Autors | Ziņojums |
Mixzzz | 08. Apr 2024, 19:11 |
#3601
|
|
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
08 Apr 2024, 16:06:02 @elbruss rakstīja:
Nu te koks ar diviem galiem...
Nevienam nepatīk sēdēt sastrēgumos, bet paskatoties uz ASV pilsētām ar daudzlīmeņu estakādēm un to asfaltbetona apjomu ar 6+ joslām, es neuzskatu, ka būvēt arvien vairāk ceļa ir risinājums.
Es laikam vairāk esmu par stingrākiem braukšanas ierobežojumiem un ar vien vairāk ceļa laukuma nodošanu dažādiem mikromobilitātes risinājumiem (velo/skrejriteņi/kaut kādi autonomie elektro mikrobusi, utml.) + sabiedriskais transports (tramvaji/trolejbusi). Kā arī šo obligāti kopā ar jēdzīgiem park&ride risinājumiem visos iespējamajos virzienos.
Savukārt, visās citās Latvijas pilsētās es labprāt iznīdētu luksoforus kā sugu. Tas, manuprāt, ir slinkākais no visiem problēmu risinājumiem.
Es nesen gandrīz mēnesi nobraukāju pa Itāliju, tur (ja neskaita lielās megapoles), tad visur ir izbūvēti apļveida krustojumi. Vienkārši pasakaini braukt.
Nu par "just add one more lane bro" varētu piekrist, bet nu krustojums ar luksaforu jau vienk ir pizgec. Nav īsti skaidrs, kāpēc tur nevarēja izbūvēt normāla izmēra apli + sliplane priekš tiem, kas nāk no lielirbes ārā uz Jūrmalas pusi. Pat tas jau būtu labāk imo. |
Offline | |
|
elbruss | 08. Apr 2024, 21:38 |
#3602
|
|
Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1001
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
|
08 Apr 2024, 16:54:34 @Negantelis rakstīja:
Tad jau tev droši vien arī patika 15 km garas nepārtrauktās līnijas lai nedrīkstētu apdzīt uz normālu ceļa ar vienu joslu katrā virzienā kā arī tas kā aplim 150 metrus jātuvojas ar 30 km/h kaut gan realitātē varētu uz 80 izbraukt viņu pat neatmetoties
Man patīk braukt ātri un droši. 15km garas nepārtrauktas līnijas visus izbesī un tas rada vēl vairāk negāciju braukšanas kultūrā.
Par apdzīšanu man visvairāk patika kā ir uztaisīts Kanādā. Tur startā daudz kur tiek izbūvēts 3 joslu ceļš un pamīšus ik pēc kādi 4 km mainās virziens, kurā ir divas joslas. Man reāli patika, jo šajos posmos var bez stresa apdzīt (apsteigt) visas fūres un lēnākos braucējus. Nezinu vai tas visur tā, bet austrumu krastā bija.
Ja mūsu 1.5 joslu ceļus (Bauskas šoseja, utml.) šādi pārkrāsotu būtu vienkārši ideāli. Tā vietā viņi sačakarē ceļu ar savu rievjoslu pa vidu.
Kanādā arī nebija ieviesusies mūsu luksoforu kultūra. Tur bija daudz neregulējamu krustojumu, kur visi paskatās viens otram "acīs" un tas kurš pirmais piebrauca, tas brauc pāri. Man reāli bija kūltūršoks sākumā. Jāatzīst gan, ka itāļu apļi man labāk patīk, jo lielāka caurlaidība. |
Offline | |
|
Rockstar | 06. May 2024, 01:40 |
#3603
|
|
Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
|
08 Apr 2024, 21:38:15 @elbruss rakstīja:
08 Apr 2024, 16:54:34 @Negantelis rakstīja:
Tad jau tev droši vien arī patika 15 km garas nepārtrauktās līnijas lai nedrīkstētu apdzīt uz normālu ceļa ar vienu joslu katrā virzienā kā arī tas kā aplim 150 metrus jātuvojas ar 30 km/h kaut gan realitātē varētu uz 80 izbraukt viņu pat neatmetoties
Man patīk braukt ātri un droši. 15km garas nepārtrauktas līnijas visus izbesī un tas rada vēl vairāk negāciju braukšanas kultūrā.
Par apdzīšanu man visvairāk patika kā ir uztaisīts Kanādā. Tur startā daudz kur tiek izbūvēts 3 joslu ceļš un pamīšus ik pēc kādi 4 km mainās virziens, kurā ir divas joslas. Man reāli patika, jo šajos posmos var bez stresa apdzīt (apsteigt) visas fūres un lēnākos braucējus. Nezinu vai tas visur tā, bet austrumu krastā bija.
Ja mūsu 1.5 joslu ceļus (Bauskas šoseja, utml.) šādi pārkrāsotu būtu vienkārši ideāli. Tā vietā viņi sačakarē ceļu ar savu rievjoslu pa vidu.
Kanādā arī nebija ieviesusies mūsu luksoforu kultūra. Tur bija daudz neregulējamu krustojumu, kur visi paskatās viens otram "acīs" un tas kurš pirmais piebrauca, tas brauc pāri. Man reāli bija kūltūršoks sākumā. Jāatzīst gan, ka itāļu apļi man labāk patīk, jo lielāka caurlaidība.
Un tagad precedents ar 1.5 joslu autoceļu, kur pa vidu sasprausti stabiņi un ceļazīmes
https://www.delfi.lv/156/national/120021290/uz-tallinas-sosejas-avarejusi-lidmasina-bija-devusies-privat a-lidojuma
[ Šo ziņu laboja Rockstar, 06 May 2024, 01:40:58 ] |
Offline | |
|
aep_det | 02. Jul 2024, 18:35 |
#3604
|
|
Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2193
Braucu ar: Grand Scenic, X5
| Sāk parādīties aprises Lielirbes ielas un Ulmaņa gatves krustojuma pārbūvei.
Te nav kāds iesaistītais, kurš varētu pakomentēt?
Bet neizskatās, ka tur būs kāds uzlabojums - papildus vēl apstādinās tos, kuri brauc iekšā Rīgā virzienā uz Salu tiltu, lai citi var taisīt kreiso no Ulmaņa gatves uz jauno DEPO.
Tā vietā, lai uztaisītu, ka visi tiek prom no Rīgas bez apstājas (jo priekšā vairs nav, kur iesprūst, tikai Kurzemes jūrmala), viņi vienalga turpinās mākslīgi apstādināt Lielirbes ielu, Ulmaņa gatvi, lai tikai var ērtāk DEPO iebraukt.
Ceru, ka kļūdos.
Divlīmeņa krustojums ir fantāzija, bet te pat to nevajadzēja - laižam prom no Rīgas Lielirbes ielu un Ulmaņa gatvi - lai sakļaujas kustībā, bet, kam vajag uz uz Depo, lai brauc tālāk apgriezties. Būs visiem droši, nevis uztaisīt jaunu kreiso pagriezienu tiem, kas dodas Jūrmalas virzienā. |
Offline | |
|
wheels | 02. Jul 2024, 20:31 |
#3605
|
|
Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| Tur bus dirsaaa, veel sliktak ka tagad. Atklats tikai jautajums, kurs so visu ziime un apstiprina. |
Offline | |
|
RaL | 02. Jul 2024, 21:08 |
#3606
|
|
Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
| https://www.marupe.lv/lv/zinas/21marta-iedzivot...atve-saistiba-ar
Neņemos 100% apgalvot, bet man šķiet, ka tur nebūs kreisais.
Un it kā būšot 4 joslas Ulmaņa gatvei abos virzienos, laimazākkavētu satiksmi.
kā beigās būs, bet būs liels un samērā sarežģīts transporta mezgls |
Offline | |
|
juriz | 03. Jul 2024, 07:54 |
#3607
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2313
Braucu ar: būzu
| Pēc tām aprisēm, ļoti izskatās pēc kreisā uz Depo. Tad kāpēc Depo par to visu tur maksāt?! |
Offline | |
|
kkas | 03. Jul 2024, 08:10 |
#3608
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9316
Braucu ar: Alfu
| kāds kreisais? linkus vismaz pavērāt? |
Offline | |
|
|
esir | 03. Jul 2024, 08:23 |
#3609
|
|
Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 608
Braucu ar:
|
03 Jul 2024, 08:10:41 @kkas rakstīja:
kāds kreisais? linkus vismaz pavērāt?
ja atvērtu linku, tad jau redzētu, ka ne tikai lielirbes ielas krustojums tiks pārbūvēts, bet arī 600m tālāk esošais upesgrīvas |
Offline | |
|
artc | 03. Jul 2024, 09:03 |
#3610
|
|
Kopš: 23. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2934
Braucu ar: muti
| 1. Nebūs no Ulmaņa (braucot ārā no Rīgas) kreisais uz Depo
2. Jāskatās kontekstā arī ar Upesgrīvas mezglu, kuru pārbūvēs
3. Izbraukšanā no Rīgas tur būs papildus joslas, lai raitāk satiksme iet
4. DEPO kopā ar LIDL un VASTINT to finansē, jo Rīga vienkārši ielika viņiem teh noteikumos to, nevarētu attīstīt bez šī finansēšanas. |
Offline | |
|
kkas | 03. Jul 2024, 09:25 |
#3611
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9316
Braucu ar: Alfu
| Katrā ziņā visa tā tirsa uz abām pusēm no Upesgrīvas un Lielirbes būs likvidēta. Upegrīvas ielā cerams būs īsi luksofori un Ulmaņa gatvei gari, attiecīgi vajadzētu būt daudz labāk. [ Šo ziņu laboja kkas, 03 Jul 2024, 09:26:02 ] |
Offline | |
|
Jurka88 | 03. Jul 2024, 14:19 |
#3612
|
|
Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 461
Braucu ar:
| Ceru ka kādreiz dzīvē sataisīs Ulmaņa gatvi, konkrēti to posmu no Salu tilta līdz Spicei un tālāk Jūrmalas šosejai arī ir psc. Jo īpaši braucot iekšā Rīgā, man tas posms ir iekļauts "nebraucamo ceļu kartē" Dzīvoju Valdlaučos un ja man vajag Jūrmalu, vai tālāk uz Kurzemi - izmantoju Ķekavas/Rīgas apvedceļu, sanāk lielāks gabals arī laika ziņā nevienmēr ir izdevīgāk, bet toties nav jābojā nervi un jālauž mašīna. Cerams ka D tilta 4 kārta atslogos to maršrutu, jo Vienībenes krustojums ar Ulmaņa gatvi ir kaut kāda aizvēsturiska miskaste kas jau sen ir izsmēlusi savu kapacitāti.
Vēl nr 1. problēma Rīgā ir Lubānas iela, nezinu vai tur kādreiz plānos kaut ko uzlabot kaut vai sataisīt Rīgas galvenā artērija, varu iedomāties kādas probkas būs ja tur sāks pa nopietno remontēt.
[ Šo ziņu laboja Jurka88, 03 Jul 2024, 14:23:34 ] |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 03. Jul 2024, 15:05 |
#3613
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Apsveicams ir lēmums par vēlmi īstenot 2 projektus
Vidējā ātruma kontroles radaru skaita trīskāršošana un ideja par sodīšanu par ātruma pārsniegšanu līdz 10km/h
Es ierosinu, ka jānosaka max atļautais ātrums 30km/h un jāsoda jau no 29km/h. Tad gan avāriju nebūs un viss būs pilnīgi droši
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Arsm3ns | 03. Jul 2024, 15:05 |
#3614
|
|
Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 880
Braucu ar:
| Ziepniekkalna un Mūkusalas iela ir avārijas stāvoklī gadiem, tā ka diez vai no Valdlaučiem braucot šis maršruts kļūs lietojamāks, ja Ulmaneni sataisīs |
Offline | |
|
alnisg | 03. Jul 2024, 15:15 |
#3615
|
|
Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
| Mērķis iegādāties Latvijas reālajos apstākļos lietošanai zema klīrensa autiņu ir tikai un vienīgi - problēmu atrašana, lai būtu ar ko cīnīties, ja citādi garlaicīgi..., |
Offline | |
|
Jurka88 | 03. Jul 2024, 15:21 |
#3616
|
|
Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 461
Braucu ar:
|
03 Jul 2024, 15:05:28 @Arsm3ns rakstīja:
Ziepniekkalna un Mūkusalas iela ir avārijas stāvoklī gadiem, tā ka diez vai no Valdlaučiem braucot šis maršruts kļūs lietojamāks, ja Ulmaneni sataisīs
Piekrītu, Toties uz otru galu viss ir stīgā, Valdlauči, Rāmava, Ziedonis, Titurga, Baloži, Ķekava, ceļi šajā galā ir iespējams labākie pieRīgā, + Ķekavas apvedceļš. Panākts ļoti labs progress, nevar salīdzināt kā šeit bija 20 gadus atpakaĺ.
Tā ka varbūt 20 gadu laikā salabos arī Ziepniekkalna un Mūkusalas ielas |
Offline | |
|
|
Output | 03. Jul 2024, 15:47 |
#3617
|
|
Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 527
Braucu ar: G20
|
03 Jul 2024, 15:15:09 @alnisg rakstīja:
Mērķis iegādāties Latvijas reālajos apstākļos lietošanai zema klīrensa autiņu ir tikai un vienīgi - problēmu atrašana, lai būtu ar ko cīnīties, ja citādi garlaicīgi...,
Nevis Latvijas, bet Rīgas.
Ārpus Rīgas ar zemu klīrensu nav problēmas. Mežos gan gluži nebraucu. |
Offline | |
|
Output | 03. Jul 2024, 15:49 |
#3618
|
|
Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 527
Braucu ar: G20
|
03 Jul 2024, 15:05:18 @RSAWorkshop rakstīja:
Apsveicams ir lēmums par vēlmi īstenot 2 projektus
Vidējā ātruma kontroles radaru skaita trīskāršošana un ideja par sodīšanu par ātruma pārsniegšanu līdz 10km/h
Es ierosinu, ka jānosaka max atļautais ātrums 30km/h un jāsoda jau no 29km/h. Tad gan avāriju nebūs un viss būs pilnīgi droši
Un sods no pirmā pārkāptā km, nošaušana ceļa malā. Vēlams bērnu klātbūtnē lai jaunā (potenciālo) noziedznieku paaudze redz sekas. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 03. Jul 2024, 15:57 |
#3619
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jā!
Vai kādam ir adrese kurā var sakontaktēt ar Briškenu? Aizsūtīšu prežu paku
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Zalespljavejs | 03. Jul 2024, 16:00 |
#3620
|
|
Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2494
Braucu ar: tautas auto
|
03 Jul 2024, 15:05:18 @RSAWorkshop rakstīja:
Apsveicams ir lēmums par vēlmi īstenot 2 projektus
Vidējā ātruma kontroles radaru skaita trīskāršošana un ideja par sodīšanu par ātruma pārsniegšanu līdz 10km/h
Es ierosinu, ka jānosaka max atļautais ātrums 30km/h un jāsoda jau no 29km/h. Tad gan avāriju nebūs un viss būs pilnīgi droši
Atbalstu! Un to visu par nodokļu (ne)maksātāju naudu! Tā, lai cieš visi un par pilnu programmu! |
Offline | |
|