie cik kom motoru mainiiija?
Lauva nav tavs radinieks? | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5649
Braucu ar: null ziiben
|
06 Mar 2014, 19:36:05 rip rakstīja:
06 Mar 2014, 17:27:40 daticho rakstīja:
06 Mar 2014, 15:31:34 Straikz rakstīja:
Sievastēvs vēlas sev jaunu auto.
Aptuveni uz 50 000eur
Vēlams apvidnieku.
Ko iesakat ņemt?
Ir skatijies jaunos JEEP CHEROOKE un LAND CRUISER, bet tā lidz galam nav izlēmis. Varbūt kāds arī ir bijis līdzīgā situācijā un var padalīties ar gudrībām... Varbūt var ieteikt ko citu, protams būtu labi, ja pamatotu kādēļ tieši vajadzētu izvēlēties par labu konkrētam auto..
kruzaku un basta
nekas labāks par kruzaku vēl nav izdomāts.
labāk paņemt lētāku komplektāciju un navi pielikt klāt neorģinālo. Dārgaks būs ar KDSS (aktīvais stabilizators) kuram bukses 90% mašīnām jāmaina ik pēc 30k km. Bukses maksā kapeikas un mainās viegli. Līdz +/- 7gadu vecumam, neatkarīgi no nobraukuma, tur vairāk nekas nelūzīs, tāpat ka LC120. LC120 bija bēda ar sprauslām, šeiem jau ir euro5 un piezo sprauslas - nekādu problēmu!
+ Toyotai ir lielākā atlikusī vērtība baltijas valstīs, kas nav mazsvarīgi!
Kā var "baudīt" braucienu ar jebko no minētajiem?
Baudīt var ja sēdi W222 aizmugurē ar smuku beibi blakus
Minētie ir lielas pakaļas pārvietotāji ar lauksaimnieku ambīcijām!
Ja gribi vadīt un baudīt auto, zinam kas jāpērk
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
wxy | | Kopš: 14. Oct 2009
Ziņojumi: 1469
Braucu ar: savu auto
|
06 Mar 2014, 20:00:21 protams rakstīja:
Minētie ir lielas pakaļas pārvietotāji ar lauksaimnieku ambīcijām!
Ja gribi vadīt un baudīt auto, zinam kas jāpērk
Protams, E60 kurš lielāko laiku pavada servisos | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5649
Braucu ar: null ziiben
|
06 Mar 2014, 20:09:52 wxy rakstīja:
06 Mar 2014, 20:00:21 protams rakstīja:
Minētie ir lielas pakaļas pārvietotāji ar lauksaimnieku ambīcijām!
Ja gribi vadīt un baudīt auto, zinam kas jāpērk
Protams, E60 kurš lielāko laiku pavada servisos
Ko?
Gribi pirkt E60 pa 50keur?
Slims vai?
Naudas ir vai
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| Ne visiem varbūt gribas baudīt vācu autobūves pārstāvjus, bet nekad neesmu varējis saprast kas jums tajos kruzeros patīk No ārpuses nekas īpašs, salons patīkamāks un modernāks ir 10gadus vecā X5. Pamatīgi overpriced.
Jaunais Grands izskatās vismaz no 21 gadsimta un arī izturības ziņā nevajadzētu būt problēmām līdz 100-150k km. | Offline | | |
henis | | Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Tu tak esi viena nelaimes čupiņa Ja pareizi atceros, tad uzvārīji motoru jau pie 100 tkm.
Pasarg Dievs man tavas problēmas ar savu 14 gadīgo Astru. Jau sen ar velo brauktu
06 Mar 2014, 18:38:29 VWfans rakstīja:
Pirms gada februāra beigās rakstīju par savu pieredzi ar Opel-Meriva 1,3 CDTI līdz 171 tūkst.km nobraukumam. Tagad nobraukums ir 197518 km, un pastāstīšu, ko remontēju šai starplaikā.
1. Pie 171 tūkst.km nobraukuma dzesēšanas sistēmā plīsa viena caurulīte, iztecēja viss dzesēšanas šķidrums. Labi, ka tas nebija tālu no mājām, tomēr uz servisu manu Merivu nācās vilkt ar citu auto.
2. Pie 172 tūkst.km tika nomainīts izpūtēja aizmugurējais posms.
3. Pie 175 tūkst.km nomainīts viens balsta šarnīrs un viena stabilizatora atsaite.
4. Pie 180 tūkst.km papildus apkopei mainīts bremžu suports aizmugurē kreisajā pusē un ūdenssūknis.
5. Un tad ar šādu tikko apkoptu auto devos tālā ceļā uz Anglijas ziemeļiem. Atpakaļceļa sākumā sāka zust dzesēšanas šķidrums, bija jāpielej vairāk un vairāk, kamēr, esot uz Londonas apvedceļa, vairs tālāk braukt nebija iespējams. Evakuācija, divas dienas viesnīcā Dienvidanglijā (jo bija sestdiena), un tad servisā konstatēja plīsušu caurulīti dzesēšanas sistēmā. Caurulīti, pasūtot no Vācijas, bija iespējams sagaidīt vēl pēc četrām dienām. Lai nebūtu jāgaida, angļu meistari uztaisīja pagaidu remontu, uzliekot žņaugu, un tad vēlāk mājās Latvijā tika saremontēts uz palikšanu, sagaidot un nomainot to plīsušo caurulīti.
6. Pie 190 tūkst.km ar remontkomplektu laboja ātrumu pārslēgšanas mehānismu, jo ātrumi krita laukā.
7. Pie 191 tūkst.km mainīts termostats (motors vairs nesila) un sprauslu gredzeni (dažbrīd bija griezīga skaņa motoram).
Šinī brīdī sakarā ar biežajiem remontiem nolēmām pirkt otru auto - Škoda-Fabia 1,2 HTP.
8. Tad vēl pie 192 tūkst.km mainīta izpūtēja gofra.
9. Un visbeidzot pie 196 tūkst.km mainītas visas bremžu caurulītes, jo ,,dzimtās,, caurulītes sarūsēja. Bet šeit es pats vainīgs, jo ziemās turēju auto pussiltā, slikti ventilējamā garāžā.
| Offline | | |
DFS | | Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| Ar brinos,kops pagajusas vasaras ir bijusas vairakas astra h, dargakais remonts lidz sim bijis ir vienas kvelsveces un turbinas trubas maina,kas kopa ar darbu bija 50eur :-D | Offline | | |
boldrixx | | Kopš: 12. Mar 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 756
Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..
| nu te cepiens,tak visiem zināms,ka autobuve tadag ir galīgi garām.Auto razotāji tagad pelna tikai uz auto rezerves daļām.
tapēc šī gadsimta auto plīst kā traki.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|