Online
Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
sn | 25. Nov 2018, 13:11 |
#3781
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879723
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| .
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
subjekts | 25. Nov 2018, 20:54 |
#3782
|
| Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 89
Braucu ar: pirkstu pa touchpadu
| Uz kādām naudām aptuveni varētu iegriezties 530d sadales vārpstas piedziņas ķēdes maiņa?
ar ko vajadzētu rēķināties? | Offline | | |
Kaross | 25. Nov 2018, 21:28 |
#3783
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
24 Nov 2018, 12:55:37 @nachooo rakstīja:
help !
Lieta sekojoša , pāris nedēļas atpakaļ pamaniju ka aķis sācis švakāk griezt.līdz vienā dienā negrieza vispār ! nospiežot start/stop iedegas visas lampiņas un atskan klikšķis un viss !iegādājos jaunu akulumatoru, nomainiju,netslēdzot auto no strāvas. Bet arī ar jauno akb ir tiesi tas pats -starteris noklikšķ un viss ! pieliekot piepīpēt no vecā aķa zem kapota viss šķiļās kā nākas !
tadā veidā atbraucu nosalaspils līdz āģītim un tieši pie mājām iedegās sarkanais simbols,ka aķi nelādē !
kas varētu būt par vainu ? piekodēt aķi un viss?
IBS atvienoju ,problēma tapati !
Plusa vads noteikti nopuvis. Jāskatās, ka nesāk svilt bagažniekā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
sys9291 | 25. Nov 2018, 21:32 |
#3784
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
24 Nov 2018, 12:55:37 @nachooo rakstīja:
help !
Lieta sekojoša , pāris nedēļas atpakaļ pamaniju ka aķis sācis švakāk griezt.līdz vienā dienā negrieza vispār ! nospiežot start/stop iedegas visas lampiņas un atskan klikšķis un viss !iegādājos jaunu akulumatoru, nomainiju,netslēdzot auto no strāvas. Bet arī ar jauno akb ir tiesi tas pats -starteris noklikšķ un viss ! pieliekot piepīpēt no vecā aķa zem kapota viss šķiļās kā nākas !
tadā veidā atbraucu nosalaspils līdz āģītim un tieši pie mājām iedegās sarkanais simbols,ka aķi nelādē !
kas varētu būt par vainu ? piekodēt aķi un viss?
IBS atvienoju ,problēma tapati !
nomēram uz akumulatora klemmēm!!! spreigumu pie rūcoša motora. Notīram ar smalku smilšpapīru akumulatora klemju savienojumus, pārbaudam vadu stiprinājumus pie massas un arī pie + klemes.
P;S ja par IBS klūdu diagnostikā nav un pečkas ventilators strādā normāli (uz lieliem rpm) tad viņu atvienot nav jēgas...
Atstāt auto bez strāvas akumulatora maiņas gadījumā NAV bīstami....bīstami var būt tad, ja akumulators pamazām izlādējas.... | Offline | | |
Kaross | 25. Nov 2018, 21:36 |
#3785
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
25 Nov 2018, 20:54:22 @subjekts rakstīja:
Uz kādām naudām aptuveni varētu iegriezties 530d sadales vārpstas piedziņas ķēdes maiņa?
ar ko vajadzētu rēķināties?
Aptuveni 700 Euro.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
andisp89 | 25. Nov 2018, 21:38 |
#3786
|
| Kopš: 23. Feb 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW e60
| Ar ko atšķiras 3.0d dzinēji kam ir 160kw, ar 170kw un 173kw? Sprauslas vai vēl kautkas? | Offline | | |
Kaross | 25. Nov 2018, 21:41 |
#3787
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ļoti daudz, kas tur atšķiras. Vieglāk uzskaitīt to, kas tur neatšķiras. [ Šo ziņu laboja Kaross, 25 Nov 2018, 21:42:52 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
ATB | 26. Nov 2018, 20:41 |
#3788
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
16 Nov 2018, 17:19:59 @Kaross rakstīja:
15 Nov 2018, 21:35:05 @Ruudis rakstīja:
15 Nov 2018, 21:21:44 @Angelz rakstīja:
15 Nov 2018, 20:28:48 @Ruudis rakstīja:
Cik spuldzīte maksāja? Nebija kkur ap 12eur?
P.S. Kārbinieki pēc kārbas remonta nodzēš adapcijas? Aizmirsu pats noprasīt pēc remonta. Prasu, jo kkā tomēr nepatīk, kā tā kaste darbojas
Iepakojumā W5W 2x = 11e, kopumā W5W griestos ir 3x priekšā un 3x aizmugurē, vadītājam un pasažierim kāju nodalījumā C5W kopumā 2x = 10e un saules sarga spogulīšu apgaismojumā 2x = 10e. Pilnam komplektam vēl 4x durvīs.
Par kārbu, hvz, to varu pateikt tikai apskatot esošās vērtības. Skaties, ja neesi pārliecināts atbrauc sakārtosim.
Ja piemet durvis, tad uz 100eur nostājas. Nav dikti slikti. Kur pirki, ja nav secret?
Remontēja muftu, un kārbā arī pāris detaļas mainīja. Pirms remonta peldēja apgriezieni. Tagad nobraukti nieka 15km, peldēšana nav novērota, bet nu nezinu, kkā nepatīk kā slēdzas. Rīt brauciens uz Siguldu, redzēs, ir tur vēl naids vai nav.
Pie tevis braukšu paļubomu, sakārtosim visu, kas kārtojams
KAs ir pāris detaļas kārbā? Pēc Muftas maiņas nekādas adaptācijas nav jādzēš. Ja nav mainītas disku paketes, tad nodzēšot adaptācijas visticamāk ierausi normālā pakaļā, kad tā kārba sāks vēl papildus slīdēt.
IMPORTANT NOTE: DON'T FORGET TO RESET TRANSMISSION ADAPTATIONS AFTER ANY REPAIR DONE ON THE TRANSMISSION!!! IF YOU DON'T RESET IT, TRANNY WON'T SHIFT ANY BETTER BECAUSE IT REMEMBERS BAD VALUES. SOME PPL THINK PRESSING GAS PEDAL AND SAYING SOME MAGIC WORDS RESETS TRANSMISSIONS EGS ADAPTATIONS IS A TOTAL MADE UP JOKE. YOU CAN ONLY RESET IT WITH BMW SOFTWARE INPA, ISTA, AND SOME OTHER SOFTWARE SNAP ON ETC.
http://www.bmwlogicseven.com/?cat=101
| Offline | | |
|
RSAWorkshop | 26. Nov 2018, 20:44 |
#3789
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Man ar kkā šķiet, ka kaut vai nomainot hidrotransformatoru arī pakešu uzpildes laiki izmainās
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Angelz | 26. Nov 2018, 22:21 |
#3790
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
16 Nov 2018, 17:19:59 @Kaross rakstīja:
KAs ir pāris detaļas kārbā? Pēc Muftas maiņas nekādas adaptācijas nav jādzēš. Ja nav mainītas disku paketes, tad nodzēšot adaptācijas visticamāk ierausi normālā pakaļā, kad tā kārba sāks vēl papildus slīdēt.
Kaross, ko pīpējam. Kādā vēl pakaļā nodzēšot kārbas adaptācijas? Tieši otrādi, nodzēšot vecās adaptācijas bieži vien var novērst kārbas nekorektas darbības ļaujot tai adaptēties no "nulles". [ Šo ziņu laboja Angelz, 26 Nov 2018, 22:24:13 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
KASELS | 27. Nov 2018, 09:32 |
#3791
|
| Kopš: 02. Dec 2002
Ziņojumi: 1060
Braucu ar: baudu
| Sveiciens hlopciem!
Vai kāds savā vāģī ir iestūķējis digitālo tv bloku, tā lai tv funkcija dod kādu labumu?
cik liels čakars un vai to vispār var izdarīt, nomainot oriģinālo tv bloku bagāžniekā pret kaut kādu ķīnas brīnumu?
k.
----------------- Ja netici man, pajautā man! | Offline | | |
abyss | 27. Nov 2018, 10:21 |
#3792
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8249
Braucu ar: e39 523
|
26 Nov 2018, 22:21:35 @Angelz rakstīja:
16 Nov 2018, 17:19:59 @Kaross rakstīja:
KAs ir pāris detaļas kārbā? Pēc Muftas maiņas nekādas adaptācijas nav jādzēš. Ja nav mainītas disku paketes, tad nodzēšot adaptācijas visticamāk ierausi normālā pakaļā, kad tā kārba sāks vēl papildus slīdēt.
Kaross, ko pīpējam. Kādā vēl pakaļā nodzēšot kārbas adaptācijas? Tieši otrādi, nodzēšot vecās adaptācijas bieži vien var novērst kārbas nekorektas darbības ļaujot tai adaptēties no "nulles".
Tīri intereses pēc, man nav e60 vai automāts. Īsu brīdi gan bija . Kas tās īsti ir par kārbas adaptācijas vērtībām par ko visu runā? Cipariņi kaut kādā tabulā no 0-1, vai pie cik rpm, kuru robu slēgt? Un tie rpm dinamiski mainās atkarībā no tā kā brauc? | Offline | | |
Kaross | 27. Nov 2018, 11:34 |
#3793
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
26 Nov 2018, 22:21:35 @Angelz rakstīja:
16 Nov 2018, 17:19:59 @Kaross rakstīja:
KAs ir pāris detaļas kārbā? Pēc Muftas maiņas nekādas adaptācijas nav jādzēš. Ja nav mainītas disku paketes, tad nodzēšot adaptācijas visticamāk ierausi normālā pakaļā, kad tā kārba sāks vēl papildus slīdēt.
Kaross, ko pīpējam. Kādā vēl pakaļā nodzēšot kārbas adaptācijas? Tieši otrādi, nodzēšot vecās adaptācijas bieži vien var novērst kārbas nekorektas darbības ļaujot tai adaptēties no "nulles".
Es nepīpēju. Bet šitādi adaptāciju dzēsēji brauca uz Recro pēc tam visu kārbu remontēt.
Ja kārba ir nobraukta (un tāda tā ir 80% gadījumu uz E60), viņa pieadaptējas vecajiem diskiem, spiedienam u.t.t. nodzēšot pārsvarā tā adaptācija ir tik liela, ka vadības bloks vairs neļauj to izdarīt tik milzīgā amplitūdā kā tas ir noticis gadu laikā. Un pēc tam E60 lietotājam ir asaras sejā. Šitādus gadījumus zinu ne vienu vien. Filozofēt mēs te varam, bet saku no pieredzes, kur visādi speci ir dzēsuši tās adaptācijas un iestājusies žopa. Pēc hidrotransformātora maiņas adaptācijas NAV jādzēš. Tā ir viena, sīka detaļa no visas kārbas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | 27. Nov 2018, 11:43 |
#3794
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
27 Nov 2018, 10:21:02 @abyss rakstīja:
26 Nov 2018, 22:21:35 @Angelz rakstīja:
16 Nov 2018, 17:19:59 @Kaross rakstīja:
KAs ir pāris detaļas kārbā? Pēc Muftas maiņas nekādas adaptācijas nav jādzēš. Ja nav mainītas disku paketes, tad nodzēšot adaptācijas visticamāk ierausi normālā pakaļā, kad tā kārba sāks vēl papildus slīdēt.
Kaross, ko pīpējam. Kādā vēl pakaļā nodzēšot kārbas adaptācijas? Tieši otrādi, nodzēšot vecās adaptācijas bieži vien var novērst kārbas nekorektas darbības ļaujot tai adaptēties no "nulles".
Tīri intereses pēc, man nav e60 vai automāts. Īsu brīdi gan bija . Kas tās īsti ir par kārbas adaptācijas vērtībām par ko visu runā? Cipariņi kaut kādā tabulā no 0-1, vai pie cik rpm, kuru robu slēgt? Un tie rpm dinamiski mainās atkarībā no tā kā brauc?
Izlasiet un iegaumējiet. Šo raksta cilvēki, kas programmē BMW 6HP kārbas.
First, let’s have a look what Adaptions are and what they are good for. Adaptions basically have two purposes. The very first is to overlay the basic maps, stored in the TCU, by some small offset maps to compensate mechanical/hydraulical tolerances. No transmission is 100% identical to the other in real life and those differences need to be kept in check. So, the aim is to correct the errors in the stored basic setting, if you will.
Secondly, every moving part inside the transmission will wear over it’s lifetime. This is especially true for the clutch packs, which are built to wear by nature. Just like your brake discs wear through friction between disc and pads, so do your clutches (there are 5 of them in the 6HP + the Torque Converter Clutch) on every shift. Don’t panic, most of that wear is controlled through the lubrication with the transmissions oil. That also explains, why oil changes approx. every 60.000 miles are not the worst idea, despite BMW not recommending them. Normally the 6HP’s clutches are good for 200.000 miles and much more. Wear of clutch packs means, they get thinner and thinner over their lifetime.
This leads to the conclusion, the transmission controller has to have a function, to compensate this. Those are the Quickcharge Times and Quickcharge Pressures. They are there to compensate the higher travel, the piston needs to actuate the clutch, before it starts to bite. This is the same principle, employed by your brake system and employed by a manual clutch to compensate for wear. It’s more complicated in the transmission, but the logic is the same.
So, with that knowledge, what is it good for to reset adaptions regularly? Simple answer: For nothing. In rare cases, on transmissions with already very high positive adaptions, this can even lead to a situation, where your transmission will refuse to shift and you basically have to rebuild it, before it will work again. And that is the reason, why adaptions do not get reset by the dealer on service work. There is no reasons for it, unless hardware on the transmission has been changed.
Adaptation RESET should be done only with good reason and not just because of an oil change or on a regular basis, like some people claim it.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 27 Nov 2018, 11:45:10 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Angelz | 27. Nov 2018, 12:07 |
#3795
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Cik cilvēku tik viedokļu, pagaidām manā pieredzē neko sliktu, vēl jo vairāk kas novestu pie remotdarbiem, no atm kārbas adaptāciju nodzēšanu neesmu novērojis.
Līdzīga analoģija būs nokautai atm kārbai mainīt eļļu/filtru cerībā kad viss būs super gut.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Kaross | 27. Nov 2018, 12:36 |
#3796
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nu tātad tev ir paveicies, nekas vairāk. Šajā gadījumā nav mans viedoklis, bet izlasīta informācija + pieredze darbā, kad strādāju ar kārbām, sen atpakaļ. [ Šo ziņu laboja Kaross, 27 Nov 2018, 12:37:13 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
ATB | 27. Nov 2018, 20:57 |
#3797
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Vajag restaurēt kārbai muftu. Kurš grib uzņemties vai kur vest? Tauta sakiet viedokli
E61 535d 2007 | Offline | | |
Ruudis | 27. Nov 2018, 21:18 |
#3798
|
| Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
27 Nov 2018, 20:57:35 @ATB rakstīja:
Vajag restaurēt kārbai muftu. Kurš grib uzņemties vai kur vest? Tauta sakiet viedokli
E61 535d 2007
Pirms pāris nedēļām kārbu remontēju Vitrans. Līdz šim viss ok. Garantija gads. | Offline | | |
Staris | 27. Nov 2018, 22:04 |
#3799
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Cik ilgs laiks pagāja no auto nodošanas līdz savākšanai? | Offline | | |
RSAWorkshop | 27. Nov 2018, 22:25 |
#3800
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tak to var vienā dienā izdarīt, kamēr ņem nost kārbu, tikmēr jau atved transformatoru, kad noņemta tad savāc un liec atpakaļ visu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|