Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
wfuk
26. Aug 2016, 02:35 #37561

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:

Vot vel atceros bija vinjam vecais 2000 voyagers kadreiz ari, ar automatu , aizbraucam uz kalniem kur daudz jabrauka augsha/leja , bremzes protams netur jo nevar ar atrumkaru bremzeet, saak kkas smirdet, ar vien vairak smirdet,nav kur apstaties isti , vel ar vien vairak sak smirdet lidz dumi masina paradas, un masinai riteni 2i saak vnk degt, labi ka bija smilsaina vieta un vareja atri nodzest ar smiltim un kkadu udens pudeli

Nu nahh jums vajag tas mocibas?
Offline
barney
26. Aug 2016, 07:44 #37562

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 504

Braucu ar: i3 & Subaru


26 Aug 2016, 01:32:33 @wfuk rakstīja:

25 Aug 2016, 23:04:34 @Danis_e36 rakstīja:

25 Aug 2016, 22:35:54 @switch rakstīja:
tak dirsā to voyadžeri pabraucu pusgadu, nu sūds konkrēts. nav tur starpiba 3.3 ,3.8 galvenais lai avtomat. manualo neņem nekādā gadījumā ,tad katru reizi braucot gribēsies sev kājā iešaut.
piekare tam auto ir vienkarsi pizdets


Labi, ir bijusi pietiekoša pieredze ar voyageri, viss apmierina un ar piekari tur viss kārtībā.

Jautājums tīri par 3.3 vai 3.8.
Par kārbu - priekš manis manuālis nav mašīna, tikai automāti


2.4! Nerij tik daudz vismaz, labi vins tapat rij gandriz 14litrus gazes, par 3.8 vispar bail iedomaties... Auto Konkrets suds..
Ir viens tads gimene, tikai 2005 gada , 1ns saimnieks tikai pirms tam un nobraukums 70k (reali parbaudami) , salons iekshaa kaa jaunam bija..pirka pasu labako ko vareja atrast un ari reali bija ok stavokli..

ar to pasu tam auto ir problemas ar VISU iznemot salona vietu..sajugu nomainit izmaksaja 800eur (ne ieksh LV), check engine shim tik spiid visulaiku,vel visadas hujovas vinjam. Konkreti ZB tie sedekli kuri sver Tonnu un kad grib kko lielaku vest jaanjem ara ir,vajag 2us cilvekus lai iznemtu to aizmugures lielo vel + tas kas nav Grands , vinjam vispar bagaznieka nav praktiski.

+ pabraukt ar vinju ari nav ne viegli ne komfortabli,redzamiiba nekur nekaada.. konkreti paris menesiem japaiet lidz pishaujas ar to tizleni braukt, atrumklokim izvietojums kkads debils ari , jaizmezga roka lai parslegtu atrumu lidz pieshaujas. Rij kaa lops,nehuja neiet, un prasa tik eest visulaiku
+konkreta Govs,ne shis veikls ne kas, pilsetaa braukt pilnigs murgs, uz shosejas vel nav tik sudigi bet ari..

Bija pirms tam vel 3is voyageri (viens tas jaunais modelis ko tu skaties, un divi vecie) visiem konkreti kapi bija iznemot vienu veco kas nogaja gadus 4us godam lidz paprasija remontu vairak kaa tas auto verts..

Liekas ka vienigais iemesls kapec cilveki njem tos spragushos daiktus ir- daudz vietas.


taja sludinajuma rakstits ka patere 5eir uz 100km ar gazi, kaa tad... kad bija 3.3 vins eeda 15litrus Benzina uz 100, gazei vel pierekini klat 20%

Nah tev vajag to luzni?



Tikko tiku vaļā no viena veiksmes stāsta ar 3.8. Kad pirku, tika pārbaudīts un bija tiešām labā stāvoklī. Nobraucu ~gadu ~25kkm. Investēju ~2.5k eur, neskaitot eļļas, riepas, utt..
Nezinu vai man tāds īpašs lūznis gadījās, bet kopumā bez gļukiem es ar to auto braucu pirmās 2 nedēļas un tad pa vidu varbūt kādas pāris nedēļas sanāca.
Čakarējas tur pilnīgi viss - elekrogļuki, sapuvusi pravodka, eļļa gāžas no vārstu vākiem, mainīju stūres pastiprinātāja sūkni, AC sūkni, 2x restaurēju stūres reiku utt, utt.. Kad pirku auto, nebija nekādas pazīmes par rūsu. Pavasarī skatos, ka slieksnī ir tāds caurums, ka roku var iebāzt.

Kopumā var teikt, ka lielāks lūznis man savu mūžu nav bijis. Uz papīra as auto tiešām izskatās ļoti labs, bet reāli nevienam neieteiktu. Patēriņš 16l - 20l gāzes.

Offline
Maa
26. Aug 2016, 07:50 #37563

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Jums nav apnicis runāt par tiem mēsliem tādus pērk tie kas kā variantu izskata pasatus
Offline
rekeds
26. Aug 2016, 08:23 #37564

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/750/jeocg.html
Offline
VolvoV70
26. Aug 2016, 08:37 #37565

Kopš: 23. Aug 2016

No: Valmiera

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Volvo-V70 D5

Te blakus tēmā sprieda, ka tīteņus nevajagot pirkt. Ko sakāt par šo ne-tīteni?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/suzuki/sx4/ajxlk.html
Offline
bremziite
26. Aug 2016, 08:54 #37566

Kopš: 29. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

3.8 stow and go automāts - nav beņķi jāceļ nekur, nav jālauž roka pārslēdzot un nedegs ček enžin, uzmet gāzi un aizmirsti. te viens kapeikpisējs ir iepisies paņemot 2.4 ručku pliku, bet tas nav rādītājs
Offline
aroganis
26. Aug 2016, 08:57 #37567

Kopš: 17. Aug 2016

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


26 Aug 2016, 08:37:52 @VolvoV70 rakstīja:
Te blakus tēmā sprieda, ka tīteņus nevajagot pirkt. Ko sakāt par šo ne-tīteni?

Runā, ka lauku rajonos diezgan vnk sarunāt skaistu nobraukumu lai ieliek reģistrā (maza tā Latvija).

es vairāk skatītos uz pieejamo info no dīlera, Ta izrakstu un uz vietas apskati
Offline
alnisg
26. Aug 2016, 09:06 #37568

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1853

Braucu ar:


26 Aug 2016, 08:37:52 @VolvoV70 rakstīja:
Te blakus tēmā sprieda, ka tīteņus nevajagot pirkt. Ko sakāt par šo ne-tīteni?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/suzuki/sx4/ajxlk.html

Paskaties SSā, cik veci suži, kas nav džipi vēl ir mašīnas paskatā un maksā vēl kaut ko. Man sanāca 13. Tātad šim prognozējamais sabrukšanas laiks ir kādi pieci gadi. Protams, ka arī vienas sugas mašīnas ir dažādas, bet to sugas caurmēra mūžu, te Latvijā, prātā der paturēt.
Offline
bremziite
26. Aug 2016, 09:08 #37569

Kopš: 29. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

tas vienkārši ir ērti, un papildus vietu neaizņem
Offline
Danis_e36
26. Aug 2016, 09:18 #37570

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1310

Braucu ar: OPC

Necepaties, ir braukts pietiekoši ar voyageri, un tiešām viss apmierina. Tajā cenu kategorijā labākais, ko var dabūt.

Par dzinējiem noskaidroju, paldies.
Offline
bremziite
26. Aug 2016, 09:18 #37571

Kopš: 29. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

par ko tieši šobrīd ironizē ? vai pats nemaz nezini ?
Offline
janchikz
26. Aug 2016, 09:28 #37572

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Par ko cepas tā voyager heiteri? Ģimenē 10 gadi lietošanā T&C 2002.gada 3.8 benzīns. Par šo laiku motorā samainītas sveces, indukcijas spole, svečvadi, aizmugurējās pečkas radiators, viss, tikai apkopes un standarta lietas. Ritošajā daļā šis tas ir darīts, nopietnākais remonts stūres reikas restaurācija. Kopā ieguldīts max. ap 1000 eur. Izbraukāta visa Eiropa katru gadu, nekad nav pievīlis ērts, ietilpīgs auto, garos gabalus perfekti, sēdpozīcija ļoti ērta!
Offline
gaazesmird
26. Aug 2016, 09:37 #37573

Kopš: 27. Feb 2016

Ziņojumi: 2843

Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu


26 Aug 2016, 09:06:08 @alnisg rakstīja:

26 Aug 2016, 08:37:52 @VolvoV70 rakstīja:
Te blakus tēmā sprieda, ka tīteņus nevajagot pirkt. Ko sakāt par šo ne-tīteni?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/suzuki/sx4/ajxlk.html

Paskaties SSā, cik veci suži, kas nav džipi vēl ir mašīnas paskatā un maksā vēl kaut ko. Man sanāca 13. Tātad šim prognozējamais sabrukšanas laiks ir kādi pieci gadi. Protams, ka arī vienas sugas mašīnas ir dažādas, bet to sugas caurmēra mūžu, te Latvijā, prātā der paturēt.


Laukjis ar viedokli. Pilnigs expert dzhedaj pro level. Sabrukshanas stadija vinam. Iedzer indi.
Offline
Taspac
26. Aug 2016, 09:37 #37574

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Aarpraac cik tas S8 leti maksa. Nez kaa ar remontiem, it kaa runaa ka BMW e60 atpushaas..

Man te vienam pazinjam ir noruleti jau 130tkkm. It ka maz, bet kas gaida prieksaa hvz
Offline
RenegadeX
26. Aug 2016, 09:46 #37575

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


26 Aug 2016, 09:37:38 @Taspac rakstīja:
Aarpraac cik tas S8 leti maksa. Nez kaa ar remontiem, it kaa runaa ka BMW e60 atpushaas..

Man te vienam pazinjam ir noruleti jau 130tkkm. It ka maz, bet kas gaida prieksaa hvz

Vienu reizi ar pilni būri ar tādu s8 skŗējāmies ar e70 40xd. beigās zaudējām.
Offline
Ri
26. Aug 2016, 09:56 #37576

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu


26 Aug 2016, 09:28:34 @janchikz rakstīja:
Par ko cepas tā voyager heiteri? Ģimenē 10 gadi lietošanā T&C 2002.gada 3.8 benzīns. Par šo laiku motorā samainītas sveces, indukcijas spole, svečvadi, aizmugurējās pečkas radiators, viss, tikai apkopes un standarta lietas. Ritošajā daļā šis tas ir darīts, nopietnākais remonts stūres reikas restaurācija. Kopā ieguldīts max. ap 1000 eur. Izbraukāta visa Eiropa katru gadu, nekad nav pievīlis ērts, ietilpīgs auto, garos gabalus perfekti, sēdpozīcija ļoti ērta!

Tā ir, kad ir nopirkts labs auto, pie kura pirms tam nav tikuši klāt kapeikpišļi
Spoles un svečvadi ir standarta lietas, ipaši sagāzētiem auto, bet uzliekot oem svečvadus par to maiņu var aizmirst vēl uz ilgu laiku. No elektronikas bieži jautā pēc klimas pretestībām un salona ventilatoriem.
Savukārt piekarē biežāk ir jāmaina priekšējās stabilizatora bukses (relatīvi vēl arī varētu minēt gultņus), viss cits kā parastam auto.

Ja nu kādam ir nepieciešamas Voyager vai citu Amerikā ražotu auto rezerves daļas - pm

p.s iepriekš tika minēts veiksmes stāšts 2.4 ar mehāniku - briesmu lieta tāda kombinācija Rij, neiet un 95% gadījumu ir max pliks. Sajūga komplekts tādam tiešām maksā ap 400eur, jo tur ir modulārais, kas nāk kopā ar spararatu un nav izjaucams

[ Šo ziņu laboja Ri, 26 Aug 2016, 09:58:36 ]

Offline
IELEJAM
26. Aug 2016, 09:57 #37577

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Kā ir ar šiem C6 feisliftotajiem no 2010. gada? Kas ar to 170zs dzinēju un kas ar to automātu?
Offline
rryanz
26. Aug 2016, 10:08 #37578

Kopš: 10. Aug 2014

Ziņojumi: 75

Braucu ar:


26 Aug 2016, 09:57:44 @IELEJAM rakstīja:
Kā ir ar šiem C6 feisliftotajiem no 2010. gada? Kas ar to 170zs dzinēju un kas ar to automātu?


Pašam šāds Audi ir kā otra mašīna, tikai 2.7 dīzeli, vienīgā problēma kas bij - ķēde bij jāmaina, 199tkm origināli bij spidometrā, kārba viss tur ir OK, tikai 2.0 noteikti neņemtu, 2.7 būs ekonomiskāks un dinamiskāks.
Offline
Kit
26. Aug 2016, 10:53 #37579

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 409

Braucu ar:


26 Aug 2016, 09:46:18 @RenegadeX rakstīja:

26 Aug 2016, 09:37:38 @Taspac rakstīja:
Aarpraac cik tas S8 leti maksa. Nez kaa ar remontiem, it kaa runaa ka BMW e60 atpushaas..

Man te vienam pazinjam ir noruleti jau 130tkkm. It ka maz, bet kas gaida prieksaa hvz

Vienu reizi ar pilni būri ar tādu s8 skŗējāmies ar e70 40xd. beigās zaudējām.

Siem S8 jabut loti laba stavokli, jo rAudi ir problema ar carbon build up, un LV neviens negrib ar to nodarboties.
Bijam uz stenda ar diviem S8, vienam viss ok, otram paradija 380zs
Offline
calibreens
26. Aug 2016, 13:13 #37580

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


26 Aug 2016, 09:18:02 @Danis_e36 rakstīja:
Necepaties, ir braukts pietiekoši ar voyageri, un tiešām viss apmierina. Tajā cenu kategorijā labākais, ko var dabūt.

Par dzinējiem noskaidroju, paldies.


Paziņam bija 2000.gada grand voyager ar dīzeļdzinēju. Remontēja vienā gabalā, rusēja arī pamatīgi. Dzinējs gauss, ziemā problēmas. Salons liels ērts, bet nepraktisks, kaitināja smagais lielais dīvāns aizmugurē, ko varēja divatā izstumt.
Es tādu laikam nepirktu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo