Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
RVR
04. Aug 2014, 19:16 #3601

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR

Ir, bet citā kontekstā.
METAR ir info par 10 min. vidējiem lielumiem, nevis vienkārši sasniegto.
Un pilnīgi noteikti tāda nav Imantā
Offline
arizah
04. Aug 2014, 20:34 #3602

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Volodja lēnām rauj zarā

Te gan ir runa par 2 lidmašīnām, bet iedomājos par aeroflotu - tiem ganjau arī vairums lidmašīnu lēzenajā..
Offline
arizah
06. Aug 2014, 14:24 #3603

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Offline
edzulis
07. Aug 2014, 13:23 #3604

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Sēžu mājā Bauskā, baigais troksnis ārā. Nepievērsu uzmanīnu. Sīkā ieskrien un saka, ka virs pašiem kokiem liela balta lidmašīna aizlidoja
Offline
kamikadzemk
08. Aug 2014, 12:23 #3605

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Izskatās jau labi, bet, manuprāt, nedaudz pārspīlējuši viņi tur ar to krāsainumu. Veic nosēšanos un viss skrejceļš krāsojas spilgti zaļš...man liekas, ka tas galīgi nepalīdz saskatīt iespējamos šķērsļus, kuri tur varētu rasties.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
08. Aug 2014, 14:49 #3606

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

ganjau ka tā ir tāda demo mode, lai parādītu uz ko devaiss spējīgs. Saulainā laikā skrejceļu saskatīt jau nav problēma, bet nejau katru dienu tā ir - nosniguši nenotīrīti skrejceļi + stipra snigšana = tad tāds zaļš skrejceļš varētu būt neatsverams.

es vairāk satrauktos par to, no kurienes tas devaiss ņem tos pietiekami precīzos datus, lai zinātu, kur ir tas skrejceļš?

[ Šo ziņu laboja arizah, 08 Aug 2014, 14:52:23 ]

Offline
JZ
11. Aug 2014, 15:43 #3607

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


08 Aug 2014, 14:49:26 arizah rakstīja:
ganjau ka tā ir tāda demo mode, lai parādītu uz ko devaiss spējīgs. Saulainā laikā skrejceļu saskatīt jau nav problēma, bet nejau katru dienu tā ir - nosniguši nenotīrīti skrejceļi + stipra snigšana = tad tāds zaļš skrejceļš varētu būt neatsverams.

es vairāk satrauktos par to, no kurienes tas devaiss ņem tos pietiekami precīzos datus, lai zinātu, kur ir tas skrejceļš?


datus ņem turpat kur pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas

sarežģītāk, manuprāt, būs tos datus parādīt tieši tajās vietās, kur tie reāli ir, ņemot vērā cik dažādi pilots var sēdēt tajā krēslā, cita lieta - parādīt to uz ķiveres stikla, kā, piemēram, F-35

nez cik daudz info tur tam f-35 pilotam ir, bet varētu būt ka vairāk nekā tajā virtuālajā civilajā versijā
Offline
arizah
13. Aug 2014, 22:44 #3608

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Aug 2014, 15:43:11 JZ rakstīja:
datus ņem turpat kur pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas

sarežģītāk, manuprāt, būs tos datus parādīt tieši tajās vietās, kur tie reāli ir, ņemot vērā cik dažādi pilots var sēdēt tajā krēslā, cita lieta - parādīt to uz ķiveres stikla, kā, piemēram, F-35

nez cik daudz info tur tam f-35 pilotam ir, bet varētu būt ka vairāk nekā tajā virtuālajā civilajā versijā


kur tad ir tās pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas? Hītrovā? Tas jau labi, ka viņas tur ir, bet lai to informāciju no tām sistēmām savāktu, vajadzīgs attiecīgs onboard equipments, un nejau brilles es šeit domāju. Uz B777 uzkabināt šitās brilles jau drošvien nebūtu problēma, bet 1) tam ļotakam nahuj nevajag šitādas brilles, jo viņš tāpat labi tiek lejā; 2) cik sapratu te tas tārgets ir mazie t.s. general aviation, kuriem visa tā padarīšana ir mazāk pieejama un kuri sēžas Spilvē, kur ir tikai "zeķe". Un pat ja fermeris ar savu C152 aizlido uz Hītrovu, man grūti noticēt, ka tagad iznāk tāds normāls faktiski FMS modulis zem štukas $ ar nav-aids autotune, daudzdaudz kanāliem... nu kruta, pērku

savukārt to, kur atrodas brilles attiecībā pret kokpitu man liekas ir pats vienkāršākais noteikt
Offline
JZ
13. Aug 2014, 23:13 #3609

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


13 Aug 2014, 22:44:20 arizah rakstīja:

11 Aug 2014, 15:43:11 JZ rakstīja:
datus ņem turpat kur pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas

sarežģītāk, manuprāt, būs tos datus parādīt tieši tajās vietās, kur tie reāli ir, ņemot vērā cik dažādi pilots var sēdēt tajā krēslā, cita lieta - parādīt to uz ķiveres stikla, kā, piemēram, F-35

nez cik daudz info tur tam f-35 pilotam ir, bet varētu būt ka vairāk nekā tajā virtuālajā civilajā versijā


kur tad ir tās pilnīgi automātiskās nolaišanās sistēmas? Hītrovā? Tas jau labi, ka viņas tur ir, bet lai to informāciju no tām sistēmām savāktu, vajadzīgs attiecīgs onboard equipments, un nejau brilles es šeit domāju. Uz B777 uzkabināt šitās brilles jau drošvien nebūtu problēma, bet 1) tam ļotakam nahuj nevajag šitādas brilles, jo viņš tāpat labi tiek lejā; 2) cik sapratu te tas tārgets ir mazie t.s. general aviation, kuriem visa tā padarīšana ir mazāk pieejama un kuri sēžas Spilvē, kur ir tikai "zeķe". Un pat ja fermeris ar savu C152 aizlido uz Hītrovu, man grūti noticēt, ka tagad iznāk tāds normāls faktiski FMS modulis zem štukas $ ar nav-aids autotune, daudzdaudz kanāliem... nu kruta, pērku

savukārt to, kur atrodas brilles attiecībā pret kokpitu man liekas ir pats vienkāršākais noteikt


prasiji kur ņemt precīzo info šodien - atbildēju

moš tādām cesnām pietiktu ar kaut kādu daudz maz precīzu objektu atpazīšanu caur stereo video (priekš sēšanās) un taxi, celšanās un kurss - gps on onborda instrumenti, altimetrs tak tur ir, ātrums ir, kompass ir, saliek to visu kopā un jau vari uzzīmēt trajektoriju gaisā

bet par informācijas pasniegšanu lidenē sēdošajiem, tad bez spec aprīkojuma to varētu redzēt pareizajā perspektīvā tik 1ns cilvēks (nu, pareizāk - no viena skatpunkta), vairākiem to varētu attēlot projecējot ar strobu dažādās krāsās, un katram pasažierim savas brilles (filtrē nost liekās krāsas), sistēma zin kur kura brille salonā atrodas un zīmē uz stikla jau katrai brillei savu perspektīvu, citu variantu iedomāties nevaru
Offline
arizah
13. Aug 2014, 23:26 #3610

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

es mazliet nesapratu to tavu problēmu - katram savas brilles uz acīm, katram sava bilde

bet par tiem kompasiem un gps - tas viss ir baigi neprecīzi. altimetrs, kā tu zini precīzi rāda vienīgi atmosfēras spiedienu, nevis augstumu. ātrums daudz maz zināms ir attiecībā pret gaisu, nevis pret zemi, savukārt kompasam milzu kļūdas (līdz pat 30 grādi) ir gan no akselerācijas, gan no bank, gan no turn, žiroskops savukārt "aizpeld" zemes griešanās dēļ un pa daļai arī pats sevis dēļ. tur jau tā bēda, citādi jau "lielie" neķēpātos ar ILS.

Nē nu es jau nesaku, ka šits pēdējais, kaut ko jau augumentēt tur var, bet tajā demucī bija biš par daudz sabāzts.

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Aug 2014, 23:27:43 ]

Offline
JZ
14. Aug 2014, 00:16 #3611

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja HUDā tavām acīm stars zīmē lidlauku, tad redzot to pašu HUDa zīmējumu no cita punkta (2rs pilots piemēram), viņš redzēs jau to lidlauku kaut kur pavisam citā vietā - cita perspektīva, attiecīgi katram skatītājam jārāda "savu" bildi uz tā HUDa

polarizējošās brilles var to atrisināt, katrām brillēm zīmē savu attēlu un visi redzēs to lidlauku pareizajā vietā

par datiem biju domājis - rēķina "vidējo" no visiem pieejamajiem instrumentiem, priekš vizualizācijas tas jau būtu pietiekami, var vēl kaut kādu infrasarkano LIDARu priekš sēšanās vai prastāku radaru, bet tur jau būs $$$ ja grib pietiekamu darbības attālumu, bet no otras puses tā sistēma var būt modulāra - tev ir tik parastie štrumi un gps - redzi tik kaut kādus virzienus, ēkas, taxi ceļus utt, piepirki klāt radaru - redzi jau nosēšanās trajektoriju utt utt

bet arī bāzes versija diez vai būs 30gadīgas cesnas īpašniekam pieņemamā cenu kategorijā
Offline
arizah
14. Aug 2014, 00:37 #3612

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

mēs laikam par atšķirīgām lietām. es tajā webā redzu brilles nevis HUD

http://glass.aero/#features

Offline
JZ
14. Aug 2014, 00:59 #3613

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ā, es tik to video skatijos, nepiefiksēju ka tas caur brillēm, domāju ka HUDs
Offline
arizah
14. Aug 2014, 20:39 #3614

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

ble
Offline
mrred
14. Aug 2014, 20:42 #3615

Kopš: 02. Jun 2008

Ziņojumi: 1102

Braucu ar: MX

Igaunu lidenei problemas ar sasiju FLradara ELL126
Offline
JZ
14. Aug 2014, 20:50 #3616

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


14 Aug 2014, 20:39:11 arizah rakstīja:
ble


nevar turēt mobīlo rokā braucot ar mašīnu, bet ļaut vadīt pasažieru lideni pilotam ar vienu roku - kādēļ ne?
Offline
Grizlijs
16. Aug 2014, 13:49 #3617

Kopš: 31. Aug 2013

No: Valmiera

Ziņojumi: 244

Braucu ar:


16 Aug 2014, 10:09:31 adolfs rakstīja:


par šitiem vakar laikam Discovery rādija.. Traki tipiņi
Offline
Belluuns
16. Aug 2014, 13:55 #3618

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro


11 Aug 2014, 15:25:13 user rakstīja:
šodien/rīt varēs atkal ziņās rakstīt, ka Daugavā iegāzies deltaplāns!

pa logu tieši skatos - mēģina trikus taisīt, pagājušo gadu vienu dienu bija tas pats - ejot no biroja ārā vēl pateicu kolegam - toč iemauksies tas duraks ūdenī aizbraucu līdz mājām un vakarā tieši to arī izlasīju

duraks viņš nav, lidot māk, iet uz maksimumu un viņam ir pontoni tā kā ūdenī iemauc katru reizi kā nosēstas, tā kā duraks esi tu
Offline
Kindzulis
17. Aug 2014, 19:50 #3619

Kopš: 22. Oct 2002

Ziņojumi: 15390

Braucu ar: 530d

vietējiem apstākļiem pietiek ar kafejnīcu
Offline
arizah
18. Aug 2014, 10:49 #3620

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


16 Aug 2014, 13:55:41 Belluuns rakstīja:
duraks viņš nav, lidot māk, iet uz maksimumu un viņam ir pontoni tā kā ūdenī iemauc katru reizi kā nosēstas, tā kā duraks esi tu


Kādi pontoni Spilvē angārā čo ta viņš bez pontoniem stāv un savu gaisa savu akrobātiku virs vecrīgas viņš varētu arī netaisīt, noteikumi visiem ir vienādi cik zinu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo