Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
Mizx
03. Oct 2024, 00:24 #3701

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6038

Braucu ar:


03 Oct 2024, 00:13:09 @Rockstar rakstīja:

02 Oct 2024, 23:05:07 @Mizx rakstīja:

02 Oct 2024, 12:14:44 @versatile rakstīja:
A kur problēma? Nogriezies pa labi, Pērnavas x Barona apmet ripā un brauc, kur gribi, vai vnk turpini pa Barona un tad uz Čaka.
Var braukt kaut caur DUSu un tad čakarēties tajā Pērnavas un Barona ielu krustojumā, par kuru Zebra pareizi pateica — kreisais pagrieziens jālikvidē, jo nu jau ir kļuvis lieks. Uz ceļa vēl neviens nav palicis un visi kaut kā līdz galam aizbraukuši, jautājums ir tikai par viena konkrētā krustojuma izbraukšanu, nevis kā manevrēt pa rajonu kopumā.

Rīkojuma zīme ar bultu attiecas uz iebraukšanu DUS. Vienīgais kā drīkst izbraukt doto vietu ir regulējamajā krustojumā pa labi. Viss ļoti vienkārši.
Nav vienkārši. Pāri pārtauktai līnijai uz sabiedriskā transporta joslu drīkst braukt, tātad no pirmās uz otro manevrs ir atļauts. Savukārt atgriezties pāri nepārtrauktai līnijai uz "normālu braukšanas joslu" arī ir vienmēr atļauts — sanāk, ka drīkst braukt uz trešo joslu un turpināt pa taisno. Lai nedrīkstētu braukt taisni no Zemitāna stacijas, arī starp pirmo un otro joslu būtu jābūt tādam pašam horizontālajam marķējumam kā starp otro un trešo joslām. Arī tāds ir šīs vietas skaidrojums.
Offline
Rockstar
03. Oct 2024, 00:37 #3702

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3667

Braucu ar:


03 Oct 2024, 00:24:04 @Mizx rakstīja:

03 Oct 2024, 00:13:09 @Rockstar rakstīja:

02 Oct 2024, 23:05:07 @Mizx rakstīja:

02 Oct 2024, 12:14:44 @versatile rakstīja:
A kur problēma? Nogriezies pa labi, Pērnavas x Barona apmet ripā un brauc, kur gribi, vai vnk turpini pa Barona un tad uz Čaka.
Var braukt kaut caur DUSu un tad čakarēties tajā Pērnavas un Barona ielu krustojumā, par kuru Zebra pareizi pateica — kreisais pagrieziens jālikvidē, jo nu jau ir kļuvis lieks. Uz ceļa vēl neviens nav palicis un visi kaut kā līdz galam aizbraukuši, jautājums ir tikai par viena konkrētā krustojuma izbraukšanu, nevis kā manevrēt pa rajonu kopumā.

Rīkojuma zīme ar bultu attiecas uz iebraukšanu DUS. Vienīgais kā drīkst izbraukt doto vietu ir regulējamajā krustojumā pa labi. Viss ļoti vienkārši.
Nav vienkārši. Pāri pārtauktai līnijai uz sabiedriskā transporta joslu drīkst braukt, tātad no pirmās uz otro manevrs ir atļauts. Savukārt atgriezties pāri nepārtrauktai līnijai uz "normālu braukšanas joslu" arī ir vienmēr atļauts — sanāk, ka drīkst braukt uz trešo joslu un turpināt pa taisno. Lai nedrīkstētu braukt taisni no Zemitāna stacijas, arī starp pirmo un otro joslu būtu jābūt tādam pašam horizontālajam marķējumam kā starp otro un trešo joslām. Arī tāds ir šīs vietas skaidrojums.

Tur atstāta pārtrauktā līnija starp 1. un sab. trans joslas priekš elektroauto, takšiem un motocikliem. Visi pārējie nogriežas pie luksofora pa labi.

Tātad taksis brauks uz sab. joslu un šķērsos krustojumu taisni.
Offline
Mizx
03. Oct 2024, 01:03 #3703

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6038

Braucu ar:


03 Oct 2024, 00:37:24 @Rockstar rakstīja:

03 Oct 2024, 00:24:04 @Mizx rakstīja:

03 Oct 2024, 00:13:09 @Rockstar rakstīja:

02 Oct 2024, 23:05:07 @Mizx rakstīja:

02 Oct 2024, 12:14:44 @versatile rakstīja:
A kur problēma? Nogriezies pa labi, Pērnavas x Barona apmet ripā un brauc, kur gribi, vai vnk turpini pa Barona un tad uz Čaka.
Var braukt kaut caur DUSu un tad čakarēties tajā Pērnavas un Barona ielu krustojumā, par kuru Zebra pareizi pateica — kreisais pagrieziens jālikvidē, jo nu jau ir kļuvis lieks. Uz ceļa vēl neviens nav palicis un visi kaut kā līdz galam aizbraukuši, jautājums ir tikai par viena konkrētā krustojuma izbraukšanu, nevis kā manevrēt pa rajonu kopumā.

Rīkojuma zīme ar bultu attiecas uz iebraukšanu DUS. Vienīgais kā drīkst izbraukt doto vietu ir regulējamajā krustojumā pa labi. Viss ļoti vienkārši.
Nav vienkārši. Pāri pārtauktai līnijai uz sabiedriskā transporta joslu drīkst braukt, tātad no pirmās uz otro manevrs ir atļauts. Savukārt atgriezties pāri nepārtrauktai līnijai uz "normālu braukšanas joslu" arī ir vienmēr atļauts — sanāk, ka drīkst braukt uz trešo joslu un turpināt pa taisno. Lai nedrīkstētu braukt taisni no Zemitāna stacijas, arī starp pirmo un otro joslu būtu jābūt tādam pašam horizontālajam marķējumam kā starp otro un trešo joslām. Arī tāds ir šīs vietas skaidrojums.

Tur atstāta pārtrauktā līnija starp 1. un sab. trans joslas priekš elektroauto, takšiem un motocikliem. Visi pārējie nogriežas pie luksofora pa labi.

Tātad taksis brauks uz sab. joslu un šķērsos krustojumu taisni.

Tas gan īsti nav pēc noteikumiem.
Offline
hofmann
03. Oct 2024, 07:47 #3704

Kopš: 07. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: Saab

Timrotu studijā!
Offline
protams
03. Oct 2024, 08:49 #3705

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5591

Braucu ar: null ziiben

Jāskatās pēc zīmēm jo ziemā nekādas līnijas var nebūt redzamas.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
alnisg
03. Oct 2024, 09:53 #3706

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1785

Braucu ar:

Man sanāk, ka no tās mazās ieliņas, izbraucot uz Čakeni iegriezt DUS var, jo rīkojuma zīme attiecās uz tās mazās ieliņas un Čakenes krustojuma šķērsošanu, un pie iebrauktuves DUS, tā zīme būtu jāatkārto, ja tā domāts. ...sanāk, ka augstāk uz tilta esošā norādījuma zīme neļauj no tilta braucošajiem nogriezties pirmajā krustojumā ar to mazo ieliņu, bet uz nākamo krustojumu/iebrauktuvi DUS vairs neattiecās. Es neredzēju, ka iepriekš uz tilta būtu izvietota zīme, kas norādītu, kā braucams joslās, ir tikai par sabiedrisko joslu.
Offline
elbruss
03. Oct 2024, 10:48 #3707

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 983

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Biju palaidis garām, ka poļi daļēji palaiduši (vienu pusi t.i. 1+1 joslas) Lomžas apvadceļam. Tas bija pēdējais posms, lai no LT robežas bez apstājas aizbrauktu līdz Varšavai tikai pa ātrgaitas ceļu. Atceros, ka pirms 10 gadiem vēl bija jābrauc cauri ciemiem pa nakti... ehh kā laiki mainās.
LT arī daļēji jau sabūvējuši ViaBaltica trasi par ātrgaitas ceļu un ir konkrēts plāns līdz 2030.gadam to izdarīt. LV šajā ziņā bezcerīgi atpaliek pēdējā desmitgadē.
Te ir labs video, kur poļi stāsta par ViaBaltica (un beigās arī Railbaltica), tur arī var labi saklausīt viņu nožēlu par LV:

https://www.youtube.com/watch?v=0n2pH5J1y24

P.S. Video var uzlikt subtitrus un ieslēgt automātisku tulkošanu uz Angļu vai Latviešu valodu, tad visu ļoti labi var saprast.

[ Šo ziņu laboja elbruss, 03 Oct 2024, 10:49:44 ]

Offline
protams
03. Oct 2024, 11:02 #3708

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5591

Braucu ar: null ziiben

Poļi jau sen izspieda no EU miljardus ceļu būvei ko arī realizē...tipa ja negribat brauciet apkārt, mums naudas naU...jebkurā virzienā 800km caurbraucot...37 milj.iedzīvotāju nav tas pats kas 1.9

[ Šo ziņu laboja protams, 03 Oct 2024, 11:03:16 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Fandulis
03. Oct 2024, 11:04 #3709

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13285

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


03 Oct 2024, 11:02:02 @protams rakstīja:
Poļi jau sen izspieda no EU miljardus ceļu būvei ko arī realizē...tipa ja negribat brauciet apkārt, mums naudas naU...jebkurā virzienā 800km caurbraucot...37 milj.iedzīvotāju nav tas pats kas 1.9


Poļi jau uz futbola čempi bija izspieduši naudu bāņiem. Lituviešiem tur uzsākti darbi uz Lomžu, vairāk kā 20km, viens gals jau gatavs, tuvāk poļiem vēl laikam būvē

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 03 Oct 2024, 11:07:00 ]

Offline
Samsasi
03. Oct 2024, 11:08 #3710

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4337

Braucu ar:


03 Oct 2024, 11:02:02 @protams rakstīja:
Poļi jau sen izspieda no EU miljardus ceļu būvei ko arī realizē...tipa ja negribat brauciet apkārt, mums naudas naU...jebkurā virzienā 800km caurbraucot...37 milj.iedzīvotāju nav tas pats kas 1.9


Tas visas ir atmazkas bez seguma. Ko mēs esam darījuši, lai mums kaut ViA Baltica būtu normāla? Stabiņi neskaitās.
Offline
RVR
03. Oct 2024, 11:12 #3711

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22232

Braucu ar: RVR


03 Oct 2024, 11:02:02 @protams rakstīja:

37 milj.iedzīvotāju nav tas pats kas 1.9



Tāpēc arī mums nekad nebūs bāņi uz Liepāju vai Daugavpili - jo kilometra izmaksas uz 1 iedzīvotāju sanāk kosmiskas. To šeit daudziem grūti saprast. Plus vēl tas, ka mums 2/3 no visiem valsts iedzīvotājiem dzīvo Rīgā un 40 km ap to.
Offline
Gestus
03. Oct 2024, 11:17 #3712

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Paseratti


02 Oct 2024, 23:02:11 @Mizx rakstīja:
Diskusijas uzturēšanai ielieku šo bildi. Atbilstoši CSN aprakstam un horizontāliem marķējumiem, no tilta lejā braucošie sabiedriskā transporta joslā drīkst iebraukt tikai lai nogrieztos, jo ir "nepārtrauktā līnija". No Zemitānu stacijas izbraucošajiem nav nepārtrauktā līnija braucot iekšā sabiedriskā transporta joslā, tātad šis manevrs ir OK, ja neplāno braukt pāri krustojumam. Pēc analoģijas ar situācijām, kad ir jānogriežas no sabiedriskā transporta joslas un kad nedrīkst tajā iebraukt nekādā gadījumā.



Neieteiktu izmantot šo manevru, ja brauc lejā pa zemitānu tiltu un gribi nogriezties uz Pērnavas ielu....neieteiktu ātŗāk iebraukt autobusa joslā, lai veiktu šo manevru. Tieši tādu izpildīju augustā, 5m pirms zīmes par A joslas beigām iebraucu un atnāca video par 40 EUR sodu, par A joslas nepamatotu izmantošanu
Offline
Fandulis
03. Oct 2024, 11:18 #3713

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13285

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Daudzi nesaprot, ka plūsmai nav nekāda sakara ar iedzīvotāju skaitu.
Offline
kkas
03. Oct 2024, 11:20 #3714

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9236

Braucu ar: zviedru ledusskapi


03 Oct 2024, 10:48:23 @elbruss rakstīja:
Biju palaidis garām, ka poļi daļēji palaiduši (vienu pusi t.i. 1+1 joslas) Lomžas apvadceļam. Tas bija pēdējais posms, lai no LT robežas bez apstājas aizbrauktu līdz Varšavai tikai pa ātrgaitas ceļu. Atceros, ka pirms 10 gadiem vēl bija jābrauc cauri ciemiem pa nakti... ehh kā laiki mainās.
LT arī daļēji jau sabūvējuši ViaBaltica trasi par ātrgaitas ceļu un ir konkrēts plāns līdz 2030.gadam to izdarīt. LV šajā ziņā bezcerīgi atpaliek pēdējā desmitgadē.
Te ir labs video, kur poļi stāsta par ViaBaltica (un beigās arī Railbaltica), tur arī var labi saklausīt viņu nožēlu par LV:

https://www.youtube.com/watch?v=0n2pH5J1y24

P.S. Video var uzlikt subtitrus un ieslēgt automātisku tulkošanu uz Angļu vai Latviešu valodu, tad visu ļoti labi var saprast.


Poļi - we are light years ahead with Via Baltica
Nemaz nezināju, ka LT līdz pat LV ir ieplānojuši 2+2 vai 2+1 Igauņi tur kko čubina pa gabaliņam, bet plānu tāpat kā LV pa lielam neesot visu VIA uzbūvēt.
Offline
elbruss
03. Oct 2024, 11:32 #3715

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 983

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


03 Oct 2024, 11:12:16 @RVR rakstīja:

03 Oct 2024, 11:02:02 @protams rakstīja:

37 milj.iedzīvotāju nav tas pats kas 1.9



Tāpēc arī mums nekad nebūs bāņi uz Liepāju vai Daugavpili - jo kilometra izmaksas uz 1 iedzīvotāju sanāk kosmiskas. To šeit daudziem grūti saprast. Plus vēl tas, ka mums 2/3 no visiem valsts iedzīvotājiem dzīvo Rīgā un 40 km ap to.


Pilnīgi piekrītu, ka ar mūsu iedzīvotāju skaitu un blīvumu ir bezjēdzīgi iegrūst piķi 2+2 joslu Viabaltica būvniecībā no savas kabatas. Bet priekš tam ir domāti eiropas fondi un dažādas programmas, jo šī trase ir pamatā domāta citu valstu tranzīta braucējiem. Kāpēc poļi un lietuvieši dabūjuši projektus un droši vien savus 70-80% naudas atsituši no eiropas infrastruktūras līdzekļiem, bet mēs nē? Šie projekti dod labu pienesumu ekonomikai, jo tie līdzekļi aiziet vietējām kompānijām (būvnieki, karjeri, iekārtas, utml.)
Offline
Samsasi
03. Oct 2024, 11:53 #3716

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4337

Braucu ar:


03 Oct 2024, 11:12:16 @RVR rakstīja:

03 Oct 2024, 11:02:02 @protams rakstīja:

37 milj.iedzīvotāju nav tas pats kas 1.9



Tāpēc arī mums nekad nebūs bāņi uz Liepāju vai Daugavpili - jo kilometra izmaksas uz 1 iedzīvotāju sanāk kosmiskas. To šeit daudziem grūti saprast. Plus vēl tas, ka mums 2/3 no visiem valsts iedzīvotājiem dzīvo Rīgā un 40 km ap to.


Aha, pasaki vēl ka ViA Baltika nekad netaisisim 2+2 jo mums ir tikai 1.7 mlj iedzīvotāju un to pašu pasaki par rīgas apvedceļu, uz kura satiksme šobrīd ir kā uz brivibenes piektdienas vakarā.
Offline
RVR
03. Oct 2024, 12:22 #3717

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22232

Braucu ar: RVR


03 Oct 2024, 11:18:56 @Fandulis rakstīja:
Daudzi nesaprot, ka plūsmai nav nekāda sakara ar iedzīvotāju skaitu.


Attiecībā uz tranzīta ceļu kā Via Baltica - jā, var piekrist.

Lokālajiem ceļiem kā Liepājas vai Daugavpils šosejas ar to ir vistiešākais sakars. Ja fiziski nav pietiekami daudz cilvēku, kas ikdienā to lieto visā garumā (vienalga, pasažieru vai kravas pārvadājumiem), tad arī plūsma ir neliela. Tā kā pie mums 2/3 dzīvo ap Rīgu, tad tālāk par ~ 40 km tas auto skaits ir neliels, ar atsevišķiem izņēmumiem vienā virzienā piektdienu un svētdienu vakaros.
Tas, ka kādam nav pacietības un/vai prasmes apdzīt lēnāk braucošas fūres, jau ir cits stāsts. Tur problēma ir galvās, nevis neesošos bāņos.
Offline
RVR
03. Oct 2024, 12:25 #3718

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22232

Braucu ar: RVR


03 Oct 2024, 11:53:47 @Samsasi rakstīja:

03 Oct 2024, 11:12:16 @RVR rakstīja:

03 Oct 2024, 11:02:02 @protams rakstīja:

37 milj.iedzīvotāju nav tas pats kas 1.9



Tāpēc arī mums nekad nebūs bāņi uz Liepāju vai Daugavpili - jo kilometra izmaksas uz 1 iedzīvotāju sanāk kosmiskas. To šeit daudziem grūti saprast. Plus vēl tas, ka mums 2/3 no visiem valsts iedzīvotājiem dzīvo Rīgā un 40 km ap to.


Aha, pasaki vēl ka ViA Baltika nekad netaisisim 2+2 jo mums ir tikai 1.7 mlj iedzīvotāju un to pašu pasaki par rīgas apvedceļu, uz kura satiksme šobrīd ir kā uz brivibenes piektdienas vakarā.


Nē, tā es neteicu. Via Baltica ir tranzīta ceļš un tas būtu vienīgais, kas varētu būt kā bānis - un tādam arī vieglāk dabūt ES naudu. Rīgas apvedceļš ietilpst manis pieminētajā 40 km zonā ap Rīgu - jā, tur lietotāju skaits būtu pietiekams.
Offline
esir
03. Oct 2024, 12:26 #3719

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 605

Braucu ar:


03 Oct 2024, 11:32:45 @elbruss rakstīja:

03 Oct 2024, 11:12:16 @RVR rakstīja:

03 Oct 2024, 11:02:02 @protams rakstīja:

37 milj.iedzīvotāju nav tas pats kas 1.9



Tāpēc arī mums nekad nebūs bāņi uz Liepāju vai Daugavpili - jo kilometra izmaksas uz 1 iedzīvotāju sanāk kosmiskas. To šeit daudziem grūti saprast. Plus vēl tas, ka mums 2/3 no visiem valsts iedzīvotājiem dzīvo Rīgā un 40 km ap to.


Pilnīgi piekrītu, ka ar mūsu iedzīvotāju skaitu un blīvumu ir bezjēdzīgi iegrūst piķi 2+2 joslu Viabaltica būvniecībā no savas kabatas. Bet priekš tam ir domāti eiropas fondi un dažādas programmas, jo šī trase ir pamatā domāta citu valstu tranzīta braucējiem. Kāpēc poļi un lietuvieši dabūjuši projektus un droši vien savus 70-80% naudas atsituši no eiropas infrastruktūras līdzekļiem, bet mēs nē? Šie projekti dod labu pienesumu ekonomikai, jo tie līdzekļi aiziet vietējām kompānijām (būvnieki, karjeri, iekārtas, utml.)


un par kādiem līdzekļiem visa tā infrastruktūra tiks atjaunota pēc gadiem 15-20? tad jau eiropa naudu vairs nedos
Offline
Samsasi
03. Oct 2024, 12:30 #3720

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4337

Braucu ar:

Nu kā par kādiem.... atbilstoši NAP tad mēs būsim tikpat bagāti kā norvēģi. Bet nu ko iesaki, neko nebūvēt? Paliksim tāds ekociemats starp lt un ee, kur kravas ar zirgiem pārvadās
Te ir smuks RB plakāts kur lv posmā ir zirga foto
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo