Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Cik lielā ātrumā, tad Tu ierāvi tajā bedrē???
Aptuveni 10km/h. Pareizaak būtu nevis iebraucu, bet iekritu, jo ripinoties pa netīrītu ielu ielūzu ledū zem kura bija lietusūdeņu lūka.
Bet kāpēc Tu domā, ka tev ķēde pārlēkusi? Noliku ejošu auto kurš pēc 3h neleca. Aizvedu uz servisu (dīleris). Kompis saka, ka pazudis kloķvārpstas sensors vai tml. Pats sensors rādās un vadi veseli. Šie saka, ka ķēde pārlekusi... Tevi serviss nes cauri - sadales vaarpstas sensors var neredzeet sadaleni pareizajaa briidii ja kjeede paarlec, klokjvaarpstas sensoram nekas nemainaas vari to kjeedi vispaar izmest tas straadaas. Taatad vai nu tur vienk klokjenes deveejs noklaajies vai tevi nes cauri. Vai arii vienk sajaukushi klokjeni ar sadaleni vai tu pats kautko sajauci.Auto ir 2011.gada. Nelec. Starteris griež bez dzīvības pazīmēm.
dzirkstele ir? ja starteejot nedod dzirksteli tad vienk nomaini klokjenes sensoru.
vispaar buutu veelams pateikt kas par auto, jo nu ir dazahaadas konstrukcijas kjeedes/siksnas spriegoshanai, ar dzineeja eljljas spiedienu spriego vai atsperi.. domaajams tev taa kjeede/siksna paarleca tieshi starteeshanas briidii. jo briinumi nenotiek ja tu noliki straadaajoshu auto kas peekshnji nelec tad ne jau iebraucot bedree tur kautkas paarleca.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 30 Jan 2017, 23:31:47 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
30 Jan 2017, 20:01:08 @Nasjurins rakstīja:
30 Jan 2017, 19:47:19 @kjuris rakstīja:
Cik lielā ātrumā, tad Tu ierāvi tajā bedrē???
Aptuveni 10km/h. Pareizaak būtu nevis iebraucu, bet iekritu, jo ripinoties pa netīrītu ielu ielūzu ledū zem kura bija lietusūdeņu lūka. Pirms tam nekas neliecināja, ka tur var iegāzties. Bet jautājums tomēr par iespēju vai varbūtību pārlekt ķēdei.
Jauki... Bet nu jebal ceļi šobrīd, nav pat vajadzīga aka, lai auto labi sapistu | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Kas LV ir THULE izplatītājs?
Vajag šķērstieņus + kasti + velo turētājus! | Offline | | |
miklucis | | Kopš: 12. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1012
Braucu ar: 330; (. )( .)
| varbūt šie Links | Offline | | |
Gintons | | Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| Vai e65 745i derētu kārba ar visu mufti no e65 735? abi protams benzinieki..
| Offline | | |
Metrzz | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 223
Braucu ar: E36 328Turbo, E46 328
| ja bmw e60 530d strava ir 14,5-15,1 pie pielaista auto, tad taa jau ir parlaade?
Pie kickdowna metas ziemassvetki panelii...
| Offline | | |
KriSsMans | | Kopš: 07. Jun 2013
No: Baloži
Ziņojumi: 361
Braucu ar: Akrapovic
| Varbūt kāds var piedāvāt šādu OBD2 wifi adapteri, varbūt var sīkāk izstāstīt ar ko viņš atšķiras piemēram no elm327 un vai var ar viņu kodēt izmantojot android programmas.
| Offline | | |
Bemebers | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: BMW E61 530xd
| Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam
jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot [ Šo ziņu laboja Bemebers, 31 Jan 2017, 18:13:05 ] | Offline | | |
|
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
31 Jan 2017, 13:58:01 @Metrzz rakstīja:
ja bmw e60 530d strava ir 14,5-15,1 pie pielaista auto, tad taa jau ir parlaade?
Pie kickdowna metas ziemassvetki panelii...
14,5v veel buutu ok, bet 15,1v gan jau ir par daudz... | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
31 Jan 2017, 18:11:45 @Bemebers rakstīja:
Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam
jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot
Liec parastu labu papīra filtru. Nomaini sveces. Paskaties, vai bremžu suporti neķīlē. Pēc šīm darbībām ieguvums būs daudz lielāks, nekā ar jebkuru "sporta" filtru. Nopietni. | Offline | | |
sos911 | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: V40
| Kā atvērt automazgātuvi Rīgā? Kādas atļaujas vajag? Cik vajag sākumkapitālu un kam? | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2682
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
31 Jan 2017, 18:11:45 @Bemebers rakstīja:
Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam
jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot
Nevienu no tiem NAV ieteicams uzstādīt standarta auto Konusveidīgos vsp vajadzētu dirsā iedzīt visiem gonšegiem.
Kāpēc nē? Jo tos filtrus ir jākopj un bieži, tas ir papists laiks un #daudz naudas par tīrīšanas un eļļošanas līdzekļiem, un arī samērā ķēpīgi, kā likums to tikai retais izdara laikā un kā nākas. To filtru masīnai neliek iekšā tik cmuki tīru kā bildītē to sapūš ar speciālu eļļu, kura tad arī pievelk drazu un pēc laiciņa tas ir jātīra, visu izmazgājot un eļļojot pa jaunu, tas, ja to jau nezināji.
Tādi filtri parasti arī laiž iekšā vairāk putekļus, iemeslu daudz, par maz eļļas, paši pa sevi viņi ir rupjāki utt, tāpēc arī ir tas uzskats, ka filtrs bojā motoru. Filtrs nav vainīgs, ka to lieto, ņe po naznačeņiju
Ikdienai, standarta auto nebojā sev dzīvi maini regulāri parasto papīrnieku, ja nemauc pa grantenēm reizi 10k km jauns filtrs būs ok, jo BMW inženieri ir vsp baigi labie džeki viņi tomēr domā cik gaisa tam motoram vajag un kāds filtrs un kādos izmēros vajadzīgs, lai to nodrošinātu.
| Offline | | |
Bemebers | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: BMW E61 530xd
|
31 Jan 2017, 19:24:22 @vadjiksBMW rakstīja:
31 Jan 2017, 18:11:45 @Bemebers rakstīja:
Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam
jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot
Nevienu no tiem NAV ieteicams uzstādīt standarta auto Konusveidīgos vsp vajadzētu dirsā iedzīt visiem gonšegiem.
Kāpēc nē? Jo tos filtrus ir jākopj un bieži, tas ir papists laiks un #daudz naudas par tīrīšanas un eļļošanas līdzekļiem, un arī samērā ķēpīgi, kā likums to tikai retais izdara laikā un kā nākas. To filtru masīnai neliek iekšā tik cmuki tīru kā bildītē to sapūš ar speciālu eļļu, kura tad arī pievelk drazu un pēc laiciņa tas ir jātīra, visu izmazgājot un eļļojot pa jaunu, tas, ja to jau nezināji.
Tādi filtri parasti arī laiž iekšā vairāk putekļus, iemeslu daudz, par maz eļļas, paši pa sevi viņi ir rupjāki utt, tāpēc arī ir tas uzskats, ka filtrs bojā motoru. Filtrs nav vainīgs, ka to lieto, ņe po naznačeņiju
Ikdienai, standarta auto nebojā sev dzīvi maini regulāri parasto papīrnieku, ja nemauc pa grantenēm reizi 10k km jauns filtrs būs ok, jo BMW inženieri ir vsp baigi labie džeki viņi tomēr domā cik gaisa tam motoram vajag un kāds filtrs un kādos izmēros vajadzīgs, lai to nodrošinātu.
Super paldies apr atbildi, Bet tas parastais K&N filtrs kas linka vaitad ari ir jaeļo? Viņs nebūs labaks par parasto pairnieku? | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2682
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
31 Jan 2017, 19:33:36 @Bemebers rakstīja:
31 Jan 2017, 19:24:22 @vadjiksBMW rakstīja:
31 Jan 2017, 18:11:45 @Bemebers rakstīja:
Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam
jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot
Nevienu no tiem NAV ieteicams uzstādīt standarta auto Konusveidīgos vsp vajadzētu dirsā iedzīt visiem gonšegiem.
Kāpēc nē? Jo tos filtrus ir jākopj un bieži, tas ir papists laiks un #daudz naudas par tīrīšanas un eļļošanas līdzekļiem, un arī samērā ķēpīgi, kā likums to tikai retais izdara laikā un kā nākas. To filtru masīnai neliek iekšā tik cmuki tīru kā bildītē to sapūš ar speciālu eļļu, kura tad arī pievelk drazu un pēc laiciņa tas ir jātīra, visu izmazgājot un eļļojot pa jaunu, tas, ja to jau nezināji.
Tādi filtri parasti arī laiž iekšā vairāk putekļus, iemeslu daudz, par maz eļļas, paši pa sevi viņi ir rupjāki utt, tāpēc arī ir tas uzskats, ka filtrs bojā motoru. Filtrs nav vainīgs, ka to lieto, ņe po naznačeņiju
Ikdienai, standarta auto nebojā sev dzīvi maini regulāri parasto papīrnieku, ja nemauc pa grantenēm reizi 10k km jauns filtrs būs ok, jo BMW inženieri ir vsp baigi labie džeki viņi tomēr domā cik gaisa tam motoram vajag un kāds filtrs un kādos izmēros vajadzīgs, lai to nodrošinātu.
Super paldies apr atbildi, Bet tas parastais K&N filtrs kas linka vaitad ari ir jaeļo? Viņs nebūs labaks par parasto pairnieku?
Tur zemāk tajā lapā piedāvā klāt piepirkt arī eļļošanas tīrīšanas aerosolus.
Labāks ir stiepjams jēdziens, jā, motorā tiks vairāk gaisa, kuru motoram būtībā nevajag tik un tā, jo nav ko ar to pasākt, bet tajā pat laikā vairāk putekļu. Abus šos aspektus uz pakaļu tu neizjutīsi, tikai pēc gadiem ievērosi ka ieplūdes trubas ir totāli piedirstas.
Kāpēc vsp ir radusies vēlme tādu uzstādīt?
| Offline | | |
Bemebers | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: BMW E61 530xd
|
31 Jan 2017, 20:08:23 @vadjiksBMW rakstīja:
31 Jan 2017, 19:33:36 @Bemebers rakstīja:
31 Jan 2017, 19:24:22 @vadjiksBMW rakstīja:
31 Jan 2017, 18:11:45 @Bemebers rakstīja:
Sveiki sakiet es savam e46 330i gribu ielikt sito K&N gaisa filtru , gribu likt parastā filtra vietā, bet ir vēl tie K&N konusveidigie gaisa filtri, bet runa ka kko ar laiku čakarejot dzinejam. Varbūt varat man istastīt starpību starp parastiem gaisa filtriem un to K&N filtru ko linka noradiju un par konusveidīgajiem sporta filtriem kuru ieteicams likt vaj tas parastais K&N filtrs nebus ari tads kas bojā vairak ka tie vienkaršie lētakie ko visi liekam
jautājums vienkārsi kosmisk ceru kāds varēs izskaidrot
Nevienu no tiem NAV ieteicams uzstādīt standarta auto Konusveidīgos vsp vajadzētu dirsā iedzīt visiem gonšegiem.
Kāpēc nē? Jo tos filtrus ir jākopj un bieži, tas ir papists laiks un #daudz naudas par tīrīšanas un eļļošanas līdzekļiem, un arī samērā ķēpīgi, kā likums to tikai retais izdara laikā un kā nākas. To filtru masīnai neliek iekšā tik cmuki tīru kā bildītē to sapūš ar speciālu eļļu, kura tad arī pievelk drazu un pēc laiciņa tas ir jātīra, visu izmazgājot un eļļojot pa jaunu, tas, ja to jau nezināji.
Tādi filtri parasti arī laiž iekšā vairāk putekļus, iemeslu daudz, par maz eļļas, paši pa sevi viņi ir rupjāki utt, tāpēc arī ir tas uzskats, ka filtrs bojā motoru. Filtrs nav vainīgs, ka to lieto, ņe po naznačeņiju
Ikdienai, standarta auto nebojā sev dzīvi maini regulāri parasto papīrnieku, ja nemauc pa grantenēm reizi 10k km jauns filtrs būs ok, jo BMW inženieri ir vsp baigi labie džeki viņi tomēr domā cik gaisa tam motoram vajag un kāds filtrs un kādos izmēros vajadzīgs, lai to nodrošinātu.
Super paldies apr atbildi, Bet tas parastais K&N filtrs kas linka vaitad ari ir jaeļo? Viņs nebūs labaks par parasto pairnieku?
Tur zemāk tajā lapā piedāvā klāt piepirkt arī eļļošanas tīrīšanas aerosolus.
Labāks ir stiepjams jēdziens, jā, motorā tiks vairāk gaisa, kuru motoram būtībā nevajag tik un tā, jo nav ko ar to pasākt, bet tajā pat laikā vairāk putekļu. Abus šos aspektus uz pakaļu tu neizjutīsi, tikai pēc gadiem ievērosi ka ieplūdes trubas ir totāli piedirstas.
Kāpēc vsp ir radusies vēlme tādu uzstādīt?
Īstenība tapat vien for fun domaju būs labaks ats filtrs ka neka dārģaks. Dārgaks es domaju ilgmužīgāks un kas mazāk sūdu laiž cauri | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2682
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Nu filtrs kā tāds ir ilgmūžīgāks, bet tīrīšana nshit izmaksās dārgāk kā vnk papīrnieka maiņa, plus visa tā ķēpa ar viņiem.
Ja naudu tomēr gribas iztērēt, labāk sveces, eļļu ar standarta filtriem samainīt, vai vnk pieliet seju piegdienā, ja gribas, lai labāk iet auto īzī wei out būs uzlikt vnk biki īsāku reduktoru | Offline | | |
|
Bemebers | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: BMW E61 530xd
| Par filtriem vis skaidrs, tad pasakiet kādas sveces vislabakas ko likt e46 330i M54B30 dzinējā?
Un passtastiet par tiem masas elektrodien kāda sveces vislabak ar 4 masu elektrodien vajg sim dzinējam vai tikkai ar 1 masas elektrodu ko tas vispār maina? | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
31 Jan 2017, 21:25:59 @Bemebers rakstīja:
Par filtriem vis skaidrs, tad pasakiet kādas sveces vislabakas ko likt e46 330i M54B30 dzinējā?
Un passtastiet par tiem masas elektrodien kāda sveces vislabak ar 4 masu elektrodien vajg sim dzinējam vai tikkai ar 1 masas elektrodu ko tas vispār maina?
Tev vienkārši izkrita piķis loterijā un tagad gribas iegrūst savā raķetē? | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Kāds ir saskaries ar smagi aizdirstu antifrīza sistēmu un dzinēja dzeses šķidruma problēmām?
Ko varetu gāzt iekšā kā skalojamo lidzekli? kuras firmas ķimijas vislabak iztīrīs un pie tam nesaēdīs salona radiatoru
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
31 Jan 2017, 14:59:25 @KriSsMans rakstīja:
Varbūt kāds var piedāvāt šādu OBD2 wifi adapteri, varbūt var sīkāk izstāstīt ar ko viņš atšķiras piemēram no elm327 un vai var ar viņu kodēt izmantojot android programmas.
bez šī adaptera vel būs vajadzīga programma, kas maksā 45 eur. Var dabūt arī hakotās versijas, bet tās diezgan bieži jāatjauno. Ir savi plusi tai programmai un ir arī savi mīnusi. Bieži gadās, ka nevar noņemt kļūdas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|