Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Laoshi
05. Mar 2014, 23:34 #361

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


05 Mar 2014, 22:44:59 VWfans rakstīja:

05 Mar 2014, 22:35:01 Driver rakstīja:
Bet pieprasit lai pilnigi nekur nav ne mazakas skanjas no tada spainja limenja auto pa musu celjiem ir
Tur tak pa bedrem salons noteiktk pat grab. Ja vel negrab, tad ziema toch grabes...


Merivai (nobraukums 197518 km) šitādas huijņas nekad nav bijušas. Kad kaut kas grabēja, tad tas bija tikai pēc 100 tūkst.km sasniegšanas, un iemesls vienmēr tika noteikts ar pirmo reizi. Bet šeit Karlo Motors nevar iemeslu noteikt ar trešo piegājienu.


VWfan, nu tagad Tu saproti, kapēc cilvēki brauc ar 15 gadus vecu e38 - jo nekas negrab. Ja Tu pērc bomžauto, tad priecājies, ka tas brauc vispār. Nevienam nav noslēpums, ka 30 gadus veci auto brauc pa mūsu ceļiem un jūtas labi, bet 10 gadus veci sarūsē un nogļuko līdz šrotam. Ja netici, palasi e60 topiku, tas auto ir viena bēdu ieleja, Tev vēl par Škodu jāpriecājas jo tā grab, bet nav jāmaina wunderbaum bloks pa 300Ls un jāpiekodē
Offline
shmurger
06. Mar 2014, 08:33 #362

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


06 Mar 2014, 08:30:13 VWfans rakstīja:

05 Mar 2014, 23:34:31 Laoshi rakstīja:

VWfan, nu tagad Tu saproti, kapēc cilvēki brauc ar 15 gadus vecu e38 - jo nekas negrab. Ja Tu pērc bomžauto, tad priecājies, ka tas brauc vispār. Nevienam nav noslēpums, ka 30 gadus veci auto brauc pa mūsu ceļiem un jūtas labi, bet 10 gadus veci sarūsē un nogļuko līdz šrotam. Ja netici, palasi e60 topiku, tas auto ir viena bēdu ieleja, Tev vēl par Škodu jāpriecājas jo tā grab, bet nav jāmaina wunderbaum bloks pa 300Ls un jāpiekodē


Gribi teikt, ka E60 bieži sucks? Tas taču tik svaigs modelis! Braucis ar tādu neesmu, bet no skata izskatās skaists.
neņem galvā, e60 īpašnieki ir pedanti, tur vienkārši nekas nedrīkst grabet vai čīkstēt.
Offline
protams
06. Mar 2014, 09:24 #363

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben


06 Mar 2014, 08:33:39 shmurger rakstīja:

06 Mar 2014, 08:30:13 VWfans rakstīja:

05 Mar 2014, 23:34:31 Laoshi rakstīja:

VWfan, nu tagad Tu saproti, kapēc cilvēki brauc ar 15 gadus vecu e38 - jo nekas negrab. Ja Tu pērc bomžauto, tad priecājies, ka tas brauc vispār. Nevienam nav noslēpums, ka 30 gadus veci auto brauc pa mūsu ceļiem un jūtas labi, bet 10 gadus veci sarūsē un nogļuko līdz šrotam. Ja netici, palasi e60 topiku, tas auto ir viena bēdu ieleja, Tev vēl par Škodu jāpriecājas jo tā grab, bet nav jāmaina wunderbaum bloks pa 300Ls un jāpiekodē


Gribi teikt, ka E60 bieži sucks? Tas taču tik svaigs modelis! Braucis ar tādu neesmu, bet no skata izskatās skaists.
neņem galvā, e60 īpašnieki ir pedanti, tur vienkārši nekas nedrīkst grabet vai čīkstēt.

Tā arī ir!

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
marchelago
06. Mar 2014, 11:23 #364

Kopš: 01. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e34


05 Mar 2014, 16:50:41 Markss rakstīja:

05 Mar 2014, 00:47:43 marchelago rakstīja:
Personīgā pieredze, VW Crafter 2.5d , 0-100 000 vel ir ok( ja paveicās), intervālā 150 000 -200 000 un vairāk dzīvo servisā nekā brauc,...ja nav garantijas tad labāk ka tāda nav

Un? Kas viņam notiek?


Man ir 270k uz cīparblates, neko nejūtu



Runāju tieši par tiem kas ir pirkti LV pie dīlera, un braukti tieši pa Latviju. Paņemts Vācijā ar 300 000 tukst un LV 300 000tukst ir kā diena pret nakti.

Tas ka LV ceļus vnk netur, izgrab tie aparāti un nožēloji ir tas ka dzinēji vairs netur,...sākās visādi tehniki defekti, ar dzinēju, degvielas sistēmu un summas sākas tikai no 1000 Eur uz aukšu , vecka gadugājuma aparātiem līdz 300 000 tukst vajadzēja tikai apkopes un dzīvē nebija ko līst motortelpā,... tagad auto maksā 35k un pie 200 000,.,..oi dzinējs kapec
Offline
martinssh
06. Mar 2014, 11:30 #365

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Tak leilajam vairumam musdienu auto braucot ar longlife , eljas mainja izlejiet to elju un pastities kaada taa ir !! pilna metaala putekljiem !! PS lai to redzeteu vajag spilgtu gaismu un kaadu pulkji ar ko pamaisiit elju !!
Offline
Fandulis
06. Mar 2014, 11:33 #366

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


06 Mar 2014, 11:30:20 martinssh rakstīja:
Tak leilajam vairumam musdienu auto braucot ar longlife , eljas mainja izlejiet to elju un pastities kaada taa ir !! pilna metaala putekljiem !! PS lai to redzeteu vajag spilgtu gaismu un kaadu pulkji ar ko pamaisiit elju !!


pietiek ar magnētu
Offline
Laoshi
06. Mar 2014, 11:35 #367

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 Mar 2014, 11:30:20 martinssh rakstīja:
Tak leilajam vairumam musdienu auto braucot ar longlife , eljas mainja izlejiet to elju un pastities kaada taa ir !! pilna metaala putekljiem !! PS lai to redzeteu vajag spilgtu gaismu un kaadu pulkji ar ko pamaisiit elju !!


Es tikai nesaprotu, kur problēma kā agrāk - pēc pirmajiem 1000km nomainīt un tad ik pa 12-15k? Tiešām līzings tā sit pa kabatu?
Offline
Digital
06. Mar 2014, 11:36 #368

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Renault kangoo kabluks, 2gadi nujau un 17k , to auto ljaunakajam ienaidniekam nenoveletu!! Lidz 100 pirmkart sr vinju vispar ieskrieties ir process, runa par 1,6 benzinu! Ja veel 8v versija ir pabraucama, tad 16v iet tikai diapazonaa no 4k rmp un ir ljoti neerti braukat pa pilsetu vislaik spidzinot to kasti!! Protams paterinjs kaa 2,8 zhurkai!! Reno serviss arii unikala iestade, pec katras apkopes kkas vienmer grab, un aizmirsts pieskruvet!
Aaa un jaa ja kkas aizdegas tas ir tikai normali
Offline
marchelago
06. Mar 2014, 11:43 #369

Kopš: 01. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e34


06 Mar 2014, 11:36:29 Digital rakstīja:
Renault kangoo kabluks, 2gadi nujau un 17k , to auto ljaunakajam ienaidniekam nenoveletu!! Lidz 100 pirmkart sr vinju vispar ieskrieties ir process, runa par 1,6 benzinu! Ja veel 8v versija ir pabraucama, tad 16v iet tikai diapazonaa no 4k rmp un ir ljoti neerti braukat pa pilsetu vislaik spidzinot to kasti!! Protams paterinjs kaa 2,8 zhurkai!! Reno serviss arii unikala iestade, pec katras apkopes kkas vienmer grab, un aizmirsts pieskruvet!
Aaa un jaa ja kkas aizdegas tas ir tikai normali

Ar tādu komerctransportu arī ir bijusi saskarsme, vējainās dienās un ar kravu labāk uz ceļa nelīst
Offline
Driver
06. Mar 2014, 11:43 #370

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Mar 2014, 11:35:15 Laoshi rakstīja:

06 Mar 2014, 11:30:20 martinssh rakstīja:
Tak leilajam vairumam musdienu auto braucot ar longlife , eljas mainja izlejiet to elju un pastities kaada taa ir !! pilna metaala putekljiem !! PS lai to redzeteu vajag spilgtu gaismu un kaadu pulkji ar ko pamaisiit elju !!


Es tikai nesaprotu, kur problēma kā agrāk - pēc pirmajiem 1000km nomainīt un tad ik pa 12-15k? Tiešām līzings tā sit pa kabatu?

Paradi man to, kas garantijas perioda longlife intervala laika vispirms 2x pats paspes samainit ellu un filtru, pietam filtru noglabas kautkur, nevis izmetis, lai pirms karteja dilera apmeklejuma uzliktu atkal (palietoto) oem filtru uz auto.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
martinssh
06. Mar 2014, 11:47 #371

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


06 Mar 2014, 11:35:15 Laoshi rakstīja:

06 Mar 2014, 11:30:20 martinssh rakstīja:
Tak leilajam vairumam musdienu auto braucot ar longlife , eljas mainja izlejiet to elju un pastities kaada taa ir !! pilna metaala putekljiem !! PS lai to redzeteu vajag spilgtu gaismu un kaadu pulkji ar ko pamaisiit elju !!


Es tikai nesaprotu, kur problēma kā agrāk - pēc pirmajiem 1000km nomainīt un tad ik pa 12-15k? Tiešām līzings tā sit pa kabatu?
tauta vnk ir stulba un klausa ko saka diilercentraa !!! bet pa leilam ta sir vaajpraats kas daraas ar jaunakiem auto KJEEDES PLISST WTF turbinas iet lidz 100,000km utt audi vel lidz 2007 gada peiljauj feileri eljoshanas siteemaa rezultata visi tie 2,0tdi ir metami utt !!

[ Šo ziņu laboja martinssh, 06 Mar 2014, 11:47:46 ]

Offline
protams
06. Mar 2014, 11:48 #372

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben

Komplektējošās detaļas pa reģioniem tak arī droši vien atšķiras, un auto firmai pa 30+ keur var arī pasūtīt DE.
LV īpašā degviela arī dara brīnumus dzinējos

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Laoshi
06. Mar 2014, 11:50 #373

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


06 Mar 2014, 11:43:53 Driver rakstīja:

06 Mar 2014, 11:35:15 Laoshi rakstīja:

06 Mar 2014, 11:30:20 martinssh rakstīja:
Tak leilajam vairumam musdienu auto braucot ar longlife , eljas mainja izlejiet to elju un pastities kaada taa ir !! pilna metaala putekljiem !! PS lai to redzeteu vajag spilgtu gaismu un kaadu pulkji ar ko pamaisiit elju !!


Es tikai nesaprotu, kur problēma kā agrāk - pēc pirmajiem 1000km nomainīt un tad ik pa 12-15k? Tiešām līzings tā sit pa kabatu?

Paradi man to, kas garantijas perioda longlife intervala laika vispirms 2x pats paspes samainit ellu un filtru, pietam filtru noglabas kautkur, nevis izmetis, lai pirms karteja dilera apmeklejuma uzliktu atkal (palietoto) oem filtru uz auto.


Pie dīlera jau oem filtru nopirkt nevar laikam.

Nu var jau sameklēt visādas atrunas, lai tikai iesiptu uz eļļas maiņu. Tikai pēc tam nevajag žēloties, ka 3 gadīgam auto kompresija pazūd vai noķīlē :venjamins:
Offline
martinssh
06. Mar 2014, 11:50 #374

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Ja agraak e 36 2,0 vanos zurku vareeja kaut, grietz sauliite skameer motors parkarst un nokjiilee atdzesejot to pielaist un braukt talaak tad musdienas ta ir nereaalaa fantastika
Offline
protams
06. Mar 2014, 12:00 #375

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben


05 Mar 2014, 23:21:53 Mizx rakstīja:

05 Mar 2014, 22:30:41 kurbuls rakstīja:

05 Mar 2014, 22:24:44 Mizx rakstīja:
Pats Vācijā braucu ar taksi, kas max 6 mēnešus vecs (rēķinu no attiecīgā jaunā modeļa prezentācijas) un jau 300000 km nobraukums — lidostas pie bāņa taksis, manis dēļ vienā dienā nobrauca 400 km pa bāni, veda ar ~200 km/h. Tā arī šoferis teica, ka darbs maiņās, auto ierindā ir 24h diennaktī. Nevajag spriest pēc Latvijas, kur nav kur braukt, citur mašīnu pērk lai lietotu. Un Latvija ir pilna ar izbijušiem takšiem.

1700 km dienā?

Lidostā dzīvā rinda — taksis nestāv un nepīpē, bet kā piebrauc, tā aizbrauc. Uzreiz bānis. Pedālis grīdā, pēc max 45 min biju ~100 km prom no lidostas, tiešām visu laiku turēja ap 200 km/h. Kā brauca atpakaļ — nezinu, bet gan jau nesēņoja. Tā kā atstāja telefona numuru un man serviss patika, tad vēlāk izsaucu un bija tāds pats brauciens atpakaļ. Parēķinot ar kalkulatoru pilnīgi reāls nobraukums, ja strādā diennakti. Un tad arī skaidrs, kāpēc tur takšu parkā jauni Mercedes-Benz, normāla alga un cena par braucienu mazāka kā pie mums, ja neizsauc kādu šrotu. Es vairāk brīnos kā mūsējie takši spēj legāli strādāt un kādu svaigu auto iepirkt, jo nav jau tā nobraukuma, nav apgrozījuma. Jāshēmo biznesiņš, lai dzīvotu, diez vai citādi kas sanāk. Tur katrs brauciens man izmaksāja ~60 EUR pēc skaitītāja, ja nekļūdos, tomēr daži gadi pagājuši.

Nefleitē.DE taksis vismaz 1/1.5 eur par km.
Pats braucu no Tegel uz Schoenefeld, ap 30 km, skaitītājs ap 43 eur, 2007. gadā.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
ralfiks
06. Mar 2014, 12:14 #376

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3097

Braucu ar: MB;f15;LC

Nee,nu var muuzhiigi diskuteet par muusdienu auto neizturiibu ,defektiem u.t.t.....tas viss daljeeji ir taisniiba
Bet ne mazaak buutiskaak tachu ir ,KAA to drotu ekspluatee . pats tiiri preksh savaam vajadziibaam ,k.ko aizvest ,atvestno 2005.liidz 2012.g lietoju reni (trafic ),no 0 liidz 285 000 km.
Jaa,izliida ik pa laikam elektro gljuki ,veel shaadi taadi remontinji ,bet neteiktu ,ka baigaa nauda bija jaaizgruuzh .Da arii piekare normaali tureeja ,un nekas paardabisks biezhi nebija jaataisa jeb jaadziivojas pa servisiem
Nee,nu ja paskatos ,kaa liela dalja brauceeju bliezh taadaa pashaa aatrumaa gan pa shoseju ,gan pa zemes celju ar izbrauktu "trepi ",tad tur neturees ne renis ,ne sprinters ,ne krafters .
Offline
Laoshi
06. Mar 2014, 12:19 #377

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Pa granti jo ātrāk, jo labāk, mazāk bedres jūt.
Offline
suhariks1
06. Mar 2014, 12:22 #378

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


06 Mar 2014, 11:36:29 Digital rakstīja:
Renault kangoo kabluks, 2gadi nujau un 17k , to auto ljaunakajam ienaidniekam nenoveletu!! Lidz 100 pirmkart sr vinju vispar ieskrieties ir process, runa par 1,6 benzinu! Ja veel 8v versija ir pabraucama, tad 16v iet tikai diapazonaa no 4k rmp un ir ljoti neerti braukat pa pilsetu vislaik spidzinot to kasti!! Protams paterinjs kaa 2,8 zhurkai!! Reno serviss arii unikala iestade, pec katras apkopes kkas vienmer grab, un aizmirsts pieskruvet!
Aaa un jaa ja kkas aizdegas tas ir tikai normali


šeit es redzu, ka ir tomēr no svara, ko tu pērc !

Mana pieredze :

škodas komerctransports, 1.2 turbinizēts benzīns, kravu nevedu - iet tā kā 1.8 benzīns, tērē ~ 6.5 litrus ( kāja smaga). Servisā atrodas tikkai eļļas maiņas gadījumā. Nobraukti pa 1.5 gadiem ir 52 000. Līdz šim esmu mainījis - logu slotiņas un tūlīt jaunas vasarenes vajadzēs jo iepriekšējās ir jau pie indikātora. Nevar sūdzēties. Prognozēju, ka pēc 30 k būs jāuzmet aci piekarei, jo pa zeminiekiem nevis dudinu ar otro, bet lieku grīdā ar 4to, lai tām bedrēm iet pāri.

Ja vajag auto darbam viennozīmīgi izvēlos škodu - tur viss ir tāds pats kā VW, tikkai cenas ir adekvātas un trolejbusa emblēma.
Offline
karlsonss
06. Mar 2014, 12:23 #379

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


06 Mar 2014, 11:47:13 martinssh rakstīja:

06 Mar 2014, 11:35:15 Laoshi rakstīja:

06 Mar 2014, 11:30:20 martinssh rakstīja:
Tak leilajam vairumam musdienu auto braucot ar longlife , eljas mainja izlejiet to elju un pastities kaada taa ir !! pilna metaala putekljiem !! PS lai to redzeteu vajag spilgtu gaismu un kaadu pulkji ar ko pamaisiit elju !!


Es tikai nesaprotu, kur problēma kā agrāk - pēc pirmajiem 1000km nomainīt un tad ik pa 12-15k? Tiešām līzings tā sit pa kabatu?
tauta vnk ir stulba un klausa ko saka diilercentraa !!! bet pa leilam ta sir vaajpraats kas daraas ar jaunakiem auto KJEEDES PLISST WTF turbinas iet lidz 100,000km utt audi vel lidz 2007 gada peiljauj feileri eljoshanas siteemaa rezultata visi tie 2,0tdi ir metami utt !!


ko var tirst

man visaas apkopees ir liets longlife, tiiri aiz laika ekonomijas apsveerumiem, lai nav jaabrauc uz servisu 2x, ja var aizbraukt 1x...1.6tdi

peedeejaa apkopee prasiiju, kas par suudiem uz elljas vaacinja, teica ka viss ir ok.

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 06 Mar 2014, 12:24:58 ]

Offline
Laoshi
06. Mar 2014, 12:26 #380

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Es gaidu tagad kādu, kurš pateiks, ka viņam auto nogājis 12k km, viss ok, nomainīts tikai wunderbaum, lieliska mašīna
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo