Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
e34
19. Dec 2016, 18:03 #3661

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


19 Dec 2016, 16:58:09 @Mixzzz rakstīja:

19 Dec 2016, 08:10:50 @sandis224 rakstīja:

19 Dec 2016, 01:35:34 @Mixzzz rakstīja:
Karoch šeit mana problēma
Kaimiņam ir FL 3.0d un pilnpiedziņa neiet. Viņam vienreiz to actuator mainīja, tipa kādu laika gāja pēc tam izbeidzās. Noņēmu nost, baltajam zobratam šlices aprautas, šito zobratu dabūt nevar...Dabūju citu ķipa atjaunotu to actuator, uzliku un tik un tā neiet. Sameklēju to, ka vajag kalibrēt, mājas apstākļos caur DIS.
Ilgi nopisos, kāmēr uzliku beigās XP un tur caur virtual machine ierubīju to DISu. Itkā mēģinu kalibrēt, nekas nesanāk un izmet erroru, dzirdams klikškis zem mašīnas. Beigās zvanam tam servim, kur mainīja - aaa, nu jā, mēs viņus vienk nomainam un viss, neko nekalibrējam.
Noņēmu nost to actuator, ar roku pakustināju to asi, kuru viņš tur groza - ir bish brīvkustība. No interneta salasījos, ka tur tie clutch packi varot izbeigties, dēļ tā, ka iepriešējo reizi neko nekalibrēja. Eļļa arī tam vidējam reduktoram būtu jāmaina ik pa 60kkm.
Ko tagad darīt? Nemāku kalibrēt vai arī fiziski tur kkam ir pizda? Zb pisties ar šo problēmu jau
Nu tur problēmas var būt dažādas. Ar to sadales karbas adaptāciju ir tā ka jāveic pie katras eļļas maiņas sadales karaba! Servo pievadam medz izbeigties vēl holla devējs un tad ar rauj nost to zobratu, var būt sadilusi frikciju pakete sadales kārba un slīd un sanāk ka servo pievadam jāspiež stiprāk kopā un norauj to zobratu. Eļļa sadales kārbā mainīta? Izlaid drusku eļļu paskaties kā tā izskatās moš melna un ar deguma smaku.
Nu tā eļļa vai nu ir mainīta ļoti ļoti sen, vai arī nav mainīta vispār jo par to nekādu ziņu nav. Bet uz vietas stāvot viņš tak nevar zināt vai tās frikciju plates slīd vai neslīd kalibrācijas laikā? Un kurš tieši skaitās tas holla devējs?


Lūk vēl viens iemesls,kamdēļ FL versijas ir gemars.Pre FL nomaini eļļu sadales kārbā un brauc, nav nekas jākalibrē un jāčakarējas.Vispār cik es zinu, FL pēc eļļas maiņas sadales kārbā ir jānomet adaptācijas

[ Šo ziņu laboja e34, 19 Dec 2016, 18:04:38 ]

Offline
sandis224
19. Dec 2016, 18:52 #3662

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


19 Dec 2016, 16:58:09 @Mixzzz rakstīja:

19 Dec 2016, 08:10:50 @sandis224 rakstīja:

19 Dec 2016, 01:35:34 @Mixzzz rakstīja:
Karoch šeit mana problēma
Kaimiņam ir FL 3.0d un pilnpiedziņa neiet. Viņam vienreiz to actuator mainīja, tipa kādu laika gāja pēc tam izbeidzās. Noņēmu nost, baltajam zobratam šlices aprautas, šito zobratu dabūt nevar...Dabūju citu ķipa atjaunotu to actuator, uzliku un tik un tā neiet. Sameklēju to, ka vajag kalibrēt, mājas apstākļos caur DIS.
Ilgi nopisos, kāmēr uzliku beigās XP un tur caur virtual machine ierubīju to DISu. Itkā mēģinu kalibrēt, nekas nesanāk un izmet erroru, dzirdams klikškis zem mašīnas. Beigās zvanam tam servim, kur mainīja - aaa, nu jā, mēs viņus vienk nomainam un viss, neko nekalibrējam.
Noņēmu nost to actuator, ar roku pakustināju to asi, kuru viņš tur groza - ir bish brīvkustība. No interneta salasījos, ka tur tie clutch packi varot izbeigties, dēļ tā, ka iepriešējo reizi neko nekalibrēja. Eļļa arī tam vidējam reduktoram būtu jāmaina ik pa 60kkm.
Ko tagad darīt? Nemāku kalibrēt vai arī fiziski tur kkam ir pizda? Zb pisties ar šo problēmu jau
Nu tur problēmas var būt dažādas. Ar to sadales karbas adaptāciju ir tā ka jāveic pie katras eļļas maiņas sadales karaba! Servo pievadam medz izbeigties vēl holla devējs un tad ar rauj nost to zobratu, var būt sadilusi frikciju pakete sadales kārba un slīd un sanāk ka servo pievadam jāspiež stiprāk kopā un norauj to zobratu. Eļļa sadales kārbā mainīta? Izlaid drusku eļļu paskaties kā tā izskatās moš melna un ar deguma smaku.
Nu tā eļļa vai nu ir mainīta ļoti ļoti sen, vai arī nav mainīta vispār jo par to nekādu ziņu nav. Bet uz vietas stāvot viņš tak nevar zināt vai tās frikciju plates slīd vai neslīd kalibrācijas laikā? Un kurš tieši skaitās tas holla devējs?
Nu tad sāc ar to, ka paskaties kādā stāvoklī ir eļļa šā dales kārbā, tur var būt jebkas, tik pat labi var kāda dakša nolūzt kas spiež diskus. Holla devējs atrodas uz plates servo pievadā (google tak zini kas tāds ir?) Bet nu pēc manām domām vaina būs pašā sadales kārbā, ja jau teici ka servo pievads tika mainīts un viss tas pats ja nu vienīgi tur ne remontēja ar likām rokām.
Offline
sandis224
19. Dec 2016, 18:57 #3663

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


19 Dec 2016, 18:03:22 @e34 rakstīja:

19 Dec 2016, 16:58:09 @Mixzzz rakstīja:

19 Dec 2016, 08:10:50 @sandis224 rakstīja:

19 Dec 2016, 01:35:34 @Mixzzz rakstīja:
Karoch šeit mana problēma
Kaimiņam ir FL 3.0d un pilnpiedziņa neiet. Viņam vienreiz to actuator mainīja, tipa kādu laika gāja pēc tam izbeidzās. Noņēmu nost, baltajam zobratam šlices aprautas, šito zobratu dabūt nevar...Dabūju citu ķipa atjaunotu to actuator, uzliku un tik un tā neiet. Sameklēju to, ka vajag kalibrēt, mājas apstākļos caur DIS.
Ilgi nopisos, kāmēr uzliku beigās XP un tur caur virtual machine ierubīju to DISu. Itkā mēģinu kalibrēt, nekas nesanāk un izmet erroru, dzirdams klikškis zem mašīnas. Beigās zvanam tam servim, kur mainīja - aaa, nu jā, mēs viņus vienk nomainam un viss, neko nekalibrējam.
Noņēmu nost to actuator, ar roku pakustināju to asi, kuru viņš tur groza - ir bish brīvkustība. No interneta salasījos, ka tur tie clutch packi varot izbeigties, dēļ tā, ka iepriešējo reizi neko nekalibrēja. Eļļa arī tam vidējam reduktoram būtu jāmaina ik pa 60kkm.
Ko tagad darīt? Nemāku kalibrēt vai arī fiziski tur kkam ir pizda? Zb pisties ar šo problēmu jau
Nu tur problēmas var būt dažādas. Ar to sadales karbas adaptāciju ir tā ka jāveic pie katras eļļas maiņas sadales karaba! Servo pievadam medz izbeigties vēl holla devējs un tad ar rauj nost to zobratu, var būt sadilusi frikciju pakete sadales kārba un slīd un sanāk ka servo pievadam jāspiež stiprāk kopā un norauj to zobratu. Eļļa sadales kārbā mainīta? Izlaid drusku eļļu paskaties kā tā izskatās moš melna un ar deguma smaku.
Nu tā eļļa vai nu ir mainīta ļoti ļoti sen, vai arī nav mainīta vispār jo par to nekādu ziņu nav. Bet uz vietas stāvot viņš tak nevar zināt vai tās frikciju plates slīd vai neslīd kalibrācijas laikā? Un kurš tieši skaitās tas holla devējs?


Lūk vēl viens iemesls,kamdēļ FL versijas ir gemars.Pre FL nomaini eļļu sadales kārbā un brauc, nav nekas jākalibrē un jāčakarējas.Vispār cik es zinu, FL pēc eļļas maiņas sadales kārbā ir jānomet adaptācijas
Tikaj pre fl ar pietiek problēmu ar tām sadales kārbām , ta kā vislaik ir pilnpiedziņa taf ķēde sadales kārbā medz izstiepties un ir jāmaina, ļoti bieži priekšas kardanam šlices rauj nost lidz ar to ari sadales kārbā izčakarē šlices tad jāsāk pārtaisīt kardaniem šlices uz garākām.
Offline
sandis224
19. Dec 2016, 19:02 #3664

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

https://www.drive2.ru/l/5457716/
Offline
e34
19. Dec 2016, 20:16 #3665

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


19 Dec 2016, 18:57:21 @sandis224 rakstīja:

19 Dec 2016, 18:03:22 @e34 rakstīja:

19 Dec 2016, 16:58:09 @Mixzzz rakstīja:

19 Dec 2016, 08:10:50 @sandis224 rakstīja:

19 Dec 2016, 01:35:34 @Mixzzz rakstīja:
Karoch šeit mana problēma
Kaimiņam ir FL 3.0d un pilnpiedziņa neiet. Viņam vienreiz to actuator mainīja, tipa kādu laika gāja pēc tam izbeidzās. Noņēmu nost, baltajam zobratam šlices aprautas, šito zobratu dabūt nevar...Dabūju citu ķipa atjaunotu to actuator, uzliku un tik un tā neiet. Sameklēju to, ka vajag kalibrēt, mājas apstākļos caur DIS.
Ilgi nopisos, kāmēr uzliku beigās XP un tur caur virtual machine ierubīju to DISu. Itkā mēģinu kalibrēt, nekas nesanāk un izmet erroru, dzirdams klikškis zem mašīnas. Beigās zvanam tam servim, kur mainīja - aaa, nu jā, mēs viņus vienk nomainam un viss, neko nekalibrējam.
Noņēmu nost to actuator, ar roku pakustināju to asi, kuru viņš tur groza - ir bish brīvkustība. No interneta salasījos, ka tur tie clutch packi varot izbeigties, dēļ tā, ka iepriešējo reizi neko nekalibrēja. Eļļa arī tam vidējam reduktoram būtu jāmaina ik pa 60kkm.
Ko tagad darīt? Nemāku kalibrēt vai arī fiziski tur kkam ir pizda? Zb pisties ar šo problēmu jau
Nu tur problēmas var būt dažādas. Ar to sadales karbas adaptāciju ir tā ka jāveic pie katras eļļas maiņas sadales karaba! Servo pievadam medz izbeigties vēl holla devējs un tad ar rauj nost to zobratu, var būt sadilusi frikciju pakete sadales kārba un slīd un sanāk ka servo pievadam jāspiež stiprāk kopā un norauj to zobratu. Eļļa sadales kārbā mainīta? Izlaid drusku eļļu paskaties kā tā izskatās moš melna un ar deguma smaku.
Nu tā eļļa vai nu ir mainīta ļoti ļoti sen, vai arī nav mainīta vispār jo par to nekādu ziņu nav. Bet uz vietas stāvot viņš tak nevar zināt vai tās frikciju plates slīd vai neslīd kalibrācijas laikā? Un kurš tieši skaitās tas holla devējs?


Lūk vēl viens iemesls,kamdēļ FL versijas ir gemars.Pre FL nomaini eļļu sadales kārbā un brauc, nav nekas jākalibrē un jāčakarējas.Vispār cik es zinu, FL pēc eļļas maiņas sadales kārbā ir jānomet adaptācijas
Tikaj pre fl ar pietiek problēmu ar tām sadales kārbām , ta kā vislaik ir pilnpiedziņa taf ķēde sadales kārbā medz izstiepties un ir jāmaina, ļoti bieži priekšas kardanam šlices rauj nost lidz ar to ari sadales kārbā izčakarē šlices tad jāsāk pārtaisīt kardaniem šlices uz garākām.


Realoem neprotu atrast izklājumu sadales kārbai, ir tikai visa transfer box, bet jebkādām "iznestām" atsevišķām ķēdēm utt
Offline
daulex
19. Dec 2016, 20:49 #3666

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


19 Dec 2016, 19:02:23 @sandis224 rakstīja:
https://www.drive2.ru/l/5457716/


Kā mani tracina šīs detaļas uzbūve. Un vēl, ka pasaulē ir luņi, kuri netic "ePlanned obsolescence"

Paldies, par linku, super!
Offline
monster89
20. Dec 2016, 06:54 #3667

Kopš: 14. Dec 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 239

Braucu ar: E46, e60

Pardodu lietotu labu, vesalu aimugurejo nummura apgaidmojumu ar pogu. Visu liisti.

40eur

[ Šo ziņu laboja monster89, 20 Dec 2016, 06:54:41 ]

Offline
sandis224
20. Dec 2016, 08:06 #3668

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


19 Dec 2016, 20:16:19 @e34 rakstīja:

19 Dec 2016, 18:57:21 @sandis224 rakstīja:

19 Dec 2016, 18:03:22 @e34 rakstīja:

19 Dec 2016, 16:58:09 @Mixzzz rakstīja:

19 Dec 2016, 08:10:50 @sandis224 rakstīja:

19 Dec 2016, 01:35:34 @Mixzzz rakstīja:
Karoch šeit mana problēma
Kaimiņam ir FL 3.0d un pilnpiedziņa neiet. Viņam vienreiz to actuator mainīja, tipa kādu laika gāja pēc tam izbeidzās. Noņēmu nost, baltajam zobratam šlices aprautas, šito zobratu dabūt nevar...Dabūju citu ķipa atjaunotu to actuator, uzliku un tik un tā neiet. Sameklēju to, ka vajag kalibrēt, mājas apstākļos caur DIS.
Ilgi nopisos, kāmēr uzliku beigās XP un tur caur virtual machine ierubīju to DISu. Itkā mēģinu kalibrēt, nekas nesanāk un izmet erroru, dzirdams klikškis zem mašīnas. Beigās zvanam tam servim, kur mainīja - aaa, nu jā, mēs viņus vienk nomainam un viss, neko nekalibrējam.
Noņēmu nost to actuator, ar roku pakustināju to asi, kuru viņš tur groza - ir bish brīvkustība. No interneta salasījos, ka tur tie clutch packi varot izbeigties, dēļ tā, ka iepriešējo reizi neko nekalibrēja. Eļļa arī tam vidējam reduktoram būtu jāmaina ik pa 60kkm.
Ko tagad darīt? Nemāku kalibrēt vai arī fiziski tur kkam ir pizda? Zb pisties ar šo problēmu jau
Nu tur problēmas var būt dažādas. Ar to sadales karbas adaptāciju ir tā ka jāveic pie katras eļļas maiņas sadales karaba! Servo pievadam medz izbeigties vēl holla devējs un tad ar rauj nost to zobratu, var būt sadilusi frikciju pakete sadales kārba un slīd un sanāk ka servo pievadam jāspiež stiprāk kopā un norauj to zobratu. Eļļa sadales kārbā mainīta? Izlaid drusku eļļu paskaties kā tā izskatās moš melna un ar deguma smaku.
Nu tā eļļa vai nu ir mainīta ļoti ļoti sen, vai arī nav mainīta vispār jo par to nekādu ziņu nav. Bet uz vietas stāvot viņš tak nevar zināt vai tās frikciju plates slīd vai neslīd kalibrācijas laikā? Un kurš tieši skaitās tas holla devējs?


Lūk vēl viens iemesls,kamdēļ FL versijas ir gemars.Pre FL nomaini eļļu sadales kārbā un brauc, nav nekas jākalibrē un jāčakarējas.Vispār cik es zinu, FL pēc eļļas maiņas sadales kārbā ir jānomet adaptācijas
Tikaj pre fl ar pietiek problēmu ar tām sadales kārbām , ta kā vislaik ir pilnpiedziņa taf ķēde sadales kārbā medz izstiepties un ir jāmaina, ļoti bieži priekšas kardanam šlices rauj nost lidz ar to ari sadales kārbā izčakarē šlices tad jāsāk pārtaisīt kardaniem šlices uz garākām.


Realoem neprotu atrast izklājumu sadales kārbai, ir tikai visa transfer box, bet jebkādām "iznestām" atsevišķām ķēdēm utt
Tu arī tur neatradīsi, jo bmw inženieri nav paredzējusi remontēt, bet mainīt visu uzreiz. Bet iespēja ir iegādāties rezerves daļas no ārvalstīm, varbūt arī kauykur LV ir, bet neesmu iedziļinājies visā šitā, jo nav pagaidām bijis vaidzibas.
Offline
sandis224
20. Dec 2016, 08:06 #3669

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


20 Dec 2016, 06:54:25 @monster89 rakstīja:
Pardodu lietotu labu, vesalu aimugurejo nummura apgaidmojumu ar pogu. Visu liisti.

40eur
Pa 30 varu paņemt
Offline
ramyrez
20. Dec 2016, 21:35 #3670

Kopš: 11. Nov 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 428

Braucu ar: BMW 850Ci

Nomainiju degvielas filtru zem motora parsega kas atrodas...vai zem pasha auto ir velviens degvielas filtrs?
Offline
sandis224
20. Dec 2016, 22:00 #3671

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


20 Dec 2016, 21:35:57 @ramyrez rakstīja:
Nomainiju degvielas filtru zem motora parsega kas atrodas...vai zem pasha auto ir velviens degvielas filtrs?
Facelift nāk apakšā filtrs. Pre face zem haubes.

[ Šo ziņu laboja sandis224, 20 Dec 2016, 22:00:51 ]

Offline
Quattordici
21. Dec 2016, 00:17 #3672

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


01 Dec 2016, 14:29:05 @Gordenfromlv rakstīja:
Kādam ir bijusi pieredze ar pņevmas gļukiem ?
Sākoties mīnusiem izleca šāds teksts "self leveling susp inact"
Pņevma tikai aizmugurē, nekas nav sagāzies, nosēdies. Nu jau nedēļu tā braukāju. Kompresors strādā.
Drošinātājus nomainīju.



99%, ka tev ir "rezervuara spediens nepietiekoss", njem lidzi 200 EUR un. Rauc uz Garkalni. Pusstundu laika tev visu salabos


Offline
Quattordici
21. Dec 2016, 00:22 #3673

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


16 Dec 2016, 14:43:41 @sn rakstīja:
ar ko tas 4.8is ir sliktāks par 4.6is?

Ar meistariem, kuri nemak 4.8 remontet, un kliedz visos BMW forumos, ka N62B48A resurss ir 120 tukstosi km.

Kas, protams, ir smagi slima suna murgs. Bet tagad ta doma gandriz visi bmwisti, iznemot tos, kuri brauc ar augstakminetiem motoriem un nesudzas)
Offline
Gordenfromlv
21. Dec 2016, 00:25 #3674

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R


99%, ka tev ir "rezervuara spediens nepietiekoss", njem lidzi 200 EUR un. Rauc uz Garkalni. Pusstundu laika tev visu salabos


Jau Xu paspēju nomainīt!
Offline
Quattordici
21. Dec 2016, 00:31 #3675

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


17 Dec 2016, 12:42:59 @Fandulis rakstīja:

...bet gribu 4.8, tikai mīziens no valvetronika



Izstiepta kede un nedzivs valvetronics parasti sastopami pie noskrejiena 200+, diagnosticejas 15 minusu laika, un arstejas ar ieguldijumiem 1500-2000 EUR robezas (par OEM detalam + darbs), kuru rezultata atkal sanemam gandriz idealu motoru.

Vairak baumu, neka real deal. Lidzigi var easy ieberzties ar slaveniem un "muzigiem" dizeliem. Tikai par to forumos neviens nebiede) kip "parasta lieta, vienu reizi visu nomainisi un miers"

[ Šo ziņu laboja Quattordici, 21 Dec 2016, 06:51:10 ]

Offline
F50
21. Dec 2016, 14:26 #3676

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

1900 par reģistrāciju


https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/hedkg.html
Offline
daulex
21. Dec 2016, 15:02 #3677

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


21 Dec 2016, 14:26:22 @F50 rakstīja:
1900 par reģistrāciju


https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/hedkg.html



Nu bizness katram ir savs, par cenu nekomentēšu.

Ja kādu interesē mašīna, reku bmwdecoder pdf

[ Šo ziņu laboja daulex, 21 Dec 2016, 15:03:26 ]

Offline
Quattordici
21. Dec 2016, 19:48 #3678

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


21 Dec 2016, 12:50:55 @mm325 rakstīja:
Tirgoju savu e53 FL 3.0d 2004.09. Labs un pilns!
191k km. Tikko reģistrēts, jauna TA, jaunas R19 ziemenes. Visi filtri un eļļas dzinējā un kārbā, kvēlsveču relejs, termostats,antifrīzs un logu birstes samainīti. Savirze salikta. Dzinējs un kārba sausi. Webasto ar pulti un strādā. Lieki trokšņi un vibrācijas nav. Leišos nav bijis- katalizatori vietā. Viss kā priekš sevis, bet gribu tādu pašu ar V8 un valvetronikiem.

https://www.bmwdecoder.com/decode/lw35786
CJ-94. Numurzīmi līdz nedodu. Ir divas mazas buktītes uz durvīm un ekrānam daži pikseļi izdeguši.
ss.lv nav, bildes pēc vajadzības.
9.200€



Velejos dabut bildes, bet tagad redzu visu. Un pdf no bmwdecoder ari. Paldies

[ Šo ziņu laboja Quattordici, 21 Dec 2016, 19:55:16 ]

Offline
gastelloE53
21. Dec 2016, 23:55 #3679

Kopš: 18. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: E65

Sveiki,tāds jautājums,vakar braucu beidzā strādāt ekrāns bet radio skanēja,skaļumu varēja slēgt tikai uz stūres,neviena poga uz ekrāna nestrādā ne ekrānu izbīdīt ne pārslēgt staciju,pēc īsa brīža arī radio vairs nevarēja ieslēgt,jo nestrādā poga,bet handsfree strādā caur tumbam,kur meklēt problēmu??bmw e53 2003
Offline
Baltozar
26. Dec 2016, 19:28 #3680

Kopš: 10. Feb 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 58

Braucu ar: BMW X5 e53 3.0d

Bija tada problema, paskatijos ar datoru kludas, un izradijas, ka bija janomaina viens datciks... pa 20 eur dabuju, nomainiju un viss ok

21 Dec 2016, 00:17:38 @Quattordici rakstīja:

01 Dec 2016, 14:29:05 @Gordenfromlv rakstīja:
Kādam ir bijusi pieredze ar pņevmas gļukiem ?
Sākoties mīnusiem izleca šāds teksts "self leveling susp inact"
Pņevma tikai aizmugurē, nekas nav sagāzies, nosēdies. Nu jau nedēļu tā braukāju. Kompresors strādā.
Drošinātājus nomainīju.



99%, ka tev ir "rezervuara spediens nepietiekoss", njem lidzi 200 EUR un. Rauc uz Garkalni. Pusstundu laika tev visu salabos



Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo