Online

Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
spriditis
12. Oct 2024, 06:10 #35921

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4073

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Liec turbo,būs lētāk
Offline
vertikal
12. Oct 2024, 17:55 #35922

Kopš: 10. Dec 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 280

Braucu ar: e39 530iA

Nav vairs tie laiki kad ieplūdnieks maksāja vien 20eur. Pērc lielmotoru vai liec turbo. Būvēt atmosfēru ir dārgs iepisiens kas neatmaksājas.
Offline
makukaka
13. Oct 2024, 01:19 #35923

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]

Uh, no turbo tēmas ziņu tik to, ka ir patīkams "pūtiens", kad sasniegti pareizie apgriezienu
Turbo, pēc idejas, tad man vajadzētu castamizot esošo izplūdes kolektoru (kaķiki man nav, taisnas 2 trubas no katras bankas kas saiet vienā), tobiš, piemetināt papildus flanci, kur stiprinasies turbīnas karstā daļa, un pectam uz izplūdi, aukstajā galā, sanāk, caur intercooler aizmest kkādu trubu pa taisno uz ieplūdes kolektoru,pirms gaisa masas mērītāja? Nu un turbas aukstā gala ieplūdei vnk uzmest kkādu filtru, lai nesuc iekšā visādus puteklus utt, vaine?
Šitik tālu itkā saprotu, bet cik redzēts ka ir kkadi waste-gate vārsti jāliek,un hidrauliskie kontroles kanāli, lai regulētu pie kādiem apgriezieniem turbo sāk strādāt un kas tur vēl nē.
Vienvārd sakot, jāizlasa tonna ar literatūru par turbo pūtes teoriju utt, kas var ērtu būt labs veids kā pavadīt ziemas vakarus
Tiešām ieplūdes kolektori tik grūti sadabujami, par adekvātām naudām mūsdienās? Vnk orientēties +/- behu detaļu cenās sāku tik pirms nepilniem 2 gadiem,un cik ir sanācis pa šrotiem un čatikiem pirk rezerves daļas, man liekas, nekad tik priecīgs neesmu bijis par to, cik lēti var salikt auto tā, lai pašam pectam kaifs braukt, skatoties caur price/performance prizmu pa lielam tik jamonitorē tirgus, labi varianti, man liekas, samērā bieži uzpeld
Bet paldies par ideju, sen gribējās turbo cēpienu sajust arī behā, nevis tikai opel vectrā 1.9cdti

[ Šo ziņu laboja makukaka, 13 Oct 2024, 01:24:59 ]

Offline
spriditis
13. Oct 2024, 07:14 #35924

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4073

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Youtube ir neskaitāmi video ar pamācībām,ka pārbūvēt uz turbo,detaļas pa lēto var dabūt alītī un temu. Tāpat biežāk skrūvēsi kā brauksi,paies gadi,kamēr sapratīsi,kā visam pareizi jādarbojas, tad jau būs citas intereses
Offline
makukaka
25. Feb 2025, 14:20 #35925

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]

Intereses pēc, vai:
1996
523i (sedans) ar m52b25 single vanosu (125kw),
kaķiki izgriezti,
taisna truba līdz gala bundulim
5 pakāpju manuālā kāŗba (kodu nezinu)
stock 3.24open diffs,
R16 215 ziemas riepas, protektors ap 5mm
Mierīgi braucot pilsēta/starppilsēta patēriņš ap 10.5-11L, aktīvi spiežot čībā bik vairāk.

vai šādā komplektācijā, auto būtu spējīg ilgstoši ( vismaz pāris sekundes) slidināt riepas pa sausu asfaltu, ja uzmetu apgriezienus līdz +/- 5-6k rpm 1. robā? Pa slapju samērā bez problēmām.
Cik mēģinu, tad izklausās ka riepas nokauc, bet kad auto sāk kustēt uz priekšu, riepas vairs neizslīd. Kad mēģināju mest slīpi ar 2 robu, +/- 5k rpm un ap 20kmh ātrumu, itkā samet, bet neturpina slīdēt, pat ja turu gāzi pilnā čībā.
Saprotu, varētu pats sametināt difu, bet tā ir ikdienas mašīna, negribu ikdienā braukt ar sametinātu difu
Kaut kad pasen mēģināju taisīt mērijumu, cik ātri uzdzen no 0-100km, man sanāca ap 12-13sek ( pieļauju domu ka nav prasme labi dragot ar manuāli)
Mēģinu saprast, cik daudz no rūpnīcā ieliktajiem 125kw reāli vēl palikuši, un vai vajadzētu kādus mezglus pāŗbaudīt

[ Šo ziņu laboja makukaka, 25 Feb 2025, 14:26:45 ]

Offline
abyss
25. Feb 2025, 14:26 #35926

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8506

Braucu ar: e39 523

Asc atslēdzi?

Bet nu ar 125kw nevajadzētu būt problēmām likt slīpi 1/2 ātrumā. ZS nomēri ar aplikāciju no 0-100, ja ir +/- sekunde tad jau vajadzētu būt ok
Offline
makukaka
25. Feb 2025, 14:27 #35927

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]


25 Feb 2025, 14:26:34 @abyss rakstīja:
Asc atslēdzi?

Bet nu ar 125kw nevajadzētu būt problēmām likt slīpi 1/2 ātrumā. ZS nomēri ar aplikāciju no 0-100, ja ir +/- sekunde tad jau vajadzētu būt ok


ASC protams, ka atslēdzu, man viņš nemaz nedarbojās aptuveni pus gadu, kad servisā ielika ne-oem Spec abs sensoru, bet pirms aptuveni 2. ned abs mistiski sāka strādāt, varu ieslēgt/izslēgt
Eļļa mainīta pirms apt. 3k, degvielas filtrs mainīts pagājušogad vasarā, degvielas spiediens ir ok, vienīgi aizdomas, ka ccv vārsts/seperators izbeidzies, bet tam jau baigi nevajadzētu ietekmēt jaudu.
Pieļauju domu, ka arī nemaz nemāku tik labi likt slīpi pa sauso, bet nu tas jau skila jautājums, pa sniedziņu gan ir patīkami un forši, bet tas nav asfalts

[ Šo ziņu laboja makukaka, 25 Feb 2025, 14:31:39 ]

Offline
abyss
25. Feb 2025, 14:31 #35928

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8506

Braucu ar: e39 523

Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli


Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt.

[ Šo ziņu laboja abyss, 25 Feb 2025, 14:34:38 ]

Offline
makukaka
25. Feb 2025, 14:40 #35929

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 117

Braucu ar: [Oo (-BMW-) oO]


25 Feb 2025, 14:31:52 @abyss rakstīja:
Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli


Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt.


Paldies par ietekumu abs, cerams būs par 1 vieninieku mazāk nakamajā skatē
5 sek lēnāk, tas ir domāts no tā, cik viņam stockā vajadzētu iet 0-100? Info netā atradu, ka vajadzētu būt 9.7 sek, bet nu manā gadījumā droši varu tad vēl kādu sekundi piemest. Uz cik rpm vispār vajadzētu likt augstāku pārnesumu, lai ir pareizi un efektīvi? Es ap 6k kkur liku robu augstāk, redlainā negribējās iet
Offline
abyss
25. Feb 2025, 14:52 #35930

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8506

Braucu ar: e39 523


25 Feb 2025, 14:40:58 @makukaka rakstīja:

25 Feb 2025, 14:31:52 @abyss rakstīja:
Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli


Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt.


Paldies par ietekumu abs, cerams būs par 1 vieninieku mazāk nakamajā skatē
5 sek lēnāk, tas ir domāts no tā, cik viņam stockā vajadzētu iet 0-100? Info netā atradu, ka vajadzētu būt 9.7 sek, bet nu manā gadījumā droši varu tad vēl kādu sekundi piemest. Uz cik rpm vispār vajadzētu likt augstāku pārnesumu, lai ir pareizi un efektīvi? Es ap 6k kkur liku robu augstāk, redlainā negribējās iet


Aha, ja ir 10-11 sec, tad jau būs ok. 2/3 vari līdz 6.5k rpm laist, sit atpakaļ, ja nemaldos pie 7.5k. Bet nu hz, 3robā uz sausa asfalta varētu būt izaicinoši arī ar 125kw
Offline
Mixzzz
27. Feb 2025, 11:38 #35931

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2907

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


25 Feb 2025, 14:52:36 @abyss rakstīja:

25 Feb 2025, 14:40:58 @makukaka rakstīja:

25 Feb 2025, 14:31:52 @abyss rakstīja:
Hmm, ja abs vēl strādā, vari mēģināt paglābt abs bloku. Palūdz servisā,lai ižžāvē un par jaunu pārliek blīvi/hermētiķi.
Tas gan offtopic. Bet nu kačā app, taisi dragrace un mēri. Ja 5 sek lēnak, tad jau serviss, kompresijas parbaude, moš limp mode vai 100 citi iemesli


Edit: Atrodi slapju asfaltu un apli, tur visvieglāk iesākt slīpi likt. Ar 140 kw nebija problēmu 1 ātrumā un gaitā iebraucot sākt apli slīpēt.


Paldies par ietekumu abs, cerams būs par 1 vieninieku mazāk nakamajā skatē
5 sek lēnāk, tas ir domāts no tā, cik viņam stockā vajadzētu iet 0-100? Info netā atradu, ka vajadzētu būt 9.7 sek, bet nu manā gadījumā droši varu tad vēl kādu sekundi piemest. Uz cik rpm vispār vajadzētu likt augstāku pārnesumu, lai ir pareizi un efektīvi? Es ap 6k kkur liku robu augstāk, redlainā negribējās iet


Aha, ja ir 10-11 sec, tad jau būs ok. 2/3 vari līdz 6.5k rpm laist, sit atpakaļ, ja nemaldos pie 7.5k. Bet nu hz, 3robā uz sausa asfalta varētu būt izaicinoši arī ar 125kw
Pirmām kārtām jau redline stockā būs 6.5k. 7.5 tu tur nesasniegsi nekā bez iejaukšanās un tāpat tas būs lieki dēļ ieplūdes utt.

523i būs 8.5s līdz 100, 523iA būs 9.6s. 12 vai 13s manuālim jau ir stipri slikti un jāmeklē problēma. Startējas tev viņš normāli? Ir šādi joki bijuši kaut vai ja tikai sadalenes sensors nomirst un vadība aiziet galīgā fail safe. Protams nav izslēgts, ka kompresijas ar nav, bet būtu citas problēmas - blowby, eļļas patēriņš utt.
Offline
abyss
27. Feb 2025, 12:16 #35932

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8506

Braucu ar: e39 523

Ok, ok. Likās, ka virs 6.5k iet un tad kkas ap 7.5k būtu rev limiter. Bet m52 man bija sen un braucu mierīgi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo