Online
Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiping up
Autors | Ziņojums |
Dzhanis | | Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
| klau, spečuki.kur varētu meklēt kādus, kas oemgai 3.0 24 v nonjemtu limiteri, nočipotu? šiet kāds ar to nodarbojas un varbūt var pateikt izmaksas vai pats piedāvāt šo pakalpojumu??? nevines negrib nopelniit naudinj uvai arii nav neviena zinosha cilveeka shajaa jomaa? [ Šo ziņu laboja Dzhanis, 09 Sep 2008, 20:02:59 ] | Offline | | |
MMS | | Kopš: 04. Dec 2002
Ziņojumi: 3141
Braucu ar: e91
| Hmmm kas ir ar e61 525D - cik un ko varetu iegut? [ Šo ziņu laboja MMS, 08 Sep 2008, 20:28:56 ] | Offline | | |
Dzhanis | | Kopš: 29. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3734
Braucu ar: kreiso labejo
|
08 Sep 2008, 20:23:21 Dzhanis rakstīja:
klau, spečuki.kur varētu meklēt kādus, kas oemgai 3.0 24 v nonjemtu limiteri, nočipotu? šiet kāds ar to nodarbojas un varbūt var pateikt izmaksas vai pats piedāvāt šo pakalpojumu??? nevines negrib nopelniit naudinj uvai arii nav neviena zinosha cilveeka shajaa jomaa?
up | Offline | | |
janisar330 | | Kopš: 22. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: e46 330D
| Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt? | Offline | | |
Marchs | | Kopš: 19. Jun 2002
No: Jelgava
Ziņojumi: 1418
Braucu ar:
|
05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?
tev arii golfs diizels 1.9 paies garaam, stock 150 zs. tas nav raadiitaajs. tie kas ar to nodarbojās, domāju, varētu paskatīties tāpatām, kas tur ir darīts, jo faili jau atšķirās no original | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?
Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas" | Offline | | |
janisar330 | | Kopš: 22. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: e46 330D
|
05 Jan 2009, 18:58:56 Staris rakstīja:
05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?
Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas"
nu bet tam pasham gofam taksh arī turbīna ieslēdzās tikai pie 2000 apgr. bet pirmais cēliens gofam labāks kā man. Protams līdz brīdim kad man paverās turbīna | Offline | | |
Valcha | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
| mazāka turbīna ātrāk iegriežas ... | Offline | | |
|
janisar330 | | Kopš: 22. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: e46 330D
|
05 Jan 2009, 19:02:19 janisar330 rakstīja:
05 Jan 2009, 18:58:56 Staris rakstīja:
05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?
Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas"
nu bet tam pasham gofam taksh arī turbīna ieslēdzās tikai pie 2000 apgr. bet pirmais cēliens gofam labāks kā man. Protams līdz brīdim kad man paverās turbīna
un veel atcerējos vienu būtisku iezīmi. Ja es nospiežu grīdā tad apmēram pie 3000 apg. autinsh noraustās uz sekundes desmitdaļām. sajūta itkā degviela nepienāk. Dzirdēju tas varētu būt dēļ tā ka sūknis nespēj tik daudz iegrūzt. tas tā ir ?? Ko darīt? sūkni remontēt?? jaunu pirkt?? citi varianti ?? | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
05 Jan 2009, 19:05:56 janisar330 rakstīja:
05 Jan 2009, 19:02:19 janisar330 rakstīja:
05 Jan 2009, 18:58:56 Staris rakstīja:
05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?
Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas"
nu bet tam pasham gofam taksh arī turbīna ieslēdzās tikai pie 2000 apgr. bet pirmais cēliens gofam labāks kā man. Protams līdz brīdim kad man paverās turbīna
un veel atcerējos vienu būtisku iezīmi. Ja es nospiežu grīdā tad apmēram pie 3000 apg. autinsh noraustās uz sekundes desmitdaļām. sajūta itkā degviela nepienāk. Dzirdēju tas varētu būt dēļ tā ka sūknis nespēj tik daudz iegrūzt. tas tā ir ?? Ko darīt? sūkni remontēt?? jaunu pirkt?? citi varianti ??
Normāli 3.0 d ir jāsāk griezt no 1800 RPM. Ja tas notiek vēlāk, visticamākais ir kāds defekts. Beigts turbīnas vadības vārsts, nav vakuuma, nenoregulēta/beigta turbīna, beigts GMM, nepareizs softs, ciet katalizatori, u.t.t.
Čips 99% ka nipričom, tik tizlu softu ir grūti uztaisīt.
Karoče nepieciešama diagnostika. | Offline | | |
BGV | | Kopš: 23. Dec 2006
Ziņojumi: 712
Braucu ar: xxx
| vakar pie INC tika nočipots 530d e60 ar stock 218 hp un 500 nm.. Ir tā, ka pēc sajūtām iet mazliet labāk, bet pēc spidometra un tā, ka bremzes paliek par vāju... ir krietna starpība. Visiem iesaku
----------------- Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu? | Offline | | |
_iljaCH_ | | Kopš: 11. Jan 2005
Ziņojumi: 325
Braucu ar:
|
05 Jan 2009, 19:05:56 janisar330 rakstīja:
05 Jan 2009, 19:02:19 janisar330 rakstīja:
05 Jan 2009, 18:58:56 Staris rakstīja:
05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?
Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas"
nu bet tam pasham gofam taksh arī turbīna ieslēdzās tikai pie 2000 apgr. bet pirmais cēliens gofam labāks kā man. Protams līdz brīdim kad man paverās turbīna
un veel atcerējos vienu būtisku iezīmi. Ja es nospiežu grīdā tad apmēram pie 3000 apg. autinsh noraustās uz sekundes desmitdaļām. sajūta itkā degviela nepienāk. Dzirdēju tas varētu būt dēļ tā ka sūknis nespēj tik daudz iegrūzt. tas tā ir ?? Ko darīt? sūkni remontēt?? jaunu pirkt?? citi varianti ??
Ir tas pats auto, līdzīgas problēmas, čips no chiptuning.lv. Visas diagnostikas izietas, turbīnas nomainītas, katalizatori izgriezti utt, pauze pie 3000 - visticamāk pārspiediena vārsta elektroniska regulācijas nepieciešamība,jo spiedieni - nominālie, maksimālie ir pieregulēti, it īpaši ja tas ir mainīts (cik saprotu - veic čipotava) | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
21 Jan 2009, 22:52:58 _iljaCH_ rakstīja:
05 Jan 2009, 19:05:56 janisar330 rakstīja:
05 Jan 2009, 19:02:19 janisar330 rakstīja:
05 Jan 2009, 18:58:56 Staris rakstīja:
05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?
Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas"
nu bet tam pasham gofam taksh arī turbīna ieslēdzās tikai pie 2000 apgr. bet pirmais cēliens gofam labāks kā man. Protams līdz brīdim kad man paverās turbīna
un veel atcerējos vienu būtisku iezīmi. Ja es nospiežu grīdā tad apmēram pie 3000 apg. autinsh noraustās uz sekundes desmitdaļām. sajūta itkā degviela nepienāk. Dzirdēju tas varētu būt dēļ tā ka sūknis nespēj tik daudz iegrūzt. tas tā ir ?? Ko darīt? sūkni remontēt?? jaunu pirkt?? citi varianti ??
Ir tas pats auto, līdzīgas problēmas, čips no chiptuning.lv. Visas diagnostikas izietas, turbīnas nomainītas, katalizatori izgriezti utt, pauze pie 3000 - visticamāk pārspiediena vārsta elektroniska regulācijas nepieciešamība,jo spiedieni - nominālie, maksimālie ir pieregulēti, it īpaši ja tas ir mainīts (cik saprotu - veic čipotava)
Degvielas zemspiediena sūkņiem ir vienkārša pārbaude. Norauj no degvielas zemspiediena devēja vadu (devējs atrodas uz degvielas filtra), un izbrauc līkumu. Ja problēma pazūd tad vaina ir zemspiediena sistēmā.
P.s. Ar norautu vadu uz paneļa iedegsies kļūda, bet tas po. Uzspraudīsi atpakaļ, pārstartēsi un nodzisīs. | Offline | | |
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| iedodiet usera INC numuru mob, kas chipo autinjus paldies | Offline | | |
SArtis | | Kopš: 25. Jan 2008
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200
| Neribeju cept jaunu topiku.
Gribetu dzirdet viedoklus no PERSONIGAS pieredzes pec dizela ciposanas, teiksim, pec gada vai vairaak lietosanas.
vai ir kadas problemas paradijusas, kas varetu but saistitas ar jaudas palielinasanu?
vai automatiska kaarba tur tos nenormalos Nm?
Visvairak interesetu 3.0D E39 lietotaju PERSONIGAS atsauksmes.
paldies | Offline | | |
SArtis | | Kopš: 25. Jan 2008
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200
|
09 Dec 2010, 13:54:34 SArtis rakstīja:
Neribeju cept jaunu topiku.
Gribetu dzirdet viedoklus no PERSONIGAS pieredzes pec dizela ciposanas, teiksim, pec gada vai vairaak lietosanas.
vai ir kadas problemas paradijusas, kas varetu but saistitas ar jaudas palielinasanu?
vai automatiska kaarba tur tos nenormalos Nm?
Visvairak interesetu 3.0D E39 lietotaju PERSONIGAS atsauksmes.
paldies
Vai tiesam seit nav neviens, kas ir nochipojis savu auto, lietojis to ilgaku laiku un varetu padalities pieredze? | Offline | | |
|
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| 2002. gada e39 530D Manual.
Čipots sen.
Pēc čipošanas uzreuz bij jāremontē augstspiediena sūknis (tip nečipotam motoram viņš spēja piekačāt ar visu to, ka 1 plundžeris bij sajāts, a čipotam nepietika degvielas spiediena.)
Un kaut kad arī sajūgs pieteicās
Vairāk arī nekas tajā sakarā nav jādara ... tik jābrauc ar platu smaidu | Offline | | |
SArtis | | Kopš: 25. Jan 2008
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200
| Un cik maksa augstspiediena sukna remonts? | Offline | | |
aleksejs111 | | Kopš: 13. May 2012
Ziņojumi: 23
Braucu ar: bmw 520 e34
| 520 24v e34 var nocipot ari cik tas maksa un par cik palielinas jauda | Offline | | |
Eglitis | | Kopš: 05. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: 99
| jēga to 2.0 čipot? nopērc citu 34to ar motoru un dzīvo laimīgs.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|