Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
sys9291
20. Feb 2019, 15:56 #3701

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

jātaisa motors vaļā un jāskatās cik rokeri salauzti - vai sadalenes karteris vesels un protams jāsamaina ķēdes. Varbūt ar to arī pietiks...
P.S kāds noskrējiens?
Offline
Chris
20. Feb 2019, 15:59 #3702

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

Sāpe!
Kurš izlaiduma mēnesis, gads? 184 z/s?
Offline
kaaasis
20. Feb 2019, 16:02 #3703

Kopš: 26. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW F11 520D

Auto noskrējiens diezgan liels - 300k.
Ķēde bija mainīta pie 200k. Nekādas pazīmes, ka šī būtu bojāta arī mašīna neizrādija, eļļa arī tika regulāri mainīta. Pārplīsa pie 1175 apgriezieniem.
Cik varētu izmaksāt šāds motora vaļā taisīšanas variants?
Man nav skaidras kādas ir cenas šādiem darbiem.

Paldies.


20 Feb 2019, 15:56:20 @sys9291 rakstīja:
jātaisa motors vaļā un jāskatās cik rokeri salauzti - vai sadalenes karteris vesels un protams jāsamaina ķēdes. Varbūt ar to arī pietiks...
P.S kāds noskrējiens?
Offline
kaaasis
20. Feb 2019, 16:04 #3704

Kopš: 26. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW F11 520D

Izlaidums 12.2011. un jā 184 ZS.


20 Feb 2019, 15:59:44 @Chris rakstīja:
Sāpe!
Kurš izlaiduma mēnesis, gads? 184 z/s?
Offline
protams
20. Feb 2019, 16:27 #3705

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5681

Braucu ar: NS7


20 Feb 2019, 16:02:59 @kaaasis rakstīja:
Auto noskrējiens diezgan liels - 300k.
Ķēde bija mainīta pie 200k. Nekādas pazīmes, ka šī būtu bojāta arī mašīna neizrādija, eļļa arī tika regulāri mainīta. Pārplīsa pie 1175 apgriezieniem.
Cik varētu izmaksāt šāds motora vaļā taisīšanas variants?
Man nav skaidras kādas ir cenas šādiem darbiem.

Paldies.


20 Feb 2019, 15:56:20 @sys9291 rakstīja:
jātaisa motors vaļā un jāskatās cik rokeri salauzti - vai sadalenes karteris vesels un protams jāsamaina ķēdes. Varbūt ar to arī pietiks...
P.S kāds noskrējiens?


Man kautkur viena tante teica, ka šiem motoriem arī pie plīsušas ķēdes nekas nelocas..pārlasa ķēdes un mauc tālak

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kaross
20. Feb 2019, 16:45 #3706

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja virzulis uzsit pa vārstu - kā var nelocīties. Locās vai nu vārsti vai sadalenes.
Motora taisīšana vaļā taisīšana noteikti 400 Euro uz augšu. PLus visas detaļas, kas pa ceļam. Galvas blīve, skrūves, vārstu slīpēšana pie reizes, galvas slīpēšana, mazgāšana, jo noteikti būs pilna ar kvēpiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
20. Feb 2019, 16:54 #3707

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Feb 2019, 16:45:17 @Kaross rakstīja:
Ja virzulis uzsit pa vārstu - kā var nelocīties. Locās vai nu vārsti vai sadalenes.
Motora taisīšana vaļā taisīšana noteikti 400 Euro uz augšu. PLus visas detaļas, kas pa ceļam. Galvas blīve, skrūves, vārstu slīpēšana pie reizes, galvas slīpēšana, mazgāšana, jo noteikti būs pilna ar kvēpiem.

zini - es ar neticēju - bet ir bijuši reāli gadījumi (nu ne vienmēr protams), kad pie tukšgaitas trūkstot ķēdei vārsti palika dzīvi...
Offline
RSAWorkshop
20. Feb 2019, 20:05 #3708

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7151

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā, n47/n57 parasti paliek dzīvi, var salikt kopā un tad pamērīt kompresiju pirms ravēt nost
arī m57 tā mēdz noveikties

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
FisherS
20. Feb 2019, 20:24 #3709

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1484

Braucu ar: tīriem diskiem


20 Feb 2019, 11:06:33 @karlitto rakstīja:
F10/11 nu jau ir pat 9 gadi veci...


Viņam ir e60 vibrējošs 523i ar puscitronu tāfelē, tpc f10 vēl kosmoss ir.
Offline
mariigais
20. Feb 2019, 23:23 #3710

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter

Mans 2.0 dizelits kā reiz šobrīd tiek likts kopā... ķēde nepārplîsa bet sāka sist pa vārstiem...attaisija vaļā un konstatēja, ka ķēde izstiepusies ahujena...pie reizes atrāvām vaļā kas tālāk notiek un konstatējām ka viss ir slikti...kolektors normāli aizaudzis (un šis viņiem jau trešais motors uz galda, kam noskrējiens lidz 300k un motors ir aizaudzis). Manam oriģināli 260k, ķēdi jau taisījos mainit pie 200k bet tad nesanacā, tad otrs auto servisā un tā arī novilku...tagad domāju, labi ka nemainiju tikai ķedes pie 200k jo neizceļot motoru šis viss nebūtu pamanīts un agrāk vai vēlāk tas motors nosprāgtu... Katrā ziņā pēc mehu domām, šis ir piemērs long life ellu maiņas intervāliem + dpf + egr utt citiem zaļajiem sūdiem, kas vienkārši to mašinu beidz nost. Kā mehi teica, ka toč tik piedirstu motoru ar 260k spidometrā vecākiem auto nav nācies redzēt...Aa, jā, turbīna ar bija sākusi mazliet dzīt ellu, tā kā pie reizes to ar atjaunoju, jo jauna 850€
Offline
mariigais
20. Feb 2019, 23:27 #3711

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter


20 Feb 2019, 16:02:59 @kaaasis rakstīja:
Auto noskrējiens diezgan liels - 300k.
Ķēde bija mainīta pie 200k. Nekādas pazīmes, ka šī būtu bojāta arī mašīna neizrādija, eļļa arī tika regulāri mainīta. Pārplīsa pie 1175 apgriezieniem.
Cik varētu izmaksāt šāds motora vaļā taisīšanas variants?
Man nav skaidras kādas ir cenas šādiem darbiem.

Paldies.


20 Feb 2019, 15:56:20 @sys9291 rakstīja:
jātaisa motors vaļā un jāskatās cik rokeri salauzti - vai sadalenes karteris vesels un protams jāsamaina ķēdes. Varbūt ar to arī pietiks...
P.S kāds noskrējiens?


Pie džekiem kur taisu savu F10 ar nesen bija viens cits F, kuram it kā ķēde parplîsa, taču atraujot vaļā izrādījās, ka zobrats ir izjucis...tā kā iespējams Tavam tas pats variants
Offline
uldens1
20. Feb 2019, 23:57 #3712

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16307

Braucu ar:

galvenais jau ticēt ka ir 260k pirkts no pazīstamiem ar pārbaudāmu vēsturi:klasika:

[ Šo ziņu laboja uldens1, 20 Feb 2019, 23:58:49 ]

Offline
Chris
21. Feb 2019, 08:00 #3713

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

Jā, plus, konkrētajā gadījumā arī jautājums īpašniekam, kur garantija, ka pie 200k tika mainīta ķēde?
Bet nu, lai veiksme ar īpašnieku! Lai viss izdodās ar minimālām izmaksām.
Offline
mariigais
21. Feb 2019, 08:51 #3714

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter


20 Feb 2019, 23:57:19 @uldens1 rakstīja:
galvenais jau ticēt ka ir 260k pirkts no pazīstamiem ar pārbaudāmu vēsturi:klasika:

LV pirku no zināma cilvēka un viņš savukārt pirka no Beļģijas, kur auto bija ALD Automotive pilna servisa lizinga auto. Pēc DNA atskaitēm ar viss sakrīt....pēc servisa apmeklējuma redzams, ka “cītīgi” ievērots ellas maiņu intervāls...
Šis ir konkrēts piemērs, kàpēc nepirkt auto no visādiem Sixt, ALD utt jo nomniekam vispār ir pie kājas par eļļas maiņam utt un tāpat arī lizinga kompānijai, jo pāris gadi un viņi ņem jaunu...

[ Šo ziņu laboja mariigais, 21 Feb 2019, 08:55:32 ]

Offline
sys9291
21. Feb 2019, 09:19 #3715

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Feb 2019, 08:51:28 @mariigais rakstīja:

20 Feb 2019, 23:57:19 @uldens1 rakstīja:
galvenais jau ticēt ka ir 260k pirkts no pazīstamiem ar pārbaudāmu vēsturi:klasika:

LV pirku no zināma cilvēka un viņš savukārt pirka no Beļģijas, kur auto bija ALD Automotive pilna servisa lizinga auto. Pēc DNA atskaitēm ar viss sakrīt....pēc servisa apmeklējuma redzams, ka “cītīgi” ievērots ellas maiņu intervāls...
Šis ir konkrēts piemērs, kàpēc nepirkt auto no visādiem Sixt, ALD utt jo nomniekam vispār ir pie kājas par eļļas maiņam utt un tāpat arī lizinga kompānijai, jo pāris gadi un viņi ņem jaunu...

tak parasti jau šie kantori pie dīlera kopjās - tātad ir pieejama pilna atskaite kas kur kad un pie cik km mainīts... nevajag pat DNA - pietiek ar vizīti pie dīlera...
Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 09:19 #3716

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


20 Feb 2019, 23:23:46 @mariigais rakstīja:
Mans 2.0 dizelits kā reiz šobrīd tiek likts kopā... ķēde nepārplîsa bet sāka sist pa vārstiem...attaisija vaļā un konstatēja, ka ķēde izstiepusies ahujena...pie reizes atrāvām vaļā kas tālāk notiek un konstatējām ka viss ir slikti...kolektors normāli aizaudzis (un šis viņiem jau trešais motors uz galda, kam noskrējiens lidz 300k un motors ir aizaudzis). Manam oriģināli 260k, ķēdi jau taisījos mainit pie 200k bet tad nesanacā, tad otrs auto servisā un tā arī novilku...tagad domāju, labi ka nemainiju tikai ķedes pie 200k jo neizceļot motoru šis viss nebūtu pamanīts un agrāk vai vēlāk tas motors nosprāgtu... Katrā ziņā pēc mehu domām, šis ir piemērs long life ellu maiņas intervāliem + dpf + egr utt citiem zaļajiem sūdiem, kas vienkārši to mašinu beidz nost. Kā mehi teica, ka toč tik piedirstu motoru ar 260k spidometrā vecākiem auto nav nācies redzēt...Aa, jā, turbīna ar bija sākusi mazliet dzīt ellu, tā kā pie reizes to ar atjaunoju, jo jauna 850€


cienījamais dīzelist.
DPF nav NEKĀDS sakars ar ''zaļajiem sūdiem''.
Offline
VMR
21. Feb 2019, 09:36 #3717

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Cienījamais KateG. Ar "zaļajiem sūdiem" šeit bija domāta ekoloģija
Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 09:38 #3718

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


21 Feb 2019, 09:36:47 @VMR rakstīja:
Cienījamais KateG. Ar "zaļajiem sūdiem" šeit bija domāta ekoloģija


es sapratu, ka ne puņķi degunā.

bet, atkārtoju vēlreiz: DPF nav NEKĀDS sakars ar ekoloģiju!
Offline
VMR
21. Feb 2019, 09:49 #3719

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Diesel Particular Filter - kam tad vēl?
Offline
KaspichsS
21. Feb 2019, 09:55 #3720

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


21 Feb 2019, 09:49:29 @VMR rakstīja:
Diesel Particular Filter - kam tad vēl?


tātad - DPF aiztur mikrodaļas.
Mikrodaļas NEIETEKMĒ ekoloģiju. Nekādā veidā - tās nebojā ozona slāni, nepieķēza atmosfēru. Tās nekaitē ne ziemeļbriežiem, ne aļņiem.

Mikrodaļas nosēžas tuvējā laukā (5..10..15m radiusā) un izraisa plaušu vēzi.
Tieši šīs īpatnības dēļ dīzeļi tiek banoti no metropolēm.
Tb., dīzelis bez DPF (vai ar vecu DPF, pat, ja notiek reģenerācijas) bojā pašu ģimenes locekļu veselību - sievas, bērnu, pašu dīzelistu plaušas.

Protams, tie sūdi jāelpo arī citiem, kas sastrēgumā trāpās blakus.

p.s. veiksmīgas reģenerācijas NENOZĪMĒ, ka DPF aiztur mikrodaļas. Vecs DPF (lasi - 99% šī vortāla lietotāju auto) neko sen vairs neaiztur, neskatoties uz reģenerācijām.

Jauku onkoloģijas centra apmeklējumu, dīzelisti!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo