Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
Puce
16. Oct 2023, 22:47 #381

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Mīkstajam maz informācijas par to kas un kā ir.

Sāksim ar to, ka ar kādu garantiju tu auto nopērc tāda tā ir. Manā gadījumā tam bija vai nu 3 gadi vai 100K km.

Kā jau te kāds minēja, tad ieskaties pa dzinēja eļļas korķi iekšā kā tur izskatās pēc LongLife intervāliem. Ne jau pēc pirmā, bet pēc kāda trešā. Mans skaidrojums par tiem garajiem intervāliem ir tāds, ka auto ražotāji likumdošanas priekšā, un tas saistīts emisijām, ir atbildīgi par to ko viņi saražo un cik daudz dabai viņu produkti nodarīs pāri. Tāpēc ar pazūd no skatuves visādi lielmotori. Tas pats ir arī ar apkopēm. It kā jo retāk mainīsi eļļu, tad būs mazāk dabai kaitīgu atkritumu. Saprati domu?

Starp citu iekšdedzes Stelantis grupas ģimenes bulku vāģi nevar nopirkt jau kopš 2021.gada beigām. Tāpēc ar savā gadījumā to pirku no dīlera kā dēmo auto ar 12K km. Un tas tieši ir saistīts ar to, ka Stelantis grupa savas emisijas ir saplānojusi tā, ka šīm versijām vairs nepienākas iekšdedzes dzinēji. Tikai komercbulku versijām. Visam pārējam bezjēdzīga nobraukuma EV.

Un vēl: citiem auto ir pārvietošanās līdzekļi, bet citiem kaut kas vairāk.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Miikstais
17. Oct 2023, 09:08 #382

Kopš: 01. Aug 2023

Ziņojumi: 371

Braucu ar:

Es vēl jorpojām gaidu atbildi, kur ir tie visi bulkuvāģi ar tiem beigtajiem motoriem. Visus jau tehnikas mīļotāji saremontēja?
Offline
bum_bumz
17. Oct 2023, 10:30 #383

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34

Daudz sapuvušu 20+ gadi ielās, mAtorčiki griež. Čomam ar tādi 2 miljonāri Vienu vairs nevar sametināt, būs jāpērk eko dampis vai jāmeklē vecs, nesapuvis. Transit tosteris cenā turpat x2 pret dirseli.
Offline
968-jk
17. Oct 2023, 14:49 #384

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


17 Oct 2023, 09:08:00 @Miikstais rakstīja:
Es vēl jorpojām gaidu atbildi, kur ir tie visi bulkuvāģi ar tiem beigtajiem motoriem. Visus jau tehnikas mīļotāji saremontēja?

Ar tiem "beigto" motoru kablukiem evakuē sprāgušās behas.
Offline
Kalnz
29. Oct 2023, 14:31 #385

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

as ir ar tiem 1.6 dīzeļiem iekš Trafikiem? Viss sikti?
Offline
Sandis_UR
30. Oct 2023, 20:02 #386

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


29 Oct 2023, 14:31:16 @Kalnz rakstīja:
as ir ar tiem 1.6 dīzeļiem iekš Trafikiem? Viss sikti?

2016 gada nopirkam 2 gab jaunus. Vienam pa garantiju otram pec garantijas beigam mainijam turbinas.
Pozitīvais tam auto ka baigi nerusē, degvielas patēriņš smieglīgi mazs tadam auto. Mierigi zem 7.0 var palīst. Primastars ar 2.0 eda par 2l vairak.
Vel vienam pec 20 000km pirmaja lielajā salā iztecēja abi amīši, lieki teikt ka garantiju atteica jo garantija uz hadeni tik 20 000 bija.
Kautkādi sīkumi izlida bet nekas traģisks.
Pēc sajutām bija, sajuta ka kārba par švaku un ka 200 000 diez vai turēs, jo prasīja lēnu un precizu slēģsanos vai ari varēja parādīties krakšķis slēdzoties, ja mēgināji fiksi slegties.
Offline
Kalnz
30. Oct 2023, 21:01 #387

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


30 Oct 2023, 20:02:45 @Sandis_UR rakstīja:

29 Oct 2023, 14:31:16 @Kalnz rakstīja:
as ir ar tiem 1.6 dīzeļiem iekš Trafikiem? Viss sikti?

2016 gada nopirkam 2 gab jaunus. Vienam pa garantiju otram pec garantijas beigam mainijam turbinas.
Pozitīvais tam auto ka baigi nerusē, degvielas patēriņš smieglīgi mazs tadam auto. Mierigi zem 7.0 var palīst. Primastars ar 2.0 eda par 2l vairak.
Vel vienam pec 20 000km pirmaja lielajā salā iztecēja abi amīši, lieki teikt ka garantiju atteica jo garantija uz hadeni tik 20 000 bija.
Kautkādi sīkumi izlida bet nekas traģisks.
Pēc sajutām bija, sajuta ka kārba par švaku un ka 200 000 diez vai turēs, jo prasīja lēnu un precizu slēģsanos vai ari varēja parādīties krakšķis slēdzoties, ja mēgināji fiksi slegties.


Līdz cik km nobraucāt? Kādas +/- izmaksas bij turbīnas maiņai?
Offline
Samsasi
30. Oct 2023, 21:02 #388

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4571

Braucu ar:

Tu tak saprot, ka tad un tagad ir kā no rigas lidz pleskaavijai
Offline
Rifo
26. Jun 2024, 14:08 #389

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

Kam ir pieredze vai atsauksmes par Renault Master vs VW Crafter?
Plānoju iegādāties 20-22 gada ap 100k nobraukumu. Cenu diapazons +- vienāds ap 20k eur.
Sliecos vairāk uz masteru, konkrēti L3H2 priekšpiedziņu, jo vadājam mēbeles un ir ērti kad zemā grīda, viegli iekāpt/izkāpt. Pašlaik jau vairāk kā 10 gadus ar masteru braukājam, servisā diezgan stabiji ap 1k eur gadā (apkopes+remonti).
Offline
michals1
26. Jun 2024, 14:36 #390

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Tikko kā pārdevu Reno Masteru,21g.ar nobraukumu 46k./km. Labs buss bija,durvis abās pusēs.
Pa visu šo laiku tika mainīta tikai eļļa un 2x bija servisa ar adblu problēmām/tā viņiem tagad slimība/.Nekas jāmaina nebija,viss tika ārstēts ar pārprogramēšanu. Ja atkal būtu vajadzīgs buss,droši ņemtu reni.
Offline
Locis
26. Jun 2024, 18:01 #391

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Paņēmu 20 gada Master ,bija 1.5 gadus vecs ar 80k noskrejienu ,100kw . Pirms 100k jau bija check engine ,pie dīlera iztirija egr trubu kaut kadu un par atsaukumu softu jaunu saistībā ar atgāzu sistemu,ari līdz 100k nobeidzas pečkas ātrumu rezistors,kaut kāda intercooler truba jau caura- tikai pie dīlera ,2 ned jagaida,500 euro ,kaut ka beigas atradu analogu un protams ātrak,pēc tam vēl viena intercooler truba. Liekas jau daudz piedzivojumu priekš tāda noskrejiena bija.

Tagad laikam ap 160k, vēl palika uz ielas dēļ kaut kāda masas vada ,līdz ar to palika bez strāvas sistēmā.

[ Šo ziņu laboja Locis, 26 Jun 2024, 18:03:04 ]

Offline
prox
27. Jun 2024, 10:40 #392

Kopš: 26. Dec 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Pārdod VW Crafter 2015
4900 eur runājama

Links

[ Šo ziņu laboja prox, 27 Jun 2024, 10:44:14 ]

Offline
Belluuns
03. Jul 2024, 09:04 #393

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

Ir kàdam pieredze ar Fordiem? Transit, Tourneo custom, no 15. Gada, 2.2 dizeļi.
Offline
Kalnz
08. Oct 2024, 11:28 #394

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Kāds zinošāks var iekomentēt par problēmām sekojošiem komercauto?

Nepieciešams busiņš ar VISMAZ 4 sēdvietām (oficiālām) un vismaz 2.2m garu kravas kasti

Skatos uz Renault Master, Mercedes Sprinter un VW Crafter
2018+ gads

Kā ar ekoloģijām šiem auto? Rūsām? u.t.t?

Piemēram - https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...fter/cdobbb.html
Offline
Locis
08. Oct 2024, 23:45 #395

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man 20 gadā masters,pirku pusotru gadu vecu,zem 100k jau sākās problēmas,nezinu vai otro reizi tādu pirktu. Vai arī mūsu motors nav pietiekosu kompetenti un nevar sataisit lai nemet antipollution kļūdu ilgāk par 2 dienām

[ Šo ziņu laboja Locis, 08 Oct 2024, 23:45:59 ]

Offline
Mizx
09. Oct 2024, 00:36 #396

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


08 Oct 2024, 23:45:04 @Locis rakstīja:
Man 20 gadā masters,pirku pusotru gadu vecu,zem 100k jau sākās problēmas,nezinu vai otro reizi tādu pirktu. Vai arī mūsu motors nav pietiekosu kompetenti un nevar sataisit lai nemet antipollution kļūdu ilgāk par 2 dienām
Brīvdienās arī dzirdēju sūdzēšanos, ka jaunie Masteri ir baigās mocības. Bija laiki, kad tie kalpoja ļoti labi, bet tagad visi tie busi ir jau nobraukti un izmesti. Masteru vietā iesakot Crafterus / Sprinterus atkarībā no plānotā lietošanas veida.
Offline
Dezinfektors
09. Oct 2024, 11:40 #397

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: Jawu un Audi

Nedirš- Masters normāla miza. Mums uzņēmumā ir 2 gab. Abiem nu jau būs ap 100k nobraukums, pirkti jauni. Nav bijušas problēmas. Esmu dzirdējis par ekoloģijas problēmām, bet donāju, ka tas ir tikai tiem ,kas mīcās pa pilsētu un nedabū normāli izsildīt tās trubas.
Offline
endurists
09. Oct 2024, 15:52 #398

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


09 Oct 2024, 11:40:20 @Dezinfektors rakstīja:
Nedirš- Masters normāla miza. Mums uzņēmumā ir 2 gab. Abiem nu jau būs ap 100k nobraukums, pirkti jauni. Nav bijušas problēmas. Esmu dzirdējis par ekoloģijas problēmām, bet donāju, ka tas ir tikai tiem ,kas mīcās pa pilsētu un nedabū normāli izsildīt tās trubas.


Tā nebūs taisnība! Mūsu igauņu kolēģiem ir apmēram 2020. gada Masters un katru nedēļu pāris reižu mizo Tartu-Tallinn un atpakaļ, kā arī šoferis mauc agresīvi, bet tāpak kā lielākajai daļai bija problēmas ar ekoloģiju, pat svaigam - ar garantiju!

Kā arī Rīgā ir pazīstams serviss kurā apkalpojam savus busus, šie tikai uz busu remontu specializējas + paralēli busu noma. Ipašnieks arī teica ka bija nopircis nomai pāris "jaunos" Master un bija pamatīgas problēmas ar ekoloģiju un pārdeva, jo liekas galvasssāpes un atstāja iepriekšējās paaudzes Master!

Man arī tāds 2015.gada ir, šogad EGR dzesētāja droseles asīte izkrita un izgāja cauri turbīnai, kā rezultātā nācās to restaurēt, tagad šķietami paliek skaļa kārba, laikam nāksies remontēt kamēr nav izsķīdusi. Nobraukums 305 tūkst, oriģināls, jo pirkts jauns un vienas SIA's rokās.
Offline
Locis
09. Oct 2024, 16:45 #399

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


09 Oct 2024, 11:40:20 @Dezinfektors rakstīja:
Nedirš- Masters normāla miza. Mums uzņēmumā ir 2 gab. Abiem nu jau būs ap 100k nobraukums, pirkti jauni. Nav bijušas problēmas. Esmu dzirdējis par ekoloģijas problēmām, bet donāju, ka tas ir tikai tiem ,kas mīcās pa pilsētu un nedabū normāli izsildīt tās trubas.

Man Dobele- Rīga regulāri + bieži vien dobele- kauņa un tās problēmas īsti neatbilst aizdirstam dpf.

[ Šo ziņu laboja Locis, 09 Oct 2024, 16:45:43 ]

Offline
Dezinfektors
09. Oct 2024, 17:26 #400

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: Jawu un Audi

Hvz.. mūsējie iet un iet. Tikai apkopes un viss. 2022. un 2023.gads.

[ Šo ziņu laboja Dezinfektors, 09 Oct 2024, 17:29:02 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo