Online
Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Vecais | 21. Jun 2012, 00:06 |
#3641
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
20 Jun 2012, 23:54:32 koijotss rakstīja:
ko tur izstrādāt , viss vienkāršais ir pats labākais , pārs mikrenes, traņi, potenciometri un sanāk krutais vadības bloks tik bikiņ jāpieregulē Tie smagie ir tik dažādi, bezmazvai katram savs vadības bloks jātaisa , kas vienam der, tad otram neder, klausos un brīnos ka autonamam viss lido , cerams satiksimies un parunāsim par šo tēmu
Kad satiksieties nopēti kuram lielākas ausis(tas labāk pieregulē)
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Vecais | 21. Jun 2012, 00:12 |
#3642
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
20 Jun 2012, 23:56:21 NautMEN rakstīja:
20 Jun 2012, 23:48:01 Ri rakstīja:
20 Jun 2012, 21:27:28 Foxijs rakstīja:
Kā tur ir, gāzei pararēli bendzīns tērējas? ir tādi gadījumi? man vnk ir cilvēki kas apgalvo ka tā viņiem esot, man kkā neticās, gāzes kompis taču aiztaisa ciet bendzīna sprauslas, + ja arii viņas spļautu tad būtu errori
Pa ausu galam esmu dzirdējis, ka dažiem Lexus un MB modeļiem ir tā, ka braucot krītas benzīna rādītājs, lai gan benzīns netiek aiztikts. Noslāpējot un atkal iedarbinot auto rāda pareizo benzīna daudzumu. Varbūt tāds gadījums?
Var. Šādi it īpaši bieži gadās Renault, jo atlikumu bāka rēķina pēc vidēja patēriņa no kompja, un nevis lasa no degvielas rādītāja.
Šāds proces ir ļoti daudziem frančiem un daļai japāņu un vācu auto.. bākas pludiņš strādā kā etalons pie uzpildes, bet pašu patēriņu aprēķina pēc sprauslu atvērumiem + caurplūdi x sprauslas. Algoritms gan visiem atšķiras un lielākā daļa pēc laika odoptējas un benzīna līmeņa rādītāja vairs nekrīt.. bet ir rinda ar modeļiem kur jāliek papildus emulators lai šis proces apstātos.
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
edzulis | 21. Jun 2012, 00:39 |
#3643
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Jautājums, kas daudz nekrata, jo bendžu leju 1x mēnesī pa 20ls, bet tāpat. Šķil uz bendžu un ļoti ātri uz gāzi pārslēdzas. nu max 3-4 min (M62TU). Bet patēriņš kompī 12.6 un minimāli krītas, lai arī skaidrs, ka aukstam V8 motoram pa pilsētu tur būtu vidējam jābūt 22+ litri. Kā tas nabaga BMW kompis rēķina to vidējo un kā viņš tos 12.4 izrēķina? Pēc gāzes arī īsti diez vai, jo reāli ir kādi 16 | Offline | | |
image | 21. Jun 2012, 00:50 |
#3644
|
| Kopš: 05. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 938
Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM
| Nepateiksu precizi, bet toch ne pec pludinja benzinbakaa. Vai nu pec gaisa meritaja vai ari pec droseles. | Offline | | |
Driver | 21. Jun 2012, 00:59 |
#3645
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
21 Jun 2012, 00:06:00 Vecais_ rakstīja:
20 Jun 2012, 23:54:32 koijotss rakstīja:
ko tur izstrādāt , viss vienkāršais ir pats labākais , pārs mikrenes, traņi, potenciometri un sanāk krutais vadības bloks tik bikiņ jāpieregulē Tie smagie ir tik dažādi, bezmazvai katram savs vadības bloks jātaisa , kas vienam der, tad otram neder, klausos un brīnos ka autonamam viss lido , cerams satiksimies un parunāsim par šo tēmu
Kad satiksieties nopēti kuram lielākas ausis(tas labāk pieregulē)
kungi, neaizmirstiet mani iekljaut svarigo viesu delegacija un nerunajiet randinju lidz plkst 13
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
nagla | 21. Jun 2012, 07:23 |
#3646
|
| Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| kursh butu teicis pars gadi atpakal,ka Drivers uz ko tadu parakstisies? laikam driz licenzi kartos un liks gazes iekartas! | Offline | | |
Laoshi | 21. Jun 2012, 07:49 |
#3647
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
21 Jun 2012, 07:23:12 nagla rakstīja:
kursh butu teicis pars gadi atpakal,ka Drivers uz ko tadu parakstisies? laikam driz licenzi kartos un liks gazes iekartas!
Pastāvēs, kas mainīsies. Ja Drivers liktu gāzi A-Z, es domāju, ka tas kļūtu par viņa pamata darbu | Offline | | |
Modjo | 21. Jun 2012, 08:35 |
#3648
|
| Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Latvijā un uz dīzeļa. Neticu. Arī izstādēs šie brīnumi parasti stāv kā uzskatei, bet pie mums un vēl, ja darbojas
20 Jun 2012, 23:35:53 koijotss rakstīja:
20 Jun 2012, 15:58:51 Autonams rakstīja:
20 Jun 2012, 14:27:17 Vecais_ rakstīja:
20 Jun 2012, 13:07:12 Autonams rakstīja:
Ja viss būtu tik vienkārši, tad telefoni ar androidu jau strādātu 10 gadus atpakaļ, bet parādījās tikai dažus gadus atpakaļ. Situācija ar DD+LPG ir tāda pati, parādoties jaunām tehnoloģijām, parādās jaunas iespējas un viena no tām ir DD+LPG. Pateicoties jaunajām programmās un procesoriem ir parādījušās iespējas precīzāk izskaitļot dīzeļa dzinēja darbības režīmus un saskaņot tos ar LPG piedevu. Šī ir nozare, kurā tehnoloģiju attīstībai ir liela nozīme. Kā piemēru var minēt LPG aprīkojuma attīstību no pirmās paaudzes līdz pat mūsdienu tehnoloģijām.
Arī mēs esam sākuši aprīkot dīzeļdzinēju automašīnas, arī apgūstot jaunu pieredzi! Līdz šim aprīkotās a/m ripo veiksmīgi un dod mūsu klientiem reālu ietaupījumu.
+1
Ar kādām iekārtām strādājat ?
Kā tiek aprēķinātas maksimālās proporcijas iesmidzes laikiem(slodze/TPS).. ar detonācijas devējiem un termotvaika sensoriem ?
p.s Pats personīgi neesmu redzējis vēl atbilstošu kontrolieri kurš visus procesus veic uz maksimālo robežu/proporciju/ekonomiju bez dzinēja bojājuma riska.. tapēc piedalos jauna DD+LPG izstrādē..
DD+LPG aprīkošanā izmantojam Blue Power iekārtas.
Proporcija - līdz 30% gāzes, atkarībā no dzinēja darbības režīmiem. Tiek uzstādīti papildus temperatūras un citi sensori, kuri kontrolē dzinēja darbības parametrus. Atkarībā no šiem rādītājiem gāzes vadības bloks regulē gāzes padevi.
Ja ir patiesa interese par šo tehnisko procesu, varam sarunāt tikšanos klātienē - esam atvērti pastāstīt un parādīt, kā tās lietas notiek!
Jauku vakaru!
Vot intereānti būtu aizbraukt un paskatīt jūsu tehnisko procesu uz Dīzeļdzinējiem , varbūt sarunājam tikšanos interesanti būtu apspriesties kā jūsu smagie iet un cik ekonomē
| Offline | | |
|
koijotss | 21. Jun 2012, 09:03 |
#3649
|
| Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
| Ko tur neticēt
Man personīgi 5 vilcēji braukā + mans busiņš
21 Jun 2012, 08:35:02 Modjo rakstīja:
Latvijā un uz dīzeļa. Neticu. Arī izstādēs šie brīnumi parasti stāv kā uzskatei, bet pie mums un vēl, ja darbojas
[ Šo ziņu laboja koijotss, 21 Jun 2012, 09:05:41 ]
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
| Offline | | |
xjs_4 | 21. Jun 2012, 09:18 |
#3650
|
| Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
| Uzliekat uz A2 kāds dīzelītim gāzi , vienu sānu es atvēlu LPG reklāmai vai visu jumtu
Maksāšu tikai par aplīmēšanu
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. | Offline | | |
Modjo | 21. Jun 2012, 11:27 |
#3651
|
| Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Tas, ka gāzinieks iegulda savā reklāmas kampaņā- ticu Tas arī viss
21 Jun 2012, 09:03:11 koijotss rakstīja:
Ko tur neticēt
Man personīgi 5 vilcēji braukā + mans busiņš
21 Jun 2012, 08:35:02 Modjo rakstīja:
Latvijā un uz dīzeļa. Neticu. Arī izstādēs šie brīnumi parasti stāv kā uzskatei, bet pie mums un vēl, ja darbojas
| Offline | | |
koijotss | 21. Jun 2012, 11:50 |
#3652
|
| Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
21 Jun 2012, 11:27:18 Modjo rakstīja:
Tas, ka gāzinieks iegulda savā reklāmas kampaņā- ticu Tas arī viss
21 Jun 2012, 09:03:11 koijotss rakstīja:
Ko tur neticēt
Man personīgi 5 vilcēji braukā + mans busiņš
21 Jun 2012, 08:35:02 Modjo rakstīja:
Latvijā un uz dīzeļa. Neticu. Arī izstādēs šie brīnumi parasti stāv kā uzskatei, bet pie mums un vēl, ja darbojas
reklāma tas ar , bet 5 smagie no manas puses ar braukā Latvijā .
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
| Offline | | |
BROCKERIS | 21. Jun 2012, 12:31 |
#3653
|
| Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
|
21 Jun 2012, 00:39:04 edzulis rakstīja:
Jautājums, kas daudz nekrata, jo bendžu leju 1x mēnesī pa 20ls, bet tāpat. Šķil uz bendžu un ļoti ātri uz gāzi pārslēdzas. nu max 3-4 min (M62TU). Bet patēriņš kompī 12.6 un minimāli krītas, lai arī skaidrs, ka aukstam V8 motoram pa pilsētu tur būtu vidējam jābūt 22+ litri. Kā tas nabaga BMW kompis rēķina to vidējo un kā viņš tos 12.4 izrēķina? Pēc gāzes arī īsti diez vai, jo reāli ir kādi 16
Benzīna sprauslām sūtītie elektriskie impulsi jau nekur nepazūd, kas ir avots patēriņa aprēķinam, tie vienkārši nonāk, nevis uz benzīna spraulām, bet uz gāzes kompja, kas savukārt veic attiecīgās korekcijas gāzes sprauslām, tās korekcijas (papildporcija) uz borta kompja acīmredzot neatspoguļojas, tāpēc arī faktiskais gāzes patēriņš atšķiras no rādījuma + vēl galvu jauc LPG staciju zagšana, iepildot mazāk. | Offline | | |
australia | 21. Jun 2012, 12:33 |
#3654
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| Man aizdoma, ka smagajiem nav interesanta tā gāze.
Apgrūtina klasisko degvielas zagšanu - jāpielāgojas procentuālajam patēriņam (gāze/dd) | Offline | | |
Driver | 21. Jun 2012, 12:42 |
#3655
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
21 Jun 2012, 07:49:39 Laoshi rakstīja:
21 Jun 2012, 07:23:12 nagla rakstīja:
kursh butu teicis pars gadi atpakal,ka Drivers uz ko tadu parakstisies? laikam driz licenzi kartos un liks gazes iekartas!
Pastāvēs, kas mainīsies. Ja Drivers liktu gāzi A-Z, es domāju, ka tas kļūtu par viņa pamata darbu
biki kljudies, draugs
esmu vairakus caur dirsu uztaisitus auto partaisijis un lai nebutu kartejaa liekaa jeblja nedz man, nedz saimniekam, tad ari pec topashu auto partaisishanas esmu nolemis piedavat saviem (pastavigajiem) klientiem, vajadzibas gadijuma, aprikot auto ar gazi. Vienigi cipari nebus tie mazakie, jo nav velmes "par katru cenu" ielist saja biznesa...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
BROCKERIS | 21. Jun 2012, 12:49 |
#3656
|
| Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
| Nauda nesmird... pat ja gāze smako | Offline | | |
|
Driver | 21. Jun 2012, 13:00 |
#3657
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
21 Jun 2012, 12:31:59 BROCKERIS rakstīja:
21 Jun 2012, 00:39:04 edzulis rakstīja:
Jautājums, kas daudz nekrata, jo bendžu leju 1x mēnesī pa 20ls, bet tāpat. Šķil uz bendžu un ļoti ātri uz gāzi pārslēdzas. nu max 3-4 min (M62TU). Bet patēriņš kompī 12.6 un minimāli krītas, lai arī skaidrs, ka aukstam V8 motoram pa pilsētu tur būtu vidējam jābūt 22+ litri. Kā tas nabaga BMW kompis rēķina to vidējo un kā viņš tos 12.4 izrēķina? Pēc gāzes arī īsti diez vai, jo reāli ir kādi 16
Benzīna sprauslām sūtītie elektriskie impulsi jau nekur nepazūd, kas ir avots patēriņa aprēķinam, tie vienkārši nonāk, nevis uz benzīna spraulām, bet uz gāzes kompja, kas savukārt veic attiecīgās korekcijas gāzes sprauslām, tās korekcijas (papildporcija) uz borta kompja acīmredzot neatspoguļojas, tāpēc arī faktiskais gāzes patēriņš atšķiras no rādījuma + vēl galvu jauc LPG staciju zagšana, iepildot mazāk.
gan jaa, gan nee
caur dirsu uzliktas letas un nenoreguletas iekartas delj tie izkjemoti uz abam pusem tie pashi benzina sprauslu impulsi, kaa rezultata ari delj taa ieverojami mainas ekonometra un obc radijumi, nemaz nerunajot par nekorektu dzineja ecu darbibu, kas iet roku roka ar kljudam taja un pilnigiem vai dalejiem "safe mode" rezimiem.
bet par to naudas smirdesanu, ir biki vienkarshak - katrs dara to, kas vinjam vairak patik un to, kur var vairak nopelnit, nevis pilnigi visu, ko vien (teoretiski) mak.
tapec ari leta suda gribetaji ar valteku sprauslam var pat PM man nerakstit.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
JDS | 21. Jun 2012, 13:08 |
#3658
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
20 Jun 2012, 23:16:08 Vecais_ rakstīja:
20 Jun 2012, 15:58:51 Autonams rakstīja:
DD+LPG aprīkošanā izmantojam Blue Power iekārtas.
Proporcija - līdz 30% gāzes, atkarībā no dzinēja darbības režīmiem. Tiek uzstādīti papildus temperatūras un citi sensori, kuri kontrolē dzinēja darbības parametrus. Atkarībā no šiem rādītājiem gāzes vadības bloks regulē gāzes padevi.
Ja ir patiesa interese par šo tehnisko procesu, varam sarunāt tikšanos klātienē - esam atvērti pastāstīt un parādīt, kā tās lietas notiek!
Jauku vakaru!
Diemžēl neko inovatīvu vai vismaz apskatēs vērtu piedāvat nevarat. Manā uzverē šis risinājums ir kā 2-trās paaudzes plītiņa
Varat atbraukt pie manis un izstāsīšu(pēc meneša- diviem arī parādīšu) kā ir pareizi tām lietām jānotiek.
Ko Autonams var paraadiit? Vinji pat liekot gps sekoshanu + degvielas stienjus peedeejaa laikaa ir nosvilinaajushi vienu smago un vienu vieglo [ Šo ziņu laboja JDS, 21 Jun 2012, 13:08:42 ] | Offline | | |
BROCKERIS | 21. Jun 2012, 13:29 |
#3659
|
| Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
| Par Autonamu. Par kāšiem dzirdēts ne pirmo reizi. BET, man zināmajos gadījumos nav ne reizi izvairījušies vai izlocījušies no atbildības.
Paziņam A3 skybrake liekot saurba skrūves vados. Bez ierunām apmaksāja AR rēķunus. Tādā ziņā respekts. | Offline | | |
koijotss | 21. Jun 2012, 13:59 |
#3660
|
| Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
21 Jun 2012, 12:33:30 australia rakstīja:
Man aizdoma, ka smagajiem nav interesanta tā gāze.
Apgrūtina klasisko degvielas zagšanu - jāpielāgojas procentuālajam patēriņam (gāze/dd)
Dikti maldies, tieši otrādi interese ir liela , jo kreiso DD nav interese vairs ķēpāties uzliekot gāzi sanāk braukt pat lētāk un nav jābaidas no inspekcijām un jālaistās ar kanelēm + grāmatvedībā viss ir ok .
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|