Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
Dzhanis
08. Sep 2008, 20:23 #361

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

klau, spečuki.kur varētu meklēt kādus, kas oemgai 3.0 24 v nonjemtu limiteri, nočipotu? šiet kāds ar to nodarbojas un varbūt var pateikt izmaksas vai pats piedāvāt šo pakalpojumu??? nevines negrib nopelniit naudinj uvai arii nav neviena zinosha cilveeka shajaa jomaa?

[ Šo ziņu laboja Dzhanis, 09 Sep 2008, 20:02:59 ]

Offline
MMS
08. Sep 2008, 20:28 #362

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3141

Braucu ar: e91

Hmmm kas ir ar e61 525D - cik un ko varetu iegut?

[ Šo ziņu laboja MMS, 08 Sep 2008, 20:28:56 ]

Offline
Dzhanis
09. Sep 2008, 20:05 #363

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


08 Sep 2008, 20:23:21 Dzhanis rakstīja:
klau, spečuki.kur varētu meklēt kādus, kas oemgai 3.0 24 v nonjemtu limiteri, nočipotu? šiet kāds ar to nodarbojas un varbūt var pateikt izmaksas vai pats piedāvāt šo pakalpojumu??? nevines negrib nopelniit naudinj uvai arii nav neviena zinosha cilveeka shajaa jomaa?


up
Offline
janisar330
05. Jan 2009, 18:51 #364

Kopš: 22. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: e46 330D

Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?
Offline
Marchs
05. Jan 2009, 18:56 #365

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:


05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?

tev arii golfs diizels 1.9 paies garaam, stock 150 zs. tas nav raadiitaajs. tie kas ar to nodarbojās, domāju, varētu paskatīties tāpatām, kas tur ir darīts, jo faili jau atšķirās no original
Offline
Staris
05. Jan 2009, 18:58 #366

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?

Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas"
Offline
janisar330
05. Jan 2009, 19:02 #367

Kopš: 22. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: e46 330D


05 Jan 2009, 18:58:56 Staris rakstīja:

05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?

Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas"

nu bet tam pasham gofam taksh arī turbīna ieslēdzās tikai pie 2000 apgr. bet pirmais cēliens gofam labāks kā man. Protams līdz brīdim kad man paverās turbīna
Offline
Valcha
05. Jan 2009, 19:03 #368

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21274

Braucu ar: ar ar ar ..

mazāka turbīna ātrāk iegriežas ...
Offline
janisar330
05. Jan 2009, 19:05 #369

Kopš: 22. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: e46 330D


05 Jan 2009, 19:02:19 janisar330 rakstīja:

05 Jan 2009, 18:58:56 Staris rakstīja:

05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?

Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas"

nu bet tam pasham gofam taksh arī turbīna ieslēdzās tikai pie 2000 apgr. bet pirmais cēliens gofam labāks kā man. Protams līdz brīdim kad man paverās turbīna

un veel atcerējos vienu būtisku iezīmi. Ja es nospiežu grīdā tad apmēram pie 3000 apg. autinsh noraustās uz sekundes desmitdaļām. sajūta itkā degviela nepienāk. Dzirdēju tas varētu būt dēļ tā ka sūknis nespēj tik daudz iegrūzt. tas tā ir ?? Ko darīt? sūkni remontēt?? jaunu pirkt?? citi varianti ??
Offline
-INC-
07. Jan 2009, 21:53 #370

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


05 Jan 2009, 19:05:56 janisar330 rakstīja:

05 Jan 2009, 19:02:19 janisar330 rakstīja:

05 Jan 2009, 18:58:56 Staris rakstīja:

05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?

Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas"

nu bet tam pasham gofam taksh arī turbīna ieslēdzās tikai pie 2000 apgr. bet pirmais cēliens gofam labāks kā man. Protams līdz brīdim kad man paverās turbīna

un veel atcerējos vienu būtisku iezīmi. Ja es nospiežu grīdā tad apmēram pie 3000 apg. autinsh noraustās uz sekundes desmitdaļām. sajūta itkā degviela nepienāk. Dzirdēju tas varētu būt dēļ tā ka sūknis nespēj tik daudz iegrūzt. tas tā ir ?? Ko darīt? sūkni remontēt?? jaunu pirkt?? citi varianti ??


Normāli 3.0 d ir jāsāk griezt no 1800 RPM. Ja tas notiek vēlāk, visticamākais ir kāds defekts. Beigts turbīnas vadības vārsts, nav vakuuma, nenoregulēta/beigta turbīna, beigts GMM, nepareizs softs, ciet katalizatori, u.t.t.

Čips 99% ka nipričom, tik tizlu softu ir grūti uztaisīt.

Karoče nepieciešama diagnostika.
Offline
BGV
21. Jan 2009, 21:38 #371

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 712

Braucu ar: xxx

vakar pie INC tika nočipots 530d e60 ar stock 218 hp un 500 nm.. Ir tā, ka pēc sajūtām iet mazliet labāk, bet pēc spidometra un tā, ka bremzes paliek par vāju... ir krietna starpība. Visiem iesaku

-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
_iljaCH_
21. Jan 2009, 22:52 #372

Kopš: 11. Jan 2005

Ziņojumi: 325

Braucu ar:


05 Jan 2009, 19:05:56 janisar330 rakstīja:

05 Jan 2009, 19:02:19 janisar330 rakstīja:

05 Jan 2009, 18:58:56 Staris rakstīja:

05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?

Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas"

nu bet tam pasham gofam taksh arī turbīna ieslēdzās tikai pie 2000 apgr. bet pirmais cēliens gofam labāks kā man. Protams līdz brīdim kad man paverās turbīna

un veel atcerējos vienu būtisku iezīmi. Ja es nospiežu grīdā tad apmēram pie 3000 apg. autinsh noraustās uz sekundes desmitdaļām. sajūta itkā degviela nepienāk. Dzirdēju tas varētu būt dēļ tā ka sūknis nespēj tik daudz iegrūzt. tas tā ir ?? Ko darīt? sūkni remontēt?? jaunu pirkt?? citi varianti ??

Ir tas pats auto, līdzīgas problēmas, čips no chiptuning.lv. Visas diagnostikas izietas, turbīnas nomainītas, katalizatori izgriezti utt, pauze pie 3000 - visticamāk pārspiediena vārsta elektroniska regulācijas nepieciešamība,jo spiedieni - nominālie, maksimālie ir pieregulēti, it īpaši ja tas ir mainīts (cik saprotu - veic čipotava)
Offline
-INC-
21. Jan 2009, 23:42 #373

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


21 Jan 2009, 22:52:58 _iljaCH_ rakstīja:

05 Jan 2009, 19:05:56 janisar330 rakstīja:

05 Jan 2009, 19:02:19 janisar330 rakstīja:

05 Jan 2009, 18:58:56 Staris rakstīja:

05 Jan 2009, 18:51:59 janisar330 rakstīja:
Nopirku nesen E46 330d 184 Hp, 2001. gads.
Dzeks bija uzlicis čipu, bet ja pareizi sapratu tas nebija no www.ciptuning.lv. Jautājums ir par to ka man liekās aizdomīgi ka tā kārtīgi autinš sāk celt tikai pie 2-2,5 tk apgriezieniem. Uzrāviens labs, nevar sūdzēties. Bet līdz tiem 2-2,5 tk apgriezieniem man garām paiet pat 2.0 Golfs. Kādam ir līdzīga problēma?? Vainīgs tas lētais čips?? vai tas ir normāli un tā ir jābūt?

Pēc 2000 apgriezieniem ir iegriezusies turbīna un tā sāk kārtīgi pūst. Līdz tiem 2k rpm tu brauc ar motoru "kuram nav turbīnas"

nu bet tam pasham gofam taksh arī turbīna ieslēdzās tikai pie 2000 apgr. bet pirmais cēliens gofam labāks kā man. Protams līdz brīdim kad man paverās turbīna

un veel atcerējos vienu būtisku iezīmi. Ja es nospiežu grīdā tad apmēram pie 3000 apg. autinsh noraustās uz sekundes desmitdaļām. sajūta itkā degviela nepienāk. Dzirdēju tas varētu būt dēļ tā ka sūknis nespēj tik daudz iegrūzt. tas tā ir ?? Ko darīt? sūkni remontēt?? jaunu pirkt?? citi varianti ??

Ir tas pats auto, līdzīgas problēmas, čips no chiptuning.lv. Visas diagnostikas izietas, turbīnas nomainītas, katalizatori izgriezti utt, pauze pie 3000 - visticamāk pārspiediena vārsta elektroniska regulācijas nepieciešamība,jo spiedieni - nominālie, maksimālie ir pieregulēti, it īpaši ja tas ir mainīts (cik saprotu - veic čipotava)


Degvielas zemspiediena sūkņiem ir vienkārša pārbaude. Norauj no degvielas zemspiediena devēja vadu (devējs atrodas uz degvielas filtra), un izbrauc līkumu. Ja problēma pazūd tad vaina ir zemspiediena sistēmā.

P.s. Ar norautu vadu uz paneļa iedegsies kļūda, bet tas po. Uzspraudīsi atpakaļ, pārstartēsi un nodzisīs.
Offline
martinssh
16. Jun 2010, 23:15 #374

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

iedodiet usera INC numuru mob, kas chipo autinjus paldies
Offline
SArtis
09. Dec 2010, 13:54 #375

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200

Neribeju cept jaunu topiku.
Gribetu dzirdet viedoklus no PERSONIGAS pieredzes pec dizela ciposanas, teiksim, pec gada vai vairaak lietosanas.
vai ir kadas problemas paradijusas, kas varetu but saistitas ar jaudas palielinasanu?
vai automatiska kaarba tur tos nenormalos Nm?
Visvairak interesetu 3.0D E39 lietotaju PERSONIGAS atsauksmes.
paldies
Offline
SArtis
14. Dec 2010, 14:43 #376

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200


09 Dec 2010, 13:54:34 SArtis rakstīja:
Neribeju cept jaunu topiku.
Gribetu dzirdet viedoklus no PERSONIGAS pieredzes pec dizela ciposanas, teiksim, pec gada vai vairaak lietosanas.
vai ir kadas problemas paradijusas, kas varetu but saistitas ar jaudas palielinasanu?
vai automatiska kaarba tur tos nenormalos Nm?
Visvairak interesetu 3.0D E39 lietotaju PERSONIGAS atsauksmes.
paldies


Vai tiesam seit nav neviens, kas ir nochipojis savu auto, lietojis to ilgaku laiku un varetu padalities pieredze?
Offline
subaru
14. Dec 2010, 14:47 #377

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10273

Braucu ar: rokām uz stūres

2002. gada e39 530D Manual.

Čipots sen.
Pēc čipošanas uzreuz bij jāremontē augstspiediena sūknis (tip nečipotam motoram viņš spēja piekačāt ar visu to, ka 1 plundžeris bij sajāts, a čipotam nepietika degvielas spiediena.)

Un kaut kad arī sajūgs pieteicās

Vairāk arī nekas tajā sakarā nav jādara ... tik jābrauc ar platu smaidu
Offline
SArtis
14. Dec 2010, 14:50 #378

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200

Un cik maksa augstspiediena sukna remonts?
Offline
aleksejs111
16. May 2012, 17:38 #379

Kopš: 13. May 2012

Ziņojumi: 23

Braucu ar: bmw 520 e34

520 24v e34 var nocipot ari cik tas maksa un par cik palielinas jauda
Offline
Eglitis
16. May 2012, 17:42 #380

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99

jēga to 2.0 čipot? nopērc citu 34to ar motoru un dzīvo laimīgs..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo