Online

Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
sn
17. Aug 2016, 23:00 #37401

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Ja lej 76to, tad nav brīnums, ka nav redzējis modernus ahto ar agm.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
bremziite
17. Aug 2016, 23:43 #37402

Kopš: 29. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


17 Aug 2016, 22:30:43 @VWfans rakstīja:

Neticu, ka šo visu iespējams paveikt par 260 eiro. Ja nu vienīgi pats visu dara, maina un nav jāmaksā par servisa darbu. Akumulators vien jau maksā ap 100 eiro...
priekš kam honda jazz vajadzētu +/- 180 Ah želejas aķi pa 100 eur ?
Offline
wfuk
17. Aug 2016, 23:57 #37403

Kopš: 11. Jun 2014

Ziņojumi: 293

Braucu ar:


17 Aug 2016, 23:02:47 @VWfans rakstīja:
Nu jā, tas gan jāatzīst, ka Honda-Jazz ir viens kvalitatīvs un uzticams auto. Un pozitīvi arī tas, ka motors ir salīdzinoši vienkāršs benzīnnieks bez turbīnas. Ir mazāk, kam lūzt.


nez otreiz tadu nepirktu,apdzit ar vinu ir bailigi, ja ir lielaks kalns jaastepsele ir zemaka roba lai vispar vinjaa tiktu augsha, ta labi meginot kadu apdzit ir jau jastepsele 3aja roba un jakaucina motors lai labak ieskrietos..
pasazieriem komfortabli tur nekas nav, no ekstraam hmm.. ir kondicionieris un elektriskie logi
uz vaacijas baanja man ar vinu ir bail braukt atrak par 140km/h. Un chikas ar tadu nenokoljit ari...
Vienigais tas ka daudz vietas prieks maza auto,praktisks,nenokaujams,lets uzturesana un patere 3eir/100km gazi. Gandriz vai ideala sadzives tehnikas iekarta kurai galvenais merkis ir parvietot kravu..taa es vinu raksturotu.
Offline
alnisg
18. Aug 2016, 08:11 #37404

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


17 Aug 2016, 23:02:47 @VWfans rakstīja:
Nu jā, tas gan jāatzīst, ka Honda-Jazz ir viens kvalitatīvs un uzticams auto. Un pozitīvi arī tas, ka motors ir salīdzinoši vienkāršs benzīnnieks bez turbīnas. Ir mazāk, kam lūzt.

Es par to džazu neko nezinu, bet, savulaik', ar citu hondas - cr-v 10 gados nobraucu no uzrādītajiem 160k līdz 360k. Neko pats neuzskaitīju, un meistaram kaukur blociņā vaig' būt precīzi, ja kādam vaig' statistikai, bet, tik tiešām mainīju tikai kaukādas atsaites, šarnīrus, sailentus, 1x akumulatoru, kaukā, tādā garā, ... parastie ekspluatācijas izdevumi un ... visas detaļas tik tiešām baigi pa lēto un viegli skrūvējamas... tādēļ ir pamats ticēt tam džazmenim.
Offline
sergis15
18. Aug 2016, 08:16 #37405

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu

a jūs tiem nemotoriem zobenes arī kādreiz mainat?

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
kkas
18. Aug 2016, 08:19 #37406

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9324

Braucu ar: Alfu

viņi mēdz būt uz ķēdes un zobene ar ruļiem max 60 eur
man kā otrs auto ir 16 gadīga corolla. nebūtu rūsa, tas auto būtu nemirstīgs.
Online
sergis15
18. Aug 2016, 08:28 #37407

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


18 Aug 2016, 08:19:58 @kkas rakstīja:
viņi mēdz būt uz ķēdes un zobene ar ruļiem max 60 eur
man kā otrs auto ir 16 gadīga corolla. nebūtu rūsa, tas auto būtu nemirstīgs.

ne jau vwfanam par plaukta cenām
nebiju dzirdējis, ka mazajām mugursomām motors ir ar ķēdi.
nesen kolēģa čomam vajadzēja hujdajam, ar -40% bija 120 eiras zobenes komplekts

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Shkutaans
18. Aug 2016, 08:36 #37408

Kopš: 07. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: RF30; FM24

eu gardie kumosiņi, izbeidziet šito huiņu. tak pietiek.
Offline
Arnej
18. Aug 2016, 09:04 #37409

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 340

Braucu ar: Lohu auto

wfuk normālam jaunās paaudzes dīzeļdzinēja auto ir jāliek AGM akumulators, kas minimums maksās 100 euro. Un es nerunāju par dīlera cenām. Bezmaksas diagnostiku arī dīleris taisa, pat ja tev būs kaut mazākā aizdoma par auto neatbilstošu darbību.
sergis15 tev jauns auto vispār ir bijis ar garantiju? Kādas ne-oem detaļas garantijas laikā? Un kad garantija beigusies, neviens neliek vairs braukt pie dīlera, vari braukt pie kaimiņu Saškas, lai visu tev sapiš.
Offline
Arnej
18. Aug 2016, 09:06 #37410

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 340

Braucu ar: Lohu auto

Savelkot rezumē šim murgam. Lai tie kas pērk jaunos auto, brauc ar jauniem auto. Bet tie kas grib lietotus, lai turpina diskusiju par ss.lv u.c. sludekļiem.
Offline
RS7
18. Aug 2016, 09:24 #37411

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

jaunus parvietošanas lidzekļus.
Offline
sergis15
18. Aug 2016, 09:47 #37412

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


18 Aug 2016, 09:04:09 @Arnej rakstīja:
wfuk normālam jaunās paaudzes dīzeļdzinēja auto ir jāliek AGM akumulators, kas minimums maksās 100 euro. Un es nerunāju par dīlera cenām. Bezmaksas diagnostiku arī dīleris taisa, pat ja tev būs kaut mazākā aizdoma par auto neatbilstošu darbību.
sergis15 tev jauns auto vispār ir bijis ar garantiju? Kādas ne-oem detaļas garantijas laikā? Un kad garantija beigusies, neviens neliek vairs braukt pie dīlera, vari braukt pie kaimiņu Saškas, lai visu tev sapiš.

varētu padomāt, ka tu stāvi servisa brīdī klāt savam jaunajam auto
esmu vedis uz piegādi gan wessam, gan skandi, gan molleram rezerves daļas.
un tie apjomi pavisam nebija mazi.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
calibreens
18. Aug 2016, 10:10 #37413

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli

Jauno auto nolicēji, kam no jums reāli ir bijis jauns auto vismaz kompaktklases - astra, civic, vw golf, octavia, i30 utml. ar dīzeļdzinēju? Sarēķinot ieguldīto un zaudēto naudu, auto vērtību ar vismaz 30-40k nobraukumu gadā man iznāk, ka jauns auto mēnesī vidēji izmaksā to pašu, ja ne mazāk, ka 8-10 gadus vecs bmw.
braukt ar jazz 30-40k gadā, nez vai ilgi izturētu
Saprotam cik daudz mums nepieciešams braukt gadā, tad cik mēnesī varam atļauties tērēt un tad atbilstoši vajadzībām un iespējām izvēlamies - bmw, jazz vai jaunu auto
Offline
pelu_junkurs
18. Aug 2016, 10:23 #37414

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx


18 Aug 2016, 10:10:45 @calibreens rakstīja:
Jauno auto nolicēji, kam no jums reāli ir bijis jauns auto vismaz kompaktklases - astra, civic, vw golf, octavia, i30 utml. ar dīzeļdzinēju? Sarēķinot ieguldīto un zaudēto naudu, auto vērtību ar vismaz 30-40k nobraukumu gadā man iznāk, ka jauns auto mēnesī vidēji izmaksā to pašu, ja ne mazāk, ka 8-10 gadus vecs bmw.
braukt ar jazz 30-40k gadā, nez vai ilgi izturētu
Saprotam cik daudz mums nepieciešams braukt gadā, tad cik mēnesī varam atļauties tērēt un tad atbilstoši vajadzībām un iespējām izvēlamies - bmw, jazz vai jaunu auto


Uzrakstīji tā, it kā bmw nemēdz būt jauni
Offline
Arnej
18. Aug 2016, 10:52 #37415

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 340

Braucu ar: Lohu auto


18 Aug 2016, 09:47:49 @sergis15 rakstīja:

18 Aug 2016, 09:04:09 @Arnej rakstīja:
wfuk normālam jaunās paaudzes dīzeļdzinēja auto ir jāliek AGM akumulators, kas minimums maksās 100 euro. Un es nerunāju par dīlera cenām. Bezmaksas diagnostiku arī dīleris taisa, pat ja tev būs kaut mazākā aizdoma par auto neatbilstošu darbību.
sergis15 tev jauns auto vispār ir bijis ar garantiju? Kādas ne-oem detaļas garantijas laikā? Un kad garantija beigusies, neviens neliek vairs braukt pie dīlera, vari braukt pie kaimiņu Saškas, lai visu tev sapiš.

varētu padomāt, ka tu stāvi servisa brīdī klāt savam jaunajam auto
esmu vedis uz piegādi gan wessam, gan skandi, gan molleram rezerves daļas.
un tie apjomi pavisam nebija mazi.

Dīlera servisā nemaz ieiet nedrīkst Un tu savus hlamus moš ved pēcgarantijas remontiem, jo dīleris pēc garantijas beigām piedāvā alternatīvās detaļas. Kad detaļa tiek nomainīta tā tiek ievadīta datubāzē un klientam izsniegta pavadzīme ar detaļas numuru. Bet nu tipiska latvieša domāšana ir vienkārša, ja es visus mānu, tad mani arī
Offline
sergis15
18. Aug 2016, 11:00 #37416

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


18 Aug 2016, 10:52:41 @Arnej rakstīja:

18 Aug 2016, 09:47:49 @sergis15 rakstīja:

18 Aug 2016, 09:04:09 @Arnej rakstīja:




Dīlera servisā nemaz ieiet nedrīkst Un tu savus hlamus moš ved pēcgarantijas remontiem, jo dīleris pēc garantijas beigām piedāvā alternatīvās detaļas. Kad detaļa tiek nomainīta tā tiek ievadīta datubāzē un klientam izsniegta pavadzīme ar detaļas numuru. Bet nu tipiska latvieša domāšana ir vienkārša, ja es visus mānu, tad mani arī

es gan teiktu, ka lielākā daļa brauc pie dīlera apkopties, nu vismaz pirms pāris gadiem, jo tas bija obligāti un citur nedrīkstēja, pēc tam visi mūk pie vaņām, vai pārdot auto un ņem jaunu, līdz ar to, es domāju, lielākā daļa to detaļu gāja uz garantijā esošiem auto.
jo galu galā, tur tai pašā skaņģikā, pārsvarā cik servisa telpās redzēju, bija visi svaigi auto.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Arnej
18. Aug 2016, 11:04 #37417

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 340

Braucu ar: Lohu auto

skaņdikā Nissanam garantija ir 3 gadi, pēc 3 gadiem tas vēl ar vien ir svaigs auto. Vobšim visi dīleri krāpjas Beigta diskusija.
Offline
Bender
18. Aug 2016, 11:04 #37418

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

tu pie dīlera pats esi kādreiz bijis uz apkopi? pie jebkura.
ir dārgāk, nekā pie Sašas garāžā, bet ne x2. bet vismaz ir iespēja iemalkot kafiju un sēdēt tīrā dīvānā un čolēt uz smuku biroja administratori, nevis vērot Sašas eļļainās rokas un mēnestiņu, kas spīd pa biksēm ārā pietupjoties.
Offline
Mikuzz
18. Aug 2016, 11:18 #37419

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


18 Aug 2016, 09:24:41 @RS7 rakstīja:
jaunus parvietošanas lidzekļus.


VS baudāms e39 pa 5k
Offline
BirdzniekuJanis
18. Aug 2016, 11:25 #37420

Kopš: 27. Apr 2016

No: Ainaži

Ziņojumi: 236

Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu


18 Aug 2016, 11:04:53 @Bender rakstīja:
tu pie dīlera pats esi kādreiz bijis uz apkopi? pie jebkura.
ir dārgāk, nekā pie Sašas garāžā, bet ne x2. bet vismaz ir iespēja iemalkot kafiju un sēdēt tīrā dīvānā un čolēt uz smuku biroja administratori, nevis vērot Sašas eļļainās rokas un mēnestiņu, kas spīd pa biksēm ārā pietupjoties.


Nu ko Tu lej tagad ?
Nesen reāls piemērs: Spararata + sajūga maiņa pie dīlera uz 2.5k. Detaļas (LUK, tā kā OEM vien ir) uz 800 Eur + darbs 200,300. Līdz ar to sanāk mazliet virs 2x...
Turklāt dīleris nekautrējoties OEM detaļām uzliek vēl PVN pa virsu, tā jau lielākam ciparam kā būtu man pašam iekš narvesen tipa veikaliem iepirkt.

[ Šo ziņu laboja BirdzniekuJanis, 18 Aug 2016, 11:27:25 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo