Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
sn
25. Nov 2018, 13:11 #3781

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
subjekts
25. Nov 2018, 20:54 #3782

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 89

Braucu ar: pirkstu pa touchpadu

Uz kādām naudām aptuveni varētu iegriezties 530d sadales vārpstas piedziņas ķēdes maiņa?
ar ko vajadzētu rēķināties?
Offline
Kaross
25. Nov 2018, 21:28 #3783

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


24 Nov 2018, 12:55:37 @nachooo rakstīja:
help !
Lieta sekojoša , pāris nedēļas atpakaļ pamaniju ka aķis sācis švakāk griezt.līdz vienā dienā negrieza vispār ! nospiežot start/stop iedegas visas lampiņas un atskan klikšķis un viss !iegādājos jaunu akulumatoru, nomainiju,netslēdzot auto no strāvas. Bet arī ar jauno akb ir tiesi tas pats -starteris noklikšķ un viss ! pieliekot piepīpēt no vecā aķa zem kapota viss šķiļās kā nākas !
tadā veidā atbraucu nosalaspils līdz āģītim un tieši pie mājām iedegās sarkanais simbols,ka aķi nelādē !
kas varētu būt par vainu ? piekodēt aķi un viss?
IBS atvienoju ,problēma tapati !



Plusa vads noteikti nopuvis. Jāskatās, ka nesāk svilt bagažniekā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
25. Nov 2018, 21:32 #3784

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Nov 2018, 12:55:37 @nachooo rakstīja:
help !
Lieta sekojoša , pāris nedēļas atpakaļ pamaniju ka aķis sācis švakāk griezt.līdz vienā dienā negrieza vispār ! nospiežot start/stop iedegas visas lampiņas un atskan klikšķis un viss !iegādājos jaunu akulumatoru, nomainiju,netslēdzot auto no strāvas. Bet arī ar jauno akb ir tiesi tas pats -starteris noklikšķ un viss ! pieliekot piepīpēt no vecā aķa zem kapota viss šķiļās kā nākas !
tadā veidā atbraucu nosalaspils līdz āģītim un tieši pie mājām iedegās sarkanais simbols,ka aķi nelādē !
kas varētu būt par vainu ? piekodēt aķi un viss?
IBS atvienoju ,problēma tapati !


nomēram uz akumulatora klemmēm!!! spreigumu pie rūcoša motora. Notīram ar smalku smilšpapīru akumulatora klemju savienojumus, pārbaudam vadu stiprinājumus pie massas un arī pie + klemes.

P;S ja par IBS klūdu diagnostikā nav un pečkas ventilators strādā normāli (uz lieliem rpm) tad viņu atvienot nav jēgas...
Atstāt auto bez strāvas akumulatora maiņas gadījumā NAV bīstami....bīstami var būt tad, ja akumulators pamazām izlādējas....
Offline
Kaross
25. Nov 2018, 21:36 #3785

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


25 Nov 2018, 20:54:22 @subjekts rakstīja:
Uz kādām naudām aptuveni varētu iegriezties 530d sadales vārpstas piedziņas ķēdes maiņa?
ar ko vajadzētu rēķināties?


Aptuveni 700 Euro.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
andisp89
25. Nov 2018, 21:38 #3786

Kopš: 23. Feb 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW e60

Ar ko atšķiras 3.0d dzinēji kam ir 160kw, ar 170kw un 173kw? Sprauslas vai vēl kautkas?
Offline
Kaross
25. Nov 2018, 21:41 #3787

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ļoti daudz, kas tur atšķiras. Vieglāk uzskaitīt to, kas tur neatšķiras.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 25 Nov 2018, 21:42:52 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ATB
26. Nov 2018, 20:41 #3788

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


16 Nov 2018, 17:19:59 @Kaross rakstīja:

15 Nov 2018, 21:35:05 @Ruudis rakstīja:

15 Nov 2018, 21:21:44 @Angelz rakstīja:

15 Nov 2018, 20:28:48 @Ruudis rakstīja:

Cik spuldzīte maksāja? Nebija kkur ap 12eur?
P.S. Kārbinieki pēc kārbas remonta nodzēš adapcijas? Aizmirsu pats noprasīt pēc remonta. Prasu, jo kkā tomēr nepatīk, kā tā kaste darbojas


Iepakojumā W5W 2x = 11e, kopumā W5W griestos ir 3x priekšā un 3x aizmugurē, vadītājam un pasažierim kāju nodalījumā C5W kopumā 2x = 10e un saules sarga spogulīšu apgaismojumā 2x = 10e. Pilnam komplektam vēl 4x durvīs.

Par kārbu, hvz, to varu pateikt tikai apskatot esošās vērtības. Skaties, ja neesi pārliecināts atbrauc sakārtosim.

Ja piemet durvis, tad uz 100eur nostājas. Nav dikti slikti. Kur pirki, ja nav secret?
Remontēja muftu, un kārbā arī pāris detaļas mainīja. Pirms remonta peldēja apgriezieni. Tagad nobraukti nieka 15km, peldēšana nav novērota, bet nu nezinu, kkā nepatīk kā slēdzas. Rīt brauciens uz Siguldu, redzēs, ir tur vēl naids vai nav.
Pie tevis braukšu paļubomu, sakārtosim visu, kas kārtojams


KAs ir pāris detaļas kārbā? Pēc Muftas maiņas nekādas adaptācijas nav jādzēš. Ja nav mainītas disku paketes, tad nodzēšot adaptācijas visticamāk ierausi normālā pakaļā, kad tā kārba sāks vēl papildus slīdēt.


IMPORTANT NOTE: DON'T FORGET TO RESET TRANSMISSION ADAPTATIONS AFTER ANY REPAIR DONE ON THE TRANSMISSION!!! IF YOU DON'T RESET IT, TRANNY WON'T SHIFT ANY BETTER BECAUSE IT REMEMBERS BAD VALUES. SOME PPL THINK PRESSING GAS PEDAL AND SAYING SOME MAGIC WORDS RESETS TRANSMISSIONS EGS ADAPTATIONS IS A TOTAL MADE UP JOKE. YOU CAN ONLY RESET IT WITH BMW SOFTWARE INPA, ISTA, AND SOME OTHER SOFTWARE SNAP ON ETC.

http://www.bmwlogicseven.com/?cat=101



Offline
RSAWorkshop
26. Nov 2018, 20:44 #3789

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7056

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Man ar kkā šķiet, ka kaut vai nomainot hidrotransformatoru arī pakešu uzpildes laiki izmainās

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Angelz
26. Nov 2018, 22:21 #3790

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


16 Nov 2018, 17:19:59 @Kaross rakstīja:

KAs ir pāris detaļas kārbā? Pēc Muftas maiņas nekādas adaptācijas nav jādzēš. Ja nav mainītas disku paketes, tad nodzēšot adaptācijas visticamāk ierausi normālā pakaļā, kad tā kārba sāks vēl papildus slīdēt.


Kaross, ko pīpējam. Kādā vēl pakaļā nodzēšot kārbas adaptācijas? Tieši otrādi, nodzēšot vecās adaptācijas bieži vien var novērst kārbas nekorektas darbības ļaujot tai adaptēties no "nulles".

[ Šo ziņu laboja Angelz, 26 Nov 2018, 22:24:13 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
KASELS
27. Nov 2018, 09:32 #3791

Kopš: 02. Dec 2002

Ziņojumi: 1060

Braucu ar: baudu

Sveiciens hlopciem!
Vai kāds savā vāģī ir iestūķējis digitālo tv bloku, tā lai tv funkcija dod kādu labumu?
cik liels čakars un vai to vispār var izdarīt, nomainot oriģinālo tv bloku bagāžniekā pret kaut kādu ķīnas brīnumu?
k.

-----------------
Ja netici man, pajautā man!
Offline
abyss
27. Nov 2018, 10:21 #3792

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


26 Nov 2018, 22:21:35 @Angelz rakstīja:

16 Nov 2018, 17:19:59 @Kaross rakstīja:

KAs ir pāris detaļas kārbā? Pēc Muftas maiņas nekādas adaptācijas nav jādzēš. Ja nav mainītas disku paketes, tad nodzēšot adaptācijas visticamāk ierausi normālā pakaļā, kad tā kārba sāks vēl papildus slīdēt.


Kaross, ko pīpējam. Kādā vēl pakaļā nodzēšot kārbas adaptācijas? Tieši otrādi, nodzēšot vecās adaptācijas bieži vien var novērst kārbas nekorektas darbības ļaujot tai adaptēties no "nulles".


Tīri intereses pēc, man nav e60 vai automāts. Īsu brīdi gan bija . Kas tās īsti ir par kārbas adaptācijas vērtībām par ko visu runā? Cipariņi kaut kādā tabulā no 0-1, vai pie cik rpm, kuru robu slēgt? Un tie rpm dinamiski mainās atkarībā no tā kā brauc?
Offline
Kaross
27. Nov 2018, 11:34 #3793

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


26 Nov 2018, 22:21:35 @Angelz rakstīja:

16 Nov 2018, 17:19:59 @Kaross rakstīja:

KAs ir pāris detaļas kārbā? Pēc Muftas maiņas nekādas adaptācijas nav jādzēš. Ja nav mainītas disku paketes, tad nodzēšot adaptācijas visticamāk ierausi normālā pakaļā, kad tā kārba sāks vēl papildus slīdēt.


Kaross, ko pīpējam. Kādā vēl pakaļā nodzēšot kārbas adaptācijas? Tieši otrādi, nodzēšot vecās adaptācijas bieži vien var novērst kārbas nekorektas darbības ļaujot tai adaptēties no "nulles".


Es nepīpēju. Bet šitādi adaptāciju dzēsēji brauca uz Recro pēc tam visu kārbu remontēt.
Ja kārba ir nobraukta (un tāda tā ir 80% gadījumu uz E60), viņa pieadaptējas vecajiem diskiem, spiedienam u.t.t. nodzēšot pārsvarā tā adaptācija ir tik liela, ka vadības bloks vairs neļauj to izdarīt tik milzīgā amplitūdā kā tas ir noticis gadu laikā. Un pēc tam E60 lietotājam ir asaras sejā. Šitādus gadījumus zinu ne vienu vien. Filozofēt mēs te varam, bet saku no pieredzes, kur visādi speci ir dzēsuši tās adaptācijas un iestājusies žopa. Pēc hidrotransformātora maiņas adaptācijas NAV jādzēš. Tā ir viena, sīka detaļa no visas kārbas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
27. Nov 2018, 11:43 #3794

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


27 Nov 2018, 10:21:02 @abyss rakstīja:

26 Nov 2018, 22:21:35 @Angelz rakstīja:

16 Nov 2018, 17:19:59 @Kaross rakstīja:

KAs ir pāris detaļas kārbā? Pēc Muftas maiņas nekādas adaptācijas nav jādzēš. Ja nav mainītas disku paketes, tad nodzēšot adaptācijas visticamāk ierausi normālā pakaļā, kad tā kārba sāks vēl papildus slīdēt.


Kaross, ko pīpējam. Kādā vēl pakaļā nodzēšot kārbas adaptācijas? Tieši otrādi, nodzēšot vecās adaptācijas bieži vien var novērst kārbas nekorektas darbības ļaujot tai adaptēties no "nulles".


Tīri intereses pēc, man nav e60 vai automāts. Īsu brīdi gan bija . Kas tās īsti ir par kārbas adaptācijas vērtībām par ko visu runā? Cipariņi kaut kādā tabulā no 0-1, vai pie cik rpm, kuru robu slēgt? Un tie rpm dinamiski mainās atkarībā no tā kā brauc?


Izlasiet un iegaumējiet. Šo raksta cilvēki, kas programmē BMW 6HP kārbas.

First, let’s have a look what Adaptions are and what they are good for. Adaptions basically have two purposes. The very first is to overlay the basic maps, stored in the TCU, by some small offset maps to compensate mechanical/hydraulical tolerances. No transmission is 100% identical to the other in real life and those differences need to be kept in check. So, the aim is to correct the errors in the stored basic setting, if you will.

Secondly, every moving part inside the transmission will wear over it’s lifetime. This is especially true for the clutch packs, which are built to wear by nature. Just like your brake discs wear through friction between disc and pads, so do your clutches (there are 5 of them in the 6HP + the Torque Converter Clutch) on every shift. Don’t panic, most of that wear is controlled through the lubrication with the transmissions oil. That also explains, why oil changes approx. every 60.000 miles are not the worst idea, despite BMW not recommending them. Normally the 6HP’s clutches are good for 200.000 miles and much more. Wear of clutch packs means, they get thinner and thinner over their lifetime.

This leads to the conclusion, the transmission controller has to have a function, to compensate this. Those are the Quickcharge Times and Quickcharge Pressures. They are there to compensate the higher travel, the piston needs to actuate the clutch, before it starts to bite. This is the same principle, employed by your brake system and employed by a manual clutch to compensate for wear. It’s more complicated in the transmission, but the logic is the same.

So, with that knowledge, what is it good for to reset adaptions regularly? Simple answer: For nothing. In rare cases, on transmissions with already very high positive adaptions, this can even lead to a situation, where your transmission will refuse to shift and you basically have to rebuild it, before it will work again. And that is the reason, why adaptions do not get reset by the dealer on service work. There is no reasons for it, unless hardware on the transmission has been changed.


Adaptation RESET should be done only with good reason and not just because of an oil change or on a regular basis, like some people claim it.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 27 Nov 2018, 11:45:10 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Angelz
27. Nov 2018, 12:07 #3795

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Cik cilvēku tik viedokļu, pagaidām manā pieredzē neko sliktu, vēl jo vairāk kas novestu pie remotdarbiem, no atm kārbas adaptāciju nodzēšanu neesmu novērojis.

Līdzīga analoģija būs nokautai atm kārbai mainīt eļļu/filtru cerībā kad viss būs super gut.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Kaross
27. Nov 2018, 12:36 #3796

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu tātad tev ir paveicies, nekas vairāk. Šajā gadījumā nav mans viedoklis, bet izlasīta informācija + pieredze darbā, kad strādāju ar kārbām, sen atpakaļ.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 27 Nov 2018, 12:37:13 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ATB
27. Nov 2018, 20:57 #3797

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Vajag restaurēt kārbai muftu. Kurš grib uzņemties vai kur vest? Tauta sakiet viedokli

E61 535d 2007
Offline
Ruudis
27. Nov 2018, 21:18 #3798

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


27 Nov 2018, 20:57:35 @ATB rakstīja:
Vajag restaurēt kārbai muftu. Kurš grib uzņemties vai kur vest? Tauta sakiet viedokli

E61 535d 2007

Pirms pāris nedēļām kārbu remontēju Vitrans. Līdz šim viss ok. Garantija gads.
Offline
Staris
27. Nov 2018, 22:04 #3799

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Cik ilgs laiks pagāja no auto nodošanas līdz savākšanai?
Offline
RSAWorkshop
27. Nov 2018, 22:25 #3800

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7056

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tak to var vienā dienā izdarīt, kamēr ņem nost kārbu, tikmēr jau atved transformatoru, kad noņemta tad savāc un liec atpakaļ visu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo