Autors | Ziņojums |
sys9291 | 20. Feb 2019, 15:56 |
#3701
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| jātaisa motors vaļā un jāskatās cik rokeri salauzti - vai sadalenes karteris vesels un protams jāsamaina ķēdes. Varbūt ar to arī pietiks...
P.S kāds noskrējiens? |
Offline | |
|
Chris | 20. Feb 2019, 15:59 |
#3702
|
|
Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
| Sāpe!
Kurš izlaiduma mēnesis, gads? 184 z/s? |
Offline | |
|
kaaasis | 20. Feb 2019, 16:02 |
#3703
|
|
Kopš: 26. Sep 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: BMW F11 520D
| Auto noskrējiens diezgan liels - 300k.
Ķēde bija mainīta pie 200k. Nekādas pazīmes, ka šī būtu bojāta arī mašīna neizrādija, eļļa arī tika regulāri mainīta. Pārplīsa pie 1175 apgriezieniem.
Cik varētu izmaksāt šāds motora vaļā taisīšanas variants?
Man nav skaidras kādas ir cenas šādiem darbiem.
Paldies.
20 Feb 2019, 15:56:20 @sys9291 rakstīja:
jātaisa motors vaļā un jāskatās cik rokeri salauzti - vai sadalenes karteris vesels un protams jāsamaina ķēdes. Varbūt ar to arī pietiks...
P.S kāds noskrējiens?
|
Offline | |
|
kaaasis | 20. Feb 2019, 16:04 |
#3704
|
|
Kopš: 26. Sep 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: BMW F11 520D
| Izlaidums 12.2011. un jā 184 ZS.
20 Feb 2019, 15:59:44 @Chris rakstīja:
Sāpe!
Kurš izlaiduma mēnesis, gads? 184 z/s?
|
Offline | |
|
protams | 20. Feb 2019, 16:27 |
#3705
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5681
Braucu ar: NS7
|
20 Feb 2019, 16:02:59 @kaaasis rakstīja:
Auto noskrējiens diezgan liels - 300k.
Ķēde bija mainīta pie 200k. Nekādas pazīmes, ka šī būtu bojāta arī mašīna neizrādija, eļļa arī tika regulāri mainīta. Pārplīsa pie 1175 apgriezieniem.
Cik varētu izmaksāt šāds motora vaļā taisīšanas variants?
Man nav skaidras kādas ir cenas šādiem darbiem.
Paldies.
20 Feb 2019, 15:56:20 @sys9291 rakstīja:
jātaisa motors vaļā un jāskatās cik rokeri salauzti - vai sadalenes karteris vesels un protams jāsamaina ķēdes. Varbūt ar to arī pietiks...
P.S kāds noskrējiens?
Man kautkur viena tante teica, ka šiem motoriem arī pie plīsušas ķēdes nekas nelocas..pārlasa ķēdes un mauc tālak
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
Kaross | 20. Feb 2019, 16:45 |
#3706
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ja virzulis uzsit pa vārstu - kā var nelocīties. Locās vai nu vārsti vai sadalenes.
Motora taisīšana vaļā taisīšana noteikti 400 Euro uz augšu. PLus visas detaļas, kas pa ceļam. Galvas blīve, skrūves, vārstu slīpēšana pie reizes, galvas slīpēšana, mazgāšana, jo noteikti būs pilna ar kvēpiem.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
sys9291 | 20. Feb 2019, 16:54 |
#3707
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
20 Feb 2019, 16:45:17 @Kaross rakstīja:
Ja virzulis uzsit pa vārstu - kā var nelocīties. Locās vai nu vārsti vai sadalenes.
Motora taisīšana vaļā taisīšana noteikti 400 Euro uz augšu. PLus visas detaļas, kas pa ceļam. Galvas blīve, skrūves, vārstu slīpēšana pie reizes, galvas slīpēšana, mazgāšana, jo noteikti būs pilna ar kvēpiem.
zini - es ar neticēju - bet ir bijuši reāli gadījumi (nu ne vienmēr protams), kad pie tukšgaitas trūkstot ķēdei vārsti palika dzīvi... |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 20. Feb 2019, 20:05 |
#3708
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7151
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jā, n47/n57 parasti paliek dzīvi, var salikt kopā un tad pamērīt kompresiju pirms ravēt nost
arī m57 tā mēdz noveikties
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
|
FisherS | 20. Feb 2019, 20:24 |
#3709
|
|
Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1484
Braucu ar: tīriem diskiem
|
20 Feb 2019, 11:06:33 @karlitto rakstīja:
F10/11 nu jau ir pat 9 gadi veci...
Viņam ir e60 vibrējošs 523i ar puscitronu tāfelē, tpc f10 vēl kosmoss ir. |
Offline | |
|
mariigais | 20. Feb 2019, 23:23 |
#3710
|
|
Kopš: 26. Nov 2009
Ziņojumi: 434
Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter
| Mans 2.0 dizelits kā reiz šobrīd tiek likts kopā... ķēde nepārplîsa bet sāka sist pa vārstiem...attaisija vaļā un konstatēja, ka ķēde izstiepusies ahujena...pie reizes atrāvām vaļā kas tālāk notiek un konstatējām ka viss ir slikti...kolektors normāli aizaudzis (un šis viņiem jau trešais motors uz galda, kam noskrējiens lidz 300k un motors ir aizaudzis). Manam oriģināli 260k, ķēdi jau taisījos mainit pie 200k bet tad nesanacā, tad otrs auto servisā un tā arī novilku...tagad domāju, labi ka nemainiju tikai ķedes pie 200k jo neizceļot motoru šis viss nebūtu pamanīts un agrāk vai vēlāk tas motors nosprāgtu... Katrā ziņā pēc mehu domām, šis ir piemērs long life ellu maiņas intervāliem + dpf + egr utt citiem zaļajiem sūdiem, kas vienkārši to mašinu beidz nost. Kā mehi teica, ka toč tik piedirstu motoru ar 260k spidometrā vecākiem auto nav nācies redzēt...Aa, jā, turbīna ar bija sākusi mazliet dzīt ellu, tā kā pie reizes to ar atjaunoju, jo jauna 850€ |
Offline | |
|
mariigais | 20. Feb 2019, 23:27 |
#3711
|
|
Kopš: 26. Nov 2009
Ziņojumi: 434
Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter
|
20 Feb 2019, 16:02:59 @kaaasis rakstīja:
Auto noskrējiens diezgan liels - 300k.
Ķēde bija mainīta pie 200k. Nekādas pazīmes, ka šī būtu bojāta arī mašīna neizrādija, eļļa arī tika regulāri mainīta. Pārplīsa pie 1175 apgriezieniem.
Cik varētu izmaksāt šāds motora vaļā taisīšanas variants?
Man nav skaidras kādas ir cenas šādiem darbiem.
Paldies.
20 Feb 2019, 15:56:20 @sys9291 rakstīja:
jātaisa motors vaļā un jāskatās cik rokeri salauzti - vai sadalenes karteris vesels un protams jāsamaina ķēdes. Varbūt ar to arī pietiks...
P.S kāds noskrējiens?
Pie džekiem kur taisu savu F10 ar nesen bija viens cits F, kuram it kā ķēde parplîsa, taču atraujot vaļā izrādījās, ka zobrats ir izjucis...tā kā iespējams Tavam tas pats variants |
Offline | |
|
uldens1 | 20. Feb 2019, 23:57 |
#3712
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16307
Braucu ar:
| galvenais jau ticēt ka ir 260k pirkts no pazīstamiem ar pārbaudāmu vēsturi:klasika: [ Šo ziņu laboja uldens1, 20 Feb 2019, 23:58:49 ] |
Offline | |
|
Chris | 21. Feb 2019, 08:00 |
#3713
|
|
Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
| Jā, plus, konkrētajā gadījumā arī jautājums īpašniekam, kur garantija, ka pie 200k tika mainīta ķēde?
Bet nu, lai veiksme ar īpašnieku! Lai viss izdodās ar minimālām izmaksām. |
Offline | |
|
mariigais | 21. Feb 2019, 08:51 |
#3714
|
|
Kopš: 26. Nov 2009
Ziņojumi: 434
Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter
|
20 Feb 2019, 23:57:19 @uldens1 rakstīja:
galvenais jau ticēt ka ir 260k pirkts no pazīstamiem ar pārbaudāmu vēsturi:klasika:
LV pirku no zināma cilvēka un viņš savukārt pirka no Beļģijas, kur auto bija ALD Automotive pilna servisa lizinga auto. Pēc DNA atskaitēm ar viss sakrīt....pēc servisa apmeklējuma redzams, ka “cītīgi” ievērots ellas maiņu intervāls...
Šis ir konkrēts piemērs, kàpēc nepirkt auto no visādiem Sixt, ALD utt jo nomniekam vispār ir pie kājas par eļļas maiņam utt un tāpat arī lizinga kompānijai, jo pāris gadi un viņi ņem jaunu... [ Šo ziņu laboja mariigais, 21 Feb 2019, 08:55:32 ] |
Offline | |
|
sys9291 | 21. Feb 2019, 09:19 |
#3715
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
21 Feb 2019, 08:51:28 @mariigais rakstīja:
20 Feb 2019, 23:57:19 @uldens1 rakstīja:
galvenais jau ticēt ka ir 260k pirkts no pazīstamiem ar pārbaudāmu vēsturi:klasika:
LV pirku no zināma cilvēka un viņš savukārt pirka no Beļģijas, kur auto bija ALD Automotive pilna servisa lizinga auto. Pēc DNA atskaitēm ar viss sakrīt....pēc servisa apmeklējuma redzams, ka “cītīgi” ievērots ellas maiņu intervāls...
Šis ir konkrēts piemērs, kàpēc nepirkt auto no visādiem Sixt, ALD utt jo nomniekam vispār ir pie kājas par eļļas maiņam utt un tāpat arī lizinga kompānijai, jo pāris gadi un viņi ņem jaunu...
tak parasti jau šie kantori pie dīlera kopjās - tātad ir pieejama pilna atskaite kas kur kad un pie cik km mainīts... nevajag pat DNA - pietiek ar vizīti pie dīlera... |
Offline | |
|
KaspichsS | 21. Feb 2019, 09:19 |
#3716
|
|
Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
20 Feb 2019, 23:23:46 @mariigais rakstīja:
Mans 2.0 dizelits kā reiz šobrīd tiek likts kopā... ķēde nepārplîsa bet sāka sist pa vārstiem...attaisija vaļā un konstatēja, ka ķēde izstiepusies ahujena...pie reizes atrāvām vaļā kas tālāk notiek un konstatējām ka viss ir slikti...kolektors normāli aizaudzis (un šis viņiem jau trešais motors uz galda, kam noskrējiens lidz 300k un motors ir aizaudzis). Manam oriģināli 260k, ķēdi jau taisījos mainit pie 200k bet tad nesanacā, tad otrs auto servisā un tā arī novilku...tagad domāju, labi ka nemainiju tikai ķedes pie 200k jo neizceļot motoru šis viss nebūtu pamanīts un agrāk vai vēlāk tas motors nosprāgtu... Katrā ziņā pēc mehu domām, šis ir piemērs long life ellu maiņas intervāliem + dpf + egr utt citiem zaļajiem sūdiem, kas vienkārši to mašinu beidz nost. Kā mehi teica, ka toč tik piedirstu motoru ar 260k spidometrā vecākiem auto nav nācies redzēt...Aa, jā, turbīna ar bija sākusi mazliet dzīt ellu, tā kā pie reizes to ar atjaunoju, jo jauna 850€
cienījamais dīzelist.
DPF nav NEKĀDS sakars ar ''zaļajiem sūdiem''.
|
Offline | |
|
|
VMR | 21. Feb 2019, 09:36 |
#3717
|
|
Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Cienījamais KateG. Ar "zaļajiem sūdiem" šeit bija domāta ekoloģija |
Offline | |
|
KaspichsS | 21. Feb 2019, 09:38 |
#3718
|
|
Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
21 Feb 2019, 09:36:47 @VMR rakstīja:
Cienījamais KateG. Ar "zaļajiem sūdiem" šeit bija domāta ekoloģija
es sapratu, ka ne puņķi degunā.
bet, atkārtoju vēlreiz: DPF nav NEKĀDS sakars ar ekoloģiju! |
Offline | |
|
VMR | 21. Feb 2019, 09:49 |
#3719
|
|
Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Diesel Particular Filter - kam tad vēl? |
Offline | |
|
KaspichsS | 21. Feb 2019, 09:55 |
#3720
|
|
Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
21 Feb 2019, 09:49:29 @VMR rakstīja:
Diesel Particular Filter - kam tad vēl?
tātad - DPF aiztur mikrodaļas.
Mikrodaļas NEIETEKMĒ ekoloģiju. Nekādā veidā - tās nebojā ozona slāni, nepieķēza atmosfēru. Tās nekaitē ne ziemeļbriežiem, ne aļņiem.
Mikrodaļas nosēžas tuvējā laukā (5..10..15m radiusā) un izraisa plaušu vēzi.
Tieši šīs īpatnības dēļ dīzeļi tiek banoti no metropolēm.
Tb., dīzelis bez DPF (vai ar vecu DPF, pat, ja notiek reģenerācijas) bojā pašu ģimenes locekļu veselību - sievas, bērnu, pašu dīzelistu plaušas.
Protams, tie sūdi jāelpo arī citiem, kas sastrēgumā trāpās blakus.
p.s. veiksmīgas reģenerācijas NENOZĪMĒ, ka DPF aiztur mikrodaļas. Vecs DPF (lasi - 99% šī vortāla lietotāju auto) neko sen vairs neaiztur, neskatoties uz reģenerācijām.
Jauku onkoloģijas centra apmeklējumu, dīzelisti! |
Offline | |
|