Autors | Ziņojums |
alnisg | |
Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
|
20 Dec 2016, 11:15:39 @Zuc rakstīja:
20 Dec 2016, 11:08:20 @Driver rakstīja:
Dzineja darbibu neietekme, bet nav jabut -46
Paldies! Uz Tavu atbildi cerēju! Tad varu pavasarī to mainīt.
Nu, nau tā, ka pavisam neietekmē. Tikai, tā ietekme nau tik ļauna, kā otrādā - uzvārīšanas gadījumā. Proti, dzesēšanas sistēma ir uzprojektēta tā, lai nobuferētu un izlīdzinātu temperatūru starpības dzinējā - tas, lai nodrošinātu vienmērīgu detaļu termisko palielināšanos un sarukšanu. Ja līdzsvars nojaukts, detaļas viena pret otru var drusc' termiski "staigāt" - rezultātā mikroplaisas blīvēs un, pat, metālā. |
Offline | |
|
Edzhus | |
Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar: 4x5
| Vai E61 spoguļu stikli atšķiras eiropa no uk? |
Offline | |
|
Rosinante | |
Kopš: 23. Mar 2005
Ziņojumi: 99
Braucu ar: CT4444 + J4444
|
20 Dec 2016, 11:10:36 @Driver rakstīja:
19 Dec 2016, 23:24:01 @Rosinante rakstīja:
19 Dec 2016, 22:35:50 @btr rakstīja:
PROBLĒMA .
Nopirku atpakaļ skata kameru un monitoru ( iemontējo oržinal atpakaļ skata spogulī ) pie ieslēgta motora ekrāns nerāda balta bilde - pie izslēgtas aizdedzes rāda lieliski WTF kā salabot
viss saslēgts ar vadiņiem bez Bluthuzzzz
Gan kamerai gan monitoram barošanai jābūt katram savs masas vads, monitoram masu ņem no salona apgaismojuma ,kamerai masu ņem no lukturiem .savienojumi noteikti jālodē!
Monitoru likt spogulī nav laba doma- jo Tev vienlaicīgi(viens uz otra) būs redzams tas kas spogulī un tas kas monitorā
1. Monitors suuc
2. Kamera suuc
Tapec ari delj traucejumiem juk prata viss tas pasakums.
Un ja jau saslegts viss ar vadnjiem, tad kur jega nenjemt masu visam viena vieta, bet dazadas?
Tāpēc ka ķīniešu kamerām uz monitoru neiet masas vads iet tikai viens sarkans plusa vads, masa it kā ir caur signāl kabeļa apvalku , bet tas rada traucējumus viļņojas ekrāns u.t.t. ,divām mašīnām pieliku un nācās monitoram savu masu pielodēt. vienai mašīnai kad motors neiet ir 12,5 V kamera nerāda balts , kad iedarbina ir 13,8 V tad rāda labi
ķīnieši uz vadiem ekonomē liek nepiedodami tievus vadus rodas sprieguma kritums , labāk nepirkt tādas [ Šo ziņu laboja Rosinante, 20 Dec 2016, 15:26:56 ] |
Offline | |
|
Raifers | |
Kopš: 24. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: ē7desnt
| tā tā, skatos vienu auto, šim apskatē ir - 804 Atgāzu absorbcijas koeficients pārsniedz pieļaujamo.
Kas tas ir un kā izpaužas? |
Offline | |
|
insomniac | |
Kopš: 21. Nov 2011
Ziņojumi: 305
Braucu ar: dēli un japāņu klasiku
|
20 Dec 2016, 16:03:42 @Raifers rakstīja:
tā tā, skatos vienu auto, šim apskatē ir - 804 Atgāzu absorbcijas koeficients pārsniedz pieļaujamo.
Kas tas ir un kā izpaužas?
tas ir šitā
Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
Elksnis | |
Kopš: 18. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| https://www.csdd.lv/jaunumi/pilnveido-transport...ibas-nosacijumus
Ko šitas izmaina perekupiem un citiem dzīvniekiem? |
Offline | |
|
FFL | |
Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Cīnos ar m50b28 bez vanos bosch403 vadība.
Ir tā ka brīvgaitā apgriezieni visu laiku tā periodiski kāpj un tad seko kritums (+- 200-300rpm diapazonā) un pie lielākiem apgriezieniem pārlejas. Zondes nav, brīvgaitas regulatora nav, atvienojot gmm šī kaite nepazūd. Krīt aizdomas uz "ātruma indeksa vadu" kurš nākot no speedo uz vadības bloku. Tad motors taisot šādus brīnumus, ārzemju forumos ko līdzīgu var izlasīt.
--DO I NEED A SPEED SIGNAL?
unless you have a custom chip that deletes the speed signal, you NEED the speed signal hooked up to the dme . If it is not hooked up, your ignition, fueling, load map, rev liimit and vanos will be effected.....IN A BAD WAY. if the dme does not think your car is moving, and it will limit / detune the motor.
Dzinējs ir būvēts un ieswapots citā virsbūvē, (1992 318i). Varbūt kāds ir saskāries un var padalīties ar info? Es nespēju internetā sameklēt kurš pins tas varētu būt uz šo bosch 403.. paldies! |
Offline | |
|
Purcha | |
Kopš: 01. Mar 2006
No: Smiltene
Ziņojumi: 3101
Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46
| Jautājums.
Ir 5er GT F07 kam nav corner light, tā kā ir nepieciešams mainīt vienu lampu radās doma, vai būtu iespējams uzlikt lampas ar corner light un tās pieinstalēt?
Corner light lampām nāk līdzi to regulējošais bloks. Vai tur ir vēl kaut kas papildus vajadzīgs priekš tā, izņemot pieinstalēšanu?
Kur to varētu izdarīt, pašu instalācijas procesu. |
Offline | |
|
|
Bemebers | |
Kopš: 05. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 388
Braucu ar: BMW E61 530xd
| Sveiki. Esmu pamanijis ka manam auto darba temperatura neuzkapj pilniba pa vidu. Lidz atela redzemajai temperaturai vinš uzkapj aptuveni jau pec 2km, bet pa vidu nenostajas. Neatceros ka bija vasara, bet tagad ir ta. Tas kautka ar āra temperaturu saistits vai kautkas sak iet pa pieskari, apgaismojiet mani lūdzu. Auto e46 330i
Links |
Offline | |
|
ATB | |
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
22 Dec 2016, 07:29:33 @Bemebers rakstīja:
Sveiki. Esmu pamanijis ka manam auto darba temperatura neuzkapj pilniba pa vidu. Lidz atela redzemajai temperaturai vinš uzkapj aptuveni jau pec 2km, bet pa vidu nenostajas. Neatceros ka bija vasara, bet tagad ir ta. Tas kautka ar āra temperaturu saistits vai kautkas sak iet pa pieskari, apgaismojiet mani lūdzu. Auto e46 330i
Links
Tik mazu nobīdi no "normas" es neņemtu galvā. |
Offline | |
|
king03 | |
Kopš: 02. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 421
Braucu ar: Sharan, E39
| Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??[ Šo ziņu laboja king03, 22 Dec 2016, 09:23:58 ] |
Offline | |
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
20 Dec 2016, 20:22:19 @FFL rakstīja:
Cīnos ar m50b28 bez vanos bosch403 vadība.
Ir tā ka brīvgaitā apgriezieni visu laiku tā periodiski kāpj un tad seko kritums (+- 200-300rpm diapazonā) un pie lielākiem apgriezieniem pārlejas. Zondes nav, brīvgaitas regulatora nav, atvienojot gmm šī kaite nepazūd. Krīt aizdomas uz "ātruma indeksa vadu" kurš nākot no speedo uz vadības bloku. Tad motors taisot šādus brīnumus, ārzemju forumos ko līdzīgu var izlasīt.
--DO I NEED A SPEED SIGNAL?
unless you have a custom chip that deletes the speed signal, you NEED the speed signal hooked up to the dme . If it is not hooked up, your ignition, fueling, load map, rev liimit and vanos will be effected.....IN A BAD WAY. if the dme does not think your car is moving, and it will limit / detune the motor.
Dzinējs ir būvēts un ieswapots citā virsbūvē, (1992 318i). Varbūt kāds ir saskāries un var padalīties ar info? Es nespēju internetā sameklēt kurš pins tas varētu būt uz šo bosch 403.. paldies!
Uzliec zondi, uzliec brīvgaitas regulatoru, tiec galā ar vakkuma noplūdēm un tad paskaties, kas notiek. Kāda sūda pēc vispār zonde ir noravēta? |
Offline | |
|
-JUREVICH- | |
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
22 Dec 2016, 09:13:39 @king03 rakstīja:
Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??
Sistēma spedienu vispār notur? |
Offline | |
|
andronss8 | |
Kopš: 13. Feb 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 490
Braucu ar: e39 530i
| Kā pareizi mērā strāvas noplūdi,pie +,vai- klemmes? |
Offline | |
|
8203 | |
Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
| Labakas H4 spuldzes ( bez night braker ) studijaa. Vajag samainit esosas pret kaut ko gaishaku.
Paldies! |
Offline | |
|
josi | |
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
22 Dec 2016, 10:07:37 @andronss8 rakstīja:
Kā pareizi mērā strāvas noplūdi,pie +,vai- klemmes?
Pilnīgi vienalga, mēri kur ērtāk. Ja vien tev auto nav zibensnovedējs ierīkots
|
Offline | |
|
|
andronss8 | |
Kopš: 13. Feb 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 490
Braucu ar: e39 530i
|
22 Dec 2016, 10:16:31 @josi rakstīja:
22 Dec 2016, 10:07:37 @andronss8 rakstīja:
Kā pareizi mērā strāvas noplūdi,pie +,vai- klemmes?
Pilnīgi vienalga, mēri kur ērtāk. Ja vien tev auto nav zibensnovedējs ierīkots
Okidoki.
|
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
22 Dec 2016, 10:01:55 @-JUREVICH- rakstīja:
Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??
Tak plaisa galvaa vai labaakajaa gadiijumaa galvas bliive, bet nu galvas bliive parasti strauji progresee. izskruuvee sveces un paskaties vai kaada nav konkreeti apkalkjojusies, ja ir tad attieciigajaa cilindraa tiek dzeseeshanas shkjidrums.
|
Offline | |
|
king03 | |
Kopš: 02. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 421
Braucu ar: Sharan, E39
|
22 Dec 2016, 10:21:59 @bmwaddict rakstīja:
22 Dec 2016, 10:01:55 @-JUREVICH- rakstīja:
Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??
Tak plaisa galvaa vai labaakajaa gadiijumaa galvas bliive, bet nu galvas bliive parasti strauji progresee. izskruuvee sveces un paskaties vai kaada nav konkreeti apkalkjojusies, ja ir tad attieciigajaa cilindraa tiek dzeseeshanas shkjidrums.
Ok doma skaidra. Cirkulācijas sūkņos visticamāk nebūs vaina, tā izklausās!? |
Offline | |
|
king03 | |
Kopš: 02. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 421
Braucu ar: Sharan, E39
|
22 Dec 2016, 10:01:55 @-JUREVICH- rakstīja:
22 Dec 2016, 09:13:39 @king03 rakstīja:
Tika iepirkts E39 ar M52B20. motors karst aukšā pēc kādām 20min. meģināju gaisot bet tur tvaiks tikai nāk! Salonā arī nav siltuma, norāvu pečkas trubas nost, tosols tik tur pārsimts grami.Pārbaudīju cirkulācijas sūkni kas pie kreisā amortizātora stakana. Liekās ka viņš vainīgs, vai ūdens sūknis. pamēģināju pieliet pilnu sistēmu ar tosolu un atstāt radiātora korķi vaļā, pēc kāda laika sāk stipri burbuļot un iet pāri malām.Un pēc tām 20min apgriezieni tukšgaitas uzkāpj uz 1500, un lejā nekrītās.
Kurā galā meklēt problēmu? Varbūt kādam tā bijis!!!??
Sistēma spedienu vispār notur?
spiediens tad ir sistēmā, bet kā attaisa vaļā atgaisošanas skrūvi tad tikai nāk tvaiks!!! |
Offline | |
|