Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Brivinsh
27. Jun 2010, 16:53 #361

Kopš: 04. May 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 165

Braucu ar: e60 530d

Varbūt kādam ir bijis, ka stūre nifiga negrozas. Lieta ka biki griež tad viss kārtībā, bet kad jāierakstas 90 grādu līkumā baigi grūti griežas. ja būtu stūres pastiprinātājs vainīgs, tad griežot uz vietas gaudotu. eļļa arī ir iekšā. Varbūt kkāda stūres reika vai kas???

[ Šo ziņu laboja Brivinsh, 27 Jun 2010, 16:54:31 ]

Offline
kwiesis666
27. Jun 2010, 19:09 #362

Kopš: 17. Apr 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 65

Braucu ar: IZ 2125 Kombi


27 Jun 2010, 16:04:04 Peecis rakstīja:

27 Jun 2010, 15:44:43 zebra rakstīja:

27 Jun 2010, 09:29:10 Kalnz rakstīja:

27 Jun 2010, 01:43:05 jedimindtricks rakstīja:
Nu labi, tad jau redzēs - jāatzīstās, tik tagad sapratu, ka neesmu ar bmw automātu nemaz braucis, tikai ar toyotām, dažādiem volgo un citim brīnumiem.


pabrauc ar automātu manas domas par to mainījās pa visiem 100%, likās ka automāts svēdienas braucejiem domāts, bet tagad neko citu negribu...

Mīzēja taktika. Ar manuāļa palīdzību ar to motoru var braukt dinamiskāk.

Bet, ja nopietni, tad katram savs.

Labāk tad nebūt mīzējam un dročīt sajūgu un kloķi no 1.ā uz neitrālo un otrādi kamēr kāja sāk tirpt un sajūgs no pārkaršanas korķī sāk vibrēt, ne?
Un cik ilgi tad brauksi maksimāli dinamiski? Nedēļu pēc auto iegādes, varbūt divas. Vēlāk tomēr brauksi normāli un laideni.
Un automāts tomēr ir ikdienas komforts. Manuāli var atstāt otrajam/brīvdienu/sporta auto.
P.S. Tās manas domas.
Kādreiz arī biju tikai par manuālajām kārbām, bet, kad izbraucu ar e39 automātu, tad sapratu, kas ir kas.

Tā arī ir,
tie kas nav kādu brīdi pabraukuši ar automātu, nekad to nesapratīs
Offline
kwiesis666
27. Jun 2010, 19:16 #363

Kopš: 17. Apr 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 65

Braucu ar: IZ 2125 Kombi

Jautājums par motora nočipošanu, kāds efekts? kādiem motoriem to ir vērts darīt? cik tas maksā un kur to var izdarīt?
Offline
mandariins
27. Jun 2010, 19:23 #364

Kopš: 23. Jul 2009

Ziņojumi: 256

Braucu ar: matiem uz aizmuguri


27 Jun 2010, 19:16:38 kwiesis666 rakstīja:
Jautājums par motora nočipošanu, kāds efekts? kādiem motoriem to ir vērts darīt? cik tas maksā un kur to var izdarīt?


www.chiptuning.lv
Offline
Aigis
27. Jun 2010, 19:29 #365

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


27 Jun 2010, 16:53:47 Brivinsh rakstīja:
Varbūt kādam ir bijis, ka stūre nifiga negrozas. Lieta ka biki griež tad viss kārtībā, bet kad jāierakstas 90 grādu līkumā baigi grūti griežas. ja būtu stūres pastiprinātājs vainīgs, tad griežot uz vietas gaudotu. eļļa arī ir iekšā. Varbūt kkāda stūres reika vai kas???

tas būs stūres stieņa krustiņš
Offline
kwiesis666
27. Jun 2010, 19:30 #366

Kopš: 17. Apr 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 65

Braucu ar: IZ 2125 Kombi


27 Jun 2010, 19:23:46 mandariins rakstīja:

27 Jun 2010, 19:16:38 kwiesis666 rakstīja:
Jautājums par motora nočipošanu, kāds efekts? kādiem motoriem to ir vērts darīt? cik tas maksā un kur to var izdarīt?


www.chiptuning.lv

Paldies, bet tur pašreiz neko nevar ieraudzīt
Offline
Henks
02. Jul 2010, 11:49 #367

Kopš: 03. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 313

Braucu ar: visu


17 May 2010, 22:00:40 Peecis rakstīja:

17 May 2010, 21:58:25 Henks rakstīja:

17 May 2010, 21:55:23 Peecis rakstīja:

17 May 2010, 21:33:06 Tribals rakstīja:
korektori vainīgi.
mainas ar celtniecības fēnu kausējot, stiklu no korpusa.

Nē, mainās nejaucot neko vaļā, bet diezgan ginekoloģiski. Te bija vismaz viens lietotājs, kas to darīja.

Kurš

HETPE3B

Neesot vairs LV
Ir kāds, kurš ņemās ar korektoru maiņu
e39 '01.g. vajadzētu abiem lukturiem.
Offline
gacha
02. Jul 2010, 12:36 #368

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40

HELP!!! Steidzami vajag pneimo padušku E39 touringam..!!! plīīīz piedāvājumus pm vai 29108817

-----------------
Offline
pudz
02. Jul 2010, 20:15 #369

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 276

Braucu ar: 530 D

kas varētu būt par vainu e39 universālim - kad pastāv pāris stundas, tad viena puse aizmugurē nosēžas, kad piedarbina, tad viss atkal kārtībā?

un vēl kad pārmet robus, tad citreiz tāds kā sitiens...
Offline
RooL
02. Jul 2010, 20:26 #370

Kopš: 11. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: ne BMW


02 Jul 2010, 11:49:44 Henks rakstīja:

17 May 2010, 22:00:40 Peecis rakstīja:

17 May 2010, 21:58:25 Henks rakstīja:

17 May 2010, 21:55:23 Peecis rakstīja:

17 May 2010, 21:33:06 Tribals rakstīja:
korektori vainīgi.
mainas ar celtniecības fēnu kausējot, stiklu no korpusa.

Nē, mainās nejaucot neko vaļā, bet diezgan ginekoloģiski. Te bija vismaz viens lietotājs, kas to darīja.

Kurš

HETPE3B

Neesot vairs LV
Ir kāds, kurš ņemās ar korektoru maiņu
e39 '01.g. vajadzētu abiem lukturiem.

es tik tiešām gribētu redzēt kā tas ir iespējams,ka nenoņemot stiklu var nomainīt korektorus..ja tāds cilvēks uzrodas,tad kaut kas dārgs un garšīgs no manis
neredzu nevienu iespēju to izdarīt nenoņemot stiklu un domāju,ka tie, kuri ir mainījuši man piekritīs
Offline
gacha
02. Jul 2010, 20:27 #371

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40


02 Jul 2010, 20:15:26 pudz rakstīja:
kas varētu būt par vainu e39 universālim - kad pastāv pāris stundas, tad viena puse aizmugurē nosēžas, kad piedarbina, tad viss atkal kārtībā?

un vēl kad pārmet robus, tad citreiz tāds kā sitiens...


Gaidi... drīz vairs nepacelsies un varēsi mainīt pneimo spilvenu! tieši to šobrīd daru Wesā spilvens 120Ls tik jāgaida... lietoti liels deficīts + cipars tiek ieslēgts psc


-----------------
Offline
kiril
02. Jul 2010, 20:34 #372

Kopš: 01. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 191

Braucu ar: F11 525


02 Jul 2010, 11:49:44 Henks rakstīja:

17 May 2010, 22:00:40 Peecis rakstīja:

17 May 2010, 21:58:25 Henks rakstīja:

17 May 2010, 21:55:23 Peecis rakstīja:

17 May 2010, 21:33:06 Tribals rakstīja:
korektori vainīgi.
mainas ar celtniecības fēnu kausējot, stiklu no korpusa.

Nē, mainās nejaucot neko vaļā, bet diezgan ginekoloģiski. Te bija vismaz viens lietotājs, kas to darīja.

Kurš

HETPE3B

Neesot vairs LV
Ir kāds, kurš ņemās ar korektoru maiņu
e39 '01.g. vajadzētu abiem lukturiem.
es mainju korektorus bez stikla nonemsanas, pats darbs par vienu lukturi 15ls,ja abas tad 25ls
Offline
RooL
02. Jul 2010, 20:38 #373

Kopš: 11. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: ne BMW


02 Jul 2010, 20:34:22 kiril rakstīja:

02 Jul 2010, 11:49:44 Henks rakstīja:

17 May 2010, 22:00:40 Peecis rakstīja:

17 May 2010, 21:58:25 Henks rakstīja:

17 May 2010, 21:55:23 Peecis rakstīja:

17 May 2010, 21:33:06 Tribals rakstīja:
korektori vainīgi.
mainas ar celtniecības fēnu kausējot, stiklu no korpusa.

Nē, mainās nejaucot neko vaļā, bet diezgan ginekoloģiski. Te bija vismaz viens lietotājs, kas to darīja.

Kurš

HETPE3B

Neesot vairs LV
Ir kāds, kurš ņemās ar korektoru maiņu
e39 '01.g. vajadzētu abiem lukturiem.
es mainju korektorus bez stikla nonemsanas, pats darbs par vienu lukturi 15ls,ja abas tad 25ls

lasi PM
Offline
pudz
02. Jul 2010, 20:57 #374

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 276

Braucu ar: 530 D



02 Jul 2010, 20:27:43 gacha rakstīja:

02 Jul 2010, 20:15:26 pudz rakstīja:
kas varētu būt par vainu e39 universālim - kad pastāv pāris stundas, tad viena puse aizmugurē nosēžas, kad piedarbina, tad viss atkal kārtībā?

un vēl kad pārmet robus, tad citreiz tāds kā sitiens...


Gaidi... drīz vairs nepacelsies un varēsi mainīt pneimo spilvenu! tieši to šobrīd daru Wesā spilvens 120Ls tik jāgaida... lietoti liels deficīts + cipars tiek ieslēgts psc

un tur neko citu nevar darīt - jāgaida un jāmaina ?
Offline
Aigis
02. Jul 2010, 20:58 #375

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


02 Jul 2010, 20:57:12 pudz rakstīja:


02 Jul 2010, 20:27:43 gacha rakstīja:

02 Jul 2010, 20:15:26 pudz rakstīja:
kas varētu būt par vainu e39 universālim - kad pastāv pāris stundas, tad viena puse aizmugurē nosēžas, kad piedarbina, tad viss atkal kārtībā?

un vēl kad pārmet robus, tad citreiz tāds kā sitiens...


Gaidi... drīz vairs nepacelsies un varēsi mainīt pneimo spilvenu! tieši to šobrīd daru Wesā spilvens 120Ls tik jāgaida... lietoti liels deficīts + cipars tiek ieslēgts psc

un tur neko citu nevar darīt - jāgaida un jāmaina ?

tas ir figņa, sedanam tas prieks ap 350ls gabalā
Offline
miki
02. Jul 2010, 21:02 #376

Kopš: 28. Jul 2006

Ziņojumi: 352

Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7


es tik tiešām gribētu redzēt kā tas ir iespējams,ka nenoņemot stiklu var nomainīt korektorus..ja tāds cilvēks uzrodas,tad kaut kas dārgs un garšīgs no manis
neredzu nevienu iespēju to izdarīt nenoņemot stiklu un domāju,ka tie, kuri ir mainījuši man piekritīs

Var nomainīt nenoņemot stiklu, redzēju kā servisā man mainīja Čalis to darīja pirmo reizi un aizņema tas aptuveni stundu vienam lukturim

[ Šo ziņu laboja miki, 02 Jul 2010, 21:03:19 ]

Offline
gacha
02. Jul 2010, 22:20 #377

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40


02 Jul 2010, 20:58:16 Aigis rakstīja:

02 Jul 2010, 20:57:12 pudz rakstīja:


02 Jul 2010, 20:27:43 gacha rakstīja:

02 Jul 2010, 20:15:26 pudz rakstīja:
kas varētu būt par vainu e39 universālim - kad pastāv pāris stundas, tad viena puse aizmugurē nosēžas, kad piedarbina, tad viss atkal kārtībā?

un vēl kad pārmet robus, tad citreiz tāds kā sitiens...


Gaidi... drīz vairs nepacelsies un varēsi mainīt pneimo spilvenu! tieši to šobrīd daru Wesā spilvens 120Ls tik jāgaida... lietoti liels deficīts + cipars tiek ieslēgts psc

un tur neko citu nevar darīt - jāgaida un jāmaina ?

tas ir figņa, sedanam tas prieks ap 350ls gabalā


sedanam tas pasākums ir stipri sarežģītāks... tapē arī dārgāks... tūringam to spilvenu nomainīt pusstundas darbs

-----------------
Offline
gacha
02. Jul 2010, 22:22 #378

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40


02 Jul 2010, 20:57:12 pudz rakstīja:


02 Jul 2010, 20:27:43 gacha rakstīja:

02 Jul 2010, 20:15:26 pudz rakstīja:
kas varētu būt par vainu e39 universālim - kad pastāv pāris stundas, tad viena puse aizmugurē nosēžas, kad piedarbina, tad viss atkal kārtībā?

un vēl kad pārmet robus, tad citreiz tāds kā sitiens...


Gaidi... drīz vairs nepacelsies un varēsi mainīt pneimo spilvenu! tieši to šobrīd daru Wesā spilvens 120Ls tik jāgaida... lietoti liels deficīts + cipars tiek ieslēgts psc

un tur neko citu nevar darīt - jāgaida un jāmaina ?


nuuu tu vari negaidīt un mainiit uzreiz

-----------------
Offline
guile
02. Jul 2010, 22:23 #379

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant


02 Jul 2010, 22:20:53 gacha rakstīja:

02 Jul 2010, 20:58:16 Aigis rakstīja:

02 Jul 2010, 20:57:12 pudz rakstīja:


02 Jul 2010, 20:27:43 gacha rakstīja:

02 Jul 2010, 20:15:26 pudz rakstīja:
kas varētu būt par vainu e39 universālim - kad pastāv pāris stundas, tad viena puse aizmugurē nosēžas, kad piedarbina, tad viss atkal kārtībā?

un vēl kad pārmet robus, tad citreiz tāds kā sitiens...


Gaidi... drīz vairs nepacelsies un varēsi mainīt pneimo spilvenu! tieši to šobrīd daru Wesā spilvens 120Ls tik jāgaida... lietoti liels deficīts + cipars tiek ieslēgts psc

un tur neko citu nevar darīt - jāgaida un jāmaina ?

tas ir figņa, sedanam tas prieks ap 350ls gabalā


sedanam tas pasākums ir stipri sarežģītāks... tapē arī dārgāks... tūringam to spilvenu nomainīt pusstundas darbs

tipa šitas iet atsperu vietaa??
man it kaa modelis pec 2000gada bet atsperes veel ir...
Offline
Aigis
02. Jul 2010, 22:29 #380

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


02 Jul 2010, 22:23:12 guile rakstīja:

tipa šitas iet atsperu vietaa??
man it kaa modelis pec 2000gada bet atsperes veel ir...

tur viss atkarīgs no pirmā saimnieka, mans ir 98gada un bija ar pneimopiekari, izbeidzās, nahrenizēju :shura_negribēja_kaspiču_ņemt:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo