Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Vecais
21. Jun 2012, 14:34 #3661

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


21 Jun 2012, 13:00:16 Driver rakstīja:

21 Jun 2012, 12:31:59 BROCKERIS rakstīja:

21 Jun 2012, 00:39:04 edzulis rakstīja:
Jautājums, kas daudz nekrata, jo bendžu leju 1x mēnesī pa 20ls, bet tāpat. Šķil uz bendžu un ļoti ātri uz gāzi pārslēdzas. nu max 3-4 min (M62TU). Bet patēriņš kompī 12.6 un minimāli krītas, lai arī skaidrs, ka aukstam V8 motoram pa pilsētu tur būtu vidējam jābūt 22+ litri. Kā tas nabaga BMW kompis rēķina to vidējo un kā viņš tos 12.4 izrēķina? Pēc gāzes arī īsti diez vai, jo reāli ir kādi 16

Benzīna sprauslām sūtītie elektriskie impulsi jau nekur nepazūd, kas ir avots patēriņa aprēķinam, tie vienkārši nonāk, nevis uz benzīna spraulām, bet uz gāzes kompja, kas savukārt veic attiecīgās korekcijas gāzes sprauslām, tās korekcijas (papildporcija) uz borta kompja acīmredzot neatspoguļojas, tāpēc arī faktiskais gāzes patēriņš atšķiras no rādījuma + vēl galvu jauc LPG staciju zagšana, iepildot mazāk.

gan jaa, gan nee
caur dirsu uzliktas letas un nenoreguletas iekartas delj tie izkjemoti uz abam pusem tie pashi benzina sprauslu impulsi, kaa rezultata ari delj taa ieverojami mainas ekonometra un obc radijumi, nemaz nerunajot par nekorektu dzineja ecu darbibu, kas iet roku roka ar kljudam taja un pilnigiem vai dalejiem "safe mode" rezimiem.

+1
Ar lētām komponentēm nebūs degvielas atiecība 1:1-1:1,5 ... + regulācijā ir spēks Ja auto kalibrācijas laikā tiek muļāts ar maisījumiem orģinālās adaptācijas aiziet auzās.
Otrs aspekts palielinātam gāzes patēriņam pret benzīnu motors-lamata. Ja benzīnam ir demitiem teorētiskās līknes pēc kurām strādāt un iekļauties parametros tad ar gāzi dzinējam jābūt tehniski korektam un galva nesāpēs...

Par DD+LPG ir ok.. šobrīd tās ir "plītiņas" ar elektronisku vadību.. pirmie kucēni rodas eksperimentējot un būs jāslīcina, bet ilgi vairs nav jāgaida kad būs pilvērtīgu DD+LPG ECU


-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
australia
21. Jun 2012, 16:37 #3662

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


21 Jun 2012, 13:59:15 koijotss rakstīja:

21 Jun 2012, 12:33:30 australia rakstīja:
Man aizdoma, ka smagajiem nav interesanta tā gāze.

Apgrūtina klasisko degvielas zagšanu - jāpielāgojas procentuālajam patēriņam (gāze/dd)

Dikti maldies, tieši otrādi interese ir liela , jo kreiso DD nav interese vairs ķēpāties uzliekot gāzi sanāk braukt pat lētāk un nav jābaidas no inspekcijām un jālaistās ar kanelēm + grāmatvedībā viss ir ok .

nu, es domāju par šoferiem, kas mēdz noliet, pieslēgties atplūdei un sazin ko vēl izdomāt.
Offline
ATB
22. Jun 2012, 15:18 #3663

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Kāda ir jēga no tā OBD pieslēguma?
Offline
Vecais
22. Jun 2012, 17:00 #3664

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


22 Jun 2012, 15:18:40 ATB rakstīja:
Kāda ir jēga no tā OBD pieslēguma?

Ir, gāziniekam atvieglo dzīvi(montāža par pāris stundām ātrāka)...

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kexxx
22. Jun 2012, 18:29 #3665

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


22 Jun 2012, 17:00:08 Vecais_ rakstīja:

22 Jun 2012, 15:18:40 ATB rakstīja:
Kāda ir jēga no tā OBD pieslēguma?

Ir, gāziniekam atvieglo dzīvi(montāža par pāris stundām ātrāka)...


a uz ko tiek ieekonomēts laiks?
Offline
cementits
23. Jun 2012, 11:00 #3666

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D

Padalīšos ar savu pieredzi ar gāzi.
Ieliku E-39(2001.gada) gāzes iekārtu.Iekārta Diego G3.Liku iekārtu Valmierā(Kauguros).Nobraucis esmu~2 000km, bet apmierināts ar iekārtas darbību nesu bijis nevienu dienu.Regulēta ir kādas 4 reizes. Pēc pēdējās reizes darbība nevis uzlabojās , bet vēl pasliktinājās. Problēma tanī kad līdz ko jāuzsāk braukt un līdz kādam 3 robam mašina "rīstās" un tā kā smok nost, reizēm pat noslāps.Karoč pilsetas režīmā ir neciešami braukt.Tika pat LPG sveces uzliktas, bet rezultāts nav.
Uz benzīna viss perfekti strādā. Vakar pielika pie kompja un uz benzīnu pārbaudīja un motora darbība visa normas robežās.
Tagad doma vest uz citu kantori ,lai pamēģina regulēt
Offline
Amakatanav
23. Jun 2012, 11:20 #3667

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

Ja rīstās, tad nepietiek gāzes, nepareizas degvielas kartes...

Pirmajai vainai ir pārāk mazjaudīgs reduktors, otrajai līkas rokas (lai gan pirmajai ir līkas rokas arī)

Protams pa lēto uzlika?

Braucp pie kojota
http://www.bmwpower.lv/user.php?u=koijotss

Viņš no Rīgas, šeit viens no centīgākajiem un taisnrocīgākajiem power lietotājiem.

[ Šo ziņu laboja Amakatanav, 23 Jun 2012, 11:22:29 ]

Offline
PASSATizhi
23. Jun 2012, 11:29 #3668

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


23 Jun 2012, 11:00:54 cementits rakstīja:
Padalīšos ar savu pieredzi ar gāzi.
Ieliku E-39(2001.gada) gāzes iekārtu.Iekārta Diego G3.Liku iekārtu Valmierā(Kauguros).Nobraucis esmu~2 000km, bet apmierināts ar iekārtas darbību nesu bijis nevienu dienu.Regulēta ir kādas 4 reizes. Pēc pēdējās reizes darbība nevis uzlabojās , bet vēl pasliktinājās. Problēma tanī kad līdz ko jāuzsāk braukt un līdz kādam 3 robam mašina "rīstās" un tā kā smok nost, reizēm pat noslāps.Karoč pilsetas režīmā ir neciešami braukt.Tika pat LPG sveces uzliktas, bet rezultāts nav.
Uz benzīna viss perfekti strādā. Vakar pielika pie kompja un uz benzīnu pārbaudīja un motora darbība visa normas robežās.
Tagad doma vest uz citu kantori ,lai pamēģina regulēt
skopais maksā divreiz DIVREIZ
Offline
cementits
23. Jun 2012, 11:47 #3669

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D


23 Jun 2012, 11:20:50 Amakatanav rakstīja:
Ja rīstās, tad nepietiek gāzes, nepareizas degvielas kartes...

Pirmajai vainai ir pārāk mazjaudīgs reduktors, otrajai līkas rokas (lai gan pirmajai ir līkas rokas arī)

Protams pa lēto uzlika?

Braucp pie kojota
http://www.bmwpower.lv/user.php?u=koijotss

Viņš no Rīgas, šeit viens no centīgākajiem un taisnrocīgākajiem power lietotājiem.


Maksāja tas 550Ls
Lai gan zinu kad cits kantoris(Valmierā) par tādu pašu naudu uzstādījis ir e-60(3,0l)un tam BMW viss ir kārtībā, ja neskaita to kad pairis žņaugi bija jāpārvelk ,lai smaka pazustu.
Offline
kexxx
23. Jun 2012, 11:59 #3670

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

diez, nav iespējams pirms maksāšanas izlaist pārdesmit kilometrus pa šoseju? un tad iztestēt pedal to methal
kad nauda samaksāta, vēlme labot kasjakus sarūk eksponenciāli
Offline
Sviests
24. Jun 2012, 18:12 #3671

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar: nākotnes klasiku

Interesē šāds jautājums, kā ir ar gāzes uzstādīšanu un attiecīgi precīzu noregulēšanu motoram ar MegaSquirt vadības bloku? Tieši šajā gadijumā m20 saimes motors.
Offline
audi_a4
24. Jun 2012, 18:23 #3672

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs

cementits, laipni lugts kapeikpiseju pulcinja. varu tev dot padomu. tu vienkarshi brauc. visas tas kjibeles, tas ir normali. slaapst, smird. utt liec tu kur gribi. xjs jaguars pie koijota sagazetais smird tik ahujenna, ka vienkarshi apdirsties var. nemaz nerusim par regularo slapsanu un abarotu lekashanu. jebakj es nesaprotu par kadu kvalitati te visi runaa, ja tas saucas kvalitativi uzstadita iekarta tad es nezinu kas skaitas nekvalitativi
Offline
Modjo
24. Jun 2012, 19:53 #3673

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Tu labāk malaču kantori nosauc, lai tauta zin savus varoņus. Es vienu Valmieras rokdarbu redzēju, kur normalu hamutu vietā redzēju plastmasas savilcējus uz V8. Puika vēl brīnījās, kāpec pēc gāzes smird, un kāpēc neviens neņemas pārtaisīt pa lēto

23 Jun 2012, 11:00:54 cementits rakstīja:
Padalīšos ar savu pieredzi ar gāzi.
Ieliku E-39(2001.gada) gāzes iekārtu.Iekārta Diego G3.Liku iekārtu Valmierā(Kauguros).Nobraucis esmu~2 000km, bet apmierināts ar iekārtas darbību nesu bijis nevienu dienu.Regulēta ir kādas 4 reizes. Pēc pēdējās reizes darbība nevis uzlabojās , bet vēl pasliktinājās. Problēma tanī kad līdz ko jāuzsāk braukt un līdz kādam 3 robam mašina "rīstās" un tā kā smok nost, reizēm pat noslāps.Karoč pilsetas režīmā ir neciešami braukt.Tika pat LPG sveces uzliktas, bet rezultāts nav.
Uz benzīna viss perfekti strādā. Vakar pielika pie kompja un uz benzīnu pārbaudīja un motora darbība visa normas robežās.
Tagad doma vest uz citu kantori ,lai pamēģina regulēt
Offline
Driver
24. Jun 2012, 19:58 #3674

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jun 2012, 19:53:08 Modjo rakstīja:
Tu labāk malaču kantori nosauc, lai tauta zin savus varoņus. Es vienu Valmieras rokdarbu redzēju, kur normalu hamutu vietā redzēju plastmasas savilcējus uz V8. Puika vēl brīnījās, kāpec pēc gāzes smird, un kāpēc neviens neņemas pārtaisīt pa lēto

23 Jun 2012, 11:00:54 cementits rakstīja:
Padalīšos ar savu pieredzi ar gāzi.
Ieliku E-39(2001.gada) gāzes iekārtu.Iekārta Diego G3.Liku iekārtu Valmierā(Kauguros).Nobraucis esmu~2 000km, bet apmierināts ar iekārtas darbību nesu bijis nevienu dienu.Regulēta ir kādas 4 reizes. Pēc pēdējās reizes darbība nevis uzlabojās , bet vēl pasliktinājās. Problēma tanī kad līdz ko jāuzsāk braukt un līdz kādam 3 robam mašina "rīstās" un tā kā smok nost, reizēm pat noslāps.Karoč pilsetas režīmā ir neciešami braukt.Tika pat LPG sveces uzliktas, bet rezultāts nav.
Uz benzīna viss perfekti strādā. Vakar pielika pie kompja un uz benzīnu pārbaudīja un motora darbība visa normas robežās.
Tagad doma vest uz citu kantori ,lai pamēģina regulēt


tak lielakaja dalja kantoru ir lidziga attieksme un ari darba rezultats

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Modjo
24. Jun 2012, 20:06 #3675

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Tā nedrīkst pat dzenoties pēc lielā rubļa. Masīna ir jāmīl, darbs jādara kvalitatīvi, bet brāķdarus vagonā un uz Zilupi

24 Jun 2012, 19:58:11 Driver rakstīja:

24 Jun 2012, 19:53:08 Modjo rakstīja:
Tu labāk malaču kantori nosauc, lai tauta zin savus varoņus. Es vienu Valmieras rokdarbu redzēju, kur normalu hamutu vietā redzēju plastmasas savilcējus uz V8. Puika vēl brīnījās, kāpec pēc gāzes smird, un kāpēc neviens neņemas pārtaisīt pa lēto

23 Jun 2012, 11:00:54 cementits rakstīja:
Padalīšos ar savu pieredzi ar gāzi.
Ieliku E-39(2001.gada) gāzes iekārtu.Iekārta Diego G3.Liku iekārtu Valmierā(Kauguros).Nobraucis esmu~2 000km, bet apmierināts ar iekārtas darbību nesu bijis nevienu dienu.Regulēta ir kādas 4 reizes. Pēc pēdējās reizes darbība nevis uzlabojās , bet vēl pasliktinājās. Problēma tanī kad līdz ko jāuzsāk braukt un līdz kādam 3 robam mašina "rīstās" un tā kā smok nost, reizēm pat noslāps.Karoč pilsetas režīmā ir neciešami braukt.Tika pat LPG sveces uzliktas, bet rezultāts nav.
Uz benzīna viss perfekti strādā. Vakar pielika pie kompja un uz benzīnu pārbaudīja un motora darbība visa normas robežās.
Tagad doma vest uz citu kantori ,lai pamēģina regulēt


tak lielakaja dalja kantoru ir lidziga attieksme un ari darba rezultats
Offline
Driver
24. Jun 2012, 21:41 #3676

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Jun 2012, 20:06:10 Modjo rakstīja:
Tā nedrīkst pat dzenoties pēc lielā rubļa. Masīna ir jāmīl, darbs jādara kvalitatīvi, bet brāķdarus vagonā un uz Zilupi

24 Jun 2012, 19:58:11 Driver rakstīja:

24 Jun 2012, 19:53:08 Modjo rakstīja:
Tu labāk malaču kantori nosauc, lai tauta zin savus varoņus. Es vienu Valmieras rokdarbu redzēju, kur normalu hamutu vietā redzēju plastmasas savilcējus uz V8. Puika vēl brīnījās, kāpec pēc gāzes smird, un kāpēc neviens neņemas pārtaisīt pa lēto

23 Jun 2012, 11:00:54 cementits rakstīja:
Padalīšos ar savu pieredzi ar gāzi.
Ieliku E-39(2001.gada) gāzes iekārtu.Iekārta Diego G3.Liku iekārtu Valmierā(Kauguros).Nobraucis esmu~2 000km, bet apmierināts ar iekārtas darbību nesu bijis nevienu dienu.Regulēta ir kādas 4 reizes. Pēc pēdējās reizes darbība nevis uzlabojās , bet vēl pasliktinājās. Problēma tanī kad līdz ko jāuzsāk braukt un līdz kādam 3 robam mašina "rīstās" un tā kā smok nost, reizēm pat noslāps.Karoč pilsetas režīmā ir neciešami braukt.Tika pat LPG sveces uzliktas, bet rezultāts nav.
Uz benzīna viss perfekti strādā. Vakar pielika pie kompja un uz benzīnu pārbaudīja un motora darbība visa normas robežās.
Tagad doma vest uz citu kantori ,lai pamēģina regulēt


tak lielakaja dalja kantoru ir lidziga attieksme un ari darba rezultats


neiespejama misija :
1. darbu paveikt kvalitativi visbiezak vienkarshi nevar paveikt:
a. delj pasutitaja velmem (kaa var likt kautko pa dargo, lai taupitu)
b. delj profesionalas nekompetences (jums pashiem daudz piemeru zinams)

2. tagad vairums ar gazi (islaicigi) nodarbojas tapec, ka patiesiba neko nerubi no taa, bet dara to, jo ir bums un uz taa var tak nopelnit - konveijers

3. pashu aprikojamo auto stavoklis - pirmie par taupishanu aizdomajas tie, kam auto jau taa sit pa kabatu, neskaitot degvielu, ka rezultata auto ir vainu pilniga lamata, vai pa pusei lamata...

p.s. kapec ir tadi darbonji, kas gazi reizem liek divas dienas un divata un taja pat laika atrodas darboni, kas "uzmet" pa dienu divas iekartas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
audi_a4
24. Jun 2012, 21:45 #3677

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs

ja tas ir tas kantoris kas ir taja angara miestaa "kauguri", tad apsveicu, tu esi paceeliis lielako ieberzienu visaa galaktikaa. vini man opelim (tas bija kadus 10 vai pat vairak gadus atpakalj bija sajaukusi ar vietam apsildes trubas, ka rezultata man reduktors visu laiku aizsala un nevareja atrast kapec tas suuds slaapst nost pec kartigas atvilksanas. vopshem tur toreiz jau stradaja pilnigi dunduki, nekas nav mainijies lidz shai baltai dienai
Offline
Laoshi
24. Jun 2012, 21:55 #3678

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

yebal, ja es būtu licis gāzi Krendeļu pagastā, es arī varētu kko šausmīgu pastāstīt.

Tiem, kas grib mest gāzi, naļiks vnk bardačokā sabāzts, ja jau poh, kur likt...
Offline
xjs_4
24. Jun 2012, 22:37 #3679

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Nīstiet gāzi vai nē , bet parādiet man liekuli kurš negribetu 50L 20Ls

LOW FUEL paneļa lampiņas iepērkiet , jo taas no degšanas drīz izdegs

Es arii ieniistu gazi bet gāzēšu arī pārējos arklus


-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
audi_a4
24. Jun 2012, 22:40 #3680

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs

nevar sakasit 700ls iekartai, labak ieliet pa 10ls benzuku :8
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo