Online
Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
spriditis | |  Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4073
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Liec turbo,būs lētāk | Offline | | |
vertikal | |  Kopš: 10. Dec 2015
No: Ogre
Ziņojumi: 280
Braucu ar: e39 530iA
| Nav vairs tie laiki kad ieplūdnieks maksāja vien 20eur. Pērc lielmotoru vai liec turbo. Būvēt atmosfēru ir dārgs iepisiens kas neatmaksājas. | Offline | | |
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 117
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
| Uh, no turbo tēmas ziņu tik to, ka ir patīkams "pūtiens", kad sasniegti pareizie apgriezienu 
Turbo, pēc idejas, tad man vajadzētu castamizot esošo izplūdes kolektoru (kaķiki man nav, taisnas 2 trubas no katras bankas kas saiet vienā), tobiš, piemetināt papildus flanci, kur stiprinasies turbīnas karstā daļa, un pectam uz izplūdi, aukstajā galā, sanāk, caur intercooler aizmest kkādu trubu pa taisno uz ieplūdes kolektoru,pirms gaisa masas mērītāja? Nu un turbas aukstā gala ieplūdei vnk uzmest kkādu filtru, lai nesuc iekšā visādus puteklus utt, vaine?
Šitik tālu itkā saprotu, bet cik redzēts ka ir kkadi waste-gate vārsti jāliek,un hidrauliskie kontroles kanāli, lai regulētu pie kādiem apgriezieniem turbo sāk strādāt un kas tur vēl nē.
Vienvārd sakot, jāizlasa tonna ar literatūru par turbo pūtes teoriju utt, kas var ērtu būt labs veids kā pavadīt ziemas vakarus 
Tiešām ieplūdes kolektori tik grūti sadabujami, par adekvātām naudām mūsdienās? Vnk orientēties +/- behu detaļu cenās sāku tik pirms nepilniem 2 gadiem,un cik ir sanācis pa šrotiem un čatikiem pirk rezerves daļas, man liekas, nekad tik priecīgs neesmu bijis par to, cik lēti var salikt auto tā, lai pašam pectam kaifs braukt, skatoties caur price/performance prizmu pa lielam tik jamonitorē tirgus, labi varianti, man liekas, samērā bieži uzpeld
Bet paldies par ideju, sen gribējās turbo cēpienu sajust arī behā, nevis tikai opel vectrā 1.9cdti  [ Šo ziņu laboja makukaka, 13 Oct 2024, 01:24:59 ] | Offline | | |
spriditis | |  Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4073
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Youtube ir neskaitāmi video ar pamācībām,ka pārbūvēt uz turbo,detaļas pa lēto var dabūt alītī un temu. Tāpat biežāk skrūvēsi kā brauksi,paies gadi,kamēr sapratīsi,kā visam pareizi jādarbojas, tad jau būs citas intereses  | Offline | | |
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 117
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
| Intereses pēc, vai:
1996
523i (sedans) ar m52b25 single vanosu (125kw),
kaķiki izgriezti,
taisna truba līdz gala bundulim
5 pakāpju manuālā kāŗba (kodu nezinu)
stock 3.24open diffs,
R16 215 ziemas riepas, protektors ap 5mm
Mierīgi braucot pilsēta/starppilsēta patēriņš ap 10.5-11L, aktīvi spiežot čībā bik vairāk.
vai šādā komplektācijā, auto būtu spējīg ilgstoši ( vismaz pāris sekundes) slidināt riepas pa sausu asfaltu, ja uzmetu apgriezienus līdz +/- 5-6k rpm 1. robā? Pa slapju samērā bez problēmām.
Cik mēģinu, tad izklausās ka riepas nokauc, bet kad auto sāk kustēt uz priekšu, riepas vairs neizslīd. Kad mēģināju mest slīpi ar 2 robu, +/- 5k rpm un ap 20kmh ātrumu, itkā samet, bet neturpina slīdēt, pat ja turu gāzi pilnā čībā.
Saprotu, varētu pats sametināt difu, bet tā ir ikdienas mašīna, negribu ikdienā braukt ar sametinātu difu 
Kaut kad pasen mēģināju taisīt mērijumu, cik ātri uzdzen no 0-100km, man sanāca ap 12-13sek ( pieļauju domu ka nav prasme labi dragot ar manuāli)
Mēģinu saprast, cik daudz no rūpnīcā ieliktajiem 125kw reāli vēl palikuši, un vai vajadzētu kādus mezglus pāŗbaudīt  [ Šo ziņu laboja makukaka, 25 Feb 2025, 14:26:45 ] | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8506
Braucu ar: e39 523
| Asc atslēdzi? 
Bet nu ar 125kw nevajadzētu būt problēmām likt slīpi 1/2 ātrumā. ZS nomēri ar aplikāciju no 0-100, ja ir +/- sekunde tad jau vajadzētu būt ok | Offline | | |
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 117
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
|
25 Feb 2025, 14:26:34 @abyss rakstīja:
Asc atslēdzi? 
Bet nu ar 125kw nevajadzētu būt problēmām likt slīpi 1/2 ātrumā. ZS nomēri ar aplikāciju no 0-100, ja ir +/- sekunde tad jau vajadzētu būt ok
ASC protams, ka atslēdzu, man viņš nemaz nedarbojās aptuveni pus gadu, kad servisā ielika ne-oem Spec abs sensoru, bet pirms aptuveni 2. ned abs mistiski sāka strādāt, varu ieslēgt/izslēgt 
Eļļa mainīta pirms apt. 3k, degvielas filtrs mainīts pagājušogad vasarā, degvielas spiediens ir ok, vienīgi aizdomas, ka ccv vārsts/seperators izbeidzies, bet tam jau baigi nevajadzētu ietekmēt jaudu.
Pieļauju domu, ka arī nemaz nemāku tik labi likt slīpi pa sauso, bet nu tas jau skila jautājums, pa sniedziņu gan ir patīkami un forši, bet tas nav asfalts  [ Šo ziņu laboja makukaka, 25 Feb 2025, 14:31:39 ] | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8506
Braucu ar: e39 523
| Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli
Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt. [ Šo ziņu laboja abyss, 25 Feb 2025, 14:34:38 ] | Offline | | |
|
makukaka | |  Kopš: 28. Apr 2016
No: Sigulda
Ziņojumi: 117
Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]
|
25 Feb 2025, 14:31:52 @abyss rakstīja:
Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli
Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt.
Paldies par ietekumu abs, cerams būs par 1 vieninieku mazāk nakamajā skatē 
5 sek lēnāk, tas ir domāts no tā, cik viņam stockā vajadzētu iet 0-100? Info netā atradu, ka vajadzētu būt 9.7 sek, bet nu manā gadījumā droši varu tad vēl kādu sekundi piemest. Uz cik rpm vispār vajadzētu likt augstāku pārnesumu, lai ir pareizi un efektīvi? Es ap 6k kkur liku robu augstāk, redlainā negribējās iet | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8506
Braucu ar: e39 523
|
25 Feb 2025, 14:40:58 @makukaka rakstīja:
25 Feb 2025, 14:31:52 @abyss rakstīja:
Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli
Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt.
Paldies par ietekumu abs, cerams būs par 1 vieninieku mazāk nakamajā skatē 
5 sek lēnāk, tas ir domāts no tā, cik viņam stockā vajadzētu iet 0-100? Info netā atradu, ka vajadzētu būt 9.7 sek, bet nu manā gadījumā droši varu tad vēl kādu sekundi piemest. Uz cik rpm vispār vajadzētu likt augstāku pārnesumu, lai ir pareizi un efektīvi? Es ap 6k kkur liku robu augstāk, redlainā negribējās iet
Aha, ja ir 10-11 sec, tad jau būs ok. 2/3 vari līdz 6.5k rpm laist, sit atpakaļ, ja nemaldos pie 7.5k. Bet nu hz, 3robā uz sausa asfalta varētu būt izaicinoši arī ar 125kw | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2907
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
25 Feb 2025, 14:52:36 @abyss rakstīja:
25 Feb 2025, 14:40:58 @makukaka rakstīja:
25 Feb 2025, 14:31:52 @abyss rakstīja:
Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli
Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt.
Paldies par ietekumu abs, cerams būs par 1 vieninieku mazāk nakamajā skatē 
5 sek lēnāk, tas ir domāts no tā, cik viņam stockā vajadzētu iet 0-100? Info netā atradu, ka vajadzētu būt 9.7 sek, bet nu manā gadījumā droši varu tad vēl kādu sekundi piemest. Uz cik rpm vispār vajadzētu likt augstāku pārnesumu, lai ir pareizi un efektīvi? Es ap 6k kkur liku robu augstāk, redlainā negribējās iet
Aha, ja ir 10-11 sec, tad jau būs ok. 2/3 vari līdz 6.5k rpm laist, sit atpakaļ, ja nemaldos pie 7.5k. Bet nu hz, 3robā uz sausa asfalta varētu būt izaicinoši arī ar 125kw
Pirmām kārtām jau redline stockā būs 6.5k. 7.5 tu tur nesasniegsi nekā bez iejaukšanās un tāpat tas būs lieki dēļ ieplūdes utt.
523i būs 8.5s līdz 100, 523iA būs 9.6s. 12 vai 13s manuālim jau ir stipri slikti un jāmeklē problēma. Startējas tev viņš normāli? Ir šādi joki bijuši kaut vai ja tikai sadalenes sensors nomirst un vadība aiziet galīgā fail safe. Protams nav izslēgts, ka kompresijas ar nav, bet būtu citas problēmas - blowby, eļļas patēriņš utt. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8506
Braucu ar: e39 523
| Ok, ok. Likās, ka virs 6.5k iet un tad kkas ap 7.5k būtu rev limiter. Bet m52 man bija sen un braucu mierīgi  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|