Online
Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
Kaross | 16. Feb 2019, 10:47 |
#3681
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Būs aitas, būs cirpēji.
Kā var paprasīt par amortizatoru maiņu tādu ciparu, es nezinu. 500E par buksēm?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | 16. Feb 2019, 10:54 |
#3682
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
15 Feb 2019, 20:57:18 @Elviss rakstīja:
Kas mainījis reduktora bukses ne oficiālajā, cik aptuveni naudas? Vai nav baigā atšķirība no wessa? Tur kkadi 500 laikam bija.
Tikai reduktora bukses? Viņas tur 3 gab. par OEM 140 Euro. Ar visu darbu es varētu zem 400E iekļauties.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
RSAWorkshop | 16. Feb 2019, 11:13 |
#3683
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7151
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Man ar kkas zvanija, prasija par spilvenu nomaiņu, wess bija 2k ielomijis
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
osko555 | 18. Feb 2019, 19:17 |
#3684
|
| Kopš: 31. May 2016
Ziņojumi: 87
Braucu ar: AA
| Sveiki vīri.
Ir problēma ar stūres iekārtu. Dažreiz jūtams, ka stūre tā kā ieķerās, uz mazu kustîbu tā kā paliek cietāka. Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu? Kur varētu būt meklējama vaina? | Offline | | |
mm325 | 18. Feb 2019, 19:26 |
#3685
|
| Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1351
Braucu ar: zilu 4.6is
| Stūres kardāns? | Offline | | |
32cm | 18. Feb 2019, 20:22 |
#3686
|
| Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 2242
Braucu ar: EK
| F10:F11 msport bamperis 120 e, oem | Offline | | |
faketaxi | 19. Feb 2019, 21:07 |
#3687
|
| Kopš: 19. Feb 2019
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| Kādam ir bijusi pieredze ar F11 aizmugurējo kompresoru - mīnuss grādos pumpē ar skaļu troksni, plusos viss ok? Pats kompresors pārbaudīts, viss strādā ok. Noņemot nost kompresora vāku vākam iekšā mīkstais materiāls nedaudz mitrs, varētu būt, ka pie mīnusiem sasalst un no tā troksnis? | Offline | | |
kriii | 20. Feb 2019, 02:22 |
#3688
|
| Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā | Offline | | |
|
KaspichsS | 20. Feb 2019, 08:54 |
#3689
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
20 Feb 2019, 02:22:23 @kriii rakstīja:
Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā
nee, nu, ja dīleris teica.. tad - jārespektē..
kungi, man jautājums - ko nozīmē: troksnis?
tas nozīmē - palielināta mehāniskā slodze, acīmredzot - ir kāda problēma.
protams, ja ir tēma: nopišam līdz beigām, tad ieliekam lietotu, jeb izravējam to pribambasu - šāds risinājums nepārsteigs.
Bet uzlikt mīksto, ja auto tiek uzturēts kārtībā... Nu, tad jau pohujā var neko nedarīt, ja viss klab, kūp vadi... Kaut man nav ilūziju, redzot, kā tiek uzturēti šie auto.
bučas. | Offline | | |
KaspichsS | 20. Feb 2019, 09:41 |
#3690
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
20 Feb 2019, 09:18:30 @Vantage rakstīja:
20 Feb 2019, 08:54:09 @KateG rakstīja:
20 Feb 2019, 02:22:23 @kriii rakstīja:
Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā
nee, nu, ja dīleris teica.. tad - jārespektē..
kungi, man jautājums - ko nozīmē: troksnis?
tas nozīmē - palielināta mehāniskā slodze, acīmredzot - ir kāda problēma.
protams, ja ir tēma: nopišam līdz beigām, tad ieliekam lietotu, jeb izravējam to pribambasu - šāds risinājums nepārsteigs.
Bet uzlikt mīksto, ja auto tiek uzturēts kārtībā... Nu, tad jau pohujā var neko nedarīt, ja viss klab, kūp vadi... Kaut man nav ilūziju, redzot, kā tiek uzturēti šie auto.
bučas.
paga, stop. ja mēs runājam konkrēti par kompresoru, tad kamēr tas strādā, bet ar minimālām kļūdām (nepārspīlē uzreiz, kad tas ir nopists līdz galam) kādēļ tas būtu jānomaina? pietam NEVIENAM kompresoram nepatīk lielos mīnusos raustīt augšā-lejā. es saprotu, ko tu te atkal gribi teikt, bet fakts ir viens, ka dīleri tiešām nespēj šādas lietas korekti diagnosticēt un man ir faktiski pierādījumi tādai nolaidībai.
un varbūt pirms mainīt lietas, kas NAV jālabo, kamēr tās darbojās, vispirms salabot zobus, nogriezt matus, nopirkt jaunus apavus, ne tā?
jā, tava loģika ir dzelžaina, pamatota uz dziļu izpratni. tā turpināt.
arī ritošajai neko nelabot, kamēr nav nokritis ritenis vai TA neizdrāž.
protams, izjaukt, savest sistēmu kārtībā - nē, jo tas naudu prasa.
''nepatīk''. piedod, patīk/nepatīk meitenēm un hipsteriem. tehniskā kārtībā esosā sistēma bez jebkādām iebildēt strādās arī -20oC.
Es ceru, ka nenodarīju tev pāri ar šo postu.
bučas
p.s. jā, ja jāzivēlas starp zobu labošanu/apavu nopirkšanu un F11 remontu: jādara pirmais. man tikai jautājums - vai tas F11 ir adekvāts pirkums | Offline | | |
KaspichsS | 20. Feb 2019, 10:06 |
#3691
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
20 Feb 2019, 09:54:14 @Vantage rakstīja:
20 Feb 2019, 09:41:50 @KateG rakstīja:
20 Feb 2019, 09:18:30 @Vantage rakstīja:
20 Feb 2019, 08:54:09 @KateG rakstīja:
20 Feb 2019, 02:22:23 @kriii rakstīja:
Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā
nee, nu, ja dīleris teica.. tad - jārespektē..
kungi, man jautājums - ko nozīmē: troksnis?
tas nozīmē - palielināta mehāniskā slodze, acīmredzot - ir kāda problēma.
protams, ja ir tēma: nopišam līdz beigām, tad ieliekam lietotu, jeb izravējam to pribambasu - šāds risinājums nepārsteigs.
Bet uzlikt mīksto, ja auto tiek uzturēts kārtībā... Nu, tad jau pohujā var neko nedarīt, ja viss klab, kūp vadi... Kaut man nav ilūziju, redzot, kā tiek uzturēti šie auto.
bučas.
paga, stop. ja mēs runājam konkrēti par kompresoru, tad kamēr tas strādā, bet ar minimālām kļūdām (nepārspīlē uzreiz, kad tas ir nopists līdz galam) kādēļ tas būtu jānomaina? pietam NEVIENAM kompresoram nepatīk lielos mīnusos raustīt augšā-lejā. es saprotu, ko tu te atkal gribi teikt, bet fakts ir viens, ka dīleri tiešām nespēj šādas lietas korekti diagnosticēt un man ir faktiski pierādījumi tādai nolaidībai.
un varbūt pirms mainīt lietas, kas NAV jālabo, kamēr tās darbojās, vispirms salabot zobus, nogriezt matus, nopirkt jaunus apavus, ne tā?
jā, tava loģika ir dzelžaina, pamatota uz dziļu izpratni. tā turpināt.
arī ritošajai neko nelabot, kamēr nav nokritis ritenis vai TA neizdrāž.
protams, izjaukt, savest sistēmu kārtībā - nē, jo tas naudu prasa.
''nepatīk''. piedod, patīk/nepatīk meitenēm un hipsteriem. tehniskā kārtībā esosā sistēma bez jebkādām iebildēt strādās arī -20oC.
Es ceru, ka nenodarīju tev pāri ar šo postu.
bučas
p.s. jā, ja jāzivēlas starp zobu labošanu/apavu nopirkšanu un F11 remontu: jādara pirmais. man tikai jautājums - vai tas F11 ir adekvāts pirkums
davai nopietni, atmet savu augstprātīgo attieksmi. es saprotu, ka tu esi specs N53 lietās, respekt, bet davai, bez abida - neģeneralizē visu un nepieņem aksiomu, ka defaultā runa ir par max nopistu variantu.
es nerunāju par piekari, dzinēju un tādām lietām, kas ir rashodņiki tā saucamie un ja nešancē, protams, ka jāmaina. bet - es tev prasu konkrēti: tev ir bijusi pieredze ar pneimo piekari?
runa ir par to, ka RISINĀJUMS NAV KOMPRESORA nomaiņa, bieži vien tur ir vēl simtiem faktoru, kur dīleris bieži vien nemāk pat jaunam auto pateikt kas konkrēti pie vainas. atbilde: nomaiņa. Kompresoram ir divas funkcijas: strādā vai nestrādā, jeb pūš vai nepūš gaisu uz baloniem. ceru tagad saprati?
nu, paga.
ja auto ''jauns'', tb, garantija - vnk atdod atslēgas, lai sataisa. Jeb, lai parāda SI/SB, kur minēts ka aukstumā var būt paaugstinats akustiskā trošņa līmenis.
Ja auto ir PĒCgarantijas - ir cilvēki, kas specializējas tieši šo pneimo sistēmu apkopē un remontā. Man dīleris būtu pēdējā vieta, kur vērsties, piedošanu.
Akustiskais troksnis norāda uz kompresora kustīgo detaļu lielu slodzi. Liela slodze = liels/ātrs nolietojums, iespējams - tūlītējs bojājums. Ja tiek novērsts cēlonis, kompresors kalpos vēl ilgi. Ja problēma netiek novērsta, iespējams, pēc nedēļas būs jāmaina.
Vai tad nav skaidrs, ka jebkuras nenormālības jebkura mehānisma darbā tuvina tā pilnu bojājumu? Man tas šķiet tik pašsaprotami, ka to pat neskaidroju.
Kāpēc tad mehi klauās dzinēja troksnī? Kāpēc klausās ritošās trokšņus? KATRA skaņa liecina par tādu/citu bojājumu. | Offline | | |
sys9291 | 20. Feb 2019, 10:21 |
#3692
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
19 Feb 2019, 21:07:00 @faketaxi rakstīja:
Kādam ir bijusi pieredze ar F11 aizmugurējo kompresoru - mīnuss grādos pumpē ar skaļu troksni, plusos viss ok? Pats kompresors pārbaudīts, viss strādā ok. Noņemot nost kompresora vāku vākam iekšā mīkstais materiāls nedaudz mitrs, varētu būt, ka pie mīnusiem sasalst un no tā troksnis?
domāju, ka tur arī būs problēmas sakne - te nu jautājums: kapēc viņš ir mitrs?
Kas attiecas uz troksni aukstumā - tad visas elastīgās detaļas aukstumā paliek stīvas - līdz ar to palielinās gan vibrācijas, gan akustiskais troksnis. Protams var jau bīdīt zinātni - principus - aizvainojumus, iztērēt naudu mistiskiem remontiem un neko neiegūt...
Kas attiecas uz bojājumiem - tad ja pumpēšanas efektivitāte kritīsies - sistēma tev to paziņos... | Offline | | |
KaspichsS | 20. Feb 2019, 10:28 |
#3693
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
20 Feb 2019, 10:21:16 @sys9291 rakstīja:
19 Feb 2019, 21:07:00 @faketaxi rakstīja:
Kādam ir bijusi pieredze ar F11 aizmugurējo kompresoru - mīnuss grādos pumpē ar skaļu troksni, plusos viss ok? Pats kompresors pārbaudīts, viss strādā ok. Noņemot nost kompresora vāku vākam iekšā mīkstais materiāls nedaudz mitrs, varētu būt, ka pie mīnusiem sasalst un no tā troksnis?
domāju, ka tur arī būs problēmas sakne - te nu jautājums: kapēc viņš ir mitrs?
Kas attiecas uz troksni aukstumā - tad visas elastīgās detaļas aukstumā paliek stīvas - līdz ar to palielinās gan vibrācijas, gan akustiskais troksnis. Protams var jau bīdīt zinātni - principus - aizvainojumus, iztērēt naudu mistiskiem remontiem un neko neiegūt...
Kas attiecas uz bojājumiem - tad ja pumpēšanas efektivitāte kritīsies - sistēma tev to paziņos...
abstrahējoies no konkrētā keisa - zinātnes bīdīšana risina problēmas, nevis ''nomainam visu, tad nomierinās''.
par šo keisu - jā, protams, kad būs problēmas un kompresors nokauts, sistēma paziņos. Tad tas tiks nomainīts. Ja cēlonis netiks novērsts, pēc brīža - tiks nomainīts nākošais. Un tad - nākošais.
Man attieksme ''pohuj, kamēr strādā'' vnk nav saprotama. Agrāk tāda bija lētā gala auto. Nu jau F11. Tas tomēr ir rādītājs. | Offline | | |
karlitto | 20. Feb 2019, 11:06 |
#3694
|
| Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 839
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
| F10/11 nu jau ir pat 9 gadi veci... | Offline | | |
KaspichsS | 20. Feb 2019, 11:42 |
#3695
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| 1. ja ir konkrētā SB minēts - to, lūdzu, studijā;
2. pat, ja ir minēts, katra konkrētā situācija jāizvērtē speciālistam. ar pieredzi. lietotājam - vienam drusku skaļāks liksies kompresors, kas ģērbjās ārā, otram mega skaļāks - sys minētais [normālais] gadījums, kad gumijas buksītes aukstumā sasalst.
3. mezgls ir mehānisks, pakļauts āra apstākļu ietekmei [smiltis, sāls, ūdens, triecieni, utml]. Tur nevar nebūt problēmas. tici man, BMW tūkstošiem cilvēku strādā pie katra mezgla failrate analīzes.
brīdī, ka F īpašnieki neliks lietotas aizdedzes spoles (jauna maksā 25 naudas), neamputēs DPG, flapus, EGR, utml, un regulāri neizpildīs līdzīgus trikus - nepieminēšu neadekvātus pirkumus.
Šajā mājaslapā vispār ir interesants fenomens - šeit visi ir turīgi uzņēmēji, pat - miljonāri, kas pēkšņi pārvēršas par citiem cilvēkiem, kad veidojas kādas izdevumu pozīcijas. | Offline | | |
kriii | 20. Feb 2019, 11:53 |
#3696
|
| Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
|
20 Feb 2019, 08:54:09 @KateG rakstīja:
20 Feb 2019, 02:22:23 @kriii rakstīja:
Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā
nee, nu, ja dīleris teica.. tad - jārespektē..
kungi, man jautājums - ko nozīmē: troksnis?
tas nozīmē - palielināta mehāniskā slodze, acīmredzot - ir kāda problēma.
protams, ja ir tēma: nopišam līdz beigām, tad ieliekam lietotu, jeb izravējam to pribambasu - šāds risinājums nepārsteigs.
Bet uzlikt mīksto, ja auto tiek uzturēts kārtībā... Nu, tad jau pohujā var neko nedarīt, ja viss klab, kūp vadi... Kaut man nav ilūziju, redzot, kā tiek uzturēti šie auto.
bučas.
Ko tieši man darīt ar to kompresoru? Man nepatīk braukāt pa kaktu servisiem, dzīt auto pie kaut kādiem čigāniem Garkalnē utt.
Parādīsies vēl kāds simptoms bez skaņas, kura tāpat bija dažas reizes pie lieliem mīnusiem, ieliks jaunu kompresoru un aizmirsīs par to mezglu uz diviem gadiem. | Offline | | |
|
KaspichsS | 20. Feb 2019, 12:57 |
#3697
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
20 Feb 2019, 11:53:13 @kriii rakstīja:
20 Feb 2019, 08:54:09 @KateG rakstīja:
20 Feb 2019, 02:22:23 @kriii rakstīja:
Pagājušajā ziemā pie lielajiem mīnusiem skanēja. Dīleris ieteica uzlikt mīksto kamēr strādā. Pagaidām vēl strādā
nee, nu, ja dīleris teica.. tad - jārespektē..
kungi, man jautājums - ko nozīmē: troksnis?
tas nozīmē - palielināta mehāniskā slodze, acīmredzot - ir kāda problēma.
protams, ja ir tēma: nopišam līdz beigām, tad ieliekam lietotu, jeb izravējam to pribambasu - šāds risinājums nepārsteigs.
Bet uzlikt mīksto, ja auto tiek uzturēts kārtībā... Nu, tad jau pohujā var neko nedarīt, ja viss klab, kūp vadi... Kaut man nav ilūziju, redzot, kā tiek uzturēti šie auto.
bučas.
Ko tieši man darīt ar to kompresoru? Man nepatīk braukāt pa kaktu servisiem, dzīt auto pie kaut kādiem čigāniem Garkalnē utt.
Parādīsies vēl kāds simptoms bez skaņas, kura tāpat bija dažas reizes pie lieliem mīnusiem, ieliks jaunu kompresoru un aizmirsīs par to mezglu uz diviem gadiem.
novērtēts. cienījams, solīds, turīgs F sērijas īpašnieks.
realitātē - kamēr Inchape šobrīd piedāvā eļļas maiņas par pašizmaksu, akcijas ietvaros kungs aizbrauca kafiju padzert. un ar prieku uzklausīja - nu, ja negribi remontēt, brauc, kamēr izjuks.
vienu rītu tā miskaste paliks ar dibenu sniegā. tad tu meklēsi evakuatoru [dinģējot cenu lejā, telefons tepat zemāk, galerijās], brauksi uz vietējo kaktu servisu, kurā uzliks lietotu sūkni.
es esmu no nākotnes, tāpēc to zinu.
bet stāsts, protams, nebija par tevi. es sajaucu. | Offline | | |
kriii | 20. Feb 2019, 13:14 |
#3698
|
| Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Viss skaidrs ar tevi. Sorry, vairs nav laika ar kārtējo internetu pamuļķi ielaisties diskusijās
Starp citu evakuators parasti ir iekļauts Kasko polisē, bet nu es saprotu, ka lūzerim ar 5x apkārt pasaulei apbraukušu nemotora E60 Kasko varētu būt tāls un neaizsniedzams slapjais sapnis.[ Šo ziņu laboja kriii, 20 Feb 2019, 13:30:29 ] | Offline | | |
BigDog24 | 20. Feb 2019, 13:58 |
#3699
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| He, cik interesanti, ja kāds mezgls lielā aukstumā uzvedas savādāk nekā siltumā tad jāprasa dīlerim kas par lietu jeb jājauc ārā pētīt? Man kompresors garāžā pie -15C izklausās pavisam savādāk nekā pie +10C, pat vēl nebij nācis prātā tur ko meklēt. | Offline | | |
kaaasis | 20. Feb 2019, 15:49 |
#3700
|
| Kopš: 26. Sep 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 45
Braucu ar: BMW F11 520D
| Sveiki Vīri!
Ir notikusi neliela nelaime automašīnai, vēlējos dzirdēt Jūsu domas, ko labāk darīt šādā situācijā.
Tātad, runājot par problēmu manam F11 520D pārplīsa ķēde stāvot uz vietas pie minimāliem apgriezieniem bez nekādiem trokšņiem vai tamlīdzīgām lietām.
Ko Jūs iesakat kā mēģināt risināt šo situāciju?
Paldies par atsaucību.
P.S. lūdzu nekomentēt tiem, kuru vienīgā frāze ir: "es takš teicu N47T motors ir sūds utt." | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|