Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
sarijies
02. Jan 2017, 09:50 #37141

Kopš: 22. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: 740i E38

Klau vai kāds ir pasutijis/izgatavojis atslēgas. 2001 e39
Man ir palikusi viena un tā pati knapi kopā tīrās. Steidzami vajadzētu uztaisīt jaunu
Offline
Helmuts
02. Jan 2017, 10:03 #37142

Kopš: 22. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: E34 4.4i

Ir šeit kāds kurš e34 lampās var ielikt krustus?
Viss ir, vajadzīgs tikai darbs
Offline
Krabiz
02. Jan 2017, 13:57 #37143

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Uz kuru no daudzajiem kantoriem labāk vest dīzeļa sprauslas pārbaudīt/sakopt?
Offline
Devilangelo
02. Jan 2017, 13:57 #37144

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


02 Jan 2017, 09:50:15 @sarijies rakstīja:
Klau vai kāds ir pasutijis/izgatavojis atslēgas. 2001 e39
Man ir palikusi viena un tā pati knapi kopā tīrās. Steidzami vajadzētu uztaisīt jaunu


Labprāt palīdzēšu, raksti PM..

[ Šo ziņu laboja Devilangelo, 02 Jan 2017, 13:58:19 ]

Offline
BMW-Valcha
02. Jan 2017, 19:35 #37145

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

e39 tds negriežas virs 2000rpm. kas varētu būt?
Offline
Zuc
02. Jan 2017, 21:16 #37146

Kopš: 22. Apr 2016

Ziņojumi: 572

Braucu ar: Kūtiņu

Jautājums par vanos (m54 motors) remkomplektu - ir vērts profilaktiskos nolūkos līst iekšā vanos un likt virsū remkomplektu? Nekādu raksturīgo vanos vainu nav, trokšņu arī nē - vnk vairāki esot uzlikuši profilaktiski un motors vaļā veras daudz labāk.
P.S. Lai arī nekas sarežģīts tas nav, šo operāciju tomēr uzticētu speciālistam - pats iekša nelīdīšu.
Offline
krushh
02. Jan 2017, 22:18 #37147

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98

Ir kādam bijusi problēma ar "CHECK BRAKE FLUID"? Šodien nomainīja priekšējos klučus, abus nodiluma sensorus un visu laiku met erroru un deg DSC lampa. Bremžu šķidrums līdz max pieliets. Ārzemju forumā lasīju, ka aizmugures kluči arī jāmainot, tad errors pazūdot, jo sensors nočekojot, ka nepareizi spiediens uz supportiem tiekot sadalīts.
Offline
spriditis
02. Jan 2017, 22:32 #37148

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Klucos nav tocna vaina,domaju,limenaa devejs bremzu skidruma bacokam kirdikt vai vads pusu
Offline
mairis28
02. Jan 2017, 22:49 #37149

Kopš: 12. Jun 2009

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

Sveiki,
Varbūt kāds var palīdzēt, vairāki servisi jau izbraukāti. Ir problēma ar BMW e90, normāli braucot visu laiku slēdzas iekšā pretslīde (DTC), ja DTC atslēdz tad viss iet normāli. ABS dačiki un gredzeni neesot beigti
Offline
enimaals
02. Jan 2017, 23:13 #37150

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Kopēts:
e60 2004g. 3.0d 160kw, salona apgaismojums tukšgaitā raustās(paliek tumšāks,gaišāks) uz pārējām elektro iekārtām to nevar just. Samēriju ar testeri, jā spriegums peld, diapazonā no 14,1-15V ar intervālu 2-3sek. Pamanīju arī to ka mazliet raustās tukšgaitas apgriezieni, droši vien no tā ka nav vienāda slodze uz ģenerātoru.
Jautājums?
Vai pie vainas ir ģenerātora sprieguma regulātors,akumulators vai kāds cits zvērs?
Citreiz stabilizējas un viss ir ok.

[ Šo ziņu laboja enimaals, 02 Jan 2017, 23:14:01 ]

Offline
streetlife
02. Jan 2017, 23:19 #37151

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


02 Jan 2017, 23:13:35 @enimaals rakstīja:
Kopēts:
e60 2004g. 3.0d 160kw, salona apgaismojums tukšgaitā raustās(paliek tumšāks,gaišāks) uz pārējām elektro iekārtām to nevar just. Samēriju ar testeri, jā spriegums peld, diapazonā no 14,1-15V ar intervālu 2-3sek. Pamanīju arī to ka mazliet raustās tukšgaitas apgriezieni, droši vien no tā ka nav vienāda slodze uz ģenerātoru.
Jautājums?
Vai pie vainas ir ģenerātora sprieguma regulātors,akumulators vai kāds cits zvērs?
Citreiz stabilizējas un viss ir ok.




varbūt ogles iet uz beigām. Ja nenomainīsi regulatora bloku neuzzināsi kas pie vainas. Varbūt vispār ar tinumiem kaut kas nav riktīg.
Offline
DrumB
02. Jan 2017, 23:32 #37152

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Kad E46 raustijās lukturi/apgaismojums, tad vainīga bija ģeneratora tablete. Tur vieglāk bija vnk nomainīt visu ģeneratoru. E60 varbūt savādāk.
Offline
krushh
03. Jan 2017, 08:50 #37153

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


02 Jan 2017, 22:18:05 @krushh rakstīja:
Ir kādam bijusi problēma ar "CHECK BRAKE FLUID"? Šodien nomainīja priekšējos klučus, abus nodiluma sensorus un visu laiku met erroru un deg DSC lampa. Bremžu šķidrums līdz max pieliets. Ārzemju forumā lasīju, ka aizmugures kluči arī jāmainot, tad errors pazūdot, jo sensors nočekojot, ka nepareizi spiediens uz supportiem tiekot sadalīts.


Viss ok! Kādam bija niezējuši nagi raustīt bremžu šķidruma bačokam štekeri un nebija līdz galam uzsprausts.
Offline
josi
03. Jan 2017, 13:06 #37154

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


02 Jan 2017, 22:49:56 @mairis28 rakstīja:
Sveiki,
Varbūt kāds var palīdzēt, vairāki servisi jau izbraukāti. Ir problēma ar BMW e90, normāli braucot visu laiku slēdzas iekšā pretslīde (DTC), ja DTC atslēdz tad viss iet normāli. ABS dačiki un gredzeni neesot beigti

Lai vien rūpīgāk skatās aizmugurējos gredzenus, tie ar laiku korodē un sāk skarties klāt sensoriem. Otrs, daudz mazāk ticams variants ir, ka kaut kas ir ticis darīts ar stūres iekārtu, un stūres lenķa devējs nav nolikts apakaļ pa nullēm.
Offline
Digital
03. Jan 2017, 13:35 #37155

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


03 Jan 2017, 13:06:45 @josi rakstīja:

02 Jan 2017, 22:49:56 @mairis28 rakstīja:
Sveiki,
Varbūt kāds var palīdzēt, vairāki servisi jau izbraukāti. Ir problēma ar BMW e90, normāli braucot visu laiku slēdzas iekšā pretslīde (DTC), ja DTC atslēdz tad viss iet normāli. ABS dačiki un gredzeni neesot beigti

Lai vien rūpīgāk skatās aizmugurējos gredzenus, tie ar laiku korodē un sāk skarties klāt sensoriem. Otrs, daudz mazāk ticams variants ir, ka kaut kas ir ticis darīts ar stūres iekārtu, un stūres lenķa devējs nav nolikts apakaļ pa nullēm.



Parasti ja irproblēma ar abs devejiem vai gredzeniem, tad arii abs korekti nedarbojas, šeit vairak izskatas pec problemas ar pretslidi konkreti. Stures leņķis viens no variantiem.
Offline
BumerMaster
03. Jan 2017, 14:13 #37156

Kopš: 05. Mar 2016

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

Sveiki, atvainojos, ka te jautāju, kaut arī man nav bmw. Auto mercedes 190, oriģināli bijis 2.0, ielikts 3.0 (nopirkts jau pārlikts). Problēma sekojoša, kad apgriezieni sasniedz/pārsniedz 6000, tad viņus nomet uz tukšgaitas apgriezieniem (1000), līdz 6000 viss kārtībā. Sajūta it kā būtu kāds ierobežotājs, kas neļauj sasniegt virs 6000. Kādam ir kādi varianti, kas varētu būt par problēmu?
Offline
spriditis
03. Jan 2017, 14:21 #37157

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

vai tad ir paredzets griezt motoru virs 6000 apgriezieniem,tas jau ir padaudz
Offline
BumerMaster
03. Jan 2017, 14:33 #37158

Kopš: 05. Mar 2016

Ziņojumi: 48

Braucu ar:


03 Jan 2017, 14:21:47 @spriditis rakstīja:
vai tad ir paredzets griezt motoru virs 6000 apgriezieniem,tas jau ir padaudz


Nav gluži ikdienas mašīna, vairāk, lai riepas padeldētu, problēma tāda, ka grūti izņemt kādu līkumu slīpi, jo uzspiežot par daudz gāzi apgriezieni nokrīt, protams nav vajadzība gāzi turēt grīdā, taču notrāpīt uz vajadzīgajiem apgriezieniem, lai pietiktu jaudas un nebūtu 6000+ ir diezgan pagrūti. Kā arī oriģināli taču tā nevienam nav.

[ Šo ziņu laboja BumerMaster, 03 Jan 2017, 14:34:03 ]

Offline
mairis28
03. Jan 2017, 19:18 #37159

Kopš: 12. Jun 2009

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


03 Jan 2017, 13:35:38 @Digital rakstīja:

03 Jan 2017, 13:06:45 @josi rakstīja:

02 Jan 2017, 22:49:56 @mairis28 rakstīja:
Sveiki,
Varbūt kāds var palīdzēt, vairāki servisi jau izbraukāti. Ir problēma ar BMW e90, normāli braucot visu laiku slēdzas iekšā pretslīde (DTC), ja DTC atslēdz tad viss iet normāli. ABS dačiki un gredzeni neesot beigti

Lai vien rūpīgāk skatās aizmugurējos gredzenus, tie ar laiku korodē un sāk skarties klāt sensoriem. Otrs, daudz mazāk ticams variants ir, ka kaut kas ir ticis darīts ar stūres iekārtu, un stūres lenķa devējs nav nolikts apakaļ pa nullēm.



Parasti ja irproblēma ar abs devejiem vai gredzeniem, tad arii abs korekti nedarbojas, šeit vairak izskatas pec problemas ar pretslidi konkreti. Stures leņķis viens no variantiem.



Paldies par atbildēm, bet vai stūres leņķis var pats no sevis izregulēties, jo tajā virzienā vispār nekas nav remontēts arī no ritošās pēdējo reizi pirms kāda gada tikai stabilizātora bukses nomainīja. Vēl viens jautājums, vai šī problēma nevar būt saistīta ar to, ka VANOS ir atslēgts?? Bet kādu pus gadu braucu jau ar atslēgtu un viss bija Ok.
Offline
KM
03. Jan 2017, 20:03 #37160

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

kura tagad skaitas labaka autoskola , vai kuru autoskolu kads var ieteikt? velams centra!!!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo