Autors | Ziņojums |
RM1 | 17. Feb 2011, 14:46 |
#3601
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Ar eļļu speciālistiem, kuri vismaz kaut ko sajēdz ir vēl švakāk kā ar autoelektriķeim
Eļļas atšķirās principā ar piedevām, jo dārgāka eļļa, jo ilgāk tā saglabā savas "labās" īpašības, lētāk eļļas mazāk.
Ja neesi super-sports-auto un negribi daudz maksāt par eļļu, jo tu vnk nelieto auto lielās slodzēs, tad vidusmēra eļļa būs pietiekama, jo lietotam auto labāk ir lētāka eļļas+piedevas (sajā tēmā iedziļināties negribu, jo tā ir tik pat sensitīva kā tēma "vai tu pisi manu sievu" Izvēle katra ziņā).
Pats svarīgākais ir izvēlēties eļļai atbilstošu viskozitāti atkarībā no dzinēja stāvokļa un ekspl.apstākļiem, kā arī to mainīt regulāri - 10k km vai 1reizi gadā. Par oilinspection lampiņām aizmirsti, tik vecam auto tās nav vairs jāņem vērā
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
niknice | 17. Feb 2011, 15:45 |
#3602
|
|
Kopš: 21. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 629
Braucu ar: tranzītnumuriem
| E36 Cabrio der M buferi no sedana/kupejas? |
Offline | |
|
RM1 | 17. Feb 2011, 15:53 |
#3603
|
|
Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Jā
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
GT-four | 17. Feb 2011, 22:26 |
#3604
|
|
Kopš: 14. Oct 2004
Ziņojumi: 454
Braucu ar: impreza gt jaanu nakts kraasaa : )))
| Ir 316, mainīšu eļļu, cik vajag pirkt litrus. |
Offline | |
|
zzips | 18. Feb 2011, 09:43 |
#3605
|
|
Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| M52B28 tak jābūt eļļas līmeņa devējam, ja paliek pa maz, tad kopis izmet paziņijumu, kads zina kur viņš ir? \
Piemērma šinī diagrāmā:
T.i ir no 523M52 Nr.15, tads nāk arī 2.8 95 gada?
a pēc manas diagramas 2.8 95, man nav sensora, tā var būt?
[ Šo ziņu laboja zzips, 18 Feb 2011, 10:26:16 ]
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon |
Offline | |
|
zzips | 18. Feb 2011, 10:47 |
#3606
|
|
Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
|
Kādam vispar e36 obc rada ka ir low oil level vai ko tādu?
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon |
Offline | |
|
vanags89 | 18. Feb 2011, 12:02 |
#3607
|
|
Kopš: 04. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 457
Braucu ar: W211/ E36
| kas būtu jāskatās ka e36 coupe attaisot durvis logs visu laiku kustas (uz augšu uz leju), bet tāds joks ir tikai šofera pusei! kāds relejs pie vainas vai kas??? |
Offline | |
|
HE9600 | 18. Feb 2011, 12:09 |
#3608
|
|
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2457
Braucu ar: Veciem BMW
| Vispirms pārbaudi slēdzi, varbūt nonstopā čakarējas. Atrodas stoikā.
|
Offline | |
|
|
mc | 18. Feb 2011, 12:11 |
#3609
|
|
Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
| sleedzis toch ir stoikaa man vienam e36 shita chakareejaas un vaina bija meeliitee durviis, kaa vinju ar skruuvgriezi speeciigaak paspieda uz augshu logs palaidaas uz leju
-----------------
|
Offline | |
|
HE9600 | 18. Feb 2011, 12:14 |
#3610
|
|
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2457
Braucu ar: Veciem BMW
| Ir 2 varianti. Stoikā ir izplatītāks. |
Offline | |
|
vanags89 | 18. Feb 2011, 12:22 |
#3611
|
|
Kopš: 04. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 457
Braucu ar: W211/ E36
|
18 Feb 2011, 12:09:19 Agnisr rakstīja:
Vispirms pārbaudi slēdzi, varbūt nonstopā čakarējas. Atrodas stoikā.
to slēdzi spiežot ar pirsktu logs strādā kā vaig, un nodilis itkā ar nav.. |
Offline | |
|
DJSTA | 18. Feb 2011, 17:50 |
#3612
|
|
Kopš: 15. May 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 267
Braucu ar: prieku
| Kur iespējams dabūt kupejas aizmugurējo logo elektro mehānismus? Der jebkāda infa. |
Offline | |
|
DJSTA | 18. Feb 2011, 18:22 |
#3613
|
|
Kopš: 15. May 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 267
Braucu ar: prieku
| Linku var lūdzu?
Varbūt kāds vietējais piedāvājums?[ Šo ziņu laboja DJSTA, 18 Feb 2011, 18:22:18 ] |
Offline | |
|
other | 18. Feb 2011, 18:45 |
#3614
|
|
Kopš: 29. Oct 2007
Ziņojumi: 928
Braucu ar: vw
|
18 Feb 2011, 10:47:26 zzips rakstīja:
Kādam vispar e36 obc rada ka ir low oil level vai ko tādu?
Man liekas ka e36 nav šāda paziņojuma. |
Offline | |
|
other | 18. Feb 2011, 18:48 |
#3615
|
|
Kopš: 29. Oct 2007
Ziņojumi: 928
Braucu ar: vw
| Kāds nav atklājis kur jāsaeļļo lai slēdzene neiesalst pie atvērtām durvīm, respektīvi nevar aizvērt durvis (auto coupe) ???
p.s. jau otrais rīts kad man brauciens ~15km garumā ir pie ļoti svaiga gaisa salonā... |
Offline | |
|
NK | 18. Feb 2011, 19:21 |
#3616
|
|
Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 390
Braucu ar: E39
| Baigi vajadzētu lai mani kāds apgaismo- Kā var dabūt ārā aizdedzes atslēgas serdeni?? Es jau visādi mēģinaju bāzt adatu tajā caurumā bet nifiga nesanāk-mosh tur ir vēl kautkāda sekretka? (e36 kompaktais) |
Offline | |
|
|
scooter | 18. Feb 2011, 19:57 |
#3617
|
|
Kopš: 26. Jun 2008
Ziņojumi: 115
Braucu ar: e36 328i
|
18 Feb 2011, 18:48:24 other rakstīja:
Kāds nav atklājis kur jāsaeļļo lai slēdzene neiesalst pie atvērtām durvīm, respektīvi nevar aizvērt durvis (auto coupe) ???
p.s. jau otrais rīts kad man brauciens ~15km garumā ir pie ļoti svaiga gaisa salonā...
Durvju mehānismu saeļļo,viss ok,vismaz man nav problēmu. |
Offline | |
|
MZ | 18. Feb 2011, 20:02 |
#3618
|
|
Kopš: 07. Jun 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 236
Braucu ar: e65
|
18 Feb 2011, 18:48:24 other rakstīja:
Kāds nav atklājis kur jāsaeļļo lai slēdzene neiesalst pie atvērtām durvīm, respektīvi nevar aizvērt durvis (auto coupe) ???
p.s. jau otrais rīts kad man brauciens ~15km garumā ir pie ļoti svaiga gaisa salonā...
tik nepūt pūšamo solidolu neatceros kā oficāli saucas tas sasalst ziemā,mēģini aizvēršanas mehānismā sapūst atledotāju vai to pašu vd4 tik to siltumā |
Offline | |
|
Trickster | 18. Feb 2011, 20:03 |
#3619
|
|
Kopš: 28. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 237
Braucu ar: 2 x 328
|
18 Feb 2011, 18:48:24 other rakstīja:
Kāds nav atklājis kur jāsaeļļo lai slēdzene neiesalst pie atvērtām durvīm, respektīvi nevar aizvērt durvis (auto coupe) ???
p.s. jau otrais rīts kad man brauciens ~15km garumā ir pie ļoti svaiga gaisa salonā...
es atklāju, bet nekādi nevaru uzrakstīt tā lai būtu saprotami
ja skatās tajā slēdzenē no sāna, tad tur ir 2 kustīgas daļas. viena ir tā lielā mēlīte, kas fiksē durvis, bet otra mēlīte fiksē pirmo mēlīti. to otro var redzēt tikai tad, kad lielā mēlīte ir tādā stāvoklī, kad durvis ir ciet. iesalusi ir tieši otrā un rodas situācija, it kā visu laiku būtu pacelta durvju ručka un durvis nevar aizvērt.
vieglāk saprast būs, ja izpētīsi, kā strādā neiesalusī slēdzene. tad uzreiz redzēsi atšķirības un detaļu, kas jāieeļļo.
sorry, ceru, ka aptuveni saprati..
[ Šo ziņu laboja Trickster, 18 Feb 2011, 20:04:52 ] |
Offline | |
|
other | 18. Feb 2011, 21:17 |
#3620
|
|
Kopš: 29. Oct 2007
Ziņojumi: 928
Braucu ar: vw
| šeit redzu tikai 1 mēlīti:
|
Offline | |
|