Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Gordenfromlv
20. Jul 2019, 22:59 #3761

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R


20 Jul 2019, 20:28:02 @Domeniks rakstīja:
KIA Sportage 2017 gada 1.6 benzīns. Nobraukti 30 000km pirmā apkope 225 eiro.


Nākamā būs dārgāka! (c) also KIA owner.
Offline
kkas
12. Aug 2019, 15:04 #3762

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu

Čomam 13. gada šarāns. Pirka Moeller kā mazlietotu 100 k km. Ar kkādu minimālo garantiju kārbai, motoram. nemācēja pateikt, bet uz sīkumiem garantijas nav. Tagad pie 130k 2x kkādas problēmas ar aizdedzes vadiem salonā. Kkas ar ad blue. Vēl kkādi gļuku labošana. 1500 eur pa kāju. Vēl laiks ar evakuatoriem pafists. Bēdīgs.
Offline
depo
12. Aug 2019, 15:07 #3763

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


20 Jul 2019, 20:18:02 @bertons rakstīja:
Paldies par info, targashi hrenovie poweraa ir speeks




Tur kautkādi 8 klašu dauņi strādā? Gramatika
Offline
daticho
12. Aug 2019, 15:14 #3764

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Tieši gribējujautāt Jo neVar būtka dīlerisRaksta tādus eepastus.
Offline
karro
12. Aug 2019, 15:25 #3765

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4619

Braucu ar: studentu variantu

tur gandrīz izskatās pēc softa gļuka - atstarpju vietā ir line break, kas pēc tam tiek ignorēts
tās izlaistās atstarpes (zajebennākais termins, pa taisno uz DNA topiku) varētu būt tā uz līniju garumu apmēram.
Offline
Sandis_UR
13. Aug 2019, 10:20 #3766

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Bija iespēja amerikā nobraukt 1500 jūdzes ar nomas Dodge Charger RT Hemi 5.7, precīzi nepateikšu, bet auto bija 2-3 gadus vecs ap 30 000 jūdzēm.
Vislabāk patika auto skaņa, visi tuneļi bija manējie.
Patēriņš arī nebija kosmoss tik 40 usd pilna bāka ap 16 gal, pa to varēja nobraukt ap 400 jūdzēm, tik iespējams pie vainas bija asv degvielas cenas.
Ja runājam par jaudas dotumiem, tad pirmais cēliens jr ok, taču jau pēc 60 mph auto sāk palikt lēnīgs. Sajūtas ka mans cls 3.0 dīzeļmersis iet ātrāk, taču paatrinājumu pavada zašibennā skaņa, līdz ar to sajūta ka lido ar raķeti un pofig par sekundēm. Sanāca izspiest 119mph, varēja vēl, taču negribēju pavadīt nedēļu veicot sabiedriskos darbus kādā no Pensilvānijas mazpilsētām.
Salons lēta plastmasa, sēdekļu audums pretīgs, nekādas īpašas elektro fīčas nebija izņemot standarta aprīkojumu, android auto nesanāca palaist. Motors bija aprīkots ar īpa@u fīču - braucot kruīzā 4 cilindri atslēdzās, kolīdz uzspied vairāk gāzi, tā uzreiz saslēdzās atpakaļ visi 4.
Visvairāk man nepatika vadāmība. Ir ok ja brauc pa taisni no luksofora līdz luksoforam, taču līkumotos ceļos auto pavadīja jūtams body-roll un bija sajūta ka tūlīt līkumā priekša aizies vienkārši taisni.
Ja ir lieka nauda un gribās pa Rīgu braucot pazīmēties, tad labākais variants, taču pa švieces serpantīniem vai vācu autobāņiem es izvēlētos citu auto.
Vēl domāju, ka tādam amerikānim 3.6l v6 ir pilnīgi nejedzīgs pasākums, cēlies būs tāds pats kā vw lupa ar 0.8 dzinēju.
Būtu interesanti pamēğināt Dodge Charger Hellcat, ja ir lieka naudiņa tad tik uz priekšu.

Offline
sn
13. Aug 2019, 10:30 #3767

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


12 Aug 2019, 15:25:03 @karro rakstīja:
tur gandrīz izskatās pēc softa gļuka - atstarpju vietā ir line break, kas pēc tam tiek ignorēts
tās izlaistās atstarpes (zajebennākais termins, pa taisno uz DNA topiku) varētu būt tā uz līniju garumu apmēram.

visticamāk, ka bertona 2003. gada nokijā iebūvētais e-pasta klients vienkārši nemāk line break un ignorē šo simbolu.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
ATB
13. Aug 2019, 11:15 #3768

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

2019 sprinteris.
6500km un izmetās kļūda par driver side airbag
2018 iveco daily
68k km un tik brauc uz priekšu
Ā nē, pirms 5k nomainija uz izpūtēja Nox sensoru
Offline
michals1
13. Aug 2019, 14:15 #3769

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Volvo S60,2018g.,nobraukums 30k.
Nu ticat vai nē,nekādu pretenziju un ieguldījumu.
Pielec un brauc bez probām.
Offline
mariigais
13. Aug 2019, 14:51 #3770

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter

2018 gada Ford Transit, 70k pa garantiju mainiti pāris parkinga sensori, slîddurvīm mehānisms vienu dienu vairs neslēdza durvis, tāpat atpakaļgaitas lukturi vairs neslēdzās...visiem nomainīja pa garantija dačikus un viss. Pārējā ziņā viss tip top!
2018 gada Fiat Ducato un Citroen Jumper attiecīgi 120k un 70k. Viss ok, tik abiem pa garantiju nomainija aizmugures kreisās durvis, jo sāka lūzt Fiat centrà teica tas normāli savukārt Citroen man centās iestāstît, ka pats esmu vainigs utt. Kad paradiju tieši to pašu problēmu Fiat, tad mute ciet un miers Pārējā ziņā viss ok izņemot pateriņu, no solitajiem 6-7 l/100 zem 9,5l/100 dabut nereāli. Dileri protams stāsta tas tāpēc ka maxi busi un maxi lielākie zirgi, taču nez kāpēc kad pirku, tad neviens neko tādu nestāstija...tik cik nu jā, dēļ tā maxi izmēra varbut būs par puslitru lielāks paterins...
Offline
daticho
13. Aug 2019, 15:10 #3771

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Nu vispār ir sasniegums, ja vēl dīzelis man vienam skuķim līdz 28tkm 2 reizes katiks jau bija mainīts... kgan brauc Riga-Sigulda un nesēņo
Offline
Kidd
13. Aug 2019, 16:14 #3772

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


13 Aug 2019, 10:20:59 @Sandis_UR rakstīja:
Bija iespēja amerikā nobraukt 1500 jūdzes ar nomas Dodge Charger RT Hemi 5.7, precīzi nepateikšu, bet auto bija 2-3 gadus vecs ap 30 000 jūdzēm.




pagājušo gadu tur nomaucu 3700 jūdzes ar nullītes mustangu un šogad - bik pāri 4000 jūdzēm ar nullītes camaro. mustangam , liekas, bija 2.3L ļurbo motors, par camaro nepateikšu - apakšā nelīdu. normāli auto. mierīgi varēju dienā nopļaut 1000 judzes un nenomirt. mustanga salons labāks un kvalitatīvāks par camaro.

P.S - pirms mēneša tur nomaucu nepilnus 2000km ar jaunu mazda cx-9. noskrējiens, laikam, ap 3000 jūdzēm bija. pat tīri simpātisks auto.

[ Šo ziņu laboja Kidd, 13 Aug 2019, 16:16:13 ]

Offline
s-line
13. Aug 2019, 17:48 #3773

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2578

Braucu ar: kūtiņu

Pērn pa usa vidieni nobraucu ap 3500 jūdzēm ar jaunu chevrolet impala, limited komplektācijā(laikam vispilnākā) ar 3.7v6, likās ļoti ok aparāts, gan kko kustas,gan patēriņš ap 8.5 litriem uz 100km(pārrēķinot no viņu mēriem). Pat šeit būtu ar mieru ar tādu vizināties
Offline
e34
13. Aug 2019, 18:42 #3774

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


13 Aug 2019, 10:20:59 @Sandis_UR rakstīja:
Bija iespēja amerikā nobraukt 1500 jūdzes ar nomas Dodge Charger RT Hemi 5.7, precīzi nepateikšu, bet auto bija 2-3 gadus vecs ap 30 000 jūdzēm.
Vislabāk patika auto skaņa, visi tuneļi bija manējie.
Patēriņš arī nebija kosmoss tik 40 usd pilna bāka ap 16 gal, pa to varēja nobraukt ap 400 jūdzēm, tik iespējams pie vainas bija asv degvielas cenas.
Ja runājam par jaudas dotumiem, tad pirmais cēliens jr ok, taču jau pēc 60 mph auto sāk palikt lēnīgs. Sajūtas ka mans cls 3.0 dīzeļmersis iet ātrāk, taču paatrinājumu pavada zašibennā skaņa, līdz ar to sajūta ka lido ar raķeti un pofig par sekundēm. Sanāca izspiest 119mph, varēja vēl, taču negribēju pavadīt nedēļu veicot sabiedriskos darbus kādā no Pensilvānijas mazpilsētām.
Salons lēta plastmasa, sēdekļu audums pretīgs, nekādas īpašas elektro fīčas nebija izņemot standarta aprīkojumu, android auto nesanāca palaist. Motors bija aprīkots ar īpa@u fīču - braucot kruīzā 4 cilindri atslēdzās, kolīdz uzspied vairāk gāzi, tā uzreiz saslēdzās atpakaļ visi 4.
Visvairāk man nepatika vadāmība. Ir ok ja brauc pa taisni no luksofora līdz luksoforam, taču līkumotos ceļos auto pavadīja jūtams body-roll un bija sajūta ka tūlīt līkumā priekša aizies vienkārši taisni.
Ja ir lieka nauda un gribās pa Rīgu braucot pazīmēties, tad labākais variants, taču pa švieces serpantīniem vai vācu autobāņiem es izvēlētos citu auto.
Vēl domāju, ka tādam amerikānim 3.6l v6 ir pilnīgi nejedzīgs pasākums, cēlies būs tāds pats kā vw lupa ar 0.8 dzinēju.
Būtu interesanti pamēğināt Dodge Charger Hellcat, ja ir lieka naudiņa tad tik uz priekšu.




Šeit var redzēt,ka tevis minētajam modelim veikspēja ir ļoti ok, tavs dīzeļmersis tur paliktu tālu tālu

https://www.automobile-catalog.com/car/2017/249..._charger_rt.html
Offline
Sandis_UR
14. Aug 2019, 00:59 #3775

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


13 Aug 2019, 18:42:05 @e34 rakstīja:

13 Aug 2019, 10:20:59 @Sandis_UR rakstīja:
Bija iespēja amerikā nobraukt 1500 jūdzes ar nomas Dodge Charger RT Hemi 5.7, precīzi nepateikšu, bet auto bija 2-3 gadus vecs ap 30 000 jūdzēm.
Vislabāk patika auto skaņa, visi tuneļi bija manējie.
Patēriņš arī nebija kosmoss tik 40 usd pilna bāka ap 16 gal, pa to varēja nobraukt ap 400 jūdzēm, tik iespējams pie vainas bija asv degvielas cenas.
Ja runājam par jaudas dotumiem, tad pirmais cēliens jr ok, taču jau pēc 60 mph auto sāk palikt lēnīgs. Sajūtas ka mans cls 3.0 dīzeļmersis iet ātrāk, taču paatrinājumu pavada zašibennā skaņa, līdz ar to sajūta ka lido ar raķeti un pofig par sekundēm. Sanāca izspiest 119mph, varēja vēl, taču negribēju pavadīt nedēļu veicot sabiedriskos darbus kādā no Pensilvānijas mazpilsētām.
Salons lēta plastmasa, sēdekļu audums pretīgs, nekādas īpašas elektro fīčas nebija izņemot standarta aprīkojumu, android auto nesanāca palaist. Motors bija aprīkots ar īpa@u fīču - braucot kruīzā 4 cilindri atslēdzās, kolīdz uzspied vairāk gāzi, tā uzreiz saslēdzās atpakaļ visi 4.
Visvairāk man nepatika vadāmība. Ir ok ja brauc pa taisni no luksofora līdz luksoforam, taču līkumotos ceļos auto pavadīja jūtams body-roll un bija sajūta ka tūlīt līkumā priekša aizies vienkārši taisni.
Ja ir lieka nauda un gribās pa Rīgu braucot pazīmēties, tad labākais variants, taču pa švieces serpantīniem vai vācu autobāņiem es izvēlētos citu auto.
Vēl domāju, ka tādam amerikānim 3.6l v6 ir pilnīgi nejedzīgs pasākums, cēlies būs tāds pats kā vw lupa ar 0.8 dzinēju.
Būtu interesanti pamēğināt Dodge Charger Hellcat, ja ir lieka naudiņa tad tik uz priekšu.




Šeit var redzēt,ka tevis minētajam modelim veikspēja ir ļoti ok, tavs dīzeļmersis tur paliktu tālu tālu

https://www.automobile-catalog.com/car/2017/249..._charger_rt.html


Tas tīri pēc sajūtām likās, ka lēnāk ieskrienas.
Ps manam dīzeļmersim 0-100 6.2 sec.
Offline
envy
14. Aug 2019, 10:17 #3776

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

Cilvēkiem, kas pieraduši pie 6cil dīzeļa rodas mānīgs priešstats, ka baigi mega lido tās ķeras, bet reāli tas ir tikai pirmais moments, kas paķer no starta. Savukārt lielie benzīnnieki sākumā kūtrāk iegriežas, pēc tam rauj straujāk, tāpēc galvā visi dīzeļi liekas ātrāki
Offline
michals1
14. Aug 2019, 12:45 #3777

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


14 Aug 2019, 10:17:12 @envy rakstīja:
Cilvēkiem, kas pieraduši pie 6cil dīzeļa rodas mānīgs priešstats, ka baigi mega lido tās ķeras, bet reāli tas ir tikai pirmais moments, kas paķer no starta. Savukārt lielie benzīnnieki sākumā kūtrāk iegriežas, pēc tam rauj straujāk, tāpēc galvā visi dīzeļi liekas ātrāki

Man jau liekas ka dīzeļi ir ašāki visā diapazonā pateicoties griezes momentam,nevis zirgaspēkiem.
Bet varbūt es maldos.....
Offline
smudo
14. Aug 2019, 12:55 #3778

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Jaudu izsaka kilovatos (zs) un tas ir tas, kas nosaka paatrinajumu. Grieze tikai parada speku, ar kadu dzinejs spejigs griezties noteikta rpm diapazona. Vienadas max jaudas atmosferiskais benzins biezi bus lenaks par tadas pasas max jaudas turbo dizeli, jo del plasaka griezes diapazona, plasaks bus ari jaudas diapazons, ka rezultata auto bus nedaudz atraks. Bet ja nem modernu turbo benzinu un liek preti tadas pasas max jaudas modernu dizeli, tad bezinam griezes un lidz ar to ari jaudas likne bus plasaka un tas bus nedaudz atraks (plus bus ari nedaudz vieglaks ari pats auto, bet pec peeejak eko izmainam, nu jau minimali).
Offline
Amakatanav
14. Aug 2019, 13:02 #3779

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

Cilvēki pērk Zirgus, bet brauc ar ņūtoniem.
Offline
berzins92
26. Aug 2019, 13:13 #3780

Kopš: 07. Feb 2017

No: Ainaži

Ziņojumi: 125

Braucu ar: E90

Īpašumā jauns Superb ar 1.5 benzīna motoru. Nobraukti jau 15k km. Pagaidām viss kārtībā un sūdzību nav.
Vidējais degvielas patēriņš 5.6/100
Ar DSG problēmas nav, slēdzās vienmērigi un klusi
Eļļas maiņa pie dīlera sanāca ap 110e.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo