Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 11.0

AutorsZiņojums
gapp
24. Feb 2008, 15:20 #361

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


2008-02-24 15:17, GirtzB rakstīja:
tur ir divkonturu bremzes, tā kā pamēģini atgaisot arī otru pakaļratu, ja tad nepaliek labāk tad regulē uzliku stāvokli trumulī.


Liels paldies!
Offline
hamster
24. Feb 2008, 15:30 #362

Kopš: 28. Dec 2006

Ziņojumi: 32

Braucu ar: 98’ BMW 535i


2008-02-23 11:15, CP17 rakstīja:

2008-02-22 15:28, hamster rakstīja:
hei, kaads ir raavis E39 pakaljeejo benkji aaraa? Gribu tikt pie pakaljeejaam tumbaam klaat, tikai pirms raustu atzveltni, gribaas noskaidrot kur un kaa iisti jaarausta. Skruuves, tapas, knifi ??

izrauj apakšējo daļu, tad sānos apakšā atzveltnei būs skrūves kuras atskrūvē un tad pašu muguras daļu rauj nost, viņa uz tādiem kā klipšiem augšējā daļā turās. Bet tāpat pie tumbām netiksi


mjaa, pakaljeejaa atzveltne raujaas nost uz agshu. Pie tumbaam beigu galaa tiku, sanaak gan pus mashiinu izjaukt.
Offline
josi
24. Feb 2008, 16:23 #363

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3128

Braucu ar: Puf-puf


2008-02-24 15:00, marihuans rakstīja:
e36 kompaktam no kaa der elektro logu paceelaajs,sedana vai kupejas?

Sedana vai touringa.
Offline
marihuans
24. Feb 2008, 16:47 #364

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

paldies

-----------------
T: 203-65-203
Offline
BrshM
24. Feb 2008, 16:59 #365

Kopš: 19. Oct 2006

No: Ogre

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Kājām

parādījās jautājums ...
kā savienot multi stūri ar NE orģinālo maģīti

E46 sedanam ...
Offline
gapp
24. Feb 2008, 17:24 #366

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


2008-02-24 15:20, gapp rakstīja:

2008-02-24 15:17, GirtzB rakstīja:
tur ir divkonturu bremzes, tā kā pamēģini atgaisot arī otru pakaļratu, ja tad nepaliek labāk tad regulē uzliku stāvokli trumulī.


Liels paldies!


Pirmais ko izdarīju, stingrāk pievilku tos uzgriežņus, kas ir salonā, pie tā roķenes ručņika. Un, lai cik tas nebūtu dīvaini, arī darba bremzes uzreiz darbojās perfekti. Tad sanāk, ka tam e36 aizmugurējie darba bremži ir vienk. saistīti ar roķeni?
Offline
rinalds2m
24. Feb 2008, 18:51 #367

Kopš: 08. Apr 2006

Ziņojumi: 436

Braucu ar: R1250GS

Bloķu īpašnieki lūdzu izsakamies! Netieku skaidrībā vai manam 325 E36 92.gads 6.mēnesis ir vai nav bloķis. Uz reduktora birkas: "3,15 3681". Paceļot abus ratus gaisā viens griežas uz vienu pusi, otrs uz stāv uz vietas. Ja ieliek robā, tad otrs uz otru pusi. No vietas uz asfalta: Ja ar pilnu met vaļā - citreiz viens, citreiz abi. Ja ap 3000rpm tad abi. Griežot saules abi - riktīgi metas uz rinķi. Stāvot uz vietas ar nospiestām bremzēm - abi. Viens rats uz granta, otrs uz asfalta - nedaudz abi un tad tikai tas kas grantā.
Netieku gudrs ir vai nav.
Jautājumi, kam ir bloķis:
Ja noliek vienu ratu uz asfalta, otru grantā vai spolē abi?
Jautājumi spečukiem:
Vai iespējams pēc tā koda, ko uzrakstīju uzzināt ir/nav bloķis?
Vai ir tikai 100% bloķi, jeb ir arī kādi procentuālie vai kā, kas darbojas tikai pie lielām/mazām slodzēm?
Vai iespējams ka bloķis nedarbojas kā nākas un nepieciešams mainīt tam eļļu vai ko remontēt? Mošk, ka satelītu pirksts vienkārši izdilis un tapēc ir bloķa efekts...
Dikti gaidīšu atbildes, ieteikumus un stāstus par bloķi!!!
Offline
M3R
24. Feb 2008, 18:55 #368

Kopš: 17. Mar 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 3158

Braucu ar: i3

labaak pastaastiet kaa lai dabuunu valjaa durvis: bmw e36 coup, durvis kaadu meenesi netika virinaatas, un peec pirmaas aizcirshanas vairs nevar atveert-viss itkaa straadaa, bet shofera durvis nevar atveert. varbuut kaadam ir bijis kas liidziigs
Offline
GirtzB
24. Feb 2008, 19:29 #369

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22126

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2008-02-24 17:24, gapp rakstīja:

2008-02-24 15:20, gapp rakstīja:

2008-02-24 15:17, GirtzB rakstīja:
tur ir divkonturu bremzes, tā kā pamēģini atgaisot arī otru pakaļratu, ja tad nepaliek labāk tad regulē uzliku stāvokli trumulī.


Liels paldies!


Pirmais ko izdarīju, stingrāk pievilku tos uzgriežņus, kas ir salonā, pie tā roķenes ručņika. Un, lai cik tas nebūtu dīvaini, arī darba bremzes uzreiz darbojās perfekti. Tad sanāk, ka tam e36 aizmugurējie darba bremži ir vienk. saistīti ar roķeni?

Tātad tev uzlikas bija pa tālu no trumuļa sākumstāvoklī, un pēc tam kad pieregulēji roceni, jamās tags turās uz rocenes troses.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
CP17
24. Feb 2008, 19:32 #370

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


2008-02-24 13:24, GirtzB rakstīja:

2008-02-23 11:11, CP17 rakstīja:

2008-02-22 15:43, hamster rakstīja:

2008-02-22 15:34, rezone rakstīja:

2008-02-22 14:28, rezone rakstīja:
Vai kads var pateikt, vai E65 Diski der uz E39 ?



<font size=1>[ This message was edited by: rezone on 2008-02-22 15:34 ]</font>


Der.
Ja vinjiem lug pattern ir 5x120mm, tad der E34 E39 E60 E63 E65

Derēt der, bet tad jāliek gredzeni, lai stūre nevibrē pie 80km/h e39 ir lielāks centra diametrs.

kā tu mazāku caurumu uzliksi uz lielākas rumbas. Neder uz e39 citu bmw diski bez papildu centra cauruma virpošanas

Fubļa pārpratu, tieši tā, e39->e65 var ar gredzeniem a e65->e39 ir jāvirpo centrs...
Offline
GirtzB
24. Feb 2008, 19:33 #371

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22126

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2008-02-24 18:51, rinalds2m rakstīja:
Bloķu īpašnieki lūdzu izsakamies! Netieku skaidrībā vai manam 325 E36 92.gads 6.mēnesis ir vai nav bloķis. Uz reduktora birkas: "3,15 3681". Paceļot abus ratus gaisā viens griežas uz vienu pusi, otrs uz stāv uz vietas. Ja ieliek robā, tad otrs uz otru pusi. No vietas uz asfalta: Ja ar pilnu met vaļā - citreiz viens, citreiz abi. Ja ap 3000rpm tad abi. Griežot saules abi - riktīgi metas uz rinķi. Stāvot uz vietas ar nospiestām bremzēm - abi. Viens rats uz granta, otrs uz asfalta - nedaudz abi un tad tikai tas kas grantā.
Netieku gudrs ir vai nav.
Jautājumi, kam ir bloķis:
Ja noliek vienu ratu uz asfalta, otru grantā vai spolē abi?
Jautājumi spečukiem:
Vai iespējams pēc tā koda, ko uzrakstīju uzzināt ir/nav bloķis?
Vai ir tikai 100% bloķi, jeb ir arī kādi procentuālie vai kā, kas darbojas tikai pie lielām/mazām slodzēm?
Vai iespējams ka bloķis nedarbojas kā nākas un nepieciešams mainīt tam eļļu vai ko remontēt? Mošk, ka satelītu pirksts vienkārši izdilis un tapēc ir bloķa efekts...
Dikti gaidīšu atbildes, ieteikumus un stāstus par bloķi!!!

nav tev bloķa.
jo:
paceltam auto abi riteņi griežas vienā virzienā,
uz nevienāda seguma arī spolēs abi
ikdienas bloķi parasti ir ar bloķēšanas pakāpi līdz 30%(niknākus lieto sportā un spectehninkā),
Pēdējā laikā ir parādījušies ar bloķi ar mainīgu bloķēšanās pakāpi.(300zx, e46 m3...)

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Rolits
24. Feb 2008, 19:35 #372

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: Kia & Fazer

Te irpriekš bija jautājums par to, kādu eļļu liet E36. Tātad jūs visi uzskatat, ka tādā palietotā motorā jālēj pussintētiku un no sintētikas šādā gadījumā nav nekādas jēgas? Cik zinu, tad ražotājs rekomendē tomēr sintētiku.
Offline
GirtzB
24. Feb 2008, 19:35 #373

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22126

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

p.s. ja tev būtu bloķis uz plāksnītes pie attiecības būtu S burts

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
24. Feb 2008, 19:35 #374

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22126

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

kaut kur jau raxtīju, ka savā ex M50B25 lēju Mobil 1 5W50 un viss bij ļoti ok.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Rolits
24. Feb 2008, 19:37 #375

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: Kia & Fazer


2008-02-24 19:35, GirtzB rakstīja:
kaut kur jau raxtīju, ka savā ex M50B25 lēju Mobil 1 5W50 un viss bij ļoti ok.


Un kāds ir tavs viedoklis par pussintētikas lietošanu?
Offline
M3R
24. Feb 2008, 19:41 #376

Kopš: 17. Mar 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 3158

Braucu ar: i3


2008-02-24 18:55, M3R rakstīja:
labaak pastaastiet kaa lai dabuunu valjaa durvis: bmw e36 coup, durvis kaadu meenesi netika virinaatas, un peec pirmaas aizcirshanas vairs nevar atveert-viss itkaa straadaa, bet shofera durvis nevar atveert. varbuut kaadam ir bijis kas liidziigs

Offline
GirtzB
24. Feb 2008, 19:42 #377

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22126

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

katrs lej to, kas vairāk atbilst jamā braukšanas stilam un motora stāvoklim, manējs piemēram regulāri dabūja ierobežotāju ostīt(pareizāk to vietu kur kādreiz dzīvoja ierobežotājs) tā kā labāk eļļu kas tur augstas temperatūras un slodzes.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
rinalds2m
24. Feb 2008, 19:48 #378

Kopš: 08. Apr 2006

Ziņojumi: 436

Braucu ar: R1250GS


2008-02-24 19:33, GirtzB rakstīja:

2008-02-24 18:51, rinalds2m rakstīja:
Bloķu īpašnieki lūdzu izsakamies! Netieku skaidrībā vai manam 325 E36 92.gads 6.mēnesis ir vai nav bloķis. Uz reduktora birkas: "3,15 3681". Paceļot abus ratus gaisā viens griežas uz vienu pusi, otrs uz stāv uz vietas. Ja ieliek robā, tad otrs uz otru pusi. No vietas uz asfalta: Ja ar pilnu met vaļā - citreiz viens, citreiz abi. Ja ap 3000rpm tad abi. Griežot saules abi - riktīgi metas uz rinķi. Stāvot uz vietas ar nospiestām bremzēm - abi. Viens rats uz granta, otrs uz asfalta - nedaudz abi un tad tikai tas kas grantā.
Netieku gudrs ir vai nav.
Jautājumi, kam ir bloķis:
Ja noliek vienu ratu uz asfalta, otru grantā vai spolē abi?
Jautājumi spečukiem:
Vai iespējams pēc tā koda, ko uzrakstīju uzzināt ir/nav bloķis?
Vai ir tikai 100% bloķi, jeb ir arī kādi procentuālie vai kā, kas darbojas tikai pie lielām/mazām slodzēm?
Vai iespējams ka bloķis nedarbojas kā nākas un nepieciešams mainīt tam eļļu vai ko remontēt? Mošk, ka satelītu pirksts vienkārši izdilis un tapēc ir bloķa efekts...
Dikti gaidīšu atbildes, ieteikumus un stāstus par bloķi!!!

nav tev bloķa.
jo:
paceltam auto abi riteņi griežas vienā virzienā,
uz nevienāda seguma arī spolēs abi
ikdienas bloķi parasti ir ar bloķēšanas pakāpi līdz 30%(niknākus lieto sportā un spectehninkā),
Pēdējā laikā ir parādījušies ar bloķi ar mainīgu bloķēšanās pakāpi.(300zx, e46 m3...)

Nu skaidrs. Vēl kādam kādi stāsti???
Vienkārši brīnos - sules griežas nenormāli - ar saviem ex 325 E36 un 528 E39 pat uz pusi ko līdzīgu nevarēja uzzīmēt.
Vai bloķis var kaut kā arī sūdīgi darboties??? Tipa nebloķēties, ja nav mainīta eļļa vai kā??? Jo hvz vai kāds tam reduktoram ir kādreiz ko mainījis...
Offline
gapp
24. Feb 2008, 19:52 #379

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


2008-02-24 19:29, GirtzB rakstīja:

2008-02-24 17:24, gapp rakstīja:

2008-02-24 15:20, gapp rakstīja:

2008-02-24 15:17, GirtzB rakstīja:
tur ir divkonturu bremzes, tā kā pamēģini atgaisot arī otru pakaļratu, ja tad nepaliek labāk tad regulē uzliku stāvokli trumulī.


Liels paldies!


Pirmais ko izdarīju, stingrāk pievilku tos uzgriežņus, kas ir salonā, pie tā roķenes ručņika. Un, lai cik tas nebūtu dīvaini, arī darba bremzes uzreiz darbojās perfekti. Tad sanāk, ka tam e36 aizmugurējie darba bremži ir vienk. saistīti ar roķeni?

Tātad tev uzlikas bija pa tālu no trumuļa sākumstāvoklī, un pēc tam kad pieregulēji roceni, jamās tags turās uz rocenes troses.


pag pag, tad kas man tagad jādara?
Offline
GirtzB
24. Feb 2008, 19:52 #380

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22126

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

bloķis var nestrādāt, ja ielieta nepareizā eļļa etc.
Bloķim ir specializētas eļļas
kas tas par mega auto ar kuru saules griežas?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo