Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW & gāze

AutorsZiņojums
artursz
18. May 2010, 18:14 #361

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus

nu protams, ka nekaa slikta tur nav.. vairs jau arii nevar teikt, ka esi kapeikpiseejs, jo tur ir ideaals arguments "atgaazu toksiskums", tobish esi zalji domaajoshs
Offline
fuuzels
18. May 2010, 18:24 #362

Kopš: 11. Apr 2007

Ziņojumi: 550

Braucu ar:

Sitai temai verojams cikliskums, ka bendzas cena pietuvojas 80 sant/L ta sak aktivizeties gazes jautajums.
Ir sanacis pabraukt ar gazes kameru (tipa ieprici, bet, ka te izsakas, ar to sudu, kas nekam neder). Minusi ir pietiekami:
balons aiznem vietu, zapaska jaliek bagaznieka, reali trauce.
biezi japildas, ~45 L iet baka, kas nav daudz. Protams uz katra stura neuzpildisies, pakjos vispar vari aizmirst par gazi.
ziema ekonomija samazinas, jo automatiski starte uz benzinu un pie kadiem 30 gradiem parsledzas uz gazi, soziem sanaca diezgan daudz benzu liet.
Nav datcika gazes atlikumam, reali visu laiku janulle spidometrs pie uzpildes. gazei ejot uz beigam normali berot virsu peksni pazud gazes padeve un tad sanak stulba noraustisanas (varbut gazes iekartes gluks)
motoram ari siltak ar gazi stradajot, bet ja viss tehniska kartiba problemam nevajadzetu but

Par smaku neko nezinu, ja tehniska kartiba nekas nesmird un izpludes gazes ari, atskiriba no nojatiem dizeliem un citiem srotiem, no kuriem velas ara sudu makonis.

Plus laikam tikai viens, bet pietiekams, lai atsvertu visus minusus - kapeicina maka turas ilgak.
Ella ari pec skata svaiga izskatas pec 10 tukst., bet tapat jau jamaina.

Offline
Peecis
18. May 2010, 19:14 #363

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Ja kāds grib likt gāzi, tad iesaku likt pie Heinrika Ganību dambī (tas links ar aprakstu bija no viņa mājas lapas). Pie viņa apkopjoties regulāri nekad nav bijušas problēmas un viss ir akurāti sataisīts.
P.S. 120 000km ar gāzi un 528iA double vanos jau norullēti. Viss OK.
Offline
edzulis
18. May 2010, 19:25 #364

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

cik tad īsti maksā tā 4 paaudzes gāze V8 motoram?
Offline
Pauliic
18. May 2010, 19:28 #365

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

pie tā Henriha V6 3.8 bija ~ 550 Ls ar uzstādīšanu bez čekiem (tip pvn). V8 par kādiem 100ls vairāk.

pameklē no kāda sista auto moš ar pa lēto dabūt.

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
vabulsb
20. May 2010, 13:08 #366

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 425

Braucu ar:


18 May 2010, 17:54:30 vabulsb rakstīja:
Un kura gāzes iekārta labāka - ir divi varianti
1. Zavolini
2. Stella
Bija tur vēl kaut kāda, bet katrs tikai liela savu, bet man kā patērētājam nepieciešams price-performance.
Protams iet runa par 4. paaudzi, kas ir uz sprauslām.
Joprojām interesē, kuras tad ir no 4. paaudzes tās labākās iekārtas uz V6 dzinēju?
Offline
Luciferz
20. May 2010, 13:17 #367

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


18 May 2010, 18:24:28 fuuzels rakstīja:
Sitai temai verojams cikliskums, ka bendzas cena pietuvojas 80 sant/L ta sak aktivizeties gazes jautajums.
Ir sanacis pabraukt ar gazes kameru (tipa ieprici, bet, ka te izsakas, ar to sudu, kas nekam neder). Minusi ir pietiekami:
balons aiznem vietu, zapaska jaliek bagaznieka, reali trauce.
biezi japildas, ~45 L iet baka, kas nav daudz. Protams uz katra stura neuzpildisies, pakjos vispar vari aizmirst par gazi.
ziema ekonomija samazinas, jo automatiski starte uz benzinu un pie kadiem 30 gradiem parsledzas uz gazi, soziem sanaca diezgan daudz benzu liet.
Nav datcika gazes atlikumam, reali visu laiku janulle spidometrs pie uzpildes. gazei ejot uz beigam normali berot virsu peksni pazud gazes padeve un tad sanak stulba noraustisanas (varbut gazes iekartes gluks)
motoram ari siltak ar gazi stradajot, bet ja viss tehniska kartiba problemam nevajadzetu but

Par smaku neko nezinu, ja tehniska kartiba nekas nesmird un izpludes gazes ari, atskiriba no nojatiem dizeliem un citiem srotiem, no kuriem velas ara sudu makonis.

Plus laikam tikai viens, bet pietiekams, lai atsvertu visus minusus - kapeicina maka turas ilgak.


Ella ari pec skata svaiga izskatas pec 10 tukst., bet tapat jau jamaina.




nu kaut kaadu suuda iekaartu esi aprakstiijis
manam vecajam (e38, 4,4) viss bija vislabaakaja akaartiibaa
-balons 80l - pildies ar normaaliem intervaaliem
-nekad nekaadas smakas nav
-no aarpuses un iekshpuses viss nosleepts taa, ka tikai haubi atverot redzi, ka ar gaazi gaaz.
-ziemaa t* pie kursa paarsleedzas var reguleet
-ellu var nemainiit ilgaak
-ekonomija 40% vs benza
-gazes atlikumam ir dachiks u.t.t.

par ko cepiens

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
Luciferz
20. May 2010, 13:18 #368

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa

es nesaku, ka visiem tagad davai uz gaazi paariet, bet ja ir pienemts leemums likt gaazi, tad taa ir jaaieliek laba un labi, bez santiimu pishas un viss rullee.

ja pish santiimu uz pashu iekaartu un liceejiem, tad veelaak nekaada ekonomija nesanaaks, kritiis uz nerva

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
vabulsb
20. May 2010, 13:35 #369

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 425

Braucu ar:


20 May 2010, 13:18:40 Luciferz rakstīja:
es nesaku, ka visiem tagad davai uz gaazi paariet, bet ja ir pienemts leemums likt gaazi, tad taa ir jaaieliek laba un labi, bez santiimu pishas un viss rullee.

ja pish santiimu uz pashu iekaartu un liceejiem, tad veelaak nekaada ekonomija nesanaaks, kritiis uz nerva


Bet tur jau tās iekārtas un licēju ir vesels lērums, tāpēc arī gribēju zināt, kur tad no iekārtām ir labāka.
Offline
egonspleeve
20. May 2010, 13:44 #370

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


18 May 2010, 19:25:51 edzulis rakstīja:
cik tad īsti maksā tā 4 paaudzes gāze V8 motoram?


apmeram 100 lati par cilindru, ja grib daudzmaz normalu kvalitati.
Offline
vabulsb
20. May 2010, 16:29 #371

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 425

Braucu ar:

Ne vienmēr cena ir noteicšasi, jo iekārtas ir daudz un dažādas, kā arī to komponentes, kas tiek pielasītas ļoti atšķiras, tāpēc svarīgi ir labs un zinošs meistars ar labu iekārtu, ko uzstāda par adekvātu cenu nevis kā pie mums pieņemts ar 50% uzcenojumu labākā gadījumā.
Offline
chawijs
20. May 2010, 16:37 #372

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: e91,audi


20 May 2010, 16:29:29 vabulsb rakstīja:
Ne vienmēr cena ir noteicšasi, jo iekārtas ir daudz un dažādas, kā arī to komponentes, kas tiek pielasītas ļoti atšķiras, tāpēc svarīgi ir labs un zinošs meistars ar labu iekārtu, ko uzstāda par adekvātu cenu nevis kā pie mums pieņemts ar 50% uzcenojumu labākā gadījumā.

nesmidini! tieshi cena shinii zinja manuprat ir pats noteicoshais!
Offline
vabulsb
21. May 2010, 09:26 #373

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 425

Braucu ar:


20 May 2010, 16:37:32 chawijs rakstīja:

20 May 2010, 16:29:29 vabulsb rakstīja:
Ne vienmēr cena ir noteicšasi, jo iekārtas ir daudz un dažādas, kā arī to komponentes, kas tiek pielasītas ļoti atšķiras, tāpēc svarīgi ir labs un zinošs meistars ar labu iekārtu, ko uzstāda par adekvātu cenu nevis kā pie mums pieņemts ar 50% uzcenojumu labākā gadījumā.

nesmidini! tieshi cena shinii zinja manuprat ir pats noteicoshais!


Ok, ja esi gatavs maksāt tik cik paprasa, bet nezinot kvalitatīvi un iespējami labākas alternatīvas, tad uz priekšu Runa iet par tās saucamās 4. paaudzes iekārtām, kur to cenu starpība svārstās 100.-lvl robežās uz manu auto, bet objektīvi, kura tad iekārta ir labākā pateikt neviens nevar, jo katrs liela savu.
Offline
edwards
21. May 2010, 09:30 #374

Kopš: 26. Apr 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 216

Braucu ar:


18 May 2010, 19:14:35 Peecis rakstīja:
Ja kāds grib likt gāzi, tad iesaku likt pie Heinrika Ganību dambī (tas links ar aprakstu bija no viņa mājas lapas). Pie viņa apkopjoties regulāri nekad nav bijušas problēmas un viss ir akurāti sataisīts.
P.S. 120 000km ar gāzi un 528iA double vanos jau norullēti. Viss OK.

Ari Iesaku!!!jau 110 t.km Chrysler Voyager ar shameejaa sisteemu ripo kaa traks

[ Šo ziņu laboja edwards, 21 May 2010, 09:33:23 ]

Offline
ramonz
29. May 2010, 17:37 #375

Kopš: 02. Sep 2009

Ziņojumi: 288

Braucu ar:


16 May 2010, 00:56:17 Driver rakstīja:
Aiz intereses un skopuma papetiju kadas iekartas ir izgudrotas.
Atradu uzskatamus piemerus starp isto gazes iesprici un bomaru (LV izplatito) gazes sprici.
Links ar isto un padjobka lohiem Links uz bomaru sprici.
Ka jau esmu teicis, ista sprice ir ar normalam gazes sprauslam un izmsidzina gazi skidra veida, bet letaja suda gaze tiek no reduktora, jau gazveida, padota uz parastu elektromagnetisku varstu un no vinja uz caurumu kolektora (visvienkarshakajas iekartas no reduktora gazi padod uz iztvaicetaju/mixeri)
visi auto, kurus esmu redzejis dzivee un saimnieki teikushi, ka ir kruta iesprices iekarta virsu, patiesiba ir vien bijushi gazes iesprices imitacija
ja tomer kadam ir lietoshana istas gazes iesprices auto, labprat to papetitu tuvak.


Kaadreiz lasiiju par shaadaam sisteemaam, kas manaa izpratnee ir tieshaa gaazes ieshrpice un taads ja nemaldos liek arii latvijaa

http://www.prinsautogas.com/en/products/compone...s/injectors.html
Offline
edzulis
29. May 2010, 18:08 #376

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Driver, varam aizbraukt kopā par šito parunāt uz kādu kantori. Man noteikti batonus saspraudīs, tādēļ vajag opozīciju līdzi. Ja ir ok iekārta, es noteikti lieku. 0.78 vs 0.36 starpība ir precīzi 2x. Atpelnīsies pusgadā, ja ne ātrāk.
Offline
Instigater
29. May 2010, 18:33 #377

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Heinrihu varu ieteikt, prot viņš to lietu, un, ja atvedīsi normālā stāvoklī lietotu iekārtu ar visiem papīriem, tad, ko varēs izmantot, arī to saliks, lai mazāk izdevumu klientam.
Neaizmirstam, ka tieši kantoris atbilst par uzstādītās gāzes iekārtas drošību.
Offline
Driver
29. May 2010, 20:18 #378

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 May 2010, 18:08:38 edzulis rakstīja:
Driver, varam aizbraukt kopā par šito parunāt uz kādu kantori. Man noteikti batonus saspraudīs, tādēļ vajag opozīciju līdzi. Ja ir ok iekārta, es noteikti lieku. 0.78 vs 0.36 starpība ir precīzi 2x. Atpelnīsies pusgadā, ja ne ātrāk.

ok bet tad veltam tam dienu un apbraukasim max vietu skaitu, kur katra vieta uzdoshu "stulbus" jautajumus. Atkariba no ta, ko katrs par savu iekartu vares pastastit un atbildet uz maniem provokativajiem jautajumiem, dienas beigas pateikshu, kuru razotaja iekartu un pie kura meistara es liktu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ramonz
30. May 2010, 13:09 #379

Kopš: 02. Sep 2009

Ziņojumi: 288

Braucu ar:

peec tam luudzu "oglasite vesj spisok", kaa arii zelta iekaartu un meistaru...taa teikt neturiet sveci zem puura.

[ Šo ziņu laboja ramonz, 30 May 2010, 22:12:11 ]

Offline
Luciferz
30. May 2010, 13:41 #380

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa

visforshaakais ir tas, ka dzeki, kas 2-3 gadus atpakalj nolika gaazi kaa shkiru, tagad, skatos, ir gatavi saveejiem drapakiem likt virsuu asap
nu taa jau ir tajaa dziivee


-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo