Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
audi_a4
20. Jun 2012, 15:50 #3621

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs


19 Jun 2012, 17:11:27 Kalnz rakstīja:
Jūūū, gāzes licēji saradušies kā sēnes pēc lietus!


No riita viss vansu tilts jau smird peec bezdeljiem.
Offline
Autonams
20. Jun 2012, 15:58 #3622

Kopš: 09. Apr 2012

Ziņojumi: 14

Braucu ar:


20 Jun 2012, 14:27:17 Vecais_ rakstīja:

20 Jun 2012, 13:07:12 Autonams rakstīja:
Ja viss būtu tik vienkārši, tad telefoni ar androidu jau strādātu 10 gadus atpakaļ, bet parādījās tikai dažus gadus atpakaļ. Situācija ar DD+LPG ir tāda pati, parādoties jaunām tehnoloģijām, parādās jaunas iespējas un viena no tām ir DD+LPG. Pateicoties jaunajām programmās un procesoriem ir parādījušās iespējas precīzāk izskaitļot dīzeļa dzinēja darbības režīmus un saskaņot tos ar LPG piedevu. Šī ir nozare, kurā tehnoloģiju attīstībai ir liela nozīme. Kā piemēru var minēt LPG aprīkojuma attīstību no pirmās paaudzes līdz pat mūsdienu tehnoloģijām.

Arī mēs esam sākuši aprīkot dīzeļdzinēju automašīnas, arī apgūstot jaunu pieredzi! Līdz šim aprīkotās a/m ripo veiksmīgi un dod mūsu klientiem reālu ietaupījumu.

+1
Ar kādām iekārtām strādājat ?
Kā tiek aprēķinātas maksimālās proporcijas iesmidzes laikiem(slodze/TPS).. ar detonācijas devējiem un termotvaika sensoriem ?

p.s Pats personīgi neesmu redzējis vēl atbilstošu kontrolieri kurš visus procesus veic uz maksimālo robežu/proporciju/ekonomiju bez dzinēja bojājuma riska.. tapēc piedalos jauna DD+LPG izstrādē..



DD+LPG aprīkošanā izmantojam Blue Power iekārtas.
Proporcija - līdz 30% gāzes, atkarībā no dzinēja darbības režīmiem. Tiek uzstādīti papildus temperatūras un citi sensori, kuri kontrolē dzinēja darbības parametrus. Atkarībā no šiem rādītājiem gāzes vadības bloks regulē gāzes padevi.

Ja ir patiesa interese par šo tehnisko procesu, varam sarunāt tikšanos klātienē - esam atvērti pastāstīt un parādīt, kā tās lietas notiek!

Jauku vakaru!
Offline
Autonams
20. Jun 2012, 18:07 #3623

Kopš: 09. Apr 2012

Ziņojumi: 14

Braucu ar:


19 Jun 2012, 16:07:41 edzulis rakstīja:
Labāk kādu cenu piemēru studijā, teiksim uz 2002 gada 530i. Savādāk runā, ka cenas autonamā ir tik uzskrūvētas, ka tās apkopes tur jau ir iekļautas.


Runā tiešām daudz un dažādi. Katru dienu var lasīt sludinājumus, kur tiek piedāvāts autogāzi uzstādīt par 150 un 250 latiem, bet saprotiet paši - garantija un kvalitāte tādiem piedāvājumiem visdrīzāk ir attiecīga.
Jā, mūsu cenas ir augšējā segmentā, bet tam līdzi nāk:
1) iekārtas kvalitāte (sertificētas, pārbaudītas un ar garantiju);
2) profesionāla uzstādīšana (meistari mācās uzstādīt pie iekārtu ražotājiem, ir izgājuši speciālas apmācības un praksi);
3) atbildība par savu darbu + serviss un apkalpošana visā iekārtas ekspluatācijas laikā;
4) patiesas rūpes par klientu - objektīvas informācijas sniegšana par riskiem katrai konkrētai automašīnai un par nepieciešamajām speciālajām apkopēm (eļļošana u.tlm.).

Lūk, ir cenas faktors. Un jāsecina, ka tik nopietnā "operācijā" kā gāzes iekārtas uzstādīšana (kas patiesībā ir automašīnas pārbūve), skopais maksā divreiz. Diemžēl arī mums par to ir nācies pārliecināties savā praksē.

Lai visiem izdodas pieņemt pareizo lēmumu!
Jauku vakaru!
Offline
Autonams
20. Jun 2012, 18:09 #3624

Kopš: 09. Apr 2012

Ziņojumi: 14

Braucu ar:


19 Jun 2012, 16:07:41 edzulis rakstīja:
Labāk kādu cenu piemēru studijā, teiksim uz 2002 gada 530i. Savādāk runā, ka cenas autonamā ir tik uzskrūvētas, ka tās apkopes tur jau ir iekļautas.


Un ja interesē konkrēts piedāvājums, atsūtiet savu e-pastu. Jūsu modelim ir divi aprīkojuma varianti, kurus šeit iztirzāt tehniski ir sarežģīti.
Offline
Modjo
20. Jun 2012, 18:11 #3625

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Vai nu uz nojātiem motoriem samestas, vai hvz sareguletas vai vienkārši kaķiki noravēti

20 Jun 2012, 15:50:45 audi_a4 rakstīja:

19 Jun 2012, 17:11:27 Kalnz rakstīja:
Jūūū, gāzes licēji saradušies kā sēnes pēc lietus!


No riita viss vansu tilts jau smird peec bezdeljiem.
Offline
kkas
20. Jun 2012, 19:26 #3626

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: Alfu

pilns powers ar gāzmeistariem tagad
Offline
Modjo
20. Jun 2012, 19:45 #3627

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Viņi sagāzēja family auto. Ielika Stag-300-6 plus elektroniku, LPG Tech Shark 1500 reduktoru, 53L balonu zapaskas vietā, uzpildi blakus benzīnam zem vāciņa, salonā viss pa smuko, vadi un caurules saliktas ļoti akurāti. Braucam un priecājamies. Iesaku

19 Jun 2012, 18:51:35 kexxx rakstīja:

19 Jun 2012, 16:07:15 xtreme21 rakstīja:
Daudz neko gan šajā topikā neiegrimšu, bet arī 14 Motoring nu ir kvalificēti darbinieki šajā jomā un mēs arī liekam gāzes. Lētās/ problemātiskās neuzsādam - tā kā tie, kas meklēs lētāko variantu - netērēsim lieki viens otra laiku

Tie kuriem interesē kvalitatīvas gāzes iekārtas ar profesionālu uzstādīšanu, garantiju, CSDD reģistrāciju utt - esiet laipni gaidīti

14 Motoring - gāzes iekārtu uzstādīšana!


un kā ar konkrētu pateikšanu- ko liekat, ko neliekat?

savādāk mums visi strādā "ar vislabākajām komponentēm", "uzstāda CSDD sertificēti speciālisti", "garantija, kvalitāte, pieredze" utt bla bla bla
Offline
Eserix
20. Jun 2012, 21:05 #3628

Kopš: 15. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 523 96g (e39)&velo


18 Jun 2012, 18:21:08 Eserix rakstīja:

18 Jun 2012, 18:09:15 Vecais_ rakstīja:

18 Jun 2012, 14:42:36 koijotss rakstīja:
anologs vai digitāls , bet pludiņš multivārstam ir viens , tākā precizitāte klibos jebkurā variantā





http://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIV1M5LlMoXE1X...lNDc=&size=1

šitam bij jārāda aptuveni pusi, bet nez laikam šis ir tās manas problēmiņas cēlonis

Biju aizbraucis atkal pie gāzinieka, bet beidzot pieslēdzās kāds, kas tai servisā kaut ko sajēdz no gāzes sistēmas.. tātad: iemesls kādēļ man jau pie puses rubījās ārā bija tāda, ka multi vārsts(laikam tā to sauc) ir pa īsu un attiecīgam balonam ar esošo netiek līdz balona dibenam, pats meistars teica, kad vārsts jāmaina, bet priekšniecība nifiga(jāpieregulē) pieregulēšana notika tā, ka izcēla to vārstu ārā noņēma īso zilo caurulīti un uzlika garāku pa 4cm lai kaut cik tuvāk balona dibenam, par pludiņu nezinu vai kaut ko locīja.
pagaidu secinājums: strādā un līmeni ar 15 litriem tagad rāda aptuveni tā,kā tam jābūt
Offline
kexxx
20. Jun 2012, 21:12 #3629

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


20 Jun 2012, 21:05:27 Eserix rakstīja:

18 Jun 2012, 18:21:08 Eserix rakstīja:

18 Jun 2012, 18:09:15 Vecais_ rakstīja:

18 Jun 2012, 14:42:36 koijotss rakstīja:
anologs vai digitāls , bet pludiņš multivārstam ir viens , tākā precizitāte klibos jebkurā variantā





http://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIV1M5LlMoXE1X...lNDc=&size=1

šitam bij jārāda aptuveni pusi, bet nez laikam šis ir tās manas problēmiņas cēlonis

Biju aizbraucis atkal pie gāzinieka, bet beidzot pieslēdzās kāds, kas tai servisā kaut ko sajēdz no gāzes sistēmas.. tātad: iemesls kādēļ man jau pie puses rubījās ārā bija tāda, ka multi vārsts(laikam tā to sauc) ir pa īsu un attiecīgam balonam ar esošo netiek līdz balona dibenam, pats meistars teica, kad vārsts jāmaina, bet priekšniecība nifiga(jāpieregulē) pieregulēšana notika tā, ka izcēla to vārstu ārā noņēma īso zilo caurulīti un uzlika garāku pa 4cm lai kaut cik tuvāk balona dibenam, par pludiņu nezinu vai kaut ko locīja.
pagaidu secinājums: strādā un līmeni ar 15 litriem tagad rāda aptuveni tā,kā tam jābūt


visticamāk tas multivārsts domāts cita diametra balonam... vai vispār savādāk novietotam balonam
P.S. "meistars teica, kad vārsts jāmaina, bet priekšniecība nifiga(jāpieregulē)"- NO COMMENTS
Offline
Foxijs
20. Jun 2012, 21:27 #3630

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

Kā tur ir, gāzei pararēli bendzīns tērējas? ir tādi gadījumi? man vnk ir cilvēki kas apgalvo ka tā viņiem esot, man kkā neticās, gāzes kompis taču aiztaisa ciet bendzīna sprauslas, + ja arii viņas spļautu tad būtu errori
Offline
Foxijs
20. Jun 2012, 21:29 #3631

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

kā to multivārstu vnk ņem ārā? tur vaitad nav baigais spiediens?
Offline
Eserix
20. Jun 2012, 21:56 #3632

Kopš: 15. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 523 96g (e39)&velo


20 Jun 2012, 21:12:20 kexxx rakstīja:

20 Jun 2012, 21:05:27 Eserix rakstīja:

18 Jun 2012, 18:21:08 Eserix rakstīja:

18 Jun 2012, 18:09:15 Vecais_ rakstīja:

18 Jun 2012, 14:42:36 koijotss rakstīja:
anologs vai digitāls , bet pludiņš multivārstam ir viens , tākā precizitāte klibos jebkurā variantā





http://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIV1M5LlMoXE1X...lNDc=&size=1

šitam bij jārāda aptuveni pusi, bet nez laikam šis ir tās manas problēmiņas cēlonis

Biju aizbraucis atkal pie gāzinieka, bet beidzot pieslēdzās kāds, kas tai servisā kaut ko sajēdz no gāzes sistēmas.. tātad: iemesls kādēļ man jau pie puses rubījās ārā bija tāda, ka multi vārsts(laikam tā to sauc) ir pa īsu un attiecīgam balonam ar esošo netiek līdz balona dibenam, pats meistars teica, kad vārsts jāmaina, bet priekšniecība nifiga(jāpieregulē) pieregulēšana notika tā, ka izcēla to vārstu ārā noņēma īso zilo caurulīti un uzlika garāku pa 4cm lai kaut cik tuvāk balona dibenam, par pludiņu nezinu vai kaut ko locīja.
pagaidu secinājums: strādā un līmeni ar 15 litriem tagad rāda aptuveni tā,kā tam jābūt


visticamāk tas multivārsts domāts cita diametra balonam... vai vispār savādāk novietotam balonam
P.S. "meistars teica, kad vārsts jāmaina, bet priekšniecība nifiga(jāpieregulē)"- NO COMMENTS

tā ary tas meistars teica, kad šim balona tilpumam tas vārsts bij par mazu,
bet nu ķūņings, un ķipa ok.
Offline
Eserix
20. Jun 2012, 22:11 #3633

Kopš: 15. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 523 96g (e39)&velo


20 Jun 2012, 21:29:31 Foxijs rakstīja:
kā to multivārstu vnk ņem ārā? tur vaitad nav baigais spiediens?


protams ,ka spiediens liels, bet cik es redzēju stāvot blakus, apmēram 30min laida gāzi ārā, bet esot tādi, kas vel ātrāk, un pie tādām reizēm varot redzēt šķidru gāzi balonos, jo gāze nepaspēj tik ātri mainīt agregāt stāvokli utt laikam,
bet, kad man saskrūvēja atpakaļ es pat vēl uz to gāzi vel varēju pārslēgties
Offline
nagla
20. Jun 2012, 22:12 #3634

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

nja gadas,man ar pie henriha iesmereja neisto multivarstu,slinkums bija braukt ar benzinu utpakal,man principa nedereja ta truba kas iet uz augshu truba bija pa garu tipa gazveida stavokla gazes nolaishanai ja spiediens pa daudz virs 25bari ja nemaldos kautkur lasiju,truba bija pa garu ,man gan tas droshvien nedraud,balons apaksha ena atpushas! sanaca gan biku papisties ar noliminoshanu lai var iepildit un izbraukt vairak! plus vel pildos uzpilde blakus maksimai uz vienibas gatves kur kalonka jeb asfalts ir slipuma,vareja vairak iepildit,velak pludinsh aizveraas! taka ir nianses ari ar balona pareizu ustadishanu! un no kravas kravas nodalijumaa,un uzpildes stacijas cela slipuma!

[ Šo ziņu laboja nagla, 20 Jun 2012, 22:17:24 ]

Offline
Vecais
20. Jun 2012, 23:16 #3635

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


20 Jun 2012, 15:58:51 Autonams rakstīja:
DD+LPG aprīkošanā izmantojam Blue Power iekārtas.
Proporcija - līdz 30% gāzes, atkarībā no dzinēja darbības režīmiem. Tiek uzstādīti papildus temperatūras un citi sensori, kuri kontrolē dzinēja darbības parametrus. Atkarībā no šiem rādītājiem gāzes vadības bloks regulē gāzes padevi.

Ja ir patiesa interese par šo tehnisko procesu, varam sarunāt tikšanos klātienē - esam atvērti pastāstīt un parādīt, kā tās lietas notiek!

Jauku vakaru!

Diemžēl neko inovatīvu vai vismaz apskatēs vērtu piedāvat nevarat. Manā uzverē šis risinājums ir kā 2-trās paaudzes plītiņa
Varat atbraukt pie manis un izstāsīšu(pēc meneša- diviem arī parādīšu) kā ir pareizi tām lietām jānotiek.

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 20 Jun 2012, 23:48:10 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
koijotss
20. Jun 2012, 23:35 #3636

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


20 Jun 2012, 15:58:51 Autonams rakstīja:

20 Jun 2012, 14:27:17 Vecais_ rakstīja:

20 Jun 2012, 13:07:12 Autonams rakstīja:
Ja viss būtu tik vienkārši, tad telefoni ar androidu jau strādātu 10 gadus atpakaļ, bet parādījās tikai dažus gadus atpakaļ. Situācija ar DD+LPG ir tāda pati, parādoties jaunām tehnoloģijām, parādās jaunas iespējas un viena no tām ir DD+LPG. Pateicoties jaunajām programmās un procesoriem ir parādījušās iespējas precīzāk izskaitļot dīzeļa dzinēja darbības režīmus un saskaņot tos ar LPG piedevu. Šī ir nozare, kurā tehnoloģiju attīstībai ir liela nozīme. Kā piemēru var minēt LPG aprīkojuma attīstību no pirmās paaudzes līdz pat mūsdienu tehnoloģijām.

Arī mēs esam sākuši aprīkot dīzeļdzinēju automašīnas, arī apgūstot jaunu pieredzi! Līdz šim aprīkotās a/m ripo veiksmīgi un dod mūsu klientiem reālu ietaupījumu.

+1
Ar kādām iekārtām strādājat ?
Kā tiek aprēķinātas maksimālās proporcijas iesmidzes laikiem(slodze/TPS).. ar detonācijas devējiem un termotvaika sensoriem ?

p.s Pats personīgi neesmu redzējis vēl atbilstošu kontrolieri kurš visus procesus veic uz maksimālo robežu/proporciju/ekonomiju bez dzinēja bojājuma riska.. tapēc piedalos jauna DD+LPG izstrādē..



DD+LPG aprīkošanā izmantojam Blue Power iekārtas.
Proporcija - līdz 30% gāzes, atkarībā no dzinēja darbības režīmiem. Tiek uzstādīti papildus temperatūras un citi sensori, kuri kontrolē dzinēja darbības parametrus. Atkarībā no šiem rādītājiem gāzes vadības bloks regulē gāzes padevi.

Ja ir patiesa interese par šo tehnisko procesu, varam sarunāt tikšanos klātienē - esam atvērti pastāstīt un parādīt, kā tās lietas notiek!

Jauku vakaru!

Vot intereānti būtu aizbraukt un paskatīt jūsu tehnisko procesu uz Dīzeļdzinējiem , varbūt sarunājam tikšanos interesanti būtu apspriesties kā jūsu smagie iet un cik ekonomē

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
NautMEN
20. Jun 2012, 23:36 #3637

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


20 Jun 2012, 15:06:22 Modjo rakstīja:
Tautai jāzin savi varoņi, gan arī paraksta tirgotājiem jāzin par savu atbildību

20 Jun 2012, 00:28:29 Vecais_ rakstīja:

20 Jun 2012, 00:12:56 NautMEN rakstīja:
Lūdzu! Tev ir visas iespējas aizsūtīt šo video uz turieni.
Tikai Video nevar saskatīt kas uzstādīja un no galvas es neatceros servisa nosaukumu. Rīt ielikšu bildi ar uzlīmi uz balona.

[email protected]
Galvenais ka var redzēt valsts reģistrācijas numurzīmi.. pie nākošās TA tiks pievērsta uzmanība konkrētam auto un kantorim kurš reģistrēja var anulēt licensi.


Nu šie bija meistari kas veica lielisko balona uzstādīšanu.
Offline
Ri
20. Jun 2012, 23:48 #3638

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu


20 Jun 2012, 21:27:28 Foxijs rakstīja:
Kā tur ir, gāzei pararēli bendzīns tērējas? ir tādi gadījumi? man vnk ir cilvēki kas apgalvo ka tā viņiem esot, man kkā neticās, gāzes kompis taču aiztaisa ciet bendzīna sprauslas, + ja arii viņas spļautu tad būtu errori

Pa ausu galam esmu dzirdējis, ka dažiem Lexus un MB modeļiem ir tā, ka braucot krītas benzīna rādītājs, lai gan benzīns netiek aiztikts. Noslāpējot un atkal iedarbinot auto rāda pareizo benzīna daudzumu. Varbūt tāds gadījums?
Offline
koijotss
20. Jun 2012, 23:54 #3639

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


20 Jun 2012, 14:27:17 Vecais_ rakstīja:

20 Jun 2012, 13:07:12 Autonams rakstīja:
Ja viss būtu tik vienkārši, tad telefoni ar androidu jau strādātu 10 gadus atpakaļ, bet parādījās tikai dažus gadus atpakaļ. Situācija ar DD+LPG ir tāda pati, parādoties jaunām tehnoloģijām, parādās jaunas iespējas un viena no tām ir DD+LPG. Pateicoties jaunajām programmās un procesoriem ir parādījušās iespējas precīzāk izskaitļot dīzeļa dzinēja darbības režīmus un saskaņot tos ar LPG piedevu. Šī ir nozare, kurā tehnoloģiju attīstībai ir liela nozīme. Kā piemēru var minēt LPG aprīkojuma attīstību no pirmās paaudzes līdz pat mūsdienu tehnoloģijām.

Arī mēs esam sākuši aprīkot dīzeļdzinēju automašīnas, arī apgūstot jaunu pieredzi! Līdz šim aprīkotās a/m ripo veiksmīgi un dod mūsu klientiem reālu ietaupījumu.

+1
Ar kādām iekārtām strādājat ?
Kā tiek aprēķinātas maksimālās proporcijas iesmidzes laikiem(slodze/TPS).. ar detonācijas devējiem un termotvaika sensoriem ?

p.s Pats personīgi neesmu redzējis vēl atbilstošu kontrolieri kurš visus procesus veic uz maksimālo robežu/proporciju/ekonomiju bez dzinēja bojājuma riska.. tapēc piedalos jauna DD+LPG izstrādē..


ko tur izstrādāt , viss vienkāršais ir pats labākais , pārs mikrenes, traņi, potenciometri un sanāk krutais vadības bloks tik bikiņ jāpieregulē Tie smagie ir tik dažādi, bezmazvai katram savs vadības bloks jātaisa , kas vienam der, tad otram neder, klausos un brīnos ka autonamam viss lido , cerams satiksimies un parunāsim par šo tēmu

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
NautMEN
20. Jun 2012, 23:56 #3640

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


20 Jun 2012, 23:48:01 Ri rakstīja:

20 Jun 2012, 21:27:28 Foxijs rakstīja:
Kā tur ir, gāzei pararēli bendzīns tērējas? ir tādi gadījumi? man vnk ir cilvēki kas apgalvo ka tā viņiem esot, man kkā neticās, gāzes kompis taču aiztaisa ciet bendzīna sprauslas, + ja arii viņas spļautu tad būtu errori

Pa ausu galam esmu dzirdējis, ka dažiem Lexus un MB modeļiem ir tā, ka braucot krītas benzīna rādītājs, lai gan benzīns netiek aiztikts. Noslāpējot un atkal iedarbinot auto rāda pareizo benzīna daudzumu. Varbūt tāds gadījums?

Var. Šādi it īpaši bieži gadās Renault, jo atlikumu bāka rēķina pēc vidēja patēriņa no kompja, un nevis lasa no degvielas rādītāja.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo