Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
AV89
31. Aug 2016, 23:34 #36021

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Audi a6 2.8 30v motors noķīlēja, sākumā parādijās klaboņa un pēc minūtēm 2-3 noķīlēja, starteris vairs nevarēja pārgriezt motoru. Daudz nedomāju, citu audi atradu ar motoru iekšā, izbraucu - viss ok. Donora motors gāzi nebija redzējis, manam 4 paaudzes, samainija motorus, mainot ielīda iekšā, blīves pamainija utt, un saņemot auto teica, ka kautkāda klaboņa esot un raustija plecus. Aidzinu uz citu servisu, bija aizdomas, ka ķēdes vietām sajaucis, bet viss ok, un slēdziens, ka noslinkojuši, lai neurbtu ielikuši veco ieplūdes kolektoru un tajā bijušas kkādas metāla skaidas, kas arī nobeidza jauno motoru. Tas ir reāli, nebūtu viņas izkritušas, un pats galvenais varēja noķīlējot motoram tikt tur? Vecais motors tiešām lupatās bija, un sabira viss kas varēja sabirt
Offline
bremziite
01. Sep 2016, 00:01 #36022

Kopš: 29. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


31 Aug 2016, 22:52:06 @raiviiitis rakstīja:
Vīri ir kāda iespēja kaut kur lejuplādēt autodata ? torrentos laikam bezcerīgi vb kāds zin kur ....
kapec gan nereali, es noladeju viss iet.
Offline
FisherS
01. Sep 2016, 00:17 #36023

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem


Cik izmaksā tiešām kvalitatīvi pālikt stūri e46 fl kupejai mūsdienās? Un kādi ieteikumi pie kura griesties šādu darbu veikt. Tā lai atdzenu auto, meistars pats visas detaļas sapērk, vadus nevis pārlodē, bet citus ieliek un man tik atliek samaksāt un aizbraukt uz CSDD.

Un par CSDD, kādas darbības pēctam jāveic? Tāpat, ka ar jebkuru citu drotu no EU vai tomēr papildus kkas cits?

Ps, ssā vēlamā auto nav, mobilē tāds ar vēlamajām prasībām maksā ap 7-8k, kas ir par traku priekš 46 un meitenei kā pirmais auto.
Tāpec atrast UK auto pagaidām reālakais variants.
Offline
edgars80
01. Sep 2016, 07:58 #36024

Kopš: 05. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4525

Braucu ar: 42


31 Aug 2016, 23:34:18 @AV89 rakstīja:
Audi a6 2.8 30v motors noķīlēja, sākumā parādijās klaboņa un pēc minūtēm 2-3 noķīlēja, starteris vairs nevarēja pārgriezt motoru. Daudz nedomāju, citu audi atradu ar motoru iekšā, izbraucu - viss ok. Donora motors gāzi nebija redzējis, manam 4 paaudzes, samainija motorus, mainot ielīda iekšā, blīves pamainija utt, un saņemot auto teica, ka kautkāda klaboņa esot un raustija plecus. Aidzinu uz citu servisu, bija aizdomas, ka ķēdes vietām sajaucis, bet viss ok, un slēdziens, ka noslinkojuši, lai neurbtu ielikuši veco ieplūdes kolektoru un tajā bijušas kkādas metāla skaidas, kas arī nobeidza jauno motoru. Tas ir reāli, nebūtu viņas izkritušas, un pats galvenais varēja noķīlējot motoram tikt tur? Vecais motors tiešām lupatās bija, un sabira viss kas varēja sabirt


līdzīgā situācijā (zobsiksnas plīsums) ieplūdes kolektorā pat vārstu gabali bija atrodami, uzzinājām par to tik ar citu dzinēju, pirmo reizi ieberot grīdā, kad ieplūdniekā tās papildus slūžas atvērās! Arī 2 matori cūkām, trešais ar pieredzi
Offline
cnupm
01. Sep 2016, 08:13 #36025

Kopš: 07. Jan 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Vīri iesakiet automātisko kārbu meistaru!
VW 4motion V6

Lūdzu kontaktus PM
Offline
AV89
01. Sep 2016, 08:20 #36026

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā


01 Sep 2016, 07:58:36 @edgars80 rakstīja:

31 Aug 2016, 23:34:18 @AV89 rakstīja:
Audi a6 2.8 30v motors noķīlēja, sākumā parādijās klaboņa un pēc minūtēm 2-3 noķīlēja, starteris vairs nevarēja pārgriezt motoru. Daudz nedomāju, citu audi atradu ar motoru iekšā, izbraucu - viss ok. Donora motors gāzi nebija redzējis, manam 4 paaudzes, samainija motorus, mainot ielīda iekšā, blīves pamainija utt, un saņemot auto teica, ka kautkāda klaboņa esot un raustija plecus. Aidzinu uz citu servisu, bija aizdomas, ka ķēdes vietām sajaucis, bet viss ok, un slēdziens, ka noslinkojuši, lai neurbtu ielikuši veco ieplūdes kolektoru un tajā bijušas kkādas metāla skaidas, kas arī nobeidza jauno motoru. Tas ir reāli, nebūtu viņas izkritušas, un pats galvenais varēja noķīlējot motoram tikt tur? Vecais motors tiešām lupatās bija, un sabira viss kas varēja sabirt


līdzīgā situācijā (zobsiksnas plīsums) ieplūdes kolektorā pat vārstu gabali bija atrodami, uzzinājām par to tik ar citu dzinēju, pirmo reizi ieberot grīdā, kad ieplūdniekā tās papildus slūžas atvērās! Arī 2 matori cūkām, trešais ar pieredzi
[/quote
Tas arī bija tas ko vēlējos dzirdēt, tātad "meistara" nezināšana man izmaksāja diezgan dārgi, vēlējos pārliecienāties, un tagad var braukt uz servisu uzklausīt kādus risinājumus piedāvās..
Offline
MMMax
01. Sep 2016, 08:21 #36027

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


01 Sep 2016, 08:13:45 @cnupm rakstīja:
Vīri iesakiet automātisko kārbu meistaru!
VW 4motion V6

Lūdzu kontaktus PM


DSG?
Offline
Driver
01. Sep 2016, 09:06 #36028

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Sep 2016, 00:17:29 @FisherS rakstīja:

Cik izmaksā tiešām kvalitatīvi pālikt stūri e46 fl kupejai mūsdienās? Un kādi ieteikumi pie kura griesties šādu darbu veikt. Tā lai atdzenu auto, meistars pats visas detaļas sapērk, vadus nevis pārlodē, bet citus ieliek un man tik atliek samaksāt un aizbraukt uz CSDD.

Un par CSDD, kādas darbības pēctam jāveic? Tāpat, ka ar jebkuru citu drotu no EU vai tomēr papildus kkas cits?

Ps, ssā vēlamā auto nav, mobilē tāds ar vēlamajām prasībām maksā ap 7-8k, kas ir par traku priekš 46 un meitenei kā pirmais auto.
Tāpec atrast UK auto pagaidām reālakais variants.

Gribu perfekti, naudas nav. Taa tas izskatas no malas.

P.s. stures nemainu, esmu redzejis tos sedevrus tikai jau braucosus.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
cnupm
01. Sep 2016, 09:31 #36029

Kopš: 07. Jan 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


01 Sep 2016, 08:21:25 @MMMax rakstīja:

01 Sep 2016, 08:13:45 @cnupm rakstīja:
Vīri iesakiet automātisko kārbu meistaru!
VW 4motion V6

Lūdzu kontaktus PM


DSG?

Laikam ka parastā kārba. kā var pateikt ka DSG?

[ Šo ziņu laboja cnupm, 01 Sep 2016, 09:32:36 ]

Offline
FisherS
01. Sep 2016, 09:49 #36030

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem


01 Sep 2016, 09:06:01 @Driver rakstīja:

01 Sep 2016, 00:17:29 @FisherS rakstīja:

Cik izmaksā tiešām kvalitatīvi pālikt stūri e46 fl kupejai mūsdienās? Un kādi ieteikumi pie kura griesties šādu darbu veikt. Tā lai atdzenu auto, meistars pats visas detaļas sapērk, vadus nevis pārlodē, bet citus ieliek un man tik atliek samaksāt un aizbraukt uz CSDD.

Un par CSDD, kādas darbības pēctam jāveic? Tāpat, ka ar jebkuru citu drotu no EU vai tomēr papildus kkas cits?

Ps, ssā vēlamā auto nav, mobilē tāds ar vēlamajām prasībām maksā ap 7-8k, kas ir par traku priekš 46 un meitenei kā pirmais auto.
Tāpec atrast UK auto pagaidām reālakais variants.

Gribu perfekti, naudas nav. Taa tas izskatas no malas.

P.s. stures nemainu, esmu redzejis tos sedevrus tikai jau braucosus.


Nav šis gadijums, vairāk interesē, vai ir iespējams pārtaisīt kvalitatīvi bez blakusparādībām un pie kura meistara griesties.
Offline
Driver
01. Sep 2016, 09:53 #36031

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Var kvalitativi, parasti taa dara tad, kad taisa sev.
Cik runats ar tadu auto ipasniekiem, tad vienmer ir sanacis dargak kaa nopirkt jau gatavu un normalu auto.
Partaisit caur dirsu (kaa parasti taisa) maksajot 500 par darbu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
01. Sep 2016, 09:57 #36032

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


01 Sep 2016, 09:49:56 @FisherS rakstīja:

01 Sep 2016, 09:06:01 @Driver rakstīja:

01 Sep 2016, 00:17:29 @FisherS rakstīja:

Cik izmaksā tiešām kvalitatīvi pālikt stūri e46 fl kupejai mūsdienās? Un kādi ieteikumi pie kura griesties šādu darbu veikt. Tā lai atdzenu auto, meistars pats visas detaļas sapērk, vadus nevis pārlodē, bet citus ieliek un man tik atliek samaksāt un aizbraukt uz CSDD.

Un par CSDD, kādas darbības pēctam jāveic? Tāpat, ka ar jebkuru citu drotu no EU vai tomēr papildus kkas cits?

Ps, ssā vēlamā auto nav, mobilē tāds ar vēlamajām prasībām maksā ap 7-8k, kas ir par traku priekš 46 un meitenei kā pirmais auto.
Tāpec atrast UK auto pagaidām reālakais variants.

Gribu perfekti, naudas nav. Taa tas izskatas no malas.

P.s. stures nemainu, esmu redzejis tos sedevrus tikai jau braucosus.


Nav šis gadijums, vairāk interesē, vai ir iespējams pārtaisīt kvalitatīvi bez blakusparādībām un pie kura meistara griesties.



Var- ja taisi pats.. Kā sataisīs meistars- laimes spēle. Ja gribi aiztaupīt problēmas, paņem meitenei kkādu ford focus- par to naudu būs jaunāks, fwd, ar stūri pareizajā pusē un bez lieka jebona...
Ja tomēr gribi ņemties ar uk auto, tad vnk samierinies ar iespēju, ka būs čakars. Garantēju, ka jebkuram meistaram būs neapmierināti klienti
Offline
cnupm
01. Sep 2016, 10:08 #36033

Kopš: 07. Jan 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


01 Sep 2016, 09:31:19 @cnupm rakstīja:

01 Sep 2016, 08:21:25 @MMMax rakstīja:

01 Sep 2016, 08:13:45 @cnupm rakstīja:
Vīri iesakiet automātisko kārbu meistaru!
VW 4motion V6

Lūdzu kontaktus PM


DSG?

Laikam ka parastā kārba. kā var pateikt ka DSG?


kārba ir ZF 5hp-19
auto 1999. 2.5 tdi
Offline
Driver
01. Sep 2016, 10:37 #36034

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Sep 2016, 10:33:25 @bokens rakstīja:
Vajag padomu kur meklēt vainu: tmp rāda -27, vainīgs būtu pats dačiks, kāds nekontakts vai kauč kas kompī noklājies? Autiņš e34 525ix(1993.g) Tmp dačiks bamperī, šofera pusē.

Jaunu deveju, kopa ar visu stepseli un obligati pielodet to nevis pietit.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Gato_jurko
01. Sep 2016, 11:12 #36035

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤

Pàrlikt kvalitatīvi dažam labam meistaram ir, kad vismaz ūdens netek pēc tam pa visām vadu lūkām
Ja grib kvalitatīvo, tad maina pat vējstiklu...jo slotiņas stiklu jau ieskrāpēkušas citā virzienā

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
zablockis92
01. Sep 2016, 11:15 #36036

Kopš: 19. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 844

Braucu ar: AMG,M

Kāds no power`a var pieslēgties un salikt service history?
Offline
Driver
01. Sep 2016, 11:15 #36037

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Sep 2016, 10:58:06 @bokens rakstīja:
Paldies Driver, bet ja ir štepselis, tad ko tur vēl var lodēt?

01 Sep 2016, 10:37:29 @Driver rakstīja:

01 Sep 2016, 10:33:25 @bokens rakstīja:
Vajag padomu kur meklēt vainu: tmp rāda -27, vainīgs būtu pats dačiks, kāds nekontakts vai kauč kas kompī noklājies? Autiņš e34 525ix(1993.g) Tmp dačiks bamperī, šofera pusē.

Jaunu deveju, kopa ar visu stepseli un obligati pielodet to nevis pietit.


Jauns devejs, kam gala stepselis.
Jauns stepselis no auto puses ar diviem vadiem.
Veco deveju ar visu stepseli (ari auto pusi) nokniebj un miskaste.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
01. Sep 2016, 11:29 #36038

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Sep 2016, 11:22:52 @bokens rakstīja:
Iečekoju, puslīdz skaidrs, paldies. Pie mums Latvijā nepiedāvā, un ETK ir rakstīts ENDED. Ebay redzu ka tirgo, dačiku ar štepseli, bet nav komplektācijā auto puses štepselis, tas atsevišķi jāmeklē. Kāpēc vajag jaunu štepseli no autopuses?


01 Sep 2016, 11:15:40 @Driver rakstīja:

01 Sep 2016, 10:58:06 @bokens rakstīja:
Paldies Driver, bet ja ir štepselis, tad ko tur vēl var lodēt?

01 Sep 2016, 10:37:29 @Driver rakstīja:

01 Sep 2016, 10:33:25 @bokens rakstīja:
Vajag padomu kur meklēt vainu: tmp rāda -27, vainīgs būtu pats dačiks, kāds nekontakts vai kauč kas kompī noklājies? Autiņš e34 525ix(1993.g) Tmp dačiks bamperī, šofera pusē.

Jaunu deveju, kopa ar visu stepseli un obligati pielodet to nevis pietit.


Jauns devejs, kam gala stepselis.
Jauns stepselis no auto puses ar diviem vadiem.
Veco deveju ar visu stepseli (ari auto pusi) nokniebj un miskaste.


Nedari neko labak...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RenegadeX
01. Sep 2016, 11:29 #36039

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3440

Braucu ar: e39, pc34


01 Sep 2016, 11:22:52 @bokens rakstīja:
Iečekoju, puslīdz skaidrs, paldies. Pie mums Latvijā nepiedāvā, un ETK ir rakstīts ENDED. Ebay redzu ka tirgo, dačiku ar štepseli, bet nav komplektācijā auto puses štepselis, tas atsevišķi jāmeklē. Kāpēc vajag jaunu štepseli no autopuses?


01 Sep 2016, 11:15:40 @Driver rakstīja:

01 Sep 2016, 10:58:06 @bokens rakstīja:
Paldies Driver, bet ja ir štepselis, tad ko tur vēl var lodēt?

01 Sep 2016, 10:37:29 @Driver rakstīja:

01 Sep 2016, 10:33:25 @bokens rakstīja:
Vajag padomu kur meklēt vainu: tmp rāda -27, vainīgs būtu pats dačiks, kāds nekontakts vai kauč kas kompī noklājies? Autiņš e34 525ix(1993.g) Tmp dačiks bamperī, šofera pusē.

Jaunu deveju, kopa ar visu stepseli un obligati pielodet to nevis pietit.


Jauns devejs, kam gala stepselis.
Jauns stepselis no auto puses ar diviem vadiem.
Veco deveju ar visu stepseli (ari auto pusi) nokniebj un miskaste.


Lai stingrs, hermētisks kontakts, neveidojas zaļais un apdegums
Offline
bremziite
01. Sep 2016, 11:31 #36040

Kopš: 29. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

E46 kupejai kvalitativi 3000 eur, ja mpaka, +130 eur.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo