Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
sandis224
19. Dec 2016, 08:10 #3641

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


19 Dec 2016, 01:35:34 @Mixzzz rakstīja:
Karoch šeit mana problēma
Kaimiņam ir FL 3.0d un pilnpiedziņa neiet. Viņam vienreiz to actuator mainīja, tipa kādu laika gāja pēc tam izbeidzās. Noņēmu nost, baltajam zobratam šlices aprautas, šito zobratu dabūt nevar...Dabūju citu ķipa atjaunotu to actuator, uzliku un tik un tā neiet. Sameklēju to, ka vajag kalibrēt, mājas apstākļos caur DIS.
Ilgi nopisos, kāmēr uzliku beigās XP un tur caur virtual machine ierubīju to DISu. Itkā mēģinu kalibrēt, nekas nesanāk un izmet erroru, dzirdams klikškis zem mašīnas. Beigās zvanam tam servim, kur mainīja - aaa, nu jā, mēs viņus vienk nomainam un viss, neko nekalibrējam.
Noņēmu nost to actuator, ar roku pakustināju to asi, kuru viņš tur groza - ir bish brīvkustība. No interneta salasījos, ka tur tie clutch packi varot izbeigties, dēļ tā, ka iepriešējo reizi neko nekalibrēja. Eļļa arī tam vidējam reduktoram būtu jāmaina ik pa 60kkm.
Ko tagad darīt? Nemāku kalibrēt vai arī fiziski tur kkam ir pizda? Zb pisties ar šo problēmu jau
Nu tur problēmas var būt dažādas. Ar to sadales karbas adaptāciju ir tā ka jāveic pie katras eļļas maiņas sadales karaba! Servo pievadam medz izbeigties vēl holla devējs un tad ar rauj nost to zobratu, var būt sadilusi frikciju pakete sadales kārba un slīd un sanāk ka servo pievadam jāspiež stiprāk kopā un norauj to zobratu. Eļļa sadales kārbā mainīta? Izlaid drusku eļļu paskaties kā tā izskatās moš melna un ar deguma smaku.
Offline
sandis224
19. Dec 2016, 08:17 #3642

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

Un principā ir tā, ja viss ir kārtībā ar sadales kārbu uzliekot labu servo pievadu var neveikt adaptāciju, tāpat viss strādās
Offline
Ridlihs
19. Dec 2016, 08:18 #3643

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


18 Dec 2016, 23:23:24 @oshels638 rakstīja:

18 Dec 2016, 15:16:00 @Ridlihs rakstīja:

18 Dec 2016, 11:07:06 @daulex rakstīja:

18 Dec 2016, 11:03:07 @Fordists rakstīja:
Tirgoju savu E53 2002.g. 3.0D
Manuprāt ļoti labā stāvoklī, nauda uz remontiem nav žēlota un bāka vienmēr pilna

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/....html?1482051572


Draugs/mehāniķis teica pre-fl neizskatīt. Man pēc tam pie viņa remontēties, tāpec ir jāklausās


jo?

Tiešām jo? Liekas, ka varētu otrādi būt, ja ņem no tehniskā viedokļa


Tak draugs mehs teica, ka prefeis no go variants un viņš vienīgais kas labo e53, tāpēc prefeis neder
Offline
daulex
19. Dec 2016, 08:39 #3644

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


19 Dec 2016, 08:18:03 @Ridlihs rakstīja:

Tak draugs mehs teica, ka prefeis no go variants un viņš vienīgais kas labo e53, tāpēc prefeis neder


Nav viņš vienīgais, bet nu nav šī pirmā mašīna, kuru remontēšu un ir daudz pieredzes ar daudziem mehāniķiem. Ne par vienu negribu neko sliktu teikt, bet manā pieredzē ar manu draugu viss vienmēr iet visgludāk un bez pārsteigumiem. Ļoti daudzu gadu pieredze un godīga attieksme, man vairāk neko nevajag.

Kāpēc fl: pirmkārt man nav sava (objektīva) viedokļa, jo man nekad nav bijis e53 un negribu sākt nekādu fleimu cīņu.

Pēc viņa teiktā(un viņam bija abi un ikdienā tadus redz un remontē):

1. piekare ir krietni uzlabota un plīst mazāk
2. xdrive,
3. mazāk elektro gļuku
4. labākā salona uzbūves kvalitāte: mazāk lieku skaņu
5. 3.0d fl iet labāk: vairāk jaudas un 6 pakāpju kārba

Offline
Asch
19. Dec 2016, 09:12 #3645

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

Varu piekrist tikai otrajam un pedejam punktam, par parejo hz
Offline
Ridlihs
19. Dec 2016, 09:19 #3646

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

+++

4.punkts nu vispār sviests.

p.s.


Kādā servī un kur tev tas draugs strādā, padalies ar info, tiešām tik ok ar viņu, tad noteikti noderēs arī citiem un man arī varbūt, citādi man mehs 100km no Rīgas, bet kā jau esu teicis vairākas reizes, nekad neesmu nožēlojis, ka pēdējo sīkumu vedu pie viņa savest kārtībā.
Offline
daulex
19. Dec 2016, 09:24 #3647

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


19 Dec 2016, 09:19:12 @Ridlihs rakstīja:
+++

4.punkts nu vispār sviests.

p.s.


Kādā servī un kur tev tas draugs strādā, padalies ar info, tiešām tik ok ar viņu, tad noteikti noderēs arī citiem un man arī varbūt, citādi man mehs 100km no Rīgas, bet kā jau esu teicis vairākas reizes, nekad neesmu nožēlojis, ka pēdējo sīkumu vedu pie viņa savest kārtībā.


Mehs atrodas Imantā, speciālizējās tieši bmw remontos un bmw lietotu detaļu tirzdniecībā, ja kādu interesē, varu PM uzrakstīt.

Par to: kuri punkti ir sviests vai nav, teikšu tā: man personīgi 1. un 5. pietiek lai aizmirst, ka pre-fl eksistē, plus man ir personīgs punkts 6.: draudzenei vispār x5 nepatīk, saka ka stulba kurpju kaste (bet lexus rx viņai patīk.. sieviete), bet ja no pre-fl un fl izvēlēties, viņai vizuāli vairāk patīk fl.

Man pašam, kā viņa izskatās, neko nemaina, es būtu laimīgs ar dzelten–spaiņa krāsas pre-fl. Man bija perlamutra rx, es vairs neko nebaidos
Offline
oshels638
19. Dec 2016, 09:27 #3648

Kopš: 19. Oct 2007

Ziņojumi: 392

Braucu ar: X5


19 Dec 2016, 08:39:54 @daulex rakstīja:

19 Dec 2016, 08:18:03 @Ridlihs rakstīja:

Tak draugs mehs teica, ka prefeis no go variants un viņš vienīgais kas labo e53, tāpēc prefeis neder


Nav viņš vienīgais, bet nu nav šī pirmā mašīna, kuru remontēšu un ir daudz pieredzes ar daudziem mehāniķiem. Ne par vienu negribu neko sliktu teikt, bet manā pieredzē ar manu draugu viss vienmēr iet visgludāk un bez pārsteigumiem. Ļoti daudzu gadu pieredze un godīga attieksme, man vairāk neko nevajag.

Kāpēc fl: pirmkārt man nav sava (objektīva) viedokļa, jo man nekad nav bijis e53 un negribu sākt nekādu fleimu cīņu.

Pēc viņa teiktā(un viņam bija abi un ikdienā tadus redz un remontē):

1. piekare ir krietni uzlabota un plīst mazāk
2. xdrive,
3. mazāk elektro gļuku
4. labākā salona uzbūves kvalitāte: mazāk lieku skaņu
5. 3.0d fl iet labāk: vairāk jaudas un 6 pakāpju kārba



1. cik zinu nekas nemainas
2. nezinu vai uzskatīt kā plusu, ar preFL neviens nekad nejatā, kāpēc nestrādā 4x4
3. Īsti nezinu vispār ko e53 var nosaukt par elektrogļukiem, tas pats e39 vien ir un vai uz FL diži kas izmainas...
4. nekas tiešām nemainas
5. mazliet labāk iet un mazliet ekonomija, ko uz e53 diez vai var sajust, tā pat nekāds ekonomiskais auto tas nebūs (Ar pre FL dzinējiem pa muguru šrotos met, bet FL jau tās problēmas mēdz vairāk parādīties un citas cenas jau)

[ Šo ziņu laboja oshels638, 19 Dec 2016, 09:29:40 ]

Offline
cherbis
19. Dec 2016, 09:49 #3649

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 608

Braucu ar: ragavām


19 Dec 2016, 09:27:07 @oshels638 rakstīja:

19 Dec 2016, 08:39:54 @daulex rakstīja:

19 Dec 2016, 08:18:03 @Ridlihs rakstīja:

Tak draugs mehs teica, ka prefeis no go variants un viņš vienīgais kas labo e53, tāpēc prefeis neder


Nav viņš vienīgais, bet nu nav šī pirmā mašīna, kuru remontēšu un ir daudz pieredzes ar daudziem mehāniķiem. Ne par vienu negribu neko sliktu teikt, bet manā pieredzē ar manu draugu viss vienmēr iet visgludāk un bez pārsteigumiem. Ļoti daudzu gadu pieredze un godīga attieksme, man vairāk neko nevajag.

Kāpēc fl: pirmkārt man nav sava (objektīva) viedokļa, jo man nekad nav bijis e53 un negribu sākt nekādu fleimu cīņu.

Pēc viņa teiktā(un viņam bija abi un ikdienā tadus redz un remontē):

1. piekare ir krietni uzlabota un plīst mazāk
2. xdrive,
3. mazāk elektro gļuku
4. labākā salona uzbūves kvalitāte: mazāk lieku skaņu
5. 3.0d fl iet labāk: vairāk jaudas un 6 pakāpju kārba



1. cik zinu nekas nemainas
2. nezinu vai uzskatīt kā plusu, ar preFL neviens nekad nejatā, kāpēc nestrādā 4x4
3. Īsti nezinu vispār ko e53 var nosaukt par elektrogļukiem, tas pats e39 vien ir un vai uz FL diži kas izmainas...
4. nekas tiešām nemainas
5. mazliet labāk iet un mazliet ekonomija, ko uz e53 diez vai var sajust, tā pat nekāds ekonomiskais auto tas nebūs (Ar pre FL dzinējiem pa muguru šrotos met, bet FL jau tās problēmas mēdz vairāk parādīties un citas cenas jau)


sāksi kaut ko mainīt un redzēsi, ka detaļas ritošai daļai atšķirās!
par salona apdari, iesaku salīdzināt bagāžas nodalijumu, būs visuzskatāmāk !

[ Šo ziņu laboja cherbis, 19 Dec 2016, 09:51:02 ]

Offline
Ridlihs
19. Dec 2016, 10:02 #3650

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Pat grabažnieku jāpiekrīt
Offline
oshels638
19. Dec 2016, 10:44 #3651

Kopš: 19. Oct 2007

Ziņojumi: 392

Braucu ar: X5

Tad laikam FL ritošā vispār nekas neplīst, jo cik braucu nu jau ar otro perfu, tad nu liekas ka ritošais vispār aizmirsta lieta, iztur mūsu ceļus ideāli, un tiešām neesmu no tiem, kas varētu pabraukt ar kaut ko grabošu vai izbeigušos. Cik pirms tam braukts ar piektajām sērijām, nebija tāds mēnesis, kad netiktu kaut kas mainīts ritošajā
Offline
Muxa
19. Dec 2016, 11:39 #3652

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 281

Braucu ar: B4Tquattro, RX8, C3Corvette


17 Dec 2016, 07:29:36 @daulex rakstīja:

16 Dec 2016, 23:13:28 @sandis224 rakstīja:
E53 facelifts jau 10 un vairāk gadus vecs auto, un nekad viņš nebūs ideāla stāvoklī to vajadzētu saprast! Vairāk jau kam vajadzētu pievērst uzmanību tas ir dzinējam, karbaj un vaj nav bijis smagā avārijā, hadene nav nekas dārgs, ik pa laikam šis tas jāpielabo, amīši ir ļoti izturīgi reti kad jāmaina, ar stūres reiku ir problēmas samērā bieži (savam restaureju, bet nogāja gadu un atkal grab) faceliftam ir problēmas ar reduktoriem maksā tie ap 400 un vairāk eiro gabalā un pagrūti dabūt.


Es jau 2 reizes teicu, ka nemeklēju ideālu. Mans draugs/mehāniķis speciālizējās bmw, viņš pietiekami e53 redz, lai zināt, ko var saukt par labu stāvokli un ieteikt, kurus kasjakus ignorēt un dēļ kuriem par mašīnu aizmirst.

Problēma ar vakardienas mašīnu ir tas, ka īpašnieks viņu pārāk dārgi vērtē. Ar visām problēmām, ja salīdzināt piemērām ar @muxa auto(10500 eiro), viņas augstākā adekvātā cena ir ap 7k. Zini to sajūtu, kad iesēdies mašīnā un jūti, ka šrots? Un tad saprot, ka šis šrots maksā 9500, un to nepardod perekups, bet "reāls" īpašnieks.


Tāpēc grūti pārdod kaut ko labu par adekvāto cenu, parāk daudz šrotu tirgojās par kosmosu

Neesi domājis par variantu paņemt, piemēram, tādu par ~7K (ar PVN un piegādi)?
-> https://www.carsontheweb.com/ru/car/info?auctionId=1872556
Ieguldīsi ~2.5K un būs Tev ideāls FL.
Offline
cherbis
19. Dec 2016, 12:48 #3653

Kopš: 23. May 2002

Ziņojumi: 608

Braucu ar: ragavām

Klasika! Lielākā daļa grib nopirkt auto perfektā stāvoklī ar maksimālu pakojumu un par kapiekām. Beidzat dzīvot ilūzijās!!
Offline
daulex
19. Dec 2016, 13:25 #3654

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu

@muxa ēsmu, bet nezinu,nekad to neēsmu darijis un ir drošāk šeit apskatīt un zināt visu, ko vajag zināt.

Uz doto brīdi man ir pietiekami izvēles, sēstdien skatīju benzīnu, šodienu e53 ar "147k" (tuvāk pie 200 reāli, bet kopta), abi, labi varianti. Rītdien tavu skatīšos un Jelgavā Asch iebrauks pie pazīstama mehāniķa.

Tad visu info apkopsim un domāsim, kas no šiem 4 ir jēdzīgākais variants. Tās sajūtas, ka Latvijā tikai mēsls vairs nav, tas benzīns, pēc sajutas vnk jauna mašīna.

@cherbis 10 pakas par e53 ir kapeikas? Vai tu vienkārši esi viens no poweristiem, kuri vienas un tās pašas frāzes pēc kārtas atkarto?
Offline
Muxa
19. Dec 2016, 13:40 #3655

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 281

Braucu ar: B4Tquattro, RX8, C3Corvette


19 Dec 2016, 13:25:25 @daulex rakstīja:
@muxa ēsmu, bet nezinu,nekad to neēsmu darijis un ir drošāk šeit apskatīt un zināt visu, ko vajag zināt.

Uz doto brīdi man ir pietiekami izvēles, sēstdien skatīju benzīnu, šodienu e53 ar "147k" (tuvāk pie 200 reāli, bet kopta), abi, labi varianti. Rītdien tavu skatīšos un Jelgavā Asch iebrauks pie pazīstama mehāniķa.

Tad visu info apkopsim un domāsim, kas no šiem 4 ir jēdzīgākais variants. Tās sajūtas, ka Latvijā tikai mēsls vairs nav, tas benzīns, pēc sajutas vnk jauna mašīna.

@cherbis 10 pakas par e53 ir kapeikas? Vai tu vienkārši esi viens no poweristiem, kuri vienas un tās pašas frāzes pēc kārtas atkarto?


Man tagad vēl ir divi FL no turienes. Viens jau brauc, otro reģistrēšu pēc JG. Ja ir interese, vari piebraukt apskatīt to pēdējo, jo viņš tikai tehniski ir sagatavots pārdošanai (nevis vizuāli). 318K, bet nav nojāts, kā daudzie vietējie ar "~200K"

Galvenais, ka viņiem visiem ir reāls nobraukums, uzreiz ir iespēja normāli salīdzināt piedāvājumus. Piemēram, tāds bija pārdots par 9200€ ar 150K -> https://www.carsontheweb.com/ru/car/info?auctionId=1870077

[ Šo ziņu laboja Muxa, 19 Dec 2016, 13:46:35 ]

Offline
martiiiini
19. Dec 2016, 15:05 #3656

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: X5

Kadas spuldzes tips nak miglas fl? viena izdega, lai nav janem ara un tad uz veikalu jaskrien, varbut varat pateikt kada ir.
Offline
Muxa
19. Dec 2016, 15:08 #3657

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 281

Braucu ar: B4Tquattro, RX8, C3Corvette


19 Dec 2016, 15:05:38 @martiiiini rakstīja:
Kadas spuldzes tips nak miglas fl? viena izdega, lai nav janem ara un tad uz veikalu jaskrien, varbut varat pateikt kada ir.


63217160784 (H11 55W).
Offline
martiiiini
19. Dec 2016, 15:14 #3658

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: X5

Paldies!


19 Dec 2016, 15:08:59 @Muxa rakstīja:

19 Dec 2016, 15:05:38 @martiiiini rakstīja:
Kadas spuldzes tips nak miglas fl? viena izdega, lai nav janem ara un tad uz veikalu jaskrien, varbut varat pateikt kada ir.


63217160784 (H11 55W).
Offline
Mixzzz
19. Dec 2016, 16:58 #3659

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


19 Dec 2016, 08:10:50 @sandis224 rakstīja:

19 Dec 2016, 01:35:34 @Mixzzz rakstīja:
Karoch šeit mana problēma
Kaimiņam ir FL 3.0d un pilnpiedziņa neiet. Viņam vienreiz to actuator mainīja, tipa kādu laika gāja pēc tam izbeidzās. Noņēmu nost, baltajam zobratam šlices aprautas, šito zobratu dabūt nevar...Dabūju citu ķipa atjaunotu to actuator, uzliku un tik un tā neiet. Sameklēju to, ka vajag kalibrēt, mājas apstākļos caur DIS.
Ilgi nopisos, kāmēr uzliku beigās XP un tur caur virtual machine ierubīju to DISu. Itkā mēģinu kalibrēt, nekas nesanāk un izmet erroru, dzirdams klikškis zem mašīnas. Beigās zvanam tam servim, kur mainīja - aaa, nu jā, mēs viņus vienk nomainam un viss, neko nekalibrējam.
Noņēmu nost to actuator, ar roku pakustināju to asi, kuru viņš tur groza - ir bish brīvkustība. No interneta salasījos, ka tur tie clutch packi varot izbeigties, dēļ tā, ka iepriešējo reizi neko nekalibrēja. Eļļa arī tam vidējam reduktoram būtu jāmaina ik pa 60kkm.
Ko tagad darīt? Nemāku kalibrēt vai arī fiziski tur kkam ir pizda? Zb pisties ar šo problēmu jau
Nu tur problēmas var būt dažādas. Ar to sadales karbas adaptāciju ir tā ka jāveic pie katras eļļas maiņas sadales karaba! Servo pievadam medz izbeigties vēl holla devējs un tad ar rauj nost to zobratu, var būt sadilusi frikciju pakete sadales kārba un slīd un sanāk ka servo pievadam jāspiež stiprāk kopā un norauj to zobratu. Eļļa sadales kārbā mainīta? Izlaid drusku eļļu paskaties kā tā izskatās moš melna un ar deguma smaku.
Nu tā eļļa vai nu ir mainīta ļoti ļoti sen, vai arī nav mainīta vispār jo par to nekādu ziņu nav. Bet uz vietas stāvot viņš tak nevar zināt vai tās frikciju plates slīd vai neslīd kalibrācijas laikā? Un kurš tieši skaitās tas holla devējs?
Offline
martiiiini
19. Dec 2016, 17:01 #3660

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: X5

Gabarīti (eņģeļi) + pagrieziena USA style ir iespejams ar kompi saregulet lai deg?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo