Online
Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ceļi...
Autors | Ziņojums |
versatile | 03. Oct 2024, 16:21 |
#3741
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1166
Braucu ar:
| Nu nezi, cik garām braukts, vienmēr cilvēku pilns. Drīzāk, ka no Daugavgrīvas/Bolderājas nekur normāli ar velo nevarēja tikt. Tagad vismaz kaut kur var, īpaši ar sīkajiem. | Offline | | |
Mizx | 03. Oct 2024, 16:21 |
#3742
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
| Poļi un bāņi. Rakstāt tā, it kā viņiem kāds to naudu būtu uzdāvinājis. Parastais līdzfinansējums, bet pieeja cita un tāpēc veiksmīga. Paskatieties cik vecos, mazos ceļu viņi bāņu rajonos uzara un likvidēja — tur vairs nav pilnīgi nekā, lauki. Mums katri 100 metri jāsaglabā ar ja "nu noder" vai "man pie mājas taisnāk jāpiebrauc". Polijā ceļu infrastruktūra tika faktiski uzzīmēta no jauna, sākot no baltas lapas. Mums Daugavpils virzienā uzbuvēja trešo ceļu, jo vecais nebija OK, pa Daugavas otru pusi nebija OK, tāpēc jāuztaisa vēl Tīnužu šoseja. Tagad ir 3 ceļi un vari plānot, pa kuru braukt labāk. Poļi tādā situācijā uzbūvējuši vienu ātrgaitas un pārējos 2 uzaruši. Noslogots, uzturēts, viss darbojas!
Un pareizi te min, ka tieša sakara ceļiem un ātrumiem ar iedzīvotāju skaitu nav — ja gribi attīstīt ekonomiku, vajag mobilitāti. Ja aizbraukšanai uz Daugavpili un atpakaļ jāpatērē visa darba diena, tad tā ir problēma. Ja tomēr var paspēt arī pastrādāt tajā dienā, tad lielākas iespējas attīstīt reģionu. Katri +10 km/h auto plūsmas ātruma dod pienesumu $$$. Domājiet, ka Vācijā Hitlers bāņus būvēja tur, kur bija cilvēki? — būvēja tur, kur vajadzēja stratēģiski. Poļi tā paņēma plūsmu, kas senāk gribēja max pa īsāko ceļu tikt līdz Vācijai un tad braukt, tagad liela daļa brauc max tālu pa Poliju un tikai tad uz citām valstīm. Tas nozīmē DUS, viesnīcu, ēdināšanas bizness, infrastruktūras uzturēšana, autoservisi — milzīgs servisa pakalpojumu apjoms, kas piesaistīts. Tā ka pareizi vien ir doma, ka visas valstspilsētas Latvijā būtu jāsavieno ar bāņiem. Jo te nebūs dzelzceļa vai upju satiksmes, kur nu vēl reģionāla aviācija. Kamēr nebūs bāņu, būs tikai Rīga un lauki, nekā citadāk attīstīties nevarēs. | Offline | | |
RVR | 03. Oct 2024, 17:00 |
#3743
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
03 Oct 2024, 14:16:29 @Elviss rakstīja:
kas piedalās RB projektā teica, ka šodien bija apsekošana uz konservāciju Rīgā. Tad jau caur Rīgu izskatās, ka neies.
Pirmajā kārtā neies. Pēc tam ies.
Tagad svarīgi to staciju dabūt tādā kārtībā, lai var izmantot vismaz to, kas jau uzcelts, un vēlāk normāli turpināt būvēt.
Šī brīža aktuālais plāns ir pirmajā kārtā ir padarīt braucamu trasi no LT līdz EE, plus atzaru no Misas līdz RIX, kā arī savienot RIX ar Imantas staciju (3,7 km estakāde pa kuru sākumā brauks Vivi Škodas uz 1520 mm sliedēm, bet vēlāk, kad pēc N gadiem RB būvēs uz Centra pusi, sliedes nomainīs uz 1435 mm). | Offline | | |
Karavs | 03. Oct 2024, 17:16 |
#3744
|
| Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
|
03 Oct 2024, 16:21:17 @Mizx rakstīja:
Poļi un bāņi. Rakstāt tā, it kā viņiem kāds to naudu būtu uzdāvinājis.
Ja kādam bija iespēja pavērot ieguldījumu, kā tie bāņi PL top - ar 30cm betonu un armatūru. Mums pietiek ar melna virskārtu, ja iztur garantijas periodu 1 gadu, un pēc tam atkārtojam par nodokļu naudu.... Mums ceļu km šobŗid LV ir vairāk kā cilvēki, nav kas tādu leiputriju apmaksā, ja vēl pieskaitam granti no partijām piesaistītām karjerām par 5x lielāku cenu salīdzinot to pašu produktu LT. | Offline | | |
Jurka88 | 03. Oct 2024, 17:43 |
#3745
|
| Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 462
Braucu ar:
|
03 Oct 2024, 16:21:17 @Mizx rakstīja:
Poļi un bāņi. Rakstāt tā, it kā viņiem kāds to naudu būtu uzdāvinājis. Parastais līdzfinansējums, bet pieeja cita un tāpēc veiksmīga. Paskatieties cik vecos, mazos ceļu viņi bāņu rajonos uzara un likvidēja — tur vairs nav pilnīgi nekā, lauki. Mums katri 100 metri jāsaglabā ar ja "nu noder" vai "man pie mājas taisnāk jāpiebrauc". Polijā ceļu infrastruktūra tika faktiski uzzīmēta no jauna, sākot no baltas lapas. Mums Daugavpils virzienā uzbuvēja trešo ceļu, jo vecais nebija OK, pa Daugavas otru pusi nebija OK, tāpēc jāuztaisa vēl Tīnužu šoseja. Tagad ir 3 ceļi un vari plānot, pa kuru braukt labāk. Poļi tādā situācijā uzbūvējuši vienu ātrgaitas un pārējos 2 uzaruši. Noslogots, uzturēts, viss darbojas!
Un pareizi te min, ka tieša sakara ceļiem un ātrumiem ar iedzīvotāju skaitu nav — ja gribi attīstīt ekonomiku, vajag mobilitāti. Ja aizbraukšanai uz Daugavpili un atpakaļ jāpatērē visa darba diena, tad tā ir problēma. Ja tomēr var paspēt arī pastrādāt tajā dienā, tad lielākas iespējas attīstīt reģionu. Katri +10 km/h auto plūsmas ātruma dod pienesumu $$$. Domājiet, ka Vācijā Hitlers bāņus būvēja tur, kur bija cilvēki? — būvēja tur, kur vajadzēja stratēģiski. Poļi tā paņēma plūsmu, kas senāk gribēja max pa īsāko ceļu tikt līdz Vācijai un tad braukt, tagad liela daļa brauc max tālu pa Poliju un tikai tad uz citām valstīm. Tas nozīmē DUS, viesnīcu, ēdināšanas bizness, infrastruktūras uzturēšana, autoservisi — milzīgs servisa pakalpojumu apjoms, kas piesaistīts. Tā ka pareizi vien ir doma, ka visas valstspilsētas Latvijā būtu jāsavieno ar bāņiem. Jo te nebūs dzelzceļa vai upju satiksmes, kur nu vēl reģionāla aviācija. Kamēr nebūs bāņu, būs tikai Rīga un lauki, nekā citadāk attīstīties nevarēs.
Tieši nesen braucu pa Tīnūžu ceļu = nebaudāms, garlaicīgs un bīstams ceļš (dēļ tā ka esi spiests apdzīt fūres), laika ieguvums pārāk niecīgs lai izvēlētos šo maršrutu.[ Šo ziņu laboja Jurka88, 03 Oct 2024, 17:43:48 ] | Offline | | |
RVR | 03. Oct 2024, 17:47 |
#3746
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
03 Oct 2024, 16:21:17 @Mizx rakstīja:
Tas nozīmē DUS, viesnīcu, ēdināšanas bizness, infrastruktūras uzturēšana, autoservisi — milzīgs servisa pakalpojumu apjoms, kas piesaistīts.
Jā, it kā jau pareizi, bet ar vienu niansi - ja ir cilvēki, kam tie visi servisi nepieciešami. Neviens DUS, ēstuve vai autoserviss ilgi neizvilks ar nepietiekamu klientu daudzumu. Un mums to cilvēku reģionos jau tagad nav - un paliks tikai vēl mazāk. Tāda diemžēl ir realitāte.
P.S. vari mēģināt pats sev atbildēt, kāpēc 14 gadu laikā uz Tīnūžu - Kokneses ceļa aiz Tīnūžu DUS tā arī nekas no pakalpojumiem nav parādījies...
P.P.S. līdzīgi piemēri arī citur - ja brauc uz Daugavpili pa otru Daugavas krastu - nekā nav arī starp Daugmali un Aizkraukli, nekā nav starp Valli un Aknīsti... jo tur vienkārši (gandrīz) nav cilvēku.[ Šo ziņu laboja RVR, 03 Oct 2024, 17:54:12 ] | Offline | | |
Karavs | 03. Oct 2024, 17:59 |
#3747
|
| Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
| Piekrītu, visi brauc pa eiropas bāni un redz apkārtējās regālijas. Neviens nepadomāja, ka LV pa jebkuru primāro valsts ceļu brauc 10x mazāk, pa sekundāriem ceļiem nerunājot.... Nevar identiski biznesu uzstutēt... | Offline | | |
Mizx | 03. Oct 2024, 18:11 |
#3748
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
03 Oct 2024, 17:47:13 @RVR rakstīja:
03 Oct 2024, 16:21:17 @Mizx rakstīja:
Tas nozīmē DUS, viesnīcu, ēdināšanas bizness, infrastruktūras uzturēšana, autoservisi — milzīgs servisa pakalpojumu apjoms, kas piesaistīts.
Jā, it kā jau pareizi, bet ar vienu niansi - ja ir cilvēki, kam tie visi servisi nepieciešami. Neviens DUS, ēstuve vai autoserviss ilgi neizvilks ar nepietiekamu klientu daudzumu. Un mums to cilvēku reģionos jau tagad nav - un paliks tikai vēl mazāk. Tāda diemžēl ir realitāte.
P.S. vari mēģināt pats sev atbildēt, kāpēc 14 gadu laikā uz Tīnūžu - Kokneses ceļa aiz Tīnūžu DUS tā arī nekas no pakalpojumiem nav parādījies...
P.P.S. līdzīgi piemēri arī citur - ja brauc uz Daugavpili pa otru Daugavas krastu - nekā nav arī starp Daugmali un Aizkraukli, nekā nav starp Valli un Aknīsti... jo tur vienkārši (gandrīz) nav cilvēku.
Es jau atbildēju — plūsmu izdalot uz 3 paralēliem ceļiem vienā virzienā nekas labs nesanāks. Uzartu 2 liekos un viss attīstītos, jo tad būtu plūsma. Tas pats Ventspils un Līepājas virzienā — izbraucot no Rīgas ilgi ir paralēli divi parasti ceļi, bet varētu būt viens bānis, ko kaut kad tālāk sadalītu divos virzienos. Paskatoties tagad LVC reāllaika datus kustība Daugavpils virzienā ap Lielvārdi un Jaunjelgavu būtu pie 1000 automašīnu stundā, kas ir vairāk kā jebkurā citā virzienā Latvijā. Nekā pie esošajiem ceļiem nav un nebūs, ja tos izkaisīsi pa plašu teritoriju, jo plūsma ir niecīga.. Tas ir Polijas piemērs par viena bāņa uztaisīšanu dažādu alternatīvu maršrutu vietā un visas pārējās teritorijas "uzaršanu". | Offline | | |
|
Elviss | 03. Oct 2024, 18:33 |
#3749
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22119
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
03 Oct 2024, 17:00:31 @RVR rakstīja:
03 Oct 2024, 14:16:29 @Elviss rakstīja:
kas piedalās RB projektā teica, ka šodien bija apsekošana uz konservāciju Rīgā. Tad jau caur Rīgu izskatās, ka neies.
Pirmajā kārtā neies. Pēc tam ies.
Tagad svarīgi to staciju dabūt tādā kārtībā, lai var izmantot vismaz to, kas jau uzcelts, un vēlāk normāli turpināt būvēt.
Šī brīža aktuālais plāns ir pirmajā kārtā ir padarīt braucamu trasi no LT līdz EE, plus atzaru no Misas līdz RIX, kā arī savienot RIX ar Imantas staciju (3,7 km estakāde pa kuru sākumā brauks Vivi Škodas uz 1520 mm sliedēm, bet vēlāk, kad pēc N gadiem RB būvēs uz Centra pusi, sliedes nomainīs uz 1435 mm).
Kas man svarīgi, lai tajā pirmajā kārtā saved kārtībā krasteni, lai var normāli zem tilta izbraukt. Šobrīd tur ir pilnīgs pisec.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
RVR | 03. Oct 2024, 18:35 |
#3750
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
03 Oct 2024, 18:11:04 @Mizx rakstīja:
visas pārējās teritorijas "uzaršanu"
Tas tāds koks ar diviem galiem.
Tie daži, kas vēl dzīvo nosacītajās "Daugmalēs" vai "Vallēs", sašutumā taisīs lielu troksni, jo paliks bez valsts šosejām.
Līdzīgs stāsts kā par skolām un slimnīcām. Visi saprot, ka ir jāoptimizē, bet tikai ne savā ciemā... | Offline | | |
bum_bumz | 03. Oct 2024, 18:42 |
#3751
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6746
Braucu ar: E34
|
03 Oct 2024, 17:47:13 @RVR rakstīja:
03 Oct 2024, 16:21:17 @Mizx rakstīja:
Tas nozīmē DUS, viesnīcu, ēdināšanas bizness, infrastruktūras uzturēšana, autoservisi — milzīgs servisa pakalpojumu apjoms, kas piesaistīts.
Jā, it kā jau pareizi, bet ar vienu niansi - ja ir cilvēki, kam tie visi servisi nepieciešami. Neviens DUS, ēstuve vai autoserviss ilgi neizvilks ar nepietiekamu klientu daudzumu. Un mums to cilvēku reģionos jau tagad nav - un paliks tikai vēl mazāk. Tāda diemžēl ir realitāte.
P.S. vari mēģināt pats sev atbildēt, kāpēc 14 gadu laikā uz Tīnūžu - Kokneses ceļa aiz Tīnūžu DUS tā arī nekas no pakalpojumiem nav parādījies...
P.P.S. līdzīgi piemēri arī citur - ja brauc uz Daugavpili pa otru Daugavas krastu - nekā nav arī starp Daugmali un Aizkraukli, nekā nav starp Valli un Aknīsti... jo tur vienkārši (gandrīz) nav cilvēku.
Uz bāņa jau reģiona cilvēki nepusdieno. Klasiskajā bāņa izpratnē, viņiem pat problēma būtu piebraukt
Realitātē tā ekonomika ir tik maza, ka viss ir ok. Varu vēlēties ērtāk apbraukt/caurbraukt Rīgu, bet man to vajag 2x gadā | Offline | | |
Mizx | 03. Oct 2024, 18:49 |
#3752
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
03 Oct 2024, 18:35:47 @RVR rakstīja:
03 Oct 2024, 18:11:04 @Mizx rakstīja:
visas pārējās teritorijas "uzaršanu"
Tas tāds koks ar diviem galiem.
Tie daži, kas vēl dzīvo nosacītajās "Daugmalēs" vai "Vallēs", sašutumā taisīs lielu troksni, jo paliks bez valsts šosejām.
Līdzīgs stāsts kā par skolām un slimnīcām. Visi saprot, ka ir jāoptimizē, bet tikai ne savā ciemā...
Ir vienkāršs fakts — mums ir vislielākais ceļu tīkls Eiropā ar attiecīgi nekādu noslogojumu. Uzturēt to neviens nespēj un nespēs. Kāda bija ņemšanās ap Salacgrīvas tiltu. Tas ir politisks lēmums visu uzart par principu saglabājot jau šobrīd nodefinēto laiku līdz nonākšanai reģionu centros. Vienkārši jāpasaka, ka nebūs nekādu grantenieku "pa taisno", jo pa to tāpat var izbraukt tikai daļā gada un arī ne ātrāk kā stundā. Nav jāmeklē, kam uzgrūzt tā ceļa uzturēšanu, bet to tiešām uzart kā dara citās valstīs. Zemnieks būs priecīgs par papildu ne mazu zemes gabalu, ņemot vērā visus likvidētos apgrūtinājumus un aizsargjoslas. Tas pats redzams Rīgā, kur visādi vēsturiski ceļu piedēkļi, īpašumu robežas zigzagā, bet vajadzētu no augsās pateikt, ka visus tos 2-3 māju mazāk kā 100 metrus garos piebraucamos ceļus atdod tiem īpašniekiem, lai paši darbojas un saliek servitūtus, ja vajag, robežas ga ielu malām novelk pa taisno atbilstoši ielai un beidz ākstīties ar to, ka "vecvectētiņam bija tā un tāpēc jābūt tā". | Offline | | |
Mizx | 03. Oct 2024, 18:51 |
#3753
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
03 Oct 2024, 18:42:55 @bum_bumz rakstīja:
Uz bāņa jau reģiona cilvēki nepusdieno. Klasiskajā bāņa izpratnē, viņiem pat problēma būtu piebraukt
Realitātē tā ekonomika ir tik maza, ka viss ir ok. Varu vēlēties ērtāk apbraukt/caurbraukt Rīgu, bet man to vajag 2x gadā
Tie cilvēki reģionos tāpat baigi ārpus mājas nepusdieno un, kā jau secināts, LV arī bez bāņa nespēj nodrošināt ēdinātavām biznesu. Bet ja gar durvīm pabrauc 1000 automašīnas stundā, tad vajadzētu būt potenciālam. | Offline | | |
Fandulis | 03. Oct 2024, 22:04 |
#3754
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13371
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Pusdieno un vēl kā.
Vai tad lielākais ceļu tīkls nebija Beļģijā?[ Šo ziņu laboja Fandulis, 03 Oct 2024, 22:07:35 ] | Offline | | |
Samsasi | 03. Oct 2024, 22:54 |
#3755
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4572
Braucu ar:
|
03 Oct 2024, 18:35:47 @RVR rakstīja:
03 Oct 2024, 18:11:04 @Mizx rakstīja:
visas pārējās teritorijas "uzaršanu"
Tas tāds koks ar diviem galiem.
Tie daži, kas vēl dzīvo nosacītajās "Daugmalēs" vai "Vallēs", sašutumā taisīs lielu troksni, jo paliks bez valsts šosejām.
Līdzīgs stāsts kā par skolām un slimnīcām. Visi saprot, ka ir jāoptimizē, bet tikai ne savā ciemā...
man liekas ka drīz visi no Rīgas pārvākties uz ballēm un Daugmales. Tad Rīgu varēs uztaisīt par lielu lidlauku ar briškena pāli vidū | Offline | | |
DiksIrseejs | 03. Oct 2024, 23:04 |
#3756
|
| Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1139
Braucu ar: Hibrīdu
| Ir tāds interesants rādītājs kā road per capita. Latvijā tas ir ļoti augsts. https://ec.europa.eu/regional_policy/sources/wo...ructure-2022.pdf
| Offline | | |
|
RVR | 04. Oct 2024, 12:45 |
#3757
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
03 Oct 2024, 22:54:33 @Samsasi rakstīja:
03 Oct 2024, 18:35:47 @RVR rakstīja:
03 Oct 2024, 18:11:04 @Mizx rakstīja:
visas pārējās teritorijas "uzaršanu"
Tas tāds koks ar diviem galiem.
Tie daži, kas vēl dzīvo nosacītajās "Daugmalēs" vai "Vallēs", sašutumā taisīs lielu troksni, jo paliks bez valsts šosejām.
Līdzīgs stāsts kā par skolām un slimnīcām. Visi saprot, ka ir jāoptimizē, bet tikai ne savā ciemā...
man liekas ka drīz visi no Rīgas pārvākties uz ballēm un Daugmales. Tad Rīgu varēs uztaisīt par lielu lidlauku ar briškena pāli vidū
Pārvācas no centra uz Pierīgu, bet, jebkurā gadījumā, paliek šajā Rīgas-Pierīgas zonā.
Daugmale šajā kontekstā nebija īstais piemērs, piekrītu - jo tā arī ir Pierīgā. Bet uz tā ceļa līdz pat Jēkabpilij vienīgās iespējas saņemt kādus pakalpojumus ir kādi mazi veikaliņi Jaunjelgavā un Secē, un vienīgais DUS - "Virši" pie Aizkraukles. | Offline | | |
oswald | 04. Oct 2024, 13:04 |
#3758
|
| Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1802
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| Nez vai ta vienmēr tik mazā posmā vajag mega pakalpojumus un lielveikalus...gan jau var izrēķināt lai 100km pietiek degviela..mēdzu pa to ceļu šad tad ar velo izlaist ( mazāka satiksme, smuki skati gar Daugavu) - nez nekad nav licies ka mums LV par maz veikalu - ko apēst/padzert var vnm dabūt ja nepieciešamība. | Offline | | |
RVR | 04. Oct 2024, 13:11 |
#3759
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
04 Oct 2024, 13:04:04 @oswald rakstīja:
Nez vai ta vienmēr tik mazā posmā vajag mega pakalpojumus un lielveikalus...gan jau var izrēķināt lai 100km pietiek degviela..mēdzu pa to ceļu šad tad ar velo izlaist ( mazāka satiksme, smuki skati gar Daugavu) - nez nekad nav licies ka mums LV par maz veikalu - ko apēst/padzert var vnm dabūt ja nepieciešamība.
Stāsts par to, ka tur nekā nav tāpēc, ka tur (gandrīz) nav cilvēku... ceļš pats par sevi vēl nekādu biznesu neveido - ja nav, kas tos pakalpojumus izmantos. Braucēju skaits tur ir tik neliels, ka tikai ar tiem ir par maz, lai kaut kas tur būtu un spētu sevi uzturēt.
Cilvēku skaita samazināšanās ir ļoti nopietna tēma, jo tas būtiski ietekmē pilnīgi visu. Vienkārši ikdienā uzturoties Rīgā-Pierīgā to pamana mazāk. | Offline | | |
Bender | 04. Oct 2024, 13:18 |
#3760
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Rodas gan iespaids, ka RVR dzīvo alternatīvā Latvijā.
Manos mazpisānos akūti trūkst dzīvokļu un šobrīd iet gaisā vairāki daudzdzīvokļu projekti. Blakus ciemā "atarhivēja" un renovēja divas piecstāvenes, kas tika pamestas vēl juku laikos - izķēra visus ~60-70 dzīvokļus burtiski dažos mēnešos.
Par ēdināšanu - nu apskaties Bikstos ēdnīcu - tur tak pusdienas nav brīvu vietu, kur mašīnu nomest. Tas pats Pļaviņās pie tās ceptuves.
Un nē - cilvēki tieši mūk no Rīgas un izmanto to tikai, kā slaucamo govi... Un pat ne uz Pierīgu, bet nomaļākām vietām.
Par DUS - nu, tas nav arguments, ja vien nebrauc ar kādu EV, kuram range knapi 100km velk.[ Šo ziņu laboja Bender, 04 Oct 2024, 13:22:21 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|