Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Kaross
16. Feb 2019, 10:47 #3681

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Būs aitas, būs cirpēji.
Kā var paprasīt par amortizatoru maiņu tādu ciparu, es nezinu. 500E par buksēm?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
16. Feb 2019, 10:54 #3682

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Feb 2019, 20:57:18 @Elviss rakstīja:
Kas mainījis reduktora bukses ne oficiālajā, cik aptuveni naudas? Vai nav baigā atšķirība no wessa? Tur kkadi 500 laikam bija.


Tikai reduktora bukses? Viņas tur 3 gab. par OEM 140 Euro. Ar visu darbu es varētu zem 400E iekļauties.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
16. Feb 2019, 11:13 #3683

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7151

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Man ar kkas zvanija, prasija par spilvenu nomaiņu, wess bija 2k ielomijis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
osko555
18. Feb 2019, 19:17 #3684

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA

Sveiki vīri.
Ir problēma ar stūres iekārtu. Dažreiz jūtams, ka stūre tā kā ieķerās, uz mazu kustîbu tā kā paliek cietāka. Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu? Kur varētu būt meklējama vaina?
Offline
mm325
18. Feb 2019, 19:26 #3685

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1351

Braucu ar: zilu 4.6is

Stūres kardāns?
Offline
32cm
18. Feb 2019, 20:22 #3686

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2242

Braucu ar: EK

F10:F11 msport bamperis 120 e, oem
Offline
faketaxi
19. Feb 2019, 21:07 #3687

Kopš: 19. Feb 2019

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Kādam ir bijusi pieredze ar F11 aizmugurējo kompresoru - mīnuss grādos pumpē ar skaļu troksni, plusos viss ok? Pats kompresors pārbaudīts, viss strādā ok. Noņemot nost kompresora vāku vākam iekšā mīkstais materiāls nedaudz mitrs, varētu būt, ka pie mīnusiem sasalst un no tā troksnis?
Offline
kriii
20. Feb 2019, 02:22 #3688

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā
Offline
KaspichsS
20. Feb 2019, 08:54 #3689

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


20 Feb 2019, 02:22:23 @kriii rakstīja:
Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā


nee, nu, ja dīleris teica.. tad - jārespektē..

kungi, man jautājums - ko nozīmē: troksnis?
tas nozīmē - palielināta mehāniskā slodze, acīmredzot - ir kāda problēma.
protams, ja ir tēma: nopišam līdz beigām, tad ieliekam lietotu, jeb izravējam to pribambasu - šāds risinājums nepārsteigs.
Bet uzlikt mīksto, ja auto tiek uzturēts kārtībā... Nu, tad jau pohujā var neko nedarīt, ja viss klab, kūp vadi... Kaut man nav ilūziju, redzot, kā tiek uzturēti šie auto.
bučas.
Offline
KaspichsS
20. Feb 2019, 09:41 #3690

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


20 Feb 2019, 09:18:30 @Vantage rakstīja:

20 Feb 2019, 08:54:09 @KateG rakstīja:

20 Feb 2019, 02:22:23 @kriii rakstīja:
Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā


nee, nu, ja dīleris teica.. tad - jārespektē..

kungi, man jautājums - ko nozīmē: troksnis?
tas nozīmē - palielināta mehāniskā slodze, acīmredzot - ir kāda problēma.
protams, ja ir tēma: nopišam līdz beigām, tad ieliekam lietotu, jeb izravējam to pribambasu - šāds risinājums nepārsteigs.
Bet uzlikt mīksto, ja auto tiek uzturēts kārtībā... Nu, tad jau pohujā var neko nedarīt, ja viss klab, kūp vadi... Kaut man nav ilūziju, redzot, kā tiek uzturēti šie auto.
bučas.


paga, stop. ja mēs runājam konkrēti par kompresoru, tad kamēr tas strādā, bet ar minimālām kļūdām (nepārspīlē uzreiz, kad tas ir nopists līdz galam) kādēļ tas būtu jānomaina? pietam NEVIENAM kompresoram nepatīk lielos mīnusos raustīt augšā-lejā. es saprotu, ko tu te atkal gribi teikt, bet fakts ir viens, ka dīleri tiešām nespēj šādas lietas korekti diagnosticēt un man ir faktiski pierādījumi tādai nolaidībai.

un varbūt pirms mainīt lietas, kas NAV jālabo, kamēr tās darbojās, vispirms salabot zobus, nogriezt matus, nopirkt jaunus apavus, ne tā?


jā, tava loģika ir dzelžaina, pamatota uz dziļu izpratni. tā turpināt.
arī ritošajai neko nelabot, kamēr nav nokritis ritenis vai TA neizdrāž.
protams, izjaukt, savest sistēmu kārtībā - nē, jo tas naudu prasa.

''nepatīk''. piedod, patīk/nepatīk meitenēm un hipsteriem. tehniskā kārtībā esosā sistēma bez jebkādām iebildēt strādās arī -20oC.
Es ceru, ka nenodarīju tev pāri ar šo postu.
bučas

p.s. jā, ja jāzivēlas starp zobu labošanu/apavu nopirkšanu un F11 remontu: jādara pirmais. man tikai jautājums - vai tas F11 ir adekvāts pirkums
Offline
KaspichsS
20. Feb 2019, 10:06 #3691

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


20 Feb 2019, 09:54:14 @Vantage rakstīja:

20 Feb 2019, 09:41:50 @KateG rakstīja:

20 Feb 2019, 09:18:30 @Vantage rakstīja:

20 Feb 2019, 08:54:09 @KateG rakstīja:

20 Feb 2019, 02:22:23 @kriii rakstīja:
Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā


nee, nu, ja dīleris teica.. tad - jārespektē..

kungi, man jautājums - ko nozīmē: troksnis?
tas nozīmē - palielināta mehāniskā slodze, acīmredzot - ir kāda problēma.
protams, ja ir tēma: nopišam līdz beigām, tad ieliekam lietotu, jeb izravējam to pribambasu - šāds risinājums nepārsteigs.
Bet uzlikt mīksto, ja auto tiek uzturēts kārtībā... Nu, tad jau pohujā var neko nedarīt, ja viss klab, kūp vadi... Kaut man nav ilūziju, redzot, kā tiek uzturēti šie auto.
bučas.


paga, stop. ja mēs runājam konkrēti par kompresoru, tad kamēr tas strādā, bet ar minimālām kļūdām (nepārspīlē uzreiz, kad tas ir nopists līdz galam) kādēļ tas būtu jānomaina? pietam NEVIENAM kompresoram nepatīk lielos mīnusos raustīt augšā-lejā. es saprotu, ko tu te atkal gribi teikt, bet fakts ir viens, ka dīleri tiešām nespēj šādas lietas korekti diagnosticēt un man ir faktiski pierādījumi tādai nolaidībai.

un varbūt pirms mainīt lietas, kas NAV jālabo, kamēr tās darbojās, vispirms salabot zobus, nogriezt matus, nopirkt jaunus apavus, ne tā?


jā, tava loģika ir dzelžaina, pamatota uz dziļu izpratni. tā turpināt.
arī ritošajai neko nelabot, kamēr nav nokritis ritenis vai TA neizdrāž.
protams, izjaukt, savest sistēmu kārtībā - nē, jo tas naudu prasa.

''nepatīk''. piedod, patīk/nepatīk meitenēm un hipsteriem. tehniskā kārtībā esosā sistēma bez jebkādām iebildēt strādās arī -20oC.
Es ceru, ka nenodarīju tev pāri ar šo postu.
bučas

p.s. jā, ja jāzivēlas starp zobu labošanu/apavu nopirkšanu un F11 remontu: jādara pirmais. man tikai jautājums - vai tas F11 ir adekvāts pirkums


davai nopietni, atmet savu augstprātīgo attieksmi. es saprotu, ka tu esi specs N53 lietās, respekt, bet davai, bez abida - neģeneralizē visu un nepieņem aksiomu, ka defaultā runa ir par max nopistu variantu.

es nerunāju par piekari, dzinēju un tādām lietām, kas ir rashodņiki tā saucamie un ja nešancē, protams, ka jāmaina. bet - es tev prasu konkrēti: tev ir bijusi pieredze ar pneimo piekari?

runa ir par to, ka RISINĀJUMS NAV KOMPRESORA nomaiņa, bieži vien tur ir vēl simtiem faktoru, kur dīleris bieži vien nemāk pat jaunam auto pateikt kas konkrēti pie vainas. atbilde: nomaiņa. Kompresoram ir divas funkcijas: strādā vai nestrādā, jeb pūš vai nepūš gaisu uz baloniem. ceru tagad saprati?


nu, paga.
ja auto ''jauns'', tb, garantija - vnk atdod atslēgas, lai sataisa. Jeb, lai parāda SI/SB, kur minēts ka aukstumā var būt paaugstinats akustiskā trošņa līmenis.

Ja auto ir PĒCgarantijas - ir cilvēki, kas specializējas tieši šo pneimo sistēmu apkopē un remontā. Man dīleris būtu pēdējā vieta, kur vērsties, piedošanu.

Akustiskais troksnis norāda uz kompresora kustīgo detaļu lielu slodzi. Liela slodze = liels/ātrs nolietojums, iespējams - tūlītējs bojājums. Ja tiek novērsts cēlonis, kompresors kalpos vēl ilgi. Ja problēma netiek novērsta, iespējams, pēc nedēļas būs jāmaina.
Vai tad nav skaidrs, ka jebkuras nenormālības jebkura mehānisma darbā tuvina tā pilnu bojājumu? Man tas šķiet tik pašsaprotami, ka to pat neskaidroju.
Kāpēc tad mehi klauās dzinēja troksnī? Kāpēc klausās ritošās trokšņus? KATRA skaņa liecina par tādu/citu bojājumu.
Offline
sys9291
20. Feb 2019, 10:21 #3692

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2019, 21:07:00 @faketaxi rakstīja:
Kādam ir bijusi pieredze ar F11 aizmugurējo kompresoru - mīnuss grādos pumpē ar skaļu troksni, plusos viss ok? Pats kompresors pārbaudīts, viss strādā ok. Noņemot nost kompresora vāku vākam iekšā mīkstais materiāls nedaudz mitrs, varētu būt, ka pie mīnusiem sasalst un no tā troksnis?

domāju, ka tur arī būs problēmas sakne - te nu jautājums: kapēc viņš ir mitrs?
Kas attiecas uz troksni aukstumā - tad visas elastīgās detaļas aukstumā paliek stīvas - līdz ar to palielinās gan vibrācijas, gan akustiskais troksnis. Protams var jau bīdīt zinātni - principus - aizvainojumus, iztērēt naudu mistiskiem remontiem un neko neiegūt...
Kas attiecas uz bojājumiem - tad ja pumpēšanas efektivitāte kritīsies - sistēma tev to paziņos...
Offline
KaspichsS
20. Feb 2019, 10:28 #3693

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


20 Feb 2019, 10:21:16 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2019, 21:07:00 @faketaxi rakstīja:
Kādam ir bijusi pieredze ar F11 aizmugurējo kompresoru - mīnuss grādos pumpē ar skaļu troksni, plusos viss ok? Pats kompresors pārbaudīts, viss strādā ok. Noņemot nost kompresora vāku vākam iekšā mīkstais materiāls nedaudz mitrs, varētu būt, ka pie mīnusiem sasalst un no tā troksnis?

domāju, ka tur arī būs problēmas sakne - te nu jautājums: kapēc viņš ir mitrs?
Kas attiecas uz troksni aukstumā - tad visas elastīgās detaļas aukstumā paliek stīvas - līdz ar to palielinās gan vibrācijas, gan akustiskais troksnis. Protams var jau bīdīt zinātni - principus - aizvainojumus, iztērēt naudu mistiskiem remontiem un neko neiegūt...
Kas attiecas uz bojājumiem - tad ja pumpēšanas efektivitāte kritīsies - sistēma tev to paziņos...


abstrahējoies no konkrētā keisa - zinātnes bīdīšana risina problēmas, nevis ''nomainam visu, tad nomierinās''.

par šo keisu - jā, protams, kad būs problēmas un kompresors nokauts, sistēma paziņos. Tad tas tiks nomainīts. Ja cēlonis netiks novērsts, pēc brīža - tiks nomainīts nākošais. Un tad - nākošais.

Man attieksme ''pohuj, kamēr strādā'' vnk nav saprotama. Agrāk tāda bija lētā gala auto. Nu jau F11. Tas tomēr ir rādītājs.
Offline
karlitto
20. Feb 2019, 11:06 #3694

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 839

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3

F10/11 nu jau ir pat 9 gadi veci...
Offline
KaspichsS
20. Feb 2019, 11:42 #3695

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

1. ja ir konkrētā SB minēts - to, lūdzu, studijā;
2. pat, ja ir minēts, katra konkrētā situācija jāizvērtē speciālistam. ar pieredzi. lietotājam - vienam drusku skaļāks liksies kompresors, kas ģērbjās ārā, otram mega skaļāks - sys minētais [normālais] gadījums, kad gumijas buksītes aukstumā sasalst.
3. mezgls ir mehānisks, pakļauts āra apstākļu ietekmei [smiltis, sāls, ūdens, triecieni, utml]. Tur nevar nebūt problēmas. tici man, BMW tūkstošiem cilvēku strādā pie katra mezgla failrate analīzes.

brīdī, ka F īpašnieki neliks lietotas aizdedzes spoles (jauna maksā 25 naudas), neamputēs DPG, flapus, EGR, utml, un regulāri neizpildīs līdzīgus trikus - nepieminēšu neadekvātus pirkumus.
Šajā mājaslapā vispār ir interesants fenomens - šeit visi ir turīgi uzņēmēji, pat - miljonāri, kas pēkšņi pārvēršas par citiem cilvēkiem, kad veidojas kādas izdevumu pozīcijas.
Offline
kriii
20. Feb 2019, 11:53 #3696

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


20 Feb 2019, 08:54:09 @KateG rakstīja:

20 Feb 2019, 02:22:23 @kriii rakstīja:
Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā


nee, nu, ja dīleris teica.. tad - jārespektē..

kungi, man jautājums - ko nozīmē: troksnis?
tas nozīmē - palielināta mehāniskā slodze, acīmredzot - ir kāda problēma.
protams, ja ir tēma: nopišam līdz beigām, tad ieliekam lietotu, jeb izravējam to pribambasu - šāds risinājums nepārsteigs.
Bet uzlikt mīksto, ja auto tiek uzturēts kārtībā... Nu, tad jau pohujā var neko nedarīt, ja viss klab, kūp vadi... Kaut man nav ilūziju, redzot, kā tiek uzturēti šie auto.
bučas.


Ko tieši man darīt ar to kompresoru? Man nepatīk braukāt pa kaktu servisiem, dzīt auto pie kaut kādiem čigāniem Garkalnē utt.

Parādīsies vēl kāds simptoms bez skaņas, kura tāpat bija dažas reizes pie lieliem mīnusiem, ieliks jaunu kompresoru un aizmirsīs par to mezglu uz diviem gadiem.
Offline
KaspichsS
20. Feb 2019, 12:57 #3697

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


20 Feb 2019, 11:53:13 @kriii rakstīja:

20 Feb 2019, 08:54:09 @KateG rakstīja:

20 Feb 2019, 02:22:23 @kriii rakstīja:
Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā


nee, nu, ja dīleris teica.. tad - jārespektē..

kungi, man jautājums - ko nozīmē: troksnis?
tas nozīmē - palielināta mehāniskā slodze, acīmredzot - ir kāda problēma.
protams, ja ir tēma: nopišam līdz beigām, tad ieliekam lietotu, jeb izravējam to pribambasu - šāds risinājums nepārsteigs.
Bet uzlikt mīksto, ja auto tiek uzturēts kārtībā... Nu, tad jau pohujā var neko nedarīt, ja viss klab, kūp vadi... Kaut man nav ilūziju, redzot, kā tiek uzturēti šie auto.
bučas.


Ko tieši man darīt ar to kompresoru? Man nepatīk braukāt pa kaktu servisiem, dzīt auto pie kaut kādiem čigāniem Garkalnē utt.

Parādīsies vēl kāds simptoms bez skaņas, kura tāpat bija dažas reizes pie lieliem mīnusiem, ieliks jaunu kompresoru un aizmirsīs par to mezglu uz diviem gadiem.


novērtēts. cienījams, solīds, turīgs F sērijas īpašnieks.

realitātē - kamēr Inchape šobrīd piedāvā eļļas maiņas par pašizmaksu, akcijas ietvaros kungs aizbrauca kafiju padzert. un ar prieku uzklausīja - nu, ja negribi remontēt, brauc, kamēr izjuks.

vienu rītu tā miskaste paliks ar dibenu sniegā. tad tu meklēsi evakuatoru [dinģējot cenu lejā, telefons tepat zemāk, galerijās], brauksi uz vietējo kaktu servisu, kurā uzliks lietotu sūkni.

es esmu no nākotnes, tāpēc to zinu.
bet stāsts, protams, nebija par tevi. es sajaucu.
Offline
kriii
20. Feb 2019, 13:14 #3698

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Viss skaidrs ar tevi. Sorry, vairs nav laika ar kārtējo internetu pamuļķi ielaisties diskusijās

Starp citu evakuators parasti ir iekļauts Kasko polisē, bet nu es saprotu, ka lūzerim ar 5x apkārt pasaulei apbraukušu nemotora E60 Kasko varētu būt tāls un neaizsniedzams slapjais sapnis.

[ Šo ziņu laboja kriii, 20 Feb 2019, 13:30:29 ]

Offline
BigDog24
20. Feb 2019, 13:58 #3699

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

He, cik interesanti, ja kāds mezgls lielā aukstumā uzvedas savādāk nekā siltumā tad jāprasa dīlerim kas par lietu jeb jājauc ārā pētīt? Man kompresors garāžā pie -15C izklausās pavisam savādāk nekā pie +10C, pat vēl nebij nācis prātā tur ko meklēt.
Offline
kaaasis
20. Feb 2019, 15:49 #3700

Kopš: 26. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: BMW F11 520D

Sveiki Vīri!

Ir notikusi neliela nelaime automašīnai, vēlējos dzirdēt Jūsu domas, ko labāk darīt šādā situācijā.
Tātad, runājot par problēmu manam F11 520D pārplīsa ķēde stāvot uz vietas pie minimāliem apgriezieniem bez nekādiem trokšņiem vai tamlīdzīgām lietām.
Ko Jūs iesakat kā mēģināt risināt šo situāciju?

Paldies par atsaucību.

P.S. lūdzu nekomentēt tiem, kuru vienīgā frāze ir: "es takš teicu N47T motors ir sūds utt."
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo