Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: X5 E53
Autors | Ziņojums |
Asch | 16. Dec 2016, 19:41 |
#3601
|
| Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
|
16 Dec 2016, 19:33:08 @wanksta rakstīja:
Ja arii dizels vilks labak, man personigi tas diizeļa klabeklis un smirdoņa besii pietiekami, lai tadu neņemtu.
trīs nulle ar propānu
Vismazākās degvielas un uzturēšanas izmaksas
Bet, ja vienalga, tad jāņem tas, kurš mazak nojaats
Aha, ar gazi var pat nezmarzoties
Tapat jau gaziniekiem ir uzturesanas papildizmaksas, pasam ir bijia, neviens nenoliedz, ka gaze nav sliktakais variants, bet nu ta muziga brauksana uzpildes stacija, konkreti kaitina | Offline | | |
Sternwolf | 16. Dec 2016, 20:06 |
#3602
|
| Kopš: 03. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2211
Braucu ar: izslēgtu DSC
|
16 Dec 2016, 19:32:04 @dzuris rakstīja:
16 Dec 2016, 16:32:08 @e34 rakstīja:
16 Dec 2016, 14:43:41 @sn rakstīja:
ar ko tas 4.8is ir sliktāks par 4.6is?
visiem 4.6 sūdiem pievienojas vēl valvetroniks.
Kapec 4.4 tiek nolikts? Visur vins bija labs bet X vins ir sadirsts or what?
Ir divi 4.4i M62B44TÜ un N62B44
FL nāk ar jaunāko N62B44 kas ir ar valvetronic kas pie visiem tilpumiem nav diezko izdevies.
Vecais preFL 4.4i tērē vairāk, jauda bik mazāk, bet visādi citādi kreņķu mazāk.
----------------- Vakances jobmarket.lv | Offline | | |
dzuris | 16. Dec 2016, 20:08 |
#3603
|
| Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
16 Dec 2016, 20:06:55 @Sternwolf rakstīja:
16 Dec 2016, 19:32:04 @dzuris rakstīja:
16 Dec 2016, 16:32:08 @e34 rakstīja:
16 Dec 2016, 14:43:41 @sn rakstīja:
ar ko tas 4.8is ir sliktāks par 4.6is?
visiem 4.6 sūdiem pievienojas vēl valvetroniks.
Kapec 4.4 tiek nolikts? Visur vins bija labs bet X vins ir sadirsts or what?
Ir divi 4.4i M62B44TÜ un N62B44
FL nāk ar jaunāko N62B44 kas ir ar valvetronic kas pie visiem tilpumiem nav diezko izdevies.
Vecais preFL 4.4i tērē vairāk, jauda bik mazāk, bet visādi citādi kreņķu mazāk.
Prefl nak tas pats dzinejs kas e38/39? | Offline | | |
Ridlihs | 16. Dec 2016, 20:23 |
#3604
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| džuri, taisies pāriet no želejas (dēļ tā, kas tavā e39 topikā notiek) uz normālu dampi? | Offline | | |
daulex | 16. Dec 2016, 20:32 |
#3605
|
| Kopš: 21. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 922
Braucu ar: Bardahl eļļu
|
16 Dec 2016, 19:20:49 @Asch rakstīja:
Izbrauksi ar abiem, sapratisi. Velams gan ar normala stavokli esosiem, lai var salidzinat. Vislabak no sakuma ar dizeli, lai var izteikti just starpibu.
Tev gan jasaparot, ka pat jaunakajai masinai tulit bus 11 gadi un sagaidit perfektu auto nesanaks, bus ar kaut ko jarekinas, kadam virsbuve, kadam motors vai karba. Galvenais, lai nav 3 viena
Pilnīgi negaidu to. Pilnīgi apzinos, ka mašīna nav jauna un kasjaki būs. Galvenais saprast, cik tie ir svarīgi. Cik tehniski mašīna ir kopta.
Šodienas piemērs: ss cena ap 9500 eiro. (PAR KO?)
Zvanu, prasu, kas un kā, saka ka viens parkings nedeg, ar kvēlsvecem gļuks. Saku man pofig, salabošu, braucam uz servisu.
Pirms pacēlām, draugs/mehāniķis sēžās mašīnā: abas jostas ļoti sūdīgi iet iekšā, arā, apšivkas uz tiem "stabiem" pa labi un kreisi no vējstikla ļoti nelīdzenas un bojātas. Sāk braukt, gan piekarē, gan no kārbas sitiens, pēc sitiena. 15 sec laikā abi sapratam, cik viss ir slikti ar dzinēju, kārbu un piekari.
Izejam no mašīnas, sekundēs saprotam, ka priekša bija šķelta, laukos atpakaļ salika (es nejokoju, 2x savilcējī nāsīs), orig restes vietā pašizgriezts metāls. Pacelt velmes nebija.
Un tā nebija vēl sliktākā no redzētām...
Lielākā problēma ar e53 ir īpašnieki, kuri nesaprata, uz ko viņi iet, kad pirka mašīnu un nebija gatavi izlikt piķi remontam. Nekopj, neremnotē un beigās mēģina sūdu nostumt pa kosmosu.
Bet es nekur nesteidzos, gan jau atradīšu jēdzīgu. | Offline | | |
dzuris | 16. Dec 2016, 20:43 |
#3606
|
| Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
16 Dec 2016, 20:23:08 @Ridlihs rakstīja:
džuri, taisies pāriet no želejas (dēļ tā, kas tavā e39 topikā notiek) uz normālu dampi?
Zelejas visi draVdzigaki
Parskreju pari un sapratu ka joprojam nav ko iekert no viniem. tiesi ta pat ka pirms ~1.5g. godigi sakot likvidak butu uz e70 mest acis
Pirms manis zelta vardi:
Lielākā problēma ar e53 ir īpašnieki, kuri nesaprata, uz ko viņi iet, kad pirka mašīnu un nebija gatavi izlikt piķi remontam. Nekopj, neremnotē un beigās mēģina sūdu nostumt pa kosmosu. [ Šo ziņu laboja dzuris, 16 Dec 2016, 20:45:08 ] | Offline | | |
dzuris | 16. Dec 2016, 20:45 |
#3607
|
| Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
16 Dec 2016, 20:44:58 @nikns rakstīja:
doma spesi pavilkt mogo ?
Man nedod mogo, nemiz | Offline | | |
RH | 16. Dec 2016, 21:10 |
#3608
|
| Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: četriem riņķiem
|
16 Dec 2016, 20:32:05 @daulex rakstīja:
16 Dec 2016, 19:20:49 @Asch rakstīja:
Izbrauksi ar abiem, sapratisi. Velams gan ar normala stavokli esosiem, lai var salidzinat. Vislabak no sakuma ar dizeli, lai var izteikti just starpibu.
Tev gan jasaparot, ka pat jaunakajai masinai tulit bus 11 gadi un sagaidit perfektu auto nesanaks, bus ar kaut ko jarekinas, kadam virsbuve, kadam motors vai karba. Galvenais, lai nav 3 viena
Pilnīgi negaidu to. Pilnīgi apzinos, ka mašīna nav jauna un kasjaki būs. Galvenais saprast, cik tie ir svarīgi. Cik tehniski mašīna ir kopta.
Šodienas piemērs: ss cena ap 9500 eiro. (PAR KO?)
Zvanu, prasu, kas un kā, saka ka viens parkings nedeg, ar kvēlsvecem gļuks. Saku man pofig, salabošu, braucam uz servisu.
Pirms pacēlām, draugs/mehāniķis sēžās mašīnā: abas jostas ļoti sūdīgi iet iekšā, arā, apšivkas uz tiem "stabiem" pa labi un kreisi no vējstikla ļoti nelīdzenas un bojātas. Sāk braukt, gan piekarē, gan no kārbas sitiens, pēc sitiena. 15 sec laikā abi sapratam, cik viss ir slikti ar dzinēju, kārbu un piekari.
Izejam no mašīnas, sekundēs saprotam, ka priekša bija šķelta, laukos atpakaļ salika (es nejokoju, 2x savilcējī nāsīs), orig restes vietā pašizgriezts metāls. Pacelt velmes nebija.
Un tā nebija vēl sliktākā no redzētām...
Lielākā problēma ar e53 ir īpašnieki, kuri nesaprata, uz ko viņi iet, kad pirka mašīnu un nebija gatavi izlikt piķi remontam. Nekopj, neremnotē un beigās mēģina sūdu nostumt pa kosmosu.
Bet es nekur nesteidzos, gan jau atradīšu jēdzīgu.
@muxa ja nemaldos laiciņu atpakaļ tirgoja savu e53 FL d.
Domāju ir vērts apjautāties! | Offline | | |
|
sandis224 | 16. Dec 2016, 23:13 |
#3609
|
| Kopš: 20. Jul 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Xdrive
| E53 facelifts jau 10 un vairāk gadus vecs auto, un nekad viņš nebūs ideāla stāvoklī to vajadzētu saprast! Vairāk jau kam vajadzētu pievērst uzmanību tas ir dzinējam, karbaj un vaj nav bijis smagā avārijā, hadene nav nekas dārgs, ik pa laikam šis tas jāpielabo, amīši ir ļoti izturīgi reti kad jāmaina, ar stūres reiku ir problēmas samērā bieži (savam restaureju, bet nogāja gadu un atkal grab) faceliftam ir problēmas ar reduktoriem maksā tie ap 400 un vairāk eiro gabalā un pagrūti dabūt. | Offline | | |
daulex | 17. Dec 2016, 07:29 |
#3610
|
| Kopš: 21. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 922
Braucu ar: Bardahl eļļu
|
16 Dec 2016, 23:13:28 @sandis224 rakstīja:
E53 facelifts jau 10 un vairāk gadus vecs auto, un nekad viņš nebūs ideāla stāvoklī to vajadzētu saprast! Vairāk jau kam vajadzētu pievērst uzmanību tas ir dzinējam, karbaj un vaj nav bijis smagā avārijā, hadene nav nekas dārgs, ik pa laikam šis tas jāpielabo, amīši ir ļoti izturīgi reti kad jāmaina, ar stūres reiku ir problēmas samērā bieži (savam restaureju, bet nogāja gadu un atkal grab) faceliftam ir problēmas ar reduktoriem maksā tie ap 400 un vairāk eiro gabalā un pagrūti dabūt.
Es jau 2 reizes teicu, ka nemeklēju ideālu. Mans draugs/mehāniķis speciālizējās bmw, viņš pietiekami e53 redz, lai zināt, ko var saukt par labu stāvokli un ieteikt, kurus kasjakus ignorēt un dēļ kuriem par mašīnu aizmirst.
Problēma ar vakardienas mašīnu ir tas, ka īpašnieks viņu pārāk dārgi vērtē. Ar visām problēmām, ja salīdzināt piemērām ar @muxa auto(10500 eiro), viņas augstākā adekvātā cena ir ap 7k. Zini to sajūtu, kad iesēdies mašīnā un jūti, ka šrots? Un tad saprot, ka šis šrots maksā 9500, un to nepardod perekups, bet "reāls" īpašnieks. | Offline | | |
Driver | 17. Dec 2016, 11:38 |
#3611
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Palasiju topiku, zel ka iksi nav ar TDS ieksha.
Jo taa vien pec txt izskatas, ka visi nobraukti lidz ruckai, jo ipasnieki ir bijusi paakji vai ubagi.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
duzis89 | 17. Dec 2016, 12:30 |
#3612
|
| Kopš: 29. Sep 2013
Ziņojumi: 383
Braucu ar: 318i
|
17 Dec 2016, 07:29:36 @daulex rakstīja:
16 Dec 2016, 23:13:28 @sandis224 rakstīja:
E53 facelifts jau 10 un vairāk gadus vecs auto, un nekad viņš nebūs ideāla stāvoklī to vajadzētu saprast! Vairāk jau kam vajadzētu pievērst uzmanību tas ir dzinējam, karbaj un vaj nav bijis smagā avārijā, hadene nav nekas dārgs, ik pa laikam šis tas jāpielabo, amīši ir ļoti izturīgi reti kad jāmaina, ar stūres reiku ir problēmas samērā bieži (savam restaureju, bet nogāja gadu un atkal grab) faceliftam ir problēmas ar reduktoriem maksā tie ap 400 un vairāk eiro gabalā un pagrūti dabūt.
Es jau 2 reizes teicu, ka nemeklēju ideālu. Mans draugs/mehāniķis speciālizējās bmw, viņš pietiekami e53 redz, lai zināt, ko var saukt par labu stāvokli un ieteikt, kurus kasjakus ignorēt un dēļ kuriem par mašīnu aizmirst.
Problēma ar vakardienas mašīnu ir tas, ka īpašnieks viņu pārāk dārgi vērtē. Ar visām problēmām, ja salīdzināt piemērām ar @muxa auto(10500 eiro), viņas augstākā adekvātā cena ir ap 7k. Zini to sajūtu, kad iesēdies mašīnā un jūti, ka šrots? Un tad saprot, ka šis šrots maksā 9500, un to nepardod perekups, bet "reāls" īpašnieks.
sitajs sludinajums ar e53 pa 9500e vel ir? | Offline | | |
Fandulis | 17. Dec 2016, 12:38 |
#3613
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13368
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
16 Dec 2016, 16:32:08 @e34 rakstīja:
16 Dec 2016, 14:43:41 @sn rakstīja:
ar ko tas 4.8is ir sliktāks par 4.6is?
visiem 4.6 sūdiem pievienojas vēl valvetroniks.
Kā man patīk jūsu atbildes
Neviens vēl nav iepostējis savu pieredzi ar 4.8is, tikai tukša dirsšana par valvetronikiem un ieteikums palasīt ārzemju portālus | Offline | | |
marihuans | 17. Dec 2016, 12:41 |
#3614
|
| Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| Fanduli,kā Tavs 4.8is ripo? Pastāsti savu pieredzi
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
Fandulis | 17. Dec 2016, 12:42 |
#3615
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13368
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Man nav 4.8 man ir 4.2
...bet gribu 4.8, tikai mīziens no valvetronika
[ Šo ziņu laboja Fandulis, 17 Dec 2016, 12:46:18 ] | Offline | | |
Ridlihs | 17. Dec 2016, 14:50 |
#3616
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
16 Dec 2016, 20:43:24 @dzuris rakstīja:
16 Dec 2016, 20:23:08 @Ridlihs rakstīja:
džuri, taisies pāriet no želejas (dēļ tā, kas tavā e39 topikā notiek) uz normālu dampi?
Zelejas visi draVdzigaki
Parskreju pari un sapratu ka joprojam nav ko iekert no viniem. tiesi ta pat ka pirms ~1.5g. godigi sakot likvidak butu uz e70 mest acis
Pirms manis zelta vardi:
Lielākā problēma ar e53 ir īpašnieki, kuri nesaprata, uz ko viņi iet, kad pirka mašīnu un nebija gatavi izlikt piķi remontam. Nekopj, neremnotē un beigās mēģina sūdu nostumt pa kosmosu.
ja čeko ss neatejot no kases, tad var atrast. nu protams, pacietībai jābūt stiprajai pusei e39 liekas 3 mēneši meklēju, e65 pusgadu, e53 arī +- pusgadu. protams būtu nopircis ko daudz ātrāk, ja īpašnieki vnk nemeta cenu nost līdz atbisltošai, jo kosmosu par sūdu es nemaksāšu nekad. | Offline | | |
|
Ridlihs | 17. Dec 2016, 14:54 |
#3617
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
17 Dec 2016, 07:29:36 @daulex rakstīja:
Problēma ar vakardienas mašīnu ir tas, ka īpašnieks viņu pārāk dārgi vērtē. Ar visām problēmām, ja salīdzināt piemērām ar @muxa auto(10500 eiro), viņas augstākā adekvātā cena ir ap 7k. Zini to sajūtu, kad iesēdies mašīnā un jūti, ka šrots? Un tad saprot, ka šis šrots maksā 9500, un to nepardod perekups, bet "reāls" īpašnieks.
+++ nu tieši tā. par to jau ir stāsts. | Offline | | |
Ridlihs | 17. Dec 2016, 14:57 |
#3618
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
17 Dec 2016, 11:38:43 @Driver rakstīja:
Palasiju topiku, zel ka iksi nav ar TDS ieksha.
Jo taa vien pec txt izskatas, ka visi nobraukti lidz ruckai, jo ipasnieki ir bijusi paakji vai ubagi.
pārādi man, kuri Bmw no nopisti ? lielākā daļa līdz e70, kurš arī ar vienu kāju jau ir šajā kategorijā. | Offline | | |
daulex | 17. Dec 2016, 19:51 |
#3619
|
| Kopš: 21. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 922
Braucu ar: Bardahl eļļu
| Tikko pabraucu ar 3.0 benzīns/gāze. (ss nav, man piedāvāja cenu 8500) Neviens panelis nekrasots, oriģināli 200k km. 08.2005
Komplektācija diezgān nabadzīga, tv nav, lūkas nav, bet ir parkingi apkart, hifi+dsp, sēdēkļu apsilde+atmiņa, krutais ksenons, servotronic, riepu spiediena sensori(strādā) un vēl pāris sīkumi.
Iespaids vnk pizģets. Neticās, ka viņai 10+ gadi. Neteikšu, ka raķete, bet iet ļoti labi. Mans 2004 (izlaizīts, tehniski perfekts) rx300 vnk kaut kāda tunča bunža salīdzinājumā. Nekūr nekādu lieko skaņu, pa drausmīgo ceļu iet gludi, bez sitieniem, kārba gandrīz kā cvt, kād slēdzās, momentāli, nejutami.
Godīgi negaidīju, ka būs tik labs iespaids no benzīna, ja būtu dīzelis tādā kondīcijā, domāju, es pie viņa nakšņotu līdz pirmdienai, kamēr CSDD atvērsies. Pirmdien servisā skatīšos "perfektu" 3.0d, kurš ar 147k nobraukumu pa 10 pakām (jo jau bija sarunāts) un gaidu, kamēr Asch jelgavā servisā iebrauks, pēc tam izvērtēsim visus trīs un ceru ka nākamnedēļ pārsēdīšos no takša uz e53 [ Šo ziņu laboja daulex, 17 Dec 2016, 19:53:35 ] | Offline | | |
wanksta | 17. Dec 2016, 22:29 |
#3620
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Tev tas televizors ir vajadzigs? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|