Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
kaspars_kk
30. Jan 2010, 21:19 #3721

Kopš: 25. Aug 2007

No: Līvāni

Ziņojumi: 241

Braucu ar:

tikko, braucot izleca errors transmission failure. drive moderately. Kadam ir bijis kkas taads? Liekas ka vinjsh ar kadiem diviem atrumiem tik brauc un SD newar ielikt. Kas varetu buut? Saprotu uz servisu utt rit vnk 7diena domaju wai ar tadu fignju kusteties kkur wai gaidit 1dienu un uz servisu...

Ljoti paliidzetu.

btw e60 3.0i.
Offline
Puika
30. Jan 2010, 21:22 #3722

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni


30 Jan 2010, 18:01:50 oskars11 rakstīja:

30 Jan 2010, 17:46:29 artursz rakstīja:
eu speci, cik pikjo nomainīt zobsiksnu ar ruļļiem audi 2.5tdi v6 motoram, kas a4 ap2000.gadu naaca, nu kaa pienaakas, protams, ne moller centraa, bet vnk normaalaa servii, markusaa teiksim detaljas ar darbu kopaa, viens saka max 250Ls, es saku pie 800Ls, cik ir patiesiibaa
ap250- 300 jarekjinas..


Tam motoram zobenes komplekts ar rullīšiem un ūdenssūkni maksā ap 180ls, cik pa darbu - jautaa servisaa, domaaju liidz kaadiem 250ls kopa viss sanaaktu.
Offline
Belluuns
30. Jan 2010, 21:26 #3723

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro


30 Jan 2010, 21:22:12 Puika rakstīja:

30 Jan 2010, 18:01:50 oskars11 rakstīja:

30 Jan 2010, 17:46:29 artursz rakstīja:
eu speci, cik pikjo nomainīt zobsiksnu ar ruļļiem audi 2.5tdi v6 motoram, kas a4 ap2000.gadu naaca, nu kaa pienaakas, protams, ne moller centraa, bet vnk normaalaa servii, markusaa teiksim detaljas ar darbu kopaa, viens saka max 250Ls, es saku pie 800Ls, cik ir patiesiibaa
ap250- 300 jarekjinas..


Tam motoram zobenes komplekts ar rullīšiem un ūdenssūkni maksā ap 180ls, cik pa darbu - jautaa servisaa, domaaju liidz kaadiem 250ls kopa viss sanaaktu.

faaters pirms 2 meeneshiem mainiija visu, ap 400 apstajaas pasaakums
p.s. tikai detaljas, mainiija pats

[ Šo ziņu laboja Belluuns, 30 Jan 2010, 21:27:24 ]

Offline
Martinsse
31. Jan 2010, 14:07 #3724

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth

Kāds var pateikt vai tā ir sintētika vai pussintētika? SAE-15W40, virsū vairs nekas nav rakstīts uz iepakojuma. Ja pussintētika, tad šito var gāzt klāt pie 10w40 un vēl kauckādas tur eļļas sajaukuma?

[ Šo ziņu laboja Martinsse, 31 Jan 2010, 14:08:18 ]

Offline
joniks
31. Jan 2010, 14:39 #3725

Kopš: 30. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

Paldies Driver! 90% šaj aprakstā tevis paša izdomāts..

30 Jan 2010, 19:35:19 Driver rakstīja:

30 Jan 2010, 10:33:53 joniks rakstīja:
Ir kāds kas pārzin provodku kā tādu 91' E36 325 sedanam?
Konkrēti interesē centrālās atslēgas vadi kas zem vadītāja puses paklāja (Red/Grn)
Ir pāris jautājumi

PM please

sanjemu no vinja PM
vinjs ir kartejais "grutais klients", kas nesaprot ka servisa par darbu ir jamaksa, nevis serviss eksiste no "tikai paskatieties kur problema, bet es nemaksahu un taisit nevajag.

Tadiem vajag ar sudainu mietu pa muguru un ara no servisa.

Doma bija tada, ka cilveks bija aizdzinis auto uz servisu X un pateicis, ka problema ir ar mezglu Y. Kad kompetents meistars atrada (samera atri cik sapratu) sleptu vadu defektu un piedavaja par 15ls saremontet ka nakas, nevis pasa sakuma vienkarshi uzmeta "punjki" par 2ls (no krievu izteiciena kinul soplju na prjamuju) un pateica brauc, tad sakas es nemaksahu 15ls, kapec tik daudz, tas tak viens vads, utt un ar skandalu aizbrauca no servisa.

Lieki piebilst, ka mans uzskats ir - 70% kjila veiksmiga remonta ir preciza un tiesha defektacija, konkretas vainas atrasana. Un atlikushos procentus sastada kvalitativs remonts. Kaa ari naudu maksa meistaram par zinashanam un profesionalitati, tadam debilajam klientam vajadzeja braukt pie kautkadiem kolhozniekiem-lasarikiem, kas butu divas dienas pisushies ar vainas atrasnu, izjaucot pusauto un pat iespejams beigas uzlikushi "punjki" un panjemushi 50ls, jo ar tik grutu defektu nacas jaties vairakas dienas.
Offline
jurxx
31. Jan 2010, 14:48 #3726

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


31 Jan 2010, 14:07:59 Martinsse rakstīja:
Kāds var pateikt vai tā ir sintētika vai pussintētika? SAE-15W40, virsū vairs nekas nav rakstīts uz iepakojuma. Ja pussintētika, tad šito var gāzt klāt pie 10w40 un vēl kauckādas tur eļļas sajaukuma?

Eļas vispar nav labi jaukt kopaa
labak nomaini pilniiba - k.vai leetas izlejamas - ja pats mainisi eljas + filtrs iznaks aptuveni uz 20ls bet tad ari varesi gazt 10k bedu nezinot.. domajams tas ir labak ka jaukt kopa dazadas eljas...
Offline
Martinsse
31. Jan 2010, 15:03 #3727

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth


31 Jan 2010, 14:48:20 jurxx rakstīja:

31 Jan 2010, 14:07:59 Martinsse rakstīja:
Kāds var pateikt vai tā ir sintētika vai pussintētika? SAE-15W40, virsū vairs nekas nav rakstīts uz iepakojuma. Ja pussintētika, tad šito var gāzt klāt pie 10w40 un vēl kauckādas tur eļļas sajaukuma?

Eļas vispar nav labi jaukt kopaa
labak nomaini pilniiba - k.vai leetas izlejamas - ja pats mainisi eljas + filtrs iznaks aptuveni uz 20ls bet tad ari varesi gazt 10k bedu nezinot.. domajams tas ir labak ka jaukt kopa dazadas eljas...



Protams, saprotu, ka nav labi jaukt, bet fiška ir tāda, ka ar to motoru vairs nav ilgi palicis braukt, un eļļas uz ščupa vairs nav. Vienkārši jautāju tāpēc, vai dēļ tā ka sajaucu nepalikšu uz ceļa.
Offline
Siipols
31. Jan 2010, 16:15 #3728

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


31 Jan 2010, 14:07:59 Martinsse rakstīja:
Kāds var pateikt vai tā ir sintētika vai pussintētika? SAE-15W40, virsū vairs nekas nav rakstīts uz iepakojuma. Ja pussintētika, tad šito var gāzt klāt pie 10w40 un vēl kauckādas tur eļļas sajaukuma?


tjip 15W40 nav eļļas klasifikācija

tā ir minerāleļļa
Un var jaukt ar pussintetiku

Nevar minerālo,un sintetiku jaukt,var sintetiku ar pussintetiku...



Un ja neesi ilgi paredzejis,braukt,tad tur vispar pofig,iegaz kaut atrabotku iekšā,ka tik sķidrums

[ Šo ziņu laboja Siipols, 31 Jan 2010, 16:16:45 ]



-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Lauriko
31. Jan 2010, 16:42 #3729

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


30 Jan 2010, 17:46:29 artursz rakstīja:
eu speci, cik pikjo nomainīt zobsiksnu ar ruļļiem audi 2.5tdi v6 motoram, kas a4 ap2000.gadu naaca, nu kaa pienaakas, protams, ne moller centraa, bet vnk normaalaa servii, markusaa teiksim detaljas ar darbu kopaa, viens saka max 250Ls, es saku pie 800Ls, cik ir patiesiibaa

Nu re varu pa 300Ls visu samainīt! Tas ir kopā detaļas + darbs! Bez eļļas un celiņsiksnas pribombasiem!
Offline
egonspleeve
31. Jan 2010, 16:50 #3730

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


31 Jan 2010, 16:15:43 Siipols rakstīja:

31 Jan 2010, 14:07:59 Martinsse rakstīja:
Kāds var pateikt vai tā ir sintētika vai pussintētika? SAE-15W40, virsū vairs nekas nav rakstīts uz iepakojuma. Ja pussintētika, tad šito var gāzt klāt pie 10w40 un vēl kauckādas tur eļļas sajaukuma?


tjip 15W40 nav eļļas klasifikācija

tā ir minerāleļļa
Un var jaukt ar pussintetiku

Nevar minerālo,un sintetiku jaukt,var sintetiku ar pussintetiku...



Un ja neesi ilgi paredzejis,braukt,tad tur vispar pofig,iegaz kaut atrabotku iekšā,ka tik sķidrums


salti meli meitinj. SAE klasificee eljas viskozitaati. varu tev atvest paradit 15W40 pilniba sintetisko elju.
Offline
Locis
31. Jan 2010, 19:31 #3731

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11227

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


30 Jan 2010, 18:13:35 buncix rakstīja:

30 Jan 2010, 17:49:25 Locis rakstīja:

30 Jan 2010, 15:41:50 buncix rakstīja:
Likt sadalenes bez vanosa???? Kur Tu tādas gudrības esi dzirdējis? Man uz2.8 stāv zirneklis priekš M50/M52 motoriem un viss ir ok. Kā tur ar to M3 zirnekļu derību uz M52 gan nepateikšu Parati priekš M52B28 meklē sadalenes no S52B32 amīšu emkas

Nu es saprotu,ka tad nebūs vairs vanoss,bet tās sadalenes esot niknākas.
Tos paredzētos zirnekļus kaut kur pasūta vai meklē ,kur nopirkt lietotus/jaunus? Kāda cena aptuveni tām S52B32 sadalenēm? Būs lētākas par shrick sadalenēm,kas maksā vairākus simtus?

Neesu īšti droš, ka M50 sadalenes ir krietno niknākas par M52. Drīzāk tev tur sanāks downgrade nevis upgrade Cik esu lasījis ārzemju portalos, tad neviens neko tādu nedara. Ja Tu liktu piemēram sadalenes no amerikāņu S50B30, tad būtu jāslēdz vanoss nost. Bet ja no S52B32, tad ne jo konkrētajam motoram arī ir tikai viens - ieplūes vanoss un viņš ir taisīts uz M52 bāzes. Iepriekš minētos ASV emku motorus nejauc ar EU emku motoriem - tā ir pavisam cita sērija. Reku ir links uz S52B32 sadalenēm, kas der M52 dzinējā un kur nav jagriež vanoss nost. Links Reku būs links uz Shcrick sadalenēm Links Kā redzi shrick sadaelenes maksā divreiz vairāk kā lietotas S52B30. Nezinu cik no tā jēgas ir jo jaudas ieguvums laikam bija no S52B32 līz 10zs un no shrick līdz kādi 20zs...
Zirnekļus var pasūtīt gan caur ebay, gan pameklēt kādā vietēja lv i-net veikalā
Ja atrodi pa 100-150ls tepat ss.lv vai powerā, tad tā ir laba cena Tik reiķinies, ka uzstādīšana būs neliels čakars Links

Nu skaidrs,paldies! Viens te pa 80ls zirnekli no M50 tirgo,būs nopietni jāapsver.. Vēl pēc kādiem upgrade var padomāt par tām sadalenēm-jāsāk ar lētāko un efektīvāko
Offline
labaiss
31. Jan 2010, 19:57 #3732

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

M42/44 izplūdes kolektors der uz M43?
Offline
Driver
31. Jan 2010, 21:07 #3733

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

piedod, bet tu tapat esi divains!
tas ir tas, ko sapratu no tava pirmaa PM.
ja jau esi tik gudrs un visu dari un gribi darit pats, tad kada huja pec brauci uz servisu.
velovairak, ja pats teici, ka par diagnostiku biji gatavojies maksat vairak (pienjemsim 10Ls), bet tev par 15Ls jau piedavaja sataisit, bet tu saaki kaa tads lashara kasities ar vardiem ko es par tiem 15Ls iegushu, utt tie ir tavi vardi. iegusi to, ka tev auto stradas un defekts tiks sataisits nevis tikai nodiagnosticets.
bet ja biji rekinajies par defektaciju maksat kadus 15-20Ls un par to 15Ls remontu saaki lekties, tad tapat tevi nesaprotu.

mana attieksme butu vel labaka, ja daudz dirstos, tad iespejams panemtu lielas skeres un pargrieztu visu vadu piini ar vardiem lodee visu pats un defektacija par velti

31 Jan 2010, 14:39:48 joniks rakstīja:
Paldies Driver! 90% šaj aprakstā tevis paša izdomāts..

30 Jan 2010, 19:35:19 Driver rakstīja:

30 Jan 2010, 10:33:53 joniks rakstīja:
Ir kāds kas pārzin provodku kā tādu 91' E36 325 sedanam?
Konkrēti interesē centrālās atslēgas vadi kas zem vadītāja puses paklāja (Red/Grn)
Ir pāris jautājumi

PM please

sanjemu no vinja PM
vinjs ir kartejais "grutais klients", kas nesaprot ka servisa par darbu ir jamaksa, nevis serviss eksiste no "tikai paskatieties kur problema, bet es nemaksahu un taisit nevajag.

Tadiem vajag ar sudainu mietu pa muguru un ara no servisa.

Doma bija tada, ka cilveks bija aizdzinis auto uz servisu X un pateicis, ka problema ir ar mezglu Y. Kad kompetents meistars atrada (samera atri cik sapratu) sleptu vadu defektu un piedavaja par 15ls saremontet ka nakas, nevis pasa sakuma vienkarshi uzmeta "punjki" par 2ls (no krievu izteiciena kinul soplju na prjamuju) un pateica brauc, tad sakas es nemaksahu 15ls, kapec tik daudz, tas tak viens vads, utt un ar skandalu aizbrauca no servisa.

Lieki piebilst, ka mans uzskats ir - 70% kjila veiksmiga remonta ir preciza un tiesha defektacija, konkretas vainas atrasana. Un atlikushos procentus sastada kvalitativs remonts. Kaa ari naudu maksa meistaram par zinashanam un profesionalitati, tadam debilajam klientam vajadzeja braukt pie kautkadiem kolhozniekiem-lasarikiem, kas butu divas dienas pisushies ar vainas atrasnu, izjaucot pusauto un pat iespejams beigas uzlikushi "punjki" un panjemushi 50ls, jo ar tik grutu defektu nacas jaties vairakas dienas.



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
varonis
31. Jan 2010, 21:11 #3734

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90

Ar B kategoriju varu vilkt auto uz autopiekabes?
Offline
Aigis
31. Jan 2010, 21:12 #3735

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


31 Jan 2010, 21:11:28 varonis rakstīja:
Ar B kategoriju varu vilkt auto uz autopiekabes?

Offline
DKristaps
31. Jan 2010, 21:19 #3736

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

Vai e36 kupejau var ielikt priekšējos beņkus no e46 kupejas ?
Offline
markelis
31. Jan 2010, 21:25 #3737

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12928

Braucu ar: eFku


31 Jan 2010, 21:15:53 Driver rakstīja:

31 Jan 2010, 21:11:28 varonis rakstīja:
Ar B kategoriju varu vilkt auto uz autopiekabes?

ja taa piekabe ir vienass un kautkada huinja vel tur bija ar tonnazu.
teoretiski jaa, praktisiki mekle nu tadu piekabi

javien tu nestaisies iecelt fiat 500

parastja piekabee un to vilkt ar kautakdu parastu auto


ar B kategoriju var vilkt piekabes kuraam pieljaujamaa pilnaa masa ar kravu ir liidz 750 kg. Jebkurai piekabei uz kuras var dabuut auto (lai vinsh sveertu kaut 500 kg kopaa ar visu piekabi)) pieljaujamaa pilnaa masa buus lielaaka.

P.S. noteikumie par asu skaitu nekas nav teikts (tikai neesmu redzeejis 2asu piekabi liidz 750 kg)

[ Šo ziņu laboja markelis, 31 Jan 2010, 21:26:04 ]

Offline
DFS
31. Jan 2010, 21:32 #3738

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979


30 Jan 2010, 18:01:50 oskars11 rakstīja:

30 Jan 2010, 17:46:29 artursz rakstīja:
eu speci, cik pikjo nomainīt zobsiksnu ar ruļļiem audi 2.5tdi v6 motoram, kas a4 ap2000.gadu naaca, nu kaa pienaakas, protams, ne moller centraa, bet vnk normaalaa servii, markusaa teiksim detaljas ar darbu kopaa, viens saka max 250Ls, es saku pie 800Ls, cik ir patiesiibaa
ap250- 300 jarekjinas..


pirms gadiem 3 mainīju savam a6 2.5tdi v6 motoram zobsiksnu,rievsiksnu un ruļļus visus,kkādi 250-300 ar bija. Ja vajag,ir viens labs audi meistars zināms.Pm
Offline
12
31. Jan 2010, 21:32 #3739

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


31 Jan 2010, 21:11:28 varonis rakstīja:
Ar B kategoriju varu vilkt auto uz autopiekabes?

Nē nevar, jo kopējā masa pārsniegs 3.5 t, Treilēšanai vajag 2 asu piekabi un attiecīgi E kat. tad piekabes un auto ko vedīsi pilna masa nedrīkst pārsniegt velkošā auto pilno masu.
Offline
vadims
31. Jan 2010, 22:21 #3740

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


31 Jan 2010, 21:32:38 12 rakstīja:

31 Jan 2010, 21:11:28 varonis rakstīja:
Ar B kategoriju varu vilkt auto uz autopiekabes?

Nē nevar, jo kopējā masa pārsniegs 3.5 t, Treilēšanai vajag 2 asu piekabi un attiecīgi E kat. tad piekabes un auto ko vedīsi pilna masa nedrīkst pārsniegt velkošā auto pilno masu.
Mehāniskie transportlīdzekļi, izņemot A kategorijas motociklus, kuru pilna masa nepārsniedz 3500 kg un sēdvietu skaits, neskaitot vadītāja vietu, nepārsniedz astoņas vietas, šādas kategorijas vilcēja savienojums ar piekabi, kuras pilna masa nepārsniedz 750 kg, kā arī B kategorijas vilcēja savienojums ar piekabi, ja šī savienojuma pilna masa nepārsniedz 3500 kg un piekabes pilna masa nepārsniedz vilcēja pašmasu. Kaut ko jau vest var uz treilera, tā vismaz sanāk
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo