Online
Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 11.0
Autors | Ziņojums |
gapp | | Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
2008-02-24 15:17, GirtzB rakstīja:
tur ir divkonturu bremzes, tā kā pamēģini atgaisot arī otru pakaļratu, ja tad nepaliek labāk tad regulē uzliku stāvokli trumulī.
Liels paldies! | Offline | | |
hamster | | Kopš: 28. Dec 2006
Ziņojumi: 32
Braucu ar: 98’ BMW 535i
|
2008-02-23 11:15, CP17 rakstīja:
2008-02-22 15:28, hamster rakstīja:
hei, kaads ir raavis E39 pakaljeejo benkji aaraa? Gribu tikt pie pakaljeejaam tumbaam klaat, tikai pirms raustu atzveltni, gribaas noskaidrot kur un kaa iisti jaarausta. Skruuves, tapas, knifi ??
izrauj apakšējo daļu, tad sānos apakšā atzveltnei būs skrūves kuras atskrūvē un tad pašu muguras daļu rauj nost, viņa uz tādiem kā klipšiem augšējā daļā turās. Bet tāpat pie tumbām netiksi
mjaa, pakaljeejaa atzveltne raujaas nost uz agshu. Pie tumbaam beigu galaa tiku, sanaak gan pus mashiinu izjaukt. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3128
Braucu ar: Puf-puf
|
2008-02-24 15:00, marihuans rakstīja:
e36 kompaktam no kaa der elektro logu paceelaajs,sedana vai kupejas?
Sedana vai touringa.
| Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| paldies
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
BrshM | | Kopš: 19. Oct 2006
No: Ogre
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Kājām
| parādījās jautājums ...
kā savienot multi stūri ar NE orģinālo maģīti
E46 sedanam ... | Offline | | |
gapp | | Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
2008-02-24 15:20, gapp rakstīja:
2008-02-24 15:17, GirtzB rakstīja:
tur ir divkonturu bremzes, tā kā pamēģini atgaisot arī otru pakaļratu, ja tad nepaliek labāk tad regulē uzliku stāvokli trumulī.
Liels paldies!
Pirmais ko izdarīju, stingrāk pievilku tos uzgriežņus, kas ir salonā, pie tā roķenes ručņika. Un, lai cik tas nebūtu dīvaini, arī darba bremzes uzreiz darbojās perfekti. Tad sanāk, ka tam e36 aizmugurējie darba bremži ir vienk. saistīti ar roķeni? | Offline | | |
rinalds2m | | Kopš: 08. Apr 2006
Ziņojumi: 436
Braucu ar: R1250GS
| Bloķu īpašnieki lūdzu izsakamies! Netieku skaidrībā vai manam 325 E36 92.gads 6.mēnesis ir vai nav bloķis. Uz reduktora birkas: "3,15 3681". Paceļot abus ratus gaisā viens griežas uz vienu pusi, otrs uz stāv uz vietas. Ja ieliek robā, tad otrs uz otru pusi. No vietas uz asfalta: Ja ar pilnu met vaļā - citreiz viens, citreiz abi. Ja ap 3000rpm tad abi. Griežot saules abi - riktīgi metas uz rinķi. Stāvot uz vietas ar nospiestām bremzēm - abi. Viens rats uz granta, otrs uz asfalta - nedaudz abi un tad tikai tas kas grantā.
Netieku gudrs ir vai nav.
Jautājumi, kam ir bloķis:
Ja noliek vienu ratu uz asfalta, otru grantā vai spolē abi?
Jautājumi spečukiem:
Vai iespējams pēc tā koda, ko uzrakstīju uzzināt ir/nav bloķis?
Vai ir tikai 100% bloķi, jeb ir arī kādi procentuālie vai kā, kas darbojas tikai pie lielām/mazām slodzēm?
Vai iespējams ka bloķis nedarbojas kā nākas un nepieciešams mainīt tam eļļu vai ko remontēt? Mošk, ka satelītu pirksts vienkārši izdilis un tapēc ir bloķa efekts...
Dikti gaidīšu atbildes, ieteikumus un stāstus par bloķi!!! | Offline | | |
M3R | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 3158
Braucu ar: i3
| labaak pastaastiet kaa lai dabuunu valjaa durvis: bmw e36 coup, durvis kaadu meenesi netika virinaatas, un peec pirmaas aizcirshanas vairs nevar atveert-viss itkaa straadaa, bet shofera durvis nevar atveert. varbuut kaadam ir bijis kas liidziigs | Offline | | |
|
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22126
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
2008-02-24 17:24, gapp rakstīja:
2008-02-24 15:20, gapp rakstīja:
2008-02-24 15:17, GirtzB rakstīja:
tur ir divkonturu bremzes, tā kā pamēģini atgaisot arī otru pakaļratu, ja tad nepaliek labāk tad regulē uzliku stāvokli trumulī.
Liels paldies!
Pirmais ko izdarīju, stingrāk pievilku tos uzgriežņus, kas ir salonā, pie tā roķenes ručņika. Un, lai cik tas nebūtu dīvaini, arī darba bremzes uzreiz darbojās perfekti. Tad sanāk, ka tam e36 aizmugurējie darba bremži ir vienk. saistīti ar roķeni?
Tātad tev uzlikas bija pa tālu no trumuļa sākumstāvoklī, un pēc tam kad pieregulēji roceni, jamās tags turās uz rocenes troses.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
2008-02-24 13:24, GirtzB rakstīja:
2008-02-23 11:11, CP17 rakstīja:
2008-02-22 15:43, hamster rakstīja:
2008-02-22 15:34, rezone rakstīja:
2008-02-22 14:28, rezone rakstīja:
Vai kads var pateikt, vai E65 Diski der uz E39 ?
<font size=1>[ This message was edited by: rezone on 2008-02-22 15:34 ]</font>
Der.
Ja vinjiem lug pattern ir 5x120mm, tad der E34 E39 E60 E63 E65
Derēt der, bet tad jāliek gredzeni, lai stūre nevibrē pie 80km/h e39 ir lielāks centra diametrs.
kā tu mazāku caurumu uzliksi uz lielākas rumbas. Neder uz e39 citu bmw diski bez papildu centra cauruma virpošanas
Fubļa pārpratu, tieši tā, e39->e65 var ar gredzeniem a e65->e39 ir jāvirpo centrs... | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22126
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
2008-02-24 18:51, rinalds2m rakstīja:
Bloķu īpašnieki lūdzu izsakamies! Netieku skaidrībā vai manam 325 E36 92.gads 6.mēnesis ir vai nav bloķis. Uz reduktora birkas: "3,15 3681". Paceļot abus ratus gaisā viens griežas uz vienu pusi, otrs uz stāv uz vietas. Ja ieliek robā, tad otrs uz otru pusi. No vietas uz asfalta: Ja ar pilnu met vaļā - citreiz viens, citreiz abi. Ja ap 3000rpm tad abi. Griežot saules abi - riktīgi metas uz rinķi. Stāvot uz vietas ar nospiestām bremzēm - abi. Viens rats uz granta, otrs uz asfalta - nedaudz abi un tad tikai tas kas grantā.
Netieku gudrs ir vai nav.
Jautājumi, kam ir bloķis:
Ja noliek vienu ratu uz asfalta, otru grantā vai spolē abi?
Jautājumi spečukiem:
Vai iespējams pēc tā koda, ko uzrakstīju uzzināt ir/nav bloķis?
Vai ir tikai 100% bloķi, jeb ir arī kādi procentuālie vai kā, kas darbojas tikai pie lielām/mazām slodzēm?
Vai iespējams ka bloķis nedarbojas kā nākas un nepieciešams mainīt tam eļļu vai ko remontēt? Mošk, ka satelītu pirksts vienkārši izdilis un tapēc ir bloķa efekts...
Dikti gaidīšu atbildes, ieteikumus un stāstus par bloķi!!!
nav tev bloķa.
jo:
paceltam auto abi riteņi griežas vienā virzienā,
uz nevienāda seguma arī spolēs abi
ikdienas bloķi parasti ir ar bloķēšanas pakāpi līdz 30%(niknākus lieto sportā un spectehninkā),
Pēdējā laikā ir parādījušies ar bloķi ar mainīgu bloķēšanās pakāpi.(300zx, e46 m3...)
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Rolits | | Kopš: 07. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 407
Braucu ar: Kia & Fazer
| Te irpriekš bija jautājums par to, kādu eļļu liet E36. Tātad jūs visi uzskatat, ka tādā palietotā motorā jālēj pussintētiku un no sintētikas šādā gadījumā nav nekādas jēgas? Cik zinu, tad ražotājs rekomendē tomēr sintētiku. | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22126
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| p.s. ja tev būtu bloķis uz plāksnītes pie attiecības būtu S burts
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22126
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| kaut kur jau raxtīju, ka savā ex M50B25 lēju Mobil 1 5W50 un viss bij ļoti ok.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Rolits | | Kopš: 07. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 407
Braucu ar: Kia & Fazer
|
2008-02-24 19:35, GirtzB rakstīja:
kaut kur jau raxtīju, ka savā ex M50B25 lēju Mobil 1 5W50 un viss bij ļoti ok.
Un kāds ir tavs viedoklis par pussintētikas lietošanu? | Offline | | |
M3R | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 3158
Braucu ar: i3
|
2008-02-24 18:55, M3R rakstīja:
labaak pastaastiet kaa lai dabuunu valjaa durvis: bmw e36 coup, durvis kaadu meenesi netika virinaatas, un peec pirmaas aizcirshanas vairs nevar atveert-viss itkaa straadaa, bet shofera durvis nevar atveert. varbuut kaadam ir bijis kas liidziigs
| Offline | | |
|
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22126
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| katrs lej to, kas vairāk atbilst jamā braukšanas stilam un motora stāvoklim, manējs piemēram regulāri dabūja ierobežotāju ostīt(pareizāk to vietu kur kādreiz dzīvoja ierobežotājs) tā kā labāk eļļu kas tur augstas temperatūras un slodzes.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
rinalds2m | | Kopš: 08. Apr 2006
Ziņojumi: 436
Braucu ar: R1250GS
|
2008-02-24 19:33, GirtzB rakstīja:
2008-02-24 18:51, rinalds2m rakstīja:
Bloķu īpašnieki lūdzu izsakamies! Netieku skaidrībā vai manam 325 E36 92.gads 6.mēnesis ir vai nav bloķis. Uz reduktora birkas: "3,15 3681". Paceļot abus ratus gaisā viens griežas uz vienu pusi, otrs uz stāv uz vietas. Ja ieliek robā, tad otrs uz otru pusi. No vietas uz asfalta: Ja ar pilnu met vaļā - citreiz viens, citreiz abi. Ja ap 3000rpm tad abi. Griežot saules abi - riktīgi metas uz rinķi. Stāvot uz vietas ar nospiestām bremzēm - abi. Viens rats uz granta, otrs uz asfalta - nedaudz abi un tad tikai tas kas grantā.
Netieku gudrs ir vai nav.
Jautājumi, kam ir bloķis:
Ja noliek vienu ratu uz asfalta, otru grantā vai spolē abi?
Jautājumi spečukiem:
Vai iespējams pēc tā koda, ko uzrakstīju uzzināt ir/nav bloķis?
Vai ir tikai 100% bloķi, jeb ir arī kādi procentuālie vai kā, kas darbojas tikai pie lielām/mazām slodzēm?
Vai iespējams ka bloķis nedarbojas kā nākas un nepieciešams mainīt tam eļļu vai ko remontēt? Mošk, ka satelītu pirksts vienkārši izdilis un tapēc ir bloķa efekts...
Dikti gaidīšu atbildes, ieteikumus un stāstus par bloķi!!!
nav tev bloķa.
jo:
paceltam auto abi riteņi griežas vienā virzienā,
uz nevienāda seguma arī spolēs abi
ikdienas bloķi parasti ir ar bloķēšanas pakāpi līdz 30%(niknākus lieto sportā un spectehninkā),
Pēdējā laikā ir parādījušies ar bloķi ar mainīgu bloķēšanās pakāpi.(300zx, e46 m3...)
Nu skaidrs. Vēl kādam kādi stāsti???
Vienkārši brīnos - sules griežas nenormāli - ar saviem ex 325 E36 un 528 E39 pat uz pusi ko līdzīgu nevarēja uzzīmēt.
Vai bloķis var kaut kā arī sūdīgi darboties??? Tipa nebloķēties, ja nav mainīta eļļa vai kā??? Jo hvz vai kāds tam reduktoram ir kādreiz ko mainījis... | Offline | | |
gapp | | Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
2008-02-24 19:29, GirtzB rakstīja:
2008-02-24 17:24, gapp rakstīja:
2008-02-24 15:20, gapp rakstīja:
2008-02-24 15:17, GirtzB rakstīja:
tur ir divkonturu bremzes, tā kā pamēģini atgaisot arī otru pakaļratu, ja tad nepaliek labāk tad regulē uzliku stāvokli trumulī.
Liels paldies!
Pirmais ko izdarīju, stingrāk pievilku tos uzgriežņus, kas ir salonā, pie tā roķenes ručņika. Un, lai cik tas nebūtu dīvaini, arī darba bremzes uzreiz darbojās perfekti. Tad sanāk, ka tam e36 aizmugurējie darba bremži ir vienk. saistīti ar roķeni?
Tātad tev uzlikas bija pa tālu no trumuļa sākumstāvoklī, un pēc tam kad pieregulēji roceni, jamās tags turās uz rocenes troses.
pag pag, tad kas man tagad jādara? | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22126
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| bloķis var nestrādāt, ja ielieta nepareizā eļļa etc.
Bloķim ir specializētas eļļas
kas tas par mega auto ar kuru saules griežas?
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|