Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
depo
12. Apr 2016, 09:32 #3701

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Kur tieši ir problēma? Nav kravas, Rumāņi dempingo?
Offline
akmens
12. Apr 2016, 09:36 #3702

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio


12 Apr 2016, 08:40:07 @depo rakstīja:
Viņš jau neparēķināja nost vēl lērumu citus izdevumus. Kā arī paņēma situāciju, kad firma brauc ar veciem lūžņiem nevis uz kredīta pirktiem svaigākiem braucamajiem.

tāpēc es uzsvēru, ka LIELĀKĀ daļa (ar lielākā daļa es domāju 50+%) nebrauc pat ar Eur5 vilcējiem, jo Baltijā un Skandināvijā nav tādas regulas kā Rietumeiropā un tur nodevas par maksas ceļiem ir vienlīdzīgas kā Eur6 tā Eur3 vilcējam!
Gadījumā arī ja ir šāds izņēmums, kur zemnieku saimniecības, individuālais darba darītājs un līdzīgi nopērk līzingā vilcējus, tie tik un tā ir Eur3-Eur4 klases vilcēji, kuriem šī brīža tirgus cena ir vidēji 15000eur. Līdz ar to līzinga maksa tam vilcējam nepārsniedz 350eur

Nestāsti man pasakas, ka kāds privātais mazizmēra uzņēmējs darbam Baltijas reģionā pērk Eur5-Eur6 mazlietotus sastāvus. Nu to tu man vienkārši nestāsti! Tāds biznesa modulis nespastāvēs ilgāk par pirmā finansu gada atskaites nodošanas periodu
Offline
akmens
12. Apr 2016, 09:43 #3703

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio


12 Apr 2016, 09:32:43 @depo rakstīja:
Kur tieši ir problēma? Nav kravas, Rumāņi dempingo?

Rumāņi te pat tuvumā nestāv. Visa problēmas sakne sākās tad, kad šie paši Baltijas transporta uzņēmumu RUS pamatsastāvi iegāzās atpakaļ Eiropā dēļ uzgāztām sankcijām un darba iztrūkumu tajā virzienā. Ekipējuma vienību skaits drastiski palielinājās, kad tai pat laikā darba piedāvājums dēļ tām pašām sankcijām tikpat drastiski saruka. Kas notiek elementārā ekonomikā, kad piedāvājums pārsniedz pieprasījumu? Sākas tirgus cena lejupslīde, jo visi sāk "kauties" par darbu, ko darīt - lūk arī rezultāts.
Scand imports ir noslīdējis pēdējā gada griezumā vēl par 15-20% no tās pozīcijas, kad 2014/2015 pārejā tas jau bija noslīdējis pa 25-30% salīdzinot pret 2013/2014 gadu.
Un tagad ir tik slima situācija, ka nu jau pat eksporta klienti vienkārši brutāli sāk spiest uz ceļiem transporta sfēru, pie tam pilnīgi nepamatoti! Un psihiski slimākais visā šajā stāstā ir tas, ka ir muļķi, kas uz to pavelkās, jo nerēķina pakaļ, kas ir un kas nav izdarāms. Norokas pēc 1/2 gada, aiziet ar pieredzi, bet pārējie to iemaisīto vircu sūc brūnu seju un vieglu smaidu uz sejas, jo nolaist cenu tirgū var kaut 15x dienā, bet pacelt - nekad

Kāds vēl grib iesaistīties transporta biznesā?

[ Šo ziņu laboja akmens, 12 Apr 2016, 09:48:45 ]

Offline
depo
12. Apr 2016, 10:04 #3704

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


12 Apr 2016, 09:36:24 @akmens rakstīja:
tāpēc es uzsvēru, ka LIELĀKĀ daļa (ar lielākā daļa es domāju 50+%) nebrauc pat ar Eur5 vilcējiem, jo Baltijā un Skandināvijā nav tādas regulas kā Rietumeiropā un tur nodevas par maksas ceļiem ir vienlīdzīgas kā Eur6 tā Eur3 vilcējam!
Gadījumā arī ja ir šāds izņēmums, kur zemnieku saimniecības, individuālais darba darītājs un līdzīgi nopērk līzingā vilcējus, tie tik un tā ir Eur3-Eur4 klases vilcēji, kuriem šī brīža tirgus cena ir vidēji 15000eur. Līdz ar to līzinga maksa tam vilcējam nepārsniedz 350eur


Es par EurX nebiju tik daudz domājis kā izmaksas izmešu dēļ, bet paša vilcēja cena. Eur3 būs vecs, nobraukts un tālu no mājām ar tādu braukt vai ta nav risks? Tu noteikti zini cik nostājas beigās, piemēram Skandināvijā šosejas vidū nosprādzis vilcējs ar pilnu kravu - pēc tam 2 mēnešus varēsi braukt pa nullēm ne?

Euro 3 ir kautkas ap 2002 gadu, bet Euro5 jau ir jaunāki - 2008/2009 gads? Attiecīgi mazāk nogājuši un mazāks risks, ka pievils?
Offline
Ga4a
12. Apr 2016, 10:25 #3705

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4113

Braucu ar: F15 M50D

Tāpēc vajag redzēt nedaudz tālāk par savu degunu un DSV ir N iespējas atrast pievienoto vērtību pakalpojumiem un iet līdzi laikam, nevis ar saviem tentiem sēdēt līdz ceļiem dubļos un vīlēt Waršava-Rīga vai gaidīt waiting listos skandināvijas prāmjiem
Offline
depo
12. Apr 2016, 10:37 #3706

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Darot to ko dara visi bagāts nekļūsi, lielās konkurences dēļ. Ir vēl citi pārvadājumu veidi - beramās kravas(lauksaimniecības produkcija, celtniecības materiāli), degviela, koki, refi, konteineri, treileri/negabarīts.
Offline
LinardsOzolins
12. Apr 2016, 11:17 #3707

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


12 Apr 2016, 10:04:27 @depo rakstīja:

12 Apr 2016, 09:36:24 @akmens rakstīja:
tāpēc es uzsvēru, ka LIELĀKĀ daļa (ar lielākā daļa es domāju 50+%) nebrauc pat ar Eur5 vilcējiem, jo Baltijā un Skandināvijā nav tādas regulas kā Rietumeiropā un tur nodevas par maksas ceļiem ir vienlīdzīgas kā Eur6 tā Eur3 vilcējam!
Gadījumā arī ja ir šāds izņēmums, kur zemnieku saimniecības, individuālais darba darītājs un līdzīgi nopērk līzingā vilcējus, tie tik un tā ir Eur3-Eur4 klases vilcēji, kuriem šī brīža tirgus cena ir vidēji 15000eur. Līdz ar to līzinga maksa tam vilcējam nepārsniedz 350eur


Es par EurX nebiju tik daudz domājis kā izmaksas izmešu dēļ, bet paša vilcēja cena. Eur3 būs vecs, nobraukts un tālu no mājām ar tādu braukt vai ta nav risks? Tu noteikti zini cik nostājas beigās, piemēram Skandināvijā šosejas vidū nosprādzis vilcējs ar pilnu kravu - pēc tam 2 mēnešus varēsi braukt pa nullēm ne?

Euro 3 ir kautkas ap 2002 gadu, bet Euro5 jau ir jaunāki - 2008/2009 gads? Attiecīgi mazāk nogājuši un mazāks risks, ka pievils?


varam paskatīties arī no tāda skata punkta - eur3 ir mazāk nokrāmēti ar visādam papildus lietām (adblue, partikulārie filtri u.c). jā, ir vecāki, nobrauktāki, bet uztaisi kapitalku un brauc bēdu nezinādams ( ja vispār vajag to kapitalku, var jau būt, ka ilgi brauksi arī bez tās).
un tas 08 09 gads ir tie gadi, kad mašīnai arī jau ap ļimaku būtu jābūt...

[ Šo ziņu laboja LinardsOzolins, 12 Apr 2016, 11:18:56 ]

Offline
depo
12. Apr 2016, 11:29 #3708

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Ja 08 gads ir ļimaks, tad 2003 gads? 2 miljoni? Jābūt piedzīvojumu meklētājam, lai brauktu tālu no mājām ar tik nobrauktu mašīnu, zinot cik var izmaksāt tehniskas problēmas citās valstīs-kravas evakuācija/pārkraušana, vilcēja evakuācija, remonti, dīkstāve utt.

Lai strādātu, vajag kvalitatīvu un uzticamu tehniku.

Nav tā, ka Eur5 dzinēji arī ir ekonomiskāki, attiecīgi tu ietaupi naudu?

[ Šo ziņu laboja depo, 12 Apr 2016, 11:29:50 ]

Offline
volceens
12. Apr 2016, 11:32 #3709

Kopš: 07. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 274

Braucu ar: tavu divriteni


12 Apr 2016, 09:36:24 @akmens rakstīja:

12 Apr 2016, 08:40:07 @depo rakstīja:
Viņš jau neparēķināja nost vēl lērumu citus izdevumus. Kā arī paņēma situāciju, kad firma brauc ar veciem lūžņiem nevis uz kredīta pirktiem svaigākiem braucamajiem.

tāpēc es uzsvēru, ka LIELĀKĀ daļa (ar lielākā daļa es domāju 50+%) nebrauc pat ar Eur5 vilcējiem, jo Baltijā un Skandināvijā nav tādas regulas kā Rietumeiropā un tur nodevas par maksas ceļiem ir vienlīdzīgas kā Eur6 tā Eur3 vilcējam!
Gadījumā arī ja ir šāds izņēmums, kur zemnieku saimniecības, individuālais darba darītājs un līdzīgi nopērk līzingā vilcējus, tie tik un tā ir Eur3-Eur4 klases vilcēji, kuriem šī brīža tirgus cena ir vidēji 15000eur. Līdz ar to līzinga maksa tam vilcējam nepārsniedz 350eur

Nestāsti man pasakas, ka kāds privātais mazizmēra uzņēmējs darbam Baltijas reģionā pērk Eur5-Eur6 mazlietotus sastāvus. Nu to tu man vienkārši nestāsti! Tāds biznesa modulis nespastāvēs ilgāk par pirmā finansu gada atskaites nodošanas periodu


uz Eiropu ja parēķina degvielas ekonomiju jaunam Euro6 un Euro3, tad jau tas ir cits stāsts par LV un Baltiju piekrītu, pilnīgi pietiek ar vecu šaibinieci, kas kaut cik turas kopā
Offline
depo
12. Apr 2016, 11:33 #3710

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Kāds ir piemēram patēriņš Volvo FH 2009 gada un Scania 2003 gada? Pie vienādiem zirgiem.
Offline
Riho7
12. Apr 2016, 11:35 #3711

Kopš: 23. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:


12 Apr 2016, 11:33:07 @depo rakstīja:
Kāds ir piemēram patēriņš Volvo FH 2009 gada un Scania 2003 gada? Pie vienādiem zirgiem.


Nu saja gadijuma Scanija butu labaka opcija, jo taa ir saiba, volvo buus jau karte. Darbam pa baltiju tas ir no svara, nu vai vismaz 5 gadus atpakal bija.
Offline
depo
12. Apr 2016, 11:39 #3712

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Kādi vispār ir izdevumi pārvadātājam?

Riepas - cik bieži maina un cik maksā viena?

Remonti - cik gadā aptuveni izmaksā uzturēt vilcēju ar tentu?

Cik maksā TA vilcējam un piekabei?

Ceļi Eiropā, mēnesī cik?

Pārvadājumu licenze kautko maksā?

Ceļa nodoklis vilcējam/piekabei?

[ Šo ziņu laboja depo, 12 Apr 2016, 11:55:13 ]

Offline
Sandis_UR
12. Apr 2016, 11:45 #3713

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


12 Apr 2016, 11:17:15 @LinardsOzolins rakstīja:

12 Apr 2016, 10:04:27 @depo rakstīja:

12 Apr 2016, 09:36:24 @akmens rakstīja:
tāpēc es uzsvēru, ka LIELĀKĀ daļa (ar lielākā daļa es domāju 50+%) nebrauc pat ar Eur5 vilcējiem, jo Baltijā un Skandināvijā nav tādas regulas kā Rietumeiropā un tur nodevas par maksas ceļiem ir vienlīdzīgas kā Eur6 tā Eur3 vilcējam!
Gadījumā arī ja ir šāds izņēmums, kur zemnieku saimniecības, individuālais darba darītājs un līdzīgi nopērk līzingā vilcējus, tie tik un tā ir Eur3-Eur4 klases vilcēji, kuriem šī brīža tirgus cena ir vidēji 15000eur. Līdz ar to līzinga maksa tam vilcējam nepārsniedz 350eur


Es par EurX nebiju tik daudz domājis kā izmaksas izmešu dēļ, bet paša vilcēja cena. Eur3 būs vecs, nobraukts un tālu no mājām ar tādu braukt vai ta nav risks? Tu noteikti zini cik nostājas beigās, piemēram Skandināvijā šosejas vidū nosprādzis vilcējs ar pilnu kravu - pēc tam 2 mēnešus varēsi braukt pa nullēm ne?

Euro 3 ir kautkas ap 2002 gadu, bet Euro5 jau ir jaunāki - 2008/2009 gads? Attiecīgi mazāk nogājuši un mazāks risks, ka pievils?


varam paskatīties arī no tāda skata punkta - eur3 ir mazāk nokrāmēti ar visādam papildus lietām (adblue, partikulārie filtri u.c). jā, ir vecāki, nobrauktāki, bet uztaisi kapitalku un brauc bēdu nezinādams ( ja vispār vajag to kapitalku, var jau būt, ka ilgi brauksi arī bez tās).
un tas 08 09 gads ir tie gadi, kad mašīnai arī jau ap ļimaku būtu jābūt...


Manuprāt Eur 3 pret Eur 5 ir tikai viens pluss - šaibas
Offline
depo
12. Apr 2016, 11:46 #3714

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


12 Apr 2016, 11:35:40 @Riho7 rakstīja:
Nu saja gadijuma Scanija butu labaka opcija, jo taa ir saiba, volvo buus jau karte. Darbam pa baltiju tas ir no svara, nu vai vismaz 5 gadus atpakal bija.


Gan jau agri vai vēlu atkodīs vai kāds sāks piedāvāt modificētus elektroniskos tahogrāfus
Offline
Ga4a
12. Apr 2016, 11:52 #3715

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4113

Braucu ar: F15 M50D

LABRĪT EKSPERTI
Offline
LinardsOzolins
12. Apr 2016, 12:03 #3716

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


12 Apr 2016, 11:45:21 @Sandis_UR rakstīja:

12 Apr 2016, 11:17:15 @LinardsOzolins rakstīja:

12 Apr 2016, 10:04:27 @depo rakstīja:

12 Apr 2016, 09:36:24 @akmens rakstīja:
tāpēc es uzsvēru, ka LIELĀKĀ daļa (ar lielākā daļa es domāju 50+%) nebrauc pat ar Eur5 vilcējiem, jo Baltijā un Skandināvijā nav tādas regulas kā Rietumeiropā un tur nodevas par maksas ceļiem ir vienlīdzīgas kā Eur6 tā Eur3 vilcējam!
Gadījumā arī ja ir šāds izņēmums, kur zemnieku saimniecības, individuālais darba darītājs un līdzīgi nopērk līzingā vilcējus, tie tik un tā ir Eur3-Eur4 klases vilcēji, kuriem šī brīža tirgus cena ir vidēji 15000eur. Līdz ar to līzinga maksa tam vilcējam nepārsniedz 350eur


Es par EurX nebiju tik daudz domājis kā izmaksas izmešu dēļ, bet paša vilcēja cena. Eur3 būs vecs, nobraukts un tālu no mājām ar tādu braukt vai ta nav risks? Tu noteikti zini cik nostājas beigās, piemēram Skandināvijā šosejas vidū nosprādzis vilcējs ar pilnu kravu - pēc tam 2 mēnešus varēsi braukt pa nullēm ne?

Euro 3 ir kautkas ap 2002 gadu, bet Euro5 jau ir jaunāki - 2008/2009 gads? Attiecīgi mazāk nogājuši un mazāks risks, ka pievils?


varam paskatīties arī no tāda skata punkta - eur3 ir mazāk nokrāmēti ar visādam papildus lietām (adblue, partikulārie filtri u.c). jā, ir vecāki, nobrauktāki, bet uztaisi kapitalku un brauc bēdu nezinādams ( ja vispār vajag to kapitalku, var jau būt, ka ilgi brauksi arī bez tās).
un tas 08 09 gads ir tie gadi, kad mašīnai arī jau ap ļimaku būtu jābūt...


Manuprāt Eur 3 pret Eur 5 ir tikai viens pluss - šaibas




un kur tad eur5 tie plusi salasās tādā gadījumā? protams, ja jābrauc pa valstīm, kur ceļu maksa ir atkarīga no EUR klases, tad jā.. bet pa baltiju un skandināviju?


depo - nu lai ir tie divi milj, eur3 mašīnas tāpat krietni ilgāk gāja.. tagad eur5 iet tā, ka saprast nevar, citas ilgi, citas brūk jau pie 700k.. kā jau teicu, uztaisi kapitalku eur3 un brauc bēdu nezinādams, tādam 8-9g arī tāpat kapitalka nav aiz kalniem, tāda pati laimes spēle kā ar eur3. a viss pārējais - bremzes, trubas utt, tas no vecuma var pievilt kā 08-09g tāpat arī 03g...
Offline
Sandis_UR
12. Apr 2016, 12:07 #3717

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


12 Apr 2016, 11:39:51 @depo rakstīja:
Kādi vispār ir izdevumi pārvadātājam?

Riepas - cik bieži maina un cik maksā viena?

Remonti - cik gadā aptuveni izmaksā uzturēt vilcēju ar tentu?

Cik maksā TA vilcējam un piekabei?

Ceļi Eiropā, mēnesī cik?

Pārvadājumu licenze kautko maksā?

Ceļa nodoklis vilcējam/piekabei?


Pēc manas 5 gadu pieredzes transportā, varu pateikt kad lielākas problēmas sākas tad, kad parādās dažādi neplanotie izdevumi, kas arī paņem lielāko daļu pelņas: bojata prece un smaidiņi tentā, nozagts soļķis, šoferu stulbums, neplānotas dīkstāves, laikapstākļi, dažādi gemaroji ar papīriem, adreses atrašana, ceļu remonti un ierobežojumi, šoferu veselības un psih problēmas.
Offline
Riho7
12. Apr 2016, 13:10 #3718

Kopš: 23. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:


12 Apr 2016, 12:07:34 @Sandis_UR rakstīja:

12 Apr 2016, 11:39:51 @depo rakstīja:
Kādi vispār ir izdevumi pārvadātājam?

Riepas - cik bieži maina un cik maksā viena?

Remonti - cik gadā aptuveni izmaksā uzturēt vilcēju ar tentu?

Cik maksā TA vilcējam un piekabei?

Ceļi Eiropā, mēnesī cik?

Pārvadājumu licenze kautko maksā?

Ceļa nodoklis vilcējam/piekabei?


Pēc manas 5 gadu pieredzes transportā, varu pateikt kad lielākas problēmas sākas tad, kad parādās dažādi neplanotie izdevumi, kas arī paņem lielāko daļu pelņas: bojata prece un smaidiņi tentā, nozagts soļķis, šoferu stulbums, neplānotas dīkstāves, laikapstākļi, dažādi gemaroji ar papīriem, adreses atrašana, ceļu remonti un ierobežojumi, šoferu veselības un psih problēmas.


Atskaitot soferu psihologiskas un veselibas problemas, nevar iisti teikt ka parejais ir kkas loti neparedzams.

Ja ir normala apmaciba pirms darba uzsaksanas soferim, logistikim/ planotajam ar visu knifu atrunasanu un papiru parakstiisanu (par apmacibu un atbildiibu kas uz kaa kriit) tad arii daudzas no tam problemam atkriit, vai vismaz buus iespejams atvilkt par to neieverosanu.
Offline
akmens
12. Apr 2016, 14:56 #3719

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio


12 Apr 2016, 10:25:12 @Ga4a rakstīja:
Tāpēc vajag redzēt nedaudz tālāk par savu degunu un DSV ir N iespējas atrast pievienoto vērtību pakalpojumiem un iet līdzi laikam, nevis ar saviem tentiem sēdēt līdz ceļiem dubļos un vīlēt Waršava-Rīga vai gaidīt waiting listos skandināvijas prāmjiem

netaisos oponēt viedokli! Tu, acīmredzami, esi gudrāks un zini visu labāk
Offline
Ga4a
12. Apr 2016, 15:04 #3720

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4113

Braucu ar: F15 M50D

Ne zinu, bet daru nesaprotu tos, kuri turpina bliezt vienu viedokli, kas visiem jau sen ir skaidrs - nav importa, nav kravu, nav prāmju, nav tā, nav šitā. Nojauc tentu - ved mazo negabarītu sezonā, pārdod tentu, nopērc konteinera skeletu - vīlē NVS. Kur ir nauda, tur jāmauc. Pārdod četrus EUR3, paņem 2ivus full ADR E6, pelni vairāk, kur problēma ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo