Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
Elviss
03. Oct 2024, 12:39 #3721

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22113

Braucu ar: VAZ 2101 80'

redzot kā mums iet ar Rail baltic, tādus ceļus mums neredzēt vēl gadus 25.

Iespējams vispār nekad, jo pēc 25 gadiem varētu būt kādi vēl 250000 mazāk iedzīvotāji un Boltistiem īsti to ceļu nevajag.

-----------------

RT Translations
Offline
Zalespljavejs
03. Oct 2024, 12:42 #3722

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2493

Braucu ar: tautas auto


03 Oct 2024, 11:32:45 @elbruss rakstīja:

03 Oct 2024, 11:12:16 @RVR rakstīja:

03 Oct 2024, 11:02:02 @protams rakstīja:

37 milj.iedzīvotāju nav tas pats kas 1.9



Tāpēc arī mums nekad nebūs bāņi uz Liepāju vai Daugavpili - jo kilometra izmaksas uz 1 iedzīvotāju sanāk kosmiskas. To šeit daudziem grūti saprast. Plus vēl tas, ka mums 2/3 no visiem valsts iedzīvotājiem dzīvo Rīgā un 40 km ap to.


Pilnīgi piekrītu, ka ar mūsu iedzīvotāju skaitu un blīvumu ir bezjēdzīgi iegrūst piķi 2+2 joslu Viabaltica būvniecībā no savas kabatas. Bet priekš tam ir domāti eiropas fondi un dažādas programmas, jo šī trase ir pamatā domāta citu valstu tranzīta braucējiem. Kāpēc poļi un lietuvieši dabūjuši projektus un droši vien savus 70-80% naudas atsituši no eiropas infrastruktūras līdzekļiem, bet mēs nē? Šie projekti dod labu pienesumu ekonomikai, jo tie līdzekļi aiziet vietējām kompānijām (būvnieki, karjeri, iekārtas, utml.)



Tad man rodas jautājums - kāpēc leiši un poļi mācēja apgūt šo finansējumu, bet mēs nē? Es saprotu ka nodirst valsti, saeimu, mk un valsts pārvaldi kopumā ir stilīgi, bet es negribu ticēt ka mūsu ievēlētie valstsvīri nav spējuši vismaz virzīt sarunas par šāda projekta ieviešanu LV.

Zemes atvasināšana, infrastruktūras pārbūve u.c. jau ir otršķirīgas lietas, un to gan jau kaut kādā veidā sakārtotu.
Offline
elbruss
03. Oct 2024, 12:49 #3723

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 998

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


03 Oct 2024, 12:42:24 @Zalespljavejs rakstīja:
Tad man rodas jautājums - kāpēc leiši un poļi mācēja apgūt šo finansējumu, bet mēs nē? Es saprotu ka nodirst valsti, saeimu, mk un valsts pārvaldi kopumā ir stilīgi, bet es negribu ticēt ka mūsu ievēlētie valstsvīri nav spējuši vismaz virzīt sarunas par šāda projekta ieviešanu LV.

Zemes atvasināšana, infrastruktūras pārbūve u.c. jau ir otršķirīgas lietas, un to gan jau kaut kādā veidā sakārtotu.


Es arī negribu vienkārši nodirst valsti, jo tomēr to mēs būvējam visi kopā (tajā skaitā es pats). Es labprāt dzirdētu plašāku diskusiju par šiem jautājumiem sabiedrībā, un konkrēti par ceļiem, satiksmes ministrijas skaidrojumu - kādi ir iemesli kāpēc mēs atpaliekam no citiem. Droši vien ir kādi iemesli. Tad nu derētu šos iemeslus apzināt un mēģināt sakārtot ar praktiskiem soļiem nevis atkal kaut kādu vīzījas dokumentu, ko ieliks plauktiņā un turpinās urbināt degunus.

Arī tiem pašiem poļiem viss negāja gludi ar to ViaBaltica. Piemēram, tas pats Lomžas apkārtceļš. Tur pēc plāna tam bija jābūt gatavam jau 2022.gadā, bet itāļu būvnieks uzmeta un rezultātā tikai tagad to varēja kāds cits pabeigt. Bet nu saņēmās un max īsā termiņā problēmu izlaboja un vismaz daļēji jau satiksmi spēja palaist.

P.S. Es nesaku, ka "viss ir slikti", jo ceļi LV pēdējā desmitgadē ir ļoti uzlabojušies (vismaz tajos reģionos, kur esmu bijis). Es vairāk par to, ka daudz kur varēja labāk un kāpēc mums kopumā iet lēnāk nekā kaimiņiem.

[ Šo ziņu laboja elbruss, 03 Oct 2024, 12:58:08 ]

Offline
kkas
03. Oct 2024, 12:52 #3724

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9313

Braucu ar: Alfu

Saprata ka nevarēs apgūt fondus.
Mēs noliktavā palaidām vienu iekārtu ES fondu ietvarā. Visu projektu paildzināja vairāk kā par gadu. Viss tur it kā ir labi, bet tā komunikācija ir kkas fenomenāls. Tikai dēļ komunikācijas viss nafig ievelkās. Pat elementāri jautājumi tiek atbildēti nedēļu laikā. Ja viņiem termiņš atbildei ir 2 nedēļas, tad viņi atbild dienu divas pirms termiņa beigām.
Offline
Elviss
03. Oct 2024, 13:01 #3725

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22113

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Es domāju vaina ir nevēlēšanās kaut ko darīt. Ir milzīka birokrātija un visu velk maksimāli ilgi. Nevienam nekāda atbildība par neko nav, tad sēdi siltajā krēslā un urbini degunu.

Uztaisīt lielu projektu tomēr vajag būt saprašanai un gribēšanai.

Kā saprotu, mums ir samērā daudz neapgūtas un zaudētas naudas, tieši šādu iemesla dēļ.
Tikai grūti saprast, jo piesaistot vairāk naudu, it kā var vairāk arī izshēmot.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 03 Oct 2024, 13:02:10 ]



-----------------

RT Translations
Offline
elbruss
03. Oct 2024, 13:31 #3726

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 998

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Ja puse dienas paiet visādās garlaicīgās sapulcēs un otra puse ir aizņemta ar ikdienas/rutīnas darbiem, tad nevienam vairs neatliek spēka virzīt kādus jaunus projektus.
Ja es būtu galvenais Satmin čiekurs, tad izsauktu 3 gudrākos darbiniekus, pateiktu, ka viņi tagad ir atbrīvoti no visiem ikdienas darbiem un lai izdomā ko varētu tādu būtisku uztaisīt ar piesaistītiem (EU) līdzekļiem. Pēc nedēļas, lai prezentē priekšlikumus un turpmākos soļus.
Nākamajā nedēļā tas pats, tikai jau ar lielāku detalizāciju.
Offline
RaL
03. Oct 2024, 13:46 #3727

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


03 Oct 2024, 12:52:05 @kkas rakstīja:
Saprata ka nevarēs apgūt fondus.
Mēs noliktavā palaidām vienu iekārtu ES fondu ietvarā. Visu projektu paildzināja vairāk kā par gadu. Viss tur it kā ir labi, bet tā komunikācija ir kkas fenomenāls. Tikai dēļ komunikācijas viss nafig ievelkās. Pat elementāri jautājumi tiek atbildēti nedēļu laikā. Ja viņiem termiņš atbildei ir 2 nedēļas, tad viņi atbild dienu divas pirms termiņa beigām.


nezinu, vai tādi termiņi ir arī ceļu jomā, bet, lai dabūtu valsts atbalstu (ES fondu naudu), tiešām ir jābūt pacietībai un jāsaprot, vai vēlies/ esi spējīgs tik ilgi gaidīt

Uzlikām saules paneļus uzņēmumam, atbrauc ministrs (Klimata ministrija), prasa, kāpēc ar valsts atbalstu nelikām, bet paši no savas naudas? Esot programmas un tā... Ta mums tas valsts atbalsta apmērs ātrāk atsitas uz ietaupītajām elektrības izmaksām (saražoto), kā gaidīt, kamēr no valsts puses būs apstiprināts, ka varam likt un saņemsim atbalstu, skatoties pat tikai pēc dokumentos norādītajiem termiņiem

Ceļu nozarē, protams, maksātājs ir valsts vai ES fondi, tad tur nekas cits neatliek, kā gaidīt un izpildīt visus birokrātiskos jautājumus

Rīgas pavedceļu noraka, tagad ātrākais sola uz 2032. gadu, kad varētu būt gatavs, ja viss notiks raiti (iepriekš bija 2028 ). Mhm, neticu nemaz.

Bet Iecavas un Bauskas apvedceļam (no Ķekvas apvedceļa līdz gandrīz LT robežai) jau valdībā (šogad) ir apstiprināts PPP projekts. Tad tagad laikam gatavo ieprikumu dokumentus un pēc plāna 2029. gadā varētu būt gatavs...

Žēl, ka pirmais ir Via Baltica, nevis Rīgas apvedceļš kā bija plānots

[ Šo ziņu laboja RaL, 03 Oct 2024, 13:47:00 ]

Offline
Mixzzz
03. Oct 2024, 14:05 #3728

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Es tagad vispār tā apšaubāmi skatos uz tuvākās nākotnes uzlabojumiem. Tam RB aizies tik daudz naudas, ka vpizdu, tur ilgi varētu nebūt līdzekļu citiem projektiem.
Offline
dsks
03. Oct 2024, 14:13 #3729

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1122

Braucu ar:


03 Oct 2024, 14:05:20 @Mixzzz rakstīja:
Es tagad vispār tā apšaubāmi skatos uz tuvākās nākotnes uzlabojumiem. Tam RB aizies tik daudz naudas, ka vpizdu, tur ilgi varētu nebūt līdzekļu citiem projektiem.


Laiciņu atpakaļ jau trallināja, ka salīdzinoši neliels cipars vs pārējie uz vienu cilvēku attiecībā uz aizņēmumiem ... iespējams aizņemsies atkal labu čunguru, nosegsies ... RB arī paķers līdzi, kādu laiku atkal varēs gavilēt, tad jau klāt vēlēšanas un varēs norakstīties uz iepriekšējiem lohiem
Offline
Fandulis
03. Oct 2024, 14:14 #3730

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13366

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Rīgas apvedceļu jau taisījās pārbūvēt gadus divpadsmit vai četrpadsmit atpakaļ. Atceros, kad meklēju zemi, pirkšanai. Jau tad man pačukstēja, ka drīz pārbūvēs.

Nekad tur nekas nemainīsies, paliks tā pati huiņa, apļi paliks tādi paši ujobašnie, kādi viņi ir, jo nav “racionāli” taisīt lielākus, cilvēki taču tikai divreiz dienā stāv korķī pa četrdesmit minūtēm. Par pārvadiem un tuneļiem vispār nav jēgas runāt.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 03 Oct 2024, 14:16:41 ]

Offline
Elviss
03. Oct 2024, 14:16 #3731

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22113

Braucu ar: VAZ 2101 80'

kas piedalās RB projektā teica, ka šodien bija apsekošana uz konservāciju Rīgā. Tad jau caur Rīgu izskatās, ka neies.

-----------------

RT Translations
Offline
Fandulis
03. Oct 2024, 14:17 #3732

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13366

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


03 Oct 2024, 14:16:29 @Elviss rakstīja:
kas piedalās RB projektā teica, ka šodien bija apsekošana uz konservāciju Rīgā. Tad jau caur Rīgu izskatās, ka neies.


Nahujam tad vispār vajadzīgs tas RB?
Offline
Output
03. Oct 2024, 14:19 #3733

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 527

Braucu ar: G20


03 Oct 2024, 12:42:24 @Zalespljavejs rakstīja:

Tad man rodas jautājums - kāpēc leiši un poļi mācēja apgūt šo finansējumu, bet mēs nē? Es saprotu ka nodirst valsti, saeimu, mk un valsts pārvaldi kopumā ir stilīgi, bet es negribu ticēt ka mūsu ievēlētie valstsvīri nav spējuši vismaz virzīt sarunas par šāda projekta ieviešanu LV.

Zemes atvasināšana, infrastruktūras pārbūve u.c. jau ir otršķirīgas lietas, un to gan jau kaut kādā veidā sakārtotu.


Mums pie varas progresīvie, kuriem svarīgāk veloceliņus būvēt nevis šosejas
Offline
Fandulis
03. Oct 2024, 14:23 #3734

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13366

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

A jā, prikols, uz Biķernieku ielas sāka mālēt velojoslu, bet nesaskaņoja. Ievilka metrus 20
Offline
esir
03. Oct 2024, 15:05 #3735

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


03 Oct 2024, 14:14:11 @Fandulis rakstīja:
Rīgas apvedceļu jau taisījās pārbūvēt gadus divpadsmit vai četrpadsmit atpakaļ. Atceros, kad meklēju zemi, pirkšanai. Jau tad man pačukstēja, ka drīz pārbūvēs.



a4 tak ir izgājis sabiedrisko apspriešanu un tikko arī ietekmes uz vidi novērtējums ir pabeigts
Offline
olmon
03. Oct 2024, 15:41 #3736

Kopš: 30. Dec 2008

Ziņojumi: 285

Braucu ar:

Apvedceļš jau būtu tēma, bet tai pat laikā risinājums ātri tik iekšā/ārā no Rīgas nav, kā arī Baltezeram caurplūde ir vnk. zem katras kritikas.
Offline
versatile
03. Oct 2024, 15:54 #3737

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1165

Braucu ar:


03 Oct 2024, 14:19:25 @Output rakstīja:

Mums pie varas progresīvie, kuriem svarīgāk veloceliņus būvēt nevis šosejas

Diršana, nekas (normāls) nav uzbūvēts no veloinfras.

[ Šo ziņu laboja versatile, 03 Oct 2024, 15:54:32 ]

Offline
oswald
03. Oct 2024, 15:57 #3738

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: banderomobīli 4x4

no velo laikam lielākais - imanata/bolderāja
un ja LV mērogā - Bernāti-Liepāja (šovasar sanāca izbraukt, kad vēl nebija ofic. nodots). Ir ok posms, bet kopumā pašavaki
Offline
versatile
03. Oct 2024, 16:16 #3739

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1165

Braucu ar:


03 Oct 2024, 15:57:11 @oswald rakstīja:
no velo laikam lielākais - imanata/bolderāja
un ja LV mērogā - Bernāti-Liepāja (šovasar sanāca izbraukt, kad vēl nebija ofic. nodots). Ir ok posms, bet kopumā pašavaki


Imanta-Bolderāja vai ta nebija vnk pabeigts sens prodžekts?
Offline
oswald
03. Oct 2024, 16:18 #3740

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: banderomobīli 4x4

nezinu cik sens, bet pabeidz šķiet pirms gada +- oficiāli...nu baigā jēga no viņa ja nav - tik cik uz jūru ar baigo līkumu aizbraukt + no centra tāpat uz viņa normāli netiek...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo