Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 iegāde

AutorsZiņojums
appolons
26. Dec 2012, 02:53 #381

Kopš: 21. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: e46 330d

neliels pārskats..

Youtube

Video ir interesanta vieta kur tiek testēts ar datoru pats auto, varbūt kādam ir infa kur dabūt vadu un programmu...

[ Šo ziņu laboja appolons, 26 Dec 2012, 02:54:49 ]

Offline
zzips
26. Dec 2012, 09:41 #382

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

ebayaa ir, man tads vads ari ir, principa neizmantoju, ja vajag varu pardot

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
druid
21. Jan 2013, 05:17 #383

Kopš: 06. May 2010

Ziņojumi: 3

Braucu ar: e34 535i un e39 540i

weletos uzzinaat kaut ko no pieredzeem, nostaastiem wai cita veida pasakaam par X5 e53 un MB ML-klassi (W163: 1997–2005) Kuram no vinjiem vajag biezaaku macinju serwisaa, cik liela atskiriba komforta zinjaa utt. apsweru domu iegadaties dzipu, sirdij tuvaaks X5, bet MB ir ari ar 7 seedvietam, kuras nereti nodereetu.
Offline
janchikz
21. Jan 2013, 08:21 #384

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Ir bijis gan ml400, gan x5 3.0d.
Uzreiz varu pateikt to, ka ml's atpaliek visās ziņās no ixa, gan apkopju izmaksās, gan apdares kvalitātē, gan patēriņa ziņā, gan izskata ziņā, protams, var būt izņēmumi

Iesaku ņemt x5.

edit:

komforta ziņā viņi ir līdzīgi, pat x5 sporta pakā, iespējams, būs cietāks, nekā ml's, protams, atkarīgs kāda izmēra diski un riepas. Pēc x5 iekāpjot ml'ā, sajūta, ka esi iekāpis kkādā ņivā, hvz, katrā gadījumā ixā ir patīkamāk sēdēt/braukt, jo ne uz brīdi neatstāj ml'a plastmasīguma sajūta pie salona apdares. Ml's rūsē, cik esmu ar ml'iem saskāries, visi viņi ir kkur jau sākuši rūsēt vienīgais čomam ir sterils, kurš VĒL nav sācis to darīt

[ Šo ziņu laboja janchikz, 21 Jan 2013, 08:27:19 ]

Offline
Filipsons
12. Feb 2013, 19:47 #385

Kopš: 27. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 180

Braucu ar: BMW e39 M///Pack

Vajag padomu par x5 kuru iesakat ņemt 4.6 vai 4.8 ?
Offline
Elviss
12. Feb 2013, 19:48 #386

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22114

Braucu ar: VAZ 2101 80'

4.8

-----------------

RT Translations
Offline
Filipsons
12. Feb 2013, 19:49 #387

Kopš: 27. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 180

Braucu ar: BMW e39 M///Pack

Šķirba ?

12 Feb 2013, 19:48:29 Elviss rakstīja:
4.8
Offline
boss
12. Feb 2013, 19:55 #388

Kopš: 24. Feb 2004

No: Liepāja

Ziņojumi: 1430

Braucu ar: E53


12 Feb 2013, 19:49:12 Filipsons rakstīja:
Šķirba ?

12 Feb 2013, 19:48:29 Elviss rakstīja:
4.8



4.8-4.6 = 0.2
Offline
fleix
12. Feb 2013, 19:58 #389

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

Offline
JohnyB
12. Feb 2013, 19:59 #390

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:


12 Feb 2013, 19:49:12 Filipsons rakstīja:
Šķirba ?

12 Feb 2013, 19:48:29 Elviss rakstīja:
4.8



šķirba ir starp kājām
Offline
Filipsons
12. Feb 2013, 20:01 #391

Kopš: 27. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 180

Braucu ar: BMW e39 M///Pack

Nice paldies pa spečuka atb

12 Feb 2013, 19:55:43 boss rakstīja:

12 Feb 2013, 19:49:12 Filipsons rakstīja:
Šķirba ?

12 Feb 2013, 19:48:29 Elviss rakstīja:
4.8



4.8-4.6 = 0.2
Offline
janchikz
30. Jul 2013, 22:00 #392

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Kādu eļļu liet x5 e70 3.0d 2008.gadam? Mobil BMW long life? Kāds var piedāvāt par labu ciparu?
Offline
Ga4a
30. Jul 2013, 22:03 #393

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4113

Braucu ar: F15 M50D

varbūt kādam ir labs e53 ar 3/4.4 benzina dzinēju uz tirgošanu ? PM!
Offline
Karlos
30. Jul 2013, 22:15 #394

Kopš: 10. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 78

Braucu ar: E 38 730D un Kvadru


30 Jul 2013, 22:03:53 Ga4a rakstīja:
varbūt kādam ir labs e53 ar 3/4.4 benzina dzinēju uz tirgošanu ? PM!



Varu piedavat labu facelift dizeli! X5
Offline
Fandulis
30. Jul 2013, 22:16 #395

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Vispār es arī skatos tagad e53, bet nevaru saprast kādu, jo izlasot visu, nekas sakarīgs nav uzrakstīts. Kādu xsu un kādu motoru, par 4.6 teica, ka viss tur kosmoss, remonts utt., kārba netur, motors pēc 200tk metams. Varbūt kāds atradīsies un bez pontiem pastāstīs par šo bundžu kautko lasāmu.
..budžets līdz 11k eiro

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 30 Jul 2013, 22:17:01 ]

Offline
edzulis
30. Jul 2013, 22:33 #396

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tev no sākuma pašam jāizdomā, ko gribi - performanci vai lētāk izmaksās. Par 4.6 izmkasām pagaidām neko tev nevaru komentēt. REāli tam motoram viss apkārt ir kā jekbkuram citam M62 motoram un pa tām pašām cenām. Ja kaut kas nobrūk kustīgajā gaļā, tad gan droši vien ir auzas, ja vien kādā šrotā nemētājas. No pārējā tur ir dārgākas priekšējās bremzes un riepas. Kārba? Tā pati 4.4 kārba ar savādāku pārnesumu (lielāki rpm, bet lielāks rāviens) un nopietnāku muftu, diskiem vai ko tur. Drīzāk 4.6 ir slavens ar savu nelielo sitienu no 2 uz 1 robu bremzējot, bet nu reāli viņš ir nekāds un ātri pierod. Pie tam ne vienmēr viņš ir. Problēma tik ir tā, ka normālu 4.6 vai 4.8 nav piedāvājumā manuprāt. Vari apjautāties pie usera rihards, viņš tagad kaut kādu no Francijas atdzina labu melnu 4.6. Neesmu pats redzējis, tādēļ sīkāk nepateikšu. Patēriņš viņam būs 18-22L bez variantiem. Man ar gāzi ir 22. Mēģināšu uzčipot, redzēs kas būs

Anyway jebkuram kuru nopirksi, ja vien neesi santīmpisējs uzreiz būs jāieliek, ja gribi lai viss ir čotka tehniski, bez kļūdām un vizuāli. Tā kā ar 11k būs pa īsu. Vēl jau droši vien gāze jāliek, ja M62 motors. Tas vēl kādi 800ls.

Savukārt, ja negribi 4.6, ieteiktu uzmest aci šim: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/akcbj.html

Izskatās ļoti kopts priekš tik veca 4.4. Pamēri kompresiju. Ja tur viss ok, tas būs ļoti ok variants par to naudu! To auto jau izpētiju, cik varēju. Noskrējienam jabūt īstam. LV 2 saimnieki - kaut kāds austrālis, kas te fīrējas un krieviņš pajauns, kas ir licis viņā iekšā, cik var noprast.

Vispār pirms X5 ņemšanas paņemtu līdzi draiveru lai viņš tur kārtīgi izložņā pa kompjiem. Parastās ātrajās diagnostikās ne vienmēr visu pateiks. Lai papēta vai motors nav uzkarsēts, lai visus blokus, airbagus pārbauda, kļūdas kārbā. Tur noteikti kaut kas izleks un būs par iemeslu nomest cenu Kaut vai X5 tipiskā slimība kondiškas ventilators. Jauns 260ls. Vēl arī ar krāsas biezuma mērītāju apstaigāt. Arī būs iemesls nosist cenu

Reāli labu X5 pirmo gadu atrast grūti. Visi jau nonākuši pie visādiem makgaiveriem, kas tos auto taisa ne tā kā pienāktos, bet pa savam

[ Šo ziņu laboja edzulis, 30 Jul 2013, 22:37:25 ]

Offline
edzhaans
30. Jul 2013, 22:39 #397

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Pa lielam tantes runā, ka X5 ir tas pats E39 hadenē un elektronikā. Motori, kā jau visi no pārējiem E39 E38, pārsvarā jau tikai V8 ar vienu m54 3.0 6 cil. rindinieku. Katrā ziņā lētākais bomž variants protams ir 3.0 rindinieks, jo salīdzinot ar V8 izmaksāsm ir liela šķirba. Latvijā visticamāk labu eksemplāru nav, vai arī neviens tādus nepārdos
Varbūt pircēji var sniegt argumentu kapēc tieši X5 ? Lielāks, krutāks, pēc kā jūs vadaties ?
p.s. nekāds dižais offroad džips tas nav, ja taisaties drasēt pa mežu
Offline
SteelRat
30. Jul 2013, 22:41 #398

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163790

Braucu ar: E95

nu bet x5 pirmo gadu, e53 tb, jau nav ari nekads kolekcijas auto kas butu jaapiderasii un bm auto visas daljas jaaperk, bet vienakarsh parvietotaajs, kaa e39, tikai ar paaugstinaatu klirensu

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 30 Jul 2013, 22:45:13 ]



-----------------
Offline
SteelRat
30. Jul 2013, 22:42 #399

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163790

Braucu ar: E95


30 Jul 2013, 22:39:41 edzhaans rakstīja:
Pa lielam tantes runā, ka X5 ir tas pats E39 hadenē un elektronikā. Motori, kā jau visi no pārējiem E39 E38, pārsvarā jau tikai V8 ar vienu m54 3.0 6 cil. rindinieku. Katrā ziņā lētākais bomž variants protams ir 3.0 rindinieks, jo salīdzinot ar V8 izmaksāsm ir liela šķirba. Latvijā visticamāk labu eksemplāru nav, vai arī neviens tādus nepārdos
Varbūt pircēji var sniegt argumentu kapēc tieši X5 ? Lielāks, krutāks, pēc kā jūs vadaties ?
p.s. nekāds dižais offroad džips tas nav, ja taisaties drasēt pa mežu


ziemaa biezhi pat musu galvaspilseetas ielas parvershas nelielaas offroad sacenes

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 30 Jul 2013, 22:42:55 ]



-----------------
Offline
edzhaans
30. Jul 2013, 22:46 #400

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


30 Jul 2013, 22:42:41 SteelRat rakstīja:

30 Jul 2013, 22:39:41 edzhaans rakstīja:
Pa lielam tantes runā, ka X5 ir tas pats E39 hadenē un elektronikā. Motori, kā jau visi no pārējiem E39 E38, pārsvarā jau tikai V8 ar vienu m54 3.0 6 cil. rindinieku. Katrā ziņā lētākais bomž variants protams ir 3.0 rindinieks, jo salīdzinot ar V8 izmaksāsm ir liela šķirba. Latvijā visticamāk labu eksemplāru nav, vai arī neviens tādus nepārdos
Varbūt pircēji var sniegt argumentu kapēc tieši X5 ? Lielāks, krutāks, pēc kā jūs vadaties ?
p.s. nekāds dižais offroad džips tas nav, ja taisaties drasēt pa mežu


ziemaa biezhi pat musu galvaspilseetas ielas parvershas nelielaas offroad sacenes

Tas ir skaidrs, bet nu tomēr, pēc kā cilvēks vadās (neņemsim pat vērā caurejamību), ka viņam vajag jaunu auto un tieši X5. Ir dakuja citu variantu, bet nē, vajag paņemt tieši šito.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo