Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60/61 III
Autors | Ziņojums |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| A nevar kāds kkā piekodēt lai head upā vnk rāda to eļļas T?
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
07 Feb 2019, 14:04:07 @Angelz rakstīja:
07 Feb 2019, 13:53:58 @Ruudis rakstīja:
07 Feb 2019, 13:50:35 @Angelz rakstīja:
07 Feb 2019, 13:20:23 @Ruudis rakstīja:
Uz e60 man personīgi gribētos temperatūras strelku, nevis gaidīt paziņojumu ''engine too hot''
Spidometra ekonomaizeru var pārkodēt lai rāda motora eļļas temp, tā kā tas ir realizēts M5. Vienīgi labais trafarets ir jānomaina uz citu un jānokalibrē rādījumi.
Vai jāuzliek uz paneļa pod raceing VDO datčiki
Nekas sarežģīts nav, var realizēt nelielu hw ar OLED ekrānu kur rādīsies visa vēlamā infa.
Esi jau to realizējis kādam? Kādas aptuvenās izmaksas?
Pie loga likt negribu, bet kāpēc gan garākā vadā neiepīt tādu ekrānu un neturēt, piemēram, cimdu nodalījumā [ Šo ziņu laboja Staris, 07 Feb 2019, 16:53:17 ] | Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4791
Braucu ar: 07`e61 530d///M
|
07 Feb 2019, 16:22:05 @CP17 rakstīja:
A nevar kāds kkā piekodēt lai head upā vnk rāda to eļļas T?
Šo arii iedomajos,buutu soliidi | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Kādam nolūkam? Sportiskam? | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Tīri intereses pēc sekot līdz dzinēja dzīvei, es liekas ka kādus trīs gadus nomaucu ar beigtiem termostatiem un salu pie stūres kādus 10km no rītiem...
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
07 Feb 2019, 20:47:26 @CP17 rakstīja:
Tīri intereses pēc sekot līdz dzinēja dzīvei, es liekas ka kādus trīs gadus nomaucu ar beigtiem termostatiem un salu pie stūres kādus 10km no rītiem...
nu, redzi, auto būtu vēlams reizi pusgadā aizvest uz diagnostiku. būvēt konstruktoru, katru mēnesi kādu plastmasu piekarināt vari, bet reizi 3 gados diagnostiku izveikt - vlom | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
07 Feb 2019, 21:01:13 @KateG rakstīja:
07 Feb 2019, 20:47:26 @CP17 rakstīja:
Tīri intereses pēc sekot līdz dzinēja dzīvei, es liekas ka kādus trīs gadus nomaucu ar beigtiem termostatiem un salu pie stūres kādus 10km no rītiem...
nu, redzi, auto būtu vēlams reizi pusgadā aizvest uz diagnostiku. būvēt konstruktoru, katru mēnesi kādu plastmasu piekarināt vari, bet reizi 3 gados diagnostiku izveikt - vlom
Kāda tur diagnostika termostatiem, ja atbrauc uz servisu ar jau siltu dzinēju, atstāt uz diennakti, nu nah, tik mauc uz darbu/mājām
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Davito | | Kopš: 06. Oct 2015
Ziņojumi: 189
Braucu ar:
| Vai šeit ir kāds pie kura ir iespēja nokalibrēt aktīvo kruīza kontroli? | Offline | | |
|
Voits | | Kopš: 07. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 432
Braucu ar: e39,e90,e63
| Vnk kļūdas vajag vainu inpa vai ista formātā redzēt.
Es tā konceptuāli spriežu
Man galvenais,lai parāda kļudas normālā formātā. Par cik neviens profesors nav pieteicies... | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
07 Feb 2019, 21:06:40 @CP17 rakstīja:
07 Feb 2019, 21:01:13 @KateG rakstīja:
07 Feb 2019, 20:47:26 @CP17 rakstīja:
Tīri intereses pēc sekot līdz dzinēja dzīvei, es liekas ka kādus trīs gadus nomaucu ar beigtiem termostatiem un salu pie stūres kādus 10km no rītiem...
nu, redzi, auto būtu vēlams reizi pusgadā aizvest uz diagnostiku. būvēt konstruktoru, katru mēnesi kādu plastmasu piekarināt vari, bet reizi 3 gados diagnostiku izveikt - vlom
Kāda tur diagnostika termostatiem, ja atbrauc uz servisu ar jau siltu dzinēju, atstāt uz diennakti, nu nah, tik mauc uz darbu/mājām
es ticu, ka tie ''speci'', pie kā tu brauc, nespēj novērtēt šo sadaļu.
Ne skatīt visu temperatūras sensoru rādījumus, ne izmantot ciparnieku termometru vai termokameru.
Pēdējie toolji - pilnīgi noteikti nav
''kupi dizeļ M57'' | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
07 Feb 2019, 21:18:21 @KateG rakstīja:
07 Feb 2019, 21:06:40 @CP17 rakstīja:
07 Feb 2019, 21:01:13 @KateG rakstīja:
07 Feb 2019, 20:47:26 @CP17 rakstīja:
Tīri intereses pēc sekot līdz dzinēja dzīvei, es liekas ka kādus trīs gadus nomaucu ar beigtiem termostatiem un salu pie stūres kādus 10km no rītiem...
nu, redzi, auto būtu vēlams reizi pusgadā aizvest uz diagnostiku. būvēt konstruktoru, katru mēnesi kādu plastmasu piekarināt vari, bet reizi 3 gados diagnostiku izveikt - vlom
Kāda tur diagnostika termostatiem, ja atbrauc uz servisu ar jau siltu dzinēju, atstāt uz diennakti, nu nah, tik mauc uz darbu/mājām
es ticu, ka tie ''speci'', pie kā tu brauc, nespēj novērtēt šo sadaļu.
Ne skatīt visu temperatūras sensoru rādījumus, ne izmantot ciparnieku termometru vai termokameru.
Pēdējie toolji - pilnīgi noteikti nav
''kupi dizeļ M57''
Hvz kas viņam ir vai nav, bet pēdējos patsmit gadus remontējos Jelgavas ielā 8 vai Dārzciema 64a kad vēl OX tur šancēja.
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Piedodiet atvainojiet, bet BMW dīleru serviss tiešām ar termostatiem netiek galā pat Vācijā. CP17 tu aizbrauc ar remdenu motoru uz servisu nevis tādu, kurš ir sasniedzis darba temperatūru. Elementāri jāpaskatās kompī cik ir temperatūra, jāpasilda dzinēju un jāpaskatās vai tas silst. Ja paši labi zin, ka šoferim nav temperatūras rādījumi redzami, tad jau nu būtu jāvar saprast, ka termostata veselība ir jāpārbauda laiku pa laikam. Galu galā visas iespējas paskatīties, kad pēdējoreiz DPF tika tīrīts un tad arī varētu ļoti labi konstatēt termostata nāves faktu.
Mans E61 arī bija apkopies pie dīlera, bet līdz manīm nonāca ar beigtu termostatu tā pat kā iepriekšējais eksemplārs.
Tāpat intereses pēc šo 3 gadu laikā varēji arī TA redzēt cik ir motora temperatūra, ja nemaldos.[ Šo ziņu laboja Staris, 07 Feb 2019, 21:54:55 ] | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
07 Feb 2019, 21:53:23 @Staris rakstīja:
Piedodiet atvainojiet, bet BMW dīleru serviss tiešām ar termostatiem netiek galā pat Vācijā. CP17 tu aizbrauc ar remdenu motoru uz servisu nevis tādu, kurš ir sasniedzis darba temperatūru. Elementāri jāpaskatās kompī cik ir temperatūra, jāpasilda dzinēju un jāpaskatās vai tas silst. Ja paši labi zin, ka šoferim nav temperatūras rādījumi redzami, tad jau nu būtu jāvar saprast, ka termostata veselība ir jāpārbauda laiku pa laikam. Galu galā visas iespējas paskatīties, kad pēdējoreiz DPF tika tīrīts un tad arī varētu ļoti labi konstatēt termostata nāves faktu.
Mans E61 arī bija apkopies pie dīlera, bet līdz manīm nonāca ar beigtu termostatu tā pat kā iepriekšējais eksemplārs.
jā, šo tēmu (termālā režīma kontrole) jau nu varēja kaut primitīvu iemest pašdiagnostikā. Lai met kļūdas, ja pilnīgā pakaļā... | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
07 Feb 2019, 21:53:23 @Staris rakstīja:
Piedodiet atvainojiet, bet BMW dīleru serviss tiešām ar termostatiem netiek galā pat Vācijā. CP17 tu aizbrauc ar remdenu motoru uz servisu nevis tādu, kurš ir sasniedzis darba temperatūru. Elementāri jāpaskatās kompī cik ir temperatūra, jāpasilda dzinēju un jāpaskatās vai tas silst. Ja paši labi zin, ka šoferim nav temperatūras rādījumi redzami, tad jau nu būtu jāvar saprast, ka termostata veselība ir jāpārbauda laiku pa laikam. Galu galā visas iespējas paskatīties, kad pēdējoreiz DPF tika tīrīts un tad arī varētu ļoti labi konstatēt termostata nāves faktu.
Mans E61 arī bija apkopies pie dīlera, bet līdz manīm nonāca ar beigtu termostatu tā pat kā iepriekšējais eksemplārs.
Tāpat intereses pēc šo 3 gadu laikā varēji arī TA redzēt cik ir motora temperatūra, ja nemaldos.
Da nebija tādu iespēju, tad vēl dzīvoju Berģos, a serviss pārdaugavā, kā arī tās desmit dienas ziemā kad bija jāpabrauc cimdos, bija pofig. Bet nu jā nomainīju viņus pirms gadiem 4triem, iet vēl tagad.
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13613
Braucu ar: 30niekiem
|
07 Feb 2019, 18:09:48 @Bamperis rakstīja:
07 Feb 2019, 16:22:05 @CP17 rakstīja:
A nevar kāds kkā piekodēt lai head upā vnk rāda to eļļas T?
Šo arii iedomajos,buutu soliidi
Kad VW Golf II sāka taisīt šķūningu, tas bija stipri vecāks gados par šodienas e60 vecumu.
Temperatūras displejs ventilācijas restē. Neaizmirstat neona stieņus zem paneļa salikt. Tie ir tik pat vajadzīgi kā termometri.
SAABam bija opcija uzprogrammēt OPEN SID. Pie nospiestas bremzes uz SIDa nospieda vienlaicīgi divas pogas un visi kompja dati redzami- temperatūras, turbīnas spiediens utt.,utjpr.[ Šo ziņu laboja 968-jk, 07 Feb 2019, 22:01:23 ] | Offline | | |
highlander | | Kopš: 03. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1974
Braucu ar: diviem pedāļiem
|
07 Feb 2019, 21:58:40 @968-jk rakstīja:
07 Feb 2019, 18:09:48 @Bamperis rakstīja:
07 Feb 2019, 16:22:05 @CP17 rakstīja:
A nevar kāds kkā piekodēt lai head upā vnk rāda to eļļas T?
Šo arii iedomajos,buutu soliidi
Kad VW Golf II sāka taisīt šķūningu, tas bija stipri vecāks gados par šodienas e60 vecumu.
Temperatūras displejs ventilācijas restē. Neaizmirstat neona stieņus zem paneļa salikt. Tie ir tik pat vajadzīgi kā termometri.
burbuļi ? | Offline | | |
|
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
07 Feb 2019, 16:51:33 @Staris rakstīja:
Esi jau to realizējis kādam? Kādas aptuvenās izmaksas?
Pie loga likt negribu, bet kāpēc gan garākā vadā neiepīt tādu ekrānu un neturēt, piemēram, cimdu nodalījumā
Nē neesmu, pagaidām daļa softa ir uzrakstīta, daļa dzelžu arī ir. Vēl agri ko teikt, nav man diemžēl 24/7 laika šim projektam. Varu tikai pateikt ka būs pieejams beta testam, iedošu pārītim cilvēku uz saviem e6* patestēt. Paša hw cipari būs simboliski, par cik man nav bizness jamos tirgot/veidot bet gan toolis lai atvieglotu dzīvi. Primāri domāti lai redzētu dažādus datus, vnk līmenī varētu manipulēt ar DPF, realizēt M5 HUD speedo uz PreFL E6*, NightVison kameras fsc bypass un citas opcijas ar laiku.
Var mēģināt arī projicēt reversi/spogulī uz priekšējā stikla.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Alkaans | | Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 637
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
| Par termostatiem, pirms gada mainiju abus jaunus, un šoziem BEHR firmas lielais termostas sagāzās, nolūza iekšā plastmasas ķepiņa kas iekšpusē notur to metāla termostatu... ķepiņa kautkur motorā ierauta, neatrada, bet cik man viens teica, ka nekas baigi traks nav jo motorā visi caurumi šķidrumiem ir šaurāki, kautkur karājas iekšā Jaunais termostats iet viss ok, sūkni noklemēt diezvai ar viņu var, jo tad jau jaiziet visai sistēmai cauri? Ārā kā dabūt? Vai nestresot par to? [ Šo ziņu laboja Alkaans, 08 Feb 2019, 10:38:13 ] | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
07 Feb 2019, 21:58:18 @CP17 rakstīja:
07 Feb 2019, 21:53:23 @Staris rakstīja:
Piedodiet atvainojiet, bet BMW dīleru serviss tiešām ar termostatiem netiek galā pat Vācijā. CP17 tu aizbrauc ar remdenu motoru uz servisu nevis tādu, kurš ir sasniedzis darba temperatūru. Elementāri jāpaskatās kompī cik ir temperatūra, jāpasilda dzinēju un jāpaskatās vai tas silst. Ja paši labi zin, ka šoferim nav temperatūras rādījumi redzami, tad jau nu būtu jāvar saprast, ka termostata veselība ir jāpārbauda laiku pa laikam. Galu galā visas iespējas paskatīties, kad pēdējoreiz DPF tika tīrīts un tad arī varētu ļoti labi konstatēt termostata nāves faktu.
Mans E61 arī bija apkopies pie dīlera, bet līdz manīm nonāca ar beigtu termostatu tā pat kā iepriekšējais eksemplārs.
Tāpat intereses pēc šo 3 gadu laikā varēji arī TA redzēt cik ir motora temperatūra, ja nemaldos.
Da nebija tādu iespēju, tad vēl dzīvoju Berģos, a serviss pārdaugavā, kā arī tās desmit dienas ziemā kad bija jāpabrauc cimdos, bija pofig. Bet nu jā nomainīju viņus pirms gadiem 4triem, iet vēl tagad.
Nav jau runa par tevi. Runa ir par to, ka servisam būtu jāapzinās, ka ir tāda problēma ar temperatūrām un vajadzētu vismaz reizi gadā pārbaudīt vai termostats darbojas (ja tu tur esi regulārs klients). Jo, ja saimnieks pats neseko līdzi termostata stāvoklim, tad tev mašīna par bēdām paziņos nevis tad, kad termostats būs beigts, bet gan tad, kad DPF būs nopietnas problēmas. Jā, tev salonā siltu pūtīs tāpat ar beigtu termostatu, bet pa šosi ziemā brauksi ar 60 un mazāk grādu siltu motoru un pilsētā, ja paveiksies, ap 705 grādu siltu motoru. | Offline | | |
KaspichsS | | Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
08 Feb 2019, 11:46:42 @Staris rakstīja:
07 Feb 2019, 21:58:18 @CP17 rakstīja:
07 Feb 2019, 21:53:23 @Staris rakstīja:
Piedodiet atvainojiet, bet BMW dīleru serviss tiešām ar termostatiem netiek galā pat Vācijā. CP17 tu aizbrauc ar remdenu motoru uz servisu nevis tādu, kurš ir sasniedzis darba temperatūru. Elementāri jāpaskatās kompī cik ir temperatūra, jāpasilda dzinēju un jāpaskatās vai tas silst. Ja paši labi zin, ka šoferim nav temperatūras rādījumi redzami, tad jau nu būtu jāvar saprast, ka termostata veselība ir jāpārbauda laiku pa laikam. Galu galā visas iespējas paskatīties, kad pēdējoreiz DPF tika tīrīts un tad arī varētu ļoti labi konstatēt termostata nāves faktu.
Mans E61 arī bija apkopies pie dīlera, bet līdz manīm nonāca ar beigtu termostatu tā pat kā iepriekšējais eksemplārs.
Tāpat intereses pēc šo 3 gadu laikā varēji arī TA redzēt cik ir motora temperatūra, ja nemaldos.
Da nebija tādu iespēju, tad vēl dzīvoju Berģos, a serviss pārdaugavā, kā arī tās desmit dienas ziemā kad bija jāpabrauc cimdos, bija pofig. Bet nu jā nomainīju viņus pirms gadiem 4triem, iet vēl tagad.
Nav jau runa par tevi. Runa ir par to, ka servisam būtu jāapzinās, ka ir tāda problēma ar temperatūrām un vajadzētu vismaz reizi gadā pārbaudīt vai termostats darbojas (ja tu tur esi regulārs klients). Jo, ja saimnieks pats neseko līdzi termostata stāvoklim, tad tev mašīna par bēdām paziņos nevis tad, kad termostats būs beigts, bet gan tad, kad DPF būs nopietnas problēmas. Jā, tev salonā siltu pūtīs tāpat ar beigtu termostatu, bet pa šosi ziemā brauksi ar 60 un mazāk grādu siltu motoru un pilsētā, ja paveiksies, ap 705 grādu siltu motoru.
Būsim godīgi - uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt servisus, kur māk kartera ventilāciju paskatīt (arī te ir ninases), termostatus pārbaudīt (ne mazāk nianšu).
Un tas nav tikai pie mums. Gan šeit, gan ārzemēs masveidā maina benzīnam termostatus, jo t pārāk augsta vai zema.
Kartera ventilācijai - labākajā gadījumā skata, lai nesūktu gaisu iekšā, atverot eļļas korķi.
Bet, tā metode derēja M sērajai! N sērijai, kur ir vai nu Valvetronic vai Stratified charge, CCVV būs atvēries tukšgaitā un gaisu sūks ieplūdē!
Pat, ja ir tupākais dīzelis ar tupāko termostatu - kuram servisam ir ciparnieks termometrs pa rokai?
Nu, varbūt 1 no 100.
Paskat, pat oficiālu serviss manam benzīnam nejēdza termostatu!
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|