Online
Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
asdfer | 28. Mar 2019, 09:30 |
#3681
|
| Kopš: 19. Feb 2016
Ziņojumi: 31
Braucu ar: 200km/h
| Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2 | Offline | | |
jurkalpg | 28. Mar 2019, 09:35 |
#3682
|
| Kopš: 13. Nov 2017
Ziņojumi: 287
Braucu ar:
|
28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2
M57 der tikai LL04 | Offline | | |
predat0r | 28. Mar 2019, 09:35 |
#3683
|
| Kopš: 24. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar: muti
| Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB.
Braucu jau gandrīz 2 gadus bez bēdas, regulāri ir veiktas apkopes.
Pirms kāda laika borta dators uzmeta Check Engine, un pārbaudot kļūdu, tika konstatēts, ka ieplūdes vārsta klapes motoriņš ir izbeidzies (kļūdas kods: P2015). Tas it kā problēmas nesagādāja, motora darbībā īsti nekas nemainījās. Vīri teica, ka bieži vien to motoriņu vispār izņēm un pārprogrammē vadības bloku.
Tad sākās nākamā problēma. Pirms pāris dienām borta dators ik pēc 5 minūtēm sāka mest ārā jaunu Check Engine kļūdu, turklāt tagad auto ieslēdz avārijas režīmu - atslēdz turbīnu, un vajag noslāpēt/pielaist pa jaunu. Un tad pēc 5 minūtes atkal tas pats. Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
Vedu auto uz 4 dažādiem servisiem, pēdējais bija Grosauto. Vedu ar domu, ka kāds no viņiem man pateiks, kas tad īsti izraisa šo kļūdu un, kuras ir tās komponentes, kas izgājušas no ierindas. Neviens konkrētu atbildi vai garantiju nemācēja dot. Visi, kā viens tikai aptuveni minēja, kur varētu būt problēma, bet negarantēja, ka tas atrisināšot šo kļūdu.
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs. Kas jau sāk šķist pietiekami liela summa, vai maz ir vērts remontēt, ja ņem vērā, ka auto vērtība šobrīd ir Max 3000 EUR.
It kā jau varētu arī samaksāt šo summu, ja būtu 100% drošs, ka tas atrisinās problēmu.
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?
Zvanīju arī uz Moller Auto - tie arī nekādu garantiju nedeva, vien to, ka noplēsīšot 100+ EUR par diagnostiku un mainīšot visu pēc kārtas, kur kompis uzmet kļūdu.
Tauta, palīdziet, ko darīt... | Offline | | |
bmwaddict | 28. Mar 2019, 09:36 |
#3684
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
27 Mar 2019, 13:31:16 @josi rakstīja:
INPA + K+DAN vai VAGCOM KKL kabelis.
a kaa tur VAGCOM KKL kabelis iederaas shajaa scenaarijaa? | Offline | | |
asdfer | 28. Mar 2019, 09:45 |
#3685
|
| Kopš: 19. Feb 2016
Ziņojumi: 31
Braucu ar: 200km/h
|
28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:
28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2
M57 der tikai LL04
Gribu liet tagad 0w30 vai 0w40 nevaru nekur atrast ar šo standartu | Offline | | |
bmwaddict | 28. Mar 2019, 09:46 |
#3686
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
28 Mar 2019, 09:35:21 @predat0r rakstīja:
Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB
...
Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
...
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs.
...
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?
Nezinu es mekleetu kaadu kas nodarbojas ar shiem dzineejiem un var notesteet ar lietotaam ejoshaam detaljaam kura ir vainiigaa, vaarsts vai sensors un tad zinaatu kuru vajag pirkt jaunu vai varbuut arii pietiek ar lietotu ja ir zinaams ka taa nav tipiska probleema.
Neko nesaprotu no shii auto un taapeec riikotos peec shaada algoritma
Bet tas klapes motorinjsh hvz arii laikam uzliktu lietotu ja taa nav tipiska probleema un to visticamaak var izdariit pats. | Offline | | |
asdfer | 28. Mar 2019, 09:58 |
#3687
|
| Kopš: 19. Feb 2016
Ziņojumi: 31
Braucu ar: 200km/h
|
28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:
28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2
M57 der tikai LL04
acīmredzot tā nav patiesība
castrol[ Šo ziņu laboja asdfer, 28 Mar 2019, 09:59:32 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | 28. Mar 2019, 10:03 |
#3688
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7067
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| LL01 tika aizvietots ar LL04
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Online | | |
|
jurkalpg | 28. Mar 2019, 10:33 |
#3689
|
| Kopš: 13. Nov 2017
Ziņojumi: 287
Braucu ar:
|
28 Mar 2019, 09:58:02 @asdfer rakstīja:
28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:
28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2
M57 der tikai LL04
acīmredzot tā nav patiesība
castrol
dīzelim bez DPF
nu ja ir amputēts DPF, tad motorshaden no LL01 nenotiks, imho eļļu gan ēdīs 1l uz 10k, bet LL04 neēdīs | Offline | | |
restar79 | 28. Mar 2019, 10:47 |
#3690
|
| Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 2867
Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe
| Kāds ir prātīgākis interneta pieslēgums dzīvoklim,kuru lieta dažas dienas mēnesī ? | Offline | | |
cipargalva | 28. Mar 2019, 10:51 |
#3691
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Hotspots no telefona. | Offline | | |
jurkalpg | 28. Mar 2019, 11:36 |
#3692
|
| Kopš: 13. Nov 2017
Ziņojumi: 287
Braucu ar:
|
28 Mar 2019, 10:51:09 @cipargalva rakstīja:
Hotspots no telefona.
jā un nē
bieži vien cilvēki pieliek pie lādētāja + hotstops - litijam nepatīk karsts telefons un degradējās baterija ļoti ātri
imho usb modems ar vai bez interneta sim kartes
operatori piedāvā sim karti planšetēm [ Šo ziņu laboja jurkalpg, 28 Mar 2019, 11:37:41 ] | Offline | | |
josi | 28. Mar 2019, 14:44 |
#3693
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
28 Mar 2019, 09:36:34 @bmwaddict rakstīja:
27 Mar 2019, 13:31:16 @josi rakstīja:
INPA + K+DAN vai VAGCOM KKL kabelis.
a kaa tur VAGCOM KKL kabelis iederaas shajaa scenaarijaa?
To arī var ar INPA sadraudzēt
| Offline | | |
13lucky | 28. Mar 2019, 15:23 |
#3694
|
| Kopš: 28. May 2018
Ziņojumi: 629
Braucu ar:
| 295 ir platums | Offline | | |
VD177 | 29. Mar 2019, 18:20 |
#3695
|
| Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
| E46 M54B25 gaisa masas mērītāja gofrā augšpusē pievienojas divas trubiņas. Jautājums, kas ir apakšējā jeb tievākā truba, uz kurieni viņa iet?
| Offline | | |
_-G-_ | 29. Mar 2019, 18:43 |
#3696
|
| Kopš: 10. Jun 2008
No: Smiltene
Ziņojumi: 152
Braucu ar: atlauto atrumu ;)
| Lai e38 uzliktu style132 vajag flančus? | Offline | | |
|
-JUREVICH- | 29. Mar 2019, 20:41 |
#3697
|
| Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
28 Mar 2019, 09:35:21 @predat0r rakstīja:
Ir sekojoša problēma.
Ir VW Passat B6 2008.g ar 2.0 TDI 16V motoru. Motora kods: CBAB.
Braucu jau gandrīz 2 gadus bez bēdas, regulāri ir veiktas apkopes.
Pirms kāda laika borta dators uzmeta Check Engine, un pārbaudot kļūdu, tika konstatēts, ka ieplūdes vārsta klapes motoriņš ir izbeidzies (kļūdas kods: P2015). Tas it kā problēmas nesagādāja, motora darbībā īsti nekas nemainījās. Vīri teica, ka bieži vien to motoriņu vispār izņēm un pārprogrammē vadības bloku.
Tad sākās nākamā problēma. Pirms pāris dienām borta dators ik pēc 5 minūtēm sāka mest ārā jaunu Check Engine kļūdu, turklāt tagad auto ieslēdz avārijas režīmu - atslēdz turbīnu, un vajag noslāpēt/pielaist pa jaunu. Un tad pēc 5 minūtes atkal tas pats. Pēc motora diagnostikas tika konstatēts, ka Degvielas rampā ir pa augstu spiediens. (Kļūdas kods: P0088 un P0087)
Vedu auto uz 4 dažādiem servisiem, pēdējais bija Grosauto. Vedu ar domu, ka kāds no viņiem man pateiks, kas tad īsti izraisa šo kļūdu un, kuras ir tās komponentes, kas izgājušas no ierindas. Neviens konkrētu atbildi vai garantiju nemācēja dot. Visi, kā viens tikai aptuveni minēja, kur varētu būt problēma, bet negarantēja, ka tas atrisināšot šo kļūdu.
Pirmais variants, protams, bija ieteikums mainīt ieplūdes kolektora klapes motoriņu, tad Rampas degvielas sensoru, un tad Rampas degvielas vārstu, kas regulē spiedienu.
Visas šīs detaļas kopā izmaksā virs 600 EUR + darbs. Kas jau sāk šķist pietiekami liela summa, vai maz ir vērts remontēt, ja ņem vērā, ka auto vērtība šobrīd ir Max 3000 EUR.
It kā jau varētu arī samaksāt šo summu, ja būtu 100% drošs, ka tas atrisinās problēmu.
Jautājums Jums, ko iesakat darīt? Vai ir vērts meklēt šrotā šīs detaļas un mēģināt mainīt pa vienai? Vai tomēr likt jaunas? Vai varbūt arī ir ieteikumi, kur vest auto, kas tiešām mācētu objektīvi novērtēt, kas izraisa visu šo problēmu?
Zvanīju arī uz Moller Auto - tie arī nekādu garantiju nedeva, vien to, ka noplēsīšot 100+ EUR par diagnostiku un mainīšot visu pēc kārtas, kur kompis uzmet kļūdu.
Tauta, palīdziet, ko darīt...
Ieplūdes klape tipiska klizma,aprauti zobrati!Par degvielas spiedienu,vis ticamāk ka regulātors,bet tikai lamājas par augstu =šrots tests maiņa,ja nemaldos nav nekur dziļā dir,ā lai netiktu klāt![ Šo ziņu laboja -JUREVICH-, 29 Mar 2019, 20:41:56 ] | Offline | | |
Negantelis | 29. Mar 2019, 20:50 |
#3698
|
| Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1463
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
28 Mar 2019, 09:58:02 @asdfer rakstīja:
28 Mar 2019, 09:35:17 @jurkalpg rakstīja:
28 Mar 2019, 09:30:40 @asdfer rakstīja:
Vai eļļas LL01 standarts der ja itkā prasīts LL04? m57tu2
M57 der tikai LL04
acīmredzot tā nav patiesība
castrol
LL01 un LL04 ir aizokeānijai un Eiropai. Starpība ir degvielas sastāvā (sērā).
Turklāt ja pareizi atceros tas ir par benzīnu motoriem.[ Šo ziņu laboja Negantelis, 29 Mar 2019, 20:52:00 ] | Offline | | |
dreimanis_lv | 29. Mar 2019, 21:33 |
#3699
|
| Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
| Kāds var ieteikt kādu sakarīgu kantori kas uzstāda papildus signalizāciju/imo priekš kasko?
| Offline | | |
Jurchixx | 29. Mar 2019, 21:40 |
#3700
|
| Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| autonams | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|