Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Permalat
01. Jun 2005, 16:27 #361

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-01 15:48, Bosnija rakstīja:
Ko Permalats saka par e36 323 97 gads, tb dzinējs utt

Nav ne vanas. Nekādi extra varianti nav dzirdēti. Jāskatās konkrētais eksemplārs - vai nav avārijas bijušas (nopietnas), nobraukums, utt..
Offline
Permalat
01. Jun 2005, 16:37 #362

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-01 16:24, DoubleD rakstīja:
cik e30 m20 2.3 ~tosolu vaidzetu visai sisteemai?
5us L jeb njemt kaadus 7us Litrus ?
paldies

Labāk gan pārbaudi, vai tas ir koncentrāts vai gatavs šķidrums.
Offline
DoubleD
01. Jun 2005, 16:42 #363

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

man te darbaa i kannas, vienk nezinu cik daudz lai njem liidz...

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Permalat
01. Jun 2005, 16:44 #364

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-01 16:42, DoubleD rakstīja:
man te darbaa i kannas, vienk nezinu cik daudz lai njem liidz...

Katrā rokā pa 5L kanaai! Tad ar rezervi pietiks
Offline
DoubleD
01. Jun 2005, 17:17 #365

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

paaaldies

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
krupis
01. Jun 2005, 17:44 #366

Kopš: 27. Apr 2004

Ziņojumi: 669

Braucu ar: darba dienas auto, brivdienas ar trubinju pa cd vacinju

vai pie jums var iegaadaaties e32 labo slieksni (taa plastmasa) un motora paarsegu prieks mazajaam naasiim? kaadas cenas?
Offline
Puuchuks
01. Jun 2005, 17:44 #367

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2005-06-01 16:44, Permalat rakstīja:
Katrā rokā pa 5L kanaai! Tad ar rezervi pietiks

droshaak uzreiz visu 200L mucu pakjert liidz, tad toch pietiks i pasham, i Sasham
Offline
Artis_D
01. Jun 2005, 18:11 #368

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW


2005-06-01 15:48, Bosnija rakstīja:
Ko Permalats saka par e36 323 97 gads, tb dzinējs utt


vajag tik ņemt - es ikdienai ņemtu visus no 323 līdz 330 pārējie zem 320 (ieskaitot) man nepatīk. skaties tikai nepērc no paziņām
Offline
Agritis
01. Jun 2005, 18:49 #369

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST

Tāda nelaime hapenējās - pie zobsiksnas maiņas acīmredzot ar kautko asu ir tapusi savainota augšējā dzesēšanas truba (termostats <-> radiators). Sekas - pēc divām dienām motors kūp un temperatūra sāka nenormāli kāpt - tjipa viss labums (mūžveca tosola un ūdens maisījums) pa caurumu brangi tecējis ārā, saslapinot visu iespējamo, tai skaitā arī "brand new" zobsiksnu (vismaz man tā liekas, jo tas "kožuhs" siksnai nav hermētisks un tur viss tek un pil). Jautājums - cik tas ir kritiski priekš siksnas - negribas pēc divām dienām atkal likt jaunu - tjipa ižžūs un būs ok?
Offline
edm
01. Jun 2005, 20:29 #370

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

permalatam-man principaa nav ne jausmas kads tur ieksh taa e30 ir motors pec koda un kaada ir vadiiba-principaa viss ir taa kaa naaca no ruupnicas gan motors gan pravodka 84gada e30 323 kupeja m-tehnic itkaa!!!motoru es itkaa pats vareetu ielikt ieksh taa kuzova bet gar taam elektrolietam negriibaas man njemties taapeec jautaajums-cik vismaz aptuveni pie jums tas maxaatu???
Offline
edm
01. Jun 2005, 20:31 #371

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

puuce nu tad kaa ar tiem stiprinaajumiem-es tev vinjus vareetu pret kautko no e21 iemainiit man ir shis tas palicis taapat nau jeega!!! bija e21 323 palicis ir stuures stienis,reduktors,kardaans bremzhu diski un varbuut veel ko var atrast ja vajag!!
Offline
Permalat
01. Jun 2005, 20:55 #372

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-01 20:29, edm rakstīja:
permalatam-man principaa nav ne jausmas kads tur ieksh taa e30 ir motors pec koda un kaada ir vadiiba-principaa viss ir taa kaa naaca no ruupnicas gan motors gan pravodka 84gada e30 323 kupeja m-tehnic itkaa!!!motoru es itkaa pats vareetu ielikt ieksh taa kuzova bet gar taam elektrolietam negriibaas man njemties taapeec jautaajums-cik vismaz aptuveni pie jums tas maxaatu???

Redz, ja visu pārbūvi veiktu mēs (ko, domāju, meistari negribētu darīt), tad būtu vienkāršāk. Par cipariem nav ne jausmas, jo nianses sastāda kādus 70%.
Varu piedāvāt sekojošu apmaksas shēmu: Ls 15/h. Reālā darba.
Offline
edm
01. Jun 2005, 21:04 #373

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

reaalaa darba tas ir par pravodku???nu vismaz aptuveni man jaazin tur 100ls vajag jeb kaados 50varetu iekljauties???
Offline
edm
01. Jun 2005, 21:05 #374

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

nu a teiksim ciktad aptuveni visa parbuuve pie jums maxaatu???
Offline
Permalat
02. Jun 2005, 09:35 #375

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-01 21:04, edm rakstīja:
reaalaa darba tas ir par pravodku???nu vismaz aptuveni man jaazin tur 100ls vajag jeb kaados 50varetu iekljauties???

Kopējās pārbūves/provodkas nomaiņas izmaksas nav prezīci pasakāmas. Saproti, ja vēs veicam operāciju, ko BMW ir paredzējis (papildaprīkojums, remonts, apkope, utt), tad ir zināma darbību secība, patērējamais laiks. Ja mēs pārliekam motoru, kurš ir paredzēts konkrētā virsbūvē, un ir visas detaļas, arī tad situācija ir zināma. Ja mēs pārbūvējam, tad
1. apmaksa pa stundām;
2. trūkstošās detaļas liekam tādas, ko var dabūt uzreiz (nevis dienām meklējam lietotu/lētāku);
3. nedodam nekādu garantiju, utt.
Nu, diemžēļ, mēs nevaram atļauties par Ls 50 pāris dienas cīnīties ar provodkas niansēm.
Tavā gadījumā tā ir nopietna auto pārbūve.
Offline
Permalat
02. Jun 2005, 09:38 #376

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-01 18:49, Agritis rakstīja:
Tāda nelaime hapenējās - pie zobsiksnas maiņas acīmredzot ar kautko asu ir tapusi savainota augšējā dzesēšanas truba (termostats <-> radiators). Sekas - pēc divām dienām motors kūp un temperatūra sāka nenormāli kāpt - tjipa viss labums (mūžveca tosola un ūdens maisījums) pa caurumu brangi tecējis ārā, saslapinot visu iespējamo, tai skaitā arī "brand new" zobsiksnu (vismaz man tā liekas, jo tas "kožuhs" siksnai nav hermētisks un tur viss tek un pil). Jautājums - cik tas ir kritiski priekš siksnas - negribas pēc divām dienām atkal likt jaunu - tjipa ižžūs un būs ok?

Nekam ārkārtējam nevajadzētu notikt.

Offline
Krauze
02. Jun 2005, 09:55 #377

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx

Vajag nomainit E-36 325 generatoram gultni, biju pie jums uz diagnostiku, Jusejie ieteica imanta kautkadu kaktu servisu

Offline
Permalat
02. Jun 2005, 12:29 #378

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-02 09:55, Krauze rakstīja:
Vajag nomainit E-36 325 generatoram gultni, biju pie jums uz diagnostiku, Jusejie ieteica imanta kautkadu kaktu servisu



Nu, mūsējie uz vietas tiešām nemaina gultņus. Vēl varu ieteikt Matīsa ielu 74/76, posmā starp Avotu un Valmieras. Tur ir firmiņa, kas tieši specializējas starteru/ģeneratoru remontā.
Offline
Krauze
02. Jun 2005, 12:35 #379

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx

Tel Nr iedod ludzu japzvana!
Bet pie viniem tak javed laikam generators nonemts jau vai ka
Offline
Permalat
02. Jun 2005, 12:37 #380

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-06-02 12:35, Krauze rakstīja:
Tel Nr iedod ludzu japzvana!
Bet pie viniem tak javed laikam generators nonemts jau vai ka


Tel nezinu, paprovē 118 uzzināt, viņiem ir remonta fonds, domāju, ka uz vietas nomainīs, un veselu vietā uzliks!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo