Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
Mixzzz
08. Apr 2024, 19:11 #3601

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


08 Apr 2024, 16:06:02 @elbruss rakstīja:
Nu te koks ar diviem galiem...
Nevienam nepatīk sēdēt sastrēgumos, bet paskatoties uz ASV pilsētām ar daudzlīmeņu estakādēm un to asfaltbetona apjomu ar 6+ joslām, es neuzskatu, ka būvēt arvien vairāk ceļa ir risinājums.

Es laikam vairāk esmu par stingrākiem braukšanas ierobežojumiem un ar vien vairāk ceļa laukuma nodošanu dažādiem mikromobilitātes risinājumiem (velo/skrejriteņi/kaut kādi autonomie elektro mikrobusi, utml.) + sabiedriskais transports (tramvaji/trolejbusi). Kā arī šo obligāti kopā ar jēdzīgiem park&ride risinājumiem visos iespējamajos virzienos.

Savukārt, visās citās Latvijas pilsētās es labprāt iznīdētu luksoforus kā sugu. Tas, manuprāt, ir slinkākais no visiem problēmu risinājumiem.
Es nesen gandrīz mēnesi nobraukāju pa Itāliju, tur (ja neskaita lielās megapoles), tad visur ir izbūvēti apļveida krustojumi. Vienkārši pasakaini braukt.
Nu par "just add one more lane bro" varētu piekrist, bet nu krustojums ar luksaforu jau vienk ir pizgec. Nav īsti skaidrs, kāpēc tur nevarēja izbūvēt normāla izmēra apli + sliplane priekš tiem, kas nāk no lielirbes ārā uz Jūrmalas pusi. Pat tas jau būtu labāk imo.
Offline
elbruss
08. Apr 2024, 21:38 #3602

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1001

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


08 Apr 2024, 16:54:34 @Negantelis rakstīja:

Tad jau tev droši vien arī patika 15 km garas nepārtrauktās līnijas lai nedrīkstētu apdzīt uz normālu ceļa ar vienu joslu katrā virzienā kā arī tas kā aplim 150 metrus jātuvojas ar 30 km/h kaut gan realitātē varētu uz 80 izbraukt viņu pat neatmetoties


Man patīk braukt ātri un droši. 15km garas nepārtrauktas līnijas visus izbesī un tas rada vēl vairāk negāciju braukšanas kultūrā.
Par apdzīšanu man visvairāk patika kā ir uztaisīts Kanādā. Tur startā daudz kur tiek izbūvēts 3 joslu ceļš un pamīšus ik pēc kādi 4 km mainās virziens, kurā ir divas joslas. Man reāli patika, jo šajos posmos var bez stresa apdzīt (apsteigt) visas fūres un lēnākos braucējus. Nezinu vai tas visur tā, bet austrumu krastā bija.
Ja mūsu 1.5 joslu ceļus (Bauskas šoseja, utml.) šādi pārkrāsotu būtu vienkārši ideāli. Tā vietā viņi sačakarē ceļu ar savu rievjoslu pa vidu.

Kanādā arī nebija ieviesusies mūsu luksoforu kultūra. Tur bija daudz neregulējamu krustojumu, kur visi paskatās viens otram "acīs" un tas kurš pirmais piebrauca, tas brauc pāri. Man reāli bija kūltūršoks sākumā. Jāatzīst gan, ka itāļu apļi man labāk patīk, jo lielāka caurlaidība.
Offline
Rockstar
06. May 2024, 01:40 #3603

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:


08 Apr 2024, 21:38:15 @elbruss rakstīja:

08 Apr 2024, 16:54:34 @Negantelis rakstīja:

Tad jau tev droši vien arī patika 15 km garas nepārtrauktās līnijas lai nedrīkstētu apdzīt uz normālu ceļa ar vienu joslu katrā virzienā kā arī tas kā aplim 150 metrus jātuvojas ar 30 km/h kaut gan realitātē varētu uz 80 izbraukt viņu pat neatmetoties


Man patīk braukt ātri un droši. 15km garas nepārtrauktas līnijas visus izbesī un tas rada vēl vairāk negāciju braukšanas kultūrā.
Par apdzīšanu man visvairāk patika kā ir uztaisīts Kanādā. Tur startā daudz kur tiek izbūvēts 3 joslu ceļš un pamīšus ik pēc kādi 4 km mainās virziens, kurā ir divas joslas. Man reāli patika, jo šajos posmos var bez stresa apdzīt (apsteigt) visas fūres un lēnākos braucējus. Nezinu vai tas visur tā, bet austrumu krastā bija.
Ja mūsu 1.5 joslu ceļus (Bauskas šoseja, utml.) šādi pārkrāsotu būtu vienkārši ideāli. Tā vietā viņi sačakarē ceļu ar savu rievjoslu pa vidu.

Kanādā arī nebija ieviesusies mūsu luksoforu kultūra. Tur bija daudz neregulējamu krustojumu, kur visi paskatās viens otram "acīs" un tas kurš pirmais piebrauca, tas brauc pāri. Man reāli bija kūltūršoks sākumā. Jāatzīst gan, ka itāļu apļi man labāk patīk, jo lielāka caurlaidība.

Un tagad precedents ar 1.5 joslu autoceļu, kur pa vidu sasprausti stabiņi un ceļazīmes
https://www.delfi.lv/156/national/120021290/uz-tallinas-sosejas-avarejusi-lidmasina-bija-devusies-privat
a-lidojuma

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 06 May 2024, 01:40:58 ]

Offline
aep_det
02. Jul 2024, 18:35 #3604

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2193

Braucu ar: Grand Scenic, X5

Sāk parādīties aprises Lielirbes ielas un Ulmaņa gatves krustojuma pārbūvei.

Te nav kāds iesaistītais, kurš varētu pakomentēt?

Bet neizskatās, ka tur būs kāds uzlabojums - papildus vēl apstādinās tos, kuri brauc iekšā Rīgā virzienā uz Salu tiltu, lai citi var taisīt kreiso no Ulmaņa gatves uz jauno DEPO.

Tā vietā, lai uztaisītu, ka visi tiek prom no Rīgas bez apstājas (jo priekšā vairs nav, kur iesprūst, tikai Kurzemes jūrmala), viņi vienalga turpinās mākslīgi apstādināt Lielirbes ielu, Ulmaņa gatvi, lai tikai var ērtāk DEPO iebraukt.

Ceru, ka kļūdos.

Divlīmeņa krustojums ir fantāzija, bet te pat to nevajadzēja - laižam prom no Rīgas Lielirbes ielu un Ulmaņa gatvi - lai sakļaujas kustībā, bet, kam vajag uz uz Depo, lai brauc tālāk apgriezties. Būs visiem droši, nevis uztaisīt jaunu kreiso pagriezienu tiem, kas dodas Jūrmalas virzienā.
Offline
wheels
02. Jul 2024, 20:31 #3605

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

Tur bus dirsaaa, veel sliktak ka tagad. Atklats tikai jautajums, kurs so visu ziime un apstiprina.
Offline
RaL
02. Jul 2024, 21:08 #3606

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

https://www.marupe.lv/lv/zinas/21marta-iedzivot...atve-saistiba-ar


Neņemos 100% apgalvot, bet man šķiet, ka tur nebūs kreisais.
Un it kā būšot 4 joslas Ulmaņa gatvei abos virzienos, laimazākkavētu satiksmi.

kā beigās būs, bet būs liels un samērā sarežģīts transporta mezgls
Offline
juriz
03. Jul 2024, 07:54 #3607

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2313

Braucu ar: būzu

Pēc tām aprisēm, ļoti izskatās pēc kreisā uz Depo. Tad kāpēc Depo par to visu tur maksāt?!
Offline
kkas
03. Jul 2024, 08:10 #3608

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9316

Braucu ar: Alfu

kāds kreisais? linkus vismaz pavērāt?
Offline
esir
03. Jul 2024, 08:23 #3609

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


03 Jul 2024, 08:10:41 @kkas rakstīja:
kāds kreisais? linkus vismaz pavērāt?


ja atvērtu linku, tad jau redzētu, ka ne tikai lielirbes ielas krustojums tiks pārbūvēts, bet arī 600m tālāk esošais upesgrīvas
Offline
artc
03. Jul 2024, 09:03 #3610

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2934

Braucu ar: muti

1. Nebūs no Ulmaņa (braucot ārā no Rīgas) kreisais uz Depo

2. Jāskatās kontekstā arī ar Upesgrīvas mezglu, kuru pārbūvēs

3. Izbraukšanā no Rīgas tur būs papildus joslas, lai raitāk satiksme iet

4. DEPO kopā ar LIDL un VASTINT to finansē, jo Rīga vienkārši ielika viņiem teh noteikumos to, nevarētu attīstīt bez šī finansēšanas.
Offline
kkas
03. Jul 2024, 09:25 #3611

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9316

Braucu ar: Alfu

Katrā ziņā visa tā tirsa uz abām pusēm no Upesgrīvas un Lielirbes būs likvidēta. Upegrīvas ielā cerams būs īsi luksofori un Ulmaņa gatvei gari, attiecīgi vajadzētu būt daudz labāk.

[ Šo ziņu laboja kkas, 03 Jul 2024, 09:26:02 ]

Offline
Jurka88
03. Jul 2024, 14:19 #3612

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 461

Braucu ar:

Ceru ka kādreiz dzīvē sataisīs Ulmaņa gatvi, konkrēti to posmu no Salu tilta līdz Spicei un tālāk Jūrmalas šosejai arī ir psc. Jo īpaši braucot iekšā Rīgā, man tas posms ir iekļauts "nebraucamo ceļu kartē" Dzīvoju Valdlaučos un ja man vajag Jūrmalu, vai tālāk uz Kurzemi - izmantoju Ķekavas/Rīgas apvedceļu, sanāk lielāks gabals arī laika ziņā nevienmēr ir izdevīgāk, bet toties nav jābojā nervi un jālauž mašīna. Cerams ka D tilta 4 kārta atslogos to maršrutu, jo Vienībenes krustojums ar Ulmaņa gatvi ir kaut kāda aizvēsturiska miskaste kas jau sen ir izsmēlusi savu kapacitāti.

Vēl nr 1. problēma Rīgā ir Lubānas iela, nezinu vai tur kādreiz plānos kaut ko uzlabot kaut vai sataisīt Rīgas galvenā artērija, varu iedomāties kādas probkas būs ja tur sāks pa nopietno remontēt.

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 03 Jul 2024, 14:23:34 ]

Offline
RSAWorkshop
03. Jul 2024, 15:05 #3613

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Apsveicams ir lēmums par vēlmi īstenot 2 projektus

Vidējā ātruma kontroles radaru skaita trīskāršošana un ideja par sodīšanu par ātruma pārsniegšanu līdz 10km/h

Es ierosinu, ka jānosaka max atļautais ātrums 30km/h un jāsoda jau no 29km/h. Tad gan avāriju nebūs un viss būs pilnīgi droši

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Arsm3ns
03. Jul 2024, 15:05 #3614

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:

Ziepniekkalna un Mūkusalas iela ir avārijas stāvoklī gadiem, tā ka diez vai no Valdlaučiem braucot šis maršruts kļūs lietojamāks, ja Ulmaneni sataisīs
Offline
alnisg
03. Jul 2024, 15:15 #3615

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:

Mērķis iegādāties Latvijas reālajos apstākļos lietošanai zema klīrensa autiņu ir tikai un vienīgi - problēmu atrašana, lai būtu ar ko cīnīties, ja citādi garlaicīgi...,
Offline
Jurka88
03. Jul 2024, 15:21 #3616

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 461

Braucu ar:


03 Jul 2024, 15:05:28 @Arsm3ns rakstīja:
Ziepniekkalna un Mūkusalas iela ir avārijas stāvoklī gadiem, tā ka diez vai no Valdlaučiem braucot šis maršruts kļūs lietojamāks, ja Ulmaneni sataisīs
Piekrītu, Toties uz otru galu viss ir stīgā, Valdlauči, Rāmava, Ziedonis, Titurga, Baloži, Ķekava, ceļi šajā galā ir iespējams labākie pieRīgā, + Ķekavas apvedceļš. Panākts ļoti labs progress, nevar salīdzināt kā šeit bija 20 gadus atpakaĺ.
Tā ka varbūt 20 gadu laikā salabos arī Ziepniekkalna un Mūkusalas ielas
Offline
Output
03. Jul 2024, 15:47 #3617

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 527

Braucu ar: G20


03 Jul 2024, 15:15:09 @alnisg rakstīja:
Mērķis iegādāties Latvijas reālajos apstākļos lietošanai zema klīrensa autiņu ir tikai un vienīgi - problēmu atrašana, lai būtu ar ko cīnīties, ja citādi garlaicīgi...,


Nevis Latvijas, bet Rīgas.
Ārpus Rīgas ar zemu klīrensu nav problēmas. Mežos gan gluži nebraucu.
Offline
Output
03. Jul 2024, 15:49 #3618

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 527

Braucu ar: G20


03 Jul 2024, 15:05:18 @RSAWorkshop rakstīja:
Apsveicams ir lēmums par vēlmi īstenot 2 projektus

Vidējā ātruma kontroles radaru skaita trīskāršošana un ideja par sodīšanu par ātruma pārsniegšanu līdz 10km/h

Es ierosinu, ka jānosaka max atļautais ātrums 30km/h un jāsoda jau no 29km/h. Tad gan avāriju nebūs un viss būs pilnīgi droši


Un sods no pirmā pārkāptā km, nošaušana ceļa malā. Vēlams bērnu klātbūtnē lai jaunā (potenciālo) noziedznieku paaudze redz sekas.
Offline
RSAWorkshop
03. Jul 2024, 15:57 #3619

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā!

Vai kādam ir adrese kurā var sakontaktēt ar Briškenu? Aizsūtīšu prežu paku

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Zalespljavejs
03. Jul 2024, 16:00 #3620

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2494

Braucu ar: tautas auto


03 Jul 2024, 15:05:18 @RSAWorkshop rakstīja:
Apsveicams ir lēmums par vēlmi īstenot 2 projektus

Vidējā ātruma kontroles radaru skaita trīskāršošana un ideja par sodīšanu par ātruma pārsniegšanu līdz 10km/h

Es ierosinu, ka jānosaka max atļautais ātrums 30km/h un jāsoda jau no 29km/h. Tad gan avāriju nebūs un viss būs pilnīgi droši



Atbalstu! Un to visu par nodokļu (ne)maksātāju naudu! Tā, lai cieš visi un par pilnu programmu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo