Online
Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Notikumi UkraināZiedot Ukrainas armijas atbalstam var uz Ukrainas Nacionālās bankas speciāli izveidoto kontu
Autors | Ziņojums |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13742
Braucu ar:
|
23 May 2023, 17:09:09 @Indo rakstīja:
Tas ir tāpat kā, ja man ir PPL/SE (single engine), tad es varu ar jebkuru vienmotoreni lidot. Vienīgais ko tādā gadijumā vajadzētu, ir veikt pāris testa lidojumus. Principā, pat pārsēžoties no American Grumman AA-5B uz Cessna 172 pat to var nedarīt. Lidot tak māk. Līdzīgi kā ar "B" kategoriju
Kara un komercaviācijā ir "nedaudz" sarežģītāk, sevišķi ja pārsēžās no CCCP>NATO agregātiem
lieta ir tāda - tu māki ivenkārši vadīt lidmašīnu vai lidot ar kara ļopeni?
ar auto arī ir tā, ka lielākā daļa māk auto vadīt, bet braukt māk reti kurš..
un karā tomēr ir jāmāk lidot, nevis vadīt lidmašīnu | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4647
Braucu ar: BMW E90 330i
|
23 May 2023, 17:55:26 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:09:09 @Indo rakstīja:
Tas ir tāpat kā, ja man ir PPL/SE (single engine), tad es varu ar jebkuru vienmotoreni lidot. Vienīgais ko tādā gadijumā vajadzētu, ir veikt pāris testa lidojumus. Principā, pat pārsēžoties no American Grumman AA-5B uz Cessna 172 pat to var nedarīt. Lidot tak māk. Līdzīgi kā ar "B" kategoriju
Kara un komercaviācijā ir "nedaudz" sarežģītāk, sevišķi ja pārsēžās no CCCP>NATO agregātiem
lieta ir tāda - tu māki ivenkārši vadīt lidmašīnu vai lidot ar kara ļopeni?
ar auto arī ir tā, ka lielākā daļa māk auto vadīt, bet braukt māk reti kurš..
un karā tomēr ir jāmāk lidot, nevis vadīt lidmašīnu
tas bija I un II pasaules karā, kad bija dueles, tagad viss ir savādāk | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5131
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
23 May 2023, 17:55:26 @user rakstīja:
un karā tomēr ir jāmāk lidot, nevis vadīt lidmašīnu
Tieši kuru daļu Tu nesaprati?!
23 May 2023, 17:09:09 @Indo rakstīja:
Kara un komercaviācijā ir "nedaudz" sarežģītāk, sevišķi ja pārsēžās no CCCP>NATO agregātiem
Piekam, es tieši tāpēc vārdiņu "nedaudz" liku pēdiņās.. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13742
Braucu ar:
|
23 May 2023, 17:58:43 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 17:55:26 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:09:09 @Indo rakstīja:
Tas ir tāpat kā, ja man ir PPL/SE (single engine), tad es varu ar jebkuru vienmotoreni lidot. Vienīgais ko tādā gadijumā vajadzētu, ir veikt pāris testa lidojumus. Principā, pat pārsēžoties no American Grumman AA-5B uz Cessna 172 pat to var nedarīt. Lidot tak māk. Līdzīgi kā ar "B" kategoriju
Kara un komercaviācijā ir "nedaudz" sarežģītāk, sevišķi ja pārsēžās no CCCP>NATO agregātiem
lieta ir tāda - tu māki ivenkārši vadīt lidmašīnu vai lidot ar kara ļopeni?
ar auto arī ir tā, ka lielākā daļa māk auto vadīt, bet braukt māk reti kurš..
un karā tomēr ir jāmāk lidot, nevis vadīt lidmašīnu
tas bija I un II pasaules karā, kad bija dueles, tagad viss ir savādāk
nē, nekas tagad nav savādāk tb ir daudz kas savādāk, bet lidmašīnā ir jājutās kā savā ādā - izmantot visus radarus, ieročus utt nevis skatīties rokasgrāmatā ko un kas nozīme vai lietot ar sekundes aizturi visu | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13742
Braucu ar:
|
23 May 2023, 18:02:54 @Indo rakstīja:
23 May 2023, 17:55:26 @user rakstīja:
un karā tomēr ir jāmāk lidot, nevis vadīt lidmašīnu
Tieši kuru daļu Tu nesaprati?!
23 May 2023, 17:09:09 @Indo rakstīja:
Kara un komercaviācijā ir "nedaudz" sarežģītāk, sevišķi ja pārsēžās no CCCP>NATO agregātiem
Piekam, es tieši tāpēc vārdiņu "nedaudz" liku pēdiņās..
es tak nepiepišos Tevis teiktajam, tik pierakstu klāt komentāru viss cool | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4647
Braucu ar: BMW E90 330i
|
23 May 2023, 18:04:54 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:58:43 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 17:55:26 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:09:09 @Indo rakstīja:
Tas ir tāpat kā, ja man ir PPL/SE (single engine), tad es varu ar jebkuru vienmotoreni lidot. Vienīgais ko tādā gadijumā vajadzētu, ir veikt pāris testa lidojumus. Principā, pat pārsēžoties no American Grumman AA-5B uz Cessna 172 pat to var nedarīt. Lidot tak māk. Līdzīgi kā ar "B" kategoriju
Kara un komercaviācijā ir "nedaudz" sarežģītāk, sevišķi ja pārsēžās no CCCP>NATO agregātiem
lieta ir tāda - tu māki ivenkārši vadīt lidmašīnu vai lidot ar kara ļopeni?
ar auto arī ir tā, ka lielākā daļa māk auto vadīt, bet braukt māk reti kurš..
un karā tomēr ir jāmāk lidot, nevis vadīt lidmašīnu
tas bija I un II pasaules karā, kad bija dueles, tagad viss ir savādāk
nē, nekas tagad nav savādāk tb ir daudz kas savādāk, bet lidmašīnā ir jājutās kā savā ādā - izmantot visus radarus, ieročus utt nevis skatīties rokasgrāmatā ko un kas nozīme vai lietot ar sekundes aizturi visu
ar F16 izšaus tālās darbības raķeti nemaz neielidojot rusļiku teritorijā un atgriezīsies bāzē pēc jaunas raķetes | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13742
Braucu ar:
|
23 May 2023, 18:10:59 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 18:04:54 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:58:43 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 17:55:26 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:09:09 @Indo rakstīja:
Tas ir tāpat kā, ja man ir PPL/SE (single engine), tad es varu ar jebkuru vienmotoreni lidot. Vienīgais ko tādā gadijumā vajadzētu, ir veikt pāris testa lidojumus. Principā, pat pārsēžoties no American Grumman AA-5B uz Cessna 172 pat to var nedarīt. Lidot tak māk. Līdzīgi kā ar "B" kategoriju
Kara un komercaviācijā ir "nedaudz" sarežģītāk, sevišķi ja pārsēžās no CCCP>NATO agregātiem
lieta ir tāda - tu māki ivenkārši vadīt lidmašīnu vai lidot ar kara ļopeni?
ar auto arī ir tā, ka lielākā daļa māk auto vadīt, bet braukt māk reti kurš..
un karā tomēr ir jāmāk lidot, nevis vadīt lidmašīnu
tas bija I un II pasaules karā, kad bija dueles, tagad viss ir savādāk
nē, nekas tagad nav savādāk tb ir daudz kas savādāk, bet lidmašīnā ir jājutās kā savā ādā - izmantot visus radarus, ieročus utt nevis skatīties rokasgrāmatā ko un kas nozīme vai lietot ar sekundes aizturi visu
ar F16 izšaus tālās darbības raķeti nemaz neielidojot rusļiku teritorijā un atgriezīsies bāzē pēc jaunas raķetes
aha un tam der jebkurš lohs, kurš var pacelties pohuj, ka radaru nemāk nolasīt, pohuj, ka vajag 10 min, lai notēmētu utt.. tak pizgec kā instinkut līmenī jāmāk ar visu rīkoties, lai būtu izcils, te nepietiek vienkārši mācēt lidot - par to ir stāsts.
tādi arī ir rus cietumnieki frontē, kuri it kā māk šaut, bet reāli trenēti nekam nav | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5131
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Jautrākais pārsēžoties no CCCP>NATO lidaparātiem ir tieši aviohorizonts (artifical horizon). USA/NATO u.c. normālos lidaparātos griežās bumba ap lidenes siluetu, CCCPačkas gadijumā - lidene
Tur ir reāls pisasks pa smadzeni![ Šo ziņu laboja Indo, 23 May 2023, 18:16:25 ] | Offline | | |
|
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4647
Braucu ar: BMW E90 330i
|
23 May 2023, 18:13:46 @user rakstīja:
23 May 2023, 18:10:59 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 18:04:54 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:58:43 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 17:55:26 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:09:09 @Indo rakstīja:
Tas ir tāpat kā, ja man ir PPL/SE (single engine), tad es varu ar jebkuru vienmotoreni lidot. Vienīgais ko tādā gadijumā vajadzētu, ir veikt pāris testa lidojumus. Principā, pat pārsēžoties no American Grumman AA-5B uz Cessna 172 pat to var nedarīt. Lidot tak māk. Līdzīgi kā ar "B" kategoriju
Kara un komercaviācijā ir "nedaudz" sarežģītāk, sevišķi ja pārsēžās no CCCP>NATO agregātiem
lieta ir tāda - tu māki ivenkārši vadīt lidmašīnu vai lidot ar kara ļopeni?
ar auto arī ir tā, ka lielākā daļa māk auto vadīt, bet braukt māk reti kurš..
un karā tomēr ir jāmāk lidot, nevis vadīt lidmašīnu
tas bija I un II pasaules karā, kad bija dueles, tagad viss ir savādāk
nē, nekas tagad nav savādāk tb ir daudz kas savādāk, bet lidmašīnā ir jājutās kā savā ādā - izmantot visus radarus, ieročus utt nevis skatīties rokasgrāmatā ko un kas nozīme vai lietot ar sekundes aizturi visu
ar F16 izšaus tālās darbības raķeti nemaz neielidojot rusļiku teritorijā un atgriezīsies bāzē pēc jaunas raķetes
aha un tam der jebkurš lohs, kurš var pacelties pohuj, ka radaru nemāk nolasīt, pohuj, ka vajag 10 min, lai notēmētu utt.. tak pizgec kā instinkut līmenī jāmāk ar visu rīkoties, lai būtu izcils, te nepietiek vienkārši mācēt lidot - par to ir stāsts.
tādi arī ir rus cietumnieki frontē, kuri it kā māk šaut, bet reāli trenēti nekam nav
10 minūtes veikt aprēķinus lai notēmētu vajadzēja bumbvedēja personālam II pasaules karā, mūsdienās to visu izkaitļo kompis sekundes laikā | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5131
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
23 May 2023, 18:13:46 @user rakstīja:
aha un tam der jebkurš lohs, kurš var pacelties pohuj, ka radaru nemāk nolasīt, pohuj, ka vajag 10 min, lai notēmētu utt.. tak pizgec kā instinkut līmenī jāmāk ar visu rīkoties, lai būtu izcils, te nepietiek vienkārši mācēt lidot - par to ir stāsts.
tādi arī ir rus cietumnieki frontē, kuri it kā māk šaut, bet reāli trenēti nekam nav
Tieši tāpēc viņi pārmācās. Piekam 1/2 gada vietā Ukr pilotiem pietiek ar 2-4mēnešiem. Viņi divu galvastiesu pārāki par paraškas hujilotiem. Tā ir pavisam cita nācija! | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13742
Braucu ar:
|
23 May 2023, 18:18:25 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 18:13:46 @user rakstīja:
23 May 2023, 18:10:59 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 18:04:54 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:58:43 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 17:55:26 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:09:09 @Indo rakstīja:
Tas ir tāpat kā, ja man ir PPL/SE (single engine), tad es varu ar jebkuru vienmotoreni lidot. Vienīgais ko tādā gadijumā vajadzētu, ir veikt pāris testa lidojumus. Principā, pat pārsēžoties no American Grumman AA-5B uz Cessna 172 pat to var nedarīt. Lidot tak māk. Līdzīgi kā ar "B" kategoriju
Kara un komercaviācijā ir "nedaudz" sarežģītāk, sevišķi ja pārsēžās no CCCP>NATO agregātiem
lieta ir tāda - tu māki ivenkārši vadīt lidmašīnu vai lidot ar kara ļopeni?
ar auto arī ir tā, ka lielākā daļa māk auto vadīt, bet braukt māk reti kurš..
un karā tomēr ir jāmāk lidot, nevis vadīt lidmašīnu
tas bija I un II pasaules karā, kad bija dueles, tagad viss ir savādāk
nē, nekas tagad nav savādāk tb ir daudz kas savādāk, bet lidmašīnā ir jājutās kā savā ādā - izmantot visus radarus, ieročus utt nevis skatīties rokasgrāmatā ko un kas nozīme vai lietot ar sekundes aizturi visu
ar F16 izšaus tālās darbības raķeti nemaz neielidojot rusļiku teritorijā un atgriezīsies bāzē pēc jaunas raķetes
aha un tam der jebkurš lohs, kurš var pacelties pohuj, ka radaru nemāk nolasīt, pohuj, ka vajag 10 min, lai notēmētu utt.. tak pizgec kā instinkut līmenī jāmāk ar visu rīkoties, lai būtu izcils, te nepietiek vienkārši mācēt lidot - par to ir stāsts.
tādi arī ir rus cietumnieki frontē, kuri it kā māk šaut, bet reāli trenēti nekam nav
10 minūtes veikt aprēķinus lai notēmētu vajadzēja bumbvedēja personālam II pasaules karā, mūsdienās to visu izkaitļo kompis sekundes laikā
ok, Tu esi gatavs lidot
ir cilvēki, kuriem vajag excel tabulā, lai formulu ierakstītu vairāk laika, kādam mazāk, bet jā - f16 iegūt perfektou kontroli, lai justos kā otrā ādā, pietiek ar pāri mēnešiem! lohi, kas trenējas ilgāk | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4647
Braucu ar: BMW E90 330i
|
23 May 2023, 18:20:34 @user rakstīja:
23 May 2023, 18:18:25 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 18:13:46 @user rakstīja:
23 May 2023, 18:10:59 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 18:04:54 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:58:43 @HiJaCKeR rakstīja:
23 May 2023, 17:55:26 @user rakstīja:
23 May 2023, 17:09:09 @Indo rakstīja:
Tas ir tāpat kā, ja man ir PPL/SE (single engine), tad es varu ar jebkuru vienmotoreni lidot. Vienīgais ko tādā gadijumā vajadzētu, ir veikt pāris testa lidojumus. Principā, pat pārsēžoties no American Grumman AA-5B uz Cessna 172 pat to var nedarīt. Lidot tak māk. Līdzīgi kā ar "B" kategoriju
Kara un komercaviācijā ir "nedaudz" sarežģītāk, sevišķi ja pārsēžās no CCCP>NATO agregātiem
lieta ir tāda - tu māki ivenkārši vadīt lidmašīnu vai lidot ar kara ļopeni?
ar auto arī ir tā, ka lielākā daļa māk auto vadīt, bet braukt māk reti kurš..
un karā tomēr ir jāmāk lidot, nevis vadīt lidmašīnu
tas bija I un II pasaules karā, kad bija dueles, tagad viss ir savādāk
nē, nekas tagad nav savādāk tb ir daudz kas savādāk, bet lidmašīnā ir jājutās kā savā ādā - izmantot visus radarus, ieročus utt nevis skatīties rokasgrāmatā ko un kas nozīme vai lietot ar sekundes aizturi visu
ar F16 izšaus tālās darbības raķeti nemaz neielidojot rusļiku teritorijā un atgriezīsies bāzē pēc jaunas raķetes
aha un tam der jebkurš lohs, kurš var pacelties pohuj, ka radaru nemāk nolasīt, pohuj, ka vajag 10 min, lai notēmētu utt.. tak pizgec kā instinkut līmenī jāmāk ar visu rīkoties, lai būtu izcils, te nepietiek vienkārši mācēt lidot - par to ir stāsts.
tādi arī ir rus cietumnieki frontē, kuri it kā māk šaut, bet reāli trenēti nekam nav
10 minūtes veikt aprēķinus lai notēmētu vajadzēja bumbvedēja personālam II pasaules karā, mūsdienās to visu izkaitļo kompis sekundes laikā
ok, Tu esi gatavs lidot
ir cilvēki, kuriem vajag excel tabulā, lai formulu ierakstītu vairāk laika, kādam mazāk, bet jā - f16 iegūt perfektou kontroli, lai justos kā otrā ādā, pietiek ar pāri mēnešiem! lohi, kas trenējas ilgāk
nu bet taču uz F16 mācās jau piloti ar pieredzi, ne jau no nulles | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13742
Braucu ar:
|
23 May 2023, 18:20:18 @Indo rakstīja:
23 May 2023, 18:13:46 @user rakstīja:
aha un tam der jebkurš lohs, kurš var pacelties pohuj, ka radaru nemāk nolasīt, pohuj, ka vajag 10 min, lai notēmētu utt.. tak pizgec kā instinkut līmenī jāmāk ar visu rīkoties, lai būtu izcils, te nepietiek vienkārši mācēt lidot - par to ir stāsts.
tādi arī ir rus cietumnieki frontē, kuri it kā māk šaut, bet reāli trenēti nekam nav
Tieši tāpēc viņi pārmācās. Piekam 1/2 gada vietā Ukr pilotiem pietiek ar 2-4mēnešiem. Viņi divu galvastiesu pārāki par paraškas hujilotiem. Tā ir pavisam cita nācija!
par okupantu ta jā, bet nu usa piloti gan jau labi satrenējušies un nato!
respektīvi skaties uz rus karavīriem - liekas kā paglama puikas beiguši kost un atnākuši uz basketbola spēli, skaties uz citiem - liekas reāla sportistu komanda ieradusies!
un loģiski, ka kara apstākļos karavīriem jābūt trenētiem kā sportistiem!
sportisti mācās grozā mest labāk un labāk, tieši tāpat šaut var mācīties visu mūžu, nemaz nerunājot par F16 apgūšanu | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5131
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
23 May 2023, 18:24:26 @user rakstīja:
sportisti mācās grozā mest labāk un labāk, tieši tāpat šaut var mācīties visu mūžu, nemaz nerunājot par F16 apgūšanu
Tieši tāpēc Ukr piloti PĀR-MĀ-CĀS. Un ļoti ātri. Viņiem ir "bāzes" zināšanas un pieredze. Un F-16 nav saalīdzināmas kaut vai ar to pašu SU-35. [ Šo ziņu laboja Indo, 23 May 2023, 18:33:52 ] | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13742
Braucu ar:
| skaidrs arī, ka tos f16 neviens netaisās sūtīt iznīcināšanā, tur būs prātīgi, piesardzīgi un visādi citādi pārdomāti manevri.
bet nu vajag vajag močīt! galvenais daudz munīcijas | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6730
Braucu ar: E34
| Ne nu vells, kariņš aiz loga. Ar tiem SU arī varbūt tikai pacēla-nosēdināja. Te būs jāšauj, jālido komandā. Simulatorā nosēdināt var 1.-klasnieks. Dzīvē būs savādāk, turklāt dārgi un resurss dilst, lai cietpauriem ieborētu. Visi nav Tomi Krūzi | Offline | | |
|
Output | | Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 524
Braucu ar: G20
| Mācīties, protams, var mūžīgi.
Domāju ka šeit strādā Pareto princips. 20% ieguldijuma dod 80% atdevi. Un lai iegūtu atlikušos 20% valag papildus 80% ieguldijuma.
Ukraiņu pilotiem maksimāli ātri jākļūst par efektīviem F16 pilotiem. Pēc kara varēs atlikušo mūžu veltīt lai kļūtu par F16 sensejiem | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8229
Braucu ar: e39 523
| F-16 tieši vislabāk salīdzināms ar su-35, vienas paaudzes lidmašīnas. Bet tam nevajadzētu būt lielai nozīmei. Tāpat kā tanks vs tanks ļoti reti kad notiek, vēl retāk ir lidmašīna vs lidmašīna. Daudz svarīgāk ir cik daudz raķešu, iespējas iegūt mērķus un tos neitralizēt. Un darīt katru dienu bez liela riska.
P.s piekrītu par tiem 20% laika un 80% rezultāta. Pašreiz ukraiņiem ar to pietiek. Nāks pilnīgi jauni piloti, kuri visdrīzāk jau būs f-35 senseji[ Šo ziņu laboja abyss, 23 May 2023, 19:07:26 ] | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5131
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
23 May 2023, 18:57:51 @bum_bumz rakstīja:
Ne nu vells, kariņš aiz loga. Ar tiem SU arī varbūt tikai pacēla-nosēdināja. Te būs jāšauj, jālido komandā. Simulatorā nosēdināt var 1.-klasnieks. Dzīvē būs savādāk, turklāt dārgi un resurss dilst, lai cietpauriem ieborētu. Visi nav Tomi Krūzi
SU-35 vēl j projām daudz ko dara ar "rokām". Rokdarbu pūlciņš, jopcik.. F-XX tas viss ir automatizēts. Par F-XX radara spējām, rakešu tāldarbību un AWAC pienesumu operācijās nemaz nerunāšu.. | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5131
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
23 May 2023, 19:05:08 @abyss rakstīja:
F-16 tieši vislabāk salīdzināms ar su-35, vienas paaudzes lidmašīnas. Bet tam nevajadzētu būt lielai nozīmei. Tāpat kā tanks vs tanks ļoti reti kad notiek, vēl retāk ir lidmašīna vs lidmašīna. Daudz svarīgāk ir cik daudz raķešu, iespējas iegūt mērķus un tos neitralizēt. Un darīt katru dienu bez liela riska.
SU-35 ir knaps 4-th gen +. Modernizēts F-16 ir 4+++ | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|