Autors | Ziņojums |
australia | 12. Oct 2009, 19:52 |
#3641
|
|
Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| roli, es jau arī biju domājis, ka paņem lietotu, safrišini, saeļļo un māni iekšā |
Offline | |
|
rolis1987 | 12. Oct 2009, 19:54 |
#3642
|
|
Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
|
12 Oct 2009, 19:52:14 australia rakstīja:
roli, es jau arī biju domājis, ka paņem lietotu, safrišini, saeļļo un māni iekšā
Es jau sapratu, tik gribēju pasūdzēties
P.S. Varat piedāvāt, ja kādam ir
Detaļa: Bosch 0 130 111 158
Šeit redzama bilde. [ Šo ziņu laboja rolis1987, 12 Oct 2009, 19:59:04 ] |
Offline | |
|
Locis | 12. Oct 2009, 21:08 |
#3643
|
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11229
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Var kāds,lūdzu,pateikt kādus parametrus man vajag E36 323 akumulatoram? Laikam aptuveni 75 Ah un vēl kas? |
Offline | |
|
schillers | 12. Oct 2009, 21:15 |
#3644
|
|
Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: jauniem FENDiem
|
12 Oct 2009, 21:08:06 Locis rakstīja:
Var kāds,lūdzu,pateikt kādus parametrus man vajag E36 323 akumulatoram? Laikam aptuveni 75 Ah un vēl kas?
Pēc Autodatiem V/Rc(Ah) 12/110(65) |
Offline | |
|
Locis | 12. Oct 2009, 21:24 |
#3645
|
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11229
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Skaidrs,paldies Tie 12 volti jau nāk laikam visiem un ampēr h būtu jāņem ne mazāk par 65ām,ne?
Varbūt kāds vēl var pastāstīt,kas tie par akumulatoriem ar želeju iekšā vai tml.? |
Offline | |
|
schillers | 12. Oct 2009, 21:35 |
#3646
|
|
Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: jauniem FENDiem
| Jā nemazāk kā 65 Ah.
Edit:
kaut reku links palasi par želejniekiem.[ Šo ziņu laboja schillers, 12 Oct 2009, 21:38:30 ] |
Offline | |
|
ROLEXX | 12. Oct 2009, 23:21 |
#3647
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
12 Oct 2009, 19:35:02 australia rakstīja:
ROLEXX
Braukt bez atgaisošanas skrūves ir maniakāli
vārstus liki lietotus?
es te tieši brīvdienās (vakar) savu vārstu tīrīju (bija bojāta atsperīte). man viņš tikai viens. ventilācija ir tā, kurai filtrus (divus) maina zem logu tīrītāja mehānisma.
neteiktu, ka pūš tagad baigi karstu. nedaudz labāk gan ir. tiesa, neesmu speciāli atgaisojis, jo uz sitiena pie darba temperatūras man nenāca burbuļains gaiss. manuprāt viņš jau pats arī atgaisojas
gribu vienreiz lai nāk 90 grādu gaiss. būs jāpaskalo pečkas radiators (hz ar ko).
un tad vēl jāuzliek papildus cirkulācijas sūknis.
sievastēva vecam opeļam pirkstus var apdedzināt pie pečkas!
vārstus lietotus liku, bet saimnieks teica, ka viņm viss bija ok. Šovakar nesanāca aizbraukt līdz slīpumam, pie mājas padarbojos - uzkurināju līdz normālai temperatūrai, kad gāzējās, tad viņš normāli silda, ja vēl patur kādu laiku uz 2 k apgriezieniem nepārtraukti, tad vispār labi iesilst, tad arī pārbaudīju - pagriežot klimatu pogas uz augstāku - arī paliek augstāks, tā kā ventīļi tātad strādā. Bet tiklīdz atlaiž pedāli un vairs negāzē - atdziest arī gaiss, remdens galīgi paliek. atskrūvēju gan ventilatora vāku, gan atgaisošanas skrūvi un sagāzu iekšā 2l tosolu, laistījās viss ārā, bet tā arī labāk nepalika. Jāmēģina būs rīt laikam tajā slīpumā - tā pēdējā cerība
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
Arigato | 13. Oct 2009, 09:57 |
#3648
|
|
Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 639
Braucu ar: 189whp
|
12 Oct 2009, 18:53:20 MartinsFR rakstīja:
...
Ja vaina ir ella, tad kadu ellu tur jalej un cik cakarigi tas ir?
...
Eļļas atšķiras pēc krāsas. Paskaties kāda apļveida uzlīme tev ir uz pastiprinātāja bačoka vāka. Domāju visdrīzāk būs sarkanā. |
Offline | |
|
|
schillers | 13. Oct 2009, 10:08 |
#3649
|
|
Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: jauniem FENDiem
| ROLEXX.
Pirms mainīji vārstus nebija šāda problēma? Ūdenssūkni neesi ņēmis nost? Kādas viņam lāpstiņas ir? |
Offline | |
|
Arigato | 13. Oct 2009, 10:13 |
#3650
|
|
Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 639
Braucu ar: 189whp
| Es negrbu izklausīties pesimistiski, bet ROLEXXX aizved uz servisu un miers. Es pats 3 dienas pisinājos ap dzesēšanu, nomainīju visu ko var nomianīt, bet nekā - reuzltātā aizvedu uz servisu, kur pāris h laikā izlaboja manu līkrocību. |
Offline | |
|
ROLEXX | 13. Oct 2009, 10:20 |
#3651
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Pirms tam nebija nekādas problēmas ar ūdeni – nu, bija tika itas, ka visu laiku karstu pūta, nomainīju to vārstu, tagad atkal šitā problēma. Kur tās lāpstiņas var redzēt? It kā vakar pačakarējos, šodien nedaudz ātrāk uzsila un siltāku gaisu pūta – jāpamēģina vēl šovakar pagaisot tajā slīpumā, ja nē, tad jābrauc uz servi. Arigoato – kurā servisā tu biji?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
RaL | 13. Oct 2009, 10:46 |
#3652
|
|
Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3573
Braucu ar: kruīzu
| man daži jautājumi
1. benzīna dačiks kaut ko gļuko - brīžiem rāda baigi dauz, brīžiem it kā šķiet, ka varētu būt pareizi...
tas varētu būt kaut kāds pludiņš bākā? viņu var sataisīt vai jāmaina? un kur precīzi viņš atrodas? vai tur varbūt kaut kas cits pie vainas?
2. motors negrib uzsilt...temperatūra uzkāpj minimāli virs zilā un apstājas... augstāk kāpj tikai satrēgumos, līdz ar to siltā gaisa pa šoseju braucot nav - tikai remdens... termostats? ja nav grūti moš var parādīt detaļu no realoem.com
3. maģiem, kur var nopirkt pāreju? kāds audio veikals, kur viņas varētu būt ar nekosmiskiem uzcenojumiem domāts ne Elkor un tamlīdzīgi (ja tur ir)
4. pērku abus miglas lukturus |
Offline | |
|
Voits | 13. Oct 2009, 11:11 |
#3653
|
|
Kopš: 07. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 432
Braucu ar: e39,e90,e63
| Peerku coup blakus.sed.durvis,sparnu cosmosswarc
Sutit PM |
Offline | |
|
ROLEXX | 13. Oct 2009, 11:23 |
#3654
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
13 Oct 2009, 10:46:39 raivis88 rakstīja:
man daži jautājumi
1. benzīna dačiks kaut ko gļuko - brīžiem rāda baigi dauz, brīžiem it kā šķiet, ka varētu būt pareizi...
tas varētu būt kaut kāds pludiņš bākā? viņu var sataisīt vai jāmaina? un kur precīzi viņš atrodas? vai tur varbūt kaut kas cits pie vainas?
2. motors negrib uzsilt...temperatūra uzkāpj minimāli virs zilā un apstājas... augstāk kāpj tikai satrēgumos, līdz ar to siltā gaisa pa šoseju braucot nav - tikai remdens... termostats? ja nav grūti moš var parādīt detaļu no realoem.com
3. maģiem, kur var nopirkt pāreju? kāds audio veikals, kur viņas varētu būt ar nekosmiskiem uzcenojumiem domāts ne Elkor un tamlīdzīgi (ja tur ir)
4. pērku abus miglas lukturus
2.termostats
3.Latgalīte ap 3-5ls
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
schillers | 13. Oct 2009, 11:40 |
#3655
|
|
Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: jauniem FENDiem
|
13 Oct 2009, 10:20:46 ROLEXX rakstīja:
Pirms tam nebija nekādas problēmas ar ūdeni - nu, bija tika itas, ka visu laiku karstu pūta, nomainīju to vārstu, tagad atkal šitā problēma. Kur tās lāpstiņas var redzēt? It kā vakar pačakarējos, šodien nedaudz ātrāk uzsila un siltāku gaisu pūta - jāpamēģina vēl šovakar pagaisot tajā slīpumā, ja nē, tad jābrauc uz servi. Arigoato - kurā servisā tu biji?
Lāpstiņas var redzēt noņemot ūdenssūkni. Kavitācijas rezultātā nodilst viņas un pie maziem apgriezieniem ir mazāka cirkulācija.
Parsvarā ūdensūkņiem ar plastmasas lāpstiņām.[ Šo ziņu laboja schillers, 13 Oct 2009, 11:59:16 ] |
Offline | |
|
ROLEXX | 13. Oct 2009, 12:18 |
#3656
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
13 Oct 2009, 11:40:08 schillers rakstīja:
13 Oct 2009, 10:20:46 ROLEXX rakstīja:
Pirms tam nebija nekādas problēmas ar ūdeni - nu, bija tika itas, ka visu laiku karstu pūta, nomainīju to vārstu, tagad atkal šitā problēma. Kur tās lāpstiņas var redzēt? It kā vakar pačakarējos, šodien nedaudz ātrāk uzsila un siltāku gaisu pūta - jāpamēģina vēl šovakar pagaisot tajā slīpumā, ja nē, tad jābrauc uz servi. Arigoato - kurā servisā tu biji?
Lāpstiņas var redzēt noņemot ūdenssūkni. Kavitācijas rezultātā nodilst viņas un pie maziem apgriezieniem ir mazāka cirkulācija.
Parsvarā ūdensūkņiem ar plastmasas lāpstiņām.
jāpameklē, kāds izskatās ūdenssūknis
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
|
ROLEXX | 13. Oct 2009, 12:21 |
#3657
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Klau – bet man lielākais jautājums – ja man būtu bojāts ūdenssūknis vai lāpstiņas – tad vai tad motora temperatūrā arī nebūtu kādas neparastas izmaiņas – jo pagaidām jau izmaiņas ir tikai pečkā?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
ROLEXX | 13. Oct 2009, 12:37 |
#3658
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
Ūdenssūknis ir nr1, cik noprotu?
Lai to ūdenssūkni dabūtu vispār ārā, tak jāārda bez maz vai visa priekša ārā? – bamperis, radiators jau nu noteikti? Es termostatu vienreiz mainīju un bez radiatora noņemšanas viņu nevarēja dabūt ārā no 328 coupes
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
martinsz | 13. Oct 2009, 12:41 |
#3659
|
|
Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
| Nav tik traki, sliktākajā gadījumā tikai radiātors jāizņem
----------------- ... |
Offline | |
|
ROLEXX | 13. Oct 2009, 12:43 |
#3660
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Savukārt, lai izņemtu radiatoru, rodas jauni čakari Piemēram tā truba apakšā, kuru vajag atvienot – viņai no augšās netiek klāt, savukārt no lejas – jāceļ autiņš augšā vai jābrauc uz bedres un jāņem plasmasi visu nost apakšā, faaak
Tās ūdenssūkņa lāpstiņas var atsevišķi jaunas nopirkt?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|