Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
RenegadeX
22. Dec 2016, 10:48 #37001

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


22 Dec 2016, 10:07:37 @andronss8 rakstīja:
Kā pareizi mērā strāvas noplūdi,pie +,vai- klemmes?

https://www.youtube.com/watch?v=zdIKNnwEjIs
reku uz - klemmes meklē, vel viena video bija, ka neņem nost klemmi un izmanto strāvas mērīšanas knaibles
Offline
DisCumple
22. Dec 2016, 12:09 #37002

Kopš: 22. May 2016

Ziņojumi: 429

Braucu ar:

uz e60 7j diskiem (oriģ) der 205/60/16 riepas?
Offline
DisCumple
22. Dec 2016, 20:21 #37003

Kopš: 22. May 2016

Ziņojumi: 429

Braucu ar:


22 Dec 2016, 12:09:28 @DisCumple rakstīja:
uz e60 7j diskiem (oriģ) der 205/60/16 riepas?


Uzzināju DER 100%.

Kāds var pateikt vadības bloku koda nr , kas atbild par panelī izlēkušo airbag kļūdu un ka nav piesprādzējies, vai kā atrast šo tieši? BMw e60
Offline
Sormis
22. Dec 2016, 22:27 #37004

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1645

Braucu ar: Ziemas sitamo.

Nu spečuki, dodiet kādus kontaktus, vajag e36 mtech stūri pāršūt!
Offline
janchikz
23. Dec 2016, 09:01 #37005

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


22 Dec 2016, 22:27:59 @Sormis rakstīja:
Nu spečuki, dodiet kādus kontaktus, vajag e36 mtech stūri pāršūt!
29539238 AutoMix
Offline
alnisg
23. Dec 2016, 09:07 #37006

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


22 Dec 2016, 09:13:39 @king03 rakstīja:
Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??

Taisi maku vaļā ... pavisam vaļā.
Nedomāju, ka dzinējs pēc šitās eksekūcijas būs normāli lietojams bez vairāk vai mazāk kapitāla remonta.
Offline
halloween
23. Dec 2016, 14:03 #37007

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Kādas firmas AGM aķi labāk ņemt?

Iepriekšējais VARTA gāja ~1 gadu un ir neuzlādējams pēc vienas reizes, kad atmetās ģenģeris un spriegums pēc paneļa nokrita līdz 10V..

Piešķilt autiņu var perfekti un viss pēc tam strādā, bet var dzirdēt, kā ģenerators mocās uz maksimumu (DME vadāmais ģenģeris, visu laiku variē starp tukšgaitu un maksimumu) viņu cenšoties uzcelt uz normāliem voltiem, bet pēc noslāpēšanas tāpat atkrīt uz 12.2V labākajā gadījumā..
BMW E65

[ Šo ziņu laboja halloween, 23 Dec 2016, 14:07:20 ]

Offline
Sormis
23. Dec 2016, 14:30 #37008

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1645

Braucu ar: Ziemas sitamo.


23 Dec 2016, 09:01:27 @janchikz rakstīja:

22 Dec 2016, 22:27:59 @Sormis rakstīja:
Nu spečuki, dodiet kādus kontaktus, vajag e36 mtech stūri pāršūt!
29539238 AutoMix

Offline
king03
23. Dec 2016, 14:31 #37009

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


23 Dec 2016, 09:07:27 @alnisg rakstīja:

22 Dec 2016, 09:13:39 @king03 rakstīja:
Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??

Taisi maku vaļā ... pavisam vaļā.
Nedomāju, ka dzinējs pēc šitās eksekūcijas būs normāli lietojams bez vairāk vai mazāk kapitāla remonta.

Viss ok jau uzlikts jauns ūdens sūknis, un viss ir tip top
Offline
RenegadeX
23. Dec 2016, 14:44 #37010

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


23 Dec 2016, 14:03:25 @halloween rakstīja:
Kādas firmas AGM aķi labāk ņemt?

Iepriekšējais VARTA gāja ~1 gadu un ir neuzlādējams pēc vienas reizes, kad atmetās ģenģeris un spriegums pēc paneļa nokrita līdz 10V..

Piešķilt autiņu var perfekti un viss pēc tam strādā, bet var dzirdēt, kā ģenerators mocās uz maksimumu (DME vadāmais ģenģeris, visu laiku variē starp tukšgaitu un maksimumu) viņu cenšoties uzcelt uz normāliem voltiem, bet pēc noslāpēšanas tāpat atkrīt uz 12.2V labākajā gadījumā..
BMW E65

Aķi kā pārbaudīji? varbūt ne aķa vaina, tik vajag normāli salādēt?
Offline
elviic
23. Dec 2016, 15:28 #37011

Kopš: 23. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E 91

Sveiki. Tākā nēsmu auto guru, būtu ļoti pateicīgs ja kāds varētu man pateikt kur tieši atrodas aizmugurē apakšējais iekšējais un apakšējais ārējais balsta šarnīrs. Bmw e46.
Offline
halloween
23. Dec 2016, 15:52 #37012

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


23 Dec 2016, 14:44:36 @RenegadeX rakstīja:

23 Dec 2016, 14:03:25 @halloween rakstīja:
Kādas firmas AGM aķi labāk ņemt?

Iepriekšējais VARTA gāja ~1 gadu un ir neuzlādējams pēc vienas reizes, kad atmetās ģenģeris un spriegums pēc paneļa nokrita līdz 10V..

Piešķilt autiņu var perfekti un viss pēc tam strādā, bet var dzirdēt, kā ģenerators mocās uz maksimumu (DME vadāmais ģenģeris, visu laiku variē starp tukšgaitu un maksimumu) viņu cenšoties uzcelt uz normāliem voltiem, bet pēc noslāpēšanas tāpat atkrīt uz 12.2V labākajā gadījumā..
BMW E65

Aķi kā pārbaudīji? varbūt ne aķa vaina, tik vajag normāli salādēt?
3 naktis lādēju ar 4A, starpība nekāda pēc tam nebija, bet lādēju caur spaili zem kapota.
Uz brīvdienām izcelšu palādēt istabā.
Kā vēl pārbaudīt?
Offline
krushh
23. Dec 2016, 15:53 #37013

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


23 Dec 2016, 15:28:52 @elviic rakstīja:
Sveiki. Tākā nēsmu auto guru, būtu ļoti pateicīgs ja kāds varētu man pateikt kur tieši atrodas aizmugurē apakšējais iekšējais un apakšējais ārējais balsta šarnīrs. Bmw e46.


Tu nejauc priekšu ar aizmuguri?
Offline
elviic
23. Dec 2016, 16:04 #37014

Kopš: 23. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E 91

Skates lapā rakstīts-
2tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais iekšējais balsta šarnīrs.
2tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais ārējais balsta šarnīrs.

Parasti eju līdzi čalim skatē un viņš parāda kas kur jāmaina. Šoreiz neko neteica un domēju ka izgāju skati bet beigās iedeva lapu ar 2vniekiem.
Offline
alnisg
23. Dec 2016, 16:55 #37015

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


23 Dec 2016, 14:31:30 @king03 rakstīja:

23 Dec 2016, 09:07:27 @alnisg rakstīja:

22 Dec 2016, 09:13:39 @king03 rakstīja:
Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??

Taisi maku vaļā ... pavisam vaļā.
Nedomāju, ka dzinējs pēc šitās eksekūcijas būs normāli lietojams bez vairāk vai mazāk kapitāla remonta.

Viss ok jau uzlikts jauns ūdens sūknis, un viss ir tip top

Ja paveicies, tad forši, bet der pamērīt kompresiju, vai nav cilindros pārāk atšķirīga un pastiprināti jāpaseko eļļas līmenim..., nu un temperatūrām, pats par sevi...
Offline
krushh
23. Dec 2016, 16:59 #37016

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


23 Dec 2016, 16:04:03 @elviic rakstīja:
Skates lapā rakstīts-
2tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais iekšējais balsta šarnīrs.
2tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais ārējais balsta šarnīrs.

Parasti eju līdzi čalim skatē un viņš parāda kas kur jāmaina. Šoreiz neko neteica un domēju ka izgāju skati bet beigās iedeva lapu ar 2vniekiem.


Maini labās puses priekšejo plauktu.
Offline
elviic
23. Dec 2016, 17:09 #37017

Kopš: 23. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E 91


23 Dec 2016, 16:59:38 @krushh rakstīja:

23 Dec 2016, 16:04:03 @elviic rakstīja:
Skates lapā rakstīts-
2tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais iekšējais balsta šarnīrs.
2tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais ārējais balsta šarnīrs.

Parasti eju līdzi čalim skatē un viņš parāda kas kur jāmaina. Šoreiz neko neteica un domēju ka izgāju skati bet beigās iedeva lapu ar 2vniekiem.


Maini labās puses priekšejo plauktu.


Tas ir 2 tilts. Tur nav sakara ar priekšējo plauktu.
Offline
krushh
23. Dec 2016, 18:02 #37018

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 482

Braucu ar: 1313, 98


23 Dec 2016, 17:09:51 @elviic rakstīja:

23 Dec 2016, 16:59:38 @krushh rakstīja:

23 Dec 2016, 16:04:03 @elviic rakstīja:
Skates lapā rakstīts-
2tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais iekšējais balsta šarnīrs.
2tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais ārējais balsta šarnīrs.

Parasti eju līdzi čalim skatē un viņš parāda kas kur jāmaina. Šoreiz neko neteica un domēju ka izgāju skati bet beigās iedeva lapu ar 2vniekiem.


Maini labās puses priekšejo plauktu.


Tas ir 2 tilts. Tur nav sakara ar priekšējo plauktu.


Cik zinu, tad e46 aizmugurē nav BALSTA šarnīri. Un 2 ir nevis 2. tilts bet skates protokola atzīme, ka satiksmē vari piedalīties ar mēneša laikā labojamiem defektiem. Ja daudz nesaproti no auto uzbūves, tad netaisi sevi par idiotu internetā, bet brauc pa taisno uz servisu.
Offline
elviic
23. Dec 2016, 20:21 #37019

Kopš: 23. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 22

Braucu ar: E 91

Cik zinu, tad e46 aizmugurē nav BALSTA šarnīri. Un 2 ir nevis 2. tilts bet skates protokola atzīme, ka satiksmē vari piedalīties ar mēneša laikā labojamiem defektiem. Ja daudz nesaproti no auto uzbūves, tad netaisi sevi par idiotu internetā, bet brauc pa taisno uz servisu.


Lkm jau tev nav bijusi pieredze ar pakaļējā tilta labošanu, jo 2tilts ir 2tilts nevis protokola atzīme. Es uzdevu konkrētu jautājumu kur nav nekas izdomāts, bet gan citēta csdd izdruka. Tapēc lūdzams atbildēt tad ja zin, nevis mēģina minēt. Ja servisā strādā ar šādām zināšanām tad man jālabo priekšējais plaukts
Offline
edzhaans
23. Dec 2016, 20:29 #37020

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


22 Dec 2016, 07:47:13 @cufiks rakstīja:

22 Dec 2016, 07:29:33 @Bemebers rakstīja:
Sveiki. Esmu pamanijis ka manam auto darba temperatura neuzkapj pilniba pa vidu. Lidz atela redzemajai temperaturai vinš uzkapj aptuveni jau pec 2km, bet pa vidu nenostajas. Neatceros ka bija vasara, bet tagad ir ta. Tas kautka ar āra temperaturu saistits vai kautkas sak iet pa pieskari, apgaismojiet mani lūdzu. Auto e46 330i

Links



Splits izpūtējā un citos motora svarīgos mezglos, glābt var vienīgi visas naudas investëšana vancoinos.

Panelis pārlasits un kāds vnk bultu šķibi atlicis atpakaļ
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo