Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
asdfer
28. Mar 2019, 09:30 #3681

Kopš: 19. Feb 2016

Ziņojumi: 31

Braucu ar: 200km/h

Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2
Offline
jurkalpg
28. Mar 2019, 09:35 #3682

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:


28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2

M57 der tikai LL04
Offline
predat0r
28. Mar 2019, 09:35 #3683

Kopš: 24. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: muti

Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB.
Braucu jau gandrīz 2 gadus bez bēdas, regulāri ir veiktas apkopes.
Pirms kāda laika borta dators uzmeta Check Engine, un pārbaudot kļūdu, tika konstatēts, ka ieplūdes vārsta klapes motoriņš ir izbeidzies (kļūdas kods: P2015). Tas it kā problēmas nesagādāja, motora darbībā īsti nekas nemainījās. Vīri teica, ka bieži vien to motoriņu vispār izņēm un pārprogrammē vadības bloku.
Tad sākās nākamā problēma. Pirms pāris dienām borta dators ik pēc 5 minūtēm sāka mest ārā jaunu Check Engine kļūdu, turklāt tagad auto ieslēdz avārijas režīmu - atslēdz turbīnu, un vajag noslāpēt/pielaist pa jaunu. Un tad pēc 5 minūtes atkal tas pats. Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
Vedu auto uz 4 dažādiem servisiem, pēdējais bija Grosauto. Vedu ar domu, ka kāds no viņiem man pateiks, kas tad īsti izraisa šo kļūdu un, kuras ir tās komponentes, kas izgājušas no ierindas. Neviens konkrētu atbildi vai garantiju nemācēja dot. Visi, kā viens tikai aptuveni minēja, kur varētu būt problēma, bet negarantēja, ka tas atrisināšot šo kļūdu.
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs. Kas jau sāk šķist pietiekami liela summa, vai maz ir vērts remontēt, ja ņem vērā, ka auto vērtība šobrīd ir Max 3000 EUR.
It kā jau varētu arī samaksāt šo summu, ja būtu 100% drošs, ka tas atrisinās problēmu.
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?
Zvanīju arī uz Moller Auto - tie arī nekādu garantiju nedeva, vien to, ka noplēsīšot 100+ EUR par diagnostiku un mainīšot visu pēc kārtas, kur kompis uzmet kļūdu.
Tauta, palīdziet, ko darīt...
Offline
bmwaddict
28. Mar 2019, 09:36 #3684

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 Mar 2019, 13:31:16 @josi rakstīja:
INPA + K+DAN vai VAGCOM KKL kabelis.





a kaa tur VAGCOM KKL kabelis iederaas shajaa scenaarijaa?
Offline
asdfer
28. Mar 2019, 09:45 #3685

Kopš: 19. Feb 2016

Ziņojumi: 31

Braucu ar: 200km/h


28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:

28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2

M57 der tikai LL04


Gribu liet tagad 0w30 vai 0w40 nevaru nekur atrast ar šo standartu
Offline
bmwaddict
28. Mar 2019, 09:46 #3686

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Mar 2019, 09:35:21 @predat0r rakstīja:
Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB
...
Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
...
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs.
...
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?


Nezinu es mekleetu kaadu kas nodarbojas ar shiem dzineejiem un var notesteet ar lietotaam ejoshaam detaljaam kura ir vainiigaa, vaarsts vai sensors un tad zinaatu kuru vajag pirkt jaunu vai varbuut arii pietiek ar lietotu ja ir zinaams ka taa nav tipiska probleema.

Neko nesaprotu no shii auto un taapeec riikotos peec shaada algoritma

Bet tas klapes motorinjsh hvz arii laikam uzliktu lietotu ja taa nav tipiska probleema un to visticamaak var izdariit pats.
Offline
asdfer
28. Mar 2019, 09:58 #3687

Kopš: 19. Feb 2016

Ziņojumi: 31

Braucu ar: 200km/h


28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:

28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2

M57 der tikai LL04


acīmredzot tā nav patiesība
castrol

[ Šo ziņu laboja asdfer, 28 Mar 2019, 09:59:32 ]

Offline
RSAWorkshop
28. Mar 2019, 10:03 #3688

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

LL01 tika aizvietots ar LL04

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
jurkalpg
28. Mar 2019, 10:33 #3689

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:


28 Mar 2019, 09:58:02 @asdfer rakstīja:

28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:

28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2

M57 der tikai LL04


acīmredzot tā nav patiesība
castrol

dīzelim bez DPF
nu ja ir amputēts DPF, tad motorshaden no LL01 nenotiks, imho eļļu gan ēdīs 1l uz 10k, bet LL04 neēdīs
Offline
restar79
28. Mar 2019, 10:47 #3690

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

Kāds ir prātīgākis interneta pieslēgums dzīvoklim,kuru lieta dažas dienas mēnesī ?
Offline
cipargalva
28. Mar 2019, 10:51 #3691

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro

Hotspots no telefona.
Offline
jurkalpg
28. Mar 2019, 11:36 #3692

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:


28 Mar 2019, 10:51:09 @cipargalva rakstīja:
Hotspots no telefona.


jā un nē

bieži vien cilvēki pieliek pie lādētāja + hotstops - litijam nepatīk karsts telefons un degradējās baterija ļoti ātri

imho usb modems ar vai bez interneta sim kartes
operatori piedāvā sim karti planšetēm

[ Šo ziņu laboja jurkalpg, 28 Mar 2019, 11:37:41 ]

Offline
josi
28. Mar 2019, 14:44 #3693

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


28 Mar 2019, 09:36:34 @bmwaddict rakstīja:

27 Mar 2019, 13:31:16 @josi rakstīja:
INPA + K+DAN vai VAGCOM KKL kabelis.



a kaa tur VAGCOM KKL kabelis iederaas shajaa scenaarijaa?

To arī var ar INPA sadraudzēt
Offline
13lucky
28. Mar 2019, 15:23 #3694

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

295 ir platums
Offline
VD177
29. Mar 2019, 18:20 #3695

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi

E46 M54B25 gaisa masas mērītāja gofrā augšpusē pievienojas divas trubiņas. Jautājums, kas ir apakšējā jeb tievākā truba, uz kurieni viņa iet?

Offline
_-G-_
29. Mar 2019, 18:43 #3696

Kopš: 10. Jun 2008

No: Smiltene

Ziņojumi: 152

Braucu ar: atlauto atrumu ;)

Lai e38 uzliktu style132 vajag flančus?
Offline
-JUREVICH-
29. Mar 2019, 20:41 #3697

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


28 Mar 2019, 09:35:21 @predat0r rakstīja:
Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB.
Braucu jau gandrīz 2 gadus bez bēdas, regulāri ir veiktas apkopes.
Pirms kāda laika borta dators uzmeta Check Engine, un pārbaudot kļūdu, tika konstatēts, ka ieplūdes vārsta klapes motoriņš ir izbeidzies (kļūdas kods: P2015). Tas it kā problēmas nesagādāja, motora darbībā īsti nekas nemainījās. Vīri teica, ka bieži vien to motoriņu vispār izņēm un pārprogrammē vadības bloku.
Tad sākās nākamā problēma. Pirms pāris dienām borta dators ik pēc 5 minūtēm sāka mest ārā jaunu Check Engine kļūdu, turklāt tagad auto ieslēdz avārijas režīmu - atslēdz turbīnu, un vajag noslāpēt/pielaist pa jaunu. Un tad pēc 5 minūtes atkal tas pats. Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
Vedu auto uz 4 dažādiem servisiem, pēdējais bija Grosauto. Vedu ar domu, ka kāds no viņiem man pateiks, kas tad īsti izraisa šo kļūdu un, kuras ir tās komponentes, kas izgājušas no ierindas. Neviens konkrētu atbildi vai garantiju nemācēja dot. Visi, kā viens tikai aptuveni minēja, kur varētu būt problēma, bet negarantēja, ka tas atrisināšot šo kļūdu.
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs. Kas jau sāk šķist pietiekami liela summa, vai maz ir vērts remontēt, ja ņem vērā, ka auto vērtība šobrīd ir Max 3000 EUR.
It kā jau varētu arī samaksāt šo summu, ja būtu 100% drošs, ka tas atrisinās problēmu.
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?
Zvanīju arī uz Moller Auto - tie arī nekādu garantiju nedeva, vien to, ka noplēsīšot 100+ EUR par diagnostiku un mainīšot visu pēc kārtas, kur kompis uzmet kļūdu.
Tauta, palīdziet, ko darīt...
Ieplūdes klape tipiska klizma,aprauti zobrati!Par degvielas spiedienu,vis ticamāk ka regulātors,bet tikai lamājas par augstu =šrots tests maiņa,ja nemaldos nav nekur dziļā dir,ā lai netiktu klāt!

[ Šo ziņu laboja -JUREVICH-, 29 Mar 2019, 20:41:56 ]

Offline
Negantelis
29. Mar 2019, 20:50 #3698

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1463

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


28 Mar 2019, 09:58:02 @asdfer rakstīja:

28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:

28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2

M57 der tikai LL04


acīmredzot tā nav patiesība
castrol


LL01 un LL04 ir aizokeānijai un Eiropai. Starpība ir degvielas sastāvā (sērā).

Turklāt ja pareizi atceros tas ir par benzīnu motoriem.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 29 Mar 2019, 20:52:00 ]

Offline
dreimanis_lv
29. Mar 2019, 21:33 #3699

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board

Kāds var ieteikt kādu sakarīgu kantori kas uzstāda papildus signalizāciju/imo priekš kasko?

Offline
Jurchixx
29. Mar 2019, 21:40 #3700

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

autonams
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo