Online
Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
rihardsv | 14. Jan 2015, 10:29 |
#3701
|
| Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
| Kuri te bija tie, kas pļūtija, ka Igaunījā, Lietuvā viss ir ok, tik mūsu banānijā pie visa vainīgi ceļu uzturētāji...
Delfinārijs | Offline | | |
koni4jo | 14. Jan 2015, 10:31 |
#3702
|
| Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
14 Jan 2015, 10:29:10 rihardsv rakstīja:
Kuri te bija tie, kas pļūtija, ka Igaunījā, Lietuvā viss ir ok, tik mūsu banānijā pie visa vainīgi ceļu uzturētāji...
Delfinārijs
Ouuu, bļēēēē, ziema ir arī tur?
Arī aizmirsuši bija robežu aizvērt, lai aukstums nenāk | Offline | | |
ryder_e28 | 14. Jan 2015, 10:32 |
#3703
|
| Kopš: 12. Jul 2008
Ziņojumi: 1434
Braucu ar: E61/// A6
|
14 Jan 2015, 09:44:20 peecise28 rakstīja:
varbūt beidzot vajadzētu notiesāt glābēju auto vadītāju?
http://www.delfi.lv/news/national/criminal/vide...us.d?id=45450318
Vai arī joprojām kam bākugunis, tie nekad nav vainīgi un drīkst kaut šmigā Rīgā ugunsdzēsēju auto nolikt uz sāna?
TU pilnīgi debīls esi?
Kāds notiesāt? Vienīgais ko vari tiesāt ir ceļu uzturētājs! Ne jau tā VUGD brigāde tur brauca sava prieka pēc, bet pēc reāla izsaukuma palīdzēt cilvēkiem, viņi jau nezin kas tieši noticis negadījuma vietā un cik stipri cietuši cilvēki, vienīgā doma galvā ir maksimāli ātri nokļūt negadījuma vietā, lai palīdzētu nelaimē nokļuvušajiem. Bet tu te cilā kaut kādu 2006. gada rakstu par dzērājšoferi
Taču aculieciniece pat stāsta, ka viņi brauca lēnām bet auto sāka mētāt, un tas apgāzās.
Neēsi redzējis video, kur auto uz ledus vienkarši kļust nekontrolējami?
| Offline | | |
Saabich | 14. Jan 2015, 10:37 |
#3704
|
| Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1986
Braucu ar: WC numurzīmēm
| Pļūtījat jēbaķ kā šeit. | Offline | | |
shmurger | 14. Jan 2015, 10:37 |
#3705
|
| Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
14 Jan 2015, 10:32:33 ryder_e28 rakstīja:
Neēsi redzējis video, kur auto uz ledus vienkarši kļust nekontrolējami?
te nav īstais portāls, te mierīgi vāc kopā, ja uz 130 sanes. | Offline | | |
ryder_e28 | 14. Jan 2015, 10:41 |
#3706
|
| Kopš: 12. Jul 2008
Ziņojumi: 1434
Braucu ar: E61/// A6
| Tas reno sver 16 tonnas, viņam nav ziemas riepas un smaguma centrs ir ļoti augstu virs zemes, tas nav tas pats kas ar BMW paslidināties, ar viņu vienkārši ir jābrauc tā, lai novērstu saslīdēšanas iespējas, bet uz ledus tas ir ļoti grūti. | Offline | | |
martinssirants | 14. Jan 2015, 10:43 |
#3707
|
| Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
14 Jan 2015, 10:29:01 koni4jo rakstīja:
14 Jan 2015, 10:25:39 martinssirants rakstīja:
Nu bet protams, ka nav kur piesieties.
Kaa parasti. Operatiais transports driikst visu.
Piemeram, veic apdzivotaa vietaa krustojumaa apdzisanas manevru, kuru aizliegts tur dariit (gajeju pareja), nelietojot skanas signaalu, apdraudot apkarteejos, klaji parkapjot noteikumus, tadejadi izraisot sadursmi ar auto, kursh veic atlautu kreiso pagriezienu.
Uzminiet kursh beigaas izradas vainigais avarijas izraisiitaajs?
Runā par šo situāciju vai citu?
Katru gadījumu ir jāskatās atsevišķi, nevis dēļ tā, ka kādreiz kāds glēbējs bijis vafelē, vai kaut kur cits pārkāpis noteikumus, jāsoda ir šos
Un vainīgs reali sanāk glēbējs, ja tiešām visi ieveroja visu, tādā variantā, tikai gan jau kā parasti lieciniekiem bija pajāt un viņi aizbrauca
Es ne par so konkreto situaciju, bet par situaciju ar operativo transportu kopumaaa. Vini parak liek miksto noteikumiem. | Offline | | |
Saabich | 14. Jan 2015, 10:43 |
#3708
|
| Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1986
Braucu ar: WC numurzīmēm
|
14 Jan 2015, 10:37:34 shmurger rakstīja:
14 Jan 2015, 10:32:33 ryder_e28 rakstīja:
Neēsi redzējis video, kur auto uz ledus vienkarši kļust nekontrolējami?
te nav īstais portāls, te mierīgi vāc kopā, ja uz 130 sanes.
vienīgais kas vāc kopā ir lietotājs USER, esot nostāsti ap 190kmh uz melnā ledus esot spējīgs savākt auto, tapēc jau ir pārmetumi pa līkročiem.
| Offline | | |
|
Reinis_m | 14. Jan 2015, 10:45 |
#3709
|
| Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Runājot par operatīvo transportu, manuprāt, vajag izmaiņas likumdošanā, ka pie negadījuma, ja ir bijusi ieslēgta diskotēka un kāds šos kaut kur nav palaids, tad nepalaidējs maksā fiksētu sodu (kurš varētu būt diezgan liels), bet visu pārējo procesu gan policija, gan OCTA vērtē kā parastu negadījumu pēc standarta noteikumiem, jo op. trans. vadītājam bija jāpārliecinās, ka viņu redz, laiž un visu pārējo.
Par to Ķeguma avārīju. Interesanti, ka Opelis palicis tieši joslā. Domas par to, vai problēmu gadījumā vajag griezt grāvī vai nē dalās, bet nu šeit laikam vajadzēja. Taču par to arī neviens un nekur īpaši nerunā.
| Offline | | |
koni4jo | 14. Jan 2015, 10:48 |
#3710
|
| Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
14 Jan 2015, 10:43:00 martinssirants rakstīja:
14 Jan 2015, 10:29:01 koni4jo rakstīja:
14 Jan 2015, 10:25:39 martinssirants rakstīja:
Nu bet protams, ka nav kur piesieties.
Kaa parasti. Operatiais transports driikst visu.
Piemeram, veic apdzivotaa vietaa krustojumaa apdzisanas manevru, kuru aizliegts tur dariit (gajeju pareja), nelietojot skanas signaalu, apdraudot apkarteejos, klaji parkapjot noteikumus, tadejadi izraisot sadursmi ar auto, kursh veic atlautu kreiso pagriezienu.
Uzminiet kursh beigaas izradas vainigais avarijas izraisiitaajs?
Runā par šo situāciju vai citu?
Katru gadījumu ir jāskatās atsevišķi, nevis dēļ tā, ka kādreiz kāds glēbējs bijis vafelē, vai kaut kur cits pārkāpis noteikumus, jāsoda ir šos
Un vainīgs reali sanāk glēbējs, ja tiešām visi ieveroja visu, tādā variantā, tikai gan jau kā parasti lieciniekiem bija pajāt un viņi aizbrauca
Es ne par so konkreto situaciju, bet par situaciju ar operativo transportu kopumaaa. Vini parak liek miksto noteikumiem.
HZ, pārkāpt jau viņi pārkāpj, tur nepastrīdēsies, bet man vieglāk no tā, ja viņi vienmēr slēgs bākugunis vieglāk nebūs. To troksni vnk izturēt nevar, ausis ciet jāspiež
Tāpēc pohui, deg viņiem kaut kas vai nē, palaižu, lai ātrāk aizlasās no mana redzesloka un neiedomājas ieslēgt vēl signālus. | Offline | | |
Saabich | 14. Jan 2015, 10:50 |
#3711
|
| Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1986
Braucu ar: WC numurzīmēm
|
14 Jan 2015, 10:45:59 Reinis_m rakstīja:
Runājot par operatīvo transportu, manuprāt, vajag izmaiņas likumdošanā, ka pie negadījuma, ja ir bijusi ieslēgta diskotēka un kāds šos kaut kur nav palaids, tad nepalaidējs maksā fiksētu sodu (kurš varētu būt diezgan liels), bet visu pārējo procesu gan policija, gan OCTA vērtē kā parastu negadījumu pēc standarta noteikumiem, jo op. trans. vadītājam bija jāpārliecinās, ka viņu redz, laiž un visu pārējo.
Par to Ķeguma avārīju. Interesanti, ka Opelis palicis tieši joslā. Domas par to, vai problēmu gadījumā vajag griezt grāvī vai nē dalās, bet nu šeit laikam vajadzēja. Taču par to arī neviens un nekur īpaši nerunā.
es domāju tas opeļa vadītājs ar nav bijis līkrocis, bagāžniekā stāv autoskolas M plafons | Offline | | |
Reinis_m | 14. Jan 2015, 10:51 |
#3712
|
| Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Es to nerunā biju domājis nevis šī gadījuma kontekstā, bet vispārīgi. Kaut kā stulbi uzrakstījās. | Offline | | |
abyss | 14. Jan 2015, 10:52 |
#3713
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
14 Jan 2015, 10:48:43 koni4jo rakstīja:
14 Jan 2015, 10:43:00 martinssirants rakstīja:
14 Jan 2015, 10:29:01 koni4jo rakstīja:
14 Jan 2015, 10:25:39 martinssirants rakstīja:
Nu bet protams, ka nav kur piesieties.
Kaa parasti. Operatiais transports driikst visu.
Piemeram, veic apdzivotaa vietaa krustojumaa apdzisanas manevru, kuru aizliegts tur dariit (gajeju pareja), nelietojot skanas signaalu, apdraudot apkarteejos, klaji parkapjot noteikumus, tadejadi izraisot sadursmi ar auto, kursh veic atlautu kreiso pagriezienu.
Uzminiet kursh beigaas izradas vainigais avarijas izraisiitaajs?
Runā par šo situāciju vai citu?
Katru gadījumu ir jāskatās atsevišķi, nevis dēļ tā, ka kādreiz kāds glēbējs bijis vafelē, vai kaut kur cits pārkāpis noteikumus, jāsoda ir šos
Un vainīgs reali sanāk glēbējs, ja tiešām visi ieveroja visu, tādā variantā, tikai gan jau kā parasti lieciniekiem bija pajāt un viņi aizbrauca
Es ne par so konkreto situaciju, bet par situaciju ar operativo transportu kopumaaa. Vini parak liek miksto noteikumiem.
HZ, pārkāpt jau viņi pārkāpj, tur nepastrīdēsies, bet man vieglāk no tā, ja viņi vienmēr slēgs bākugunis vieglāk nebūs. To troksni vnk izturēt nevar, ausis ciet jāspiež
Tāpēc pohui, deg viņiem kaut kas vai nē, palaižu, lai ātrāk aizlasās no mana redzesloka un neiedomājas ieslēgt vēl signālus.
Ja Tu brauc pa galveno ceļu, Tu vienmēr apstājies, lai paskatīso vai nebrauc kaut kas ar bākugunīm Manuprāt, skaņas signāls ir must have un jo skaļās jo labāks, lai visu laikus dzird. Dzirdei ir unikāla īpašība tā uztver info 360° leņķī (ja to vispār var nosaukt pa leņķi ), un spēj pat noteikt aptuveni no kurienes nāk skaņa. Visi, kuri brauc tikai ar ieslēgtām bākugunīm un pārkāpj noteikumus būu jāsoda tik pat smagi kā dzērājšoferi.
P.S par konkrēto gadījumu, žēl ka tā. Bet jā, vienīgais, ko var ielikt cietuma ir tas ledus pikucis uz kura saslīdēja. | Online | | |
peecise28 | 14. Jan 2015, 10:54 |
#3714
|
| Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
14 Jan 2015, 10:32:33 ryder_e28 rakstīja:
TU pilnīgi debīls esi?
Kāds notiesāt? Vienīgais ko vari tiesāt ir ceļu uzturētājs! Ne jau tā VUGD brigāde tur brauca sava prieka pēc, bet pēc reāla izsaukuma palīdzēt cilvēkiem, viņi jau nezin kas tieši noticis negadījuma vietā un cik stipri cietuši cilvēki, vienīgā doma galvā ir maksimāli ātri nokļūt negadījuma vietā, lai palīdzētu nelaimē nokļuvušajiem. Bet tu te cilā kaut kādu 2006. gada rakstu par dzērājšoferi
Taču aculieciniece pat stāsta, ka viņi brauca lēnām bet auto sāka mētāt, un tas apgāzās.
Neēsi redzējis video, kur auto uz ledus vienkarši kļust nekontrolējami?
Labrīt tev arī
Sāka mētāt un apgāzās - nepareizi izvēlēts braukšanas ātrums atbilstošajiem ceļa apstākļiem.
Cik var vainot ceļa uzturētājus???
Šķiet, bērneļi, kuriem ir tikai tiesības, bet nav nekādu pienākumu, ir sākuši vadīt autotransportu un aktīvi izteikt savu viedokli | Offline | | |
Fandulis | 14. Jan 2015, 10:56 |
#3715
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13378
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Pēc tam atkal būs slikti, ka nodeg šķūnis, laicīgi neatbrauc ātrie, ugunsdzēsēji, policija
..ka tik pačīkstēt par operatīvo, tā jau liekās viņi lēni brauc, drīzāk vajadzētu papist prātu tiem, kuri nedod ceļu un izliekās par kurliem, opelis redzot, ka nāk virsū varēja arī pabraukt malā, tur taudz varbūtību - Kāpēc tā notika? ...pusstundu stāvēja aiz smagā, jo fūre nevar uzbraukt kalnā un nah nodega naglubode..tādu skatu redzēju virzienā uz Rīgu, kad fūres netiek no Rāmkalniem uz augšu, vienīgā atšķirība, nekas nedega. | Offline | | |
koni4jo | 14. Jan 2015, 10:57 |
#3716
|
| Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
14 Jan 2015, 10:52:41 abyss rakstīja:
14 Jan 2015, 10:48:43 koni4jo rakstīja:
14 Jan 2015, 10:43:00 martinssirants rakstīja:
14 Jan 2015, 10:29:01 koni4jo rakstīja:
14 Jan 2015, 10:25:39 martinssirants rakstīja:
Nu bet protams, ka nav kur piesieties.
Kaa parasti. Operatiais transports driikst visu.
Piemeram, veic apdzivotaa vietaa krustojumaa apdzisanas manevru, kuru aizliegts tur dariit (gajeju pareja), nelietojot skanas signaalu, apdraudot apkarteejos, klaji parkapjot noteikumus, tadejadi izraisot sadursmi ar auto, kursh veic atlautu kreiso pagriezienu.
Uzminiet kursh beigaas izradas vainigais avarijas izraisiitaajs?
Runā par šo situāciju vai citu?
Katru gadījumu ir jāskatās atsevišķi, nevis dēļ tā, ka kādreiz kāds glēbējs bijis vafelē, vai kaut kur cits pārkāpis noteikumus, jāsoda ir šos
Un vainīgs reali sanāk glēbējs, ja tiešām visi ieveroja visu, tādā variantā, tikai gan jau kā parasti lieciniekiem bija pajāt un viņi aizbrauca
Es ne par so konkreto situaciju, bet par situaciju ar operativo transportu kopumaaa. Vini parak liek miksto noteikumiem.
HZ, pārkāpt jau viņi pārkāpj, tur nepastrīdēsies, bet man vieglāk no tā, ja viņi vienmēr slēgs bākugunis vieglāk nebūs. To troksni vnk izturēt nevar, ausis ciet jāspiež
Tāpēc pohui, deg viņiem kaut kas vai nē, palaižu, lai ātrāk aizlasās no mana redzesloka un neiedomājas ieslēgt vēl signālus.
Ja Tu brauc pa galveno ceļu, Tu vienmēr apstājies, lai paskatīso vai nebrauc kaut kas ar bākugunīm Manuprāt, skaņas signāls ir must have un jo skaļās jo labāks, lai visu laikus dzird. Dzirdei ir unikāla īpašība tā uztver info 360° leņķī (ja to vispār var nosaukt pa leņķi ), un spēj pat noteikt aptuveni no kurienes nāk skaņa. Visi, kuri brauc tikai ar ieslēgtām bākugunīm un pārkāpj noteikumus būu jāsoda tik pat smagi kā dzērājšoferi.
P.S par konkrēto gadījumu, žēl ka tā. Bet jā, vienīgais, ko var ielikt cietuma ir tas ledus pikucis uz kura saslīdēja.
Nē, speciāli nestājos, lai paskatītos, bet, ja krusts pārredzams un redzu kaut kādus ātros, kas parasti brauc tikai ar bākugunīm palaižu tāpat. To pretīgo skaņu vnk izturēt nevaru, ja trāpās, ka blakus viņi ar ieslēgtu signālu brauc, tadirvsp pizda.
Bet situācijas un ceļa posmi ir visādi, tāpēc sīkumos man nepiefisties | Offline | | |
|
Saabich | 14. Jan 2015, 10:57 |
#3717
|
| Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1986
Braucu ar: WC numurzīmēm
|
14 Jan 2015, 10:54:55 peecise28 rakstīja:
14 Jan 2015, 10:32:33 ryder_e28 rakstīja:
TU pilnīgi debīls esi?
Kāds notiesāt? Vienīgais ko vari tiesāt ir ceļu uzturētājs! Ne jau tā VUGD brigāde tur brauca sava prieka pēc, bet pēc reāla izsaukuma palīdzēt cilvēkiem, viņi jau nezin kas tieši noticis negadījuma vietā un cik stipri cietuši cilvēki, vienīgā doma galvā ir maksimāli ātri nokļūt negadījuma vietā, lai palīdzētu nelaimē nokļuvušajiem. Bet tu te cilā kaut kādu 2006. gada rakstu par dzērājšoferi
Taču aculieciniece pat stāsta, ka viņi brauca lēnām bet auto sāka mētāt, un tas apgāzās.
Neēsi redzējis video, kur auto uz ledus vienkarši kļust nekontrolējami?
Labrīt tev arī
Sāka mētāt un apgāzās - nepareizi izvēlēts braukšanas ātrums atbilstošajiem ceļa apstākļiem.
Cik var vainot ceļa uzturētājus???
Šķiet, bērneļi, kuriem ir tikai tiesības, bet nav nekādu pienākumu, ir sākuši vadīt autotransportu un aktīvi izteikt savu viedokli
ja būtu atbraukuši pārāk vēl, arī būtu tikpat daudz epertu ko tik bēl utt | Offline | | |
peecise28 | 14. Jan 2015, 10:58 |
#3718
|
| Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
| Šķiet, ja uz lauku ceļiem ir atkala, problēmu gadījumā glābējus var negaidīt - tas auto nav paredzēts slideniem ceļiem | Offline | | |
abyss | 14. Jan 2015, 11:01 |
#3719
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
14 Jan 2015, 10:57:06 koni4jo rakstīja:
14 Jan 2015, 10:52:41 abyss rakstīja:
14 Jan 2015, 10:48:43 koni4jo rakstīja:
14 Jan 2015, 10:43:00 martinssirants rakstīja:
14 Jan 2015, 10:29:01 koni4jo rakstīja:
14 Jan 2015, 10:25:39 martinssirants rakstīja:
Nu bet protams, ka nav kur piesieties.
Kaa parasti. Operatiais transports driikst visu.
Piemeram, veic apdzivotaa vietaa krustojumaa apdzisanas manevru, kuru aizliegts tur dariit (gajeju pareja), nelietojot skanas signaalu, apdraudot apkarteejos, klaji parkapjot noteikumus, tadejadi izraisot sadursmi ar auto, kursh veic atlautu kreiso pagriezienu.
Uzminiet kursh beigaas izradas vainigais avarijas izraisiitaajs?
Runā par šo situāciju vai citu?
Katru gadījumu ir jāskatās atsevišķi, nevis dēļ tā, ka kādreiz kāds glēbējs bijis vafelē, vai kaut kur cits pārkāpis noteikumus, jāsoda ir šos
Un vainīgs reali sanāk glēbējs, ja tiešām visi ieveroja visu, tādā variantā, tikai gan jau kā parasti lieciniekiem bija pajāt un viņi aizbrauca
Es ne par so konkreto situaciju, bet par situaciju ar operativo transportu kopumaaa. Vini parak liek miksto noteikumiem.
HZ, pārkāpt jau viņi pārkāpj, tur nepastrīdēsies, bet man vieglāk no tā, ja viņi vienmēr slēgs bākugunis vieglāk nebūs. To troksni vnk izturēt nevar, ausis ciet jāspiež
Tāpēc pohui, deg viņiem kaut kas vai nē, palaižu, lai ātrāk aizlasās no mana redzesloka un neiedomājas ieslēgt vēl signālus.
Ja Tu brauc pa galveno ceļu, Tu vienmēr apstājies, lai paskatīso vai nebrauc kaut kas ar bākugunīm Manuprāt, skaņas signāls ir must have un jo skaļās jo labāks, lai visu laikus dzird. Dzirdei ir unikāla īpašība tā uztver info 360° leņķī (ja to vispār var nosaukt pa leņķi ), un spēj pat noteikt aptuveni no kurienes nāk skaņa. Visi, kuri brauc tikai ar ieslēgtām bākugunīm un pārkāpj noteikumus būu jāsoda tik pat smagi kā dzērājšoferi.
P.S par konkrēto gadījumu, žēl ka tā. Bet jā, vienīgais, ko var ielikt cietuma ir tas ledus pikucis uz kura saslīdēja.
Nē, speciāli nestājos, lai paskatītos, bet, ja krusts pārredzams un redzu kaut kādus ātros, kas parasti brauc tikai ar bākugunīm palaižu tāpat. To pretīgo skaņu vnk izturēt nevaru, ja trāpās, ka blakus viņi ar ieslēgtu signālu brauc, tadirvsp pizda.
Bet situācijas un ceļa posmi ir visādi, tāpēc sīkumos man nepiefisties
Tapēc jau tas skaņas signāls ir tik svarīgs, nepārredzamās vietās. Bet vispār Tev ir jūtīgas ausis, vai arī ļoti plāni logi . | Online | | |
Saabich | 14. Jan 2015, 11:03 |
#3720
|
| Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1986
Braucu ar: WC numurzīmēm
|
14 Jan 2015, 11:00:19 user rakstīja:
tak cilvēki ir lohi!
ar ceļiem viss ir pilnīgi kārtībā! ledus parādās.. ja jau paši konstatē, ka ir tik slidens - vajag braukt lēnāk! vai sanāk - paši to nespēj konstatēt, bet pārmet, ka dienesti ik pa 2min nepārbauda un nenotīra pilnīgi katru ceļa km?
valstīs, kur snieg sniegs regulāri tīrīrāji braukā turp-atpakaļ, bet ceļi ir slidenāki kā te, bet tas ir tikai normāli! ja ceļš ir izbraucams - viss kārtībā! būt 1m sniegs, ka visi iebuksē.. bet te jau konkrēts autovadītāju stulbums un nespēja konstatēt, ka uz ceļa ir ledus un nevajag psihot
Tev jau kā McLaren test pilotam šai tēmai ir jāpieliek punkts | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|