Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
berny757
29. May 2012, 23:16 #3701

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


29 May 2012, 22:47:20 Driver rakstīja:

29 May 2012, 22:42:30 RZZ rakstīja:

29 May 2012, 22:40:16 crime rakstīja:

29 May 2012, 22:37:18 RZZ rakstīja:
E39 2.5 TDSam, problēma ar dačikiem, reizēm nerāda spidametrs, degvielas dačiks kustās uz augšu uz leju - kā bākā degviela žvangājas, tā rāda /viss notiek kopā/. Reizēm, gļuki pazūd, kad noslāpē un pielaiž vēlreiz. Kas, un kāpēc?


ABS un DSC straadaa? Ja spido nestraadaa, tad aizmugures ABS datchiks gljuko. Kad manam e38 bija nospraadzis datchiks, nestraadaaja spido, gljuko degvielas datchiks, ABS un DSC nestraadaaja.


Jap tie arī reiēm met gļuku, tas arī bija sākums, bet nedomāju, ka tas varētu to ietekmēt, ok, skatīšos kas par šaizi

visam kapi kaa neka ar m51 aprikots auto...

normala varianta auto degvielas daudzumu mera pec pludinjiem, ja pludinji nogluko, tad vinjs nemot vera pedejo "ticamo" pludinja radijumu un skaitot nobrauktos km (njemot vera videjo paterinju) lenam dzen bultu uz leju, atkariba no nobrauktajiem km.

ja nestrada abs deveji ari spido neies...
...un degvielas raditajs pat avarijas rezima neradis pat tuvu patiesibai

protams, nekas nav mainijies un m51 arī veljoprojām slikts. Tik nezinu kāpēc senseis Driver nezinu kāda saistība ABS devējam un degvielas līmeņa rādītājam.
Braucot degviela bākā "šļunkājas". Tur arī nāk talkā ABS sensors kas neļauj dgvielas līmeņa rādītājam mētāties kamēr auto ir kustībā. ja ABS devējs beigts tad vis darbojas kā dabā tam paredzēts.
Offline
Driver
29. May 2012, 23:44 #3702

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 May 2012, 23:16:19 berny757 rakstīja:

29 May 2012, 22:47:20 Driver rakstīja:

29 May 2012, 22:42:30 RZZ rakstīja:

29 May 2012, 22:40:16 crime rakstīja:

29 May 2012, 22:37:18 RZZ rakstīja:
E39 2.5 TDSam, problēma ar dačikiem, reizēm nerāda spidametrs, degvielas dačiks kustās uz augšu uz leju - kā bākā degviela žvangājas, tā rāda /viss notiek kopā/. Reizēm, gļuki pazūd, kad noslāpē un pielaiž vēlreiz. Kas, un kāpēc?


ABS un DSC straadaa? Ja spido nestraadaa, tad aizmugures ABS datchiks gljuko. Kad manam e38 bija nospraadzis datchiks, nestraadaaja spido, gljuko degvielas datchiks, ABS un DSC nestraadaaja.


Jap tie arī reiēm met gļuku, tas arī bija sākums, bet nedomāju, ka tas varētu to ietekmēt, ok, skatīšos kas par šaizi

visam kapi kaa neka ar m51 aprikots auto...

normala varianta auto degvielas daudzumu mera pec pludinjiem, ja pludinji nogluko, tad vinjs nemot vera pedejo "ticamo" pludinja radijumu un skaitot nobrauktos km (njemot vera videjo paterinju) lenam dzen bultu uz leju, atkariba no nobrauktajiem km.

ja nestrada abs deveji ari spido neies...
...un degvielas raditajs pat avarijas rezima neradis pat tuvu patiesibai

protams, nekas nav mainijies un m51 arī veljoprojām slikts. Tik nezinu kāpēc senseis Driver nezinu kāda saistība ABS devējam un degvielas līmeņa rādītājam.
Braucot degviela bākā "šļunkājas". Tur arī nāk talkā ABS sensors kas neļauj dgvielas līmeņa rādītājam mētāties kamēr auto ir kustībā. ja ABS devējs beigts tad vis darbojas kā dabā tam paredzēts.

saistiba elementara. pec abs devejiem tiek rekinats kustibas atrums. bet ja pludinjs sak braucot dot gjukainu vai stipri nekorektu signalu, tad IKE to visu atlikusho brauciena laiku ignore un par sakuma lielumu pienjem "pedejo pareizo" un njemot vera nobrauktos km (no abs) un njemot vera videjo paterinju lenam un pakapeniski dzen bultu uz leju.
taja pat laika klaunu auto bulta nokrit un nerada neko un saimnieks ar stresainu gjiimi brauc nezinot, kad celjaa apstasies.

turpinot par bmw - iesledzot no jauna aizdedzi, IKE nocheko pludinjus un ja signals tiek uzskatits par korektu un ticamu uz to bridi, tad bulta pacelas attiecigi sameritajam. tapec braukajot ar nospragushiem pludinjiem nav nekads brinums, ka pie katra starta uzraditas degvielas daudzums var mainities.

bet ja nestrada ari abs, komplekta ar pusspragushiem pludinjiem, tad bakas bulta vispar var dzivot savu dzivi.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
matiicins
29. May 2012, 23:53 #3703

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


29 May 2012, 23:44:42 Driver rakstīja:

29 May 2012, 23:16:19 berny757 rakstīja:

29 May 2012, 22:47:20 Driver rakstīja:

29 May 2012, 22:42:30 RZZ rakstīja:

29 May 2012, 22:40:16 crime rakstīja:

29 May 2012, 22:37:18 RZZ rakstīja:
E39 2.5 TDSam, problēma ar dačikiem, reizēm nerāda spidametrs, degvielas dačiks kustās uz augšu uz leju - kā bākā degviela žvangājas, tā rāda /viss notiek kopā/. Reizēm, gļuki pazūd, kad noslāpē un pielaiž vēlreiz. Kas, un kāpēc?


ABS un DSC straadaa? Ja spido nestraadaa, tad aizmugures ABS datchiks gljuko. Kad manam e38 bija nospraadzis datchiks, nestraadaaja spido, gljuko degvielas datchiks, ABS un DSC nestraadaaja.


Jap tie arī reiēm met gļuku, tas arī bija sākums, bet nedomāju, ka tas varētu to ietekmēt, ok, skatīšos kas par šaizi

visam kapi kaa neka ar m51 aprikots auto...

normala varianta auto degvielas daudzumu mera pec pludinjiem, ja pludinji nogluko, tad vinjs nemot vera pedejo "ticamo" pludinja radijumu un skaitot nobrauktos km (njemot vera videjo paterinju) lenam dzen bultu uz leju, atkariba no nobrauktajiem km.

ja nestrada abs deveji ari spido neies...
...un degvielas raditajs pat avarijas rezima neradis pat tuvu patiesibai

protams, nekas nav mainijies un m51 arī veljoprojām slikts. Tik nezinu kāpēc senseis Driver nezinu kāda saistība ABS devējam un degvielas līmeņa rādītājam.
Braucot degviela bākā "šļunkājas". Tur arī nāk talkā ABS sensors kas neļauj dgvielas līmeņa rādītājam mētāties kamēr auto ir kustībā. ja ABS devējs beigts tad vis darbojas kā dabā tam paredzēts.

saistiba elementara. pec abs devejiem tiek rekinats kustibas atrums. bet ja pludinjs sak braucot dot gjukainu vai stipri nekorektu signalu, tad IKE to visu atlikusho brauciena laiku ignore un par sakuma lielumu pienjem "pedejo pareizo" un njemot vera nobrauktos km (no abs) un njemot vera videjo paterinju lenam un pakapeniski dzen bultu uz leju.
taja pat laika klaunu auto bulta nokrit un nerada neko un saimnieks ar stresainu gjiimi brauc nezinot, kad celjaa apstasies.

turpinot par bmw - iesledzot no jauna aizdedzi, IKE nocheko pludinjus un ja signals tiek uzskatits par korektu un ticamu uz to bridi, tad bulta pacelas attiecigi sameritajam. tapec braukajot ar nospragushiem pludinjiem nav nekads brinums, ka pie katra starta uzraditas degvielas daudzums var mainities.

bet ja nestrada ari abs, komplekta ar pusspragushiem pludinjiem, tad bakas bulta vispar var dzivot savu dzivi.
taču ja nedarbojas tas ABS devējs, tad nerāda arī spidometru. tā kā nerāda spidometru, tad mašīna domā, ka stāv uz vietas un tāpēc arī bākas pludiņam nav aizture. Ja būtu bākas pludiņš beigts, tad tur vispār neko nerādītu. Visu esmu pats praksē pārbaudījis.
Taču, tad kad viss darbojas un stāv pie benzīntanka un uzpildās, tad taču degvielas līmeņa bultiņa arī uzreiz rāda pareizo līmeni bez nekādas aiztures

[ Šo ziņu laboja matiicins, 29 May 2012, 23:55:30 ]

Offline
berny757
29. May 2012, 23:54 #3704

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


29 May 2012, 23:44:42 Driver rakstīja:

saistiba elementara. pec abs devejiem tiek rekinats kustibas atrums. bet ja pludinjs sak braucot dot gjukainu vai stipri nekorektu signalu, tad IKE to visu atlikusho brauciena laiku ignore un par sakuma lielumu pienjem "pedejo pareizo" un njemot vera nobrauktos km (no abs) un njemot vera videjo paterinju lenam un pakapeniski dzen bultu uz leju.
taja pat laika klaunu auto bulta nokrit un nerada neko un saimnieks ar stresainu gjiimi brauc nezinot, kad celjaa apstasies.

turpinot par bmw - iesledzot no jauna aizdedzi, IKE nocheko pludinjus un ja signals tiek uzskatits par korektu un ticamu uz to bridi, tad bulta pacelas attiecigi sameritajam. tapec braukajot ar nospragushiem pludinjiem nav nekads brinums, ka pie katra starta uzraditas degvielas daudzums var mainities.

bet ja nestrada ari abs, komplekta ar pusspragushiem pludinjiem, tad bakas bulta vispar var dzivot savu dzivi.

Tas jauki ka znāšanas nav zudušas. Vismaz korekti izskaidro lietu secību.
Apsveicu ar atgriešanos
P.S.
TDS lietotājiem ir atsevišķš topiks kur netiek gaidītas atbildes par to cik tds slikts
Offline
Sick_Bastard
30. May 2012, 00:42 #3705

Kopš: 29. Jan 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 698

Braucu ar: E36,E46

Labs vakars.
Kāds varētu ieteikt pie kā/kur griezties saistībā ar auto audio sistēmu? Būtībā vajadzētu uzmeistarot subja kasti un pie reizes iegādāties pastiprinātāju priekš SPL subja + vēl konsultāciju par citām lietām...

Offline
Didzis
30. May 2012, 12:26 #3706

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Ir te kāds, kam varu pakrist uz nerviem ar jautājumiem par elektrohidrauliskiem sūkņiem? Ir pārdesmit jautājumi PM ?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
gintc
30. May 2012, 13:02 #3707

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Kā lai zin man ir lielais vai mazais reduktors?
auto e36 325i 94.g.

un attiecību, kā noskaidrot? uz paša reduktora rakstīts nav nekas!

[ Šo ziņu laboja gintc, 30 May 2012, 14:01:39 ]

Offline
TvaiX
30. May 2012, 18:59 #3708

Kopš: 30. May 2002

Ziņojumi: 77

Braucu ar: R6, G punktu un japāņu šrotkārtingu...

Meklēju sev akumulatoru sportam, varbūt kāds vietējais var paskaidrot kurš labāks, cik pasēņoju netā domāju ka gribu AGM 75ah.
Viņča jaudīga, prasa daudz elektrības.
Gribēju jautāt, kā tur ir ar to, ja izlieto virs 60% jaudas, tad ātri pienāk mūža beigas aķītim?
Offline
zremexs
30. May 2012, 21:11 #3709

Kopš: 02. May 2009

Ziņojumi: 49

Braucu ar: Ne BiMWi

Vai var but taa, ka degvielas datchika R lampinja iedegas un izdiest, pie aizdedzes pagrieshanas, ka tam butu jabut, bet kad baka ir mazak par R lampinja nedeg ? Vai ari datchiks tik ljoti gljuko ?

[ Šo ziņu laboja zremexs, 30 May 2012, 21:11:50 ]

Offline
pudz
30. May 2012, 23:48 #3710

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 276

Braucu ar: 530 D

vakar vakarā novietoju auto pie mājas viss bija ok. šodien piedarbinu auto un pēkšņi deg pretslīdēšanas lampiņa manam e39 un dīvainākais ir tas, ka radio arī neizslēdzas vairāk izņemot atslēgu. Izslēdzu pats, bet pulkstenis vienalga uz ekrāna paliek ar apgaismojumu : parastais bmw bussines maģis. ir kādi varianti ?
Offline
Lafter
31. May 2012, 00:27 #3711

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Par cik šodien tika kostatēts, ka mistiska kārtā ir sadalījies miglas luktura stikls .. kādā veidā
Ebay pasūtīt var? Ja atnāk anglis? kas ar staru vinam?

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Dzvile
31. May 2012, 00:30 #3712

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


31 May 2012, 00:27:31 Lafter rakstīja:
Par cik šodien tika kostatēts, ka mistiska kārtā ir sadalījies miglas luktura stikls .. kādā veidā
Ebay pasūtīt var? Ja atnāk anglis? kas ar staru vinam?

Miglai nav atšķirību.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Lafter
31. May 2012, 00:32 #3713

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


31 May 2012, 00:30:10 Dzvile rakstīja:

31 May 2012, 00:27:31 Lafter rakstīja:
Par cik šodien tika kostatēts, ka mistiska kārtā ir sadalījies miglas luktura stikls .. kādā veidā
Ebay pasūtīt var? Ja atnāk anglis? kas ar staru vinam?

Miglai nav atšķirību.

ok

bet vel joprojam nesaprotu, kur bez stikliņa varēju palikt, tāds sadrupis, saplaisājis no vienas vietas

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Driver
31. May 2012, 04:12 #3714

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 May 2012, 23:48:04 pudz rakstīja:
vakar vakarā novietoju auto pie mājas viss bija ok. šodien piedarbinu auto un pēkšņi deg pretslīdēšanas lampiņa manam e39 un dīvainākais ir tas, ka radio arī neizslēdzas vairāk izņemot atslēgu. Izslēdzu pats, bet pulkstenis vienalga uz ekrāna paliek ar apgaismojumu : parastais bmw bussines maģis. ir kādi varianti ?

pravodkas defekts izskatas bus ...ja jau nesledzas ara kautkas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
nagla
31. May 2012, 07:11 #3715

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

varbut kontaktktgrupa kaput paliek ACC rezhima aizdedze?
Offline
daugstinsh
31. May 2012, 07:44 #3716

Kopš: 17. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 Pele

EZAuto paša lielākā censoņas nummuru vajag!
var PM vai labāk uz e-pastu: lbi.janis[@]inbox.lv

[ Šo ziņu laboja daugstinsh, 31 May 2012, 07:45:21 ]

Offline
Mikels
31. May 2012, 10:54 #3717

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Tātad e46 328 kupejai nedeg labā pusē atpakaļgaitas lampa, ar lampiņu un pašu korpusu, kur ieliek lampu viss kārtībā,zaļais arī nav iemeties. No elektronikas neko nesaprotu, bet pamērot ar multimetru kreisā pusē, kur viss strādā ir 12V, bet labā tikai 8V! Idejas

[ Šo ziņu laboja Mikels, 31 May 2012, 12:28:50 ]

Online
Driver
31. May 2012, 13:04 #3718

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 May 2012, 10:54:28 Mikels rakstīja:
Tātad e46 328 kupejai nedeg labā pusē atpakaļgaitas lampa, ar lampiņu un pašu korpusu, kur ieliek lampu viss kārtībā,zaļais arī nav iemeties. No elektronikas neko nesaprotu, bet pamērot ar multimetru kreisā pusē, kur viss strādā ir 12V, bet labā tikai 8V! Idejas

zinama kaite - ari pravodkas defekts - salauzti/ielauzti vadi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
31. May 2012, 13:05 #3719

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 May 2012, 07:11:08 nagla rakstīja:
varbut kontaktktgrupa kaput paliek ACC rezhima aizdedze?

tad visdrizak asc/dsc nemurgotu, jo vinjiem kontakts R (tas pats, kas ACC) "nav interesants"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
halloween
31. May 2012, 14:55 #3720

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Nav jau itkā baigā problēma, bet varbūt kāds zin:
katru reizi lietojot diagnostikas kabeli (to, kurš domāts ar carsoftu) vispirms ir japalaiž carsofts, janoskenē kaukādā modulī kļūdas, un tikai tad strādā INPA. Ja uzreiz piesprauž autiņam, un mēģina kko lasīt ar INPu, nekas neiet

To kkā var atrisināt, vai tas tā visiem ir, un skaitās normāli?

[ Šo ziņu laboja halloween, 31 May 2012, 14:56:51 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo