Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
piradzinjsh
27. Feb 2017, 23:14 #37921

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2290

Braucu ar: vienu radzi


27 Feb 2017, 21:48:39 @Oldijs rakstīja:

26 Feb 2017, 23:55:28 @bmwaddict rakstīja:

26 Feb 2017, 21:22:30 @Oldijs rakstīja:
Padalieties lūdzu pieredzē - gaisa masas mērītāju (e46 M54B25), ņemt OEM vai Bremi arī būs labs? Cik skatos Bremi ražo daļas priekš BMW tāpēc itka liekas uzticams, un internets klusē par sliktu pieredzi ar tā izvēli.
Atšķirība ir cena - Bremi 100€, OEM 200€..

kāpēc nepaņemt lietotu Siemēna OEM pa 20 eur? šitie MAF sensori reti kad bojājas, ja tur bez vajadzības nelien iekšā..


Lietotu elektroniku laikam atteikšos ņemt, un galīgi kreiso Ķīnu arī, bet ar tiem "premium" aftermarketiem reāli nevienam nav pieredzes?

man ir ielikts iekšā delphi, strādāt strādā
Offline
RSAWorkshop
27. Feb 2017, 23:17 #37922

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Feb 2017, 22:16:39 @uldens1 rakstīja:

27 Feb 2017, 13:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Feb 2017, 22:30:47 @Modrs rakstīja:

18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...


Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist


DDM. Viss saskrūvēts, bez izmaiņām. Spiediens dzeses sistēmā jopvažumaķ... Vobšem plaisas nedrīkst būt

Tantes runā, ka kkur rīgā kāds no galvu kantoriem, nododot veco pauri, pretī var saņemt citu atrestaurētu par ~ 100+ eur. Tā ir?

P.S. ja kādam ir vācu 1,7D /TD OHC nesaplaisājis pauris, labprāt nopirktu. PM
Plaisas starp vārstiem neietekmē spiedienu dzeses sistēmā. Galva tika pārbaudīta ar spiedienu? Vēlams ar tvaiku, to dara Ogrē. Visticamāk ir plaisa, bet kaut kur citur galvā vai blokā
tikai nedirs ka plaisas starp varstiem neietekmē spiedienu,vw tiešam neietekmē,bet ir vesela čupa motoru kam ietekme,sen nav nacies šos opeļus skruvēt,bet ir pa 90% parlieciba ka šitam točna ietekme,es parasti iebažu drati kanalā un izverteju vai iet kanals starp varstiem vai nē.Modris varetu izurbt caurumu un nofoķet,vares labi redzet kur plaisa aiziet
Tāda metode kā galvas pārbaude ar spiedienu pavisam sveša, ja drāts jābāž? Šeit vairāk lietotāja kapeikpišana uz galvas pārbaudi, ietaupīja 25eur un tagad prieks kur tu rodies

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
27. Feb 2017, 23:20 #37923

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


27 Feb 2017, 23:09:00 @Mrc009 rakstīja:
Kads varbūt var palidzēt Varbūt kādam bijis arī tā!!!

Dzinējs niķojās kad uzsilsts kad galigi auksts viss okey strada uzsilsts un liekas ka viens cilindrs nestrādā. Aizbrauci parbaudit sprauslas un kompis paradija kad 6sprausla beigta aizbraucu sprauslu parbaudit vina strada pec tam samainiju no 1clindra uz 6cilindru un no 6cilindra uz pirmo cilindru. 6cilindra sprausla strada kas parlikta no 6cilindra bet kas bija pirmaja cilindra un parlikta 6cilindra ta nestrada. Tas ir kad drive un Neitrala. Dot pedali masina taisa vibraciju. Nesaprotu kas par vainu vrb spiediena regulators kads no abiem? Hmmm..
kompresijas nav tik cik vajag
Offline
uldens1
27. Feb 2017, 23:26 #37924

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


27 Feb 2017, 23:17:58 @RSAWorkshop rakstīja:

27 Feb 2017, 22:16:39 @uldens1 rakstīja:

27 Feb 2017, 13:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Feb 2017, 22:30:47 @Modrs rakstīja:

18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...


Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist


DDM. Viss saskrūvēts, bez izmaiņām. Spiediens dzeses sistēmā jopvažumaķ... Vobšem plaisas nedrīkst būt

Tantes runā, ka kkur rīgā kāds no galvu kantoriem, nododot veco pauri, pretī var saņemt citu atrestaurētu par ~ 100+ eur. Tā ir?

P.S. ja kādam ir vācu 1,7D /TD OHC nesaplaisājis pauris, labprāt nopirktu. PM
Plaisas starp vārstiem neietekmē spiedienu dzeses sistēmā. Galva tika pārbaudīta ar spiedienu? Vēlams ar tvaiku, to dara Ogrē. Visticamāk ir plaisa, bet kaut kur citur galvā vai blokā
tikai nedirs ka plaisas starp varstiem neietekmē spiedienu,vw tiešam neietekmē,bet ir vesela čupa motoru kam ietekme,sen nav nacies šos opeļus skruvēt,bet ir pa 90% parlieciba ka šitam točna ietekme,es parasti iebažu drati kanalā un izverteju vai iet kanals starp varstiem vai nē.Modris varetu izurbt caurumu un nofoķet,vares labi redzet kur plaisa aiziet
Tāda metode kā galvas pārbaude ar spiedienu pavisam sveša, ja drāts jābāž? Šeit vairāk lietotāja kapeikpišana uz galvas pārbaudi, ietaupīja 25eur un tagad prieks kur tu rodies
Bezjedzigs pasakums,ja plaisu nav,noslipē un liek kopā,ja plaisas ir un ja preti kanali,tad jamaina galva.Ja pat vel plaisa nav tikusi lidz kanalam,tad nakotnē būs

vienu reizi bij galvas uz parbaudi,teica ka vesela,ka uzsila ta laida spiedienu,galvas bij no VM motora,kur 4 gabalas.Vairs neizmantoju parbaudes,tukša laika terešana,dzities 200km lai tev nokaš naudu un sadirš
Offline
RenegadeX
27. Feb 2017, 23:46 #37925

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


27 Feb 2017, 21:51:38 @RSAWorkshop rakstīja:

27 Feb 2017, 14:39:49 @edzhaans rakstīja:
...
50% vnk no tā maz ko sajēdz, 40% kko sajēdz bet nav instrumentu un atlikušie 10% ir reti sastopami, dārgi un rindas, tāpēc brauc visur citur un nevienu neinteresē cik izdilušas vadīklas un par ligzdu frēzēm pat dzirdējuši nav daži arī galvas neslīpē un 1x dzirdēju, ka ieteica blīvi nemainīt, jo oriģinālā esot labāka

Kuros procentos pieskaiti sevi?
Offline
RSAWorkshop
27. Feb 2017, 23:52 #37926

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


27 Feb 2017, 23:46:28 @RenegadeX rakstīja:

27 Feb 2017, 21:51:38 @RSAWorkshop rakstīja:

27 Feb 2017, 14:39:49 @edzhaans rakstīja:
...
50% vnk no tā maz ko sajēdz, 40% kko sajēdz bet nav instrumentu un atlikušie 10% ir reti sastopami, dārgi un rindas, tāpēc brauc visur citur un nevienu neinteresē cik izdilušas vadīklas un par ligzdu frēzēm pat dzirdējuši nav daži arī galvas neslīpē un 1x dzirdēju, ka ieteica blīvi nemainīt, jo oriģinālā esot labāka

Kuros procentos pieskaiti sevi?
Neesmu deputāts, balsojumā par sevi atturēšos

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
28. Feb 2017, 00:48 #37927

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


27 Feb 2017, 14:39:49 @edzhaans rakstīja:
Tapēc nevar te Latvijā vnk random servisā iedot auto uz galvas remontu, jo remontu veic tāds pats čalis, kas presē ārā šaras un bukses, nevis kvalificēts motorists. 100e par refurbišētu galvu ? Nu ok, droši vien viss, kas tur ir izdarīts ir noslīpeta galva, un iztīrīta, neviens tak neies pārpresēt vadīklas, likt iekšā jaunus vārstus, tas tok nemaksā 100e.
Autora gadījumā, vispār vajadzēja atstāt kā ir un sameklēt lietotu galvu, tad pārbaudīt&slīpēt, ja ir iespēja, vai citu dzinēju.
Bloku slīpēt ? Jūs nopietni ? Cik tādam 1.7 sūdam tad galvas remonts izmaksās, tas vispār ir rentabli ?
Galvas remonta kvalitāte parasti ietekmē cena. Ja ir nauda, tad arī ir cilvēki, kuriem ir iekārtas un zināšana normāli sataisīt. Standartā jau reāli arī nevajag mainīt vārstus vai vadīklas, parasti jau tik vajag pieslīpēt galvu/vārstus un viss, ja vien nav kkāds nopistenis ar 1Mkm vai ko tamlīdzīgu Tikko atjaucu savu motoru un vadīklas/vārstu kāti bija izdiluši bish tikai ārpus specenes pēc 400kkm, nejau tāpēc tagad ielikšu 850e, lai dabūtu jaunus vārstus ar resnākiem kātiem. Bet nu beigās tāpat paņēmu citu galvu, jo dēļ sūdīgi uzregulēta smirdīgā vārstu sēžas bija diezgan sadilušas
Offline
Mrc009
28. Feb 2017, 09:11 #37928

Kopš: 27. Feb 2017

Ziņojumi: 2

Braucu ar:


27 Feb 2017, 23:10:41 @cufiks rakstīja:
Tu 2x uzrakstìji vienu un to pašu, kā lumpenis vai copy/paste?


Esmu jauniņais. Tāpēc neredzēju kur palika iepriekšejais raksts.
Offline
funkyasshit
28. Feb 2017, 09:15 #37929

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


27 Feb 2017, 13:10:25 @bmwaddict rakstīja:

27 Feb 2017, 06:48:34 @funkyasshit rakstīja:
M54 mafi regulāri mirst nost. Mož dārgais aftermarket ies, bet pēc pieredzes neviens no veikalā pieejamajiem neiet. Kad šrotā paņēmām lietotus, no 6 gāja 1.

ko nozīmē gāja no sešiem viens? kā izpaužas kad tas "neiet"?

man ir pretēja pieredze. Siemēna mafs ja tur neviens umņiks nav līdis pie stieplītēm tad strādā, es vienk šrotā salasīju 3 gab ar domu nu ka viens no trim toč būs ejošs un ejoši izrādījās visi 3
es savam mainīju tikai tāpēc ka atklāju E46 iepriekšējais owneris bija uzlicis ne-OEM. Lai gan beigās izrādījās ka arī tas strādā pareizi vaina vispār bija citur


Nestrādā iemetot kļūdu jau piespraužot vai arī iemet kļūdu par adaptācijām pie augstiem apgriezieniem. Ja viss pārējais ir kārtībā, jāpavēro arī plūstoāā gaisa masa, lai saprastu vai tas, ko viņš rāda ir patiess.
Offline
Mixzzz
28. Feb 2017, 09:16 #37930

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Kur iesakat vest pāršūt stūri? Ir ieteikums vest uz to kantori zem olympijas... var vest uz turieni vai kkur citur labāk?
Offline
Mixzzz
28. Feb 2017, 09:21 #37931

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


28 Feb 2017, 09:15:00 @funkyasshit rakstīja:

27 Feb 2017, 13:10:25 @bmwaddict rakstīja:

27 Feb 2017, 06:48:34 @funkyasshit rakstīja:
M54 mafi regulāri mirst nost. Mož dārgais aftermarket ies, bet pēc pieredzes neviens no veikalā pieejamajiem neiet. Kad šrotā paņēmām lietotus, no 6 gāja 1.

ko nozīmē gāja no sešiem viens? kā izpaužas kad tas "neiet"?

man ir pretēja pieredze. Siemēna mafs ja tur neviens umņiks nav līdis pie stieplītēm tad strādā, es vienk šrotā salasīju 3 gab ar domu nu ka viens no trim toč būs ejošs un ejoši izrādījās visi 3
es savam mainīju tikai tāpēc ka atklāju E46 iepriekšējais owneris bija uzlicis ne-OEM. Lai gan beigās izrādījās ka arī tas strādā pareizi vaina vispār bija citur


Nestrādā iemetot kļūdu jau piespraužot vai arī iemet kļūdu par adaptācijām pie augstiem apgriezieniem. Ja viss pārējais ir kārtībā, jāpavēro arī plūstoāā gaisa masa, lai saprastu vai tas, ko viņš rāda ir patiess.
Viņš tam M54 ir kkāds īpaši mirstošais? Vai vienk aizdirsies?
Offline
Ruudis
28. Feb 2017, 09:35 #37932

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Jautājums par rAudi. 2.0tdi a4 2007.gada vēl nāk ar pumpeduse?
Offline
-JUREVICH-
28. Feb 2017, 10:06 #37933

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


28 Feb 2017, 09:35:13 @Ruudis rakstīja:
Jautājums par rAudi. 2.0tdi a4 2007.gada vēl nāk ar pumpeduse?
B7/B8 ?B8 arī nāk no 7gada
Offline
dzuris
28. Feb 2017, 10:07 #37934

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


28 Feb 2017, 10:06:10 @-JUREVICH- rakstīja:

28 Feb 2017, 09:35:13 @Ruudis rakstīja:
Jautājums par rAudi. 2.0tdi a4 2007.gada vēl nāk ar pumpeduse?
B7/B8 ?B8 arī nāk no 7gada


B7 ir pumpis.
Offline
Ruudis
28. Feb 2017, 10:13 #37935

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


28 Feb 2017, 10:07:08 @dzuris rakstīja:

28 Feb 2017, 10:06:10 @-JUREVICH- rakstīja:

28 Feb 2017, 09:35:13 @Ruudis rakstīja:
Jautājums par rAudi. 2.0tdi a4 2007.gada vēl nāk ar pumpeduse?
B7/B8 ?B8 arī nāk no 7gada


B7 ir pumpis.

Kā ir sprauslu remontu? Viss slikti?
Auto nav mans. Koleģis saka, ka 2 sprauslas atā
Offline
-JUREVICH-
28. Feb 2017, 10:19 #37936

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


27 Feb 2017, 23:26:26 @uldens1 rakstīja:

27 Feb 2017, 23:17:58 @RSAWorkshop rakstīja:

27 Feb 2017, 22:16:39 @uldens1 rakstīja:

27 Feb 2017, 13:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:

26 Feb 2017, 22:30:47 @Modrs rakstīja:

18 Feb 2017, 23:21:48 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2017, 19:30:38 @Modrs rakstīja:
Jautājums spečukiem par 89. gada opel 1,7D motora galvu.
Noņemot to, atklājās, ka šādas plaisas ir starp visiem vārstiem. Tā ir viņu tipiskā kaite, vai tomēr nē? Pirms tam dzeses sistēmā bija spiediens, galvas blīve bija pamatīgā ķēmā nosēdusies...


Un vispār šādas plaisas var sametināt?
Starp vārstiem var būt plaisas, vienīgi ar laiku var vārstu ligzdas izkrist vai priekškameras dīzeļiem kamera var izkrist


DDM. Viss saskrūvēts, bez izmaiņām. Spiediens dzeses sistēmā jopvažumaķ... Vobšem plaisas nedrīkst būt

Tantes runā, ka kkur rīgā kāds no galvu kantoriem, nododot veco pauri, pretī var saņemt citu atrestaurētu par ~ 100+ eur. Tā ir?

P.S. ja kādam ir vācu 1,7D /TD OHC nesaplaisājis pauris, labprāt nopirktu. PM
Plaisas starp vārstiem neietekmē spiedienu dzeses sistēmā. Galva tika pārbaudīta ar spiedienu? Vēlams ar tvaiku, to dara Ogrē. Visticamāk ir plaisa, bet kaut kur citur galvā vai blokā
tikai nedirs ka plaisas starp varstiem neietekmē spiedienu,vw tiešam neietekmē,bet ir vesela čupa motoru kam ietekme,sen nav nacies šos opeļus skruvēt,bet ir pa 90% parlieciba ka šitam točna ietekme,es parasti iebažu drati kanalā un izverteju vai iet kanals starp varstiem vai nē.Modris varetu izurbt caurumu un nofoķet,vares labi redzet kur plaisa aiziet
Tāda metode kā galvas pārbaude ar spiedienu pavisam sveša, ja drāts jābāž? Šeit vairāk lietotāja kapeikpišana uz galvas pārbaudi, ietaupīja 25eur un tagad prieks kur tu rodies
Bezjedzigs pasakums,ja plaisu nav,noslipē un liek kopā,ja plaisas ir un ja preti kanali,tad jamaina galva.Ja pat vel plaisa nav tikusi lidz kanalam,tad nakotnē būs

vienu reizi bij galvas uz parbaudi,teica ka vesela,ka uzsila ta laida spiedienu,galvas bij no VM motora,kur 4 gabalas.Vairs neizmantoju parbaudes,tukša laika terešana,dzities 200km lai tev nokaš naudu un sadirš
Anormāls retums ka ieraugot uz paura plaisu klienti parakstās uzreiz uz citu pauri,protams atkarīgs cik liela!Ja jau startēšanas brīdī sifonī ,uz tvaika točna būtu parādījis!Jautājums ,ja blīve nereāli bija sasēdusies,bloku slīpēja,skrūves jaunas?Dzinēju remonts kā tāds sastāv un gala rezultāts ir atkarīgs no niansēm/pieredzes!Arī teorētiski pareizi jau minēja ja plaisa ir nav teikts ka tā neprogresēs,var arī pārbaudīta galva pie savilkšanas safisties!Ar to jārēķinās ka strjomnijs pasākums!A cilindrā dzese neiet,varbūt drīzāk starp blīves kontūriem sifonī?
Offline
Ruudis
28. Feb 2017, 11:36 #37937

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Kādam ir bijusi pieredze ar balansēšanas skuteriem, tipa airboard, hoverboard utt.
Kādu ieteiksiet meklēt?
Meklēju kā dāvanu 12 gadus jaunam skuķim.
Offline
Arz
28. Feb 2017, 19:23 #37938

Kopš: 15. Jan 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 189

Braucu ar:

Interesē varbūt kāds var izlīdzēt, nepieciešams priekš automātiskās pārnesumkārbas diferenciālis. Kārbas kods ZF 4HP14. Vai varbūt kāds var ieteikt kur zvanīt un prasīt?
Offline
Zibenskakjis
28. Feb 2017, 20:21 #37939

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325

Jautājums par diagnostikas iekārtām!Līdz šim savām vajadzībām izmantoju Autocom release 2013, bet tas jau ir novecojis. Varbūt kāds var ieteikt ko līdzvērtīgu vai labāku ap 100Eur. Ģimenes autoparks sastāv no BMW, Mercedes, Honda, vw.
Offline
uldens1
28. Feb 2017, 20:44 #37940

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


28 Feb 2017, 20:21:40 @Zibenskakjis rakstīja:
Jautājums par diagnostikas iekārtām!Līdz šim savām vajadzībām izmantoju Autocom release 2013, bet tas jau ir novecojis. Varbūt kāds var ieteikt ko līdzvērtīgu vai labāku ap 100Eur. Ģimenes autoparks sastāv no BMW, Mercedes, Honda, vw.
tev tie auto jaunaki palikuši??
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo