Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
Redliner
09. Aug 2010, 11:29 #3621

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


09 Aug 2010, 11:22:48 defekc rakstīja:
var


Es domāju tikai viens ventilātors vispār, elektriskais kas dzesē itkā dzesēšanas radiātoru un kondicioniera radiātoram nav ventilators.

Offline
margils
09. Aug 2010, 15:25 #3622

Kopš: 06. Jul 2010

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

varbūt kāds zin automāta vadības bloka detaļas kodu? un kur varētu lietotu dabūt?
Offline
E46power
10. Aug 2010, 14:11 #3623

Kopš: 28. Feb 2010

Ziņojumi: 20

Braucu ar: e46

prasiishu velreiz..

der Coupei no 4 durvjnieka sliekshnji??

paldies.. =)

[ Šo ziņu laboja E46power, 10 Aug 2010, 14:11:44 ]

Offline
defekc
10. Aug 2010, 14:14 #3624

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

sedanam var uzlikt kupejas sliekshnjus, tad ganjau var arii otraadi
Offline
defekc
10. Aug 2010, 14:17 #3625

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

iegaadaashos E46 330i/330d prieksheejos bremzhu suportus

PM
Offline
NfSmww
10. Aug 2010, 14:40 #3626

Kopš: 07. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1087

Braucu ar: pirkstu pa galdu


09 Aug 2010, 11:08:05 Redliner rakstīja:
Intresē vai var būt E46 ar klimu bet ar tikai vienu elektrisko ventilātoru ??? Ir tikai viens ventilātors motortelpā, klimas ventilātoram pat štekeri nevar atrast.


var tā būt tas ir normāli
Offline
mareks58
16. Aug 2010, 15:23 #3627

Kopš: 04. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 300

Braucu ar: X4 M40d

Vai kāds pie e46 orģinālās magnetolas ir pieslēdzis šādu aktīvo subi? Tur viņai vispār tāda izeja ir paredzēta vai arī jāslēdz pie aizmugurējiem tumbu vadiem? Un vai ir atbilstošs rezultāts?

Offline
Valcha
16. Aug 2010, 16:09 #3628

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..


08 Aug 2010, 12:46:39 WAFELE rakstīja:
Labdien!
Varbūt kādam ir bijušas probleemas ar e46 priekšējiem lukturiem, tobish it kā angļu variants?
Esmu dzirdējis ka tantiņas runā, ka esot slēdzis, kuru pārslēdzot var pārslēgt, lai stars būtu uz pareizo pusi.
Vai kāds zin, kur tas slēdzis atrodas? Ceru uz Jūsu atsaucību.


Var Ja tie ir facelift lukturi.

Viens čoms nopirka lukturus .. uzlika a izrādījās ka Angļu stars Izjaucu viņus, papētīju un tiešām pabīdot plāksnīti angļu stars pazūd

TA ar vis Ok

Tā kā tas ir iespējams

[ Šo ziņu laboja Valcha, 16 Aug 2010, 16:09:35 ]

Offline
proTEST
17. Aug 2010, 11:46 #3629

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


16 Aug 2010, 15:23:38 mareks58 rakstīja:
Vai kāds pie e46 orģinālās magnetolas ir pieslēdzis šādu aktīvo subi? Tur viņai vispār tāda izeja ir paredzēta vai arī jāslēdz pie aizmugurējiem tumbu vadiem? Un vai ir atbilstošs rezultāts?



Esmu slēdzis līdzīgu Un slēdzu pie aizmugurējām tumbām, jo oriģinālajam maģim nenāk nekāda izeja priekš subi.
Rezūltāts bija, bet ne tāds, kāds ir tagad, pie maģi ar subkontroli, tāpēc neiesaku nemaz slēgt pie oriģinālā maģja
Ja grib lielākus basus, tad atkal sit laukā tumbas un vēlamais rezūltāts nav panākts, jo nevar noregulēt, lai uz tumbām neiet basi, bet lai uz subi iet.
Offline
mareks58
17. Aug 2010, 13:16 #3630

Kopš: 04. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 300

Braucu ar: X4 M40d


17 Aug 2010, 11:46:58 proTEST rakstīja:

16 Aug 2010, 15:23:38 mareks58 rakstīja:
Vai kāds pie e46 orģinālās magnetolas ir pieslēdzis šādu aktīvo subi? Tur viņai vispār tāda izeja ir paredzēta vai arī jāslēdz pie aizmugurējiem tumbu vadiem? Un vai ir atbilstošs rezultāts?



Esmu slēdzis līdzīgu Un slēdzu pie aizmugurējām tumbām, jo oriģinālajam maģim nenāk nekāda izeja priekš subi.
Rezūltāts bija, bet ne tāds, kāds ir tagad, pie maģi ar subkontroli, tāpēc neiesaku nemaz slēgt pie oriģinālā maģja
Ja grib lielākus basus, tad atkal sit laukā tumbas un vēlamais rezūltāts nav panākts, jo nevar noregulēt, lai uz tumbām neiet basi, bet lai uz subi iet.


Paldies...
Atkal viss apstājās pie jaunas magnetolas, taču kaut kā drausmīgi negribās bojāt to skaisto paneli... ar kaut kādu jaunu maģi ar citplanētiešu lampiņām....
cita varianta laikam jau nav
Offline
Schwins
17. Aug 2010, 13:19 #3631

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 5480

Braucu ar: s13

Var jauc likt, nebūs tik traki, basiņs būs!
Offline
proTEST
17. Aug 2010, 15:54 #3632

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


17 Aug 2010, 13:16:56 mareks58 rakstīja:
Paldies...
Atkal viss apstājās pie jaunas magnetolas, taču kaut kā drausmīgi negribās bojāt to skaisto paneli... ar kaut kādu jaunu maģi ar citplanētiešu lampiņām....
cita varianta laikam jau nav

Atrodi magnetolu ar oranžām lampiņām. Zinu, ka vienam draugam bija zaļas, aizveda pie viena elektriķa un viņš salika visu oranžu.
Katrā ziņā, ja liksi pie oriģinālās magnetolas, būs lielāki basi, tikai būs problēmas ar subja noregulēšanu.
Offline
ZHAZII
18. Aug 2010, 13:32 #3633

Kopš: 25. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: E46 318d touring, chip

Vai kāds var palīdzēt par klimu?
Klima strādā, bet izslēdzot kondicionieri parādās smaka kā pēc vecām zeķēm un aizsvīst logi ciet. Pēc kāda laika smaka pazūd un logi ar nožūst.
Secinu, ka kondensāts no kondicioniera netiek aizvadīts prom. Zem mašīnas ar nekas nepil, ja karstā laikā kondišku darbina.
Kā tiek aizvadīts kondensāts no klimas un kā viņu iztīrīt, sataisīt?
Offline
walder
18. Aug 2010, 13:41 #3634

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

Vienkārši ventilācijas trubās no tā mitruma savairojās visādas baktērijas, kas arī izraisa šo smaku. Vienkāršs ieteikums: Neslēdz ārā klimu un tādas problēmas nebūs. Ja nekgribi lietot ziemā AC, tad rudenī izslēdz AC un paciet mazliet to smaku un pēc kāda laika būs izžuvuši visi gaisa kanāli un smaka pazudīs un logi arī nesvīdīs ciet.
Pavasarī atkal ieslēdz un baudi vēsumu

Servisi piedāvā ārī visādas tur kondicioniera tīrīšanas utt., tā kā ja baigi bieži gribi slēgt ārā AC, tad painteresējies pie dīlera par problēmas risinājumu.
Offline
NfSmww
18. Aug 2010, 13:55 #3635

Kopš: 07. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1087

Braucu ar: pirkstu pa galdu

Cik platus diskus var likt uz e46 sedana lai nebūtu ar arkām nekas jādara?
Offline
HaL
18. Aug 2010, 14:27 #3636

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo


18 Aug 2010, 13:55:33 NfSmww rakstīja:
Cik platus diskus var likt uz e46 sedana lai nebūtu ar arkām nekas jādara?

9J priekša un 10J aizmugure brīvi ... bet VISS ir atkarīgs no izmesuma..

E46 ir ~45ET

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
ZHAZII
18. Aug 2010, 14:46 #3637

Kopš: 25. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: E46 318d touring, chip


18 Aug 2010, 13:41:57 walder rakstīja:
Vienkārši ventilācijas trubās no tā mitruma savairojās visādas baktērijas, kas arī izraisa šo smaku. Vienkāršs ieteikums: Neslēdz ārā klimu un tādas problēmas nebūs. Ja nekgribi lietot ziemā AC, tad rudenī izslēdz AC un paciet mazliet to smaku un pēc kāda laika būs izžuvuši visi gaisa kanāli un smaka pazudīs un logi arī nesvīdīs ciet.
Pavasarī atkal ieslēdz un baudi vēsumu

Servisi piedāvā ārī visādas tur kondicioniera tīrīšanas utt., tā kā ja baigi bieži gribi slēgt ārā AC, tad painteresējies pie dīlera par problēmas risinājumu.


Par smakas rašanos ir skaidrs, bet tas ka izslēdzot A/C uzreiz aizrauj visus logus ciet, tas ir kas jauns, iepriekš tā nebija. Un neredzu ka pilētu kondensāts zem mašīnas. Kur tad viņš paliek? Googlee atradu ka kondensāts var tikt pilināts uz izpūtēju un tur iztvaiko, tā ka nekas nepil.
Tad kā tiek kondensāts aizvadīts prom? Kāds to zin?
Offline
walder
18. Aug 2010, 14:50 #3638

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

Tātad tavam kondensācs iztek braucot. Vai nav pofig kur viņš paliek
Tad kad aizsvīda logi gadījumā arā nelija lietus?
Kad ārā ir mitrs laiks via arī pats esi iekāpis mašīnā salijis, tad tas ir tikai normāli ja aizsvīst uz īsu brīdi logi!
Offline
ZHAZII
18. Aug 2010, 15:21 #3639

Kopš: 25. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 38

Braucu ar: E46 318d touring, chip

Par svīšanām, rasas punktiem utt, var daudz nerunāt, tas viss ir skaidrs, fizika ir tuva. Satrauc ka netek ārā tas kondensāts. Stāv mans auto rūcot un blakus Audi rūcot un tam pil visu laiku, bet man nekā. 5 min nekā... nu jāsāk satraukties. Tās baktērijas tur saaugot var arī aizdambēt notekcaurulīti, vai to varot ar pārplēst, vai aizspiest no salona, kad salonā ūdens tek (servisā izteica tādu minējumu).
Spriežot pēc bildes, tad kreisajā pusē ir kondensāta novadīšanas trubiņa
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=E...;hg=64&fg=35
Vēl ir kaut kāds DRYING CONTAINER. Ko tas vēl dara?
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=EL7...;hg=64&fg=60

Pirms dot servisā ko pārbaudīt, gribas pašam tikt skaidrībā kas un kā, lai servisā viņi tur muļķi nelaiž, respektīvi nezinot kaut ko uz dullo baksta.

[ Šo ziņu laboja ZHAZII, 18 Aug 2010, 15:25:58 ]

Offline
NfSmww
18. Aug 2010, 21:08 #3640

Kopš: 07. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1087

Braucu ar: pirkstu pa galdu


18 Aug 2010, 14:27:36 HaL rakstīja:

18 Aug 2010, 13:55:33 NfSmww rakstīja:
Cik platus diskus var likt uz e46 sedana lai nebūtu ar arkām nekas jādara?

9J priekša un 10J aizmugure brīvi ... bet VISS ir atkarīgs no izmesuma..

E46 ir ~45ET


paldies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo