Online
Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
piradzinjsh | | Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2290
Braucu ar: vienu radzi
|
27 Feb 2017, 21:48:39 @Oldijs rakstīja:
26 Feb 2017, 23:55:28 @bmwaddict rakstīja:
26 Feb 2017, 21:22:30 @Oldijs rakstīja:
Padalieties lūdzu pieredzē - gaisa masas mērītāju (e46 M54B25), ņemt OEM vai Bremi arī būs labs? Cik skatos Bremi ražo daļas priekš BMW tāpēc itka liekas uzticams, un internets klusē par sliktu pieredzi ar tā izvēli.
Atšķirība ir cena - Bremi 100€, OEM 200€..
kāpēc nepaņemt lietotu Siemēna OEM pa 20 eur? šitie MAF sensori reti kad bojājas, ja tur bez vajadzības nelien iekšā..
Lietotu elektroniku laikam atteikšos ņemt, un galīgi kreiso Ķīnu arī, bet ar tiem "premium" aftermarketiem reāli nevienam nav pieredzes?
man ir ielikts iekšā delphi, strādāt strādā | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
27 Feb 2017, 22:16:39 @uldens1 rakstīja:
27 Feb 2017, 13:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Feb 2017, 22:30:47 @Modrs rakstīja:
18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:
18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...
Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist
DDM. Viss saskrūvēts, bez izmaiņām. Spiediens dzeses sistēmā jopvažumaķ... Vobšem plaisas nedrīkst būt
Tantes runā, ka kkur rīgā kāds no galvu kantoriem, nododot veco pauri, pretī var saņemt citu atrestaurētu par ~ 100+ eur. Tā ir?
P.S. ja kādam ir vācu 1,7D /TD OHC nesaplaisājis pauris, labprāt nopirktu. PM
Plaisas starp vārstiem neietekmē spiedienu dzeses sistēmā. Galva tika pārbaudīta ar spiedienu? Vēlams ar tvaiku, to dara Ogrē. Visticamāk ir plaisa, bet kaut kur citur galvā vai blokā
tikai nedirs ka plaisas starp varstiem neietekmē spiedienu,vw tiešam neietekmē,bet ir vesela čupa motoru kam ietekme,sen nav nacies šos opeļus skruvēt,bet ir pa 90% parlieciba ka šitam točna ietekme,es parasti iebažu drati kanalā un izverteju vai iet kanals starp varstiem vai nē.Modris varetu izurbt caurumu un nofoķet,vares labi redzet kur plaisa aiziet
Tāda metode kā galvas pārbaude ar spiedienu pavisam sveša, ja drāts jābāž? Šeit vairāk lietotāja kapeikpišana uz galvas pārbaudi, ietaupīja 25eur un tagad prieks kur tu rodies
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
27 Feb 2017, 23:09:00 @Mrc009 rakstīja:
Kads varbūt var palidzēt Varbūt kādam bijis arī tā!!!
Dzinējs niķojās kad uzsilsts kad galigi auksts viss okey strada uzsilsts un liekas ka viens cilindrs nestrādā. Aizbrauci parbaudit sprauslas un kompis paradija kad 6sprausla beigta aizbraucu sprauslu parbaudit vina strada pec tam samainiju no 1clindra uz 6cilindru un no 6cilindra uz pirmo cilindru. 6cilindra sprausla strada kas parlikta no 6cilindra bet kas bija pirmaja cilindra un parlikta 6cilindra ta nestrada. Tas ir kad drive un Neitrala. Dot pedali masina taisa vibraciju. Nesaprotu kas par vainu vrb spiediena regulators kads no abiem? Hmmm..
kompresijas nav tik cik vajag | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
27 Feb 2017, 23:17:58 @RSAWorkshop rakstīja:
27 Feb 2017, 22:16:39 @uldens1 rakstīja:
27 Feb 2017, 13:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Feb 2017, 22:30:47 @Modrs rakstīja:
18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:
18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...
Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist
DDM. Viss saskrūvēts, bez izmaiņām. Spiediens dzeses sistēmā jopvažumaķ... Vobšem plaisas nedrīkst būt
Tantes runā, ka kkur rīgā kāds no galvu kantoriem, nododot veco pauri, pretī var saņemt citu atrestaurētu par ~ 100+ eur. Tā ir?
P.S. ja kādam ir vācu 1,7D /TD OHC nesaplaisājis pauris, labprāt nopirktu. PM
Plaisas starp vārstiem neietekmē spiedienu dzeses sistēmā. Galva tika pārbaudīta ar spiedienu? Vēlams ar tvaiku, to dara Ogrē. Visticamāk ir plaisa, bet kaut kur citur galvā vai blokā
tikai nedirs ka plaisas starp varstiem neietekmē spiedienu,vw tiešam neietekmē,bet ir vesela čupa motoru kam ietekme,sen nav nacies šos opeļus skruvēt,bet ir pa 90% parlieciba ka šitam točna ietekme,es parasti iebažu drati kanalā un izverteju vai iet kanals starp varstiem vai nē.Modris varetu izurbt caurumu un nofoķet,vares labi redzet kur plaisa aiziet
Tāda metode kā galvas pārbaude ar spiedienu pavisam sveša, ja drāts jābāž? Šeit vairāk lietotāja kapeikpišana uz galvas pārbaudi, ietaupīja 25eur un tagad prieks kur tu rodies
Bezjedzigs pasakums,ja plaisu nav,noslipē un liek kopā,ja plaisas ir un ja preti kanali,tad jamaina galva.Ja pat vel plaisa nav tikusi lidz kanalam,tad nakotnē būs
vienu reizi bij galvas uz parbaudi,teica ka vesela,ka uzsila ta laida spiedienu,galvas bij no VM motora,kur 4 gabalas.Vairs neizmantoju parbaudes,tukša laika terešana,dzities 200km lai tev nokaš naudu un sadirš | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
27 Feb 2017, 21:51:38 @RSAWorkshop rakstīja:
27 Feb 2017, 14:39:49 @edzhaans rakstīja:
...
50% vnk no tā maz ko sajēdz, 40% kko sajēdz bet nav instrumentu un atlikušie 10% ir reti sastopami, dārgi un rindas, tāpēc brauc visur citur un nevienu neinteresē cik izdilušas vadīklas un par ligzdu frēzēm pat dzirdējuši nav daži arī galvas neslīpē un 1x dzirdēju, ka ieteica blīvi nemainīt, jo oriģinālā esot labāka
Kuros procentos pieskaiti sevi? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
27 Feb 2017, 23:46:28 @RenegadeX rakstīja:
27 Feb 2017, 21:51:38 @RSAWorkshop rakstīja:
27 Feb 2017, 14:39:49 @edzhaans rakstīja:
...
50% vnk no tā maz ko sajēdz, 40% kko sajēdz bet nav instrumentu un atlikušie 10% ir reti sastopami, dārgi un rindas, tāpēc brauc visur citur un nevienu neinteresē cik izdilušas vadīklas un par ligzdu frēzēm pat dzirdējuši nav daži arī galvas neslīpē un 1x dzirdēju, ka ieteica blīvi nemainīt, jo oriģinālā esot labāka
Kuros procentos pieskaiti sevi?
Neesmu deputāts, balsojumā par sevi atturēšos
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
27 Feb 2017, 14:39:49 @edzhaans rakstīja:
Tapēc nevar te Latvijā vnk random servisā iedot auto uz galvas remontu, jo remontu veic tāds pats čalis, kas presē ārā šaras un bukses, nevis kvalificēts motorists. 100e par refurbišētu galvu ? Nu ok, droši vien viss, kas tur ir izdarīts ir noslīpeta galva, un iztīrīta, neviens tak neies pārpresēt vadīklas, likt iekšā jaunus vārstus, tas tok nemaksā 100e.
Autora gadījumā, vispār vajadzēja atstāt kā ir un sameklēt lietotu galvu, tad pārbaudīt&slīpēt, ja ir iespēja, vai citu dzinēju.
Bloku slīpēt ? Jūs nopietni ? Cik tādam 1.7 sūdam tad galvas remonts izmaksās, tas vispār ir rentabli ?
Galvas remonta kvalitāte parasti ietekmē cena. Ja ir nauda, tad arī ir cilvēki, kuriem ir iekārtas un zināšana normāli sataisīt. Standartā jau reāli arī nevajag mainīt vārstus vai vadīklas, parasti jau tik vajag pieslīpēt galvu/vārstus un viss, ja vien nav kkāds nopistenis ar 1Mkm vai ko tamlīdzīgu Tikko atjaucu savu motoru un vadīklas/vārstu kāti bija izdiluši bish tikai ārpus specenes pēc 400kkm, nejau tāpēc tagad ielikšu 850e, lai dabūtu jaunus vārstus ar resnākiem kātiem. Bet nu beigās tāpat paņēmu citu galvu, jo dēļ sūdīgi uzregulēta smirdīgā vārstu sēžas bija diezgan sadilušas | Offline | | |
Mrc009 | | Kopš: 27. Feb 2017
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
|
27 Feb 2017, 23:10:41 @cufiks rakstīja:
Tu 2x uzrakstìji vienu un to pašu, kā lumpenis vai copy/paste?
Esmu jauniņais. Tāpēc neredzēju kur palika iepriekšejais raksts. | Offline | | |
|
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
27 Feb 2017, 13:10:25 @bmwaddict rakstīja:
27 Feb 2017, 06:48:34 @funkyasshit rakstīja:
M54 mafi regulāri mirst nost. Mož dārgais aftermarket ies, bet pēc pieredzes neviens no veikalā pieejamajiem neiet. Kad šrotā paņēmām lietotus, no 6 gāja 1.
ko nozīmē gāja no sešiem viens? kā izpaužas kad tas "neiet"?
man ir pretēja pieredze. Siemēna mafs ja tur neviens umņiks nav līdis pie stieplītēm tad strādā, es vienk šrotā salasīju 3 gab ar domu nu ka viens no trim toč būs ejošs un ejoši izrādījās visi 3
es savam mainīju tikai tāpēc ka atklāju E46 iepriekšējais owneris bija uzlicis ne-OEM. Lai gan beigās izrādījās ka arī tas strādā pareizi vaina vispār bija citur
Nestrādā iemetot kļūdu jau piespraužot vai arī iemet kļūdu par adaptācijām pie augstiem apgriezieniem. Ja viss pārējais ir kārtībā, jāpavēro arī plūstoāā gaisa masa, lai saprastu vai tas, ko viņš rāda ir patiess. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Kur iesakat vest pāršūt stūri? Ir ieteikums vest uz to kantori zem olympijas... var vest uz turieni vai kkur citur labāk? | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
28 Feb 2017, 09:15:00 @funkyasshit rakstīja:
27 Feb 2017, 13:10:25 @bmwaddict rakstīja:
27 Feb 2017, 06:48:34 @funkyasshit rakstīja:
M54 mafi regulāri mirst nost. Mož dārgais aftermarket ies, bet pēc pieredzes neviens no veikalā pieejamajiem neiet. Kad šrotā paņēmām lietotus, no 6 gāja 1.
ko nozīmē gāja no sešiem viens? kā izpaužas kad tas "neiet"?
man ir pretēja pieredze. Siemēna mafs ja tur neviens umņiks nav līdis pie stieplītēm tad strādā, es vienk šrotā salasīju 3 gab ar domu nu ka viens no trim toč būs ejošs un ejoši izrādījās visi 3
es savam mainīju tikai tāpēc ka atklāju E46 iepriekšējais owneris bija uzlicis ne-OEM. Lai gan beigās izrādījās ka arī tas strādā pareizi vaina vispār bija citur
Nestrādā iemetot kļūdu jau piespraužot vai arī iemet kļūdu par adaptācijām pie augstiem apgriezieniem. Ja viss pārējais ir kārtībā, jāpavēro arī plūstoāā gaisa masa, lai saprastu vai tas, ko viņš rāda ir patiess.
Viņš tam M54 ir kkāds īpaši mirstošais? Vai vienk aizdirsies? | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Jautājums par rAudi. 2.0tdi a4 2007.gada vēl nāk ar pumpeduse? | Offline | | |
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
28 Feb 2017, 09:35:13 @Ruudis rakstīja:
Jautājums par rAudi. 2.0tdi a4 2007.gada vēl nāk ar pumpeduse?
B7/B8 ?B8 arī nāk no 7gada | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
28 Feb 2017, 10:06:10 @-JUREVICH- rakstīja:
28 Feb 2017, 09:35:13 @Ruudis rakstīja:
Jautājums par rAudi. 2.0tdi a4 2007.gada vēl nāk ar pumpeduse?
B7/B8 ?B8 arī nāk no 7gada
B7 ir pumpis. | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
28 Feb 2017, 10:07:08 @dzuris rakstīja:
28 Feb 2017, 10:06:10 @-JUREVICH- rakstīja:
28 Feb 2017, 09:35:13 @Ruudis rakstīja:
Jautājums par rAudi. 2.0tdi a4 2007.gada vēl nāk ar pumpeduse?
B7/B8 ?B8 arī nāk no 7gada
B7 ir pumpis.
Kā ir sprauslu remontu? Viss slikti?
Auto nav mans. Koleģis saka, ka 2 sprauslas atā | Offline | | |
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
27 Feb 2017, 23:26:26 @uldens1 rakstīja:
27 Feb 2017, 23:17:58 @RSAWorkshop rakstīja:
27 Feb 2017, 22:16:39 @uldens1 rakstīja:
27 Feb 2017, 13:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:
26 Feb 2017, 22:30:47 @Modrs rakstīja:
18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:
18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...
Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist
DDM. Viss saskrūvēts, bez izmaiņām. Spiediens dzeses sistēmā jopvažumaķ... Vobšem plaisas nedrīkst būt
Tantes runā, ka kkur rīgā kāds no galvu kantoriem, nododot veco pauri, pretī var saņemt citu atrestaurētu par ~ 100+ eur. Tā ir?
P.S. ja kādam ir vācu 1,7D /TD OHC nesaplaisājis pauris, labprāt nopirktu. PM
Plaisas starp vārstiem neietekmē spiedienu dzeses sistēmā. Galva tika pārbaudīta ar spiedienu? Vēlams ar tvaiku, to dara Ogrē. Visticamāk ir plaisa, bet kaut kur citur galvā vai blokā
tikai nedirs ka plaisas starp varstiem neietekmē spiedienu,vw tiešam neietekmē,bet ir vesela čupa motoru kam ietekme,sen nav nacies šos opeļus skruvēt,bet ir pa 90% parlieciba ka šitam točna ietekme,es parasti iebažu drati kanalā un izverteju vai iet kanals starp varstiem vai nē.Modris varetu izurbt caurumu un nofoķet,vares labi redzet kur plaisa aiziet
Tāda metode kā galvas pārbaude ar spiedienu pavisam sveša, ja drāts jābāž? Šeit vairāk lietotāja kapeikpišana uz galvas pārbaudi, ietaupīja 25eur un tagad prieks kur tu rodies
Bezjedzigs pasakums,ja plaisu nav,noslipē un liek kopā,ja plaisas ir un ja preti kanali,tad jamaina galva.Ja pat vel plaisa nav tikusi lidz kanalam,tad nakotnē būs
vienu reizi bij galvas uz parbaudi,teica ka vesela,ka uzsila ta laida spiedienu,galvas bij no VM motora,kur 4 gabalas.Vairs neizmantoju parbaudes,tukša laika terešana,dzities 200km lai tev nokaš naudu un sadirš
Anormāls retums ka ieraugot uz paura plaisu klienti parakstās uzreiz uz citu pauri,protams atkarīgs cik liela!Ja jau startēšanas brīdī sifonī ,uz tvaika točna būtu parādījis!Jautājums ,ja blīve nereāli bija sasēdusies,bloku slīpēja,skrūves jaunas?Dzinēju remonts kā tāds sastāv un gala rezultāts ir atkarīgs no niansēm/pieredzes!Arī teorētiski pareizi jau minēja ja plaisa ir nav teikts ka tā neprogresēs,var arī pārbaudīta galva pie savilkšanas safisties!Ar to jārēķinās ka strjomnijs pasākums!A cilindrā dzese neiet,varbūt drīzāk starp blīves kontūriem sifonī? | Offline | | |
|
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Kādam ir bijusi pieredze ar balansēšanas skuteriem, tipa airboard, hoverboard utt.
Kādu ieteiksiet meklēt?
Meklēju kā dāvanu 12 gadus jaunam skuķim. | Offline | | |
Arz | | Kopš: 15. Jan 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 189
Braucu ar:
| Interesē varbūt kāds var izlīdzēt, nepieciešams priekš automātiskās pārnesumkārbas diferenciālis. Kārbas kods ZF 4HP14. Vai varbūt kāds var ieteikt kur zvanīt un prasīt? | Offline | | |
Zibenskakjis | | Kopš: 13. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325
| Jautājums par diagnostikas iekārtām!Līdz šim savām vajadzībām izmantoju Autocom release 2013, bet tas jau ir novecojis. Varbūt kāds var ieteikt ko līdzvērtīgu vai labāku ap 100Eur. Ģimenes autoparks sastāv no BMW, Mercedes, Honda, vw. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
28 Feb 2017, 20:21:40 @Zibenskakjis rakstīja:
Jautājums par diagnostikas iekārtām!Līdz šim savām vajadzībām izmantoju Autocom release 2013, bet tas jau ir novecojis. Varbūt kāds var ieteikt ko līdzvērtīgu vai labāku ap 100Eur. Ģimenes autoparks sastāv no BMW, Mercedes, Honda, vw.
tev tie auto jaunaki palikuši?? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|