Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Lafter
28. Feb 2011, 23:23 #361

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

nu jā tad ja 300 tk norulē tad tur ir sen vinests uz naudu..


bet no otras puses kur prikols pa 2000 tk likt sistēmu, vai apsvērt likt uz auto kura vērtība ir zem tā jau.... daudzi spriedelē, ja liek tad loģiski ka, pasvaigam auto

[ Šo ziņu laboja Lafter, 28 Feb 2011, 23:26:14 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
ozo
28. Feb 2011, 23:24 #362

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


28 Feb 2011, 23:18:23 Mikelis rakstīja:
Nuuu, 525ix uzgāzēju un iet tāpat, rij tāpat, nesmird un viss labi
Jo jaudīgākas sprauslas, jo labāk iet un mazāk rij


Tu vairs neesi galeeji stiliigs

A kaa ir ar gaazi, benziinu vispaar var aizmirst vai katru reizi kautkas jaakrukjii un jaslega ir no benziina uz gaazi!?
Offline
Spok5
28. Feb 2011, 23:25 #363

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Nu un pati lielākā problēma ir propāna nevēlēšanās degt, kad ir stihiometrija. Vobšem, aizdedzi ir jāgriež, ar dajebkādām metodēm. Pie mums ar to gandrīz principiāli neņemās, visiem tāpat labi + lpg targašiem labi (ēd pulka vairāk) + motoristiem labi, jo nu svilst tās izplūdnieku ligzdas.

Bet nu ir arī otra puse tai visai monētai, latvietis tipiskais tak paraudās par visu. Un ja var nelikt, tad nafig man vajag

Ozo, ja nav ārā mīnusi un ir poher ka var reduktoram saplēst membrānu, tad var arī ar aukstu gāzēt, bet tipiski liek, lai slēdzās iekšā tad, kad dzesēšanas šķidrums reduktorā ir uzsilis pāri pa 30-50 grādi, līdz tam ar benzinu.

[ Šo ziņu laboja Spok5, 28 Feb 2011, 23:27:17 ]

Offline
ar4ae30
28. Feb 2011, 23:30 #364

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


28 Feb 2011, 23:23:11 Lafter rakstīja:
nu jā tad ja 300 tk norulē tad tur ir sen vinests uz naudu..


bet no otras puses kur prikols pa 2000 tk likt sistēmu, vai apsvērt likt uz auto kura vērtība ir zem tā jau.... daudzi spriedelē, ja liek tad loģiski ka, pasvaigam auto

sen jau vairs iekartas nemaksa ne 2000 ls ne ari 1000 ls

to pasu 4to iekartu jau smuki zem 1000 ls var uzstutet ar visu sertifikatu
a visi gazi norec utml del senajiem takshiem volgam kas agrak bija ar karburator iekartam un smirdeja pa gabalu .
un POWERA vnk visi ir miljonari un visi brauka uz bendzinu.
Offline
ar4ae30
28. Feb 2011, 23:32 #365

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


28 Feb 2011, 23:24:44 ozo rakstīja:

28 Feb 2011, 23:18:23 Mikelis rakstīja:
Nuuu, 525ix uzgāzēju un iet tāpat, rij tāpat, nesmird un viss labi
Jo jaudīgākas sprauslas, jo labāk iet un mazāk rij


Tu vairs neesi galeeji stiliigs

A kaa ir ar gaazi, benziinu vispaar var aizmirst vai katru reizi kautkas jaakrukjii un jaslega ir no benziina uz gaazi!?
Principa ir ari tads sledzis 3 poziciju Tikai gaze , Tikai bendzins , un tad ir bendzins+gaze , atstajot uz to poziciju auto piestartejas uz bendzinu un talak seko nakamais vai nu pie noteiktas temperaturas parsledzas vai nu ari pie noteiktam sekundem parastam iekartam bija ta ka pie 2,5 rpm iesledzas gaaze
Offline
Lafter
28. Feb 2011, 23:33 #366

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


28 Feb 2011, 23:30:58 ar4ae30 rakstīja:

28 Feb 2011, 23:23:11 Lafter rakstīja:
nu jā tad ja 300 tk norulē tad tur ir sen vinests uz naudu..


bet no otras puses kur prikols pa 2000 tk likt sistēmu, vai apsvērt likt uz auto kura vērtība ir zem tā jau.... daudzi spriedelē, ja liek tad loģiski ka, pasvaigam auto

sen jau vairs iekartas nemaksa ne 2000 ls ne ari 1000 ls

to pasu 4to iekartu jau smuki zem 1000 ls var uzstutet ar visu sertifikatu
a visi gazi norec utml del senajiem takshiem volgam kas agrak bija ar karburator iekartam un smirdeja pa gabalu .
un POWERA vnk visi ir miljonari un visi brauka uz bendzinu.

pag sanāk tā ka jo lētāka iekārta jo mazāka ekonomija-vairāk rij un nehuja neiet..
normāla iekārta=ekonomija=jauda....


-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Mikelis
28. Feb 2011, 23:35 #367

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


28 Feb 2011, 23:24:44 ozo rakstīja:

28 Feb 2011, 23:18:23 Mikelis rakstīja:
Nuuu, 525ix uzgāzēju un iet tāpat, rij tāpat, nesmird un viss labi
Jo jaudīgākas sprauslas, jo labāk iet un mazāk rij


Tu vairs neesi galeeji stiliigs

A kaa ir ar gaazi, benziinu vispaar var aizmirst vai katru reizi kautkas jaakrukjii un jaslega ir no benziina uz gaazi!?

Esmu gan, jo uzpildes caurums zem bākas vāciņa un balons zapaskas vietā

Principā uz reta jāielej bišku benzīns, jo startē un iesilst uz tā, bet nekas daudz. Tālāk jau var smirdināt ar gāzi (tiesa gan nesmird ;()
Pārslēdzas viss automātiski un uzgāzēt 6cyl pie Heinriha - 550Ls

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
ar4ae30
28. Feb 2011, 23:36 #368

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


28 Feb 2011, 23:33:10 Lafter rakstīja:

28 Feb 2011, 23:30:58 ar4ae30 rakstīja:

28 Feb 2011, 23:23:11 Lafter rakstīja:
nu jā tad ja 300 tk norulē tad tur ir sen vinests uz naudu..


bet no otras puses kur prikols pa 2000 tk likt sistēmu, vai apsvērt likt uz auto kura vērtība ir zem tā jau.... daudzi spriedelē, ja liek tad loģiski ka, pasvaigam auto

sen jau vairs iekartas nemaksa ne 2000 ls ne ari 1000 ls

to pasu 4to iekartu jau smuki zem 1000 ls var uzstutet ar visu sertifikatu
a visi gazi norec utml del senajiem takshiem volgam kas agrak bija ar karburator iekartam un smirdeja pa gabalu .
un POWERA vnk visi ir miljonari un visi brauka uz bendzinu.

pag sanāk tā ka jo lētāka iekārta jo mazāka ekonomija-vairāk rij un nehuja neiet..
normāla iekārta=ekonomija=jauda....


4 cil dzinejiem iekarta ap 450 ls ar visam sprauslam utt
nu principa ja uz 600 ls jarekinas tad bus jauda un ekanomija ja Tev 6 cyl aparats ir


6cilindru dzinējiem NO Ls520-700 (+PVN)

ar Valtek sprauslām no Ls520+pvn

ar Valtek T34 sprauslām no Ls580+pvn

ar AEB sprauslām no Ls650+pvn

8cilindru dzinējiem NO Ls680-1000(+PVN)

ar Valtek sprauslām no Ls680+pvn

ar Valtek T34 sprauslām no Ls720+pvn

ar OMVL sprauslām no Ls750+pvn

ar AEB sprauslām no Ls800+pvn

GARANTIJA 3gadi/--km
Offline
Lafter
28. Feb 2011, 23:37 #369

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

skaidrs... toč uzliktu ja būtu kur pildītīties

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
ar4ae30
28. Feb 2011, 23:39 #370

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


28 Feb 2011, 23:37:48 Lafter rakstīja:
skaidrs... toč uzliktu ja būtu kur pildītīties

Tev tur nepilda nekur ?
Offline
Lafter
28. Feb 2011, 23:41 #371

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


28 Feb 2011, 23:39:15 ar4ae30 rakstīja:

28 Feb 2011, 23:37:48 Lafter rakstīja:
skaidrs... toč uzliktu ja būtu kur pildītīties

Tev tur nepilda nekur ?

oslo kaut kur esot, te tuvumā nav vismaz nēsmu redzejis un pa visu finn.no sludinājumiem auto ar gāzi uz pirkstiem var saskaitīt...
ar to jau arī viss skaidrs
petījis sīkāk nēsmu visu šo pasākum

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
pekinens
28. Feb 2011, 23:46 #372

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

uzliku gazi nesen. tagad ziemaa, jauktaa rezimaa pilseeta shoseja 50/50 izmaksas uz 100 km= 6 ls. auto volvo s80 2,4 bez turbo. uz benzina 100 km=9-10 ls taadaa pashaa rezimaa. polju iekarta ar sprauslam. viss sledzaas automatiski, smakas nav. 500 ls samaksaju. jaudas zudums tomeer ir...ja jau juutu, tad diez vai 3% ..
Offline
ar4ae30
28. Feb 2011, 23:49 #373

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


28 Feb 2011, 23:41:21 Lafter rakstīja:

28 Feb 2011, 23:39:15 ar4ae30 rakstīja:

28 Feb 2011, 23:37:48 Lafter rakstīja:
skaidrs... toč uzliktu ja būtu kur pildītīties

Tev tur nepilda nekur ?

oslo kaut kur esot, te tuvumā nav vismaz nēsmu redzejis un pa visu finn.no sludinājumiem auto ar gāzi uz pirkstiem var saskaitīt...
ar to jau arī viss skaidrs
petījis sīkāk nēsmu visu šo pasākum
nu jaa . bet nu uzskatu Latvija tas ir labakais variants pa 500-600ls uzlikt gaazi un maukt bez problemam kaut vai ar kadu 730 to e38 pa 6 latiem uz simtinju ir gan komforts gan viss parejais.+ vel ja uztaisa ta ka neredz ne iepludes galu ne ko citu tad vispar super. Man bija e32 730tais ar pashu vienkarsako iekartu pat bez ne viena emulatora . saucama karburatora iekarta. un tad jau bija 7 ls uz 100 km/h aptuveni . tikai ar tam iekartam gan ir jauzmanas vairak , jaseko svecem ,svecvadiem liidz, meedz atshaut utml

[ Šo ziņu laboja ar4ae30, 28 Feb 2011, 23:51:35 ]

Offline
Lafter
28. Feb 2011, 23:52 #374

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

nē nu pilnība saprotu tos lielo motoru, paveco sirds auto īpasniekus utt, nesaprotu tos 1.8 uc kapeikpisējus

nu man reāli laikam tomēr ap 12 rij automāts 2.0 otrs ap 10, bet nu pirmais darba urbis bieži pa kalniem utt jāmočī, tagad nebrīnos ja vairāk rītu bet nu reāli nēsmu tam uzmanību pievērsis, kad vajag-leju un viss

bet nu varētu labu kapeiku iepist

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
spritzmashinebanned
28. Feb 2011, 23:53 #375

Kopš: 11. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1892

Braucu ar: peni pa vagiinaam


28 Feb 2011, 23:25:51 Spok5 rakstīja:
Nu un pati lielākā problēma ir propāna nevēlēšanās degt, kad ir stihiometrija. Vobšem, aizdedzi ir jāgriež, ar dajebkādām metodēm. Pie mums ar to gandrīz principiāli neņemās, visiem tāpat labi + lpg targašiem labi (ēd pulka vairāk) + motoristiem labi, jo nu svilst tās izplūdnieku ligzdas.

Bet nu ir arī otra puse tai visai monētai, latvietis tipiskais tak paraudās par visu. Un ja var nelikt, tad nafig man vajag

Ozo, ja nav ārā mīnusi un ir poher ka var reduktoram saplēst membrānu, tad var arī ar aukstu gāzēt, bet tipiski liek, lai slēdzās iekšā tad, kad dzesēšanas šķidrums reduktorā ir uzsilis pāri pa 30-50 grādi, līdz tam ar benzinu.


piedod, bet tu normalu sudu te stum. varbut neruna par lietam, par kuram tev ir diezgan maz sajegas.
Offline
ar4ae30
28. Feb 2011, 23:56 #376

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


28 Feb 2011, 23:52:38 Lafter rakstīja:
nē nu pilnība saprotu tos lielo motoru, paveco sirds auto īpasniekus utt, nesaprotu tos 1.8 uc kapeikpisējus

nu man reāli laikam tomēr ap 12 rij automāts 2.0 otrs ap 10, bet nu pirmais darba urbis bieži pa kalniem utt jāmočī, tagad nebrīnos ja vairāk rītu bet nu reāli nēsmu tam uzmanību pievērsis, kad vajag-leju un viss

bet nu varētu labu kapeiku iepist
nu uz to 1,8 ja nu man comam darba autins ir e36 . nopirka jau ar visu gazes iekartu 3.5-4 ls uz 100 km vairak nav . un tas ir ar parasto iekartu + mochii ar smagu kaaju ipashi neiespringstot
Offline
ar4ae30
01. Mar 2011, 00:03 #377

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38

vot vienu gan vasara nesapratu Fiat : Cinquecento 95 gada piedavaja viens bet vinjam neatceros laikam 0,9L tilpums bija un ari BENDZINS GAAZE vot tas jau ir par traku
Offline
oose
01. Mar 2011, 00:15 #378

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Ta kā meklēju minivenu, ienācās piedāvājums - šarāns 2002 gads, 2.0 pencīns, 6 robu manuālā kārba.
tādam ir maz vērts likt virsū gāzi ? cik noprotu cipars par iekārtu + darbu sanāk kkur ap 400 Ls ?
Un vēl, vai ir poh kādām benzīna motoram likt , vai tomēr ir tā, ka ir motori kuriem nav vēlams likt gāzi un viņi ātrāk atkaujas ?
tāds stāsts ir dzirdēts par audi 2.6 motoriem, ka uzliekot gāzi ātri vien ir kapi.
Offline
ar4ae30
01. Mar 2011, 00:18 #379

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38


01 Mar 2011, 00:15:22 oose rakstīja:
Ta kā meklēju minivenu, ienācās piedāvājums - šarāns 2002 gads, 2.0 pencīns, 6 robu manuālā kārba.
tādam ir maz vērts likt virsū gāzi ? cik noprotu cipars par iekārtu + darbu sanāk kkur ap 400 Ls ?
Un vēl, vai ir poh kādām benzīna motoram likt , vai tomēr ir tā, ka ir motori kuriem nav vēlams likt gāzi un viņi ātrāk atkaujas ?
tāds stāsts ir dzirdēts par audi 2.6 motoriem, ka uzliekot gāzi ātri vien ir kapi.
nezinu coms brauka ar parasto iekartu uz 2,8 motoru v6 tas pats gandriz jau ir un nav problemu vienigais ko esmu dzirdejis ka parasto iekartu ja nevaigot likt uz 5v motoriem nezinu kapec bet nu ta runa, Riddleram laikam bij sharans ar gazi .
Offline
spritzmashinebanned
01. Mar 2011, 00:20 #380

Kopš: 11. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1892

Braucu ar: peni pa vagiinaam

ja sarans pec 2001 ar feisliftu, liec virsu to gazi. ja vecais sarans, nodod tolmeta, gaze tapat nepalidzes
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo