Online
Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
wfuk | | Kopš: 11. Jun 2014
Ziņojumi: 293
Braucu ar:
| Vot vel atceros bija vinjam vecais 2000 voyagers kadreiz ari, ar automatu , aizbraucam uz kalniem kur daudz jabrauka augsha/leja , bremzes protams netur jo nevar ar atrumkaru bremzeet, saak kkas smirdet, ar vien vairak smirdet,nav kur apstaties isti , vel ar vien vairak sak smirdet lidz dumi masina paradas, un masinai riteni 2i saak vnk degt, labi ka bija smilsaina vieta un vareja atri nodzest ar smiltim un kkadu udens pudeli
Nu nahh jums vajag tas mocibas?
| Offline | | |
barney | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 504
Braucu ar: i3 & Subaru
|
26 Aug 2016, 01:32:33 @wfuk rakstīja:
25 Aug 2016, 23:04:34 @Danis_e36 rakstīja:
25 Aug 2016, 22:35:54 @switch rakstīja:
tak dirsā to voyadžeri pabraucu pusgadu, nu sūds konkrēts. nav tur starpiba 3.3 ,3.8 galvenais lai avtomat. manualo neņem nekādā gadījumā ,tad katru reizi braucot gribēsies sev kājā iešaut.
piekare tam auto ir vienkarsi pizdets
Labi, ir bijusi pietiekoša pieredze ar voyageri, viss apmierina un ar piekari tur viss kārtībā.
Jautājums tīri par 3.3 vai 3.8.
Par kārbu - priekš manis manuālis nav mašīna, tikai automāti
2.4! Nerij tik daudz vismaz, labi vins tapat rij gandriz 14litrus gazes, par 3.8 vispar bail iedomaties... Auto Konkrets suds..
Ir viens tads gimene, tikai 2005 gada , 1ns saimnieks tikai pirms tam un nobraukums 70k (reali parbaudami) , salons iekshaa kaa jaunam bija..pirka pasu labako ko vareja atrast un ari reali bija ok stavokli..
ar to pasu tam auto ir problemas ar VISU iznemot salona vietu..sajugu nomainit izmaksaja 800eur (ne ieksh LV), check engine shim tik spiid visulaiku,vel visadas hujovas vinjam. Konkreti ZB tie sedekli kuri sver Tonnu un kad grib kko lielaku vest jaanjem ara ir,vajag 2us cilvekus lai iznemtu to aizmugures lielo vel + tas kas nav Grands , vinjam vispar bagaznieka nav praktiski.
+ pabraukt ar vinju ari nav ne viegli ne komfortabli,redzamiiba nekur nekaada.. konkreti paris menesiem japaiet lidz pishaujas ar to tizleni braukt, atrumklokim izvietojums kkads debils ari , jaizmezga roka lai parslegtu atrumu lidz pieshaujas. Rij kaa lops,nehuja neiet, un prasa tik eest visulaiku
+konkreta Govs,ne shis veikls ne kas, pilsetaa braukt pilnigs murgs, uz shosejas vel nav tik sudigi bet ari..
Bija pirms tam vel 3is voyageri (viens tas jaunais modelis ko tu skaties, un divi vecie) visiem konkreti kapi bija iznemot vienu veco kas nogaja gadus 4us godam lidz paprasija remontu vairak kaa tas auto verts..
Liekas ka vienigais iemesls kapec cilveki njem tos spragushos daiktus ir- daudz vietas.
taja sludinajuma rakstits ka patere 5eir uz 100km ar gazi, kaa tad... kad bija 3.3 vins eeda 15litrus Benzina uz 100, gazei vel pierekini klat 20%
Nah tev vajag to luzni?
Tikko tiku vaļā no viena veiksmes stāsta ar 3.8. Kad pirku, tika pārbaudīts un bija tiešām labā stāvoklī. Nobraucu ~gadu ~25kkm. Investēju ~2.5k eur, neskaitot eļļas, riepas, utt..
Nezinu vai man tāds īpašs lūznis gadījās, bet kopumā bez gļukiem es ar to auto braucu pirmās 2 nedēļas un tad pa vidu varbūt kādas pāris nedēļas sanāca.
Čakarējas tur pilnīgi viss - elekrogļuki, sapuvusi pravodka, eļļa gāžas no vārstu vākiem, mainīju stūres pastiprinātāja sūkni, AC sūkni, 2x restaurēju stūres reiku utt, utt.. Kad pirku auto, nebija nekādas pazīmes par rūsu. Pavasarī skatos, ka slieksnī ir tāds caurums, ka roku var iebāzt.
Kopumā var teikt, ka lielāks lūznis man savu mūžu nav bijis. Uz papīra as auto tiešām izskatās ļoti labs, bet reāli nevienam neieteiktu. Patēriņš 16l - 20l gāzes.
| Offline | | |
Maa | | Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Jums nav apnicis runāt par tiem mēsliem tādus pērk tie kas kā variantu izskata pasatus | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/750/jeocg.html | Offline | | |
VolvoV70 | | Kopš: 23. Aug 2016
No: Valmiera
Ziņojumi: 63
Braucu ar: Volvo-V70 D5
| Te blakus tēmā sprieda, ka tīteņus nevajagot pirkt. Ko sakāt par šo ne-tīteni?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/suzuki/sx4/ajxlk.html | Offline | | |
bremziite | | Kopš: 29. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| 3.8 stow and go automāts - nav beņķi jāceļ nekur, nav jālauž roka pārslēdzot un nedegs ček enžin, uzmet gāzi un aizmirsti. te viens kapeikpisējs ir iepisies paņemot 2.4 ručku pliku, bet tas nav rādītājs | Offline | | |
aroganis | | Kopš: 17. Aug 2016
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
|
26 Aug 2016, 08:37:52 @VolvoV70 rakstīja:
Te blakus tēmā sprieda, ka tīteņus nevajagot pirkt. Ko sakāt par šo ne-tīteni?
Runā, ka lauku rajonos diezgan vnk sarunāt skaistu nobraukumu lai ieliek reģistrā (maza tā Latvija).
es vairāk skatītos uz pieejamo info no dīlera, Ta izrakstu un uz vietas apskati
| Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1853
Braucu ar:
|
26 Aug 2016, 08:37:52 @VolvoV70 rakstīja:
Te blakus tēmā sprieda, ka tīteņus nevajagot pirkt. Ko sakāt par šo ne-tīteni?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/suzuki/sx4/ajxlk.html
Paskaties SSā, cik veci suži, kas nav džipi vēl ir mašīnas paskatā un maksā vēl kaut ko. Man sanāca 13. Tātad šim prognozējamais sabrukšanas laiks ir kādi pieci gadi. Protams, ka arī vienas sugas mašīnas ir dažādas, bet to sugas caurmēra mūžu, te Latvijā, prātā der paturēt. | Offline | | |
|
bremziite | | Kopš: 29. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| tas vienkārši ir ērti, un papildus vietu neaizņem | Offline | | |
Danis_e36 | | Kopš: 02. Apr 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1310
Braucu ar: OPC
| Necepaties, ir braukts pietiekoši ar voyageri, un tiešām viss apmierina. Tajā cenu kategorijā labākais, ko var dabūt.
Par dzinējiem noskaidroju, paldies. | Offline | | |
bremziite | | Kopš: 29. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| par ko tieši šobrīd ironizē ? vai pats nemaz nezini ? | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Par ko cepas tā voyager heiteri? Ģimenē 10 gadi lietošanā T&C 2002.gada 3.8 benzīns. Par šo laiku motorā samainītas sveces, indukcijas spole, svečvadi, aizmugurējās pečkas radiators, viss, tikai apkopes un standarta lietas. Ritošajā daļā šis tas ir darīts, nopietnākais remonts stūres reikas restaurācija. Kopā ieguldīts max. ap 1000 eur. Izbraukāta visa Eiropa katru gadu, nekad nav pievīlis ērts, ietilpīgs auto, garos gabalus perfekti, sēdpozīcija ļoti ērta! | Offline | | |
gaazesmird | | Kopš: 27. Feb 2016
Ziņojumi: 2843
Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu
|
26 Aug 2016, 09:06:08 @alnisg rakstīja:
26 Aug 2016, 08:37:52 @VolvoV70 rakstīja:
Te blakus tēmā sprieda, ka tīteņus nevajagot pirkt. Ko sakāt par šo ne-tīteni?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/suzuki/sx4/ajxlk.html
Paskaties SSā, cik veci suži, kas nav džipi vēl ir mašīnas paskatā un maksā vēl kaut ko. Man sanāca 13. Tātad šim prognozējamais sabrukšanas laiks ir kādi pieci gadi. Protams, ka arī vienas sugas mašīnas ir dažādas, bet to sugas caurmēra mūžu, te Latvijā, prātā der paturēt.
Laukjis ar viedokli. Pilnigs expert dzhedaj pro level. Sabrukshanas stadija vinam. Iedzer indi. | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Aarpraac cik tas S8 leti maksa. Nez kaa ar remontiem, it kaa runaa ka BMW e60 atpushaas..
Man te vienam pazinjam ir noruleti jau 130tkkm. It ka maz, bet kas gaida prieksaa hvz | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
26 Aug 2016, 09:37:38 @Taspac rakstīja:
Aarpraac cik tas S8 leti maksa. Nez kaa ar remontiem, it kaa runaa ka BMW e60 atpushaas..
Man te vienam pazinjam ir noruleti jau 130tkkm. It ka maz, bet kas gaida prieksaa hvz
Vienu reizi ar pilni būri ar tādu s8 skŗējāmies ar e70 40xd. beigās zaudējām. | Offline | | |
Ri | | Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
|
26 Aug 2016, 09:28:34 @janchikz rakstīja:
Par ko cepas tā voyager heiteri? Ģimenē 10 gadi lietošanā T&C 2002.gada 3.8 benzīns. Par šo laiku motorā samainītas sveces, indukcijas spole, svečvadi, aizmugurējās pečkas radiators, viss, tikai apkopes un standarta lietas. Ritošajā daļā šis tas ir darīts, nopietnākais remonts stūres reikas restaurācija. Kopā ieguldīts max. ap 1000 eur. Izbraukāta visa Eiropa katru gadu, nekad nav pievīlis ērts, ietilpīgs auto, garos gabalus perfekti, sēdpozīcija ļoti ērta!
Tā ir, kad ir nopirkts labs auto, pie kura pirms tam nav tikuši klāt kapeikpišļi
Spoles un svečvadi ir standarta lietas, ipaši sagāzētiem auto, bet uzliekot oem svečvadus par to maiņu var aizmirst vēl uz ilgu laiku. No elektronikas bieži jautā pēc klimas pretestībām un salona ventilatoriem.
Savukārt piekarē biežāk ir jāmaina priekšējās stabilizatora bukses (relatīvi vēl arī varētu minēt gultņus), viss cits kā parastam auto.
Ja nu kādam ir nepieciešamas Voyager vai citu Amerikā ražotu auto rezerves daļas - pm
p.s iepriekš tika minēts veiksmes stāšts 2.4 ar mehāniku - briesmu lieta tāda kombinācija Rij, neiet un 95% gadījumu ir max pliks. Sajūga komplekts tādam tiešām maksā ap 400eur, jo tur ir modulārais, kas nāk kopā ar spararatu un nav izjaucams[ Šo ziņu laboja Ri, 26 Aug 2016, 09:58:36 ] | Offline | | |
|
IELEJAM | | Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
| Kā ir ar šiem C6 feisliftotajiem no 2010. gada? Kas ar to 170zs dzinēju un kas ar to automātu? | Offline | | |
rryanz | | Kopš: 10. Aug 2014
Ziņojumi: 75
Braucu ar:
|
26 Aug 2016, 09:57:44 @IELEJAM rakstīja:
Kā ir ar šiem C6 feisliftotajiem no 2010. gada? Kas ar to 170zs dzinēju un kas ar to automātu?
Pašam šāds Audi ir kā otra mašīna, tikai 2.7 dīzeli, vienīgā problēma kas bij - ķēde bij jāmaina, 199tkm origināli bij spidometrā, kārba viss tur ir OK, tikai 2.0 noteikti neņemtu, 2.7 būs ekonomiskāks un dinamiskāks. | Offline | | |
Kit | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 409
Braucu ar:
|
26 Aug 2016, 09:46:18 @RenegadeX rakstīja:
26 Aug 2016, 09:37:38 @Taspac rakstīja:
Aarpraac cik tas S8 leti maksa. Nez kaa ar remontiem, it kaa runaa ka BMW e60 atpushaas..
Man te vienam pazinjam ir noruleti jau 130tkkm. It ka maz, bet kas gaida prieksaa hvz
Vienu reizi ar pilni būri ar tādu s8 skŗējāmies ar e70 40xd. beigās zaudējām.
Siem S8 jabut loti laba stavokli, jo rAudi ir problema ar carbon build up, un LV neviens negrib ar to nodarboties.
Bijam uz stenda ar diviem S8, vienam viss ok, otram paradija 380zs | Offline | | |
calibreens | | Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
26 Aug 2016, 09:18:02 @Danis_e36 rakstīja:
Necepaties, ir braukts pietiekoši ar voyageri, un tiešām viss apmierina. Tajā cenu kategorijā labākais, ko var dabūt.
Par dzinējiem noskaidroju, paldies.
Paziņam bija 2000.gada grand voyager ar dīzeļdzinēju. Remontēja vienā gabalā, rusēja arī pamatīgi. Dzinējs gauss, ziemā problēmas. Salons liels ērts, bet nepraktisks, kaitināja smagais lielais dīvāns aizmugurē, ko varēja divatā izstumt.
Es tādu laikam nepirktu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|