Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36

AutorsZiņojums
ROLEXX
12. Oct 2009, 10:09 #3621

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


12 Oct 2009, 09:58:49 zuums rakstīja:
vai nu neesi vēl kārtīgi atgaisoji sistēmu....vai arī-trubas pareizi saliki atpakaļ!???

Nu, šaubos, ka trubas nepareizi saliku – viņas jau ir īsas un salocītas tā, ka tur nevar īpaši variēt un nepareizi pielikt. Un tad jau pavisam kreisi kaut ko tur pūstu. Bet man jau pūš silto gaisu, ja pabraukā kādu laiku. Jāpamēģina vēl laikam atgaisot. Tak ir jādara tā, ka pielej pilnu radiatoru un pabrauc, tad atskrūvē to mazo atgaisošanas skrūvīti un izlaiž lieko tvaiku/tosolu, tikmēr, kamēr vairs nekas lieks nenāk ārā?

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
ROLEXX
12. Oct 2009, 10:10 #3622

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


12 Oct 2009, 10:07:29 schillers rakstīja:
Pamēģini mašīnu nolikt slīpumā. Kaut vai uz trotuāra uzbrauk ar priekšējiem riteņiem. Un tad gaisot. Iespējams, ka pečkas radiatorā ir vēl gaisa burbuls, kuru nevar izdzīt laukā.

slīpumā, tas ir tā, lai motors zemāk, vai otrādi?

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
schillers
12. Oct 2009, 10:17 #3623

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


12 Oct 2009, 10:10:09 ROLEXX rakstīja:

12 Oct 2009, 10:07:29 schillers rakstīja:
Pamēģini mašīnu nolikt slīpumā. Kaut vai uz trotuāra uzbrauk ar priekšējiem riteņiem. Un tad gaisot. Iespējams, ka pečkas radiatorā ir vēl gaisa burbuls, kuru nevar izdzīt laukā.

slīpumā, tas ir tā, lai motors zemāk, vai otrādi?

mot augstāk. Pečkas radiators zemākais punkts.
Offline
zuums
12. Oct 2009, 10:20 #3624

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO


12 Oct 2009, 10:10:09 ROLEXX rakstīja:

12 Oct 2009, 10:07:29 schillers rakstīja:
Pamēģini mašīnu nolikt slīpumā. Kaut vai uz trotuāra uzbrauk ar priekšējiem riteņiem. Un tad gaisot. Iespējams, ka pečkas radiatorā ir vēl gaisa burbuls, kuru nevar izdzīt laukā.

slīpumā, tas ir tā, lai motors zemāk, vai otrādi?


ar to likšanu slīpumā ir pilnīgas mulķības!!!protams var tā darīt...bet tas neko labāku nedos!!!vnk.izskrūvē to atgaisošanas skrūvīti pilnībā ārā..un lej tosolu iekšā radiatorā tik ilgi kamēr sāk nākt jau ārā pa to gaisošanas skrūvi!!!sākumā pa to skrūvīti viņš nāks tāds burbuļodams...,bet lej tik ilgi,līdz kamēr pa to atgaisošanas skrūvi sāk nākt ārā tosols bez neviena burbuļa!!! tad aizskrūvē visu ciet,un pabraukā kādu laiciņu-pēctam apstājies un paskrūvē mazliet to gaisošanas skrūvīti laukā...vaidzētu iznākt mazliet gaisam,un tad skrūvē to skrūvi ciet un vaidzētu būt visam ok!!!
Offline
schillers
12. Oct 2009, 10:28 #3625

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem

Nu, nu.
Savienotu trauku princips, no fizikas. Vieglāk atgaisot ir slīpumā. Uz taisna ceļa būs tev mazs burbuls pečkas radiatorā palicis nedabūsi viņu laukā.
Bet nestrīdos, ka braukājot un pēc tam gaisojot vairākas reizes viss būs ok.
Offline
ROLEXX
12. Oct 2009, 10:31 #3626

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Nu - jāgaiso jau tik un tā vairākas reizes, jo pa lielo loku tosolu palaiž tikai kādu laiku braukājot?

Bet tā pēc būtības - problēmas tieši ar pečku (motora temperatūrai tajā laikā viss ir ok) varētu būt no gaisa dzesēšanas sistēmā?

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
zuums
12. Oct 2009, 10:46 #3627

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

Ja jau temmp. stāv pa vidu un tālāk neiet...tad jādomā,ka sistēma ir atgaisota!!! a kā tu zini,ka jaunais pečkas vārsts,ko mainīji-stŗādā kā nākas!?
Varbūt tur tieši ir problēma-neatveras pilnībā vaļā tas vārsts! Brucot,dzinēja dzesēšanai ir lielāka cirkulācija,un viņš spēj spiest caur daļēji atvērtu vārstu,to silto dzes.šķidrumu!-TAČU brīvgaitā motoram cirkulācija ir maza,un šķidrums vairs netiek caur to daļēji atvērto vārstu-un tāpēc arī sāk nākt aukstais gaiss!!! domāju!!!

[ Šo ziņu laboja zuums, 12 Oct 2009, 10:53:13 ]

Offline
ROLEXX
12. Oct 2009, 10:50 #3628

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


12 Oct 2009, 10:46:00 zuums rakstīja:
cik saprotu tev braucot temperatūras rādītājs stāv pa vidu,bet nepūš silto gaisu ja!!!???
a pirms tam tev pečka labi pūta silto gaisu!???

man bija tā, ka pūta tikai karsto gaisu visu laiku - teica, ka vaina esot vārstā, to nomainīju (palija ārā tosols pie maiņas) un tagad pūš aukstu, baigi lēni silst un siltu pūš tikai, ja aktīvi brauc, apstājoties, atkal gaiss atdziest. Pati motora temperatūra kā parasti - uzsilst un paliek normāli pa vidu, neatkarīgi no tā, vai brauc, vai nē.

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
schillers
12. Oct 2009, 12:04 #3629

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem

Pēc simptomiem liekas, ka burbuls sistēmā. Kā zuums teica - karsē un gaiso.
Offline
ROLEXX
12. Oct 2009, 12:11 #3630

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


12 Oct 2009, 12:04:12 schillers rakstīja:
Pēc simptomiem liekas, ka burbuls sistēmā. Kā zuums teica - karsē un gaiso.

cerams. bet nevarētu būt taču tā, ka jaunais vārsts arī ir kaput? Ja viņš būtu beigts, tad vai nu sildītu, vai nesildītu vispār? Tātad viņam tie ventīļi strādā. man arī vienīgais, kas nāk prātā ir, ka kaut kas ar pašu šķidrumu nav ok (burbulis). Bet, ja tas tas ir burbulis, vai nevajadzētu būt izmaiņām arī motora temperatūrā?

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
bum_bumz
12. Oct 2009, 12:14 #3631

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6669

Braucu ar: E34

Sestdien veicām šīs manipulācijas ar M50. Pielejam līdz acij. Darbinam iekšā un gāzējam 2000 rpm. Viens gāzē un otrs uzlej. Sagaidām, kamēr atveras termostats, t.i. jauni gaisas burbuļi. Atdzesējam pilnīgi aukstu un skatām līmeni. Ja vajag uzlejam. Tālāk jau darba režīmā braucot, cik ātri uzsilst motors, kā strādā krāsns. Iepriekšminātās darbības var atkārtot.

Iemesls remontam - auto neuzsila līdz darba temperatūrai t.i. auksts salonā un liels degvielas patēriņš. Nomainīts tika termostats. Liekas, ir ok. Dzinējs laicīgi sasniedz darba temp., salonā silts.
Online
ROLEXX
12. Oct 2009, 12:20 #3632

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Vai tad stāvot tā var sasildīt motoru, līdz termostats ir vaļā? Es pasildīju, pagāzēju kādas 5min un tad sāku braukt un tikai pēc kādām 5 min braukšanas atvērās termostats (es tā domāju), jo sāka siltāks gaiss vienā momentā pūsties

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
schillers
12. Oct 2009, 12:22 #3633

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem

Tosols uzsilst līdz tiem nepilnajiem 90 grādiem, atveras termostats, cirkulācija pa lielo loku un motora temp normā.
Mazajā lokā burbuls, un pie maziem apgriezieniem nenotiek pilnīga cirkulācija.
Edit:
Motoru uz vietas karsē kamēr, temp bultiņa ir pa vidu, termostatam jābūt vaļā - augšējais radiatora patraboks tad ir karsts. Radiatorā pilns līmenis un tukšgaitā jāpūš karsto gaisu.

[ Šo ziņu laboja schillers, 12 Oct 2009, 12:42:09 ]

Offline
ROLEXX
12. Oct 2009, 12:55 #3634

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Tnx par ieteikumiem, šovakar tad būs jāaizbrauc līdz Dominai slīpumā padarboties

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
MartinsFR
12. Oct 2009, 18:53 #3635

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.

Problema ar stures pastiprinataju, kad sagriez sturi vins sak dukt, tas varetu nozimet ka pastiptinatajam japielej ella? jo CSDD skatee konstateja siku ellas nopludi no stures pastiprinataja.

Ja vaina ir ella, tad kadu ellu tur jalej un cik cakarigi tas ir?

P.S.
Sorrzz, ja sads jautajums jau ir bijis, mekletaja nesanaca atrast.
Offline
rolis1987
12. Oct 2009, 19:31 #3636

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Kāds ir mainījies pečkas ventilatoram tos spārniņus? Izskatās, ka varētu būt samērā sarežģīts process... Vairāk gan sliecos, ka būs jāpērk cits....
Offline
australia
12. Oct 2009, 19:35 #3637

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1799

Braucu ar: ratiem

ROLEXX
Braukt bez atgaisošanas skrūves ir maniakāli

vārstus liki lietotus?

es te tieši brīvdienās (vakar) savu vārstu tīrīju (bija bojāta atsperīte). man viņš tikai viens. ventilācija ir tā, kurai filtrus (divus) maina zem logu tīrītāja mehānisma.

neteiktu, ka pūš tagad baigi karstu. nedaudz labāk gan ir. tiesa, neesmu speciāli atgaisojis, jo uz sitiena pie darba temperatūras man nenāca burbuļains gaiss. manuprāt viņš jau pats arī atgaisojas

gribu vienreiz lai nāk 90 grādu gaiss. būs jāpaskalo pečkas radiators (hz ar ko).
un tad vēl jāuzliek papildus cirkulācijas sūknis.

sievastēva vecam opeļam pirkstus var apdedzināt pie pečkas!
Offline
Staris
12. Oct 2009, 19:35 #3638

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Es atgaisoju vēl savādāk. Kad auto ir auksts, tad ieleju dz. šķidrumu radiatorā tā, lai 1/3 pilna. Pabraukāju līdz motors silts un tad atkal atdzesēju. Pēc tam atkal ieleju līdz 1/3 un braucu tālāk. Tā kādas 2-3 reizes līdz aukstam motoram vairs nebūs tukšs radiators un būs apmēram 1/3 jau iekšā. Vismaz nav pa atgaisošanas skrūvi tosols jālej uz zemes ārā
Offline
australia
12. Oct 2009, 19:38 #3639

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1799

Braucu ar: ratiem


12 Oct 2009, 19:31:00 rolis1987 rakstīja:
Kāds ir mainījies pečkas ventilatoram tos spārniņus? Izskatās, ka varētu būt samērā sarežģīts process... Vairāk gan sliecos, ka būs jāpērk cits....

man ir izdevies sešcilinriniekam izmānīt laukā to motoru ar visiem spārniņiem noņemot tikai motoram to plastmasas aizsargu, kas ir uz spolēm. tas tā.
runa iet par to, kuram filtri (divi) mainās zem logu tīrītājiem.
lietots jau nu maksā lēti un kopā ar visu motoru. iztīri saeļļo un maini ar visu motoru bez galvassāpēm
Offline
rolis1987
12. Oct 2009, 19:45 #3640

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:


12 Oct 2009, 19:38:15 australia rakstīja:

12 Oct 2009, 19:31:00 rolis1987 rakstīja:
Kāds ir mainījies pečkas ventilatoram tos spārniņus? Izskatās, ka varētu būt samērā sarežģīts process... Vairāk gan sliecos, ka būs jāpērk cits....

man ir izdevies sešcilinriniekam izmānīt laukā to motoru ar visiem spārniņiem noņemot tikai motoram to plastmasas aizsargu, kas ir uz spolēm. tas tā.
runa iet par to, kuram filtri (divi) mainās zem logu tīrītājiem.
lietots jau nu maksā lēti un kopā ar visu motoru. iztīri saeļļo un maini ar visu motoru bez galvassāpēm

It kā saeļļoju, bet vaina jau nav motoriņā... Pieliku motoriņu pa taisno pie akumulatora un griež viņš labi, bet redzams, ka spārniņi ir savērpušies, līdz ar to salonā skaņa jau ir diezgan neciešama... Kaut kur pie vidēja ātruma tāds nedaudz skaļāks un uz pašu max jūtos taka lokomatīvē
P.S. Un dabūt viņu ārā ir murgs, izsvarojumam jau labi, bet, lai kaut ko tur nomainītu, vajag LIELU pacietību...

[ Šo ziņu laboja rolis1987, 12 Oct 2009, 19:48:06 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo