Online

Pašreiz BMWPower skatās 173 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
alnisg
20. Dec 2016, 11:35 #36981

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


20 Dec 2016, 11:15:39 @Zuc rakstīja:

20 Dec 2016, 11:08:20 @Driver rakstīja:
Dzineja darbibu neietekme, bet nav jabut -46


Paldies! Uz Tavu atbildi cerēju! Tad varu pavasarī to mainīt.

Nu, nau tā, ka pavisam neietekmē. Tikai, tā ietekme nau tik ļauna, kā otrādā - uzvārīšanas gadījumā. Proti, dzesēšanas sistēma ir uzprojektēta tā, lai nobuferētu un izlīdzinātu temperatūru starpības dzinējā - tas, lai nodrošinātu vienmērīgu detaļu termisko palielināšanos un sarukšanu. Ja līdzsvars nojaukts, detaļas viena pret otru var drusc' termiski "staigāt" - rezultātā mikroplaisas blīvēs un, pat, metālā.
Offline
Edzhus
20. Dec 2016, 11:51 #36982

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5

Vai E61 spoguļu stikli atšķiras eiropa no uk?
Offline
Rosinante
20. Dec 2016, 15:21 #36983

Kopš: 23. Mar 2005

Ziņojumi: 99

Braucu ar: CT4444 + J4444


20 Dec 2016, 11:10:36 @Driver rakstīja:

19 Dec 2016, 23:24:01 @Rosinante rakstīja:

19 Dec 2016, 22:35:50 @btr rakstīja:
PROBLĒMA .
Nopirku atpakaļ skata kameru un monitoru ( iemontējo oržinal atpakaļ skata spogulī ) pie ieslēgta motora ekrāns nerāda balta bilde - pie izslēgtas aizdedzes rāda lieliski WTF kā salabot
viss saslēgts ar vadiņiem bez Bluthuzzzz

Gan kamerai gan monitoram barošanai jābūt katram savs masas vads, monitoram masu ņem no salona apgaismojuma ,kamerai masu ņem no lukturiem .savienojumi noteikti jālodē!
Monitoru likt spogulī nav laba doma- jo Tev vienlaicīgi(viens uz otra) būs redzams tas kas spogulī un tas kas monitorā

1. Monitors suuc
2. Kamera suuc

Tapec ari delj traucejumiem juk prata viss tas pasakums.

Un ja jau saslegts viss ar vadnjiem, tad kur jega nenjemt masu visam viena vieta, bet dazadas?


Tāpēc ka ķīniešu kamerām uz monitoru neiet masas vads iet tikai viens sarkans plusa vads, masa it kā ir caur signāl kabeļa apvalku , bet tas rada traucējumus viļņojas ekrāns u.t.t. ,divām mašīnām pieliku un nācās monitoram savu masu pielodēt. vienai mašīnai kad motors neiet ir 12,5 V kamera nerāda balts , kad iedarbina ir 13,8 V tad rāda labi
ķīnieši uz vadiem ekonomē liek nepiedodami tievus vadus rodas sprieguma kritums , labāk nepirkt tādas

[ Šo ziņu laboja Rosinante, 20 Dec 2016, 15:26:56 ]

Offline
Raifers
20. Dec 2016, 16:03 #36984

Kopš: 24. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: ē7desnt

tā tā, skatos vienu auto, šim apskatē ir - 804 Atgāzu absorbcijas koeficients pārsniedz pieļaujamo.

Kas tas ir un kā izpaužas?
Offline
insomniac
20. Dec 2016, 19:23 #36985

Kopš: 21. Nov 2011

Ziņojumi: 305

Braucu ar: dēli un japāņu klasiku


20 Dec 2016, 16:03:42 @Raifers rakstīja:
tā tā, skatos vienu auto, šim apskatē ir - 804 Atgāzu absorbcijas koeficients pārsniedz pieļaujamo.

Kas tas ir un kā izpaužas?

tas ir šitā
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Elksnis
20. Dec 2016, 19:45 #36986

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

https://www.csdd.lv/jaunumi/pilnveido-transport...ibas-nosacijumus

Ko šitas izmaina perekupiem un citiem dzīvniekiem?
Offline
FFL
20. Dec 2016, 20:22 #36987

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Cīnos ar m50b28 bez vanos bosch403 vadība.
Ir tā ka brīvgaitā apgriezieni visu laiku tā periodiski kāpj un tad seko kritums (+- 200-300rpm diapazonā) un pie lielākiem apgriezieniem pārlejas. Zondes nav, brīvgaitas regulatora nav, atvienojot gmm šī kaite nepazūd. Krīt aizdomas uz "ātruma indeksa vadu" kurš nākot no speedo uz vadības bloku. Tad motors taisot šādus brīnumus, ārzemju forumos ko līdzīgu var izlasīt.

--DO I NEED A SPEED SIGNAL?
unless you have a custom chip that deletes the speed signal, you NEED the speed signal hooked up to the dme . If it is not hooked up, your ignition, fueling, load map, rev liimit and vanos will be effected.....IN A BAD WAY. if the dme does not think your car is moving, and it will limit / detune the motor.


Dzinējs ir būvēts un ieswapots citā virsbūvē, (1992 318i). Varbūt kāds ir saskāries un var padalīties ar info? Es nespēju internetā sameklēt kurš pins tas varētu būt uz šo bosch 403.. paldies!
Offline
Purcha
21. Dec 2016, 09:38 #36988

Kopš: 01. Mar 2006

No: Smiltene

Ziņojumi: 3101

Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46

Jautājums.

Ir 5er GT F07 kam nav corner light, tā kā ir nepieciešams mainīt vienu lampu radās doma, vai būtu iespējams uzlikt lampas ar corner light un tās pieinstalēt?

Corner light lampām nāk līdzi to regulējošais bloks. Vai tur ir vēl kaut kas papildus vajadzīgs priekš tā, izņemot pieinstalēšanu?

Kur to varētu izdarīt, pašu instalācijas procesu.
Offline
Bemebers
22. Dec 2016, 07:29 #36989

Kopš: 05. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 388

Braucu ar: BMW E61 530xd

Sveiki. Esmu pamanijis ka manam auto darba temperatura neuzkapj pilniba pa vidu. Lidz atela redzemajai temperaturai vinš uzkapj aptuveni jau pec 2km, bet pa vidu nenostajas. Neatceros ka bija vasara, bet tagad ir ta. Tas kautka ar āra temperaturu saistits vai kautkas sak iet pa pieskari, apgaismojiet mani lūdzu. Auto e46 330i

Links
Offline
ATB
22. Dec 2016, 07:46 #36990

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


22 Dec 2016, 07:29:33 @Bemebers rakstīja:
Sveiki. Esmu pamanijis ka manam auto darba temperatura neuzkapj pilniba pa vidu. Lidz atela redzemajai temperaturai vinš uzkapj aptuveni jau pec 2km, bet pa vidu nenostajas. Neatceros ka bija vasara, bet tagad ir ta. Tas kautka ar āra temperaturu saistits vai kautkas sak iet pa pieskari, apgaismojiet mani lūdzu. Auto e46 330i

Links


Tik mazu nobīdi no "normas" es neņemtu galvā.
Offline
king03
22. Dec 2016, 09:13 #36991

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39

Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??

[ Šo ziņu laboja king03, 22 Dec 2016, 09:23:58 ]

Offline
funkyasshit
22. Dec 2016, 09:16 #36992

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


20 Dec 2016, 20:22:19 @FFL rakstīja:
Cīnos ar m50b28 bez vanos bosch403 vadība.
Ir tā ka brīvgaitā apgriezieni visu laiku tā periodiski kāpj un tad seko kritums (+- 200-300rpm diapazonā) un pie lielākiem apgriezieniem pārlejas. Zondes nav, brīvgaitas regulatora nav, atvienojot gmm šī kaite nepazūd. Krīt aizdomas uz "ātruma indeksa vadu" kurš nākot no speedo uz vadības bloku. Tad motors taisot šādus brīnumus, ārzemju forumos ko līdzīgu var izlasīt.

--DO I NEED A SPEED SIGNAL?
unless you have a custom chip that deletes the speed signal, you NEED the speed signal hooked up to the dme . If it is not hooked up, your ignition, fueling, load map, rev liimit and vanos will be effected.....IN A BAD WAY. if the dme does not think your car is moving, and it will limit / detune the motor.


Dzinējs ir būvēts un ieswapots citā virsbūvē, (1992 318i). Varbūt kāds ir saskāries un var padalīties ar info? Es nespēju internetā sameklēt kurš pins tas varētu būt uz šo bosch 403.. paldies!


Uzliec zondi, uzliec brīvgaitas regulatoru, tiec galā ar vakkuma noplūdēm un tad paskaties, kas notiek. Kāda sūda pēc vispār zonde ir noravēta?
Offline
-JUREVICH-
22. Dec 2016, 10:01 #36993

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


22 Dec 2016, 09:13:39 @king03 rakstīja:
Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??
Sistēma spedienu vispār notur?
Offline
andronss8
22. Dec 2016, 10:07 #36994

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 490

Braucu ar: e39 530i

Kā pareizi mērā strāvas noplūdi,pie +,vai- klemmes?
Offline
8203
22. Dec 2016, 10:10 #36995

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Labakas H4 spuldzes ( bez night braker ) studijaa. Vajag samainit esosas pret kaut ko gaishaku.
Paldies!
Offline
josi
22. Dec 2016, 10:16 #36996

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


22 Dec 2016, 10:07:37 @andronss8 rakstīja:
Kā pareizi mērā strāvas noplūdi,pie +,vai- klemmes?

Pilnīgi vienalga, mēri kur ērtāk. Ja vien tev auto nav zibensnovedējs ierīkots
Offline
andronss8
22. Dec 2016, 10:20 #36997

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 490

Braucu ar: e39 530i


22 Dec 2016, 10:16:31 @josi rakstīja:

22 Dec 2016, 10:07:37 @andronss8 rakstīja:
Kā pareizi mērā strāvas noplūdi,pie +,vai- klemmes?

Pilnīgi vienalga, mēri kur ērtāk. Ja vien tev auto nav zibensnovedējs ierīkots
Okidoki.

Offline
bmwaddict
22. Dec 2016, 10:21 #36998

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


22 Dec 2016, 10:01:55 @-JUREVICH- rakstīja:
Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??

Tak plaisa galvaa vai labaakajaa gadiijumaa galvas bliive, bet nu galvas bliive parasti strauji progresee. izskruuvee sveces un paskaties vai kaada nav konkreeti apkalkjojusies, ja ir tad attieciigajaa cilindraa tiek dzeseeshanas shkjidrums.
Offline
king03
22. Dec 2016, 10:44 #36999

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


22 Dec 2016, 10:21:59 @bmwaddict rakstīja:

22 Dec 2016, 10:01:55 @-JUREVICH- rakstīja:
Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??

Tak plaisa galvaa vai labaakajaa gadiijumaa galvas bliive, bet nu galvas bliive parasti strauji progresee. izskruuvee sveces un paskaties vai kaada nav konkreeti apkalkjojusies, ja ir tad attieciigajaa cilindraa tiek dzeseeshanas shkjidrums.


Ok doma skaidra. Cirkulācijas sūkņos visticamāk nebūs vaina, tā izklausās!?
Offline
king03
22. Dec 2016, 10:46 #37000

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


22 Dec 2016, 10:01:55 @-JUREVICH- rakstīja:

22 Dec 2016, 09:13:39 @king03 rakstīja:
Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??
Sistēma spedienu vispār notur?

spiediens tad ir sistēmā, bet kā attaisa vaļā atgaisošanas skrūvi tad tikai nāk tvaiks!!!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo