Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
Asch
16. Dec 2016, 19:41 #3601

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


16 Dec 2016, 19:33:08 @wanksta rakstīja:
Ja arii dizels vilks labak, man personigi tas diizeļa klabeklis un smirdoņa besii pietiekami, lai tadu neņemtu.

trīs nulle ar propānu
Vismazākās degvielas un uzturēšanas izmaksas

Bet, ja vienalga, tad jāņem tas, kurš mazak nojaats

Aha, ar gazi var pat nezmarzoties
Tapat jau gaziniekiem ir uzturesanas papildizmaksas, pasam ir bijia, neviens nenoliedz, ka gaze nav sliktakais variants, bet nu ta muziga brauksana uzpildes stacija, konkreti kaitina
Offline
Sternwolf
16. Dec 2016, 20:06 #3602

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2211

Braucu ar: izslēgtu DSC


16 Dec 2016, 19:32:04 @dzuris rakstīja:

16 Dec 2016, 16:32:08 @e34 rakstīja:

16 Dec 2016, 14:43:41 @sn rakstīja:
ar ko tas 4.8is ir sliktāks par 4.6is?


visiem 4.6 sūdiem pievienojas vēl valvetroniks.


Kapec 4.4 tiek nolikts? Visur vins bija labs bet X vins ir sadirsts or what?

Ir divi 4.4i M62B44TÜ un N62B44
FL nāk ar jaunāko N62B44 kas ir ar valvetronic kas pie visiem tilpumiem nav diezko izdevies.
Vecais preFL 4.4i tērē vairāk, jauda bik mazāk, bet visādi citādi kreņķu mazāk.

-----------------
Vakances jobmarket.lv
Offline
dzuris
16. Dec 2016, 20:08 #3603

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


16 Dec 2016, 20:06:55 @Sternwolf rakstīja:

16 Dec 2016, 19:32:04 @dzuris rakstīja:

16 Dec 2016, 16:32:08 @e34 rakstīja:

16 Dec 2016, 14:43:41 @sn rakstīja:
ar ko tas 4.8is ir sliktāks par 4.6is?


visiem 4.6 sūdiem pievienojas vēl valvetroniks.


Kapec 4.4 tiek nolikts? Visur vins bija labs bet X vins ir sadirsts or what?

Ir divi 4.4i M62B44TÜ un N62B44
FL nāk ar jaunāko N62B44 kas ir ar valvetronic kas pie visiem tilpumiem nav diezko izdevies.
Vecais preFL 4.4i tērē vairāk, jauda bik mazāk, bet visādi citādi kreņķu mazāk.

Prefl nak tas pats dzinejs kas e38/39?
Offline
Ridlihs
16. Dec 2016, 20:23 #3604

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

džuri, taisies pāriet no želejas (dēļ tā, kas tavā e39 topikā notiek) uz normālu dampi?
Offline
daulex
16. Dec 2016, 20:32 #3605

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


16 Dec 2016, 19:20:49 @Asch rakstīja:
Izbrauksi ar abiem, sapratisi. Velams gan ar normala stavokli esosiem, lai var salidzinat. Vislabak no sakuma ar dizeli, lai var izteikti just starpibu.
Tev gan jasaparot, ka pat jaunakajai masinai tulit bus 11 gadi un sagaidit perfektu auto nesanaks, bus ar kaut ko jarekinas, kadam virsbuve, kadam motors vai karba. Galvenais, lai nav 3 viena


Pilnīgi negaidu to. Pilnīgi apzinos, ka mašīna nav jauna un kasjaki būs. Galvenais saprast, cik tie ir svarīgi. Cik tehniski mašīna ir kopta.

Šodienas piemērs: ss cena ap 9500 eiro. (PAR KO?)

Zvanu, prasu, kas un kā, saka ka viens parkings nedeg, ar kvēlsvecem gļuks. Saku man pofig, salabošu, braucam uz servisu.

Pirms pacēlām, draugs/mehāniķis sēžās mašīnā: abas jostas ļoti sūdīgi iet iekšā, arā, apšivkas uz tiem "stabiem" pa labi un kreisi no vējstikla ļoti nelīdzenas un bojātas. Sāk braukt, gan piekarē, gan no kārbas sitiens, pēc sitiena. 15 sec laikā abi sapratam, cik viss ir slikti ar dzinēju, kārbu un piekari.

Izejam no mašīnas, sekundēs saprotam, ka priekša bija šķelta, laukos atpakaļ salika (es nejokoju, 2x savilcējī nāsīs), orig restes vietā pašizgriezts metāls. Pacelt velmes nebija.

Un tā nebija vēl sliktākā no redzētām...

Lielākā problēma ar e53 ir īpašnieki, kuri nesaprata, uz ko viņi iet, kad pirka mašīnu un nebija gatavi izlikt piķi remontam. Nekopj, neremnotē un beigās mēģina sūdu nostumt pa kosmosu.

Bet es nekur nesteidzos, gan jau atradīšu jēdzīgu.
Offline
dzuris
16. Dec 2016, 20:43 #3606

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


16 Dec 2016, 20:23:08 @Ridlihs rakstīja:
džuri, taisies pāriet no želejas (dēļ tā, kas tavā e39 topikā notiek) uz normālu dampi?


Zelejas visi draVdzigaki
Parskreju pari un sapratu ka joprojam nav ko iekert no viniem. tiesi ta pat ka pirms ~1.5g. godigi sakot likvidak butu uz e70 mest acis

Pirms manis zelta vardi:
Lielākā problēma ar e53 ir īpašnieki, kuri nesaprata, uz ko viņi iet, kad pirka mašīnu un nebija gatavi izlikt piķi remontam. Nekopj, neremnotē un beigās mēģina sūdu nostumt pa kosmosu. 

[ Šo ziņu laboja dzuris, 16 Dec 2016, 20:45:08 ]

Offline
dzuris
16. Dec 2016, 20:45 #3607

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


16 Dec 2016, 20:44:58 @nikns rakstīja:
doma spesi pavilkt mogo ?


Man nedod mogo, nemiz
Offline
RH
16. Dec 2016, 21:10 #3608

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: četriem riņķiem


16 Dec 2016, 20:32:05 @daulex rakstīja:

16 Dec 2016, 19:20:49 @Asch rakstīja:
Izbrauksi ar abiem, sapratisi. Velams gan ar normala stavokli esosiem, lai var salidzinat. Vislabak no sakuma ar dizeli, lai var izteikti just starpibu.
Tev gan jasaparot, ka pat jaunakajai masinai tulit bus 11 gadi un sagaidit perfektu auto nesanaks, bus ar kaut ko jarekinas, kadam virsbuve, kadam motors vai karba. Galvenais, lai nav 3 viena


Pilnīgi negaidu to. Pilnīgi apzinos, ka mašīna nav jauna un kasjaki būs. Galvenais saprast, cik tie ir svarīgi. Cik tehniski mašīna ir kopta.

Šodienas piemērs: ss cena ap 9500 eiro. (PAR KO?)

Zvanu, prasu, kas un kā, saka ka viens parkings nedeg, ar kvēlsvecem gļuks. Saku man pofig, salabošu, braucam uz servisu.

Pirms pacēlām, draugs/mehāniķis sēžās mašīnā: abas jostas ļoti sūdīgi iet iekšā, arā, apšivkas uz tiem "stabiem" pa labi un kreisi no vējstikla ļoti nelīdzenas un bojātas. Sāk braukt, gan piekarē, gan no kārbas sitiens, pēc sitiena. 15 sec laikā abi sapratam, cik viss ir slikti ar dzinēju, kārbu un piekari.

Izejam no mašīnas, sekundēs saprotam, ka priekša bija šķelta, laukos atpakaļ salika (es nejokoju, 2x savilcējī nāsīs), orig restes vietā pašizgriezts metāls. Pacelt velmes nebija.

Un tā nebija vēl sliktākā no redzētām...

Lielākā problēma ar e53 ir īpašnieki, kuri nesaprata, uz ko viņi iet, kad pirka mašīnu un nebija gatavi izlikt piķi remontam. Nekopj, neremnotē un beigās mēģina sūdu nostumt pa kosmosu.

Bet es nekur nesteidzos, gan jau atradīšu jēdzīgu.

@muxa ja nemaldos laiciņu atpakaļ tirgoja savu e53 FL d.
Domāju ir vērts apjautāties!
Offline
sandis224
16. Dec 2016, 23:13 #3609

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

E53 facelifts jau 10 un vairāk gadus vecs auto, un nekad viņš nebūs ideāla stāvoklī to vajadzētu saprast! Vairāk jau kam vajadzētu pievērst uzmanību tas ir dzinējam, karbaj un vaj nav bijis smagā avārijā, hadene nav nekas dārgs, ik pa laikam šis tas jāpielabo, amīši ir ļoti izturīgi reti kad jāmaina, ar stūres reiku ir problēmas samērā bieži (savam restaureju, bet nogāja gadu un atkal grab) faceliftam ir problēmas ar reduktoriem maksā tie ap 400 un vairāk eiro gabalā un pagrūti dabūt.
Offline
daulex
17. Dec 2016, 07:29 #3610

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


16 Dec 2016, 23:13:28 @sandis224 rakstīja:
E53 facelifts jau 10 un vairāk gadus vecs auto, un nekad viņš nebūs ideāla stāvoklī to vajadzētu saprast! Vairāk jau kam vajadzētu pievērst uzmanību tas ir dzinējam, karbaj un vaj nav bijis smagā avārijā, hadene nav nekas dārgs, ik pa laikam šis tas jāpielabo, amīši ir ļoti izturīgi reti kad jāmaina, ar stūres reiku ir problēmas samērā bieži (savam restaureju, bet nogāja gadu un atkal grab) faceliftam ir problēmas ar reduktoriem maksā tie ap 400 un vairāk eiro gabalā un pagrūti dabūt.


Es jau 2 reizes teicu, ka nemeklēju ideālu. Mans draugs/mehāniķis speciālizējās bmw, viņš pietiekami e53 redz, lai zināt, ko var saukt par labu stāvokli un ieteikt, kurus kasjakus ignorēt un dēļ kuriem par mašīnu aizmirst.

Problēma ar vakardienas mašīnu ir tas, ka īpašnieks viņu pārāk dārgi vērtē. Ar visām problēmām, ja salīdzināt piemērām ar @muxa auto(10500 eiro), viņas augstākā adekvātā cena ir ap 7k. Zini to sajūtu, kad iesēdies mašīnā un jūti, ka šrots? Un tad saprot, ka šis šrots maksā 9500, un to nepardod perekups, bet "reāls" īpašnieks.
Offline
Driver
17. Dec 2016, 11:38 #3611

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Palasiju topiku, zel ka iksi nav ar TDS ieksha.
Jo taa vien pec txt izskatas, ka visi nobraukti lidz ruckai, jo ipasnieki ir bijusi paakji vai ubagi.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
duzis89
17. Dec 2016, 12:30 #3612

Kopš: 29. Sep 2013

Ziņojumi: 383

Braucu ar: 318i


17 Dec 2016, 07:29:36 @daulex rakstīja:

16 Dec 2016, 23:13:28 @sandis224 rakstīja:
E53 facelifts jau 10 un vairāk gadus vecs auto, un nekad viņš nebūs ideāla stāvoklī to vajadzētu saprast! Vairāk jau kam vajadzētu pievērst uzmanību tas ir dzinējam, karbaj un vaj nav bijis smagā avārijā, hadene nav nekas dārgs, ik pa laikam šis tas jāpielabo, amīši ir ļoti izturīgi reti kad jāmaina, ar stūres reiku ir problēmas samērā bieži (savam restaureju, bet nogāja gadu un atkal grab) faceliftam ir problēmas ar reduktoriem maksā tie ap 400 un vairāk eiro gabalā un pagrūti dabūt.


Es jau 2 reizes teicu, ka nemeklēju ideālu. Mans draugs/mehāniķis speciālizējās bmw, viņš pietiekami e53 redz, lai zināt, ko var saukt par labu stāvokli un ieteikt, kurus kasjakus ignorēt un dēļ kuriem par mašīnu aizmirst.

Problēma ar vakardienas mašīnu ir tas, ka īpašnieks viņu pārāk dārgi vērtē. Ar visām problēmām, ja salīdzināt piemērām ar @muxa auto(10500 eiro), viņas augstākā adekvātā cena ir ap 7k. Zini to sajūtu, kad iesēdies mašīnā un jūti, ka šrots? Un tad saprot, ka šis šrots maksā 9500, un to nepardod perekups, bet "reāls" īpašnieks.


sitajs sludinajums ar e53 pa 9500e vel ir?
Offline
Fandulis
17. Dec 2016, 12:38 #3613

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13368

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


16 Dec 2016, 16:32:08 @e34 rakstīja:

16 Dec 2016, 14:43:41 @sn rakstīja:
ar ko tas 4.8is ir sliktāks par 4.6is?


visiem 4.6 sūdiem pievienojas vēl valvetroniks.


Kā man patīk jūsu atbildes

Neviens vēl nav iepostējis savu pieredzi ar 4.8is, tikai tukša dirsšana par valvetronikiem un ieteikums palasīt ārzemju portālus
Offline
marihuans
17. Dec 2016, 12:41 #3614

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

Fanduli,kā Tavs 4.8is ripo? Pastāsti savu pieredzi

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Fandulis
17. Dec 2016, 12:42 #3615

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13368

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Man nav 4.8 man ir 4.2


...bet gribu 4.8, tikai mīziens no valvetronika

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 17 Dec 2016, 12:46:18 ]

Offline
Ridlihs
17. Dec 2016, 14:50 #3616

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


16 Dec 2016, 20:43:24 @dzuris rakstīja:

16 Dec 2016, 20:23:08 @Ridlihs rakstīja:
džuri, taisies pāriet no želejas (dēļ tā, kas tavā e39 topikā notiek) uz normālu dampi?


Zelejas visi draVdzigaki
Parskreju pari un sapratu ka joprojam nav ko iekert no viniem. tiesi ta pat ka pirms ~1.5g. godigi sakot likvidak butu uz e70 mest acis

Pirms manis zelta vardi:
Lielākā problēma ar e53 ir īpašnieki, kuri nesaprata, uz ko viņi iet, kad pirka mašīnu un nebija gatavi izlikt piķi remontam. Nekopj, neremnotē un beigās mēģina sūdu nostumt pa kosmosu. 


ja čeko ss neatejot no kases, tad var atrast. nu protams, pacietībai jābūt stiprajai pusei e39 liekas 3 mēneši meklēju, e65 pusgadu, e53 arī +- pusgadu. protams būtu nopircis ko daudz ātrāk, ja īpašnieki vnk nemeta cenu nost līdz atbisltošai, jo kosmosu par sūdu es nemaksāšu nekad.
Offline
Ridlihs
17. Dec 2016, 14:54 #3617

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


17 Dec 2016, 07:29:36 @daulex rakstīja:

Problēma ar vakardienas mašīnu ir tas, ka īpašnieks viņu pārāk dārgi vērtē. Ar visām problēmām, ja salīdzināt piemērām ar @muxa auto(10500 eiro), viņas augstākā adekvātā cena ir ap 7k. Zini to sajūtu, kad iesēdies mašīnā un jūti, ka šrots? Un tad saprot, ka šis šrots maksā 9500, un to nepardod perekups, bet "reāls" īpašnieks.



+++ nu tieši tā. par to jau ir stāsts.
Offline
Ridlihs
17. Dec 2016, 14:57 #3618

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


17 Dec 2016, 11:38:43 @Driver rakstīja:
Palasiju topiku, zel ka iksi nav ar TDS ieksha.
Jo taa vien pec txt izskatas, ka visi nobraukti lidz ruckai, jo ipasnieki ir bijusi paakji vai ubagi.


pārādi man, kuri Bmw no nopisti ? lielākā daļa līdz e70, kurš arī ar vienu kāju jau ir šajā kategorijā.
Offline
daulex
17. Dec 2016, 19:51 #3619

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu

Tikko pabraucu ar 3.0 benzīns/gāze. (ss nav, man piedāvāja cenu 8500) Neviens panelis nekrasots, oriģināli 200k km. 08.2005

Komplektācija diezgān nabadzīga, tv nav, lūkas nav, bet ir parkingi apkart, hifi+dsp, sēdēkļu apsilde+atmiņa, krutais ksenons, servotronic, riepu spiediena sensori(strādā) un vēl pāris sīkumi.

Iespaids vnk pizģets. Neticās, ka viņai 10+ gadi. Neteikšu, ka raķete, bet iet ļoti labi. Mans 2004 (izlaizīts, tehniski perfekts) rx300 vnk kaut kāda tunča bunža salīdzinājumā. Nekūr nekādu lieko skaņu, pa drausmīgo ceļu iet gludi, bez sitieniem, kārba gandrīz kā cvt, kād slēdzās, momentāli, nejutami.

Godīgi negaidīju, ka būs tik labs iespaids no benzīna, ja būtu dīzelis tādā kondīcijā, domāju, es pie viņa nakšņotu līdz pirmdienai, kamēr CSDD atvērsies. Pirmdien servisā skatīšos "perfektu" 3.0d, kurš ar 147k nobraukumu pa 10 pakām (jo jau bija sarunāts) un gaidu, kamēr Asch jelgavā servisā iebrauks, pēc tam izvērtēsim visus trīs un ceru ka nākamnedēļ pārsēdīšos no takša uz e53

[ Šo ziņu laboja daulex, 17 Dec 2016, 19:53:35 ]

Offline
wanksta
17. Dec 2016, 22:29 #3620

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Tev tas televizors ir vajadzigs?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo