Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Subaru Outback VS Volvo XC70

AutorsZiņojums
didzinators
26. Jan 2016, 10:45 #361

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu

Kas kuram tuvāks, lolvo 4x4 salīdzinot ar subaru ir mēsls

10-14 gada Outback nav labs, jaunais no 2015 ir OK

[ Šo ziņu laboja didzinators, 26 Jan 2016, 10:47:33 ]

Offline
Jorens
26. Jan 2016, 11:02 #362

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14706

Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace


26 Jan 2016, 09:46:53 kkas rakstīja:

25 Jan 2016, 23:02:56 Locis rakstīja:
Varbut ja,bet ar Outback esi braucis vismaz 2005. gada? Varbut gaumes jautajums,bet gaita liekas ideala...


ar Legacy esmu braucis. pa mūsu ielāpu šosejām tāpat ''kopē'' nelīdzenumus. E39, v/xc70 ir tas izmērs ar kuru var forši kruīzēt kā puņķis uz drāts.
runājot par xc70, pēc 03. gada un jaunajiem, atslēgt stabilitātes sistēmu nav iespējams (arī izņemot drošinātāju 4x4 nestrādāts) un paslīpēt neasanāks


Nestāsti pekstiņus, XC70 var atslēgt pretslīdi Nav gan visiem, manam 05 gada ir poga atslēgšanai, paziņas tādam pašam nav, tas atkarīgs no komplektācijas

[ Šo ziņu laboja Jorens, 26 Jan 2016, 11:03:21 ]

Offline
Damn
26. Jan 2016, 11:14 #363

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:

par XC70, s60 AWD pret-izbuksēšanu varēja atslēgt, bet līkumā tik un tā nebija iespējams samest, jo momentā pieslēdzās stabilitātes kontrole.

Cik toreiz pētīju, tad to atslēgt varēja tikai R modifikācijai.
Offline
kkas
26. Jan 2016, 11:49 #364

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


26 Jan 2016, 10:45:26 didzinators rakstīja:
Kas kuram tuvāks, lolvo 4x4 salīdzinot ar subaru ir mēsls

10-14 gada Outback nav labs, jaunais no 2015 ir OK


4x4 mēsls jo?

neko tur xc atslēgt nevar. tā podziņa atslēdz pretspolēšanu. vari spolēt taisni līdz nelabumam, bet kā sānslīde tā tirkšķ un viss
Offline
didzinators
26. Jan 2016, 12:26 #365

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu


26 Jan 2016, 11:49:36 kkas rakstīja:

26 Jan 2016, 10:45:26 didzinators rakstīja:
Kas kuram tuvāks, lolvo 4x4 salīdzinot ar subaru ir mēsls

10-14 gada Outback nav labs, jaunais no 2015 ir OK


4x4 mēsls jo?

neko tur xc atslēgt nevar. tā podziņa atslēdz pretspolēšanu. vari spolēt taisni līdz nelabumam, bet kā sānslīde tā tirkšķ un viss


noperc vienu un otru pamēģini, slinkums rakstīt
Offline
Jorens
26. Jan 2016, 12:41 #366

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14706

Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace


26 Jan 2016, 11:59:04 bertons rakstīja:
cik biezhi jums to pilnpiedzinju vajag un cik biezhi juus ar kaadu "suudaino" pilnpiedzinju esat norakushies vai novaakojushies?


Tas skaidrs, ka šitie nav nekādi offroad verķi Manā gadījumā drošs auto sievietei ar bērniem kur AWD ir tikai kā pluss jo augstāks un labāka caurgājamība sniegā/dubļos un ar to arī pietiek Tur nav jēgas salīdzināt pilnpiedziņas, tas ir parasts vieglais ar labāku caurgājamību
Offline
_Eddy_
26. Jan 2016, 12:53 #367

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


26 Jan 2016, 11:49:36 kkas rakstīja:
neko tur xc atslēgt nevar. tā podziņa atslēdz pretspolēšanu. vari spolēt taisni līdz nelabumam, bet kā sānslīde tā tirkšķ un viss

Ar nelielu pibildi, ka viss tur liekas saaniski un brauc saaniski, kameer rati ir sagriesti saansliides virzienaa
Tikko samudies, taa elektronika iztaisno, jaa.
Offline
JohnyW
26. Jan 2016, 12:55 #368

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Kādreiz biju šādas pašas dilemmas priekšā..
Bet visi stāsti par nokautiem dīzeļiem, par vadības bloku problēmām, par muftas izdilšanu un lukturu zādzībām noslieca mani uz Outback H6 07.gada.
Neko sliktu nevaru teikt, liekas drusku vieglāks par volvo, iet labi, degvielu arī ēd labi, ja smagāka kāja. Rūsē arī, ja nav bijis pieskatīts iepriekš un regulāri mazgāts ziemas periodos. Salons varbūt ir skaļāks kā Volvo, bet tas ir risināms, par konforta trūkumu nevaru sūdzēties. Klīrenss labs, bedres var just, jo man pacietas riepas, pārējais ir O.k.

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 26 Jan 2016, 12:57:17 ]

Offline
SmokeAndRide
26. Jan 2016, 13:29 #369

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 791

Braucu ar: porku


26 Jan 2016, 12:53:52 _Eddy_ rakstīja:

26 Jan 2016, 11:49:36 kkas rakstīja:
neko tur xc atslēgt nevar. tā podziņa atslēdz pretspolēšanu. vari spolēt taisni līdz nelabumam, bet kā sānslīde tā tirkšķ un viss

Ar nelielu pibildi, ka viss tur liekas saaniski un brauc saaniski, kameer rati ir sagriesti saansliides virzienaa
Tikko samudies, taa elektronika iztaisno, jaa.


Tieši tā, pa ezeru mierīgi ar to sistēmu var krāmēt, kā arī par platām ielām, bet vai tādu auto vajag ņemt, lai krāmētu ? šaubos..
Offline
Maxis
26. Jan 2016, 13:31 #370

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Varbūt, ka esmu jau agrāk rakstījis šajā topikā, bet nu jau gadus 9 lietošanā ir Allraod (`07) ar 3.0 tdi automātu. Noskrējiens no 0km līdz 295k km.
Ja neskaita pneimopiekari, kuras remonti sākotnēji bija dārgi, bet, kad vietējie iemācijās restaurēt tos gaisa spilvenus, cenas palika pavisam pieņemamas, nekādu citu nopietnu problēmu nav bijis Maini tik eļļu ik pa 10-15kkm, filtrus, šad un tad bremžu uzlikas, riepas un brauc bēdu nezinādāms. Ok, pa retam kaut kas ir nedaudz mainīts piekarē, bet tas tā kā būtu normāli pie tāda noskrējiena

Pie auto plusiem noteikti varu minēt dzinēju, automātiskās ātrumkārbas darbību (komforta ziņa bezmaz diena pret nakti, ja salīdzina ar otru ikdienā lietoto auto BMW X3 3.0sd ar 6-nieci automātu), pneimopiekari ( komforts) un audio sistēmu.
Pie mīnusiem īsti pat nav ko pielikt. Ja nu vienīgi tas, ka ESP nav pilnībā atslēdzams
Offline
envy
26. Jan 2016, 13:58 #371

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

īpaši, ja tām virsū bmw bļembuks
Offline
ParaTr00per
26. Jan 2016, 14:01 #372

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


26 Jan 2016, 13:52:01 bertons rakstīja:
palasot txt apkaart palielam naakas secinaat, ka nopirktaas nullites vispaar neluuzt liidz pat 200-300k, bet lietotie droti ir beedu ielejas

lietoti droti ar 200kkm *nobraukumu* arī iet bez bēdas. tie, kuriem uz spido ir 160kkm un nobraukums x3, ar tiem parasti ir problēmas
Offline
kkas
26. Jan 2016, 16:56 #373

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


26 Jan 2016, 12:53:52 _Eddy_ rakstīja:

26 Jan 2016, 11:49:36 kkas rakstīja:
neko tur xc atslēgt nevar. tā podziņa atslēdz pretspolēšanu. vari spolēt taisni līdz nelabumam, bet kā sānslīde tā tirkšķ un viss

Ar nelielu pibildi, ka viss tur liekas saaniski un brauc saaniski, kameer rati ir sagriesti saansliides virzienaa
Tikko samudies, taa elektronika iztaisno, jaa.


ar tādu ''atslēgšanas'' filozofiju var arī neko neatslēgt un gāzt šķērsām.
bez stab. ieslēgšanās izslīdz tik daudz, lai sieva nesāk bļaut un bērni nesāk priecāties.

Offline
Locis
26. Jan 2016, 17:34 #374

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


26 Jan 2016, 10:05:51 wilis rakstīja:

25 Jan 2016, 23:02:56 Locis rakstīja:
Varbut ja,bet ar Outback esi braucis vismaz 2005. gada? Varbut gaumes jautajums,bet gaita liekas ideala...

IMO 2009. gada Outback bija nejēdzīgi ciets + panelis/viduskonsole kā no akmens laikmeta. 2.5 benzīns ar variatoru "neiet". Pēc 3 gadiem jau sāka grabēt.
2014. gada gan ir foršāks, dīzelim ļoti labs "cēliens", pats auto šķiet nedaudz mīkstāks un kārba arī slēdzās patīkamāk.

Pats labāk izvēlētos Volvo, pat zinot, ka ekspluatācija varētu būt dārgāka un problēmu varētu būt vairāk.

Baigi mīksts nav,teiksim uz mazajiem ielapiem,bet spēcīgi nelīdzenumi netraucē. Manuprāt,tā hadene ir tik laba,cik bez pneimo laba var būt,pārējie būs pārāk galertīgi,ja reiz būs nedaudz mīkstāki.
Offline
Locis
26. Jan 2016, 17:39 #375

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


26 Jan 2016, 13:31:26 Maxis rakstīja:
Varbūt, ka esmu jau agrāk rakstījis šajā topikā, bet nu jau gadus 9 lietošanā ir Allraod (`07) ar 3.0 tdi automātu. Noskrējiens no 0km līdz 295k km.
Ja neskaita pneimopiekari, kuras remonti sākotnēji bija dārgi, bet, kad vietējie iemācijās restaurēt tos gaisa spilvenus, cenas palika pavisam pieņemamas, nekādu citu nopietnu problēmu nav bijis Maini tik eļļu ik pa 10-15kkm, filtrus, šad un tad bremžu uzlikas, riepas un brauc bēdu nezinādāms. Ok, pa retam kaut kas ir nedaudz mainīts piekarē, bet tas tā kā būtu normāli pie tāda noskrējiena

Pie auto plusiem noteikti varu minēt dzinēju, automātiskās ātrumkārbas darbību (komforta ziņa bezmaz diena pret nakti, ja salīdzina ar otru ikdienā lietoto auto BMW X3 3.0sd ar 6-nieci automātu), pneimopiekari ( komforts) un audio sistēmu.
Pie mīnusiem īsti pat nav ko pielikt. Ja nu vienīgi tas, ka ESP nav pilnībā atslēdzams

Šodien izbraucu ar 08 Allroad un 09 A6 Avant 3,0 TDI. Diezgan patīkami aparāti,neskatoties uz to,ka nesen vēl biju baigais Audi heiters. Biju patīkami pārsteigts,ka tam A6 bija pneimo,jo sludinājumā nebija pieminēts.
Offline
Saabich
26. Jan 2016, 17:43 #376

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1984

Braucu ar: WC numurzīmēm

http://www.delfi.lv/bizness/lauksaimnieciba/zem...ts.d?id=46987159

Tev kā zemniekam ir vēl varianti
Offline
Locis
26. Jan 2016, 17:44 #377

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


26 Jan 2016, 17:36:26 bertons rakstīja:
kur nu veel mikstaak vinja jau taa liikumos sveraas kaa laiva

Nu nezinu,varbūt es neesmu tā mega agresīvi mēģinājies ielikt līkumos,bet pilnīgi pietiek stabilitāte. Ir ar visādiem galertiem brauks,bet priekš tā,ka tas ir auto ar paaugstinātu klīrensu un cik maigi tas uzņem guļošos u.c nelīdzenumus,viņš ir ļoti stabils. Nav jau arī tā,ka otrs auto nav kartings un neesmu redzējis cietu auto.

Vienu gan varu pateikt,ka nedaudz jūt,ka tas boxeris ir ar zemu smaguma centru,līdz ar to tas auto iegriežas virāžā labāk,nekā pirms līkuma to gaidīsi.
Offline
rumpis
27. Jan 2016, 20:49 #378

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 734

Braucu ar: Etalonu


23 Jan 2016, 21:12:17 bertons rakstīja:
ak jaa vaina bija pakaljeejaa atruma dachikaa. adrems paprasi 800Ls (LATUS) par remontu, Arfilaa tika pa 100 ar santiiniem sataisiits

Kas ir arfils?
Offline
Locis
27. Jan 2016, 21:28 #379

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Viens čalis ,kas agrāk pie Vasjas piestrādāja.
Offline
rumpis
27. Jan 2016, 21:37 #380

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 734

Braucu ar: Etalonu

ok, viss palika skaidrāks
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo