Online

Pašreiz BMWPower skatās 258 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Staris
30. Jun 2020, 12:41 #3701

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Kārbas re-adaptēšana arī notiek caur ISTA vai to caur INPA?
Ista pie adaptāciju vērtību skatīšanās piedāvā tikai "reset adaptation values", kas pēc būtības nozīmē dzēšanu
Offline
Staris
30. Jun 2020, 12:44 #3702

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Paldies!
Iesaku papildināt savu bloga rakstu ar šo info.
Offline
Solihull
30. Jun 2020, 13:32 #3703

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 347

Braucu ar: bonatti grey

Sveiks, ar vislielāko prieku uzklausīšu arī Tavu vieodkli, ja velies tādu sniegt, DM varu nosūtīt kas ar auto ir noticis un kādēļ aizdomas ir tieši uz galvas blīvi, pēc tā Tu varēsi vēlreiz pārspriest, kas tas varētu būt
Offline
kexxx
30. Jun 2020, 14:30 #3704

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Gan jau izpūta šķidrumu un uzreiz tika noteikta diagnoze- galvas blīve
Offline
sys9291
30. Jun 2020, 14:49 #3705

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Jun 2020, 14:46:13 @DM-101 rakstīja:

30 Jun 2020, 14:30:35 @kexxx rakstīja:
Gan jau izpūta šķidrumu un uzreiz tika noteikta diagnoze- galvas blīve


Nu,jaa, parasti taa arii notiek.
Tiem galvu mainitaajiem jaauzdod elementaars jautaajums - co indikators ir? Tas suuds maksaa paardesmit naudas.
Ir CO dzesee, skaidrs. Nav - probleema ir citur.

mums ir
Offline
Solihull
30. Jun 2020, 14:49 #3706

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 347

Braucu ar: bonatti grey

Motors pārkarst(bet vārīties pavisam vēl nesāk), caur izplešanās trauku spļauj ara atgazes un skābekli, biju uz diagnostiku pie cilveka kas ir markas speciālists + konkrētajiem motoriem tā ir specifika. Uz dullo galvu neraus nost, pirmstam vētīs citas kaites potenciālas, bet sobrid norāda uz to, ka ir galvas blīve. Ja, protams, var būt kaut kas cits, bet pagaidam viss norāda uz to. Nebūs galvas blīve - piedodiet par maldināšanu protams ps pāreja dzesēšanas sistēma svaigi parlasita, uz to varat nenorādīt.

Ja, ar CO indikatoru mērija. Motors LR TD5. Latvijā labu šis markas speciālistu netrūkst, problēma tikai rindas un lokācijas

[ Šo ziņu laboja Solihull, 30 Jun 2020, 14:52:04 ]

Offline
Solihull
30. Jun 2020, 15:06 #3707

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 347

Braucu ar: bonatti grey

Piekritu. Tādēļ uz tipveida servisu arī nedevos. Te gan jāņem vērā arī konkrēta motora specifika - galvas blive ir bezmazvai standarts ik pa parsimts k km, taču pārējais motors bez jaukšanas ara parasti noiet vismaz 500kkm. Protams, atkarība ka uzturēts un divu vienādu motoru nav, utt. Jebkura gadījumā - nebūs tas keiss kad uz dullo rauj nost galvu. Pārkarsēts nav un antifrizu pilnībā ne izspļauj/neizdzer - līdz ar to arī cerība ka ar blīvi būs pietiekami. Protams, galva uz stendu pārbaudei utt., ja vizuāli nevarēs konstatēt ka kirdik.
Offline
sys9291
30. Jun 2020, 16:15 #3708

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Jun 2020, 15:06:02 @Solihull rakstīja:
Piekritu. Tādēļ uz tipveida servisu arī nedevos. Te gan jāņem vērā arī konkrēta motora specifika - galvas blive ir bezmazvai standarts ik pa parsimts k km, taču pārējais motors bez jaukšanas ara parasti noiet vismaz 500kkm. Protams, atkarība ka uzturēts un divu vienādu motoru nav, utt. Jebkura gadījumā - nebūs tas keiss kad uz dullo rauj nost galvu. Pārkarsēts nav un antifrizu pilnībā ne izspļauj/neizdzer - līdz ar to arī cerība ka ar blīvi būs pietiekami. Protams, galva uz stendu pārbaudei utt., ja vizuāli nevarēs konstatēt ka kirdik.

nezinu par galvas blīvju tipveita problēmu - kaut kā nav nācies saskārties...
Offline
Solihull
30. Jun 2020, 16:29 #3709

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 347

Braucu ar: bonatti grey

Ierakstot google “TD5 head gasket failure” dažādos locījumos utt var viegli apjaust šis problēmas apjomus. Nesaku, ka tas notiek 100% gadījumu, bet diezgan izplatīts. Ja nemaldos, bmw gadījumā tā bija ar TDS dzinēju, kur tā arī bija izplatīta problēma?
Offline
sys9291
30. Jun 2020, 16:40 #3710

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Jun 2020, 16:29:44 @Solihull rakstīja:
Ierakstot google “TD5 head gasket failure” dažādos locījumos utt var viegli apjaust šis problēmas apjomus. Nesaku, ka tas notiek 100% gadījumu, bet diezgan izplatīts. Ja nemaldos, bmw gadījumā tā bija ar TDS dzinēju, kur tā arī bija izplatīta problēma?

zini nobraucu ar savu ex tds (i tūnēts bija) 250K, nākamais saimnieks vēl 100K un nebija ne galvas problēmu, ne blīvju problēmu - vienīgo reizi tikai degvielas sūkni normāls dieselists pārlasīja...a tā nenokaujams auto... bet tas bija SEN...un paņēmu viņu jau tādu stipri pabrauktu, bet dzinējā neviens nebija iekšā līdis

[ Šo ziņu laboja sys9291, 30 Jun 2020, 16:41:32 ]

Offline
maasters
30. Jun 2020, 18:17 #3711

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

nesaprotu, te iepriekšējās lapās viens otrs kautko sāka komentēt par to cik objektīvi varētu maksat e60 un ka maybe tas sistais hlams un viņa tirgotājs nemaz nav tik nepareizi un tjip sataisīts daudzmaz ok.

Kas jūs stulbi esat? Runa jau nav par to kā sataisīts , runa ir par to, ka tiek apšmaukts pircējs , tiek veikta krāpšana. Mums vienkārši likumi vāji, bet es uzksatu, ka šādus darboņus vajadzētu uz kādiem teiksim 3-5 gadiem centralkā.

tīt nobraukumu ,"aizmirst" pateikt par neesošiem airbag utt utt ir tieši tas pats , kas nodarboties ar vērtspapīru vai akciju vai naudas utt viltošanu , dokumentu viltošanu.
Mērķis tad ir līdzīgs, respektīvi, gūt labumu/peļņu uz citu rēķina ar maldināšanas p[alīdzību, jo skaidrs, ka neviens nepirks to musoru, ja zinās, kas tur īstenībā ir.

Vaitad trūkst nesistu un nevākotu E60, kam tiešām tikvien kā jānomaina DPF uc. mezgli un var atkal braukt?

Te vēl bija arguments par to ka nu tjip no sērijas "ja jau pa lēto pērk ar visko jārēķinās"
kas tās vēl par muļķībām?
Nav jau problēmas rēķināties , ja zin ar ko jārēķinās vai ne? A ja tev pārdevējs neko nepasaka/samelo tad tac nezini un vai tāpēc tu tjip pats esi vainīgs , jo redz pa lēto gribēji?
Pie mums ja kas līdzīgi šmauc arī uz dārgākiem auto.

Es domāju problēma te bik cita. Dudziem latviešiem ir tāda niggeru domāšana, respektīvi, tjip ja es esmu nabags, tad man ir tiesības otru appist, lai tiktu pie naudas, jo kāpēc gan nē, tjip ģimene jaaudzina utt.
Piekam tie, kas ar šo nodarbojas nav arīdzen nemaz tādi nabagi līdz ar to attaisnojums nulle.
Ceru, ka pienāks tāda diena , kad šādus darboņus oficiāli sašņorēs, nu pagaidam ceru, ka vismaz kāds sapratīs ka ticis appists un iedos norm pizdī tam kroplim un visiem pārējiem, jo kaut arī nav vairs 90tie, to ka var dabūt pa seju latvijā vēl neviens nav atcēlis, cik zināms...

[ Šo ziņu laboja maasters, 30 Jun 2020, 18:20:19 ]

Offline
HiJaCKeR
30. Jun 2020, 18:29 #3712

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

diemžēl pie mums pircēju nepasargā likumi otreizējā auto tirgū, štatos laikam ir cita situācija

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 30 Jun 2020, 18:30:33 ]

Offline
Digital
30. Jun 2020, 19:52 #3713

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Tas ir līdzīgi kā ar noskrejieniem, cilveki paši prasa tos e60 ar 150k paneli, neiedziļinoties tajā ka zem 300k viņi par neparādās tirgū. Un tas vēl tā maigi izsakoties. Jāsāk dzībot realitātē un saprast ka arii citur cilvēki skaita naudu un brauc ar to auto. Itipasi DE kur tas noskrejiens ātri salasās!
Offline
uldens1
30. Jun 2020, 20:09 #3714

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16204

Braucu ar:


30 Jun 2020, 16:39:41 @DM-101 rakstīja:

30 Jun 2020, 16:29:44 @Solihull rakstīja:
Ierakstot google “TD5 head gasket failure” dažādos locījumos utt var viegli apjaust šis problēmas apjomus. Nesaku, ka tas notiek 100% gadījumu, bet diezgan izplatīts. Ja nemaldos, bmw gadījumā tā bija ar TDS dzinēju, kur tā arī bija izplatīta problēma?


Forumi 99% gadiijumu ljauj apjaust gan autonlietotaaju,gan mehu zemo kvalifikaaciju. Galvas bliives izpuushana ir sekas. Ne sekss. Sekas. Aciimredzot,dzeses sisteema izveidota paaraak sarezgjiita. BMW taadas probleemas ir lielajiem benziiniem. Bet arii prastajos keisos lielaakaa dalja mehu nezina,kaa termostats darbojas,par hidromuftu nerunaajot. Nu,ja saakas elektroventilatori,sensori - vispaar kocmoc.
Metālslānu blīves ir praktiski mūžīgas,agrāk vecā tipa blīves mēdza sadrupt,tā ka piekrītu kaspičam uz 100% ka tās ir sekas kaut kam ka tika pārkarsēts
Offline
Solihull
30. Jun 2020, 21:04 #3715

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 347

Braucu ar: bonatti grey

Redzēs, kad būs verdikts (rītdien), atrakstīšu, lai nav tukša zīlēšana. Par dzesēšanas sistēmas sarežģītību - cik lasīts un ar praktiķiem runāts (lasiet - offroads tūrismā, sportā, tālās ekspedīcījās, motoru pārbūve utt.) viena no labajām LR motoru īpašībām tieši ir ka tie ir ar ļoti lielu dzeses rezervi, gan 300tdi, gan td5. Par forumiem piekrītu daļēji, jo 'entuzaistu' markām tomēr cilvēki iedziļinās vairāk un vairāk arī dalās arī ar zināšanām, manuprāt, kuras vairāk tiek pakļautas kkādiem kritikas filtriem.
Offline
maasters
30. Jun 2020, 22:37 #3716

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

nu pag @Digital nevaru tev piekrist, jā cilvēki grib mazus noskrējienus, nu un?
Cilvēki arī grib narkotikas un braukt pie stūres reibumā, un ko tik vēl cilveki negrib.

Tas neattaisno to, ka tu vai kāds cits iet un attin nobraukumu. Ja es piem. braucu pie rulli pipelē tas tač neattaisno to, ka man nav jāsaņem sods ne?


Un vispār, te jau nezin kurš bija pirmais vista vai ola...., a mosh visi grib tos mazos nobraukumus, jo jau no 90tajiem visi mudjilas un svoloči viņus sāka tīt nost , varbūt, ja jau no laika gala būtu bijusi strikta kontrole, tad cilvēki būtu "pieradināti" un apzinātos situāciju.


Eiropā tač ar ir "second hand" tirgus auto, kāpēc tur neviens nemīž par 300K+ nobraukumu?
es domāju tāpēc, ka visi visu zin un zin arī ka var paļauties uz tām isntitucijām kas to kontrolē.

Valstīs vai vietās, kur neviens neko nekontrolē, tauta pieprasa muļķības un zagļi un bandīti viņus laipni "pabaro"




Jo nu tā doma, kuru es arī pats labi zinu uz savas ādas, ka tev LATVIJĀ ir jābrauc pirkt lietotu auto kopā ar veselu specu komandu, kur katrs iet pāri savam mezglam un vēl trešais noņem pirkstu nospiedumus un pieslēdz tirgotāju pie melu detektora, nu tas nav normāli, tā nebūtu jābūt.
Tā ir banānrepublikas un zemas morāles pazīme.

[ Šo ziņu laboja maasters, 30 Jun 2020, 22:39:22 ]

Offline
kexxx
30. Jun 2020, 23:12 #3717

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Nu, vajadzētu kādu kopējo EU datubāzi, kurā visu dalībvalstu csdd jānodod nobraukumu dati
Un apdrošinātājiem/CP- negadījumu dati
Pircējs ievada VIN un viss redzams

Lielu daļu appisienu tas novērstu jau saknē
Offline
Digital
30. Jun 2020, 23:37 #3718

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


30 Jun 2020, 23:12:07 @kexxx rakstīja:
Nu, vajadzētu kādu kopējo EU datubāzi, kurā visu dalībvalstu csdd jānodod nobraukumu dati
Un apdrošinātājiem/CP- negadījumu dati
Pircējs ievada VIN un viss redzams

Lielu daļu appisienu tas novērstu jau saknē


Šeit es vēl gribētu arī apkopju/remontu pieejamību, kā tas beidzot ir jaunajiem bmw ar Connect drive! Kāda mārutka pēc tas ir tāds noslēpums ka nevar būt pieejams lidzigi kā realoem?
Sviest vnk saknē! Man reali interesē kas ar to auto pirms ir darits, jo vari analizēt kas varētu būt problematisks nākotnē!

Par noskrejieniem es vairāk konceptuāli domāju, ka pircējam jāiemācās domāt normali, nevis sapņot!
Ciest nevaru ka notin utt, saviem auto to nekad nedaru un ja kāds prasu arī pasaku ka nevaru/negribu(princips vnk) kautgan pašam tas butu 10min. Vnk saknē tas riebjas!
Offline
maasters
01. Jul 2020, 09:44 #3719

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

nu kopēja datubāze palīdzētu , bet vēl palīdzētu arī kāds stingrāks likums par šo tēmu, piem uztaisīt to par krimināli sodāmu nodarbi.

būsim reāli , pāķis vidējais mīž tikai no cietuma un nāvessoda un ja tu viņam laipni pasaki viņš nesaprot.

kopš par braukšanu dzērumā var dabūt pasēdēt tomēr tie dzērājpiloti ir gājuši mazumā.


Varētu vienkārši CSDD piedāvāt opciju lietotājam par minimālu samaksu teiksim palīdzētu droši un uzticami noteikt VIN un nobraukumu konkrētam auto, aka sadzīt pēdas tā teikt, nedomāju, ka valsts struktūrai būtu tik grūti to izdarīt.
tad ja atklājas ka ir pipec tad divas opcijas,
opcija nr.1 ja auto pirkts ar papīriem konkrētā vietā LV placī vai kur tad brauca uz placi un uztaisa visā placī inspekciju katram auto + lietvedību uzsāk par konkrēto auto.

ja pircējs pats atdzinis no lietuvas vai HVZ kurienes nu tad tā teikt uz paša pircēja atbildību.

bet tomēr es uzskatu valstij savās robežās derētu bišk pakontrolēt kas notiek.


Sanāk kautkā stulbi, kad ieeju maximā manus 5 eur banknoti kaut 10x stumj caur lasītāju lai tikai pārliecinātos vai neesmu krāpnieks un viltnieks , bet pērkot auto principā iet appisiens uz visu un uz max un nevienam nekāda atbildība.

[ Šo ziņu laboja maasters, 01 Jul 2020, 09:46:11 ]

Offline
kexxx
01. Jul 2020, 10:06 #3720

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Kopš šodienas (ja nemaldos) vairs neliek čokā par braukšanu reibumā- tāds administratīvais arests vairs nepastāv
Un jūtams efekts bija tikai sākumā- vēlāk tās sutkas sāka uztvert kā nasing spešal

[ Šo ziņu laboja kexxx, 01 Jul 2020, 10:07:06 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4