Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
JZ
18. Feb 2018, 12:31 #361

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kāds ir darbības princips tam devējam?
Offline
berny757
18. Feb 2018, 12:32 #362

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


18 Feb 2018, 12:12:08 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 11:27:41 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 10:02:36 @N53series rakstīja:
nu jaa, BMW/Mercedes sarazho miljonus auto, bet atseviskjiem nepatik konkreeti skjidrumi
jums pashiem neskjiet, ka stulbums paaraudzis jau starpgalaktiskaa liimenii?

Pilns internets pilns, ka elektroniskajam sensoram ir problēmas ar atseviškiem maisījumiem, bet citi, protams, vienmēr zin labāk.


tevi, protams, silda apzinja, ka neesi vieniigais lohs, ja? sak, reku - netruukst citu arii.

reku, pilns internets ar taadiem, kas CBS nemaak, kas logu sprauslas nemaak, un kaadas tik vien probleemas.. un?
man ko, tagad piesleegties vispaareejaam tizlenju vaimanaam?

ir tuukstoshi, kas nomainiijushi dzeseeshanas radiatoru N seerijas aparaatiem, jo tas aukstumaa 'kuup'. desmiti tuukstoshi - ne taas sprauslas, jo feilo BMW testa proceduuras un algoritmi. Desmiti tuukstoshi - visas sprauslas, pat pa 2 reizeem, bez panaakumiem. Desmiti tuukstoshi - augstspiediena suuknjus, kas nav pie vainas.
sho sarakstu vareetu turpinaat ilgi. un? taapeec man teelot stulbeni?


Tieši tāpēc Tu esi nekam nederīgs dirsējs, jo tā vietā lai nezinātājiem normāli izskaidrotu kā dēļ tas līmeņa devējs gļuko ar dažādiem logu šķidrumiem, Tu labāk uzraksti garu penteri ar figņu kas galīgi nav saistīta ar topiku.
Offline
sys9291
18. Feb 2018, 12:34 #363

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

a ko tu vēlējies, lai tev norāda uz lielu sarkanu pogu - kuru nospiežot atrisinās visas BMW problēmas?
Offline
N53series
18. Feb 2018, 12:36 #364

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 12:32:12 @berny757 rakstīja:

18 Feb 2018, 12:12:08 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 11:27:41 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 10:02:36 @N53series rakstīja:
nu jaa, BMW/Mercedes sarazho miljonus auto, bet atseviskjiem nepatik konkreeti skjidrumi
jums pashiem neskjiet, ka stulbums paaraudzis jau starpgalaktiskaa liimenii?

Pilns internets pilns, ka elektroniskajam sensoram ir problēmas ar atseviškiem maisījumiem, bet citi, protams, vienmēr zin labāk.


tevi, protams, silda apzinja, ka neesi vieniigais lohs, ja? sak, reku - netruukst citu arii.

reku, pilns internets ar taadiem, kas CBS nemaak, kas logu sprauslas nemaak, un kaadas tik vien probleemas.. un?
man ko, tagad piesleegties vispaareejaam tizlenju vaimanaam?

ir tuukstoshi, kas nomainiijushi dzeseeshanas radiatoru N seerijas aparaatiem, jo tas aukstumaa 'kuup'. desmiti tuukstoshi - ne taas sprauslas, jo feilo BMW testa proceduuras un algoritmi. Desmiti tuukstoshi - visas sprauslas, pat pa 2 reizeem, bez panaakumiem. Desmiti tuukstoshi - augstspiediena suuknjus, kas nav pie vainas.
sho sarakstu vareetu turpinaat ilgi. un? taapeec man teelot stulbeni?


Tieši tāpēc Tu esi nekam nederīgs dirsējs, jo tā vietā lai nezinātājiem normāli izskaidrotu kā dēļ tas līmeņa devējs gļuko ar dažādiem logu šķidrumiem, Tu labāk uzraksti garu penteri ar figņu kas galīgi nav saistīta ar topiku.


jaa, reizeem labaak taa izdaru. kaa gribu, taa daru. vari apraudaaties
Offline
berny757
18. Feb 2018, 12:40 #365

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


18 Feb 2018, 12:34:56 @sys9291 rakstīja:
a ko tu vēlējies, lai tev norāda uz lielu sarkanu pogu - kuru nospiežot atrisinās visas BMW problēmas?

Mam tāda problēma nav un iespējams ka arī nebūs, jo visādi depo šķidrumi nav pa ceļam.
Bet ja cilvēks izliekas ka zin visu labāk par citiem, tad lai savas zināšanas arī pierāda nevis katrā topikā visus par lohiem lamā un dzen nekam nevajadzīgu sūdu.
Offline
sys9291
18. Feb 2018, 12:42 #366

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

nezinu par jūsu šķidrumiem, jo visādus esmu lējis iekš sava F31 (arī iekš ex E39, ex E36, ex E30 ex E28 ) un nekas nekad nav gļukojis...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 18 Feb 2018, 12:43:13 ]

Offline
N53series
18. Feb 2018, 12:47 #367

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 12:40:05 @berny757 rakstīja:

18 Feb 2018, 12:34:56 @sys9291 rakstīja:
a ko tu vēlējies, lai tev norāda uz lielu sarkanu pogu - kuru nospiežot atrisinās visas BMW problēmas?

Mam tāda problēma nav un iespējams ka arī nebūs, jo visādi depo šķidrumi nav pa ceļam.
Bet ja cilvēks izliekas ka zin visu labāk par citiem, tad lai savas zināšanas arī pierāda nevis katrā topikā visus par lohiem lamā un dzen nekam nevajadzīgu sūdu.


ja sasprindzinaasi savu skatienu, pamaniisi, ka regulaari pamatoju. ir man arii blogs, kuraa rakstu.

bet, godiigi sakot, reizeem vnk zb PIERAADIIT. man vieteejo mulkju reputaacijas testi vnk nav aktuali.
jo pieredze liecina - tu mulkjim iisti neko pieraadiit nevari - vinjsh tak nejeedz, ne kaa tas sensors straadaa, ne kaa tas bloks straadaa. tur var garu monologu sarakstiit, un tapat nepieleks. un peec 5min buus 3 citi nejeegas vietaa, kuriem atkal buus kas jaapieraada.
nu, piem., tu - tev tak neko nevar pieraadiit, ne?
Offline
berny757
18. Feb 2018, 12:57 #368

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Man Tu neko, normāli neesi izskaidrojis. Pāris reizes tik par lohu un bomzi nosaici, bet no tā man ne labāk, ne sliktāk
Offline
N53series
18. Feb 2018, 13:03 #369

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 12:57:34 @berny757 rakstīja:
Man Tu neko, normāli neesi izskaidrojis. Pāris reizes tik par lohu un bomzi nosaici, bet no tā man ne labāk, ne sliktāk


nu re, pat ieprieksheejais posts nepieleca. es tak saku - bezjeedziigi
Offline
berny757
18. Feb 2018, 13:11 #370

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


18 Feb 2018, 13:03:11 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 12:57:34 @berny757 rakstīja:
Man Tu neko, normāli neesi izskaidrojis. Pāris reizes tik par lohu un bomzi nosaici, bet no tā man ne labāk, ne sliktāk


nu re, pat ieprieksheejais posts nepieleca. es tak saku - bezjeedziigi

Protams, iepriekšējo postu sapratu, un nevaru Tev nepiekrist, ir reizes kad tiešām nav jēgas kaut ko mēģināt ieskaidrot. Tds īpašniekiem nekādi neieskaidrot ka tds ir drausmīga misene
Bet šajā gadījumā tiešām būtu bijis interesanti izlasīt tehnisku pamatojumu, tādam gļukam ar dažādiem logu šķidrumiem.
Un par to bezjēdzību, ja visus kā vienu nomēri ar vienu mērauklu, tad tiešām bezjēdzīgi cerēt ka individuāli esi spējīgs izvērtēt katru jautājumu atsevišķi
Offline
JZ
18. Feb 2018, 13:13 #371

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

bļ(*%&#, biedziet kā mērkaķi ar fekālijām mētāties te, jēgas nekādas...

un pasakiet KĀDA TIPA IR TAS ŠĶIDRUMA LīMEŅA SENSORS!

jo var būt variants ar šķidruma pretestības mērīšanu, un tur šķidrums patiešām var radīt nesaprašanu elektronikai, kaut gan pieliets līdz lūpai
Offline
N53series
18. Feb 2018, 13:23 #372

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 13:13:35 @JZ rakstīja:
bļ(*%&#, biedziet kā mērkaķi ar fekālijām mētāties te, jēgas nekādas...

un pasakiet KĀDA TIPA IR TAS ŠĶIDRUMA LīMEŅA SENSORS!

jo var būt variants ar šķidruma pretestības mērīšanu, un tur šķidrums patiešām var radīt nesaprašanu elektronikai, kaut gan pieliets līdz lūpai


rezistiivs toch nee. iespeejams - kapacitatiivs. un tad suudus var taisiit nopluudes provodkaa, piem.

Offline
JZ
18. Feb 2018, 13:27 #373

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kapacitatīvajam būs jau kaut kāda gudrība pašā sensorā, un droši vien vairāk par 2 vadiem uz sensoru, kas tik prastai lietai var būt par dārgu priekš ražotāja
Offline
N53series
18. Feb 2018, 13:34 #374

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 13:27:18 @JZ rakstīja:
kapacitatīvajam būs jau kaut kāda gudrība pašā sensorā, un droši vien vairāk par 2 vadiem uz sensoru, kas tik prastai lietai var būt par dārgu priekš ražotāja


ne, kapeec? vnk 3 punktu gjeneratorinjsh vadiibas blokaa, sensors kaa aarejs C.
sensoraa - izoleeta draatiite. pashizmaksa 1EUR...
Offline
Martinsze
18. Feb 2018, 14:01 #375

Kopš: 09. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 122

Braucu ar: brum brumm


18 Feb 2018, 13:34:00 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 13:27:18 @JZ rakstīja:
kapacitatīvajam būs jau kaut kāda gudrība pašā sensorā, un droši vien vairāk par 2 vadiem uz sensoru, kas tik prastai lietai var būt par dārgu priekš ražotāja


ne, kapeec? vnk 3 punktu gjeneratorinjsh vadiibas blokaa, sensors kaa aarejs C.
sensoraa - izoleeta draatiite. pashizmaksa 1EUR...

“ These sensors detect whether there’s washer fluid in the reservoir by passing an electrical charge between two metal prongs. According to the suit, however, the Rain-X windshield washer fluid inhibits this electrical charge even when the reservoir is full.”
https://www.classaction.org/rain-x-lawsuit

Lai arī neko daudz nesaprotu no tehniskām lietām, bet liekas, ka lohs te ir kāds cits

[ Šo ziņu laboja Martinsze, 18 Feb 2018, 14:03:17 ]

Offline
JZ
18. Feb 2018, 14:10 #376

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tas lawsuits ir aplams, ne šķidrumā ir problēma, bet tajā ka mērītājs ir uztaisīts ideotiski, ja to var tādā veidā "piemānīt"

saproti - tā ir elementāra lieta, agrāk pludiņš ar magnētu un herkonu strādāja ideāli ar pilnīgi visiem šķidrumiem, ok, mehāniskā daļa ar laiku var nolietoties, šķidrums tikt pie herkona un ar laiku saēst el vadītājus, tagad izdomā ielikt sensoru kur ir tikai elektrodi, bez mehāniskās daļas, ko uztaisīt maksā droši vien 1/10 daļu no vecā tipa, bet kas var gļukot ar ne ideāli piemērotu šķidrumu, un tagad jāsūdz tiesā rainx?

nu kur vēl stulbāki cilvēki var būt...

un vēl svarīgāk - var uztaisīt to sensoru kaspiča pieminētā variantā, tam vispār nebūs nepieciešams būt tiešā saskarē ar šķidrumu bačokā, tas būs nedaudz sarežģītāks (dārgāks ražošanā), bet strādās VIENMĒR
Offline
N53series
18. Feb 2018, 14:16 #377

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 14:01:01 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 13:34:00 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 13:27:18 @JZ rakstīja:
kapacitatīvajam būs jau kaut kāda gudrība pašā sensorā, un droši vien vairāk par 2 vadiem uz sensoru, kas tik prastai lietai var būt par dārgu priekš ražotāja


ne, kapeec? vnk 3 punktu gjeneratorinjsh vadiibas blokaa, sensors kaa aarejs C.
sensoraa - izoleeta draatiite. pashizmaksa 1EUR...

“ These sensors detect whether there’s washer fluid in the reservoir by passing an electrical charge between two metal prongs. According to the suit, however, the Rain-X windshield washer fluid inhibits this electrical charge even when the reservoir is full.”
https://www.classaction.org/rain-x-lawsuit

Lai arī neko daudz nesaprotu no tehniskām lietām, bet liekas, ka lohs te ir kāds cits




protams, nah arii kaut ko saprast
nejeegsna tachu neblokjee viedokli, ne?
ljoti raksturiiga/pamaacoshan teema - par suuda nesertificeets[!!!] loguskjidrums var buut teema, kur izpausties.
tas, kur idejiski var buut prikols - tas skjidrums vairaak putojaas, un strauji ielejot, tajaa sensoraa traapa putas [ja tehniski tur ir iespeeja/kabata], un tad kapacitaate ir maza/indicee, ka skjidrums nav ieliets.
bet, shii jau spriekshana tiem, kam kas tehnisks interesee, ne interneta varonjiem.
Offline
Martinsze
18. Feb 2018, 14:16 #378

Kopš: 09. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 122

Braucu ar: brum brumm


18 Feb 2018, 14:10:52 @JZ rakstīja:
tas lawsuits ir aplams, ne šķidrumā ir problēma, bet tajā ka mērītājs ir uztaisīts ideotiski, ja to var tādā veidā "piemānīt"

saproti - tā ir elementāra lieta, agrāk pludiņš ar magnētu un herkonu strādāja ideāli ar pilnīgi visiem šķidrumiem, ok, mehāniskā daļa ar laiku var nolietoties, šķidrums tikt pie herkona un ar laiku saēst el vadītājus, tagad izdomā ielikt sensoru kur ir tikai elektrodi, bez mehāniskās daļas, ko uztaisīt maksā droši vien 1/10 daļu no vecā tipa, bet kas var gļukot ar ne ideāli piemērotu šķidrumu, un tagad jāsūdz tiesā rainx?

nu kur vēl stulbāki cilvēki var būt...

un vēl svarīgāk - var uztaisīt to sensoru kaspiča pieminētā variantā, tam vispār nebūs nepieciešams būt tiešā saskarē ar šķidrumu bačokā, tas būs nedaudz sarežģītāks (dārgāks ražošanā), bet strādās VIENMĒR

Neiet runa par lawsuit, bet gan par to, ka sensors nespēj nolasīt līmeni atseviškiem škidrumiem
Offline
N53series
18. Feb 2018, 14:19 #379

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 14:16:46 @Martinsze rakstīja:

18 Feb 2018, 14:10:52 @JZ rakstīja:
tas lawsuits ir aplams, ne šķidrumā ir problēma, bet tajā ka mērītājs ir uztaisīts ideotiski, ja to var tādā veidā "piemānīt"

saproti - tā ir elementāra lieta, agrāk pludiņš ar magnētu un herkonu strādāja ideāli ar pilnīgi visiem šķidrumiem, ok, mehāniskā daļa ar laiku var nolietoties, šķidrums tikt pie herkona un ar laiku saēst el vadītājus, tagad izdomā ielikt sensoru kur ir tikai elektrodi, bez mehāniskās daļas, ko uztaisīt maksā droši vien 1/10 daļu no vecā tipa, bet kas var gļukot ar ne ideāli piemērotu šķidrumu, un tagad jāsūdz tiesā rainx?

nu kur vēl stulbāki cilvēki var būt...

un vēl svarīgāk - var uztaisīt to sensoru kaspiča pieminētā variantā, tam vispār nebūs nepieciešams būt tiešā saskarē ar šķidrumu bačokā, tas būs nedaudz sarežģītāks (dārgāks ražošanā), bet strādās VIENMĒR

Neiet runa par lawsuit, bet gan par to, ka sensors nespēj nolasīt līmeni atseviškiem škidrumiem


runa 'iet' par to, ka tu nezini, kaa tas sensors darbojas, pats atziisti, ka tehniski neko ipashi nerubii, tu arii neintereseejies, kas tur vareetu buut par viltiibu, bet jau esi izdarjis secinajaumus, detekteejis lohus un - esi apmierinaats ar veikto izmekleeshanu.
Offline
JZ
18. Feb 2018, 14:28 #380

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

man jau vairāk liekas ka tur būs rezistīvais, kapacitatīvajam tomēr vajadzētu stabilāk strādāt (un tas viennozīmīgi būs dārgāks ražošanā)

kaut kas dielektrisks tur uzaug uz elektrodiem un sensors sāk rādīt zemu līmeni, sevišķi ja vēl deģenrāti izdomā mērīt to līmeni pastāvīgi, nevis reizi kādās 5 vai 10 minūtēs, un kapacitātīvā gadījumā tās strāvas tur būs daudz mazākas kā rezistīvajam, attiecīgi augt uz elektrodiem tur īsti nekas negribēs

un vēl vairāk tādēļ, ka kapacitatīvajam pat nevajag būt kontaktā ar šķidrumu, bet šie ir, un ja tas nebūtu kontaktā, un nebūtu tā uzauguma, tad temperatūrai nevajadzētu iespaidot uz to gļuku, jo daži sūdzās ka tieši zemā temperatūrā tās problēmas parādās biežāk

jebkurā variantā - laža ir auto ražotāja pusē, ka uztaisa kaut kādu sensoru tā, ka strādā tas tikai ar "pareizo" šķidrumu, nevis to ko, ko daudzi lieto jau gadu desmitiem bez problēmām

[ Šo ziņu laboja JZ, 18 Feb 2018, 14:28:51 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo