Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
RS7
15. Aug 2016, 11:25 #37261

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 10:30:50 @RS7 rakstīja:

15 Aug 2016, 10:17:21 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 08:55:11 @BirdzniekuJanis rakstīja:

15 Aug 2016, 08:20:23 @VWfans rakstīja:
Tāpēc labāk pirkt jaunu Škoda-Fabia universālu ar 1,2 litru 110 zirgspēku benzīna turbomotoru un sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu, jo tādam auto ir viss - jauda, komforts, daudz telpas, braukšanas baudījums.


Vienīgais, kas tādiem auto ir - izdevīgs pirkums, lēta uzturēšana, lēta apkope etc... saproti uz ko eju ? Izdevīgs agregāts. Nepārpotam, ir OK un par to cenu arī neko vairāk nevari gaidīt.
1. Jauda ? Nu beidz...
2. Komforts ? kur tieši ?
3. Telpas ? Nu kur tur tieši ir tā vieta ?
4. Bauda ? Bez komforta un jaudas, kāda tur bauda ?

Sajūta jau noteikti braucot, ka iet tas mazais aparāts, bet nu būsim reāli - kad trolejbuss no Tevis atraujas, kāda tur bauda ?


Tad kad izbrauksi ar jaunu fabiju vai octaviju vai golfu, tad tavās acīs visi e46, e39, e60, e90 sistie, tīteņi u.c. arī liksies pēc nobrauktām lamatām.


tas ir tas bridis kad publiski iekap sudā, un pasniedz to ka baigo ahūno veiksmi.



Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.

kur problema panemt jaunu bmw?
tupa salidzinat lietotu ar jaunu.

[ Šo ziņu laboja RS7, 15 Aug 2016, 11:27:32 ]

Offline
KF
15. Aug 2016, 12:18 #37262

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7


15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 10:30:50 @RS7 rakstīja:

15 Aug 2016, 10:17:21 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 08:55:11 @BirdzniekuJanis rakstīja:

15 Aug 2016, 08:20:23 @VWfans rakstīja:
Tāpēc labāk pirkt jaunu Škoda-Fabia universālu ar 1,2 litru 110 zirgspēku benzīna turbomotoru un sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu, jo tādam auto ir viss - jauda, komforts, daudz telpas, braukšanas baudījums.


Vienīgais, kas tādiem auto ir - izdevīgs pirkums, lēta uzturēšana, lēta apkope etc... saproti uz ko eju ? Izdevīgs agregāts. Nepārpotam, ir OK un par to cenu arī neko vairāk nevari gaidīt.
1. Jauda ? Nu beidz...
2. Komforts ? kur tieši ?
3. Telpas ? Nu kur tur tieši ir tā vieta ?
4. Bauda ? Bez komforta un jaudas, kāda tur bauda ?

Sajūta jau noteikti braucot, ka iet tas mazais aparāts, bet nu būsim reāli - kad trolejbuss no Tevis atraujas, kāda tur bauda ?


Tad kad izbrauksi ar jaunu fabiju vai octaviju vai golfu, tad tavās acīs visi e46, e39, e60, e90 sistie, tīteņi u.c. arī liksies pēc nobrauktām lamatām.


tas ir tas bridis kad publiski iekap sudā, un pasniedz to ka baigo ahūno veiksmi.



Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.


Pēc tavas loģikas labāk pirkt pilnīgi jaunu, piemēram, Avensi nekā mazlietotu (<70'000km) BMW F10? Cenas ziņā sanāk tas pats..
Offline
Latvietis96
15. Aug 2016, 12:27 #37263

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.

Kāda starpība ja ietaupi kaut ko uz remontiem ja jaunam auto vērtība tāpat krīt par vairākiem tūktošiem gadā?
Lai priekš sevis pirktu jaunu auto no dīlera ir jābūt normālam pajolam
Offline
calibreens
15. Aug 2016, 12:29 #37264

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


15 Aug 2016, 12:18:32 @KristapsRA rakstīja:

15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 10:30:50 @RS7 rakstīja:

15 Aug 2016, 10:17:21 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 08:55:11 @BirdzniekuJanis rakstīja:

15 Aug 2016, 08:20:23 @VWfans rakstīja:
Tāpēc labāk pirkt jaunu Škoda-Fabia universālu ar 1,2 litru 110 zirgspēku benzīna turbomotoru un sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu, jo tādam auto ir viss - jauda, komforts, daudz telpas, braukšanas baudījums.


Vienīgais, kas tādiem auto ir - izdevīgs pirkums, lēta uzturēšana, lēta apkope etc... saproti uz ko eju ? Izdevīgs agregāts. Nepārpotam, ir OK un par to cenu arī neko vairāk nevari gaidīt.
1. Jauda ? Nu beidz...
2. Komforts ? kur tieši ?
3. Telpas ? Nu kur tur tieši ir tā vieta ?
4. Bauda ? Bez komforta un jaudas, kāda tur bauda ?

Sajūta jau noteikti braucot, ka iet tas mazais aparāts, bet nu būsim reāli - kad trolejbuss no Tevis atraujas, kāda tur bauda ?


Tad kad izbrauksi ar jaunu fabiju vai octaviju vai golfu, tad tavās acīs visi e46, e39, e60, e90 sistie, tīteņi u.c. arī liksies pēc nobrauktām lamatām.


tas ir tas bridis kad publiski iekap sudā, un pasniedz to ka baigo ahūno veiksmi.



Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.


Pēc tavas loģikas labāk pirkt pilnīgi jaunu, piemēram, Avensi nekā mazlietotu (<70'000km) BMW F10? Cenas ziņā sanāk tas pats..

Nē, mazlietots ir cits stāsts. (kautgan arī tos netītus grūti atrast, dīzeļus tāpat mauc 2-3 gadus un savi 200k saskrien)
Pēc manas loģikas ir labāk pirkt jaunu auto līdz 20k, nekā 10-15 gadus vecu bmw pa 10-12k, ja ikgadējais nobraukums ir liels un nepieciešams auto ikdienai uz darbu utt.
Offline
calibreens
15. Aug 2016, 12:36 #37265

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


15 Aug 2016, 12:27:41 @Latvietis96 rakstīja:

15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.

Kāda starpība ja ietaupi kaut ko uz remontiem ja jaunam auto vērtība tāpat krīt par vairākiem tūktošiem gadā?
Lai priekš sevis pirktu jaunu auto no dīlera ir jābūt normālam pajolam

Nu ja visa R-Eiropa pajoļi, tik mēs tādi gudri pērkam sistus 10 gadus vecus tīteņus pa 10-15k eur
Offline
kristapsk94
15. Aug 2016, 12:39 #37266

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Pārdod bmw 750 active hybrid individual 330kw. Ir divas atslēgas. Pirms 6000km ir veikts kapitālais motora remonts bm auto servisā kopejas remonta izmaksas 17000e ir apliecinoši dokumenti - visa automašīnas vēsture ir pieejama pie dīlera. 2016. 08. 02 veikta apkope ellas filtri untt diagnostiķa piekarej. Automašīnas noverteta 37000e

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/750....html?1471253663
Offline
Andis33
15. Aug 2016, 12:45 #37267

Kopš: 31. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 118

Braucu ar: F30 , E70, HD


15 Aug 2016, 12:29:52 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 12:18:32 @KristapsRA rakstīja:

15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 10:30:50 @RS7 rakstīja:

15 Aug 2016, 10:17:21 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 08:55:11 @BirdzniekuJanis rakstīja:

15 Aug 2016, 08:20:23 @VWfans rakstīja:
Tāpēc labāk pirkt jaunu Škoda-Fabia universālu ar 1,2 litru 110 zirgspēku benzīna turbomotoru un sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu, jo tādam auto ir viss - jauda, komforts, daudz telpas, braukšanas baudījums.


Vienīgais, kas tādiem auto ir - izdevīgs pirkums, lēta uzturēšana, lēta apkope etc... saproti uz ko eju ? Izdevīgs agregāts. Nepārpotam, ir OK un par to cenu arī neko vairāk nevari gaidīt.
1. Jauda ? Nu beidz...
2. Komforts ? kur tieši ?
3. Telpas ? Nu kur tur tieši ir tā vieta ?
4. Bauda ? Bez komforta un jaudas, kāda tur bauda ?

Sajūta jau noteikti braucot, ka iet tas mazais aparāts, bet nu būsim reāli - kad trolejbuss no Tevis atraujas, kāda tur bauda ?


Tad kad izbrauksi ar jaunu fabiju vai octaviju vai golfu, tad tavās acīs visi e46, e39, e60, e90 sistie, tīteņi u.c. arī liksies pēc nobrauktām lamatām.


tas ir tas bridis kad publiski iekap sudā, un pasniedz to ka baigo ahūno veiksmi.



Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.


Pēc tavas loģikas labāk pirkt pilnīgi jaunu, piemēram, Avensi nekā mazlietotu (<70'000km) BMW F10? Cenas ziņā sanāk tas pats..

Nē, mazlietots ir cits stāsts. (kautgan arī tos netītus grūti atrast, dīzeļus tāpat mauc 2-3 gadus un savi 200k saskrien)
Pēc manas loģikas ir labāk pirkt jaunu auto līdz 20k, nekā 10-15 gadus vecu bmw pa 10-12k, ja ikgadējais nobraukums ir liels un nepieciešams auto ikdienai uz darbu utt.



Protams jauns ir jauns. Bet man personīgi ir grūti sagremot to, ka izbraucot no salona vertība samazinās uzreiz par 10%+ Un ja es 3 gados nobraucu vidēji ap 90k un auto vērtība jau bus samazinājusies gandrīz uz pusi. Tad es neredzu jēgu no tā.
Offline
uldens1
15. Aug 2016, 12:57 #37268

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


15 Aug 2016, 12:45:53 @Andis33 rakstīja:

15 Aug 2016, 12:29:52 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 12:18:32 @KristapsRA rakstīja:

15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 10:30:50 @RS7 rakstīja:

15 Aug 2016, 10:17:21 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 08:55:11 @BirdzniekuJanis rakstīja:

15 Aug 2016, 08:20:23 @VWfans rakstīja:
Tāpēc labāk pirkt jaunu Škoda-Fabia universālu ar 1,2 litru 110 zirgspēku benzīna turbomotoru un sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu, jo tādam auto ir viss - jauda, komforts, daudz telpas, braukšanas baudījums.


Vienīgais, kas tādiem auto ir - izdevīgs pirkums, lēta uzturēšana, lēta apkope etc... saproti uz ko eju ? Izdevīgs agregāts. Nepārpotam, ir OK un par to cenu arī neko vairāk nevari gaidīt.
1. Jauda ? Nu beidz...
2. Komforts ? kur tieši ?
3. Telpas ? Nu kur tur tieši ir tā vieta ?
4. Bauda ? Bez komforta un jaudas, kāda tur bauda ?

Sajūta jau noteikti braucot, ka iet tas mazais aparāts, bet nu būsim reāli - kad trolejbuss no Tevis atraujas, kāda tur bauda ?


Tad kad izbrauksi ar jaunu fabiju vai octaviju vai golfu, tad tavās acīs visi e46, e39, e60, e90 sistie, tīteņi u.c. arī liksies pēc nobrauktām lamatām.


tas ir tas bridis kad publiski iekap sudā, un pasniedz to ka baigo ahūno veiksmi.



Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.


Pēc tavas loģikas labāk pirkt pilnīgi jaunu, piemēram, Avensi nekā mazlietotu (<70'000km) BMW F10? Cenas ziņā sanāk tas pats..

Nē, mazlietots ir cits stāsts. (kautgan arī tos netītus grūti atrast, dīzeļus tāpat mauc 2-3 gadus un savi 200k saskrien)
Pēc manas loģikas ir labāk pirkt jaunu auto līdz 20k, nekā 10-15 gadus vecu bmw pa 10-12k, ja ikgadējais nobraukums ir liels un nepieciešams auto ikdienai uz darbu utt.



Protams jauns ir jauns. Bet man personīgi ir grūti sagremot to, ka izbraucot no salona vertība samazinās uzreiz par 10%+ Un ja es 3 gados nobraucu vidēji ap 90k un auto vērtība jau bus samazinājusies gandrīz uz pusi. Tad es neredzu jēgu no tā.
jaunam auto vertiba nokrit jā,bet tavam vecajam ko noperc bieži vien nakas uzreiz iegruzt 20% no auto vertibas un vel regulari dzenat uz servisu,jaunam vismaz tas gemors atkrit
Offline
kristapsk94
15. Aug 2016, 12:58 #37269

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

galvanais tik dod virsu probelmas bija motoram. bet nu par jaudu nevar neko teikt kad vajag tad iet uzprieksu tagad brivi 120tukstosus var maukt bezbedu




15 Aug 2016, 12:47:07 @Vantage rakstīja:

15 Aug 2016, 12:39:32 @kristapsk94 rakstīja:
Pārdod bmw 750 active hybrid individual 330kw. Ir divas atslēgas. Pirms 6000km ir veikts kapitālais motora remonts bm auto servisā kopejas remonta izmaksas 17000e ir apliecinoši dokumenti - visa automašīnas vēsture ir pieejama pie dīlera. 2016. 08. 02 veikta apkope ellas filtri untt diagnostiķa piekarej. Automašīnas noverteta 37000e

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/750....html?1471253663




I
N63
Offline
Alexisonfire
15. Aug 2016, 12:58 #37270

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

Nopērc e36 2.000eur pēc 3 gadi pārdod 3.000eur
Offline
calibreens
15. Aug 2016, 12:58 #37271

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


15 Aug 2016, 12:45:53 @Andis33 rakstīja:

15 Aug 2016, 12:29:52 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 12:18:32 @KristapsRA rakstīja:

15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 10:30:50 @RS7 rakstīja:

15 Aug 2016, 10:17:21 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 08:55:11 @BirdzniekuJanis rakstīja:

15 Aug 2016, 08:20:23 @VWfans rakstīja:
Tāpēc labāk pirkt jaunu Škoda-Fabia universālu ar 1,2 litru 110 zirgspēku benzīna turbomotoru un sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu, jo tādam auto ir viss - jauda, komforts, daudz telpas, braukšanas baudījums.


Vienīgais, kas tādiem auto ir - izdevīgs pirkums, lēta uzturēšana, lēta apkope etc... saproti uz ko eju ? Izdevīgs agregāts. Nepārpotam, ir OK un par to cenu arī neko vairāk nevari gaidīt.
1. Jauda ? Nu beidz...
2. Komforts ? kur tieši ?
3. Telpas ? Nu kur tur tieši ir tā vieta ?
4. Bauda ? Bez komforta un jaudas, kāda tur bauda ?

Sajūta jau noteikti braucot, ka iet tas mazais aparāts, bet nu būsim reāli - kad trolejbuss no Tevis atraujas, kāda tur bauda ?


Tad kad izbrauksi ar jaunu fabiju vai octaviju vai golfu, tad tavās acīs visi e46, e39, e60, e90 sistie, tīteņi u.c. arī liksies pēc nobrauktām lamatām.


tas ir tas bridis kad publiski iekap sudā, un pasniedz to ka baigo ahūno veiksmi.



Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.


Pēc tavas loģikas labāk pirkt pilnīgi jaunu, piemēram, Avensi nekā mazlietotu (<70'000km) BMW F10? Cenas ziņā sanāk tas pats..

Nē, mazlietots ir cits stāsts. (kautgan arī tos netītus grūti atrast, dīzeļus tāpat mauc 2-3 gadus un savi 200k saskrien)
Pēc manas loģikas ir labāk pirkt jaunu auto līdz 20k, nekā 10-15 gadus vecu bmw pa 10-12k, ja ikgadējais nobraukums ir liels un nepieciešams auto ikdienai uz darbu utt.



Protams jauns ir jauns. Bet man personīgi ir grūti sagremot to, ka izbraucot no salona vertība samazinās uzreiz par 10%+ Un ja es 3 gados nobraucu vidēji ap 90k un auto vērtība jau bus samazinājusies gandrīz uz pusi. Tad es neredzu jēgu no tā.


Nu nopērc e60 pa 10-12k pēc 3 gadi vins maksās 5-6k euro, remontos gadā ieliksi 1-2k, pa 3 gadi saskries 4-6k. Kopā ar zaudēto vērtību un remontos sanāk pakāst ap 10k euro. Nopērc jaunu līdz 20k, pa 3 gadi vērtība nokrītās līdz 10k. Pakāst abos gadījumos sanāk diezgan līdzīgi, bet otrajā variantā galva nesāp un brauc ar jaunu auto. Bet protams šeit es neatzīmēju gadījumus, kad ir īpašas sismpātijas pret bmw vai kādu citu auto marku, kad vairs nav svarīgi cik tērē par konkrēto auto, jo tev viņš vienkārši patīk.
Offline
cipargalva
15. Aug 2016, 12:58 #37272

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Nepūlies. Nav vērts cīnīties.
Offline
Mikels
15. Aug 2016, 13:03 #37273

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Man šķiet, ka patiesība ir kaut kur pa vidu, piekrītu, ka atrast lietotu bmw par atbilstošu cenu ir grūti,atliek variants pārmaksāt, bet attiecīgi maksāt 15k un vairāk par gandrīz 10 gadus vecu auto arī nav prāta darbs....bet ir sanācis pabraukt ar daudziem pilnīgi jauniem auto, kas varētu sanākt arī tajā budžetā, lietots e60 vai e90 nes krietni vairāk braukšanas prieku, nekā piemēram mazlietots Chevrolet Cruze utml...rezultātā katrs pērk to, ko uzskata par pareizu

Offline
sn
15. Aug 2016, 13:04 #37274

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

+1, e60 vērtības kritums ir tikai 1k gadā + ieguldīt vajag mazāk kā jaunā nissan juke/kakai

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
calibreens
15. Aug 2016, 13:04 #37275

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


15 Aug 2016, 12:58:30 @Alexisonfire rakstīja:
Nopērc e36 2.000eur pēc 3 gadi pārdod 3.000eur

cenu kategorijā līdz 2-3k var neiespringt, jāj 2-3 gadus un savus 1-1,5k tāpat dabūsi atpakaļ.vai tevis nosauktajā gadījumā varbūt pat to pašu.
Offline
Latvietis96
15. Aug 2016, 13:06 #37276

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


15 Aug 2016, 12:36:30 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 12:27:41 @Latvietis96 rakstīja:

15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.

Kāda starpība ja ietaupi kaut ko uz remontiem ja jaunam auto vērtība tāpat krīt par vairākiem tūktošiem gadā?
Lai priekš sevis pirktu jaunu auto no dīlera ir jābūt normālam pajolam

Nu ja visa R-Eiropa pajoļi, tik mēs tādi gudri pērkam sistus 10 gadus vecus tīteņus pa 10-15k eur

Maz esi bijis R-Eiropā?
Aptuveni gadu padzīvoju pa Londonu, tur tik tiešām ir vairāk jaunu auto, bet tie vairumā ir līzingos ņemti jauni sūdi (ekonomklases auto ar 1.0-1.8l motoriem) jo jauniem auto ir lētāka apdrošināšana, mazāki ceļa nodokļi u.c atbalsti.
UK ir modernākais autoparks Eiropā, bet to autoparku sastāda jaunas Fiestas, Focusi, Astras u.tml sūdi.
Latvijā ir cita situācija, šeit valdība nekādus bonusus par jauna auto iegādi nedod, tādēļ gudrāk tiešām ir iepirkt 10-20 gadus vecu luksus klases auto kuram vismaz ir kaut kāds komforts un jauda, nekā svaigu ''nullīti'' bet pilnīgu sūdukasti
Offline
Andis33
15. Aug 2016, 13:14 #37277

Kopš: 31. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 118

Braucu ar: F30 , E70, HD


15 Aug 2016, 13:06:31 @Latvietis96 rakstīja:

15 Aug 2016, 12:36:30 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 12:27:41 @Latvietis96 rakstīja:

15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.

Kāda starpība ja ietaupi kaut ko uz remontiem ja jaunam auto vērtība tāpat krīt par vairākiem tūktošiem gadā?
Lai priekš sevis pirktu jaunu auto no dīlera ir jābūt normālam pajolam

Nu ja visa R-Eiropa pajoļi, tik mēs tādi gudri pērkam sistus 10 gadus vecus tīteņus pa 10-15k eur

Maz esi bijis R-Eiropā?
Aptuveni gadu padzīvoju pa Londonu, tur tik tiešām ir vairāk jaunu auto, bet tie vairumā ir līzingos ņemti jauni sūdi (ekonomklases auto ar 1.0-1.8l motoriem) jo jauniem auto ir lētāka apdrošināšana, mazāki ceļa nodokļi u.c atbalsti.
UK ir modernākais autoparks Eiropā, bet to autoparku sastāda jaunas Fiestas, Focusi, Astras u.tml sūdi.
Latvijā ir cita situācija, šeit valdība nekādus bonusus par jauna auto iegādi nedod, tādēļ gudrāk tiešām ir iepirkt 10-20 gadus vecu luksus klases auto kuram vismaz ir kaut kāds komforts un jauda, nekā svaigu ''nullīti'' bet pilnīgu sūdukasti



ja skatās cenu kategorijās ap 20k no jauniem auto nesūda nekas nesanāk astra, golfs mosh un kaut kādi hujdaji nu hvz tad jau tik pat labi var nopirkt lietotu golf4 1.9sdi pa 3k tāds arī pa lielam ieguldījumus neprasīs
Offline
Arnej
15. Aug 2016, 13:18 #37278

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 340

Braucu ar: Lohu auto


15 Aug 2016, 13:06:31 @Latvietis96 rakstīja:

15 Aug 2016, 12:36:30 @calibreens rakstīja:

15 Aug 2016, 12:27:41 @Latvietis96 rakstīja:

15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.

Kāda starpība ja ietaupi kaut ko uz remontiem ja jaunam auto vērtība tāpat krīt par vairākiem tūktošiem gadā?
Lai priekš sevis pirktu jaunu auto no dīlera ir jābūt normālam pajolam

Nu ja visa R-Eiropa pajoļi, tik mēs tādi gudri pērkam sistus 10 gadus vecus tīteņus pa 10-15k eur

Maz esi bijis R-Eiropā?
Aptuveni gadu padzīvoju pa Londonu, tur tik tiešām ir vairāk jaunu auto, bet tie vairumā ir līzingos ņemti jauni sūdi (ekonomklases auto ar 1.0-1.8l motoriem) jo jauniem auto ir lētāka apdrošināšana, mazāki ceļa nodokļi u.c atbalsti.
UK ir modernākais autoparks Eiropā, bet to autoparku sastāda jaunas Fiestas, Focusi, Astras u.tml sūdi.
Latvijā ir cita situācija, šeit valdība nekādus bonusus par jauna auto iegādi nedod, tādēļ gudrāk tiešām ir iepirkt 10-20 gadus vecu luksus klases auto kuram vismaz ir kaut kāds komforts un jauda, nekā svaigu ''nullīti'' bet pilnīgu sūdukasti


Latvijā ir svarīgāk braukt ar nojātu luksus klases auto Mogo līzingā un dzīvot pie mammas

[ Šo ziņu laboja Arnej, 15 Aug 2016, 13:18:54 ]

Offline
RonaldinsH
15. Aug 2016, 13:27 #37279

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 1089

Braucu ar:


15 Aug 2016, 12:27:41 @Latvietis96 rakstīja:

15 Aug 2016, 10:36:04 @calibreens rakstīja:

Apsveicu ar iekāpšanu man līdz šim nav trāpijies.

Es ar nobraukumu 30-40k gadā izvēlos labāk jaunu auto ar garantijām, nevis nopirkt pa kosmosu 10 gadus vecu un katru gadu insvestīt nezin cik.

Ja es būtu svētdienas braucējs, es arī paņemtu e60 ar ko izbraukt veikalu vai aizlaist zaļumos ar pompu.

Kāda starpība ja ietaupi kaut ko uz remontiem ja jaunam auto vērtība tāpat krīt par vairākiem tūktošiem gadā?
Lai priekš sevis pirktu jaunu auto no dīlera ir jābūt normālam pajolam

Nu šitā ir vienkārši foruma pērle Kr4 visi lohi ar jaunajām mašīnām, es esmu batķa ar e60 dīzeli ar 350k, jo man recaro ādas salons.
Offline
edwin
15. Aug 2016, 13:30 #37280

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d

Palasot pēdējās lapas jau sāku apsvērt vai vispār ko jautāt šeit par vecu bmw

Lētā gala e65 ss.lv vispār ir jēga izvērtēt? Vai arī visiem būs 100% kapi..?

Gribās lielu, ērtu auto ar ko pēc operācijas ar kruķiem vizināties. Galvenais automātu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo