Online
Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 17
Autors | Ziņojums |
kaspars_kk | 30. Jan 2010, 21:19 |
#3721
|
| Kopš: 25. Aug 2007
No: Līvāni
Ziņojumi: 241
Braucu ar:
| tikko, braucot izleca errors transmission failure. drive moderately. Kadam ir bijis kkas taads? Liekas ka vinjsh ar kadiem diviem atrumiem tik brauc un SD newar ielikt. Kas varetu buut? Saprotu uz servisu utt rit vnk 7diena domaju wai ar tadu fignju kusteties kkur wai gaidit 1dienu un uz servisu...
Ljoti paliidzetu.
btw e60 3.0i. | Offline | | |
Puika | 30. Jan 2010, 21:22 |
#3722
|
| Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
|
30 Jan 2010, 18:01:50 oskars11 rakstīja:
30 Jan 2010, 17:46:29 artursz rakstīja:
eu speci, cik pikjo nomainīt zobsiksnu ar ruļļiem audi 2.5tdi v6 motoram, kas a4 ap2000.gadu naaca, nu kaa pienaakas, protams, ne moller centraa, bet vnk normaalaa servii, markusaa teiksim detaljas ar darbu kopaa, viens saka max 250Ls, es saku pie 800Ls, cik ir patiesiibaa
ap250- 300 jarekjinas..
Tam motoram zobenes komplekts ar rullīšiem un ūdenssūkni maksā ap 180ls, cik pa darbu - jautaa servisaa, domaaju liidz kaadiem 250ls kopa viss sanaaktu. | Offline | | |
Belluuns | 30. Jan 2010, 21:26 |
#3723
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
|
30 Jan 2010, 21:22:12 Puika rakstīja:
30 Jan 2010, 18:01:50 oskars11 rakstīja:
30 Jan 2010, 17:46:29 artursz rakstīja:
eu speci, cik pikjo nomainīt zobsiksnu ar ruļļiem audi 2.5tdi v6 motoram, kas a4 ap2000.gadu naaca, nu kaa pienaakas, protams, ne moller centraa, bet vnk normaalaa servii, markusaa teiksim detaljas ar darbu kopaa, viens saka max 250Ls, es saku pie 800Ls, cik ir patiesiibaa
ap250- 300 jarekjinas..
Tam motoram zobenes komplekts ar rullīšiem un ūdenssūkni maksā ap 180ls, cik pa darbu - jautaa servisaa, domaaju liidz kaadiem 250ls kopa viss sanaaktu.
faaters pirms 2 meeneshiem mainiija visu, ap 400 apstajaas pasaakums
p.s. tikai detaljas, mainiija pats[ Šo ziņu laboja Belluuns, 30 Jan 2010, 21:27:24 ] | Offline | | |
Martinsse | 31. Jan 2010, 14:07 |
#3724
|
| Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
| Kāds var pateikt vai tā ir sintētika vai pussintētika? SAE-15W40, virsū vairs nekas nav rakstīts uz iepakojuma. Ja pussintētika, tad šito var gāzt klāt pie 10w40 un vēl kauckādas tur eļļas sajaukuma? [ Šo ziņu laboja Martinsse, 31 Jan 2010, 14:08:18 ] | Offline | | |
joniks | 31. Jan 2010, 14:39 |
#3725
|
| Kopš: 30. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 224
Braucu ar:
| Paldies Driver! 90% šaj aprakstā tevis paša izdomāts..
30 Jan 2010, 19:35:19 Driver rakstīja:
30 Jan 2010, 10:33:53 joniks rakstīja:
Ir kāds kas pārzin provodku kā tādu 91' E36 325 sedanam?
Konkrēti interesē centrālās atslēgas vadi kas zem vadītāja puses paklāja (Red/Grn)
Ir pāris jautājumi
PM please
sanjemu no vinja PM
vinjs ir kartejais "grutais klients", kas nesaprot ka servisa par darbu ir jamaksa, nevis serviss eksiste no "tikai paskatieties kur problema, bet es nemaksahu un taisit nevajag.
Tadiem vajag ar sudainu mietu pa muguru un ara no servisa.
Doma bija tada, ka cilveks bija aizdzinis auto uz servisu X un pateicis, ka problema ir ar mezglu Y. Kad kompetents meistars atrada (samera atri cik sapratu) sleptu vadu defektu un piedavaja par 15ls saremontet ka nakas, nevis pasa sakuma vienkarshi uzmeta "punjki" par 2ls (no krievu izteiciena kinul soplju na prjamuju) un pateica brauc, tad sakas es nemaksahu 15ls, kapec tik daudz, tas tak viens vads, utt un ar skandalu aizbrauca no servisa.
Lieki piebilst, ka mans uzskats ir - 70% kjila veiksmiga remonta ir preciza un tiesha defektacija, konkretas vainas atrasana. Un atlikushos procentus sastada kvalitativs remonts. Kaa ari naudu maksa meistaram par zinashanam un profesionalitati, tadam debilajam klientam vajadzeja braukt pie kautkadiem kolhozniekiem-lasarikiem, kas butu divas dienas pisushies ar vainas atrasnu, izjaucot pusauto un pat iespejams beigas uzlikushi "punjki" un panjemushi 50ls, jo ar tik grutu defektu nacas jaties vairakas dienas.
| Offline | | |
jurxx | 31. Jan 2010, 14:48 |
#3726
|
| Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
31 Jan 2010, 14:07:59 Martinsse rakstīja:
Kāds var pateikt vai tā ir sintētika vai pussintētika? SAE-15W40, virsū vairs nekas nav rakstīts uz iepakojuma. Ja pussintētika, tad šito var gāzt klāt pie 10w40 un vēl kauckādas tur eļļas sajaukuma?
Eļas vispar nav labi jaukt kopaa
labak nomaini pilniiba - k.vai leetas izlejamas - ja pats mainisi eljas + filtrs iznaks aptuveni uz 20ls bet tad ari varesi gazt 10k bedu nezinot.. domajams tas ir labak ka jaukt kopa dazadas eljas... | Offline | | |
Martinsse | 31. Jan 2010, 15:03 |
#3727
|
| Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
|
31 Jan 2010, 14:48:20 jurxx rakstīja:
31 Jan 2010, 14:07:59 Martinsse rakstīja:
Kāds var pateikt vai tā ir sintētika vai pussintētika? SAE-15W40, virsū vairs nekas nav rakstīts uz iepakojuma. Ja pussintētika, tad šito var gāzt klāt pie 10w40 un vēl kauckādas tur eļļas sajaukuma?
Eļas vispar nav labi jaukt kopaa
labak nomaini pilniiba - k.vai leetas izlejamas - ja pats mainisi eljas + filtrs iznaks aptuveni uz 20ls bet tad ari varesi gazt 10k bedu nezinot.. domajams tas ir labak ka jaukt kopa dazadas eljas...
Protams, saprotu, ka nav labi jaukt, bet fiška ir tāda, ka ar to motoru vairs nav ilgi palicis braukt, un eļļas uz ščupa vairs nav. Vienkārši jautāju tāpēc, vai dēļ tā ka sajaucu nepalikšu uz ceļa. | Offline | | |
Siipols | 31. Jan 2010, 16:15 |
#3728
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
31 Jan 2010, 14:07:59 Martinsse rakstīja:
Kāds var pateikt vai tā ir sintētika vai pussintētika? SAE-15W40, virsū vairs nekas nav rakstīts uz iepakojuma. Ja pussintētika, tad šito var gāzt klāt pie 10w40 un vēl kauckādas tur eļļas sajaukuma?
tjip 15W40 nav eļļas klasifikācija
tā ir minerāleļļa
Un var jaukt ar pussintetiku
Nevar minerālo,un sintetiku jaukt,var sintetiku ar pussintetiku...
Un ja neesi ilgi paredzejis,braukt,tad tur vispar pofig,iegaz kaut atrabotku iekšā,ka tik sķidrums [ Šo ziņu laboja Siipols, 31 Jan 2010, 16:16:45 ]
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
|
Lauriko | 31. Jan 2010, 16:42 |
#3729
|
| Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
30 Jan 2010, 17:46:29 artursz rakstīja:
eu speci, cik pikjo nomainīt zobsiksnu ar ruļļiem audi 2.5tdi v6 motoram, kas a4 ap2000.gadu naaca, nu kaa pienaakas, protams, ne moller centraa, bet vnk normaalaa servii, markusaa teiksim detaljas ar darbu kopaa, viens saka max 250Ls, es saku pie 800Ls, cik ir patiesiibaa
Nu re varu pa 300Ls visu samainīt! Tas ir kopā detaļas + darbs! Bez eļļas un celiņsiksnas pribombasiem! | Offline | | |
egonspleeve | 31. Jan 2010, 16:50 |
#3730
|
| Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
31 Jan 2010, 16:15:43 Siipols rakstīja:
31 Jan 2010, 14:07:59 Martinsse rakstīja:
Kāds var pateikt vai tā ir sintētika vai pussintētika? SAE-15W40, virsū vairs nekas nav rakstīts uz iepakojuma. Ja pussintētika, tad šito var gāzt klāt pie 10w40 un vēl kauckādas tur eļļas sajaukuma?
tjip 15W40 nav eļļas klasifikācija
tā ir minerāleļļa
Un var jaukt ar pussintetiku
Nevar minerālo,un sintetiku jaukt,var sintetiku ar pussintetiku...
Un ja neesi ilgi paredzejis,braukt,tad tur vispar pofig,iegaz kaut atrabotku iekšā,ka tik sķidrums
salti meli meitinj. SAE klasificee eljas viskozitaati. varu tev atvest paradit 15W40 pilniba sintetisko elju. | Offline | | |
Locis | 31. Jan 2010, 19:31 |
#3731
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11227
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
30 Jan 2010, 18:13:35 buncix rakstīja:
30 Jan 2010, 17:49:25 Locis rakstīja:
30 Jan 2010, 15:41:50 buncix rakstīja:
Likt sadalenes bez vanosa???? Kur Tu tādas gudrības esi dzirdējis? Man uz2.8 stāv zirneklis priekš M50/M52 motoriem un viss ir ok. Kā tur ar to M3 zirnekļu derību uz M52 gan nepateikšu Parati priekš M52B28 meklē sadalenes no S52B32 amīšu emkas
Nu es saprotu,ka tad nebūs vairs vanoss,bet tās sadalenes esot niknākas.
Tos paredzētos zirnekļus kaut kur pasūta vai meklē ,kur nopirkt lietotus/jaunus? Kāda cena aptuveni tām S52B32 sadalenēm? Būs lētākas par shrick sadalenēm,kas maksā vairākus simtus?
Neesu īšti droš, ka M50 sadalenes ir krietno niknākas par M52. Drīzāk tev tur sanāks downgrade nevis upgrade Cik esu lasījis ārzemju portalos, tad neviens neko tādu nedara. Ja Tu liktu piemēram sadalenes no amerikāņu S50B30, tad būtu jāslēdz vanoss nost. Bet ja no S52B32, tad ne jo konkrētajam motoram arī ir tikai viens - ieplūes vanoss un viņš ir taisīts uz M52 bāzes. Iepriekš minētos ASV emku motorus nejauc ar EU emku motoriem - tā ir pavisam cita sērija. Reku ir links uz S52B32 sadalenēm, kas der M52 dzinējā un kur nav jagriež vanoss nost. Links Reku būs links uz Shcrick sadalenēm Links Kā redzi shrick sadaelenes maksā divreiz vairāk kā lietotas S52B30. Nezinu cik no tā jēgas ir jo jaudas ieguvums laikam bija no S52B32 līz 10zs un no shrick līdz kādi 20zs...
Zirnekļus var pasūtīt gan caur ebay, gan pameklēt kādā vietēja lv i-net veikalā Ja atrodi pa 100-150ls tepat ss.lv vai powerā, tad tā ir laba cena Tik reiķinies, ka uzstādīšana būs neliels čakars Links
Nu skaidrs,paldies! Viens te pa 80ls zirnekli no M50 tirgo,būs nopietni jāapsver.. Vēl pēc kādiem upgrade var padomāt par tām sadalenēm-jāsāk ar lētāko un efektīvāko | Offline | | |
labaiss | 31. Jan 2010, 19:57 |
#3732
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
| M42/44 izplūdes kolektors der uz M43? | Offline | | |
Driver | 31. Jan 2010, 21:07 |
#3733
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| piedod, bet tu tapat esi divains!
tas ir tas, ko sapratu no tava pirmaa PM.
ja jau esi tik gudrs un visu dari un gribi darit pats, tad kada huja pec brauci uz servisu.
velovairak, ja pats teici, ka par diagnostiku biji gatavojies maksat vairak (pienjemsim 10Ls), bet tev par 15Ls jau piedavaja sataisit, bet tu saaki kaa tads lashara kasities ar vardiem ko es par tiem 15Ls iegushu, utt tie ir tavi vardi. iegusi to, ka tev auto stradas un defekts tiks sataisits nevis tikai nodiagnosticets.
bet ja biji rekinajies par defektaciju maksat kadus 15-20Ls un par to 15Ls remontu saaki lekties, tad tapat tevi nesaprotu.
mana attieksme butu vel labaka, ja daudz dirstos, tad iespejams panemtu lielas skeres un pargrieztu visu vadu piini ar vardiem lodee visu pats un defektacija par velti
31 Jan 2010, 14:39:48 joniks rakstīja:
Paldies Driver! 90% šaj aprakstā tevis paša izdomāts..
30 Jan 2010, 19:35:19 Driver rakstīja:
30 Jan 2010, 10:33:53 joniks rakstīja:
Ir kāds kas pārzin provodku kā tādu 91' E36 325 sedanam?
Konkrēti interesē centrālās atslēgas vadi kas zem vadītāja puses paklāja (Red/Grn)
Ir pāris jautājumi
PM please
sanjemu no vinja PM
vinjs ir kartejais "grutais klients", kas nesaprot ka servisa par darbu ir jamaksa, nevis serviss eksiste no "tikai paskatieties kur problema, bet es nemaksahu un taisit nevajag.
Tadiem vajag ar sudainu mietu pa muguru un ara no servisa.
Doma bija tada, ka cilveks bija aizdzinis auto uz servisu X un pateicis, ka problema ir ar mezglu Y. Kad kompetents meistars atrada (samera atri cik sapratu) sleptu vadu defektu un piedavaja par 15ls saremontet ka nakas, nevis pasa sakuma vienkarshi uzmeta "punjki" par 2ls (no krievu izteiciena kinul soplju na prjamuju) un pateica brauc, tad sakas es nemaksahu 15ls, kapec tik daudz, tas tak viens vads, utt un ar skandalu aizbrauca no servisa.
Lieki piebilst, ka mans uzskats ir - 70% kjila veiksmiga remonta ir preciza un tiesha defektacija, konkretas vainas atrasana. Un atlikushos procentus sastada kvalitativs remonts. Kaa ari naudu maksa meistaram par zinashanam un profesionalitati, tadam debilajam klientam vajadzeja braukt pie kautkadiem kolhozniekiem-lasarikiem, kas butu divas dienas pisushies ar vainas atrasnu, izjaucot pusauto un pat iespejams beigas uzlikushi "punjki" un panjemushi 50ls, jo ar tik grutu defektu nacas jaties vairakas dienas.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
varonis | 31. Jan 2010, 21:11 |
#3734
|
| Kopš: 05. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1276
Braucu ar: Volvo s90
| Ar B kategoriju varu vilkt auto uz autopiekabes? | Offline | | |
Aigis | 31. Jan 2010, 21:12 |
#3735
|
| Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
|
31 Jan 2010, 21:11:28 varonis rakstīja:
Ar B kategoriju varu vilkt auto uz autopiekabes?
nē | Offline | | |
DKristaps | 31. Jan 2010, 21:19 |
#3736
|
| Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
| Vai e36 kupejau var ielikt priekšējos beņkus no e46 kupejas ? | Offline | | |
|
markelis | 31. Jan 2010, 21:25 |
#3737
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12928
Braucu ar: eFku
|
31 Jan 2010, 21:15:53 Driver rakstīja:
31 Jan 2010, 21:11:28 varonis rakstīja:
Ar B kategoriju varu vilkt auto uz autopiekabes?
ja taa piekabe ir vienass un kautkada huinja vel tur bija ar tonnazu.
teoretiski jaa, praktisiki mekle nu tadu piekabi
javien tu nestaisies iecelt fiat 500
parastja piekabee un to vilkt ar kautakdu parastu auto
ar B kategoriju var vilkt piekabes kuraam pieljaujamaa pilnaa masa ar kravu ir liidz 750 kg. Jebkurai piekabei uz kuras var dabuut auto (lai vinsh sveertu kaut 500 kg kopaa ar visu piekabi)) pieljaujamaa pilnaa masa buus lielaaka.
P.S. noteikumie par asu skaitu nekas nav teikts (tikai neesmu redzeejis 2asu piekabi liidz 750 kg)[ Šo ziņu laboja markelis, 31 Jan 2010, 21:26:04 ] | Offline | | |
DFS | 31. Jan 2010, 21:32 |
#3738
|
| Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
|
30 Jan 2010, 18:01:50 oskars11 rakstīja:
30 Jan 2010, 17:46:29 artursz rakstīja:
eu speci, cik pikjo nomainīt zobsiksnu ar ruļļiem audi 2.5tdi v6 motoram, kas a4 ap2000.gadu naaca, nu kaa pienaakas, protams, ne moller centraa, bet vnk normaalaa servii, markusaa teiksim detaljas ar darbu kopaa, viens saka max 250Ls, es saku pie 800Ls, cik ir patiesiibaa
ap250- 300 jarekjinas..
pirms gadiem 3 mainīju savam a6 2.5tdi v6 motoram zobsiksnu,rievsiksnu un ruļļus visus,kkādi 250-300 ar bija. Ja vajag,ir viens labs audi meistars zināms.Pm | Offline | | |
12 | 31. Jan 2010, 21:32 |
#3739
|
| Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
|
31 Jan 2010, 21:11:28 varonis rakstīja:
Ar B kategoriju varu vilkt auto uz autopiekabes?
Nē nevar, jo kopējā masa pārsniegs 3.5 t, Treilēšanai vajag 2 asu piekabi un attiecīgi E kat. tad piekabes un auto ko vedīsi pilna masa nedrīkst pārsniegt velkošā auto pilno masu. | Offline | | |
vadims | 31. Jan 2010, 22:21 |
#3740
|
| Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
31 Jan 2010, 21:32:38 12 rakstīja:
31 Jan 2010, 21:11:28 varonis rakstīja:
Ar B kategoriju varu vilkt auto uz autopiekabes?
Nē nevar, jo kopējā masa pārsniegs 3.5 t, Treilēšanai vajag 2 asu piekabi un attiecīgi E kat. tad piekabes un auto ko vedīsi pilna masa nedrīkst pārsniegt velkošā auto pilno masu.
Mehāniskie transportlīdzekļi, izņemot A kategorijas motociklus, kuru pilna masa nepārsniedz 3500 kg un sēdvietu skaits, neskaitot vadītāja vietu, nepārsniedz astoņas vietas, šādas kategorijas vilcēja savienojums ar piekabi, kuras pilna masa nepārsniedz 750 kg, kā arī B kategorijas vilcēja savienojums ar piekabi, ja šī savienojuma pilna masa nepārsniedz 3500 kg un piekabes pilna masa nepārsniedz vilcēja pašmasu. Kaut ko jau vest var uz treilera, tā vismaz sanāk | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|