Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Kaross
29. Jan 2018, 23:58 #361

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Metāli ir dzelzs, alumīnijs, varš, niķelis, cinks, zelts, sudrabs. Katram ir savas stiepes, vērpes robežas.
https://www.youtube.com/watch?v=OjEDW1WDLlQ

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
30. Jan 2018, 00:04 #362

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Jan 2018, 13:38:08 @fujaks rakstīja:
Saprotu, ka Toyota nav mašīna, bet ir tāds dinozaurs saimniecībā un vajag apkopt lielo apkopi 90 000 km. Amserv prasa 350 EUR, un laikam vienīgie oficiālie ir amserv un wess. Varbūt ir kāda lētāka alternatīva cenas ziņā. Vai tomēr labāk nepist santīmu un braukt pie Amserv?


Saki kāds konkrēti auto. Noteikti, ka varu palīdzēt. Domāju 50-80E droši varēsi ietaupīt. Tā kā tas ir ķēdes dzinējs noteikti, tad nekas daudz tajā apkopē gan neietilpst.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Nello
30. Jan 2018, 10:00 #363

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Mājās ūdenssūknim Metabo HWW 4500/25 inox nepieciešams ieslēgšanas, izslēgšanās automāts, esošajam kontakti (plāksnītes sadegušas), vai ir vel kāds variants kur meklēt izņemot STOKKER servisa centru?
Offline
Restt
30. Jan 2018, 12:52 #364

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:

Aukstā laikā, kā tas kas šobrīd ārā, startējot no rīta mašīnu apgriezini paturās pie 2k uz mazāk kā sekundi un tad nokrītas. Nav pa daudz? nevajaddzētu uz kādiem 1.5k tikai?
Offline
Ruudis
30. Jan 2018, 13:00 #365

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Gan jau LLP sensors beigts
Offline
Aidzhis
30. Jan 2018, 13:09 #366

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 780

Braucu ar: E30, E34

Jautājums forumā ir. Ijis, bet tam atbildi neatradu. E38 730d gaitā, virs 2000 apgriezieniem iedegas pretbuksēšanas, abs un vēl viena lampele.
Kādam ir bijusi kāda līdzīga pieredze? Kāds sīkāks info?
Offline
Restt
30. Jan 2018, 13:13 #367

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:


30 Jan 2018, 13:00:22 @Ruudis rakstīja:
Gan jau LLP sensors beigts


Tas ir tas pats, kas CCV?
Offline
N53series
30. Jan 2018, 13:24 #368

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jan 2018, 12:52:49 @Restt rakstīja:
Aukstā laikā, kā tas kas šobrīd ārā, startējot no rīta mašīnu apgriezini paturās pie 2k uz mazāk kā sekundi un tad nokrītas. Nav pa daudz? nevajaddzētu uz kādiem 1.5k tikai?


tev neskjiet, ka buutu jaamin, kaads dzineejs?

bet, idejiski - normaali dzineeji: ja kaadu reizi skjiljot nepieleca, tie palielina droseles atveerumu+iesmidzinaamo degvielas daudzumu naakoshajaas skjilshanas reizees.
Offline
Restt
30. Jan 2018, 13:31 #369

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:


30 Jan 2018, 13:24:38 @N53series rakstīja:

30 Jan 2018, 12:52:49 @Restt rakstīja:
Aukstā laikā, kā tas kas šobrīd ārā, startējot no rīta mašīnu apgriezini paturās pie 2k uz mazāk kā sekundi un tad nokrītas. Nav pa daudz? nevajaddzētu uz kādiem 1.5k tikai?


tev neskjiet, ka buutu jaamin, kaads dzineejs?

bet, idejiski - normaali dzineeji: ja kaadu reizi skjiljot nepieleca, tie palielina droseles atveerumu+iesmidzinaamo degvielas daudzumu naakoshajaas skjilshanas reizees.


M52B28..Man siltā laikā nviņš dīvaini uzvedas. Kad reāli ārā +6 - ... tad dažreiz viņš uzsit apgriezienus, patur uz kādiem 800 un tad noslāpst, ja nepadod gāzi. Bet aukstā laikā šie te 2k sākumā(Pirmā reize, kad motors nav uzsilis un ir stāvējis).
Offline
N53series
30. Jan 2018, 13:37 #370

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jan 2018, 13:31:08 @Restt rakstīja:

30 Jan 2018, 13:24:38 @N53series rakstīja:

30 Jan 2018, 12:52:49 @Restt rakstīja:
Aukstā laikā, kā tas kas šobrīd ārā, startējot no rīta mašīnu apgriezini paturās pie 2k uz mazāk kā sekundi un tad nokrītas. Nav pa daudz? nevajaddzētu uz kādiem 1.5k tikai?


tev neskjiet, ka buutu jaamin, kaads dzineejs?

bet, idejiski - normaali dzineeji: ja kaadu reizi skjiljot nepieleca, tie palielina droseles atveerumu+iesmidzinaamo degvielas daudzumu naakoshajaas skjilshanas reizees.


M52B28..Man siltā laikā nviņš dīvaini uzvedas. Kad reāli ārā +6 - ... tad dažreiz viņš uzsit apgriezienus, patur uz kādiem 800 un tad noslāpst, ja nepadod gāzi. Bet aukstā laikā šie te 2k sākumā(Pirmā reize, kad motors nav uzsilis un ir stāvējis).


jaaskata, bet normaals tas simptoms par slaapshanu nav.
ko saka kljuudas, adaptaacijas?
Offline
Restt
30. Jan 2018, 13:43 #371

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:


30 Jan 2018, 13:37:37 @N53series rakstīja:

30 Jan 2018, 13:31:08 @Restt rakstīja:

30 Jan 2018, 13:24:38 @N53series rakstīja:

30 Jan 2018, 12:52:49 @Restt rakstīja:
Aukstā laikā, kā tas kas šobrīd ārā, startējot no rīta mašīnu apgriezini paturās pie 2k uz mazāk kā sekundi un tad nokrītas. Nav pa daudz? nevajaddzētu uz kādiem 1.5k tikai?


tev neskjiet, ka buutu jaamin, kaads dzineejs?

bet, idejiski - normaali dzineeji: ja kaadu reizi skjiljot nepieleca, tie palielina droseles atveerumu+iesmidzinaamo degvielas daudzumu naakoshajaas skjilshanas reizees.


M52B28..Man siltā laikā nviņš dīvaini uzvedas. Kad reāli ārā +6 - ... tad dažreiz viņš uzsit apgriezienus, patur uz kādiem 800 un tad noslāpst, ja nepadod gāzi. Bet aukstā laikā šie te 2k sākumā(Pirmā reize, kad motors nav uzsilis un ir stāvējis).


jaaskata, bet normaals tas simptoms par slaapshanu nav.
ko saka kljuudas, adaptaacijas?


Kļūdas itkā saistītas ar to nav nekādas. Tikai ABS uzrādījās vienā pusē, tas viss.
Offline
ilmars4998
30. Jan 2018, 13:43 #372

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


30 Jan 2018, 13:31:08 @Restt rakstīja:

30 Jan 2018, 13:24:38 @N53series rakstīja:

30 Jan 2018, 12:52:49 @Restt rakstīja:
Aukstā laikā, kā tas kas šobrīd ārā, startējot no rīta mašīnu apgriezini paturās pie 2k uz mazāk kā sekundi un tad nokrītas. Nav pa daudz? nevajaddzētu uz kādiem 1.5k tikai?


tev neskjiet, ka buutu jaamin, kaads dzineejs?

bet, idejiski - normaali dzineeji: ja kaadu reizi skjiljot nepieleca, tie palielina droseles atveerumu+iesmidzinaamo degvielas daudzumu naakoshajaas skjilshanas reizees.


M52B28..Man siltā laikā nviņš dīvaini uzvedas. Kad reāli ārā +6 - ... tad dažreiz viņš uzsit apgriezienus, patur uz kādiem 800 un tad noslāpst, ja nepadod gāzi. Bet aukstā laikā šie te 2k sākumā(Pirmā reize, kad motors nav uzsilis un ir stāvējis).

Man arī citreiz no rītiem pie pirmā starta uzlec uz ~1.8k bet ātri nostabilizējas. Ieteica pārbaudīt vai kkir nepiesūc gaisu, pārbaudiju-vis ok. Tagad tuvākajā nākotnē ir doma, nomainīt vanosam blīves, tāpat tas par sliktu nenāks
Offline
N53series
30. Jan 2018, 13:48 #373

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jan 2018, 13:43:54 @ilmars4998 rakstīja:

30 Jan 2018, 13:31:08 @Restt rakstīja:

30 Jan 2018, 13:24:38 @N53series rakstīja:

30 Jan 2018, 12:52:49 @Restt rakstīja:
Aukstā laikā, kā tas kas šobrīd ārā, startējot no rīta mašīnu apgriezini paturās pie 2k uz mazāk kā sekundi un tad nokrītas. Nav pa daudz? nevajaddzētu uz kādiem 1.5k tikai?


tev neskjiet, ka buutu jaamin, kaads dzineejs?

bet, idejiski - normaali dzineeji: ja kaadu reizi skjiljot nepieleca, tie palielina droseles atveerumu+iesmidzinaamo degvielas daudzumu naakoshajaas skjilshanas reizees.


M52B28..Man siltā laikā nviņš dīvaini uzvedas. Kad reāli ārā +6 - ... tad dažreiz viņš uzsit apgriezienus, patur uz kādiem 800 un tad noslāpst, ja nepadod gāzi. Bet aukstā laikā šie te 2k sākumā(Pirmā reize, kad motors nav uzsilis un ir stāvējis).

Man arī citreiz no rītiem pie pirmā starta uzlec uz ~1.8k bet ātri nostabilizējas. Ieteica pārbaudīt vai kkir nepiesūc gaisu, pārbaudiju-vis ok. Tagad tuvākajā nākotnē ir doma, nomainīt vanosam blīves, tāpat tas par sliktu nenāks


prichom tur gasa piesukshana un taas bliives?
Offline
N53series
30. Jan 2018, 13:49 #374

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jan 2018, 13:43:06 @Restt rakstīja:

30 Jan 2018, 13:37:37 @N53series rakstīja:

30 Jan 2018, 13:31:08 @Restt rakstīja:

30 Jan 2018, 13:24:38 @N53series rakstīja:

30 Jan 2018, 12:52:49 @Restt rakstīja:
Aukstā laikā, kā tas kas šobrīd ārā, startējot no rīta mašīnu apgriezini paturās pie 2k uz mazāk kā sekundi un tad nokrītas. Nav pa daudz? nevajaddzētu uz kādiem 1.5k tikai?


tev neskjiet, ka buutu jaamin, kaads dzineejs?

bet, idejiski - normaali dzineeji: ja kaadu reizi skjiljot nepieleca, tie palielina droseles atveerumu+iesmidzinaamo degvielas daudzumu naakoshajaas skjilshanas reizees.


M52B28..Man siltā laikā nviņš dīvaini uzvedas. Kad reāli ārā +6 - ... tad dažreiz viņš uzsit apgriezienus, patur uz kādiem 800 un tad noslāpst, ja nepadod gāzi. Bet aukstā laikā šie te 2k sākumā(Pirmā reize, kad motors nav uzsilis un ir stāvējis).


jaaskata, bet normaals tas simptoms par slaapshanu nav.
ko saka kljuudas, adaptaacijas?


Kļūdas itkā saistītas ar to nav nekādas. Tikai ABS uzrādījās vienā pusē, tas viss.


tb, dzineejs nogljiibst bez kljuudaam?
ar ko kljuudas skaties?
Offline
ilmars4998
30. Jan 2018, 13:52 #375

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

@N53 Nu "Spečuki" tā teica

[ Šo ziņu laboja ilmars4998, 30 Jan 2018, 13:53:19 ]

Offline
N53series
30. Jan 2018, 13:53 #376

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jan 2018, 13:52:29 @ilmars4998 rakstīja:
Nu "Spečuki" tā teica


vaardus studijaa
Offline
ilmars4998
30. Jan 2018, 13:54 #377

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


30 Jan 2018, 13:53:17 @N53series rakstīja:

30 Jan 2018, 13:52:29 @ilmars4998 rakstīja:
Nu "Spečuki" tā teica


vaardus studijaa

Nebūs anti reklāmas
Offline
Restt
30. Jan 2018, 13:55 #378

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:

Skatījos labu laiku atpakaļ, vairs neatceros.
Bet dzinējam kļūdas nebija.
Offline
N53series
30. Jan 2018, 14:00 #379

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Jan 2018, 13:55:49 @Restt rakstīja:
Skatījos labu laiku atpakaļ, vairs neatceros.
Bet dzinējam kļūdas nebija.


AR KO skatiijies?
Offline
Restt
30. Jan 2018, 14:02 #380

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:


30 Jan 2018, 14:00:07 @N53series rakstīja:

30 Jan 2018, 13:55:49 @Restt rakstīja:
Skatījos labu laiku atpakaļ, vairs neatceros.
Bet dzinējam kļūdas nebija.


AR KO skatiijies?


Pie kompi pielika, nezinu ne programmu ne kabeļu nosaukumus.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo